Το Σχέδιο του Κ. Πιερρακάκη για το Ψηφιακό Φροντιστήριο για τους μαθητές Γυμνασίου, Λυκείου και των τελευταίων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου (Αποκλειστικό/esos)

Εξατομικευμένη υποστήριξη μέσω της οποίας οι μαθητές θα επικοινωνούν μέσω chat με εκπαιδευτικούς για να επιλύουν απορίες

18/10/2023

Ενημερώθηκε: 28/10/2023, 09:28

Άκουσε το άρθρο

"Μάχη" με το χρόνο δίνει ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, προκειμένου να "οικοδομήσει" το  νέο Ψηφιακό Φροντιστήριο, ώστε τον Φεβρουάριο του 2024 να ξεκινήσει  η εφαρμογή του .

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα το οποίο έθεσε  ο υπουργός η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Ψηφιακού Φροντιστηρίου:

Α. Θα ξεκινήσει πιλοτικά  σε δύο μαθήματα του Γυμνασίου το δεύτερο τετράμηνο του τρέχοντος σχολικού έτους 2023-2024.

Β. Το Σεπτέμβριο το νέο "μοντέλο"  φροντιστηριακής μάθησης  θα εφαρμοστεί πλήρως:

  • στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου και
  • στις υπόλοιπες τάξεις   του Γυμνασίου και Λυκείου.

Στόχος του Κυριάκου Πιερρακάκη είναι η ηλεκτρονική πλατφόρμα να λειτουργήσει τον Σεπτέμβριο  σε πλήρη μορφή , σε όλα τα μαθήματα του Γυμνασίου και Λυκείου, συμπεριλαμβανομένου και των μαθημάτων που εξετάζονται στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ειδικότερα π υπουργός Παιδείας  σχεδιάζει τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης πλατφόρμας μετασχολικής διαδικτυακής υποστήριξης μαθητών η οποία θα περιλαμβάνει:

Α) Βιντεομαθήματα

Β) Μαθήματα σε πραγματικό χρόνο (ζωντανά)

Γ) Υλικό για την αυτοαξιολόγηση και την αυτοματοποιημένη ανατροφοδότηση μαθητών

Δ) εξατομικευμένη υποστήριξη μέσω της οποίας οι μαθητές θα επικοινωνούν μέσω chat με εκπαιδευτικούς για να επιλύουν απορίες.

Σχόλια (20)

Ναταλία
|

Έχουμε δοκιμάσει ηλεκτρονικό φροντιστήριο και μετά από έξι μήνες,στο ένα παιδί μειώθηκε η όραση του και το άλλο παιδί, μετά από μαθήματα είχε πονοκέφαλο και νευρικό τικ. Δεν είναι υγιεινή εκπαίδευση. Ευχαριστώ για τη προσπάθεια, αλλά δεν θέλουν τα παιδιά διαδικτυακή εκπαίδευση.

@ Ετεοκρής
|

ενθουσιασμένε φίλε μου
έχεις σκεφτεί ότι ο αδύναμος μαθητής μπορεί να μην έχει πρόσβαση σπίτι του στο ίντερνετ, πολλές φορές ούτε κινητό; ότι μπορεί να εργάζεται μετά το σχολείο;
με τι θα έχει πρόσβαση στην πλατφόρμα;;
εύκολα ενθουσιαζόμαστε εύκολα απογοητευόμαστε...
Φταίμε εμείς ή κάτι δεν γίνεται καλά; (δεν προγραμματίζεται ούτε υλοποιείται σωστά;)

Ε πώς δεν άλλαξαν!
|

@Καθηγητής 19 Οκτ 2023 05:58
Οι μεγάλες διαφορές των τωρινών, από τις πλατφόρμες που ξέρατε μικρός, νομίζω πως είναι :
- Τις πληρώνει ο φορολογούμενος.
- Κοστίζουν πολύ ακριβότερα.
- Τις βγάζει μόνο ένα εργοστάσιο και δεν μπορείς να παραγγείλεις από αλλού.
- Οι οδηγίες χρήσης χρειάζονται μεταφραστή και νομικό σύμβουλο.
- Χαλάνε εύκολα κι άντε μετά να βρεις μάστορα.
- Μπορεί να τις φορτώσεις πχ 200 καρπούζια.... και στον προορισμό να φθάσουν 100, ενώ σε κάποιες λίγες περιπτώσεις μπορεί και 300.
- Μπορεί να τις φορτώσεις πχ καρπούζια.... και στον προορισμό να φθάσουν πεπόνια ή λεμόνια ή κυδώνια ή φρούτα του δάσους (ανάλογα με την εποχή).
ΥΓ. "Μαγικές" πλατφόρμες θα έπρεπε να ονομάζονται (κι όχι "έξυπνες").... κι εσείς αναπολείτε ακόμα τις παλιές? Please, please....

Chat για μαθητές, σε σχολική πλατφόρμα
|

Οι μαθητές χρησιμοποιούν ΜΟΝΟΝ τα smartphones τους για οτιδήποτε τους αφορά (σχολικά ή εξωσχολικά). Χρήματα του ΕΣΠΑ θα έχετε για "απορρόφηση" και πάτε να δημιουργήσετε το "καραβάν σεράι" από πλατφόρμες. Πλατφόρμα εδώ, πλατφόρμα εκεί, που είναι το χρήμα (και ο χρόνος είναι χρήμα)?

Καθηγητής
|

Πλατφόρμα ξέρω εγώ απο μικρός που ήμουνα αυτήν που ήταν πίσω από το τρακτέρ και την φορτωναμε με καρπούζια...όλα τ άλλα ναχαμε να λέγαμε!!!! ...

Υπουργέ υπουργέ...
|

Έχετε χάσει τη μπάλα. Δυστυχώς, ακόμα κι εσείς οι άριστοι (χωρίς εισαγωγικά). Γύρισες τον κόσμο. Έχεις ιδέα πόσες ώρες ασχολούνται οι μαθητές στις άλλες δυτικές χώρες με τα μαθήματα τους συνολικά κάθε μέρα;
Έχεις μετρήσει να δεις τι γίνεται στην Ελλάδα; Ώρες στο σχολείο, ώρες στα φροντιστήρια, δεν μένει τίποτα. Το σύστημα είναι χαλασμένο. Απορροφάει όλες τις ώρες του μαθητή δεν μένει χρόνος να "πηξουν" στο μυαλό του αυτά που μαθαίνει. Και μαθαίνει αποσπασματικές σαχλαμάρες σε σημαντικά μαθήματα όπως Μαθηματικα και Γλώσσα, χα΄νεται το "δάσος".

Αλλά αυτά τα ξέρεις. Γιατί δεν κάνεις κάτι να φύγουμε 1 βηματάκι μακριά από αυτό το χάλι; Αυτό θα ήταν μεταρύθμιση. Όχι οι ανυπολεπτομέρειες που ρυθμίζει το Υπουργείο (που σε καμία άλλη χώρα του κόσμου δεν ασχολούνται σε επίπεδο Υπουργείο - πλην ΕΣΣΔ παλαιότερα και Β. Κορέας ίσως).

Καμιά άλλη ιδέα;
|

α) Το ότι ο Υπουργός Παιδείας παραδέχεται πως το δημόσιο σχολείο δεν καλύπτει όλα τα παιδιά και η λύση είναι το φροντιστήριο, είναι το λιγότερο γελοίο και δείχνει έναν άνθρωπο εντελώς άσχετο.
β) Ας ενημερώσει κα΄ποιος τον Υπουργό πως υπάρχουν ιδιωτικά ηλεκτρονικά φροντιστήρια τα οποία μάλλον δεν πάνε και πολύ καλά.
γ) Γιατί δεν ενισχύει τα σχολεία; Λιγότεροι μαθητές/τμήμα
δ) Αν δεν θέλει λιγότερους μαθητές/τμήμα μπορεί να εφαρμόσει το ααγλικό σύστημα στο δημοτικό όπου υπάρχουν δύο εκπαιδευτικοί στο τμήμα και οι αδύναμοι μαθητές ενισχύονται από τον 2ο εκπαιδευτικό και έχουν διαφορετικό βιβλίο.
ε) Ας μας ενημερώσει ο Υπουργός σε ποια άλλη χώρα υπάρχει η έννοια και η ανάγκη του φροντιστηρίου

pakis
|

Φτιάξε πρώτα το σχολικό δίκτυο και άσε τα υπόλοιπα. Χρησιμοποιώ το eclass για φύλλα εργασίας και δραστηριότητες, σχεδόν κάθε μέρα έχει κάποια δυσλειτουργία.

Μαρία
|

Ας μειώσει το υπουργείο τους μαθητές ανά τμήμα σε 15-17 το πολύ, ας απαγορευθεί με απόλυτη αυστηρότητα το κινητό στο σχολείο, ας γίνει κομμάτι της καθημερινότητας η ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων κ βιβλίων στο σχολείο αλλά και στο σπίτι, ας γίνει πιο αυστηρό το πλαίσιο βαθμολόγησης ανάλογα με την απόδοση κ τη συμπεριφορά των μαθητών, ας μένουν στην ίδια τάξη οι μαθητές που το έχουν ανάγκη για να τα μάθουν καλύτερα την επόμενη χρονιά, ας μειωθεί η υπέρογκη ύλη που ασθαινοντας προσπαθούν να "βγάλουν" εκπαιδευτικοί κ μαθητές, κ ίσως τότε αν χρειάζεται ας βάλουμε κ το τηλε-φροντιστηριο σε ισχύ....ίσως βοηθηθούν οι μαθητές μας ...

Δημήτρης
|

Ότι να ναι!!

Δεν αντέχω άλλο.....
|

Οπότε όλοι αποδεχόμαστε ότι είναι απόλυτα αναγκαία η φροντιστηριακή υποστήριξη των μαθητών. Ότι το σχολείο ως δομή είναι ανεπαρκής και ότι δεν επιδέχεται καμίας βελτίωσης ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στην ανάγκη των μαθητών να μάθουν και να επιλύσουν τις απορίες τους μέσω αυτού. Ευχαριστούμε κ. Υπουργέ.

Βασίλης
|

Το ψηφιακό φροντιστήριο σάς μάρανε! Εδώ δεν υπάρχουν πραγματικοί καθηγητές στα σχολεία.

Όλγα
|

Πλατφόρμα εδώ, πλατφόρμα εκεί, πλατφόρμα παραπέρα. Μπορεί να μετονομαστεί και σε Υπουργείο Παιδείας και Πλατφόρμας.

δσ
|

από πλατφόρμες άλλο τίποτα .... και λέγαμε ότι θα γίνει κάτι της προκοπής

Φιλελεύθερος πολίτης
|

Μια απλή ερώτηση: ποιοι δάσκαλοι/καθηγητές θα αναλάβουν να υποστηρίξουν τη μεγαλοφυή ιδέα του υπουργού;

Ετεοκρής
|

Δεν είναι η καλύτερη παρέμβαση αλλά είναι σημαντική. Μπράβο Υπουργέ! Είναι ο πρώτος υπουργός μετά την μεταπολίτευση που σκέφτηκε τους αδύναμους μαθητές.

Ελπίζω
|

να μην επεκταθεί και στην έλλειψη αναπληρωτών...όπου λείπει καθηγητής να γίνεται βιντεομάθημα...

Τηλεκπαίδευση για φροντιστήριο?
|

Αυτό το (Δ) ειδικά με ποιους εκπαιδευτικούς θα γίνεται;
Παραπέμπει σε ιδιωτικά φροντιστήρια, μιας και τα νέα βιβλία (πολλαπλά κιόλας) θα συγγραφούν από φροντιστηριακούς ομίλους (εκεί να δεις το ChatGPT).

Απορια
|

€ΣΠΑ....

NN
|

«Το Σεπτέμβριο το νέο "μοντέλο" φροντιστηριακής μάθησης θα εφαρμοστεί πλήρως:»
Το ότι το πιλοτικό πρόγραμμα θα είναι ντε φάκτο (απόλυτα ή πολύ) επιτυχημένο ώστε να συνεχιστεί σε πλήρη ανάπτυξη, με ξεπερνάει!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ