Κ. Πιερρακάκης:Η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί μια από τις μεγάλες προκλήσεις της εποχής μας

"Η ψηφιοποίηση των δημόσιων υπηρεσιών που πετύχαμε τα προηγούμενα χρόνια έχει πολλά κοινά στοιχεία με την πρόκληση της ψηφιοποίησης στην Παιδεία"

30/11/2023

Άκουσε το άρθρο

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορεί να συμβάλει ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις ανάγκες των μαθητών,τόνισε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας διαδικτυακά στο 6ο   EduSummitEU  για το μέλλον της εκπαίδευσης στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, ενώ υπογράμμισε τα εξής:

  • Η ψηφιοποίηση των δημόσιων υπηρεσιών που πετύχαμε τα προηγούμενα χρόνια έχει πολλά κοινά στοιχεία με την πρόκληση της ψηφιοποίησης στην Παιδεία. 
  • Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα μας βοηθήσει να απλουστεύουμε ακόμα περισσότερο διαδικασίες και να δημιουργούμε μεγάλες δεξαμενές γνώσης.
  • Το τρίπτυχο στο οποίο καλούμαστε να κινηθούμε είναι: ολοκλήρωση της νομοθετικής ρύθμισης της Τεχνητής Νοημοσύνης, παρακολούθηση και αξιολόγηση των εφαρμογών της στην εκπαίδευση και διαρκής επιμόρφωση εκπαιδευτικών και μαθητών για την ορθή και αποτελεσματική χρήση της.
  • Η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί μια από τις μεγάλες προκλήσεις της εποχής μας. Και, θέτοντας με έμφαση τα σωστά ερωτήματα, θα διαμορφώσουμε τις κατάλληλες απαντήσεις. 

Σχόλια (15)

Ανθής Τασος
|

Καλέ μου κύριε που κομματικά δεν έχω κανένα πρβλμ μαζί σας(πολιτικά όμως έχω),δε σταματάτε πλέον με την τεχνητή νοημοσύνη;Γιατί αυτή η επιμονή;Παντού την αναφέρετε,παντού τη βγάζετε σαν το λαγό μέσα από το καπέλο.
Σε τι συγκεκριμένα θα βοηθήσει την ελληνική εκπαίδευση;Είναι προφανές:Θέλετε να καταργήσετε απαξαπασες τις δομές της υφιστάμενης εκπαίδευσης κ'να τα κάνετε όλα ψηφιακά.Η διδασκαλία θα γίνεται δικτυακά,το φροντιστήριο από έτοιμες δικτυακές κονσέρτβες γνώσης,βιβλία δεν θα υπάρχουν,καθηγητές δεν θα υπάρχουν,όπως δεν υπάρχουν σήμερα τραπεζικοί υπάλληλοι.Μονο κεντρικά θα στελεχώνεται κάποια δομή εκπαίδευσης.Αυτοι είναι οι στόχοι σας.

CS is the new Math
|

Δώστε ώρες στο μάθημα της Πληροφορικής, κ. Πιερρακάκη. Είναι η μόνη ελπίδα. Με μια ώρα τη βδομάδα δε γίνεται δουλειά.

NIK
|

Το πρόβλημα της Παιδείας δεν λύνεται με νέα μαθήματα. Τίποτα δεν αφομοιώνουν τα παιδιά διότι έχουν στο γυμνάσιο 13-14 μαθήματα, όταν σε όλη την Ευρώπη διδάσκονται 5-7 μαθήματα εκ των οποίων τα 2 είναι επιλογή των μαθητών με αίτηση. Εχετε να αντιμετωπίσετε ένα τεράστιο δομικό πρόβλημα.

Έλεν
|

Ένας και μοναδικός είναι ο θεούλης στο esos: ο μπαρμπα -Μήτσος!!!

ΠΕ86
|

Είναι πολύ πιο εύκολο να συζητάμε για τεχνητή νοημοσύνη παρά για τα εκατοντάδες κενά που φέτος ακόμα δεν έχουν συμπληρωθεί.

@Ελπίδα
|

Σας αγαπάω εσάς.... Μπάρμπα-Μήτσο, δεξιά μου τη θέλω στο τραπέζι....

μπαρμπα-Μήτσος
|

- Και δε μου λες, δάσκαλε, όλη τη κεφαλή του κοπελιού θα βουτάς στη δεξαμενή;
- Όοι, ανάλογα... το Γιαννιό, θα το ραντίσω, δε χρειάζεται παραπάνω, τον Νικολή
όμως θα τον βουτήξω ολόκληρο και θα τον αφήσω δυο ώρες να μουλιάσει!
- Εμάα!... Εμείς δουλεύαμε αλλιώς...

Ελπίδα
|

Η τιθάσευση της φυσικής ηλιθιότητας είναι επίσης μεγάλη πρόκληση, αλλά η μάχη φαίνεται πως είναι χαμένη.

σε άλλο υπουργείο
|

ας ενημερώσει κάποιος τον υπουργό ότι έχει αλλάξει το χαρτοφυλάκιο..εκτός και αν θέλει να επιστρέψει στο παλιό του 'σπίτι'.
Τέλος πάντων, ας αφήσουμε την ΤΝ στην ησυχία της, υπάρχει ο δάσκαλος, ο καθηγητής και ο μαθητής με αυτούς κάτι πρέπει να γίνει γιατί γράμματα δεν μαθαίνει ο Έλληνας...

Ετεοκρής
|

- Λοιπόν, θα βγείτε τώρα έξω στην αυλή και θα κάνετε μία σειρά.
- Πού θα πάμε κύριε;
- Στη δεξαμενή!

Χωρίς νόημα
|

Ξέρω κάποιον που δίδασκε με τεχνητή νοημοσύνη στην καραντίνα για ογδόντα ημέρες και ακόμη είναι στην εκπαίδευση.

ΑΙ
|

Αυτό που θα έρθει με την ΑΙ δεν θα το πιστεύουμε...
Πρέπει η εκπαίδευση και η κατάρτιση να αλλάξουν και να την ενσωματώσουν.
Κυρίως η Επαγγελματική Κατάρτιση θα χρειαστεί ενσωμάτωση της ΑΙ στη χρήση εργαλείων της στην εκπαιδευτική διαδικασία, άμεσα...

Πέτρος
|

προσέξτε μόνο κε υπουργέ μήπως έχετε αποκαλυπτήρια με την τεχνητή νοημοσύνη.
Αν αποδείξει ότι οι πολιτικοί είναι αναξιόπιστοι (άλλα λένε και άλλα κάνουν), σε απόδοση οι κυβερνήσεις μάς έχουν τη λιγότερη απορρόφηση σε ευρωπαικα κονδύλια λόγω γραφειοκρατίας και ανικανότητας κατάθεσης χαρτιών, ότι τα χρήματα ενός έργου τρώγονται σε μελέτες με αναθέσεις ημετέρων και τα έργα δεν ολοκληρώνονται ποτέ ενώ όλο το ποσό απορροφάται και ότι οι τόσοι διευθυντές και τμηματάρχες των κομματικών μηχανισμών είναι ΄περιττοί και δεν χρειάζονται να υπάρχουν.
Πάμε στοίχημα;

Κύριε Υπουργε Παιδείας
|

Και ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑΣ! Αφήστε τα αυτά προς το παρόν και ασχοληθείτε επιτέλους με το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΚΟΠΟΙΗΤΙΚΟ σύστημα εκπαίδευσης στα σχολεία. Όλα πρέπει να ΑΛΛΑΞΟΥΝ. Το δημοτικό σχολείο έχει μετατραπεί σε γυμνάσιο, με απαιτήσεις τεράστιες για τα παιδιά και δυσαναλογες με την ηλικία τους. Τα βιβλία είναι για φωτιά. Οι δάσκαλοι υπερφορτωνουν με μαθήματα για το σπίτι, οι γονείς κάνουν το δάσκαλο το απόγευμα, τα παιδιά στερούνται την παιδική τους ηλικία και οι σχέσεις τους βρίσκονται σε ρήξη. Υπερβολικές και εξεζητημένες οι γνώσεις που προσφέρονται με αποτέλεσμα να γίνεται στο τέλος ένα πασαλειμμα. Δείτε την ΟΥΣΙΑ. ΕΙναι τόσο δύσκολο? Φροντιστήριο και ιδιαίτερα από το δημοτικό? ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! Και των προηγούμενων!!!

ψηφιοποίηση γραφειοκρατίας
|

και κάτι ψιλά σε σχέση με τον 21ο αιώνα πετύχατε (λίγα δηλαδή), για το υπαιθα τίποτα από εξορθολογισμό και μηχανοργάνωση απλή. φύκια και σανόοοοοοοοοοοοοοοο δηλαδήΣΣΣΣΣΣΣ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ