Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορεί να συμβάλει ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις ανάγκες των μαθητών,τόνισε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας διαδικτυακά στο 6ο EduSummitEU για το μέλλον της εκπαίδευσης στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, ενώ υπογράμμισε τα εξής:
- Η ψηφιοποίηση των δημόσιων υπηρεσιών που πετύχαμε τα προηγούμενα χρόνια έχει πολλά κοινά στοιχεία με την πρόκληση της ψηφιοποίησης στην Παιδεία.
- Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα μας βοηθήσει να απλουστεύουμε ακόμα περισσότερο διαδικασίες και να δημιουργούμε μεγάλες δεξαμενές γνώσης.
- Το τρίπτυχο στο οποίο καλούμαστε να κινηθούμε είναι: ολοκλήρωση της νομοθετικής ρύθμισης της Τεχνητής Νοημοσύνης, παρακολούθηση και αξιολόγηση των εφαρμογών της στην εκπαίδευση και διαρκής επιμόρφωση εκπαιδευτικών και μαθητών για την ορθή και αποτελεσματική χρήση της.
- Η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί μια από τις μεγάλες προκλήσεις της εποχής μας. Και, θέτοντας με έμφαση τα σωστά ερωτήματα, θα διαμορφώσουμε τις κατάλληλες απαντήσεις.
Καλέ μου κύριε που κομματικά δεν έχω κανένα πρβλμ μαζί σας(πολιτικά όμως έχω),δε σταματάτε πλέον με την τεχνητή νοημοσύνη;Γιατί αυτή η επιμονή;Παντού την αναφέρετε,παντού τη βγάζετε σαν το λαγό μέσα από το καπέλο.
Σε τι συγκεκριμένα θα βοηθήσει την ελληνική εκπαίδευση;Είναι προφανές:Θέλετε να καταργήσετε απαξαπασες τις δομές της υφιστάμενης εκπαίδευσης κ'να τα κάνετε όλα ψηφιακά.Η διδασκαλία θα γίνεται δικτυακά,το φροντιστήριο από έτοιμες δικτυακές κονσέρτβες γνώσης,βιβλία δεν θα υπάρχουν,καθηγητές δεν θα υπάρχουν,όπως δεν υπάρχουν σήμερα τραπεζικοί υπάλληλοι.Μονο κεντρικά θα στελεχώνεται κάποια δομή εκπαίδευσης.Αυτοι είναι οι στόχοι σας.