Για να εμπεδωθεί ένα σωστό κλίμα στα Σχολεία μας

Μισθοδοτικά-Εκδρομές με διανυκτέρευση -Πειθαρχικά θέματα-Αυτοαξιολόγηση-Εξωτερική αξιολόγηση

17/12/2023

Άκουσε το άρθρο

Του Γιάννη Π. Πλατάρου Μαθηματικού

Έχοντας κατά νου αυτά που γίνονται τα 40 τελευταία χρόνια στα Σχολεία μας προτείνω την άμεση λήψη παρακάτω μέτρων, τα οποία θα λύσουν κατά την απόλυτη βεβαιότητά μου, την πλειονότητα των προβλημάτων που έχουμε στην εκπαίδευση.

Μισθοδοτικά:

  1. Ένα πλασματικό έτος  για λήψη Μ.Κ. , για  την πιστοποίηση στο Β επίπεδο ΤΠΕ ή  Β2 επίπεδο ΤΠΕ, από την ψήφιση του νόμου.
  2. Ομοίως ένα πλασματικό έτος για Β΄ μεταπτυχιακό τίτλο συναφή.
  3. Ομοίως ένα πλασματικό έτος για Β΄ Πτυχίο  σε άλλο ΟΕ από το ήδη κατεχόμενο.
  4. Επίσης ένα πλασματικό έτος για τους αξιολογηθέντες, άπαξ, ως «Πολύ καλοί» είτε «Εξαιρετικοί»
  5. Καθιέρωση και 20ου ΜΚ από τα 19 υφιστάμενα Μ.Κ. 

Τα παραπάνω σωρευτικά μεταφράζονται σε δύο ΜΚ  για όσους έχουν και τα τέσσερα επί πλέον προσόντα , πέραν του Διδακτορικού και Α΄ Μεταπτυχιακού  που ήδη επιδοτούνται εξτρά,  με 4 ΜΚ και 2 ΜΚ αντιστοίχως.

Το οικονομικό όφελος για ένα ΚΜ είναι 40€ καθαρά στον μήνα . Για δύο ΜΚ 80€. Για ένα έτος 80€Χ12 μήνες=960€. Προσέξτε τώρα: Το δια βίου όφελος για δύο Μ.Κ. , το καθαρό, είναι 960€ /0,05 =19.200€, πόσο τεράστιο. (Το 0,05 είναι το προεξοφλητικό επιτόκιο και το ποσό των 19.200€ είναι το ποσό που θα εισπράξει ένας υπάλληλος δια βίου και ως συνταξιούχος ως παρούσα αξία.)

Εκδρομές με διανυκτέρευση :

  1. Με αποζημίωση εκτός έδρας, για τους συνοδούς καθηγητές.
  2. Με δυνατότητα νόμιμου αποκλεισμού σε μαθητή από τον Σ.Δ. δεόντως αιτιολογημένη. (Έχει οπωσδήποτε τιμωρηθεί την τρέχουσα είτε  την παρελθούσα χρονιά για θέματα απειθαρχίας σε εκδρομή  ή και όχι , αλλά σε θέμα απείθειας ή απειθαρχίας.)
  3. Το θέμα της απαλλαγής από ευθύνη του συνοδού, δεν μπορεί να θεσμοθετηθεί, διότι είναι αντισυνταγματικό. Όσο το ζητούν οι εκπαιδευτικοί μεμονωμένα ή Συλλογικά, η εξουσία μάλλον γελάει που απαιτούμε κάτι αδύνατο και –το κυριότερο-   όταν εξηγηθεί επαρκώς,   δεν γίνεται αντιληπτό.
  4. Οι συνοδοί έχουν ευθύνη κατ΄ αρχήν για ό,τι συμβεί. Μπορούν να απαλλαγούν, όταν αποδειχθεί ότι τήρησαν κατά γράμμα το πρόγραμμα της εκδρομής. 
  5. Θεσμοθέτηση δυνατότητας διακοπής της εκδρομής από τον Αρχηγό (μονοπρόσωπο όργανο) αν κατά την προσωπική του κρίση σημειώθηκε σοβαρό παράπτωμα από τουλάχιστον δύο μαθητές, χωρίς οικονομικές επιπτώσεις. Αυτό, μπορεί να είναι σε δήλωση των γονέων, ότι «γνωρίζουμε, ότι ο Αρχηγός της εκδρομής, μπορεί κατά την προσωπική του κρίση  να διατάξει άμεση επιστροφή από την εκδρομή, οποτεδήποτε, με δική μας οικονομική επιβάρυνση, εφ΄ όσον τούτο είναι συγκοινωνιακά δυνατόν»

Πειθαρχικά θέματα:

  • Επαναφορά της λέξης «ποινή», του όρου «πειθαρχική ποινή», του όρου «βιβλίο ποινών». Κατάργηση του ευφημιστικού περιγραφικού «Βιβλίου Καταγραφής Ενεργειών Υποστήριξης Εύρυθμης Λειτουργίας»
  • Μέχρι 3 μέρες αποβολή δίνει ο Διευθυντής , μέχρι 5 ο ΣΔ.
  • Αύξηση του ορίου απουσιών στο 164 για όλους, με περαιτέρω προσαύξηση για του έχοντες 15+ στα τετράμηνα Μ.Ο.
  • Επαναφορά της διαγραφής απουσιών λόγω αποβολής μέχρι 3 μέρες για λόγους καλής διαγωγής σε όλη της Δευτεροβάθμια, όχι μόνο στα ΕΠΑΛ.
  • Η αλλαγή Σχολικού περιβάλλοντος νοείται α) Για τον υπόλοιπο χρόνο στην βαθμίδα φοίτησης β) Σε άλλη πόλη ‘η χωριό. Δεν επανέρχεται την επόμενη χρονιά στο Σχολείο όπως γίνεται τώρα.

Αυτοαξιολόγηση:

  1. Επιτρέπονται –χωρίς υπερβολή- έως και τα λεγόμενα «φασόν κείμενα» αρκεί όμως να τηρείται η ουσία: Δηλ. να υπάρχει στο τέλος εμπράγματος, πλήρως αποδεικτικός απολογισμός με κάθε είδος ντοκουμέντου. Βεβαιώσεις από κρατικούς φορείς, βίντεο, φωτογραφίες, με επίσημη καταχώριση σε πλατφόρμα από τον Διευθυντή, επαληθεύσιμα οποτεδήποτε. Μόνο αυτό αρκεί, ώστε  να μην υπάρχει η αναξιοπρεπέστατη  αλληλοκοροϊδία που παρατηρείται σε μεγάλη συχνότητα. Η τελική αξιολόγηση θα συναρτάται κυρίως   από το αποδείξιμο των δράσεων αρχικώς και από την ποιότητά τους, τελικώς.
  2. Όχι πολλές δράσεις. Λίγες και σε βάθος με αέναη συνέχιση των καλών πρακτικών του παρελθόντος.

Εξωτερική αξιολόγηση:

  1. Προαιρετική η δεύτερη , κατ΄ απαίτηση του αξιολογούμενου.
  2. Παροχή περισσότερων προγραμμάτων ΤΠΑ 1, ΤΠΕ Β1, ΤΠΕ Β2.
  3. Απαγόρευση πρασινοπινάκων  , μετατροπή τους σε λευκούς πίνακες μαρκαδόρου, με κόστος περίπου 80€/πίνακα, παλιό.
  4. Ενσύρματο διαδίκτυο σε όλες τις τάξεις , τουλάχιστον ένας καλός σταθερός βιντεοπροβολέας με πτυσσόμενη οθόνη.

Για τα παραπάνω διαισθητικά νόμιζα ότι η εικόνα ήταν πολύ βελτιωμένη, αλλά δυστυχώς, δεν είναι.

Ας τα δει το υπουργείο έστω και αν θεωρώ αυτονόητη της τεκμηρίωσή τους.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (22)

Σε πλατφόρμα
|

@πλαταρος
Αγαπητέ αυτό ακριβώς εννοώ ότι η εργασιακή καθημερινότητα των εκπαιδευτικών κινείται σε κύκλο γύρω από μια αχόρταγη πλατφόρμα που συνέχεια ζητά (νε) να ταΐζουν με σενάρια, δράσεις, στόχους κ. Α. συνοδευόμενα από "αποδείξεις". Να αποδείξουν τι και σε ποιον? Το υπουργείο κάνει τα χίλια μύρια να υποβιβασει τους εκπαιδευτικούς στα μάτια της κοινωνίας, των γονιών, των μαθητών τους. Υποτιμά συνεχώς το έργο τους, αμφισβητεί όλα όσα θετικά προσφέρονται στα σχολεία και μετά έρχεται και ζητά να συμπληρώσουν οι εκπαιδευτικοί σε πλατφόρμα (ακόμη) στοιχεία ώστε να αποδείξουν ότι το υπουργείο κάνει λάθος και θα πρέπει να αναθεωρήσει τις θέσεις του για το έργο των εκπαιδευτικών. Η αναθεώρηση σημαίνει κόστος οικονομικό που δεν θέλει να επιβαρυνθεί, σημαίνει στροφή στη δημόσια δωρεάν παιδεία και ενίσχυση της κ. α. που είναι εκτός "προγράμματος". Τελικά όλο αυτό μοιάζει με μαύρη τρύπα που όσο την ταΐζεις τόσο μεγαλώνει και συνεχίζει να ρουφάει οτιδήποτε βρίσκεται κοντά της.

Πλατάρος Γιάννης
|

@Σε πλατφόρμα.
Δεν καταλάβατε.... Κάνεις ενδοσχολικη επιμόρφωση στο σχολείο;
*παίρνεις φωτογραφίες από την τάξη.
* επιμορφωτικό υλικό.
*τα βάζεις στο μπλοκ του σχολίου ή στην ιστοσελίδα.
Τα βάζεις και στην πλατφόρμα ως μεταφόρτωση.
Φωτογραφία σε σάρωση. Pdf, από ημερολόγιο, βιβλία πράξεων, δημοσιευματα εφημερίδων, φωτογραφιών πριν και μετά για όλες τις δράσεις.
Τα βάζουμε με σύρσιμο και στην ετήσια έκθεση πεπραγμανων
Αυτά που κάναμε πάντα δηλαδή.

Ελπίδα
|

@Ζωή 18 Δεκ 2023 16:31,
Αν θέλετε πράγματι "να εμπεδωθεί ένα σωστό κλίμα στα Σχολεία μας", ναι, έτσι. Τουλάχιστον λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ως μια από τις βασικότερες αιτίες του κακού κλίματος.

Σε πλατφόρμα
|

"επίσημη" Καταχώριση από το διευθυντή όλα τα αποδεικτικά στοιχεία? (πλήρως αποδεικτικός απολογισμός με κάθε είδος ντοκουμέντου. Βεβαιώσεις από κρατικούς φορείς, βίντεο, φωτογραφίες,)...... Αγαπητέ μήπως, λέω μήπως, σκέφτηκες ότι έτσι θρεφεις τη λερναία της γραφειοκρατίας? Δείχνεις σαν να θέλεις να επιβάλεις ακόμη μια "τιμωρία" στον ηδη ταλαίπωρο εκπαιδευτικό και σαν να προσπαθείς να τον απομακρύνεις ακόμη περισσότερο από το εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό του έργο....

Λυπάμαι
|

Αλλά Αν κάποιος θεωρεί πόσο τεράστιο τα 19.200€, που θα εισπράξει ένας υπάλληλος στα 40 χρόνια εργασίας και όσα του απομείνουν να ζήσει ως συνταξιούχος δεν έχει καταλάβει τίποτε και Ίσως είναι καλό να τα ξανά σπούδασει τα γράμματα

Ζωή
|

@Ελπίδα
Κάθε φορά δλδ που γράφει κάποιος σχόλιο (ή ολόκληρο άρθρο στην προκειμένη περίπτωση) για εκπαιδευτικά θέματα που μας απασχολούν, θα πρέπει να έχει στο μυαλό του ότι οι μισοί Έλληνες έχουν προβλήματα επιβίωσης;
Με γνώμονα αυτό θέλεις να γράφουμε και να σχολιάζουμε;
Τι άλλο θα διαβάσουμε ;;;;;;;;;Έλεος!!!!!!!!!!

Ελπίδα
|

Σε παράλληλο σύμπαν ο αρθρογράφος, αλλά και οι συμμετέχοντες στο διάλογο για την "εμπέδωση του σωστού κλίματος" κλπ, διυλίζει σχολαστικά τον κώνωπα. Μάλλον δεν έχετε αντιληφθεί ακόμη πως η μισή Ελλάδα δεν έχει να ψωνίσει καν τα τρόφιμα της ημέρας, για να μη μιλήσουμε για άλλες ανάγκες όπως πχ τη θέρμανση των σπιτιών. Μακάρι να βρείτε τη λύση στα φασόν κείμενα, στα ΜΚ, στο βιβλίο ποινών, στις 167,5 απουσίες και στο αμείλικτο ερώτημα "κιμωλία ή μαρκαδόρος?"...

Φιλόλογος πρώην
|

Προσυπογράφω πλήρως το πολύ εμπεριστατωμένο σχόλιο του Λεβιάθαν, σαφώς πιο ολοκληρωμένο και ουσιαστικό από το κοινότοπο αρθρίδιο Πλατάρου.

Πλατάρος Γιάννης
|

@Λεβιαθαν
Οι προτάσεις 1-11 που διατυπωνετε, θέλουν διπλάσια κονδύλια για την. Παιδεία. Δεν γίνεται, γι αυτό διατυπώνω πιο μινιμαλιστικες.
Να σκεφθείτε, πολύ καλά γιατί ούτε αυτά, τα μινιμαλιστικα, δεν διατυπώνει η ΟΛΜΕ.
@ Διευθυντης
Δεν σας έχω πει να μην ειρωνευεστε διότι η ενδεχόμενη πλάνη σας τονίζεται υπέρμετρα;
Εγω λοιπόν πρότεινα κάτι που δεν σας αφορά για να προβάλετε αντίλογο. Στο δικό σας το σχολείο, δεν θα βάζετε ποινές, δεν θα τιμωρειτε, κανέναν. Απολύτως κανέναν, για τίποτε!
Όσον αφορά την έννοια "ποινή" και "ποδιά", αν και εκπαιδευμένος σε αναλογική σκέψη, σε δυϊκές έννοιες, δεν είδα ούτε αναλογία, ούτε ισοδυναμία.
Αν μου το εξηγήσετε, θα σας εξηγήσω την εύρεση της παρούσας αξίας του Μ.Κ. με το προεξωφλητικο επιτόκιο, ως άθροισμα απειρων όρων κάποιου αθροίσματος γεωμετρικής σειράς.
@ Γφ
Για τις καταλήψεις, το φάρμακο το έχουμε πει: Για κάθε μέρα κατάληψης, γίνεται μάθημα αναπλήρωσης σε εργάσιμη μέρα διακοπών, Χριστουγέννων, Πάσχα, 30 Ιανουαρίου, 17 Νοεμβρίου.
Σε περίπτωση μη επάρκειας αφαιρείται το υπόλοιπο των περιπατων (μέχρι 5 μέρες) , οι ημερήσιες και πολυήμερες που έχουν προγραμματιστεί.
Κατά την εργασία των εκπαιδευτικών στις εργάσιμες ημέρες των διακοπών, καταβάλλονται νόμιμα αυξημένες αποδοχές στους εκπαιδευτικούς, από βεβαιώσεις ημερησίων σχετικών ποσών στους κηδεμόνες των καταληψιών από τον διευθυντή με σχετική εξουσιοδότηση από τον νόμο. Το πρόστιμο θα είναι μαχητο, αφού όμως καταβληθεί στην αρμόδια ΔΟΥ.
Λαμβάνονται παρουσίες μαθητών κάθε μέρα με υπογραφές των ίδιων ή των κηδεμόνων τους, εφ όσον έχουν κώλυμα.
Όλα ρυθμίζονται τέλεια και ο καταλογισμός γίνεται χωρίς λάθη.
Το ποινικό κομμάτι αφορά την Αστυνομία, όχι το σχολείο, το οποίο δηλώνει κώλυμα λειτουργίας όπως προβλέπει ο νόμος.
Το SMS που θα αποστέλλεται στους κηδεμόνες, θα είναι του τύπου: Σήμερα ημέρα τάδε, κάναμε συγκέντρωση παρόντων έξω από το σχολείο και ο κηδευομενομενος από σας δεν ήταν παρών. Πιθανόν να είναι εντός της κατάληψης. Επειδή σε αυτό το ενδεχόμενο. διαπραττεται ποινικό αδίκημα (άρθρο 168 Π. Κ.) παρακαλείστε να εκτελέσετε το καθήκον της επιτροπιας ανηλίκου και να παρευρεθείτε στον χώρο του σχολείου και για όσα προβλέπονται στο φεκ τάδε για το οποίο ενυπογραφως έχετε ενημερωθεί κατά την εγγρφή του μαθητή σας.... "
Τα κείμενα είναι έτοιμα και στέλνονται από το σχολικό δίκτυο και με μεηλ. Και με SMS, στους κηδεμόνες και αναπληρωματικους κηδεμόνες.
Βεβαίως το μέχρι τώρα καθεστώς των καταλήψεων, είναι επιδίωξη γνωστών χωρών.
Χρειάζονται ρυθμίσεις λεπτομερειών, αλλά όλα γίνονται αν θέλουμε να σταματήσει το γελοίο αυτό έθιμο, που λογίζεται ως "αγώνας" ανηλίκων.

Λεβιάθαν
|

Πολύ καλά τα λέει πάντα ο κος Πλατάρος.
Μπράβο σας κε “Σύμβουλε” τουλάχιστον για τις ειλικρινείς τελευταίες δύο σειρές στις οποίες γράφετε :
«Για τα παραπάνω, διαισθητικά νόμιζα ότι η εικόνα ήταν πολύ βελτιωμένη, αλλά δυστυχώς, δεν είναι».

Κάποιες παρατηρήσεις-απόψεις :

-πιστεύετε ότι τα δεύτερα μάστερ και δεύτερα και τρίτα πτυχία αποτελούν εχέγγυα για τον καλό "δάσκαλο"?

-το ότι το σύστημα ωθεί πολλούς εκπαιδευτικούς να "κυνηγούν" πολλά χαρτιά, (άλλοι για το φόβο της αξιολόγησης, άλλοι για να συναθροίσουν μόρια στην τετραετία για υποψηφιότητα σε θέσεις στελεχών), τους κάνει σίγουρα καλύτερους "δασκάλους" ή έστω καλούς διευθυντές?

-πιστεύετε ότι οι επιμορφώσεις που παρέχει (εξ αποστάσεως) το Υπουργείο αξίζουν τον τίτλο και τα μόριά τους, αν τα εξετάσει και τα αξιολογήσει κανείς υπό το πρίσμα των ΑΡΧΩΝ της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ?

Έχει πολύ δρόμο ακόμα για να εκπληρώσει η Πολιτεία πρώτη τις υποχρεώσεις της (και μετά να ζητά από τους εκπαιδευτικούς να δέχονται αυτήν την αξιολόγηση που έχει θεσμοθετηθεί και εφαρμόζεται) :

Ας γίνουν πρώτα σε μια τετραετία στο 75% των σχολείων τα παρακάτω
1) Εκπαιδευτικοί από την αρχή του σχολικού έτους
2) Νέα κτήρια για τα σχολεία στις περιοχές που υπάρχουν κακές συνθήκες στα διδακτήρια
3) Υλικοτεχνική υποδομή(σύγχρονοι ΗΥ, διαδραστικοί σε κάθε αίθουσα, σύγχρονα εργαστήρια πληροφορικής και φυσικών επιστημών-τεχνολογίας, γρήγορο διαδίκτυο,κα)
4) Αναλυτικά προγράμματα που να συμβαδίζουν με την επιστήμη της διδακτικής και τις ανάγκες
5) Νέο διδακτικό υλικό επί τέλους
6) Κονδύλια στους δήμους για τις λειτουργικές και επισκευαστικές ανάγκες των σχολείων
7) Μόνιμοι φύλακες, επιστάτες, τεχνικοί
8) Μόνιμοι γραμματείς

και βέβαια

9) Μείωση της γραφειοκρατίας
10) Πραγματική αύξηση του καθαρού μισθού (ιδιαίτερα αύξηση του εξευτελιστικού μισθού των νέων εκπαιδευτικών)
11) Σοβαρή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών από το υπουργείο, με εκπαίδευση δια ζώσης και όχι εξ αποστάσεως, σύμφωνα με τις αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων με πιστοποιημένα προγράμματα τα οποία θα προσφέρονται από τα ΑΕΙ και με ετήσια εκπαιδευτική άδεια των εκπαιδευτικών (στο 9ο-11ο, 19ο-21ο 29ο-31ο έτος της καριέρας τους)
11) Θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας των σχολείων που να μην εξαντλεί, καταπιέζει, εκφοβίζει και απαξιώνει τον εκπαιδευτικό

Λείπουν πολλά
δεν φταίει ο εκπαιδευτικός που εργάζεται σε τέτοιο πλαίσιο και συνθήκες, φταίνε οι συνθήκες και το πλαίσιο. Οι εκπαιδευτικοί στη χώρα μας αποτελούν το υψηλότερου επιπέδου και πολυαριθμότερο δυναμικό στο Δημόσιο, αφού είναι όλοι απόφοιτοι Πενεπιστημίων, πολλοί από αυτούς με δεύτερο πτυχίο, με ένα και δύο μεταπτυχιακά και αρκετοί με διδακτορικό, πληρώνοντας οι ίδιοι σε κόπο και σε χρήμα την ατομική τους πρόοδο. Ας σημειώσουμε ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν πάρει θέση στην εκπαίδευση ανέκαθεν χωρίς ΜΕΣΟΝ (ΑΣΕΠ ή επετηρίδα).

Μην ξεχνάμε επίσης ότι με τις ποσοτικοποιημένες αξιολογήσεις προσωπικού δεν θα "πιαστούν" οι κακοί εκπαιδευτικοί, που σίγουρα υπάρχουν. Οι "κακοί" εκπαιδευτικοί ξέρουν τον τρόπο για να "πάρουν" μια καλή βαθμολογία!!

Γφ
|

Για καταλήψεις? Τπτ....?

Στράτος
|

Από τις προτ΄ασεις Πλατάρου σχολιάζω μία εδώ:
"Εκδρομές με διανυκτέρευση με δυνατότητα νόμιμου αποκλεισμού σε μαθητή από τον Σ.Δ. δεόντως αιτιολογημένη. (Έχει οπωσδήποτε τιμωρηθεί την τρέχουσα είτε την παρελθούσα χρονιά για θέματα απειθαρχίας σε εκδρομή ή και όχι , αλλά σε θέμα απείθειας ή απειθαρχίας.)".
Συμφωνώ απόλυτα. Όσο δεν θεσμοθετείται κάτι τέτοιο, πολλές τάξεις θα στερούνται τις εκδρομές λόγω της ύπαρξης ενός, δύο ή τριών συμμαθητών με παραβατική συμπεριφορά. Κανένας εκπαιδευτικός δεν συνοδεύει ένα τμήμα, μία τάξη σε εκδρομή όταν ξέρει ότι υπάρχει έστω κι ένας μαθητής που μπορεί να καταστεί "επικίνδυνος" για την όλη διαδικασία λόγω απειθαρχίας, παραβατικότητας κλπ.
Κι ένα γενικό σχόλιο. Είτε συμφωνεί κανείς σε όλα είτε σε κάποια είτε εν μέρει με όσα προτείνει ο κ. Πλατάρος, σίγουρα είναι σημαντικά (λόγω της εμπειρίας του τόσα χρόνια στα σχολεία). Πρέπει επιτέλους το Υπουργείο να ανοίξει σοβαρό διάλογο με τους μάχιμους εκπαιδευτικούς των σχολείων εάν αληθινά επιδιώκει την βελτίωση ζητημάτων σχολικής ζωής και καθημερινότητας.

Διευθυντής
|

Η επαναφορά της λέξης "ποιν΄η" είναι ισοδύναμη με την επαναφορά της λέξης ¨ποδιά". Είμαστε 2024 και κάποιοι πορεύονται με τις λογικές του 1980. Έχω 25 χρόνια υπηρεσία και είμαι απόλυτα πεπεισμένος πως οι μαθητές σήμερα είναι λιγότερο βίαιοι, επιθετικοί και ανυπάκοι από τότε που ήμουν εγώ μαθητής.

Εκπαιδευτικός
|

Σχετικά με την πριμοδότηση ως ΜΚ των 2ου μεταπτυχιακού, πτυχίου, ΤΠΕ κλπ., η επίπτωση πιθανά θα είναι η εντονότερη ακόμη εργαλειοποίηση και στρέβλωση μεταπτυχιακών, διδακτορικών σπουδών. Οι σπουδές αυτές εντελώς εσφαλμένα έχουν παρεκκλίνει του ακαδημαϊκου σκοπού τους που είναι η μέσω της έρευνας προώθηση της επιστημονικής γνώσης και έχουν ευτελιστεί ως μέσα ενδοϋπηρεσιακής εξέλιξης. Εκτός του υπουργείου και των εκπαιδευτικών κύρια ευθύνη για το φαινόμενο έχουν ελληνικά και ξένα πανεπιστήμια που από την πλευρά τους τα "βλέπουν" ως πρόσοδο.

Ναχαμε να λέγαμε...
|

Το ΔΔ είναι 6 κλιμάκια, αν έχεις ΔΔ και ΜΔΕ πάλι έξι, μόνο το ΜΔΕ 2 κλιμάκια. Για να μην ξεχνιόμαστε...
Έσοδα - έξοδα η μόνη λύση.
Δεν μπορεί να ξοδεύω 4000,00€ βενζίνη το χρόνο και θεωρεί το κράτος ότι έλαβα αυτά τα χρήματα και να μου τα φορολογεί με 22%.
Δηλ. ξόδεψα για βενζίνη 4000 + 880 ευρώ φόρος, άρα έχασα λόγω απόστασης 4880,00€.

@ριστεία, όχι αστεία
|

Άριστα. Τζάμπα είναι.

Γεωργία
|

Κάτι επίσης βασικό, για εμένα. Δυνατότητα προαγωγής με βαθμό πάνω από 6 και τουλάχιστον 3 εργασίες βαθμολογημένες σε κάθε τετράμηνο σε ΟΛΑ τα μαθηματα και φυσικά του διαγωνίσματος.

Επίσης,
|

να υπάρχει άλλο καθεστώς πρόσληψης και τοποθέτησης στις απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές.
Πχ. να υπάρχουν δύο επιλογές, μόνο για τις δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες:
1. Ότι ισχύει σήμερα
2. Όποιος επιλέγει τη δεύτερη θα παίρνει επίδομα 70-80 ευρώ/μήνα, με την προϋπόθεση ότι θα υπηρετήσει 5 έτη υποχρεωτικά στο σχολείο (σε περίπτωση που λείπει με μακροχρόνιες άδειες, θα χρωστάει την υπηρέτηση. Να μην μπορεί δηλαδή να παίρνει άδειες ανατροφής και να κλείνει την 5ετια).

Να μπορούν να επιλέγουν οποία από τις δύο επιλογές θέλουν, αλλά να τοποθετούνται πρώτα όσοι επιλέγουν το 2. Ελλείψει αυτών, να παίρνουν από όσους δήλωσαν την 1η επιλογή.

Θ.Κ.
|

Σωστά τα λέτε κ. Πλατάρο. Πολύ εύστοχες προτάσεις και προ πάντων εφραρμόσιμες!

ΑΣΕΠΙΤΗΣ
|

@ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
εσύ λοιπόν φίλτατε, έκανες 95+95=190 km την ημέρα ΄άνετα να υποθέσω και ας έβαζες από την τσέπη σου όλα τα έξοδα. Κάτι τέτοια βλέπουν γραμμένα και μας πάνε τρένο!!!!
Καλές γιορτές

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

Να κάνω μια αντιπρόταση? 1200 ευρώ καθαρά στον νεοδιοριστο. 80 ευρώ η αύξηση του κλιμακίου χωρίς προαπαιτούμενα. Επίδομα στέγασης και σίτισης σε όλους τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν μακριά από τον τόπο κατοικίας τους άνω των 100 χιλιομέτρων.

ΑΣΕΠΙΤΗΣ
|

Μπράβο κ. Γιάννη, για μια ακόμη φορά εύστοχος.....να δούμε ποιος θα συγκινηθεί από τους διαχειριστές της εκπαίδευσης

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ