Διευθυντές Σχολείων καλούνται από τον εισαγγελέα σε απολογία για τις μαθητικές καταλήψεις

Η ΕΛΜΕ Ζακύνθου υποστηρίζει ότι οι μαθητές μας δικαιολογημένα διαμαρτύρονται

27/11/2023

Άκουσε το άρθρο

Ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Ζακύνθου κάλεσε  σε απολογία τους Διευθυντές των σχολείων που τελούσαν υπό κατάληψη τον Οκτώβριο, σύμφωνα με ανακοίνωση τςη τοπικής ΕΛΜΕ.

Η ΕΛΜΕ Ζακύνθου υποστηρίζει ότι  οι μαθητές μας δικαιολογημένα διαμαρτύρονται διότι:

  • η σχολική χρονιά ξεκίνησε με τουλάχιστον 90 κενά εκπαιδευτικών, ενώ ακόμη και τώρα -τέλος του Α΄ τετραμήνου- υπάρχουν ακόμη 22 κενά και σχεδόν κανένα σχολείο δεν μπορεί να κάνει πλήρες πρόγραμμα, με αποτέλεσμα οι μαθητές μας να στερούνται το αγαθό της μόρφωσης
  • τα σχολεία ενός από τους πλέον σεισμογενείς νομούς βρίσκονται σε άθλια κατάσταση και σε πολλές περιπτώσεις κρύβουν σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών
  • δεν υπάρχουν εγγυήσεις ασφαλείας για τους ίδιους και τους εκπαιδευτικούς στα σχολεία που έχουν φθαρμένες ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, ανύπαρκτα κλιμακοστάσια διαφυγής σε περίπτωση σεισμού, εγγυήσεις στατικότητας των κτηρίων,

Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ, τονίζει στην ανακοίνωσή  της ότι:

  • στέκεται στο πλευρό των   διευθυντών που έμμεσα ή άμεσα θεωρούνται υπόλογοι και εξωθούνται να καταργήσουν το ρόλο τους και την θέση τους μέσα στην εκπαιδευτική κοινότητα δίνοντας ονόματα μαθητών/μαθητριών τους στις εισαγγελικές αρχές.
  • προκηρύσσει για όλα τα σχολεία του νησιού την Τρίτη 28/11 τρίωρη στάση εργασίας (11πμ-2μμ) και παράσταση διαμαρτυρίας στη 1μμ όλων των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Εισαγγελία Ζακύνθου
  • θα στηρίξει οικονομικά τους   διευθυντές και καλεί την ΟΛΜΕ να συνδράμει οικονομικά για τη νομική τους συνδρομή

Σχόλια (30)

βασιλης Σιχλιμιρης
|

Τα πολλά σας λογια...είναι..φτωχεια.30..χρονια και τα ιδια και τα..ιδια... σπείραμε... Ανέμους και τώρα θερίζουμε..θύελλες...γιατί απορούμε με αυτά που συμβαίνουν?Η πολύ ..ελαστικότητα..των προηγούμενων ετων...και τα ..δήθεν..δημοκρατικά..δικαιώματα ...των..μαθητών..αυτό το αποτέλεσμα..έχουν.
Δημοκρατικά δικαιώματα και διάλογο..κάνουμε με άτομα που είναι έτοιμα...και λέω..ετοιμα...να καταλάβουν....μάλλον δεν καταφέραμε ως εκπαιδευτικοί και ως κράτος..να κανουμε τέτοιους...μαθητές...Ιδού το αποτέλεσμα...

Έλεν
|

Φιλόλογέ μου, βρίσκω πολύ καλή την ιδέα να γράφεις άρθρα στο esos. Ήσουν ,είσαι και θα είσαι ένας ανήσυχος και ειλικρινής εκπαιδευτικός που είναι πρόθυμος να συμμετέχει στη διαδικασία για μια καλύτερη παιδεία και ένας ενθουσιώδης και θαυμάσιος φιλόλογος που σαγηνεύει.
Τέλειος συνδυασμός!

Master chef (τρέμε Πουαρό)
|

Έξω από την κουζίνα, πολλοί μπορούν να παριστάνουν τους μάγειρες και να δίνουν συμβουλές για το παστίτσιο. Όταν όμως είχαν αναλάβει κάποτε οι ίδιοι, να κάνουν δυο βραστά αβγά, δεν τα έτρωγε κανείς και δεν μακροημέρευσαν στην κουζίνα του καταστήματος.
Υποδείξεις-οδηγίες-συνταγές σε Δ.Ε. και σε ΔΣΜ, για το τί και πώς πρέπει να κάνουν, νομίζω ότι πρέπει να δίδονται υπηρεσιακά ή/και αρμοδίως.... και σίγουρα όχι με "δάχτυλα που κουνιούνται".
Στα σχόλια βέβαια, κάποιος πχ ανώνυμος, μπορεί άνετα να υποδύεται τον αστυνόμο Σαΐνη και τον επιθεωρητή Κλουζώ (ταυτοχρόνως).... και να λύνει όλα τα μυστήρια-προβλήματα-εγκλήματα. Αν έχει και υποκριτικό ταλέντο, μέχρι και ταινία-κωμωδία μπορούμε να γυρίσουμε.

Ετεοκρής
|

Αυτό το ''όθεν ευλογώ παρακαλώ '' δεν είναι σωστό.
Μήπως, '' όθεν παρακαλώ θερμώς '' ;
Εσύ τι λες μπαρμπα-Μήτσο;
- ...

Ετεοκρής
|

Έχω τη λύση!
Με νομοθετική διάταξη θα παραχωρείται τις απογευματινές - βραδινές ώρες το σχολείο στους γονείς και στους μαθητές για να συζητούν τα προβλήματά τους και να αποφασίζουν. Την επόμενη μέρα το σχολείο θα λειτουργεί κανονικά σύμφωνα με τον Νόμο. Αν δεν μάθουν τα παιδιά σ' αυτές τις ηλικίες να σέβονται τον κανονισμό του σχολείου και την έννοια - σημασία του νόμου στο δημοκρατικό πολίτευμα, πότε θα το μάθουν;
Μετά από αυτό, ό,τι λέει ο Gf , 28 Νοε 2023 22:10

Πλατάρος Γιάννης
|

@φιλολογος απών.
1. Οι καταλήψεις στην Ζάκυνθο έχουν ιδιαιτερότητες σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα. Από έρευνα στο διαδίκτυο φαινεται:
Α) Συμμετοχή μεγάλη γυμνασίων, όχι Λυκείων.
Β) ασυνήθης μεγάλη διαρκεια κατάληψης Γυμνασίου.
Γ) καταλήψεις με 100% εξωσχολικες αναφορές. Τοπικό, τυπικό παράδειγμα, κατάληψη Γυμνασίου, "διότι έγινε το δυστύχημα στα Τέμπη."
Από το τελευταίο σε σχέση με τα Α και Β, είναι απολύτως βέβαιο, ότι υπάρχουν ενήλικοι υποκινητές.
2. Η κατάληψη, από μόνη της, είναι η πιο χυδαια επίθεση κατά του δημοσίου σχολείου. Ακόμα πιο πάνω από την έννοια της χυδαιότητας, είναι η κατάληψη ," στο όνομα της υπεράσπισης του δημοσίου σχολείου."
3. Η κατάληψη είναι διακεκριμένο αδίκημα του κοινού ποινικού δικαίου, που διαπράττουν ανήλικοι υπό επιτροπεία γονέων είτε σχολείου (αναλόγως τόπου και χρόνου)
4. Η φθορά ξένης περιουσίας και δη του δημοσίου, επίσης είναι διακεκριμένο ποινικό αδίκημα. Την περιουσία του Σχολείου την έχει χρεωθεί ο Διευθυντης
5. Ο, τι συνιστά ποινικό αδίκημα, αυτονοήτως συνιστά και πειθαρχικό.
6. Αν ο διευθυντής διεπιστωσε βανδαλισμούς και δεν υπέβαλλε μήνυση, διέπραξε ο ίδιος αδίκημα.
Για την κατάληψη ομοίως, διότι διεπιστωσε παρακωλυση λειτουργίας της δημόσιας λειτουργίας της εκπαίδευσης και τουλάχιστον δεν το ανέφερε αρμοδίως. Είναι αδίκημα κατ εγκλησιν όχι αυτεπαγγελτο. Εδώ όμως δυνητικά, δύναται να λέει "δεν είδα ποιοι είναι, φορούσαν κουκουλες" και να αποφύγει την δίωξη. Ομοίως, αν ΔΕΝ έδωσε μια μέρα αποβολή με ΑΝΑΣΤΟΛΉ, ότι "φορούσαν κουκούλες, ήμουν μακριά, έχω μυωπία, μου σπάσανε τα γυαλιά". Είναι η νομική δικαιολογία.
Τα σπασμένα θρανία όμως , όταν είναι έξω από το σχολείο και υπάρχουν φωτογραφίες από τα τοπικά ΜΜΕ, δεν δικαιολογούνται με τίποτε.
7. Αν ο ΔΙΔΕ Ζακύνθου βλέπει και απλώς διαβάζει στον τύπο το τσίρκο των καταλήψεων για " το δυστύχημα στα Τέμπη" και βλέπει θρανία, έστω μη κατεστραμενα, αλλά εκτεθημενα στο ύπαιθρο, έχει την ελάχιστη νομιμοποιητικη εξουσία να ζητήσει την κλήση σε παροχή εξηγήσεων ή κλήση σε απολογία, όταν υπάρχουν ορατοί βανδαλισμοί. Αλλιώς ο ίδιος διαπράττει παράβαση καθήκοντος!
8. Εφ όσον έχετε, και όντως έχετε, μεγάλη μεγάλη ευχέρεια διατύπωσης των απόψεων σας, να γράψετε άρθρα στο esos. gr. Όλα τα σημειώματα, κρίνονται από δύο παραγοντες:
Α) Ποιος τα γράφει.
Β) Τι γράφει.
Εσείς προφανώς προτιμάτε να κρινεσθε μόνο με το Β), διότι αν κριθείτε και με το Α), μπορεί να βρεθείτε ως αντιφασκων προς εαυτόν είτε ως ασυνεπής μεταξύ λόγων και πράξεων του παρελθόντος και αυτό γενικά είναι περιοριστικά στο να γράφουμε ότι θέλουμε...

Ετεοκρής
|

Αυτή την εμμονή που έχουν ορισμένοι σχολιαστές να αναφέρουν μία ασήμαντη ιδιότητα που αφορά έναν δάσκαλο ή έναν καθηγητή, εκμεταλλευόμενοι κάποια αρνητικά κοινωνικά στερεότυπα που την συνοδεύουν μερικές φορές και που συχνά υπονοούνται αλλά δεν αναφέρονται για να κρατούμε τους τύπους, την θεωρώ παράλογη τουλάχιστον.
Για τον χαρακτηρισμό ''συνταξιούχος'' ομιλώ, από τον οποίο δεν συνάγεται ως συμπέρασμα η αεργία επί του επιστημονικού πεδίου. Σήμερα αλλά και παλαιότερα, αρκετοί δάσκαλοι και καθηγητές εξακολουθούν και διδάσκουν με άλλους τρόπους μαθητές του τόπου τους, χωρίς αμοιβή αρκετές φορές, ειδικά όταν ζουν σε μέρη όπου υπάρχουν πολλές φτωχές οικογένειες.
Ας κρατήσουμε λοιπόν μία εποικοδομητική στάση στα πραγματικά προβλήματα που ταλανίζουν εδώ και δεκαετίες το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Είναι τόσα πολλά...

@Φιλόλογος απών
|

επειδή δεν έχετε επιχειρήματα το ρίχνετε σε άσχετες κουβέντες και τρέλα.
Ο εισαγγελέας δεν ζητά τα ονόματα των παιδιών που είναι μαζί σας και στο προαύλιο την ώρα του μαθήματος αλλά αυτούς που έχουν καταλάβει το σχολείο και δεν σας αφήνουν να μπείτε μέσα.
Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει δέκα ημέρες κοσκινίζει και φιλολογίζει.

@ Φιλόλογος απών
|

Κάνετε την πάπια ή αλλιώς πως δεν καταλαβαίνετε. Όταν λέμε να δώσετε τα ονόματα των παιδιών στο προαύλιο ή την πύλη εννοούμε όταν σας έχουν αλυσοδέσει την πόρτα και δεν σας αφήνουν να μπείτε μέσα κάνοντας κατάληψη.
Αν εγώ είμαι άσχετος με την εκπαίδευση, εσείς είστε άσχετη με την πραγματικότητα και τους νόμους

Φιλόλογος απών
|

@Πλατάρος Γιάννης 29 Νοε 2023 00:34
Μη βαυκαλίζεστε ασκόπως! Δεν ασχολούμαι πια μαζί σας. Απλώς μιαν αφορμή πήρα προλογικού χαρακτήρα για το κείμενό μου που ασφαλώς δεν έχει εσάς ως θέμα του. Ωστόσο, αν θα θέλατε να είστε πιο ακριβής, θα ομολογούσατε ότι επιτέλους συμφωνείτε μαζί μου σ' αυτή τη μακροσκελή εξομολόγηση περί καταλήψεων που θα μπορούσα να την είχα υποβάλει και ως ανεξάρτητο άρθρο στο esos!

@@ Φιλόλογος απών 28 Νοε 2023 22:57
Δεν αντιλαμβάνομαι αυτό που λέτε, για να μην πω ότι λέτε ένα εντελώς παράλογο πράγμα, προφανώς ως άσχετος με το χώρο της εκπαίδευσης. Γιατί τα παιδιά που αναφέρετε ότι βρίσκονται στην αυλή, είναι ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τον διευθυντή μη συμμετέχοντας στην κατάληψη! Αυτά τα παιδιά θέλετε να παραπέμψουμε στον εισαγγελέα; Θεός φυλάξοι πια τι ακούμε!

@Ρεσιτάλ κλασικής μουσικής
Συγκινητική η αναφορά σας σε ένα παθολογικά αγαπημένο μου θέμα του μεγάλου Johannes Brahms. Ευχαριστώ θερμά!

Πλατάρος Γιάννης
|

@ κ. εμπαθή, απόντα, παρόντα, συνταξιούχο φιλόλογο.
Σας έχω παρακαλέσει να μην ερμηνεύετε τις απόψεις μου.
Γραφετε τις δικές σας ακωλυτως.
Τι νόημα έχει να μου επιτίθεστε;
Τα γραπτά μένουν.
Εσείς ως ψαράκι δορυφόρος τι θέλετε να με ερμηνεύετε διαστρεβλωνοντας ο, τι γράφω; Οι άλλοι δεν ξέρουν ανάγνωση;
Πόσο δύσκολη είναι η δεοντολογία;
Μα να σχολιάζετε το σχόλιο;
Που ακούστηκε!....
Σχολιάζουμε τα σχόλια μόνον και μόνον τότε, αν:
Α) χρησιμοποιούν ψευδή δεδομένα.
Β) ψευδή συλλογιστική.
Συνεπώς, όθεν ευλογώ παρακαλώ, από τούδε, ασχοληθείτε με τις δικές σας απόψεις.

@@ Φιλόλογος απών
|

μην ψάχνετε λογική. Δεν υπάρχει. Αντίθετα υπάρχει "ιδιοκτησιακή" νοοτροπία του στύλ "δε μου αρέσει το Α ή το Β; Το κλείνω". Το δικαίωμα των άλλων να εργαστούν ή να κάνουν μάθημα το πετάνε στα σκουπίδια. Αυτό δε λέγεται Δημοκρατία, λέγεται κάτι άλλο. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα μάλλον...

@ Φιλόλογος απών
|

Δεν μας είπατε όμως τι σας εμποδίζει να δώσετε τα ονόματα όσων παιδιών βλέπετε στην πύλη ή στο προαύλιο στον εισαγγελέα που τα ζήτησε;
ενώ αν κάποιος σας κλείσει την είσοδο στο σπίτι σας και δεν αφήνει να μπείτε μέσα αμέσως θα το δώσετε στην αστυνομία.

Gf
|

Απλή η λύση ο δντης ειδοποιεί την δθμια αυτή τον εισαγγελέα υπηρεσίας που δίνει άμεση εντολή στην αστυνομία να ανοίξει το σχολείο. Σύλληψη των γονέων τιμωρία με αναστολή την 1η φορά και έπειτα φυλάκιση και τέλος το νοσηρό φαινόμενο....πραγματικά δεν μπορεί κανείς να κατανοήσει γιατί δεν εφαρμόζεται το αυτονόητο......είναι ασύλληπτο αυτό που γίνεται κάθε χρόνο!

Ρεσιτάλ κλασικής μουσικής
|

@Φιλόλογος απών
Brahms: Symphony No. 3 in F Major, Op. 90 - III. Poco allegretto
Τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο! Εξαιρετικός όπως πάντα.

Φιλόλογος απών
|

Δεν μπορώ να ανεχθώ χονδροειδείς διακηρύξεις τύπου πλατάρειας αμετροέπειας, όπως: "...Επίσης για 50 χρόνια μπερδεύουν το δίκιο με το νόμιμο..."!!!! Φράση στοιχισμένη πλήρως με το ατόπημα Βουλγαράκη προ ετών που είχε δηλώσει ενώπιον πάντων πως "ό,τι είναι νόμιμο, είναι και ηθικό" βάζοντας ταφόπλακα στην πολιτική του καριέρα! Συγχρόνως αναρωτιέμαι γιατί βάζει το όριο της πεντηκονταετίας που όλως τυχαίως συμπίπτει με την πεντηκοστή επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου! Μήπως στο μυαλό του υπάρχει η αίσθηση ότι πιο πριν, ας πούμε στα χρόνια της Επταετίας ή κι ακόμη πιο παλιά, στα χρόνια της λεγόμενης "αυταρχικής δημοκρατίας", ποτέ δεν μπερδεύονταν "το δίκιο με το νόμιμο"; Θεός φυλάξοι!
Όσο λοιπόν το νόμιμο δε συμπλέει με το δίκαιο, τόσο θα φωνάζουμε κάποιοι ότι ζούμε σε κράτος αυταρχικό που έχει μετατρέψει το νόμο σε εργαλείο επιβολής και όχι απόδοσης δικαίου. Πώς είναι δυνατόν λοιπόν να γνωρίζουμε οι πάντες την αθλιότητα των ελληνικών σχολείων, αλλά να έχουμε εθιστεί λόγω μιθριδατισμού σ' αυτή τη χρόνια παθογένεια και συγχρόνως να εξεγειρόμαστε για δευτερεύουσας σημασίας παθογένειες, όπως οι (όντως παράνομες) καταλήψεις, πολλές από τις οποίες ασφαλώς γίνονται και για λόγους άσχετους με τα πραγματικά προβλήματα σε μια λογική ίσως "μόδας", αλλά δεν παύουν να αποτελούν παρανυχίδα στο συνολικό εκπαιδευτικό μας πρόβλημα;
Επειδή έχω διατελέσει διευθυντής λυκείου για πάνω από δέκα χρόνια (και πολύ περισσότερα ως υποδιευθυντής), έχω αντιμετωπίσει ουκ ολίγες περιπτώσεις κατάληψης του σχολείου μου, οι οποίος ωστόσο πάντα ολοκληρώνονταν σε ελάχιστες ημέρες με μικρές ή μεγαλύτερες υλικές ζημιές, τις οποίες πάντα οι ίδιοι οι μαθητές αποκαθιστούσαν, ενώ τα μαθήματα που χάνονταν, βρίσκαμε πάντα το χρόνο να τα καλύψουμε. Έχω λοιπόν να πω σε ορισμένους τιμητές σχολιαστές, οι οποίοι απερίσκεπτα και δίχως ελάχιστη προσπάθεια ενσυναίσθησης έχουν βάλει στο στόχαστρό τους τους διευθυντές των σχολείων ως αποκλειστικούς υπεύθυνους για τη λύση των καταλήψεων, τα εξής:
α) Κανείς διευθυντής - παρά τις αιωρούμενες χυδαίες υπόνοιες - δεν υποθάλπει κατάληψη του σχολείου του!
β) Κανείς διευθυντής δεν θα πει ποτέ στους μαθητές του ότι η κατάληψη είναι νόμιμη πράξη κι ότι ο ίδιος θα κάνει τα στραβά μάτια, για να καταλάβουν το κτίριο!
γ) Κάθε διευθυντής, μόλις επισημανθεί πράξη κατάληψης, βρίσκεται έξω από το κτίριο μαζί με τους εκπαιδευτικούς και ενημερώνει άμεσα τις υπερκείμενες αρχές (Διεύθυνση εκπαίδευσης, υπηρεσίες του Δήμου), ενώ ταυτόχρονα ενημερώνει και το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων με την παρότρυνση να μεριμνήσει ο καθένας για το δικό του παιδί που τυχόν συμμετέχει στην κατάληψη. Η ανταπόκριση όλων είναι συνήθως μηδενική!
δ) Κάθε διευθυντής επιχειρεί επίμονα να έρθει σε συνεννόηση με τους καταληψίες προσπαθώντας να τους πείσει να διακόψουν την παράνομη πράξη τους, για να αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργία του σχολείου. Οι προσπάθεις αυτές είναι συνεχείς και καθημερινές, αλλά συνήθως πέφτουν στο κενό, γιατί σπάνια εισακούγονται από τους εσώκλειστους μαθητές, οι οποίοι άλλωστε δεν έχουν σταθερή σύνθεση, αλλά εναλλάσσονται, ιδίως τις νυχτερινές ώρες.
ε) Εφόσον ο διευθυντής πράττει τα παραπάνω, εναπόκειται πλέον στις υπερκείμενες αρχές και ιδιαίτερα στον τοπικό εισαγγελέα και την αστυνομία να πράξουν τα δέοντα, πράγμα που σχεδόν ποτέ δεν συμβαίνει! Δε βλέπω την κριτική των σχολιαστών που προανέφερα προς αυτή τη κατεύθυνση!
στ) Βεβαίως με βάση την ισχύουσα νομοθεσία ο διευθυντής δίνει την εντολή στους συναδέλφους του να εφαρμόσουν πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης, ώστε ...να μη χαθεί το μάθημα, εφαρμόζοντας ουσιαστικά μια παρωδία εικονικής διδασκαλίας με εκπαιδευτικούς στο δρόμο που θα πρέπει να βρουν καμιά γωνία και να κάνουν μάθημα με το κινητό τους (αν έχουν ανάλογης τεχνολογίας), μιας και η επιστροφή στο σπίτι πολλές φορές είναι ανέφικτη λόγω αποστάσεων, ενώ η επιδίωξη μέσω αυτής της διαδικασίας να εντοπιστούν οι καταληψίες και να καταγραφούν ως απόντες από το μάθημα αποτελεί μια τρύπα στο νερό, αφού πρώτοι στο μάθημα χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα φαίνονται συνδεδεμένοι οι καταληψίες!!!
Κλείνω επαναλαμβάνοντας ότι θεωρώ παράνομη και απαράδεκτη πράξη την κατάληψη σχολείου, προσωπικά έχω καταβάλει εργώδεις προσπάθειες να αποτρέψω ή να διακόψω τέτοιες αποκοτιές, αλλά δυστυχώς συμβαίνουν και δυστυχώς οι πάντες τριγύρω κωφεύουν επιρρίπτοντας ελαφρά τη καρδία την απόλυτη ευθύνη στον διευθυντή, λες και έχει υπεράνθωπες ικανότητες (θυμίζω ότι συνήθως είναι ο/η μεγαλύτερος/η ηλικιακά εκπαιδευτικός του σχολείου!), ενώ τη μεγαλύτερη ευθύνη αλλά και δυνατότητα αποτροπής ή λύσης του προβλήματος έχουν οι ίδιοι οι γονείς των μαθητών που κατά κανόνα λάμπουν διά της απουσίας τους, για να μην αναφερθώ και πάλι στις βαθύτερες αιτίες που έχουν να κάνουν με τη διαχρονική αδιαφορία της πολιτείας για τη δημόσια εκπαίδευση δίνοντας πραγματικές αιτίες ή και προφάσεις για το άθλιο φαινόμενο των καταλήψεων...

Ελένη
|

Τα ιδιωτικά σχολεία και τα φροντιστήρια γιατί δεν έχουν καταλήψεις; Και αυτά έχουν προβλήματα αλλά δεν επιλέγουν την κατάληψη σαν μέσο επίλυσης. Να τιμωρηθούν οι διευθυντές ή να δώσουν ονόματα μαθητών που είδαν μέσα στο προαύλιο. Αυτή η παρωδία των σχολείων πρέπει να τελειώσει με τις καταλήψεις. Πού αλλού στην Ευρώπη γίνονται;

Γεώργιος
|

Τι κάνει ο Έλληνας πολίτης για να μην πληρώσει τα σπασμένα των καταλήψεων;

Νωρίς το πρωί
|

Σε ποιο σχολείο διασύρθηκε διευθυντής χωρίς να έχει ούτε μια μέρα κατάληψη και χωρίς να έχει κάνει τίποτα; Με ευχές και προσευχές και χωρίς τις απότομες στροφές δεν γίνονται ανατροπές... Να προσέχετε τις απότομες στροφές, λοιπόν.

Μ.Π
|

Ολοι ασχολουνται με τη νομιμοτητα των καταληψεων αλλα κανεις δεν μιλαει για τα κενα στα σχολεια, τις αθλιες υποδομες και το κακο χαλι της Παιδειας.

ΜΙΧΑΛΗΣ
|

Όλα τα σχόλια διάβασα ένα για τους γονείς δεν βρήκα. Έξω από το σπίτι ο ανήλικος καταληψίας καταστροφέας είναι άλλου παιδί;

τρελαντώνης
|

«Η ΕΛΜΕ Ζακύνθου υποστηρίζει ότι οι μαθητές μας δικαιολογημένα διαμαρτύρονται διότι:»
Α) «η σχολική χρονιά ξεκίνησε με τουλάχιστον 90 κενά εκπαιδευτικών,….»
Είναι τα σχολεία οι μόνες υπηρεσίες που είναι υποστελεχωμένες ; όλες είναι: η αστυνομία, η εφορία, τα δικαστήρια, τα νοσοκομεία (και μάλιστα με τον τουρισμό είναι ήρωες)..αν όλοι έκαναν ότι κάνουν και οι μαθητές στα σχολεία δεν θα υπήρχε πια κράτος
Β) «τα σχολεία ενός από τους πλέον σεισμογενείς νομούς βρίσκονται σε άθλια κατάσταση» και εγγυήσεις και ασφάλεια εργαζομένων είναι στον αέρα όπως λέει το τρίτο σημείο.
Το ίδιο και οι άλλες δημόσιες υπηρεσίες με ελάχιστες εξαιρέσεις.. αλλά όταν οι εκπαιδευτικοί θέλουν ταξιδέψουν θέλουν το λιμάνι ανοικτό, όταν πάνε για ενημερότητα στην εφορία θέλουν την εφορία ανοικτή, όταν γίνουν περιστατικά βίας ή κλοπής θέλουν την αστυνομία παρούσα, θέλουν τον ΕΟΤ ανοικτό να παίρνουν άδεια για καταλύματα, όταν αρρωστήσουν τρέχουν στο νοσοκομείο και θέλουν το νοσοκομείο ανοικτό, όταν πάνε με το αυτοκίνητο σπίτι τους θέλουν τους δρόμους ανοικτούς κ.ο.κ.
Δηλαδή τα σχολεία που είναι σε άθλια κατάσταση να κλείνουν αλλά οι άλλες υπηρεσίες με παρόμοια προβλήματα να μην κλείνουν με καταλήψεις.

Παύλος
|

Πώς να ανοίξουν οι διευθυντές τα σχολεία σε κατάληψη ? . Να πάρουν κόφτες και να κόψουν τις αλυσίδες? Να πλακωθούν με τους μαθητές ? Αν θέλει ο εισαγγελέας να ανοίξει το σχολείο να δώσει εντολή στην αστυνομία να το ανοίξει με την παρουσία του και να γίνουν συλλήψεις αν χρειαστεί ? Τα σχολεία είναι υπό την ευθύνη των δήμων . Ποιός έχει αρμοδιότητα να ανοίξει ένα κτίριο που τελεί υπό κατάληψη ? Ο διευθυντής του σχολείου ή η αστυνομία ? Άλλο να συζητήσει ο διευθυντής και το σχολικό συμβούλιο με τους μαθητές με σκοπό να τους πείσει να σταματήσουν την κατάληψη και άλλο να σπάσει την κατάληψη .

Δημήτρης
|

Οι μαθητές διαμαρτύρονται, γιατί στερούνται το αγαθό της μόρφωσης, κάνοντας καταλήψεις στερούμενοι έτσι τελείως το αγαθό της μόρφωσης ! Αυτή είναι η θέση των συνδικαλιστών .

Πλατάρος Γιάννης
|

1. Εδώ και 50 δεκαετίες έχουμε καταγγελίες και οι καταγγελλοντες δεν γράφουν σε μισή αράδα το "γιατί"
Είναι μια γενικευμένη πρακτική του συνδικαλισμού.
Ειναι μια διαρκής υποτίμηση της μέσης νοημοσυνης.
2. Επίσης για 50 χρόνια μπερδεύουν το δίκιο με το νόμιμο. Οι καταλήψεις είναι παράνομες επίσης 50 χρόνια. (Άρθρο 168 Π. Κ.)
3. Οι ΟΛΜΕ κηρρύσει διευκολυντικές δίωρες στάσεις, για να γίνονται διαληλωσεις ή για να μην γίνεται τηλεκπαιδευση σε καταλήψεις.
4. Όλοι αμφισβητούν την νομιμότητα, την δέχονται μόνον όταν συνεφέρει.
5. Θα είχε ενδιαφέρον το εκπαιδευτικό κοινό, να λαβει γνώση δικογραφιων για συγκεκριμένες πολυκροτες υποθέσεις δικαστικές, όπου οι τοπικές ΕΛΜΕ η ΟΛΜΕ, η ΑΔΕΔΥ, συμπαδατασσονταν με τον θύτη και κατηγορούν το θύμα, ως θύτη.
Εκεί θα έβλεπε ο κάθε ένας την σαπίλα.
Δυστυχώς έχω ιδίαν αντίληψη για τέτοιες υποθέσεις, που δεν μπορώ να δημοσιοποιησω.
Δημοσιεύει το esos κατά καιρούς, αλλά για νομική προστασία δεν βάζει ονόματα διότι πέφτουν και μηνύσεις. Μόνο οι μυημένος καταλαβαίνουν.
6. Έμαθε κάποιος ΓΙΑΤΊ καλείται σε απολογία ο διευθυντής;
Υπονοείται κάπου;;;
Γιατί δεν καλούνται άλλοι διευθυντές άλλων σχολείων σε κατάληψη και καλείται μόνο ο Ζακυθινιος;
Η τοπική ΕΛΜΕ κιχ.
Είμαστε υποχρεωμένοι να διαβάζουμε καταγγελίες χωρίς το "γιατί"
Παρακαλω ένας ντόπιος να συμπληρώσει το ρεπορτάζ, χωρίς ονόματα αναφερόμενος σε σχολείο της Ουτοπίας...

Δεν τρελάθηκε ο Εισαγγελέας...
Ο ελμε έκανε την δική της δίκη, ήδη, χωρίς να παραθέτει την παραμικρή πληροφορία.

νικοσ
|

Οι Δντες είναι υπόλογοι.
Να ανοίγουν τα σχολεία.

Αλέκος
|

Να μας πουν οι ΕΛΜΕ και οι κ.κ. Διευθυντές: ποιος πληρώνει τις ζημιές όταν γίνονται καταλήψεις; Ο Έλληνας πολίτης! Ας αλλάξει ο Νόμος να πληρώνονται οι ζημιές από τις τοπικές ΕΛΜΕ και το σύλλογο διδασκόντων των σχολείων. Αφού δεν μπορούν να βάλουν σε τάξη τα σχολεία να έχουν την ευθύνη και για τις υλικές ζημιές.

Πέτρος
|

Οι μαθητές φοιτούν σε Ελληνικά σχολεία που διέπονται από την Ελληνική νομοθεσία. Οφείλουν να εφαρμόζουν το Νόμο. Η κατάληψη είναι πράξη παράνομη και οι καταληψίες τιμωρούνται από το Νόμο και αν είναι ανήλικοι τιμωρούνται οι γονείς τους.
Οι Διευθυντές είναι υπεύθυνοι να είναι ανοικτή η Υπηρεσία τους κάθε μέρα και να γίνεται μάθημα. Καλώς κλήθηκαν σε απολογία. Όχι μόνο το επίδομα. Να αναλαμβάνουν και τις ευθύνες που αναλογούν.
Και η ΕΛΜΕΖ να αγωνιστεί με τους κανόνες του κράτους για καλύτερη παιδεία- όχι με το να στηρίζει καταλήψεις. Νισάφι πια

Πυθαγόρας
|

Είναι Δεκέμβριος και ακόμη δεν έχουν πάει δάσκαλοι και καθηγητές στα σχολεία.
Μήπως να αφήσουν τα οράματα που βλέπουν και τις φωνές που ακούνε και να κάνουν καμία δουλειά επιτέλους κάποια στιγμή Λέω μήπως.

Προς ΕΛΜΕ
|

Οι μαθητές σας "δίκαια" να "διαμαρτύρονται" εκτός σχολείου, στο πεζοδρόμιο, στην πλατεία, στα κοινωνικά δίκτυα, παντού ΕΚΤΟΣ από το σχολείο και τις ΄ώρε μαθημάτων. Δεν είναι ιδιοκτησία τους. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να μου στερεί το δικαίωμα να κάνω μάθημα ή να παρακολουθήσω το μάθημα ή να πάω στην εργασία μου. Κανείς. Έχετε κακομάθει από τη δεκαετία του '80 μάλλον και κάπου το έχετε πάρει στραβά.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ