Την επόμενη Παρασκευή βγαίνει η λεγόμενη τρίτη κατανομή (Γ΄φάση πρόσληψης αναπληρωτών), έτσι ώστε να κλείσουν τα κενά στις περιφέρειες, δήλωσε σήμερα στη ΕΡΤ η υφυπουργ΄λος Παιδείας Δ. Μιχαηλίδου , ενώ ανέφερε τα εξής:.
- Για εμάς είναι τεράστιο ζήτημα να λύσουμε και την όποια γεωγραφική ασυμμετρία υπάρχει. Δεν μπορεί δηλαδή ένα παιδί της Αθήνας να έχει ολόκληρο πρόγραμμα στην τρίτη λυκείου για ένα παιδί σε ένα νησί.
- Δύο απαντήσεις θα σας δώσω, η μια μακροπρόθεσμη, τι θα γίνει του χρόνου, η άλλη τι γίνεται τώρα. Ξεκινάω με το τι γίνεται τώρα. Χθες είχα στο Υπουργείο όλους τους διευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης εδώ στην Αττική για να δούμε τι γίνεται σήμερα Δευτεροβάθμιας Γυμνασίων και Λυκείων. Έχουμε δει τα κενά, πηγαίνουμε την Παρασκευή στη λεγόμενη τρίτη κατανομή. Τα κενά είναι και θα είμαι ειλικρινής και με στοιχεία – τα κενά είναι μεγαλύτερα στη δευτεροβάθμια, στην πρωτοβάθμια, δηλαδή στα δημοτικά σχολεία δεν έχουμε τόσα κενά, στην πρωτοβάθμια εκεί που υπάρχουν λίγα κενά είναι στα αγγλικά, στο νηπιαγωγείο και στη στήριξη του ολοήμερου σχολείου. Ειδικά στο διευρυμένο ολοήμερο σχολείο. Στην πρωτοβάθμια το πρόβλημα μας είναι στους εκπαιδευτικούς στα αγγλικά, στο νηπιαγωγείο και στο διευρυμένο ολοήμερο σχολείο και μετά έχουμε περισσότερα κενά ακόμα στη δευτεροβάθμια, ειδικά όσον αφορά ειδικότητες ειδικότητες όπως π. Χ. οι οικονομολόγοι και οι πληροφορικάριοι γιατί είναι ειδικότητες που δύσκολα βρίσκουμε κενά και θα είναι για την 3η Λυκείου.
- Την επόμενη Παρασκευή βγαίνει η λεγόμενη τρίτη κατανομή, έτσι ώστε να κλείσουν τα κενά στις περιφέρειες. Αλλά εδώ να πω και το εξής: Πολλές φορές βγάζουμε και αυτό είναι κάτι που βλέπουμε, βγάζουμε δεύτερη κατανομή, έρχεται εκπαιδευτικός, αναλαμβάνει τη θέση και την ίδια στιγμή που την αναλαμβάνει παραιτείται αυτής. Οπότε εμείς δυστυχώς, δεν μπορούμε να πάμε πιο κάτω και πρέπει να περιμένουμε την επόμενη κατανομή που είναι αυτή την Παρασκευή. Προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε ένα σύστημα στο οποίο λέμε «αν δεν πάρετε τη θέση σας, για δύο χρόνια αποκλείεται από το να πάρετε θέση ως αναπληρώτρια».
- Βλέπουμε ότι τελικά ούτε αυτό έχει μεγάλο αντίκτυπο. Οπότε, δεδομένου το ότι καταλαβαίνουμε ότι ήρθαμε αυτή τη χρονιά, έχουμε ακόμα και να βλέπουμε στατιστικά τα στοιχεία μας ότι στην Ελλάδα ανά παιδί έχουμε από τα υψηλότερα κλάσματα εκπαιδευτικών, δηλαδή στην Ελλάδα σε σχέση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, έχουμε πολλούς εκπαιδευτικούς ανά παιδί, είμαστε στο top 5 όλης της κατανομής στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Άρα λέμε ότι πρέπει να αλλάξουμε αυτό το σύστημα και γι αυτό μαζί με τον Υπουργό την επόμενη χρονιά πηγαίνουμε σε ένα κεντρικόποιημένη σύστημα κατανομής που ξεκινάει πολύ νωρίτερα, από την άνοιξη της προηγούμενης χρονιάς και αντί να ζητά αρχή σχολικής χρονιάς από τα σχολεία, τα κενά τα θέτει αρχικά ως υπουργείο τα κενά.
Ούτε συντακτικό ούτε γραμματική ούτε γνώση αντικειμένου. Τόση ασχετοσύνη δε βρίσκεις ούτε σε μαθητή κάτω του μετρίου της Α Λυκείου