Στη νέα εγκύκλιο του Γενικού Γραμματέα του υπ. Παιδείας Γ. Κατσαρού -τη σχετική με την ανάρτηση των ενιαίων κειμένων- η μόνη φράση που δεν επαναλαμβάνετε από την αντίστοιχη «εγκύκλιο Κόπτση» (144032/ΓΔ4/10-11-2021), είναι η «συνεπώς δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη».
Άρα λοιπόν, με δεδομένη την «παράλειψη» της συγκεκριμένης φράσης από την «εγκύκλιο Κατσαρού» και με την εμπειρία των δύο προηγούμενων ετών (καμία πειθαρχική διαδικασία εναντίον όποιου/ας ανάρτησε τα ενιαία κείμενα) δείχνει ότι η διαδικασία που έχουν ακολουθήσει μέχρι τώρα οι Σύλλογοι Διδασκόντων δεν ενέχει στοιχεία «παρανομίας».
Ο κ. Κατσαρός διατυπώνει απλά μια άποψη. Το ίδιο μπορεί να κάνει και η/ο εκάστοτε διευθύντρια/ής. Αυτό ωστόσο, -σε καμία περίπτωση- δε σημαίνει ότι έχουν και το θεσμικό δικαίωμα να παρέμβουν στο περιεχομένου των αναρτήσεων των ομάδων δράσεων, οι οποίες δεσμεύονται από τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων.
Μόνη/ος που -απλά- καταθέτει «ανατροφοδότηση» επ’ αυτών είναι η/ο σύμβουλος εκπαίδευσης με παιδαγωγική ευθύνη για την εν λόγω σχολική μονάδα.
Οποιαδήποτε άλλη -απόπειρα και μόνο- παρέμβασης στην εκφρασμένη βούληση των εκπαιδευτικών συνιστά δεοντολογικά ατόπημα ως προς τη δημοκρατική λειτουργία των σχολικών μας μονάδων την οποία -όλοι- οφείλουμε να σεβόμαστε και να προστατεύουμε.
Σύμβουλος Εκπαίδευσης
Ειλικρινά...εξακολουθειτε να πιστεύετε ότι η αξιολόγηση γίνεται για βελτίωση της σχολικής μονάδας???????Πιστεύει κάποιος σ αυτό το ανέκδοτο;;;;; Αν ναι...είναι το λιγότερο αφελής....