Ψηφιοποιούνται όλα τα έγγραφα του σχολείου- Τέρμα βάζει ο υπ. Παιδείας στο μολύβι και χαρτί

Εκτιμάται ότι ηλεκτρονική πλατφόρμα θα είναι έτοιμη μέχρι τον Φεβρουάριο

12/11/2023

Άκουσε το άρθρο

Σε ψηφιακή μεταμόρφωση όλων των σχολείων της χώρας προχωρά στο αμέσως επόμενο διάστημα ο υπουργός Παιδείας Κ. Πιερρακάκης, βάζοντας τέρμα στο χαρτί και μολύβι σε μια σειρά εγγράφων των σχολικών μονάδων, μετά από πολύχρονο αίτημα των εκπαιδευτικών. 

Στην  ηλεκτρονική πλατφόρμα , η οποία εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμη μέχρι τον Φεβρουάριο, θα ενταχθούν:

  • Το Μητρώο Μαθητών
  • Το Ευρετήριο
  • Το βιβλίο πράξεων των Συλλόγων Διδασκόντων
  • Το Ημερολόγιο του Σχολείου
  • Το βιβλίο Πράξεων του Διευθυντή του Σχολείου
  • Το βιβλίο Πράξεων του Σχολικού Συμβουλίου
  • Το βιβλίο Πράξεων της Σχολικής Κοινότητας
  • Το Πρωτόκολλο εισερχομένων-εξερχομένων
  • Το Πρωτόκολλο  εμπιστευτικής αλληλογραφίας
  • Το Διαβιβαστικό της σχολικής μονάδας

 Στο μεταξύ ήδη ο υπουργός Παιδείας έχει ανακοινώσει ότι θα ψηφιοποιηθούν επίσης: 

  • το απουσιολόγιο, 
  • το βιβλίο ύλης, και 
  • οι βαθμολογίες  

Ταυτόχρονα θα επανασχεδιαστεί  την πλατφόρρα MySchool και το σύνολο των ψηφιακών υπηρεσιών διοίκησης που λειτουργούν στις  Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (58)

Οι απουσίες
|

θα καταχωρούνται κανονικά;
θα κλειδώνουν ή θα σβήνονται στο τέλος σωρηδόν;

Γιώργος
|

κάντε μια βόλτα από τις υπηρεσίες που μπήκε ηλεκτρονικό πρωτόκολλο.
Πολλαπλασιάστηκε εκθετικά η εργασία, αφού το χειρόγραφο αποτυπώνεται σαν θέμα, προέλευση, αποστολέας, ημερομηνία εισόδου και χρέωση σε τμήμα/υπάλληλο (όλα εισάγονται με πληκτρολόγηση) και μετά αφού αποδοθεί αριθμός πρωτοκόλλου πρέπει να σφραγιστεί με το χέρι πάνω στο έγγραφο και να σαρωθεί εκ νέου το έγγραφο με όλα τα συνημμένα, να αναρτηθεί στην εγγραφή του πρωτοκόλλου και μετά να το χειριστεί κάποιος υπάλληλος ο οποίος όμως δεν το κλείνει οριστικά αλλά πρέπει πάλι να ελεγχθεί από τη γραμματεία να βγει ακριβές αντίγραφο, να πάει στο φάκελο ή να σταλθεί η ενέργεια με email σε αποδέκτες και εφόσον όλα είναι σωστά, τότε κλείνει!!!!!
Αντί να απλοποιείται η διαδικασία γίνεται πολύπλοκη και με χρονική καθυστέρηση τεράστια αν γίνουν τα βήματα.

@Πιερρακάκης
|

Τι έγινε ρε παιδιά, γιατί δεν είναι έτοιμη η πλατφόρμα?

pakis
|

Σε ακριτικό νησί που είμαι αναπληρωτής η ταχύτητα του internet είναι με το ζόρι 9 Mbps και το καφενείο του νησιού έχει 200Mbps γιατί υπάρχει οπτική ίνα αλλά στο σχολείο δεν έχει, σε ακραίες καιρικές συνθήκες βέβαια δεν υπάρχει ούτε ρεύμα. Παρόλο που είμαστε λίγα άτομα στο σχολείο ψάχνουμε γραφείο και υπολογιστή με εκτυπωτή για να τυπώσουμε κάποιο φυλλάδιο όποιος πιάνει σειρά πρώτα και με πλατφόρμες αυτές θα πρέπει να εφαρμόζουμε το σύστημα αναμονής όπως στις τράπεζες με αριθμούς.

Έλεν
|

Ωραία όλα αυτά αλλά εγώ θέλω να μάθω πώς θα βοηθήσω ένα παιδί αποτελεσματικά σε περίπτωση πνιγμονής από τροφή ή σε περίπτωση σοβαρού τραυματισμού από πτώση. Ποιος θα μου δείξει τον τρόπο; Μόνη μου πρέπει να ψαχτώ να βρω την άκρη; Γιατί; Χρειαζόμαστε εκπαιδευτικά σεμινάρια ,που θα οργανώσει φυσικά το υπουργείο παιδείας στα σχολεία( ας μην κάνουμε μια μέρα μάθημα, δεν πειράζει)ώστε να υπάρχει ένα αίσθημα ασφάλειας και ταχύτερη απόκριση σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Διαφορετικά φέρτε νοσηλευτές σε όλα τα δημοτικά και νηπιαγωγεία.Τα βλέπω στο διάλειμμα να τρώνε ρώγες σταφυλιού ενώ γελάνε, τρέχουνε και αγχώνομαι….
Επίσης ,γιατί δεν υπάρχει ψυχολογική αξιολόγηση για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς οπως γίνεται για τους αναπληρωτές; Οι μόνιμοι εξετάζονται μια και μοναδική φορά από ψυχίατρο κατά το διορισμό τους. Μετά νομίζετε ότι είναι όλα καλά; Οχι, δεν είναι……

Ανώνυμος
|

Για ποια γραμματεία στα Σχολεία μιλάμε; Το Υπουργείο δεν θέλει να μηδενίσει τις ώρες διδασκαλίας των διευθυντών (με ταυτόχρονη αναγνώριση της θητείας ως διδακτική προϋπηρεσία) και να προχωρήσει σε "γενναία" μείωση του ωραρίου των υποδιευθυντών ώστε να διευκολυνθούν στο έργο τους. Επίσης σε όλες τις υπόλοιπες Δημόσιες Υπηρεσίες κάθε υπάλληλος έχει ατομικό γραφείο με υπολογιστή κι εμείς ψάχνουμε για ένα συρτάρι! Μάλλον η στόχευση είναι το 8:00-14:00.

Lucius Artorius
|

Ερώτησεις
α) με τα σχολεία της περιφέρειας που έχουν σύνδεση για κλάματα και πέφτει όταν βρέχει, πως θα λειτουργήσει η ψηφιακή πλατφόρμα;
β) Θα μπαίνουν οι καθηγητές στη τάξη με υπολογιστή η κινητό πάντα για να περάσουν απουσίες;
γ) Θα πρέπει και ο απουσιολόγος να έχει υπολογιστή;
δ) το my school συνήθως υπολειτουργεί και κολλάει στο τέλος κάθε τετραμήνου που περνούν βαθμούς τα σχολεία, οι πλατφόρμες αυτές που θα έχουν δεκαπλάσιο φόρτο καθημερινά θα λειτουργήσουν;

Ανθής Τασος
|

Κ'ας τα πούμε έξω απ'τα δόντια επιτέλους:Την εργασία σε αυτά τα ηλεκτρονικά μέσα θα την αναλάβουν οι ίδιοι οι καθηγητές!Όχι!Δεν είναι δουλειά μας η γραμματειακή υποστήριξη,να φέρουν πτυχιούχους του Παντείου να την κάνουν,ή-σε κάθε περιπτωση-,όσοι συνάδελφοι επιθυμούν ας δηλώσουν υπεύθυνα πως αναλαμβάνουν κάτι τέτοιο έχοντας βεβαίως μειωμένο ωράριο.Πανω σ'αυτη τη βάση μπορούν να υπάρξουν πολλές εναλλακτικές.Γιατι δεν γίνεται κάτι τέτοιο άμεσα;Γιατί υποβιβαζομαστε σε απλοί γραφιάδες,σε απλοί γραμματείς του παντοδύναμου διευθυντή;

Σχολείο Λάρισας
|

Σε σχολείο 500+ μαθητών και 50+ εκπαιδευτικών υπάρχει βάση νόμου θέση για γραμματέα. Όποιος/α θέλει μπορεί να έρθει με κινητικότητα...

DD
|

@ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ 14 Νοε 2023 09:09

Με ωράριο 08:00-14:00 βεβαίως, βεβαίως.....

NN
|

Δεν υπάρχει (ξεχωριστό) πρωτόκολλο εμπιστευτικής αλληλογραφίας γιατί σύμφωνα με την 79942/ΓΔ4/2019, αρ. 3:
«α) Πρωτόκολλο, στο οποίο καταχωρίζονται όλα τα εισερχόμενα και εξερχόμενα έγγραφα, στα οποία περιλαμβάνονται και οι κάθε είδους τίτλοι σπουδών καθώς και τα εμπιστευτικά έγγραφα. Για τα τελευταία σημειώνεται στη στήλη «περιεχόμενο εγγράφου» η ένδειξη Ε.Ε. μόνο, ενώ τηρείται ιδιαίτερος φάκελος εμπιστευτικών εγγράφων.»

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ
|

Είμαι διοικητικός σε περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης. Βεβαίως και να έρθουμε στα σχολεία εμείς οι υπάρχοντες διοικητικοί (ή να προσληφθούν καινου΄ργιοι), εφόσον ανοίξουν θέσεις για διοικητικους στις γραμματείες των σχολείων (και ειδικά των μεγάλων σχολείων με πολλούς/-ές μαθητές/-τριες). Είμαστε οι κατάλληλοι άνθρωποι για αυτή τη δουλειά!

Σώστης
|

Το αυτονόητο! Ας πούμε ένα «μπράβο», αν και για τα αυτονόητα …

Το τερμάτισαν!
|

Τη δουλειά την έξτρα θα τη φορτωθούν οι εκπαιδευτικοί διότι γραμματείς δεν υπάρχουν. Μάλλον προσπάθεια για να είναι όλη τη μέρα στο σχολείο.
Και μετά να μιλάμε για εξουθένωση!

Πλατάρος Γιάννης
|

@Γεωργια.
Πρέπει να ξέρετε, ότι εδώ και 20 χρόνια, έχει καθιερωθεί διπλή εργασία για το ΊΔΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ:
1. Χειρογραφη
2. Ηλεκτρονική.
Το παραπάνω δεν λέγεται "μεταφορά από χειρόγραφο σε ψηφιακό" αλλά λέγεται καψονι της διοίκησης.
Οι απουσίες κατχωρίζονταν και στα "βιβλία απουσιών" και στο Συστημα.
Πάνε λίγα χρόνια που καταργήθηκαν. Έγινε το αυτονόητο....
Αλλα άργησε. Γιατί δεν έγινε νωρίτερα η λήξη του καψονιου.;;;
Σκεφθείτε μια καλή απάντηση.
Οι ειδοποιήσεις γονέων, το ίδιο...
Έχουν γίνει βήματα, ενώ η τεχνολογία κάνει άλματα.
Να δείτε τι γέλιο έχει να πέσει με την τεχνητή νοημοσύνη. Πήρανε οι Μπητλς το παλιό τεϊπ το Λεννον και αφαίρεσαν 100% το πιάνο από την φωνή του Λεννον και έφτιαξαν νέο τραγούδι αφού αναστησανε και τα άλλα δύο τεθνεοτα μέλη.
Σε μια μέρα, την άλλη μέρα, ένας τύπος λατίνος έφτιαξε το τραγούδι now and then σαν να το λένε τα μπητλακια του 1964 με την εν ορχηστρική τεχνοτροπία της εποχής.
Την Τρίτη μέρα το επανεκδίδει ένας άλλος, ακόμα καλύτερα. Σε 1960 ύφος αυτή την φορα.
Σε πολλούς αρέσουν καλύτερα αυτά!
Όχι αυτό που έφτιαξε ο Ρινγκο με τον Πωλ Μακ Καρτνεϋ.
Γράφει ένας εντελώς άσχετος με μουσική κινηματογραφική μουσική πρωτότυπη.
Βγάζει κώδικα για προβλήματα, σωστό κώδικα.
Ο Μητσικωστας παίρνει την μορφή οποίου θέλει και την φωνή του. Μέχρι στιγμής χρησιμοποιεί τις δυνατότητες μερικώς.
Σεναριογράφοι του Χόλιγουντ έκαναν απεργία γιαυτό. Γράφει σενάρια η ΤΝ!
Οι ηθοποιοί το ίδιο. Μπορεί να ζωντανέψουν τον Τζων Γουέϊν και να παίζει τζάμπα ρόλους! Ακριβώς τον ίδιο! Τα πάντα ίδια!...
Οι σκηνοθέτες δεν απηργησαν! Υπάρχουν και όρια... Υποκαθιστά ταις μερικώς.
Ετσι θα γίνει και με μας....
Ολοκληρωτικά για κάποιους....
Ποτέ θα γίνει αυτό; ;;
ΧΘΕΣ!...
ΈΧΕΙ ΓΊΝΕΙ ΧΘΕΣ, ΕΊΜΑΣΤΕ ΑΧΑΜΠΑΡΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΛΗΦΘΗΜΕΝ....
Ένας συνάδελφος μίλησε για υπαγόρευση κειμένου και αναγραφή στον κειμενογράφο χωρίς λάθος.
Η εφαρμογή "λογογράφος" ήταν από το 1995, αλλά με μικρά αποτελέσματα. Όμως με τους στατιστικούς αλγόριθμους έχει γίνει ήδη από την ΓΚΟΥΓΚΛ και από τον δικό μας τον Δασκαλάκη....
Τα έγραψα αυτά για να σας πω, ότι μόλις σε δύο χρόνια μπορεί να τα διαβάζει κάποιος αυτά και να γελάει....
Το συμπέρασμα για το υπουργείο είναι να φτιάξει το καλύτερο λογισμικό που υπάρχει και να φέρει την τεχνητή νοημοσύνη μέσα στα σχολεία.
Κάνω πειράματα κάθε μέρα με το Gpt.
Πιστεύω ότι κάπου κοντά ήδη έχουν καταργηθεί τα μέτριας και μεσαίας ποιότητας βιβλία. Και τα ανώτατης ποιότητας υποκαθιστανται....
Διασυνεργασια μεταξύ των συστημάτων χρειάζεται.
Το ΥΠΑΙΘ έχει παράδοση να φτιαχνει πλατφόρμες κάκιστης ποιότητας. Επικαλυπτομενες, μη διασυνδεομενες, αρπακολατζηδικα πράγματα...
Ελπίζουμε στον νυν υπουργό...
Αφού βράβευσε τον κ. Γιαννακοπουλο Χαραλαμπο είναι ήδη σε σωστό δρόμο....
Θα δούμε!

Πέτρος
|

την βάψαμε.
όποτε το ελληνικό δημόσιο μίλησε για μηχανογράφηση και ψηφιοποίησε εννοεί δύο πράγματα:
α) ότι θα υπάρχει και η ψηφιακή και η έντυπη μορφή ταυτόχρονα! (διπλό αρχείο)
β) την καταχώρηση δεν θα την κάνει κάποιος υπάλληλος που προσελήφθη για αυτή την εργασία αλλά επιπρόσθετα ένας υπάλληλος με άλλη εργασία που θα πάρει και δεύτερη εργασία χωρίς έξτρα αποδοχές ή ο απλός πολίτης!! (όλοι θα εργαστούν τσάμπα και όχι εθελοντικά).

Αθάνατο Ελληνικό κράτος με τη δική του άποψη για την τεχνολογία και το πώς λειτουργεί η ψηφιοποίηση!!!

fsmoris
|

Το "ποινολόγιο¨ θα είναι ακόμη χειρόγραφο ;

ΑΔΕΙΕΣ
|

Η ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ΔΕΝ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΕ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ. ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΣΤΟ MY SCHOOL.
ΑΛΛΑ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ;
Η ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΤΕΚΝΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 3 ΕΓΓΡΑΦΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ,
ΤΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΒΙΒΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ.
ΣΥΝΟΛΟ 5 ΕΓΓΡΑΦΑ.
ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΚΑΝΑΡΙΣΤΟΥΝ .
ΝΑ ΣΤΑΛΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΙΤΟΥΝΤΑ΄
ΝΑ ΦΥΛΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Έλεν
|

@ μπάρμπα Μήτσος είσαι Θεούλης και πολύ φίλος μου. Σε αγαπώ.

@Πειραματικός
|

Α είναι απλό... Θα το γράφουν σε word και μετά θα περνά ο κάθε εκπαιδευτικός και θα βάζει υπογραφή με το δάχτυλο αξιοποιώντας το εργαλείο Draw που έχει το word. Όσο για την οθόνη... εμένα το tablet που πήρα με το voucher μια χαρά με έχει βολέψει για όλα αυτά...

Κωστας
|

Αλλη μια φορα: Χρειαζεται γραμματεας στα σχολεια που να ξερει απο Η/Υ ωστε να ειναι αποδοτικος και να μην τρωει μιση ωρα να βρει πως γινεται πχ ενα απλο διστηλο στο word.

1) Δεν χρειαζεται γραπτη αιτηση και γραπτη αποφαση για τις αδειες. Ο εκπαιδευτικος με τα ηλεκτρονικα του διαπιτευτηρια αιτειται αδεια μεσα απο πλατφορμα και ο διευθυντης ειτε εγκρινει ειτε αιτιολογει και δεν εγκρινει την αδεια. Την σουμα των αδειων καθως και τις ημερες αδειας που απομενουν τις υπολογιζει η ιδια η πλατφορμα.

2) Το ωρολογιο προγραμμα η διευθυνση μπορει να το αντλει απο την πλατφορμα.

3)Λειτουργικα και οργανικα κενα μπορει να τα υπολογιζει αυτοματα η πλατφορμα.

4)Εκδρομες, συνεναισεις γονεων, ενημερωσεις, και οικονομικες πρισφορες εκδρομων να καταχωρουνται αποκλειστικα στην πλατφορμα. Και τερμα τα ξενυχτια στα μπαρακια το βραδυ. Οι εκδρομες πρεπει να ειναι ολες εκπαιδευτικες. Οποιος μαθητης θελει μπαρακια να τον συνοδευει ο γονεας του με το περας του εκπαιδευτικου προγραμματος. Νομικη καλυψη για τους συνοδους.

5) Τερμα τα χαρτακια προς τους γονεις για ψυλλου πηδημα. Ενημερωση με email η sms για την καθημερινοτητα της σχολικης ζωης. Το σχολειο να ειναι ανοιχτο για τον καθε γονεα οποιαδηποτε ωρα και μερα της εβδομαδας και οχι ο καθε καθηγητης να οριζει το δικο του προγραμμα. Δεν ειμαστε πανεπιστημιο. Μολις χτυπησει το κουδουνι μπορει ο γονιος να τα πει με τον δασκαλο - καθηγητη. (Βασικα τωρα δεν μπορει διοτι ακομα ο εκπαιδευτικος κανει το γραμματεα στα κενα του)

6) Ανοιχτες πορτες σχολειων ισα ισα να χωραει ενας ανθρωπος και οχι μηχανακια και αυτοκινητα, ωστε οι μαθητες αλλα και τα παιδια της γειτονιας να παιζουν μεσα τα απογευματα και να μην αναγκαζονται να πηδανε τα καγκελα. (Ουτως η αλλως παλι μεσα ειναι τα απογευματα και κατα τη γνωμη μου καλυτερα να παιζουν μεσα στο σχολειο ποδοσφαιρο απο το να παιζουν playstation κλεισμενα μεσα στο σπιτι). Φυλακας στα σχολεια μετα τη δυση του ηλιου.

7) Αυτοματη παραγγελια και διανομη βιβλιων συμφωνα με το μαθητικο δυναμικο και την κατευθυνση του καθενος.

8) Υπαρξη εφεδρειας εκπαιδευτικων (μπορει να ειναι και φοιτητες απο απλο προγραμμα πρακτικης ασκησης - σχεδον ανεξοδα) οι οποιοι θα αναπληρωνουν συναδελφους οι οποιοι βρισκονται σε αδεια. (Substitute Teachers λεγονται στο χωριο μου).

9) Μαθητης στον οποιο επιβληθηκε ποινη (αποβολη) καθεται σπιτι του ωστε να αναλογιστει καλυτερα τη βλακεια του. Οταν βρισκεται στο σχολειο και περιφερεται ασκοπα θα συμβει χειροτερο συμβαν, αποδεδειγμενα.

Και αλλα πολλα που δεν μου ερχονται τωρα..

Πλατάρος Γιάννης
|

@ κ. Θεοδώρου Μ.
Πιάσατε το πιο καθημερινό ενδεικτικό θέμα των κανονικών αδειών.
Τρελάθηκα, που είδα 1}αιτησεις, 2) αποφάσεις με "έχοντας υπ. όψιν" 20 δεδομένα μεχρι και την πράξη ανάληψης του διευθυντή, 3)καταχωριση στο Μyshool.
Έφτιαξα έντυπο μονοσελιδο με δύο εθνόσημα, με αίτηση και απόφαση διευθυντή. Να έχει και ίδιο αριθμό πρωτοκόλλου. Βελτίωσα 2 κλικ. το θέμα.
Πως όμως πρέπει να γίνεται;;;
1. Υποβάλλει αίτηση ο εκπαιδευτικός από το σπίτι του σε περιορισμένο δικό του περιβάλλον διεπαφής.
2. Εγκρίνεται ή όχι από τον διευθυντή με ένα κλικ.
3. Αποθηκεύεται στον ηλ. φάκελλο του εκπαιδευτικού. Δεν εκτυπώνεται για τον φάκελλο τον ατομικό. Δεν πρώτοκολλειται χειρόγραφα.
Η ασφάλεια του φακέλλου πρει να είναι ανάλογη με αυτή των τραπεζών. Θέλει λεφτά αυτό. Ας παίρνουν αντίγραφα ηλεκτρονικά του συστήματος 6 μέρη στην Ελλάδα και αλλοδαπή. Ας παίρνουν τοπικά και τα σχολεία για τα δικά τους αρχεία με δικλείδες ασφαλειας.
Όλα γίνονται....
Θα πιέσει και η ΟΛΜΕ, οπότε δεν φοβόμαστε, όλα θα γίνουν...

Γεωργία
|

Δυστυχώς δεν πρόκειται για εξυγίανση του συστήματος, ούτε για μείωση της γραφειοκρατίας, αλλά για μεταφορά της από έντυπη σε ηλεκτρονική μορφή.
Συσσωρεύονται τόσα τυπικά στοιχεία - αρχεία κάθε χρόνο και τελικά δεν δίνεται σημασία σε ουσιώδη πράγματα όπως το αν οι μαθητές επικοινωνούν στα Ελληνικά ή αν έχουν τη δυνατότητα οι γονείς να προμηθεύουν τα παιδιά με τα απαραίτητα υλικά και πνευματικά εφόδια για το σχολείο κ.ο.κ.
Οποιοσδήποτε έχει την παραμικρή εικόνα του ελληνικού σχολείου, μπορεί εύκολα να συμφωνήσει με τη γνωστή φράση «Η Ελλάδα είναι τριτοκοσμική χώρα...».

Εκπαιδευτικός
|

Επιτέλους!!!
Αν θεσμοθετηθεί και η ύπαρξη γραμματειακής υποστήριξης σε κάθε σχολείο επιτέλους θα αναβαθμισθεί ο ρόλος του διευθυντή και θα επικεντρωθεί στο ουσιώδες μέρος του.

μετά κλαινε
|

το απόλυτο μπάχαλο θα γίνει με τις άδειες... αυτό
θα ξεπεράσει ακόμα και το παράπονο για την έλλειψη γραμματέων
περίπου όπως και στο facebook που κάποιοι δημοσιεύουν το "δεν ληρώνω και διαφωνώ με τη χρήση προσωπικών μου μπλα μπλα μπλα και απαγορεύω μπλα μπλα μπλα...". Σε ποιόν? στο ίδιο το μέσο που κατέχει ήδη το δικαίωμα

Κώστας
|

Να έχουμε πρώτα Ίντερνετ που να μην σέρνεται και υπολογιστές με κανονικά και όχι σπασμένα λειτουργικά και μετά συζητάμε ότι θέλετε.

@NO & @ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
|

@ΝΟ προτείνω να αναλάβετε το myschool.
@ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ, η δουλειά των εκπαιδευτικών είναι να κάνουν μάθημα. Όσο για το ωράριο, ο διοικητικός στις 3 κλείνει το γραφείο και πηγαίνει σπίτι του όπου ΔΕΝ τον απασχολεί η δουλειά του μέχρι την επομένη.
Ο εκπαιδευτικός θα πάρει εργασία στο σπίτι διότι και να θέλει να την κάνει στο σχολείο, δεν μπορεί γιατί δεν έχει γραφείο, υπολογιστή, ησυχία, κλπ. Αυτά τα λίγα και στα γρήγορα. ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ;;;

Θεοδώρου Μιχάλης
|

Το πρόβλημα δεν είναι η ψηφιοποίηση, ούτε η πρόσληψη γραμματέων, αλλά.η πλήρης κατάργηση κάποιων διαδικασιών.
Πχ, γιατί να εκδίδω ημερολόγια για οδοιπορικά ή προγράμματα για έγκριση; ας υπάρξει ρύθμιση να τα τραβάνε από το myschool.
Προβλεπω ότι θα την πατήσουμε όπως με τις άδειες....ευχαριστηθήκαμε ψηφιοποίηση, αλλά η έντυπη διαδικασία παρέμεινε...

Πιτσιφλής
|

Θα εγκρίνει Τσιρλιντινγκ ο Πιέρ;
Δεν το πιστεύω!

μπάρμπα Μήτσος
|

Το Τσίρλιντινγκ που γράφει ο κύριος Πλατάρος δεν μπορεί να το διαχειριστεί με επιτυχία ο σημερινός υπουργός. Αυτό είναι ένα αμερικάνικο πρότζεκτ και χρειάζεται έναν έμπειρο Αμερικάνο Αριστερό, από το Μαϊάμι καλύτερα, που θα το αναλάβει και θα το υλοποιήσει επιτυχώς.
Υπομονή!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ