Μητρώο εθελοντών (αμισθί) στον ΙΕΠ ανακοίνωσε ο πρόεδρος του Σπ. Δουκάκης

Οι συμμετέχοντες στο Mητρώο θα καλούνται από το ΙΕΠ, κατά περίπτωση, να παρέχουν τις συμβουλευτικές τους υπηρεσίες για θέματα της ειδικότητάς τους

14/10/2023

Άκουσε το άρθρο

Τη δημιουργία Μητρώου Εκπαιδευτικών οι οποίοι θα παρέχουν τις υπηρεσίες τους χωρίς καμία οικονομική αμοιβή ανακοίνωσε ο πρόεδρος του ΙΕΠ Σπύρος Δουκάκης.

"Θα ανοίξουμε  ένα Μητρώο, δεν έχουμε χρήματα , θέλουμε τη βοήθειά σας", είπε χαρακτηριστικά ο Σπ. Δουκάκης απευθυνόμενος στους εκπαιδευτικούς.

Ο πρόεδρος του ΙΕΠ, σύμφωνα με πληροφορίες του esos, έχει έτοιμο το Σχέδιο απόφασης και αναμένεται να το ανακοινώσει τις επόμενες ημέρες.

Στο Μητρώο αυτό θα κληθούν να συμμετάσχουν:

  • Τα στελέχη εκπαίδευσης
  • Οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • Γενικής Εκπαίδευσης
  • Ειδικής Αγωγής
  • Στελέχη εκπαίδευσης , οι οποίοι βρίσκονται σε σύνταξη
  • Στελέχη εκπαίδευσης και εκπαιδευτικοί οι οποίοι υπηρετούν στα Συντονιστικά Γραφεία και σχολεία του εξωτερικού.
  • Καθηγητές Πανεπιστημίων.

Οι συμμετέχοντες στο Mητρώο θα καλούνται από το ΙΕΠ, κατά περίπτωση, να παρέχουν τις συμβουλευτικές τους υπηρεσίες για θέματα  της ειδικότητάς τους.

Ο πρόεδρος του ΙΕΠ αναζητά τρόπους να υπάρξει , αντί οικονομικής αποζημίωσης, κάποιας άλλης ανταπόδοσης.

Η χορήγηση  βεβαίωσης η οποία θα "αντανακλά" σε υπολογισμό μορίων, δεν μπορεί στην παρούσα φάση να υλοποιηθεί, καθώς απαιτείται νομοθετική ρύθμιση.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (41)

xa
|

"Δεν έχουμε χρήματα" αλλά τα έσοδα της ΑΑΔΕ έχουν υπερπλεόνασμα μερικά δις ευρώ.

Πλατάρος Γιάννης
|

@ Σπύρος
Νομίζετε ότι είστε κάποιος εξαιρετικός που μόχθησε και έκανε προτάσεις και μετά απογοητεύθηκε που δεν τις έλαβαν υπ΄όψιν;
Να σας πώ για μένα :
Από το 1995 και μετά έχω φτιάξει δύο βιβλιαράκια για ιδέες , τι μπορεί να φτιάξουν στην γενέτηρά μου όλοι οι Δημοτικοί Συνδυασμοί.
Στο πρώτο βιβλιαράκια τα έκαναν όλα διότι ήμουν μέσα στην εξουσία.
Στο δεύτερο τίποτα διότι ήμουν απ΄έξω. Τα έκαναν όμως ο δήμος Λάρισας, Αλεξανδρούπολης, Λουτακίου Περαχώρας κ.ά.
Θα στενοχωρηθώ; Αν στενοχωρηθώ πόσο πολύ και επί πόσο χρόνο;
Υπομνήματα υποβάλλω σε κάθε αρχή και εξουσία (όλα τα κόμματα) με προτάσεις για το τι αλλά και το πώς . Θα έχω υποβάλλει και 30 τουλάχιστον όλα αυτά τα χρόνια. Κάποια έγιναν . Μπορεί και τυχαία επειδή ωριμάζουν οι ιδέες και οι συγκυρίες.
Επίσης συμμετοχή σε διαβουλεύσεις κτλ .
Καμιά φορά σε ξέρουν καλά και ζητάνε ιδέες για κάτι τοπικό. Το κάνω αμέσως και γραπτώς ή αν είναι κάτι απλό τηλεφωνικώς . Για τέτοιες περιπτώσεις δεν θυμάμαι πόσες είναι . Πολλές...
Αυτό που κάνω ΚΑΙ ΕΔΩ, είναι ένα απλό τμήμα της ζωής μου για τα εκπαιδευτικά θέματα, ΜΟΝΟΝ.
Σε λάθος άνθρωπο δηλώσατε την αγανάκτησή σας διότι είναι ίσως και ο μοναδικός που μπορεί να σας καταλάβει.
Φανταστείτε και τον άλλο (τρολ) που δήλωσε ότι...δεν θα καταλάβω την αγανάκτησή σας που μου κοινοποιήσατε «απολύτως αρμοδίως»δημοσίως.

ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ
|

Βάλτε τους συνταξιούχους που επιθυμούν (εθελοντικά και αμισθί) σε έργο γραμματειακής υποστήριξης των σχολείων, έστω και μόνο σε περιόδους αιχμής ή θέρους. Τα σχολεία δυσλειτουργούν λόγω του μεγάλου γραμματειακού φόρτου που δεν διεκπεραιώνεται εγκαίρως/επαρκώς/νομίμως, λόγω έλλειψης χρόνου. Μερικοί είμαστε ΠΟΛΥ έμπειροι στην οργάνωση της εκπαίδευσης και ΠΟΛΥ πρόθυμοι να βοηθήσουμε.

Ετεοκρής
|

@ ΝΝ
Θα μας στήσουν αγαλματίδιο* στην είσοδο του ΙΕΠ κι εμείς, όπως ο αείμνηστος Λογοθετίδης, θα πηγαίνουμε με τα εγγόνια μας και θα τους λέμε: Εδώ αγωνιστήκαμε για να έχετε τα βιβλία που σας αξίζουν...

*Δεν έχουν λεφτά

@ ΣΠΥΡΟ από έτερο κερκυραίο
|

θεϊκό σχόλιο , άψογος ! (δεν θα γίνει κατανοητό, αλλά δεν πειράζει εκθειάζουμε οι λοιποί )

ΣΠΥΡΟΣ
|

@Πλάταρος
Άλλο το ανώνυμο τρολλ και άλλο το ψευδώνυμο τρολλ
Ενυπάρχει δε η πιθανότητα, εκείνος που "τρολλάρει", να είναι ΟΝΤΩΣ γνώστης προσώπων, πραγμάτων, διαδικασιών αλλά και "παρασκηνίων" και "καμαρίλας", να τα "έφαγε στην μάπα" (και συγγνώμη για την έκφραση της "μαλλιαρής" που χρησιμοποιώ) όταν -αφελώς- πίστευε πως θα μπορούσε να "προσφέρει έργο" εμπλεκόμενος σε τέτοιες διαδικασίες.
Και πάλεψε, ξενύχτισε, δούλεψε, συγκρούστηκε και τελικά παρήγαγε και "έργο".
Αλλά τελικά, έτσι απλά και αφού κατάφερε όσα κατάφερε "ΚΑΠΟΤΕ", αποφάσισε ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ να μην ασχοληθεί με κανέναν τρόπο σε παιχνίδια με σημαδεμένες τράπουλες.
Επειδή βλέπετε, για κάποιους έχει ιδιαίτερη βαρύτητα το να μπορούν να κοιτάνε τους μαθητές στα μάτια ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ και όχι να χτίζουν "εκπαιδευτικές" ή "πολιτικές" ή άλλου είδους καριέρες στην πλάτη της πολιτείας και των μαθητών.
Βλέπετε, αυτό είναι το παράξενο με το διαδίκτυο, ΠΟΤΕ δεν ξέρετε ποιός βρίσκεται στην άλλη άκρη του πληκτρολογίου κύριε "συνάδελφε".
Καλή ζωή να έχετε κατά τα υπόλοιπα.

Iraklis
|

.....ψάχνει για ... άσε ρε... δε θα πάρουμε... το βρήκατε στο τζάμπα τώρα όλοι....

εθελοντής (για τη λωρίδα της Γάζας)
|

τσαμπα προτάσεις και να παίρνεις εσύ τα λεφτά του προέδρου του ΙΕΠ , ΌΧΙ (του λαού, του μεταξά , του 40). παραιτηθειτε όσοι δεν μπορείτε, να παρω τη θεση, να πάρω τα μιστά να πω τι πρέπει να γίνει. τα κορόιδα τέλος

Ερωτήματα περί ανασφάλιστης εργασίας
|

Ακόμη και αν κάποιοι αποφασίσουν να προσφέρουν δωρεάν "εθελοντική" εργασία, θα πρέπει στο ΙΕΠ να εξετάσουν μήπως προκύπτει ζήτημα ανασφάλιστης εργασίας. Και τους νόμους περί ασφαλιστικών εισφορών δεν είναι καλό να τους ξεχνάμε, ούτε και "εθελοντικά".

Σύμβουλος
|

Εγώ θα συμμετέχω και θα δουλέψω όσο χρειαστεί αν και μόνον αν όλοι οι εκδοτικοί οίκοι δουλέψουν και αυτοί δωρεάν για τα σχολικά βιβλία και όλοι φυσικά οι συγγραφείς. Όχι εμείς τα κορόιδα και οι άλλοι να πληρώνονται

@Πλατάρος Γιάννης
|

Και το 1998 ο Αρσένης καθιέρωσε το γραπτό ΑΣΕΠ....

Εταιρία δημοσκοπήσεων Metron Dialysis....
|

@Πλατάρος Γιάννης
Υπουργός Παιδείας το 1990 ήταν ο Βασίλης Κοντογιαννόπουλος επί κυβερνήσεως Κωνσταντίνου Μητσοτάκη.... και το μεγαλύτερο πρόβλημα στην εκπαίδευση τότε (αν θυμάστε) ΔΕΝ ήταν τα ερωτηματολόγια που έκαψε η ΟΛΜΕ.
Η επιλεκτική μνήμη στην Ιστορία, ΔΕΝ βοηθά.

NN
|

@Ετεοκρής, 15 Οκτ 2023 10:50
Δεν ζητάω λεφτά.
Μόνο λίγη (ή πολλή) δόξα ζητάω!

NN
|

@Πλατάρος Γιάννης, 15 Οκτ 2023 10:40
Πριν φτάσει οποιοδήποτε θέμα στη διαβούλευση θα πρέπει οι προτείνοντες-εμπνευστές να φτάσουν στο σημείο όπου στο ερώτημα "τι άλλο;" δεν θα μπορούν να απαντήσουν ή να προσθέσουν οτιδήποτε.
Έτσι, δεν θα υπάρχουν καθόλου ή θα υπάρχουν ελάχιστα "ανώνυμα τρολ" που θα μπορούν να μπουν στη διαδικασία να τρολάρουν και μόνο όσοι έχουν σοβαρές προτάσεις (απαντήσεις σε ερωτήματα "τι άλλο;" που δεν τέθηκαν), ανώνυμοι ή επώνυνοι, θα συμμετάσχουν.

Όμως, από όσα έχουμε δει μέχρι τώρα στα θέματα που φθάνουν στη διαβούλευση αλλά και εδώ, στα σχόλια-προτάσεις που γίνονται από διάφορους (καλοπροαίρετους;) σχολιαστές, υπάρχουν πάμπολλα ακόμη "τι άλλο;" που δεν τέθηκαν από τους ίδιους τους εμπνευστές, με αποτέλεσμα, συνήθως, να είναι τελείως άκαιρα και άκυρα.

Ετεοκρής
|

@ ΝΝ
Λεφτά δεν έχουμε. Και για να σου δώσω μόρια χρειάζεται νομοθετική ρύθμιση. Θα ρωτήσω τον Πρόεδρο για να δούμε τι μπορούμε να σου δώσουμε.

Πλατάρος Γιάννης
|

Μπορούν να γίνουν πανελλήνιες δημοσκοπήσεις μεταξύ Καθηγητών.
Και αυτό το ζήτημα αρχαίο.
Το 1990 ήμουν πρωτοδιοριστος στο ΤΕΛ Διδυμοτειχου, όταν ήλθαν για συμπλήρωση χαρτάκια - ερωτηματολόγια για εκπαιδευτικά θέματα, ένα μισό Α4.
Η ΟΛΜΕ οργάνωσε επίσημη τελετή που έκαψε τα ερωτηματολόγια!

Γι αυτό πρέπει να είναι εθελοντικό.
Από στελέχη μόνον (= & έμπειρους & χαρτιά)
Και από συνταξιούχους...
Επώνυμες και υπεύθυνες...
Οι γνώμες ανώνυμων τρολ, ελάχιστη σημασία έχουν...

NN
|

@Ετεοκρής, 15 Οκτ 2023 00:14
Να έχετε όμως υπόψη σας ότι σε λίγο καιρό θα ζητήσω προαγωγή.
Ε, δεν θα μείνω για πάντα βοηθός!

Ετεοκρής
|

Μάρκος Μπότσαρης, έτσι θα λέγεται η ομάδα εργασίας που θα δημιουργήσουμε μαζί με τον Σπύρο, τον ΝΝ και τον - Δόξα σοι ο Θεός! - Ανήσυχο.

Ανήσυχος πρώην
|

Βρίσκω θαυμάσια την ιδέα και δηλώνω πρόθυμος να παράσχω τις υπηρεσίες μου αμισθί για θέματα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όχι μόνο σε θεωρητικό επίπεδο, αλλά και πρακτικό. Δε θα αρνιόμουν ακόμη και χειρωνακτικό έργο να προσφέρω ή ο,τιδήποτε άλλο εκτός από τα σοφιστικά φληναφήματα της πλατάρειας αμετροέπειας!
Ωστόσο είναι βέβαιο ότι τίποτε απολύτως δε θα γίνει και πάλι και θα περιοριστούμε στις προθέσεις και τις ανέξοδες ρητορικές, μιας και οι γραφειοκρατικές αγκυλώσεις καταδυναστεύουν κάθε πτυχή του κρατικού μηχανισμού, πράγμα που δεν αμφιβάλλω διόλου ότι βολεύει αφάνταστα τους κάθε λογής καρεκλοκένταυρους που υποκρίνεται τους ...μεταρρυθμιστές!
ΥΓ. Σας παρακολουθώ πάντα, αλλά αποφεύγω να σχολιάζω, για να μη σκανδαλίζονται διάφοροι...

Εκπαιδευτικός
|

Καταργήστε την δήθεν ψευτοαξιολογηση των σχολικών μονάδων και καθίστε στο τραπέζι να συζητήσετε με τις ομοσπονδίες και μετά συζητάμε.

@ΣΠΥΡΟ
|

τι αμισθί ; και για δημαρχο σε ψηφιζουμε αυριο !

@Πλαταρός Γιάννης
|

Περίφημα! Κατά τα λεγόμενά σας λοιπόν, θα εγκαινιάσετε πρώτος το νέο μητρώο. Ή μήπως όχι?

Ετεοκρής
|

Οι παλιοί δάσκαλοι της τάξης που έδιναν σημασία στους στους στόχους του ΠΣ και επέλεγαν την ύλη τόσο από το σχολικό βιβλίο όσο και από άλλες πηγές, μπορούν να βοηθήσουν τις επιτροπές στην αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων που θα προτείνουν οι εκδότες. Το καλό σχολικό βιβλίο είναι συχνά το μόνο εφόδιο που έχουν πολλοί γονείς για να βοηθήσουν το παιδί τους στην απογευματινή του μελέτη.

@υπό την ευθύνη του ζητήματα εκπαιδευτικής πολιτικής
|

που αφορούν τη χώρα : έχουμε δει αρκετά χρόνια πόσα και τι έκαναν επί της χώρας ... ωραίο αστείο

ΑΙ
|

Ο τζάμπας πέθανε!

NN
|

@Πλατάρος Γιάννης, 14 Οκτ 2023 12:31
Σύμφωνα με την ιδέα του ΙΕΠ "Οι συμμετέχοντες στο Mητρώο θα καλούνται από το ΙΕΠ, κατά περίπτωση, να παρέχουν τις συμβουλευτικές τους υπηρεσίες για θέματα της ειδικότητάς τους."
Προφανώς αυτό που προτείνετε εσείς «Έστω και με συμπλήρωση φορμών google, μόνον.» σε καμία περίπτωση δεν είναι συμβουλευτική υπηρεσία.

Φ. Κώστας
|

Για κορόιδα ψάχνουν?

@ Αμισθί!
|

Μια διευκρίνιση ως προς το "εδώ δεν πάνε με αμοιβή στο ΙΕΠ":
Δεν υπάρχει καμία επιπλέον αμοιβή, με τη μορφή π.χ επιδόματος θέσης ευθύνης, για τις θέσεις Συμβούλων στο ΙΕΠ. Αντίθετα, οι προϋποθέσεις επιλογής είναι πολύ συγκεκριμένες, με οn-off κριτήριο την κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου για τη θέση Συμβούλου Β και διδακτορικού για τη θέση Συμβούλου Α. Ο φόρτος εργασίας και κυρίως οι αυξημένες ευθύνες είναι οι ίδιες είτε πρόκειται για Σύμβουλο Α είτε Β. Μια μικρή διαφοροποίηση υπάρχει μόνο στα μόρια που λαμβάνει κανείς σε περίπτωση διεκδίκησης θέσης στελέχους (συμβούλου εκπαίδευσης/ διευθυντή κλπ). Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι, από οικονομικής πλευράς, ένας υποδιευθυντής σε σχολική μονάδα λαμβάνει επίδομα θέσης, ενώ ο Σύμβουλος Α του ΙΕΠ (με διδακτορικό) έχοντας υπό την ευθύνη του ζητήματα εκπαιδευτικής πολιτικής που αφορούν τη χώρα, δεν λαμβάνει ούτε ένα ευρώ επιπλέον του μισθού που παίρνει ως εκπαιδευτικός τάξης.

NN
|

@Ετεοκρής, 14 Οκτ 2023 11:02
@ΣΠΥΡΟΣ, 14 Οκτ 2023 10:00
Βοηθό θέλετε;

Κυπαρίσσης
|

Δυο φορές έκανα αίτηση για σύμβουλος Β και τις δύο απορρίφθηκε η αίτηση. Τώρα δεν πάω ούτε να με παρακαλάνε. Ο μισθός των εκπαιδευτικών είναι η μόνη αξιοπρέπεια που διαθέτουν. Τους τον αφαίρεσαν κατά 40% με τα μνημόνια. Τώρα θέλουν να βάλουμε πλάτη; Το δωρεάν και εθελοντικά είναι απαράδεκτο.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ