Τέσσερα ακόμη μέλη προστέθηκαν, με απόφαση της διοίκησης του ΙΕΠ, στην Επιστημονική Ομάδα Έργου της Τράπεζα Θεμάτων.
Πρόκειται για τους:
- Παγιάτη Χαράλαμπο, Σύμβουλος Β’ (ΠΕ83 Ηλεκτρολόγων, Επαγγελματικής Εκπαίδευσης) του ΙΕΠ,
- Παπαθανασίου Θεοδώρα, Σύμβουλο Β’ (ΠΕ 89 Εφαρμοσμένων Τεχνών - Επαγγελματικής Εκπαίδευσης) του ΙΕΠ,
- Πολιτίδου Ευφημία, Αποσπασμένη Εκπαιδευτικό (ΠΕ 88.04 Τεχνολογίας Τροφίμων - Διατροφής - Οινολογίας Ποτών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης) του ΙΕΠ,
- Τίγκα Ευαγγελία, Σύμβουλο Β ́, ΙΕΠ (ΠΕ06 Αγγλικών) του ΙΕΠ,
Έτσι η Επιστημονική Ομάδα Έργου διαμορφώνεται ως εξής:
- Ευστάθιος Στυλιάρης, Προϊστάμενος του Αυτοτελούς Τμήματος Συντονισμού, Σχεδιασμού και Διασφάλισης της Ποιότητας των υπηρεσιών του ΙΕΠ, Υπεύθυνος της Πράξης,
- Γεώργιος Καλκάνης, Oμότιμος Καθηγητής ΕΚΠΑ,
- Γεώργιος Σπανός, Oμότιμος Καθηγητής ΕΚΠΑ,
- Σταύρος Παπασταυρίδης, Oμότιμος Καθηγητής ΕΚΠΑ,
- Κωνσταντίνος Στουραΐτης, Σύμβουλος Α’ (ΠΕ03 Μαθηματικών) του ΙΕΠ,
- Πολυξένη Μπίστα, Σύμβουλος Α’ (ΠΕ02 Φιλολόγων) του ΙΕΠ,
- Πολυξένη Μπίλλα, Σύμβουλος Α’ (ΠΕ02 Φιλολόγων) του ΙΕΠ,
- Ιωάννης Γράψας, Σύμβουλος Α ́ (ΠΕ04.02 Χημικών) του ΙΕΠ,
- Σαράντος Οικονομίδης, Σύμβουλος Α’ (ΠΕ04.01 Φυσικών) του ΙΕΠ,
- Χριστίνα-Ερριέττα Συκά, Αποσπασμένη Εκπαιδευτικός (ΠΕ06 Αγγλικής Γλώσσας) στο ΙΕΠ,
- Μαρία Μήτση-Αναγνώστου, Σύμβουλος Α ́ (ΠΕ02 Φιλολόγων) του ΙΕΠ,
- Σταυρούλα Παπαδοπούλου , Σύμβουλος Β ́ (ΠΕ88.01 Γεωπόνοι) του ΙΕΠ,
- Γεώργιος Φύκαρης, Σύμβουλος Α ́ (ΠΕ90 Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης) του ΙΕΠ,
- Χαράλαμπος Παγιάτης, Σύμβουλος Β’ (ΠΕ83 Ηλεκτρολόγων, Επαγγελματικής Εκπαίδευσης) του ΙΕΠ,
- Θεοδώρα Παπαθανασίου, Σύμβουλος Β’ (ΠΕ 89 Εφαρμοσμένων Τεχνών - Επαγγελματικής Εκπαίδευσης) του ΙΕΠ,
- Ευφημία Πολιτίδου, Αποσπασμένη Εκπαιδευτικός (ΠΕ 88.04 Τεχνολογίας Τροφίμων - Διατροφής,
- Οινολογίας Ποτών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης) του ΙΕΠ,
- Ευαγγελία Τίγκα, Σύμβουλος Β ́, ΙΕΠ (ΠΕ06 Αγγλικών) του ΙΕΠ,
Η Επιστημονική Ομάδα Έργου έχει την ευθύνη:
- του συντονισμού της Επιστημονικής Ομάδας Επιλογής Θεμάτων
- του συντονισμού των επιμέρους ενεργειών επιλύοντας επιστημονικά και μεθοδολογικά ζητήματα κατά την εξέλιξη της Πράξης,
- του συντονισμού των εμπλεκόμενων-συντελεστών
- της διαμόρφωσης των κριτηρίων και του πλαισίου υλοποίησης επιμέρους ενεργειών της Πράξης,
- του σχεδιασμού των προδιαγραφών για τη διαμόρφωση πρότυπων εγγράφων και διαδικασιών για όλα τα παραδοτέα της Πράξης (πνευματικά προϊόντα ή διαδικασίες).
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.