Μάθημα μετά μουσικής σε γνωστό ιδιωτικό σχολείο

06/12/2023

Ενημερώθηκε: 06/12/2023, 21:31

Άκουσε το άρθρο

Καθηγητής φυσικής μετά από αίτημα των μαθητών, μπαίνοντας στο χριστουγεννιάτικο γιορτινό κλίμα  αποφάσισε να κάνει μάθημα ενώ σε χαμηλότερο τόνο ακούγονταν μουσική  του Μπαχ.

Αυτή η πρακτική φαίνεται όχι απλά να μην ενόχλησε τους  μαθητές  και τον καθηγητή αλλά   ώθησε να συγκεντρωθούν με μεγαλύτερη ευκολία στο μάθημα κάνοντας το έστω και έναν τόνο πιο ευχάριστο .

Την  επόμενη διδακτική ώρα η εκπαιδευτικός, άλλης ειδικότητας,  φαίνεται να μην ενοχλήθηκε από την μουσική , αφού την άφησε να συνεχίσει καθώς παρέδιδε το μάθημα.

Αναμένονται οι πληροφορίες για το αν θα υιοθετηθεί σε όλα τα μαθήματα αυτή η πρακτική ή αν ήταν μια εφήμερη ιδέα των παιδιών και του εκπαιδευτικού .

Η μαθήτρια που μετέφερε το γεγονός στο esos μας είπε: «Tο σχετικά μονότονο και καθιερωμένο μάθημα έγινε αρκετά ενδιαφέρον ,με την μουσική να μην με αφήσει να βαρεθώ».

Σχόλια (18)

NN
|

@Ετεοκρής, 07 Δεκ 2023 11:34
Κάτι σαν τα καψόνια στον στρατό, δηλαδή!

γονιός
|

Εγώ προτείνω να ακούγεται κλασσική όλη τη μέρα από τα μεγάφωνα στην αυλή. Ακόμη κι όταν βρέχει.

Αλέκος
|

έτσι και αλλιώς τα παιδιά πια κάνουν ότι θέλουν εκείνα με΄σα στα σχολεία.
άντε λοιπόν να τους βάλουμε με΄σα μουσική, netflix, καφεδάκι και σαντουιτσάκια, βάλτε και καμιά κονσόλα με΄σα και καλη΄τύχη να ικανοποιήσετε (αφού μπαίνετε σε αυτή τη λογική) της απαιτήσεις του καθενός που ΄ένας θα θέλει λαϊκά, ο άλλος τράπ, ό άλλος χιπ -χόπ, ο άλλος μπαλάντες , ο άλλος καψουροτράγουδα...
Βάλτε στα προσόντα καθηγητή να έχει δουλέψει μια πενταετίαι DJ σε γνωστά τουριστικά νησιά.

Ναι
|

@ Ετεοκρη
Σεναριογράφος , σκηνοθέτης και ηθοποιός μεγάλος είσαι , πρόσεξε μη μάθουνε οι θαυμάστριες που υπηρετείς και δεν προλαβαίνεις τα αυτόγραφα……

Ετεοκρής
|

Κύριε Διευθυντά,
Υπάρχει κι άλλος τρόπος να χαλαρώσουν οι μαθητές και να αλλάξει η διάθεσή τους. Ένας φίλος μου, δάσκαλος , που υπηρετεί εκτός Κρήτης, όταν κολλάει/κοιμάται το μυαλό των μαθητών, τους βγάζει στην αυλή και τρέχουν όλοι μαζί τρεις γύρους...
Έχει διαπιστώσει ότι η δράση αυτή επιφέρει συχνά θετικά διδακτικά αποτελέσματα.

Ετεοκρής
|

@DD
Οι μαθητές συχνά μεταφέρουν στη σχολική αίθουσα με ανεπιτήδευτο τρόπο σκέψεις/σχόλια των γονέων και των παππούδων τους. Ο δάσκαλος δεν πρέπει να εμποδίζει/αναστέλλει γενικώς τον αυθόρμητο προφορικό λόγο των μαθητών·
εκείνο που πρέπει να κάνει είναι να τον σχολιάζει με τον κατάλληλο παιδαγωγικό και διδακτικό τρόπο ώστε οι μαθητές να μάθουν να τον χρησιμοποιούν σωστά και κυρίως αποτελεσματικά σε κάθε επικοινωνιακή περίπτωση. Ειδικά στην περίπτωση του Μιχάλη δεν ενοχλήθηκε/διαμαρτυρήθηκε κανείς επειδή σιγοψιθύριζε δυο στίχους, όλοι είχαν ρίξει την προσοχή τους στην εύρεση της λύσης. Άλλωστε πάντοτε τους επέτρεπα να συνεργάζονται με τον διπλανό τους στα δύσκολα προβλήματα και μπορούσαν να συνομιλούν και να ανταλλάσσουν σκέψεις.
Καλό είναι επίσης να γνωρίζεις ότι η Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή διδάσκεται στο σχολείο διαρκώς, κάθε φορά που προκύπτει ένα κοινωνικό ή πολιτικό θέμα.
Τα πολιτικά κόμματα είναι θεσμοί του δημοκρατικού πολιτεύματος και ο δάσκαλος πάντοτε ομιλεί μετά του προσήκοντος σεβασμού για όλα τα κόμματα του Κοινοβουλίου, εξηγεί τον ρόλο τους και διδάσκει τους μαθητές τα θεμελιώδη του πολιτεύματος. Όλα γίνονται σύμφωνα με το πνεύμα αλλά και το γράμμα του Προγράμματος Σπουδών.

Σχετικά με την εμμονή που έχεις να με αποκαλείς ''συνταξιούχο'', έχω κάποια ερωτήματα να σου υποβάλλω:
Πώς το συμπεραίνεις ότι είμαι συνταξιούχος; Δεν έχεις σκεφτεί ποτέ ότι μπορεί να υπηρετώ κάπου κι έχω πλάσει ένα σενάριο για να μην φαίνεται ο τόπος όπου υπηρετώ; Ακόμη και ο δεύτερος όροφος είναι πιθανός τόπος υπηρεσίας!...
Όπως κρύβεις κι εσύ άριστα την ταυτότητά σου, το ίδιο κάνω κι εγώ.

DD
|

@Ετεοκρής 06 Δεκ 2023 18:27

Αγαπητέ συνταξιούχε δάσκαλε
υπάρχουν 2 περιπτώσεις

η ιστορία που μας διηγήθηκες είναι αληθινή.
Θεωρείς ότι καλώς άφησες το μαθητή να σιγοτραγουδά τον ύμνο πολιτικού κόμματος μέσα στην τάξη;
τι περίμενες να πουν οι μαθητές απο την στιγμή που ο δάσκαλος το άφηνε να συνεχίζονταν

Η ιστορία που μας διηγήθηκες δεν είναι αληθινή
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι έμμεσα μας λες ότι άτομα τα οποία ανήκουν στον συγκεκριμένο πολιτικό χώρο είναι πολύ πιο έξυπνα από άτομα που δεν ανήκουν στον συγκεκριμένο πολιτικό χώρο

Ετεοκρής
|

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα οι Φινλανδοί είναι οι πιο ευτυχισμένοι άνθρωποι στον κόσμο και σ’ αυτό συμβάλλει σημαντικά η σάουνα.
Μήπως πρέπει να φτιάξουμε σάουνες στα σχολεία μας;
- Και στον τρίτο όροφο;

Στα ιδιωτικά Μπαχ και στα ΕΠΑΛ Αχ και Βαχ?
|

«Διακόσια στη στροφή και με ρωτάνε "μαμά";».... Μήπως να γίνει Νόμος και να επιλέγουν οι μαθητές τη μουσική υπόκρουση? Κι ας κάνουν μετά και οι Σύμβουλοι μια αξιολόγηση, με βάση τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών....

Αξιολογητής
|

Χμμμ...

Πλατάρος Γιάννης
|

1. Στην τάξη μαζί με πολλούς, κανένας δεν συγκεντρώνεται 100%
2. Ο ήχος είναι η μοναδική αίσθηση που μπορεί να απομονωθει από τον εγκέφαλο. Θέλει όμως μια μικρή προσπάθεια.
3. Όσοι διαβάζουν με μουσική και πολλοί το κάνουν, σταματούν την μουσική όταν συναντήσουν κάτι που θέλει ανάκληση κατάλληλων εργαλείων, ΛΎΣΗ δύσκολου αγνώστου παντελώς, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.
Εφημερίδες, περιοδικά, Αρκάς, διαδίκτυο, λογοτεχνια, ποίηση, διαβάζονται ωραία με λιγότερη από 100% χρήση του μυαλού.
4. Όλοι οι μαθηματικοί καταλαβαίνουν τα μαθηματικά πολύ καλύτερα, μετά τις 2 π.μ., τα ξημερώματα,, όπου ό θόρυβος πεδίου, ο διαρκής ήχος της πόλης, της φύσης, μηδενίζεται. Πετυχαίνουν ΤΌΤΕ το 110% αρκεί να έχουν βιορυθμό νυκτόβιου.
5. Η καλή μουσική στο διάλειμμα είναι πολύ καλή ιδεα και μπορεί να είναι 100% ΚΑΙ επιμορφωτική.
6. Η μουσική μέσα στο μάθημα, όταν οι συμμετέχοντες συμμετέχουν με γκάζι <100% είναι καλή. Αν χρειαστεί να συμμετάσχουν με γκάζι κοντά στο 100%, είναι κακή ιδέα.
Η μουσική είναι θεία και λειτουργική στον κινηματογράφο, θεία στις θεατρικές ή μουσικές παραστάσεις, εξαιρετική στο αμάξι κατά μονας που την ακούς στην διαπασών, καλλιέργεια φαντασίας στο αρμόνιο όταν δοκιμάζεις μοτίβα, θεραπεία δια μουσικής, ακρόαση κατά μονας στο σπίτι, ανυπέρβλητη και - με συγχωρείτε για την έκφραση μάλλον μουφα στην τάξη.
Το ξαναλεω:
Το μουσικό χαλί αποσπά από το γκαζαρισμα στο 100%
Αν δεν έχει γκαζαρει κανένας ποτέ του, φυσικά και δεν καταλαβαίνει τι γράφω.
Επαναλήψεις μαθημάτων, με μουσική, κάνουμε μια χαρα...
Κατακτηση λεπτής γνώσης (λ. χ. Ανάγνωση της Φιλοσοφίας του Σαπίρο) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΓΊΝΕΙ....
Θα αγνοηθει η μουσική προ μιας ακατανόητης πρότασης, αλλά με απώλεια του 100% έστω και λίγο...

Ετεοκρής
|

Μια χρονιά, εκεί στα μέσα της δεκαετίας του 80, τους μια δώσει μια μέρα ένα δύσκολο πρόβλημα κι ο Μιχάλης είχε πεισμώσει κι ήθελε όχι μόνο να το λύσει αλλά και να είναι ο πρώτος που θα ανέβει στον πίνακα να γράψει τη λύση. Μετά από δεκαπέντε περίπου λεπτά σηκώθηκε και ήρθε στην έδρα για να μου δείξει τι έχει κάνει. Το είχε ξεκινήσει σωστά, είχε όμως κάνει ένα λογικό λάθος κάπου στη μέση και επειδή το αποτέλεσμα ήταν λογικό ως αριθμητική τιμή, πίστευε ότι το είχε λύσει. Τον βοήθησα τόσο όσο έπρεπε και τον έστειλα πίσω για να προσπαθήσει ξανά.
Από τους μορφασμούς του προσώπου του καταλάβαινα ότι δεν μπορούσε να σκεφτεί αυτό που έπρεπε, όμως φαινόταν και το πείσμα του... Ξαφνικά άρχισε να σιγοψιθυρίζει:
Ο ήλιος ο πράσινος
ο ήλιος π' ανατέλλει
μας οδηγεί...
Σταματούσε για λίγο και μετά πάλι από την αρχή...
Οι διπλανοί τον κοιτούσαν λίγο παράξενα αλλά δεν είπαν κάτι. Θα το 'πε πέντε - έξι φορές και ξαφνικά σηκώθηκε και φώναξε:
Το έλυσα , κύριε!
....
Πράγματι, το είχε λύσει σωστά.

Χουρδάκης Μιχαήλ
|

Το μόνο που συμβαίνει είναι να εκτίθεται το σχολείο αν χρειάζεται μουσική για να γίνει το μάθημα πιο ενδιαφέρον.

xa
|

Αυτοεκτίθεται το σχολείο εφόσον δέχεται ότι τα μαθήματα άνευ μουσικής είναι βαρετά με τον τρόπο που διδάσκονται.

ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ
|

Συμβαίνει και σε δημόσια σχολεία. Εμείς ακούμε κλασσική όταν γράφουν τα παιδιά διαγώνισμα.

και στα επαλ
|

μπαχ ακούνε

Ριτα
|

Αυτό συμβαίνει και σε δημόσιο σχολείο. Δεν συνιστά πρωτοτυπία.

μπαρμπα-Μήτσος
|

Εφαρμογή στον τρίτο όροφο, μήπως...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ