Το "Ψηφιακό Φροντιστήριο" του Κ. Πιερρακάκη , με "ταλαντούχους" καθηγητές για τα μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Το υπουργείο Παιδείας θα καταρτίσει πρόγραμμα "ζωντανών" μαθημάτων στα οποία θα παρακολουθούν μαθητές από όλη την Ελλάδα.

28/10/2023

Άκουσε το άρθρο

Ανατροπή στη φροντιστηριακή μάθηση των μαθητών της Γ Λυκείου, υποψηφίων για τα ΑΕΙ, φέρνει το "Ψηφιακό Φροντιστήριο", το οποίο ήδη ετοιμάζει ο υπουργός Παιδείας Κ. Πιερρακάκης, προκειμένου να τεθεί σε λειτουργία από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Εάν ο νέος αυτός θεσμός πετύχει και "αγκαλιαστεί" από τους μαθητές θεωρείται βέβαιο ότι θα μειώσει σημαντικά τις ανάγκες των οικογενειών, να δαπανούν ένα μέρος των εισοδημάτων τους σε Φροντιστήρια.

Πως θα λειτουργήσει το Ψηφιακό Φροντιστήριο για τους μαθητές της Γ Λυκείου

"Ταλαντούχοι" εκπαιδευτικοί: Ήδη ο υπουργός Παιδείας έχει δώσει εντολή στο επιτελείο του να συντάξει πλαίσιο για την αναζήτηση "ταλαντούχων" εκπαιδευτικών στα μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Αμοιβές: Οι αμοιβές των εκπαιδευτικών που θα επιλεγούν θα είναι ικανοποιητικές.

Πρόγραμμα ζωντανών μαθημάτων: Αφού γίνει η επιλογή των εκπαιδευτικών με εμπειρία το υπουργείο Παιδείας θα καταρτίσει πρόγραμμα "ζωντανών" μαθημάτων στα οποία θα παρακολουθούν μαθητές από όλη την Ελλάδα.

Η συμμετοχή των μαθητών: Οι μαθητές κατά τη διάρκειαν του μαθήματος θα μπορούν να καταθέτουν ερωτήματα-με κάποιο τεχνικό τρόπο τον οποίο θα διαθέτει το "Ψηφιακό Φροντιστήριο"-προς τον καθηγητή που κάνει εκείνη την ώρα το μάθημα.

Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις των μαθητών: Ο καθηγητής θα έχει στην οθόνη του τα ερωτήματα των μαθητών και  θα δίνει απαντήσεις   στο τέλος ή στη διάρκεια του μαθήματος, ανάλογα με το ερώτημα.

Κωδικοί μαθητών: Όσοι  μαθητές της Γ' Λυκείου   δηλώσουν συμμετοχή στο  "Ψηφιακό Φροντιστήριο", θα λάβουν από το υπουργείο Παιδείας μοναδικούς κωδικούς προκειμένου με αυτούς να εισέρχονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα. Αυτό θα γίνει προκειμένου να αποτραπεί η  συμμετοχή τρίτων που ενδεχομένως να υπάρξουν δυσάρεστες εκπλήξεις.

Καθημερινό Πρόγραμμα: Το πρόγραμμα θα είναι καθημερινό σε όλα τα μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα αρχίζει το απόγευμα και θα ολοκληρώνεται το βράδυ.

Για τις υπόλοιπες τάξεις

Για τις υπόλοιπες τάξεις, Ε, και ΣΤ Δημοτικό Σχολείο,  Α', Β', Γ' Γυμνασίου και Α' και Β' Λυκείου τα  μαθήματα  τα οποία θα κάνουν εκπαιδευτικοί, θα βιντεοσκοπηθούν  και θα μπορεί ο καθένας , χωρίς κωδικούς, να μπαίνει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα και να τα παρακολουθήσεις.

Για παράδειγμα  εάν ένας μαθητής θέλει   ένα συγκεκριμένο μάθημα το οποίο δεν κατάλαβε το πρωί στο σχολείο ή το έχασε γιατί απουσίαζε,  μπορεί να μπει στην ηλεκτρική πλατφόρμα να το αναζητήσει και να το παρακολουθήσει.

Παράλληλα σχεδιάζεται να  υπάρξει και εξατομικευμένη υποστήριξη μέσω της οποίας οι μαθητές θα επικοινωνούν μέσω chat με εκπαιδευτικούς για να επιλύουν απορίες.

Η "πιλοτική" εφαρμογή του "Ψηφιακού Φροντιστηρίου" Θα ξεκινήσει  σε δύο μαθήματα   Νέα Ελληνικά και Μαθηματικά του Γυμνασίου το δεύτερο τετράμηνο του τρέχοντος σχολικού έτους 2023-2024, δηλαδή τον ερχόμενο Φεβρουάριο.

Σχόλια (27)

Φροντιστής
|

Έκανε και η Διαμαντοπουλου το ψηφιακό σχολείο. Αποτυχία! Όλοι οι υπουργοί ασχολούνται κυρίως με τις Πανελλαδικές και αποτυγχάνουν. Πότε θα ασχοληθούν με την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση;

Γιώργος
|

Νομίζω ότι ο υπουργός κάνει ασκήσεις επί χάρτου και είναι επηρεασμένος από τα MOOCs (μαζικά διαδικτυακά μαθήματα) που είναι πολύ διαδεδομένα στο εξωτερικό. Αυτά είναι καλά για κατάρτιση αλλά σε επίπεδο πανελλαδικών εξετάσεων, όπου ο συναγωνισμός είναι μεγάλος αν δεν καθήσεις σε θρανίο με δάσκαλο ο οποίος να αφουγκραστεί τις αδυναμίες σου και να τις διορθώσει δεν μπορείς να ανταγωνιστείς. Τέτοια "καινοτομία" θα ήταν καλή για "ταλαντούχους" μαθητές σε απομακρυσμένα μέρη οι οποίοι δεν έχουν δυνατότητα για φροντιστήριο για για ιδιαίτερα μαθήματα.

Η ανάγκη είναι αλλού
|

Στην επαρχία υπάρχουν πολλοί αλλοδαποί μαθητές, διάσπαρτοι σε διάφορα σχολεία, οι οποίοι δεν γνωρίζουν την ελληνική γλώσσα και δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη γι' αυτούς.
Απογευματινά διαδικτυακά τμήματα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας είναι μία λύση για τους μαθητές αυτούς.

Talent Show
|

Μήπως τελικά προτιμήσουμε το ..Survivor; Να χρησιμοποιήσουμε και μια πλατφόρμα για ψηφοφορία ή μήπως να ψηφίσει η ΤΝ;
Αχ να βρεθεί και κάποιος σχετικός με την Παιδεία σε αυτό το Υπουργείο...

Θυμάστε μήπως..
|

..τα μεταλυκειακά προπαρασκευαστικά κέντρα μέσα της δεκαετίας του 1980;

Polar_Fish
|

H ετοιμασία για τις πανελληνιες ειναι εξατομικευμεύνη. Ο καθένας έχει τα δικά του κενά και δυσκολίες να ξεπεράσει. Ο χρόνος του μαθητη περιορισμένος. Αυτο που προτείνεται μπορει να βοηθήσει όσους δεν εχουν τα μέσα αλλά έχουν το χρόνο.

Νίκος
|

Εδώ δεν έχουν καθηγητές τα παιδιά που δίνουν πανελλήνιες και τράπεζα θεμάτων και μας μιλά για φροντιστήρια...

Οι άνθρωποι ζουν σε άλλη χωρά

Ακης
|

@Ριτα: μάλλον δεν ξέρουν ότι υπάρχει.... Το studu4exams....

good luck
|

Το διαδικτυακό φροντιστήριο θα πρέπει να λειτουργεί επικουρικά για υποψηφίους που έχουν αποφοιτήσει Θα πρέπει να ενισχυθεί ο θεσμός της ενισχυμένης διδασκαλίας δια ζώσης! Θα πρέπει να καλύπτονται τα κενά των καθηγητών στα σχολεία και κυρίως για τα Πανελληνίως εξεταζόμενα μαθήματα. Αδιαμφισβήτητα γίνεται εξαιρετική δουλειά από όλους τους συναδέλφους στο σχολείο. Αν πάψει να υπάρχει η νοοτροπία ότι θα τα μάθουμε στο φροντιστήριο από τους μαθητές και στην τάξη δεν χρειάζεται να παρακολουθούμε το μάθημα δεν θα χρειάζεται το φροντιστήριο!!!

Ανθ. Τασος
|

Έχω φάει τα νιάτα μου στα φροντιστήρια Κ'ΣΤΑ ιδιωτικά σχολεία.Βεβαιως κ'να γίνουν φροντιστήρια στα δημόσια σχολεία!Μετά τη λήξη των μαθημάτων!Ποιοι θα τα κάνουν;Όσοι ξέρουν κ'μπορουν.Εαν κάποιος μπορεί να επίδειξει π.χ ένσημα 10 χρόνων διδασκαλίας σε φροντ βάλε τον να κάνει μάθημα!Ειναι-ειμαστε πολλοί!!Μπορούμε σε κανονικές τιμές να αναλάβουμε άμεσα.Εκ των ενόντων δηλαδή πρέπει να βρεθεί το προσωπικό!!Κι όχι να συμβληθεί το υπουργείο με το γνωστό φραντσάιζ!Εκεί το πάνε!Όχι.Πρεπει να αναλάβουν οπωσδήποτε την υπόθεση οι καθηγητές του δημοσίου που έχουν φροντιστηριακη εμπειρία κι είναι χιλιάδες.Κι όχι βέβαια μέσω υπολογιστών.

Ρίτα
|

Να προσθέσω και κάτι άλλο: το study4exams τι γίνεται; Πάει, δεν είναι της μόδας πια;

Ρίτα
|

Ελλάδα έχεις ταλέντο! Να κάνουν μάθημα οι ταλαντούχοι (ιδιώτες ή μόνιμοι;) το απόγευμα, ενώ οι ατάλαντοι μόνιμοι το πρωί; Τι άλλο θα ακούσουμε ακόμα; Πόση υποβάθμιση πια των εκπαιδευτικών αλλά και ευτελισμός της διδακτικής - μαθησιακής διαδικασίας;

δσ
|

αντι να γινονται πλατφορμες ας δωσουν κανα σοβαρο ποσο στους μονιμους να καθονται εθελοντικα για ενισχυτική ... αλλά αυτο κοστίζει

Βαλάντης Ζ
|

Γελοία πράγματα, άτομα που δεν γνωρίζουν από εκπαίδευση καλό είναι να φεύγουν.

Τηλεκπαίδευση για φροντιστήριο
|

Που να βρεις "ταλαντούχους", βάλε την τεχνητή νοημοσύνη να κάνει μάθημα, όπως έκανε το Χόλιγουντ με τους ηθοποιούς.
Και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού... Η βλακεία είναι ανίκητη..

A REED Φυσικός
|

Δεν πιστεύω όπως οι περισσότεροι ότι κάτι τέτοιο θα δουλέψει σωστά και με αποτέλεσμα χειροπιαστό. Όμως όταν " Ταλαντούχος" συγγραφέας βοηθημάτων κάνει ON LINE Μαθήματα, και ΟΧΙ ΦΤΗΝΑ , βλέπω πολλούς από κάτω γνωστούς εκπαιδευτικούς και του γράφουν like μπράβο κλπ.. Εκεί δεν είναι δημόσιο και δωρεάν άρα είναι επιτυχημένο το 10 μελες group;;; Μην Δουλεύουμε τον κόσμο. Για ώρα ανάγκης οκ να γίνει και ένα διαδικτυακό μάθημα, ΑΛΛΆ την ζωντανή διδασκαλία δεν την αντικαθιστά τίποτα. Απλά μετά την καραντίνα κάποιοι βγάζουν χρήματα εύκολα.!!! ΚΡΙΜΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ !!

Σιδηρ . Νοπη
|

Κατηγορούσαν ολοι τα ιδιωτικά φροντιστήρια και τα χαρακτήριζαν " παραπαιδεια" . Το δημόσιο φροντιστήριο τι θα είναι? Ας μην είμαστε υποκριτές λοιπόν. Δικαίωμα καθενός για ενίσχυση του να επιλέγει αυτόν που θα "φροντιζει" για τη γνώση του

Γφ
|

Θυμηθείτε την αποτυχημένη εκπαιδευτική τηλεόραση....χωρίς διαδραστική διαδικασία --) ΑΠΟΤΥΧΊΑ και τσάμπα πεταμένο χρήμα για ακόμη μια φορά!

Μια απορία, γιατί είμαι χαζός
|

Από τη μια λένε ότι προτάσουν την εξατομικευμένη διδακτική παρέμβαση, η οποία γίνεται από τον εκπαιδευτικό της τάξης που γνωρίζει το προφίλ των παιδιών, όπως στην ειδική αγωγή.
Από την άλλη -αντί να επενδύσουν στον εκπαιδευτικό της τάξης- σχεδιάζουν αποκεντρωμένες και οριζόντιες υπηρεσίες διδασκαλίας...

Κάτι δεν καταλαβαίνω.

Δεν έχω λόγια
|

...και να γίνει και τίποτα περίεργο το ψηφιακό φροντιστήριο/ ο ταλαντούχος καθηγητής να προβλέψει και κανένα θέμα των πανελλαδικών... Μόνο αποσιωπητικά...

μπούρδες
|

ενισχυτική ΚΑΙ εκτός τάξης (εξατομικευμένη με εκπαιδευτικούς σε διάθεση μετακινούμενους κάθε μέρα σε άλλο σχολείο ευρυτερης περιοχής) για παροχή ενίσχυσης στην Α' δημοτικού και στο δημοτικό γενικότερα ! Κανεις να μη βγαίνει από την εξαετία , αν δεν ξέρει αναγνωση και γραφή και βασικά μαθητικά ! Περιορισμός σε ενίσχυση στο γυμνάσιο , ελληνομάθεια υποχρεωτική σε αλλοδαπούς (ετήσια και μετά όσο πάει για να έχουν ένα επίπεδο). και ούτε η αναποτελεσματική οργάνωση της ενισχυτικής ή των ΤΥ θα έιναι χάσιμο χρημα΄των - εκτός αν αυτό είναι το θέμα. το π΄ροβλημα είναι η ανικανότητα σχεδισμού του υπαιθα με σοβαρότητα χρόνια τώρα , δεν είναι λύση αυτές οι μπαρούφες για το θεαθήναι

Δεν έχω λόγια
|

Γιατί δεν διαμορφώνεται το σχολικό πρόγραμμα με τρόπο που να καλύπτονται οι μαθητές και να μην υπάρχει ανάγκη κανενός φροντιστηρίου; (δηλαδή το υπουργείο θεσμοθετεί το φροντιστήριο...)
Γιατί αυτοί οι ταλαντούχοι καθηγητές δεν βρίσκονται στις τάξεις; Κι αν βρίσκονται, γιατί δεν καλύπτουν τις ανάγκες των παιδιών;
Γιατί τα Λύκεια του Χαλανδρίου (πχ), δεν έχουν καθηγητές (έστω και μη... ταλαντούχους) σε μαθήματα που εξετάζονται με τράπεζα θεμάτων;
Ειλικρινά ο υπουργός πιστεύει ότι είναι υγιεινό ή αποτελεσματικό να διδάσκονται οι μαθητές διαδικτυακά; Γιατί δεν οργανώνει από την αρχή της σχολικής χρονιάς σοβαρή ενισχυτική διδασκαλία δια ζώσης;
Ειλικρινά βρίσκομαι σε απογοήτευση. Κι αισθάνομαι ότι ο κ. Πιερακακης μας εμπαιζει.

Απόφοιτος ΓΕΛ
|

Το ψηφιακό φροντιστήριο για τις πανελλήνιες ελπίζω να είναι και για τους αποφοίτους που επιθυμούν να ξαναδώσουν πανελλήνιες ή να δώσουν για πρώτη φορά αν δεν έχουν δώσει κατά το έτος αποφοίτησης τους

Ετεοκρής
|

Αχ, αυτοί οι ''Ταλαντούχοι''!... Δεν τους βρίσκεις εύκολα, κύριε Υπουργέ. Είναι και ακριβοί. Πενήντα ευρώ την ώρα έδινα κάποτε για την κόρη μου, αλλά χαλάλι του! Μπήκε στη σχολή που ήθελε και στην πόλη που ήθελε!
Και κάτι άλλο:
ΔΕΝ ΑΝΑΒΟΥΜΕ ΔΑΔΙ
Με τόσους ''βυζαντινούς'' στο Υπουργείο, δεν υπάρχει ένας ''βυζαντινός'' δάσκαλος εκεί για να σας πει ότι ο όρος ''ταλαντούχος'' δημιουργεί συνειρμούς που θα προκαλέσουν αντιδράσεις, δυσχεραίνοντας ακόμη περισσότερο την επικοινωνία με τις Ομοσπονδίες;

Γελάω, γελάω ..... απ' τα γέλια μου πονάω !!!!!!!!!!!!!
|

"Ταλαντούχοι" καθηγητές για μαθήματα Πανελλαδικών;
Για τα άλλα δεν θα είναι "ταλαντούχοι";
Και που θα τους "βρεί", σε κάποιο talent teacher show ;
Η μήπως θα είναι "δικοί" μας "ταλαντούχοι" φροντιστές που θα τρώνε ΚΑΙ από ΕΣΠΑ μεριά ;
"Ικανοποιητικοί" μισθοί προς όφελος του Pierre ή των "εργαζομένων" ;
"Ζωντανά" μαθήματα μέχρι να πεθάνουν;
Και ειδικά την ώρα που τα παιδιά θα κάνουν φροντιστήριο "αλλού" και με άλλους "ταλαντούχους";
Να 'σαι καλά Pierre μας έκανες να γελάσουμε και πάλι !!!! .... τουλάχιστον δεν βγάζεις τον αφρό και το δηλητήριο της προηγούμενης

Εμπειρία
|

Μετά τα καταπληκτικά επιτεύγματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης τον καιρό της πανδημίας μπράβο στον υπούργό που τα επεκτείνει και στα φροντιστήρια.

Μάλιστα...
|

Έστω μια πρώτη σοβαρή προσπάθεια...αν λειτουργήσει...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ