Κ. Πιερρακάκης : Με πρώτο εμένα ως υπουργό, όλοι στο υπ. Παιδείας αξιολογούμαστε

"Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών συνιστά αίτημα της ελληνικής κοινωνίας, δέσμευση του πρωθυπουργού και εντολή προς εμάς να την εφαρμόσουμε παντού"

06/11/2023

Άκουσε το άρθρο

«Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών συνιστά αίτημα της ελληνικής κοινωνίας. Θα επιμείνουμε στην πλήρη εφαρμογή του πλαισίου που έχει ψηφιστεί. Με πρώτο εμένα ως υπουργό, όλοι στο υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού αξιολογούμαστε» λέει ο Κυριάκος Πιερρακάκης   σε συνέντευξη που παραχώρησε στο «Μανιφέστο».

 Διεξοδικά και με προθυμία ανέλυσε τα μεγάλης κλίμακας νομοσχέδια του υπουργείου Παιδείας και δεσμεύτηκε ότι «πολύ σύντομα θα έρθει στη Βουλή το πλαίσιο για την ίδρυση και λειτουργία μη κρατικών πανεπιστημίων ως παραρτήματα ξένων πανεπιστημίων».

Κύριε υπουργέ, ήταν μια «γεμάτη» εβδομάδα ως προς την  επικαιρότητα του υπουργείου σας, καθώς παρουσιάσατε στο Υπουργικό Συμβούλιο σειρά από νομοθετικές πρωτοβουλίες. Σε τι αφορούν;

Πράγματι, την περασμένη Τρίτη είχαμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε στο Υπουργικό Συμβούλιο τα πρώτα μεγάλης κλίμακας νομοσχέδια του υπουργείου Παιδείας. Αφορούν τον εκσυγχρονισμό της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, την αναβάθμιση του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (ΔΠΘ) και την ενίσχυση της λειτουργίας της
Ακαδημίας Αθηνών.

Πώς σκοπεύετε να καταστήσετε ελκυστική την εναλλακτική της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για τους νέους;

Στόχος της παρέμβασής μας είναι μια αποτελεσματικότερη Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, που θα  ανταποκρίνεται στις ανάγκες της χώρας, αλλά και κάθε περιοχής ξεχωριστά. Παραλάβαμε από την προηγούμενη τετραετία έναν νόμο που έκανε σημαντικά βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση και θέλουμε να «χτίσουμε» πάνω στην πρόοδο που συντελέστηκε στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση από τη Νίκη Κεραμέως. Σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε δομές διασυνδεδεμένες με την αγορά εργασίας και στοχευμένα προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης σε κλάδους υψηλής ζήτησης. Για τον λόγο αυτόν αναδιαρθρώνουμε οργανωτικά την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, θεσμοθετούμε την αλληλεπίδραση μεταξύ Επαγγελματικών Σχολών Κατάρτισης (ΕΣΚ), Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) και Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.) και αναβαθμίζουμε κάθε επιμέρους δομή με λειτουργικούς θεσμούς και εργαλεία. Σε αυτό το πλαίσιο, θα ιδρύσουμε σε όλη την επικράτεια έως 60 Κέντρα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, τα οποία θα λειτουργούν ως campus, καθώς καθένα από αυτά θα διαθέτει τουλάχιστον μία δομή εκπαίδευσης, μία δομή κατάρτισης κι ένα εργαστηριακό κέντρο. Δημιουργούμε, έτσι, ευρύτερες δομές που θα παρέχουν σύγχρονα και πλήρη προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης. Αντίστοιχα, την προηγούμενη τετραετία είδαμε να εφαρμόζονται σημαντικές καινοτομίες στα Πρότυπα ΕΠΑΛ. Με τον νέο νόμο επεκτείνουμε τις καινοτομίες αυτές σε όλα τα ΕΠΑΛ, με στόχο την αναβάθμιση της λειτουργίας τους μέσα από πρακτικές που έχουν δοκιμαστεί στην πράξη. Επιπλέον, θα επιδιώξουμε ένα συνολικό rebranding των ΙΕΚ, ώστε να δημιουργήσουμε ένα ελκυστικό και κυρίως διευρυμένο και αξιόπιστο περιβάλλον κατάρτισης, που θα δίνει σε όσους τα επιλέξουν τα κατάλληλα εφόδια ώστε να είναι περιζήτητοι στην αγορά εργασίας. Επίσης, αναβαθμίζουμε το πλαίσιο λειτουργίας των Εκπαιδευτικών Κέντρων και των τοπικών Συμβουλίων Σύνδεσης με την Παραγωγή και την Αγορά Εργασίας, μειώνοντας τη γραφειοκρατία και επενδύοντας στην τεχνογνωσία που αναπτύσσει το προσωπικό των δομών αυτών. Και, τέλος, δημιουργούμε την ενιαία ψηφιακή πύλη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Εκεί κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να βρει ό,τι χρειάζεται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη φοίτησή του: οδηγούς σπουδών, εκπαιδευτικό υλικό, ψηφιακές υπηρεσίες και διαδικασίες. Η πιο σημαντική μας επιδίωξη, όμως, είναι η πλατφόρμα αυτή να λειτουργήσει ως σημείο αναφοράς για την προσφορά και τη ζήτηση θέσεων άσκησης, μαθητείας και μόνιμης εργασίας.

Το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης βρίσκεται σε μια κρίσιμη από πολλές απόψεις περιοχή. Τι προβλέπει ο σχεδιασμός σας για την αναβάθμισή του;

Με το σχέδιο νόμου που θα φέρουμε προς ψήφιση το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης θα καταστεί το μοναδικό, ενιαίο και ισχυρό πανεπιστημιακό ίδρυμα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης. Ειδικότερα, το ΔΠΘ πρόκειται να ενσωματώσει επτά τμήματα που ήδη λειτουργούν στην Καβάλα και τη Δράμα, ενώ θα αποκτήσει και νέα τμήματα, σε ειδικότητες μεγάλης ακαδημαϊκής, ερευνητικής και επαγγελματικής ζήτησης. Παράλληλα, αναδιαρθρώνουμε τον «χάρτη» των σχολών του Δημοκριτείου, με στόχο τη βέλτιστη λειτουργία τους και τη μεταξύ τους αλληλεπίδραση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα θα αποτελέσει η μεταφορά του τμήματος Νοσηλευτικής στην Αλεξανδρούπολη ώστε να λειτουργήσει μαζί με την Ιατρική Σχολή και να αποτελέσει οργανικό κομμάτι του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου. Τμήματα και Σχολές θα βρίσκονται σε όλες τις περιφερειακές ενότητες, με στόχο να λειτουργήσουν ως «οικοσυστήματα» γνώσης, καινοτομίας και ενίσχυσης των τοπικών κοινωνιών. Τέλος, το σχέδιο νόμου θα προβλέπει δύο νέα προγράμματα σπουδών για το ΔΠΘ: Ψηφιακές Εφαρμογές στις Τέχνες και τον Πολιτισμό και ένα αγγλόφωνο πρόγραμμα Ελληνιστικών Σπουδών. Με τον τρόπο αυτόν, το Δημοκρίτειο θα καταστεί εκπαιδευτικός και ερευνητικός προορισμός όχι μόνο για όλη την Ελλάδα, αλλά και για την ευρύτερη περιοχή. Θα σας έλεγα, μάλιστα, ότι πολλές από αυτές τις μεταρρυθμίσεις που υλοποιούμε στο Δημοκρίτειο μπορούν να αποτελέσουν τη βάση μιας συνολικότερης αναδιάταξης της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Μια άλλη πρόσφατη εξαγγελία σας που έχει προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον είναι η Ψηφιακή Ενισχυτική Διδασκαλία. Πώς και πότε θα λειτουργήσει και σε ποιους μαθητές θα απευθύνεται;

Με την Ψηφιακή Ενισχυτική Διδασκαλία θέλουμε να δώσουμε σε όλους τους μαθητές της χώρας ένα επιπλέον βοήθημα. Ο σχεδιασμός μας προβλέπει μαγνητοσκοπημένα μαθήματα μέχρι και τη Β΄ Λυκείου, ζωντανά για τα μαθήματα των πανελλαδικών εξετάσεων. Ετσι, όσον αφορά το ασύγχρονο σκέλος, ένας μαθητής που έχασε ή επιθυμεί να επαναλάβει ένα μάθημα, θα μπορεί να ανατρέξει στο αντίστοιχο κομμάτι των παραδόσεων, ενώ στη Γ΄ Λυκείου η ζωντανή επικοινωνία μαθητών και εκπαιδευτικών θα επιτρέψει την περαιτέρω εμβάθυνση σε απαιτητικά σημεία της ύλης. Επιπλέον, θα παρέχεται μέσω της πλατφόρμας η δυνατότητα υποβολής ερωταπαντήσεων μεταξύ μαθητών και διδασκόντων, ενώ θα υπάρχουν διαθέσιμα και εργαλεία αυτοαξιολόγησης. Ξεκινάμε πιλοτικά τον Φεβρουάριο με δύο ασύγχρονα μαθήματα και στόχος μας είναι με το νέο σχολικό έτος το πρόγραμμα να τεθεί σε πλήρη λειτουργία. Είναι αυτονόητο ότι η Ψηφιακή Ενισχυτική Διδασκαλία θα είναι προαιρετική και δωρεάν για όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές. Και, βέβαια, η εφαρμογή της δεν αναιρεί τα υφιστάμενα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας, αλλά έρχεται να τα ενισχύσει.

Παίρνοντας αφορμή από το κλείσιμο της απάντησής σας, ποιος είναι τελικά ο ρόλος της τεχνολογίας στην εκπαίδευση;

Η τεχνολογία μπορεί και πρέπει να αποτελέσει έναν πολύτιμο αρωγό, αλλά όχι τον πρωταγωνιστή της εκπαιδευτικής διαδικασίας· πρωταγωνιστής ήταν, είναι και θα παραμείνει ο εκπαιδευτικός. Η τεχνολογική αλλαγή είναι ένα δεδομένο το οποίο καλούμαστε να αξιοποιήσουμε με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο, εντάσσοντάς την στις ανάγκες μας και στις αξίες μας. Ας μείνουμε στο παράδειγμα της Ψηφιακής Ενισχυτικής Διδασκαλίας: είναι ένα εργαλείο που θα έρθει να λειτουργήσει συμπληρωματικά, αλλά θα δημιουργήσει προστιθέμενη αξία σε νησιωτικές, ακριτικές και δυσπρόσιτες περιοχές, καθώς οι μαθητές εκεί θα έχουν το ίδιο ακριβώς εργαλείο με τους συνομηλίκους τους στα αστικά κέντρα, ένα εργαλείο που θα ανταποκρίνεται στον τρόπο που έχουν μάθει να επικοινωνούν και να αλληλεπιδρούν.

Μπορείτε να μας αποκαλύψετε πότε θα λειτουργήσει το πρώτο ιδιωτικό πανεπιστήμιο στην Ελλάδα; Φοβάστε ότι θα υπάρξουν αντιδράσεις; Τελικώς, τίθεται θέμα αντισυνταγματικότητας;

Μπορώ να σας πω ότι πολύ σύντομα θα έρθει στη Βουλή το πλαίσιο για την ίδρυση και λειτουργία μη κρατικών πανεπιστημίων ως παραρτήματα ξένων πανεπιστημίων. Βλέπουμε ήδη μεγάλο ενδιαφέρον από πολλά πανεπιστήμια του εξωτερικού και είμαστε αισιόδοξοι ότι αυτό το ενδιαφέρον θα μετουσιωθεί άμεσα σε πρωτοβουλίες. Κορυφαίοι συνταγματολόγοι εδώ και χρόνια έχουν διατυπώσει η θέση ότι μια τέτοια εξέλιξη είναι απολύτως ευθυγραμμισμένη προς το σύνταγμα και το ενωσιακό δίκαιο και είμαστε αποφασισμένοι να προχωρήσουμε με ταχύτητα προς αυτήν την κατεύθυνση. Οσο για τις αντιδράσεις, θα σας έλεγα πως όλες οι έρευνες της κοινής γνώμης αποτυπώνουν ότι σε αυτό το θέμα, όπως και σε πολλά άλλα ζητήματα, οι πολίτες έχουν ξεπεράσει τα ταμπού και τα τοτέμ του παρελθόντος. Η πλειονότητα των πολιτών, ανεξάρτητα από την ιδεολογική της προτίμηση, απορρίπτει τις μάχες οπισθοφυλακής και ζητεί η χώρα να πάει μπροστά. Μιλώντας πρόσφατα με Κύπριους βουλευτές που συμμετέχουν στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Κύπρου, αυτό που διαπιστώσαμε είναι ότι, παρά τις επιμέρους διαφορετικές προσεγγίσεις, όλοι οι πολιτικοί χώροι συμφωνούν επί της αρχής ότι το μοντέλο που ακολούθησε η Κύπρος ωφέλησε τη χώρα, καθιστώντας την εκπαιδευτικό κέντρο.

Είστε υπέρ της διά βίου εκπαίδευσης καθώς κάθε εποχή έχει νέες απαιτήσεις. Ετοιμάζετε σχέδιο για την ανάπτυξη δεξιοτήτων με επιπλέον επιμορφωτικά προγράμματα ανάλογα με την ηλικία;

Η τεχνολογική αλλαγή και η διαρκής αύξηση του προσδόκιμου ζωής καθιστούν τη μάθηση εξ ορισμού διά βίου. Καθώς ένα στα δύο παιδιά που γεννιούνται σήμερα έχει αυξημένες πιθανότητες να φτάσει και να ξεπεράσει τα εκατό χρόνια και καθώς οι εφαρμογές της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης εντάσσονται όλο και περισσότερο στην καθημερινότητα όλων μας, γίνεται κατανοητό ότι το μοντέλο των τριών σταδίων, εκπαίδευση - εργασία - σύνταξη αλλάζει. Θα κάνουμε πάνω από μία καριέρες και αυτό μας επιβάλλει να επανεξετάσουμε τόσο τις δεξιότητες στις οποίες εστιάζουμε στο σχολείο όσο και τα προγράμματα μετεκπαίδευσης, επανεκπαίδευσης και απόκτησης νέων δεξιοτήτων. Και αυτό δεν είναι κάτι που αφορά μόνο τις επόμενες γενιές, αλλά και εμάς. Και ήδη εργαζόμαστε με στόχο τη δημιουργία επιμορφωτικών προγραμμάτων με εξατομικευμένα χαρακτηριστικά ανά επαγγελματική και κοινωνική ομάδα.

Κάθε χρόνο χιλιάδες αναπληρωτές ταλαιπωρούνται αναμένοντας την τοποθέτησή τους σε κάποιο σχολείο. Γιατί δεν προχωράτε σε προσλήψεις μόνιμου προσωπικού εφόσον γνωρίζετε τις ανάγκες και τα κενά που υπάρχουν στην εκπαίδευση;

Ηδη από την προηγούμενη τετραετία προχωρήσαμε στον διορισμό μεγάλου αριθμού μόνιμων εκπαιδευτικών. Οι 28.000 διορισμοί υπερέβησαν, για πρώτη φορά ύστερα από πολλά χρόνια, τις αφυπηρετήσεις και η εντολή που έχουμε από τον πρωθυπουργό είναι να συνεχίσουμε σε αυτήν την κατεύθυνση. Ωστόσο, είναι δεδομένο ότι χρειαζόμαστε ένα καλύτερο σύστημα αποτύπωσης των εκπαιδευτικών αναγκών. Αυτήν τη στιγμή η διαδικασία πρόσληψης και τοποθέτησης των αναπληρωτών επιβαρύνει τόσο τους ίδιους όσο και τη λειτουργία των σχολικών μονάδων. Και ήδη επεξεργαζόμαστε ένα ψηφιακό σύστημα το οποίο θα μας επιτρέπει να καταγράφουμε και να καλύπτουμε με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα και αποτελεσματικότητα όλες τις κενές θέσεις εκπαιδευτικών στην Ελλάδα.

Πώς σκοπεύετε να κινηθείτε όσον αφορά τη διαδικασία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών;

Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών συνιστά αίτημα της ελληνικής κοινωνίας, δέσμευση του πρωθυπουργού και εντολή προς εμάς να την εφαρμόσουμε παντού. Θα επιμείνουμε στην πλήρη εφαρμογή του πλαισίου που έχει ψηφιστεί. Θα εφαρμοστούν όλα κατά γράμμα και, όπου εντοπίζουμε κενά ή γραφειοκρατικά εμπόδια, τότε θα παρεμβαίνουμε με καλή πίστη και με πνεύμα συνεργασίας με όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές. Με πρώτο εμένα ως υπουργό, όλοι στο υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού αξιολογούμαστε. Και το ίδιο το πλαίσιο αξιολόγησης θα αξιολογηθεί, αφού πρώτα εφαρμοστεί και δοκιμαστεί στην πράξη.

Σχόλια (11)

Ποιος σε αξιολογει
|

αυτος που σε τοποθετησε? Κανε μια πλατφορμα να στελνουν γονεις την αξιολογηση και των εκπαιδευτικων και εσενα.

Κάνε μια πλατφόρμα να σε αξιολγήσουμε
|

Βάλε μια πλατφόρμα με κριτήρια αξιολόγησης των κυβερνητικών προσώπων του ΥΠΑΙΘΑ, για να αξιολογηθούν σε ετήσια ή εξαμηνιαία βάση από το μόνιμο προσωπικό των σχολείων και πανεπιστημίων (όπως γίνεται σε όλο το Δημόσιο).
Πράξεις και όχι λόγια, για κάνε το, να δεις το αποτέλεσμα.

Άρτεμις
|

Μην ψαρώνετε, όλα αυτά τα κάνουν για να σας ελέγχουν. Εάν δεν έχεις καλές κριτικές στην αξιολόγηση που θα σου κάνουν θα σε βάζει το κράτος στο περιθώριο και θα σου στερεί τα πάντα. Δείτε βίντεο στην Κίνα αυτό ξεκίνησε πριν μια 5ετια.

Oλοήμερα Σχολεία Δήμου Διονύσου
|

Αν κρίνουμε ότι Νοέμβριο μήνα, τα Ολοήμερα τμήματα των σχολείων του Δήμου Διονύσου, υπολειτουργούν, πράγματι έχετε αξιολογηθεί και εσείς.

Τσάμπα λόγια....
|

Σωστά! Κάντε ένα νόμο να αξιολογήσετε όλες τις δομές της εκπαίδευσης και στο τέλος αξιολογήστε τον τελευταίο κρίκο που είναι ο εκπαιδευτικός της τάξης. Τώρα όμως, όχι μόνο λόγια.....

To αποτέλεσμα
|

Κύριε υπουργέ το γεγονός ότι έχει πάει Νοέμβριος και υπάρχουν ακόμα κενά, το ΄ότι σε πολλά μαθήματα οι μαθητές έχασαν τουλάχιστον ένα μήνα μαθημάτων επειδή δεν υπήρχε καθηγητής, το ότι στα Καλλιτεχνικά και Μουσικά σχολεία δεν έχετε ακόμα βγάλει τους *προσωρινούς* πίνακες ωρομισθίων (κάτι που σημαίνει ότι οι συγκεκριμένοι καθηγητές θα προσληφθούν Δεκέμβριο στην καλύτερη των περιπτώσεων), καθιστά αντικειμενικά και αυταπόδεικτα την αξιολόγησή σας αρνητική.
Το ερώτημα είναι ποιες κυρώσεις θα πρέπει να έχετε και γιατί δεν τις έχετε.

Είστε σίγουρος;
|

Πώς αξιόλογουμαστε όλοι κ. Υπουργέ; Οι κάτω δεν μπορούν να αξιολογήσουν τους πάνω όπως σε κάθε σύστημα αξιολόγησης. Μόνο από πάνω προς τα κάτω εφαρμόζεται στην πυραμίδα …

Γονιός
|

Συμφωνώ απόλυτα κύριε υπουργέ. Αξιολογήστε λοιπόν το υπουργείο σας. Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί ο γιός περιμένει 2 μήνες τώρα για να ξεκινήσει την μαθητεία;
Το σχολείο του είναι έτοιμο για το πρόγραμμα από 1η Σεπτέμβρη.
Σε λίγο θα φύγει για φαντάρος

Αξιολογητής
|

Εάν κύριε Υπουργέ αξιολογήστε κι εσείς όπως λέτε, τότε στο τέλος Ιουνίου, που κλείνουν τα σχολεία, φτιάξτε μια ηλεκτρονική φόρμα (google) για να σας αξιολογήσουμε κι εμείς οι εκπαιδευτικοί, ως προς το Έργο που θα παράγετε... Τι δε σας συμφέρει; Δεν το εννοούσατε έτσι;;; Εμ, πώς τότε; Να σας αξιολογεί ΄μόνο ο κολλητός σας κ. Πρωθυπουργός; Αξιολόγηση σημαίνει ότι αξιολογούμαστε κι από κάτω προς τα επάνω!!!

ΠΕΡΙ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗΣ
|

Συμφωνούμε αγαπητέ μας Πιερ.. ΑΛΛΑ ήδη έχουν καταγραφεί - θεσμικά, άτυπα, απο στελέχη, απο εκπαιδευτικούς...Αναζητήστε/ταξινομήστε τις προτασεις βελτίωσης που ε΄χουν κατατεθεί στον δημόσιο διάλογο- προτάσεις βελτίωσης του συστηματος Αξιολόγησης και των εκπαιδευτικών και των σχολέιων..
Οπότε είναι απώλεια πόρων το να περιμένεις να εφαρμοστεί κάτι που, με τη δημοσίευση του 4823(αξιολόγηση εκπαιδευτικών) και του 4692(και της σχετικής Υ.Α- αξιολόγηση σχολείων) έχει ήδει συνοδευτεί απο κριτική με ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ..
Απ΄την άλλη, η καθυστέρηση επιλογής Εποπτών και νέων Περιφερειακών Διευθυντών , καθυστερεί και το τρίτο σκέλος του αξιολογικού πλαισίου, την αξιολόγηση των στελεχών..
Μήπως η σωστη σειρά είναι άλλη;; Επιλογή στελεχών, εφαρμογή αξιολόγησης στελεχών, βελτίωση αξιολόγησης σχολέιων, αξιολόγηση εκπαιδευτικών (θυμιζω ότι οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται και για το διοικητικό τους ΄εργο/προσφορά τους στο καθημερινό '΄γ΄ίγνεσθαι '' του σχολέιου απο τους διευθυντές σχολέιων κ.λ.π. Που θα πρέπει, να έχουν πρώτα- αυτό λέει η λογική- αξιολογηθεί..
Αν και υπέρμαχος της αξιολόγησης, ως έννοιας, δηλώνω ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΗ, με τον τρόπο που γίνονται τα πράγματα.. Η Αξιολόγηση θα πρέπει να έχει ουσία και αποτέλεσμα, ΑΡΑ: λογικές διαδικασίες, ταξινομήση των απαιτουμενων ενεργειών, στοχευμένο περιεχόμενο, κ.λ.π.
ΑΛΛΙΩΣ...για ποια αξιολόγηση να μιλάμε τώρα;;;;;;;

Εκπαιδευτικός στα ΕΠΑΛ
|

E.....τι λες τώρα, αλλοίμονο

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ