Κ. Πιερρακάκης: Το "τρίγωνο" για το νέο Ανοικτό Σχολείο

Τι είπε ο υπ. Παιδείας για τα Ελληνικά Πανεπιστήμια

07/11/2023

Ενημερώθηκε: 07/11/2023, 10:52

Άκουσε το άρθρο

Με ένα τρίγωνο παρομοίασε ο υπουργός Παιδείας Κ. Πιερρακάκης στο συνέδριο «Η Ελλάδα Μετά», τις αλλαγές για να έχει η χώρα μας ένα νέο  Ανοικτό Σχολείο που να ανταποκρίνεται στη σημερινή  εποχή που όλα αλλάζουν  και  η τεχνολογία θα κινείται με μεγαλύτερη ταχύτητα .

Στη μία του  άκρη του τριγώνου , είπε ο υπουργός, η αλγοριθμική σκέψη με την έννοια Πληροφορική , Μαθηματικά.

Στην άλλη άκρη του τριγώνου η  λογοτεχνική  σκέψη , η φαντασία το να μπορείς να παρουσιάζεις τη δουλειά σου, και

Στο τρίτο άκρο έχει η   εθελοντική συμπεριφορά.

Οτι κάνουμε, σημείωσε ο Κ. Πιερρακάκης,  θα πρέπει να υπηρετεί αυτό το τρίγωνο και υπογράμμισε: "Όλα αυτά θα τα δούμε πολύ σύντομα".

Για τα ελληνικά Πανεπιστήμια ο υπουργός Παιδείας τόνισε τα εξής:

  • Κάποια τμήματα που ιδρύθηκαν επί ΣΥΡΙΖΑ επιλέγουμε να τα κλείσουμε.
  • Πρέπει να επενδύσουμε στην περιφέρεια αλλάμε όρους.
  • Το Πανεπιστήμιο είναι η ναυαρχίδα της στρατηγικής της χώρας
  • ΟΙ ΕΛΚΕ είναι τραγικά γραφειοκρατικοί
  • Εκ των πραγμάτων θα επενδύσουμε στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο για να πετύχουμε ακόμη μεγαλύτερη διεθνοποίηση.
  • Χρειαζόμαστε περισσότερα κοινά Μεταπτυχιακά και πτυχία . Θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης για να πετύχουμε αυτή τη διεθνοποίηση.
  • Το καθεστώς βίζας για ξένους φοιτητές πρέπει να αλλάξει, γιατί γα να κάνεις  την Ελλάδα ένα Διεθνές ή Περιφερειακό Κέντρο πρέπει να διευκολύνεις στο να μπορεί μπορεί να έρθει ένας ξένος φοιτητής να σπουδάσει στην  Ελλάδα. Αυτό θα μπορεί να είναι για ένα πτυχίο για ένα Μεταπτυχιακό ή θα μπορεί να είναι για διάστημα σπουδών
  •  Η εικόνα του ελληνικού δημόσιου Πανεπiστημίου δεν είναι ίδια με την εποχή που ήμουν εγώ φοιτητής στο ΟΠΑ. Υπάρχει μεγάλη βελτίωση. Έχουμε εξαιρετικά μέλη ΔΕΠ, σπουδαίο πλούτο. Σε κάποια πράγματα χρειαζόμαστε περισσότερη δουλειά.  

Σχόλια (9)

ΤΡΙΓΩΝΟ ΒΕΡΜΟΥΔΩΝ
|

Να μην είναι στο τρίγωνο των Βερμούδων.

@ @Το τρίγωνο του Spreng και του Πιερ
|

Τα καλύτερα είναι, αλλά δεν είναι δωρεάν, ούτε είναι προϊόν εθελοντικής εργασίας. Υπάρχει και το τρίγωνο του Ίψεν, ... τέτοια ονειρεύονται κάποιοι α΄λλοι. Προς το παρόν ο "Εθελοντισμός σε Ελευθερώνει".
Κι ο Σώστης εθελοντής των 900 Ευρώ δηλώνει, ....

Ετεοκρής
|

Και φιλότιμο έχουμε και μια λογοτεχνική και φιλοσοφική ροπή έχουμε και πολύτροποι είμαστε. Κολοκοτρώνη δεν έχουμε...

@Το τρίγωνο του Spreng και του Πιερ
|

Τα καλύτερα νομίζω είναι τα τρίγωνα του Πανοράματος. Δηλώνω φανατικός "εθελοντής" τους....

Σώστης
|

Μία διευκρίνιση για το άκρο: εθελοντισμός. Η κουλτούρα του Νεοέλληνα , που νομίζει εαυτόν το κέντρο του κόσμου και πως όλοι του χρωστούν δεν ταιριάζει με την έννοια του εθελοντισμού. Ουσιαστική στην παιδεία όλων των άλλων ευρωπαικών κρατών. Στην Ελλάδα ο εθελοντισμός απέμεινε να αφορά μόνο τον εκπαιδευτικό του δημοσίου σχολείου και τον γιατρό του ΕΣΥ, οι οποίοι με ψίχουλα κάνουν μεγαλειώδες έργο! Με 900 € μισθό σε ποιο κράτος μπορεί να επιβιώσει και να επιμορφώνεται διαρκώς και να έχει κύρος και να εκπαιδεύει και να εξοπλίζεται ένας εκπαιδευτικός; Ναι! Ο Έλληνας εκπαιδευτικός είναι ήδη εθελοντής και διδάσκει με το παράδειγμά του την αξία αυτής της πράξης. Γιατί ενώ οι περισσότεροι από εμάς σε άλλο κράτος θα αμειβόμασταν τα τριπλάσια, επιλέγουμε να μένουμε στη χώρα, γιατί πιστεύουμε στη δυναμική των νέων αυτού του τόπου! Και θα συνεχίζουμε να προσφέρουμε…

Το τρίγωνο του Spreng και του Πιερ
|

Ο καθηγητής φυσικής John Barrow έχει γράψει για το τρίγωνο του Spreng στο βιβλίο του,
Impossibility: The Limits of Science and the Science of Limits του John Barrow (Βλ. p146-147).
Οι κορυφές του τριγώνου αντιστοιχούν στην Πληροφορία=0, Ενέργεια=0, χρόνος=0.
Η ιδέα είναι ότι για να ολοκληρώσετε οποιαδήποτε εργασία, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα μείγμα τριών «καθαρών» δυνατοτήτων:
1) απεριόριστη γνώση, αλλά μηδενικό χρόνο ή ενέργεια,
2) απεριόριστο χρόνο, αλλά μηδενική γνώση ή ενέργεια,
3) απεριόριστη ενέργεια, αλλά μηδέν χρόνο και γνώση.
Μπορείτε επίσης να έχετε διάφορα μείγματα από τα τρία. Οι καθαρές περιπτώσεις είναι αντίστοιχα με τα αρχέτυπα: α) του μυώδους ανθρώπου των σπηλαίων, β) του μεγάλου φιλοσόφου και γ) του αθάνατου τεμπέλη ηλίθιου.
Κατ' αναλογία με το προτεινόμενο τρίγωνο "Πιερ", η κατάσταση του εθελοντή σε ποια από τις 3 καταστάσεις Spreng αντιστοιχεί:
α) μυώδης άνθρωπος των σπηλαίων
β) μεγάλος φιλόσοφος
γ) αθάνατος τεμπέλης ηλίθιος
Απαντήστε στο παραπάνω τεστ.

Ελπίδα
|

Με κάθε τρόπο και αυτός ο υπουργός δηλώνει πως το σχολείο, το πανεπιστήμιο και η έρευνα δεν υπάρχουν για παροχή παιδείας και επιστήμης με διαχρονικές αξίες αλλά τόπος άσκησης πολιτικής και βιομηχανία κατασκευής υπηκόων. Εντάξει, το εμπεδώσαμε! Παλιά τουλάχιστον ήσασταν πιο διακριτικοί!

Νά τα και τα τρίγωνα
|

Αυτή είναι η πιο ζεστή γωνιά, του "εθελοντή", άλλος για κορόιδο! Έλα ανοιχτά είναι. Τάξε και μόρια εθελοντισμού για διορισμό, δεν ξέρεις στην απελπισία του κανείς τα κάνει όλα.

το νέο σχολείο
|

της αννούλας πάλιωσε , τα δικά της παιδιά κολλησαν και το ανοιχτό κάτι χρόνια μετά ! και σου λεει αλτσχάιμερ μετά , ορεα πράματα

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ