Σε καμία νομοθετική αλλαγή δεν προχώρησε το υπουργείο Παιδείας, προκειμένου να αποτρέψει την προαγωγή μαθητών Λυκείου στην επόμενη τάξη και στην απόκτηση απολυτηρίου με βαθμούς κάτω από τη βάση σχεδόν σε όλα τα βασικά μαθήματα.
Πρόκειται για απαξίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και των βασικών μαθημάτων, στηριγμένη στο πολυδιαφημιζόμενο «αναβαθμισμένο απολυτήριο ΓΕΛ».
Αυτό το φαινόμενο διαπιστώθηκε το έτος 2022 με την εφαρμογή των τροποποιητικών διατάξεων του 2019 της πρώην υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως.
Τα σχολικά έτη της καραντίνας 2019-20 και 2020-21, επειδή δεν έγιναν οι γραπτές εξετάσεις και η προαγωγή των μαθητών έγινε με τις προφορικές βαθμολογίες το φαινόμενο αυτό δεν είχε εντοπιστεί.
Ωστόσο, από το σχολικό έτος 2021-22, με τη διεξαγωγή των εξετάσεων, οι προφορικοί βαθμοί "παρασύρθηκαν" προ τα κάτω από τις βαθμολογικές επιδόσεις των μαθητών στις εξετάσεις, με αποτέλεσμα να αναδειχθεί το μεγάλο πρόβλημα με την προαγωγή και απόλυση των μαθητών στα Λύκεια.
Ετσι και κατά το τρέχον σχολικό έτος θα δούμε φαινόμενα προαγωγής μαθητών , όπως τα ακόλουθα ενδεικτικά παραδείγματα:
Μαθητής της Γ Λυκείου απολύεται και λαμβάνει Απολυτήριο με βαθμό 11,7 έχοντας τις ακόλουθες βαθμολογίες:
Εαν κάποιος μαθητής έχει 08 σε κάθε ένα από τα: άλγεβρα, γεωμετρία, φυσική, χημεία, βιολογία, αρχαία, λογοτεχνία κι έκθεση, καθώς επίσης 12 σε γυμναστική, αγγλικά και θρησκευτικά,
βγάζει μέσο όρο 10 και περνά στην επόμενη τάξη.
Με 12 μαθήματα με βαθμούς από 5, έως 9 και 8 μαθήματα από 10 έως 12, 3 και ένα 18άρι στη Φυσική Αγωγής μαθητής της Α Λυκείου προάγεται με βαθμό 10.
Με 7 μαθήματα από 5,5 έως 8,4 ο μαθητής προάγεται με βαθμό 11,8
@Πλατάρος Γιάννης 03 Ιαν 2024 11:12
Καλέ μου Πλατάρο, προσπάθησε μια φορά να απαντήσεις επί του συγκεκριμένου, χωρίς να το ρίχνεις σε σοφιστείες που βεβαίως καταδεικνύουν την αδυναμία απάντησης και πολύ περισσότερο άρθρωσης μιας συγνώμης για τα προφανή σου λάθη.
Γενικότερα βέβαια δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις γιατί τα περισσότερα επικριτικά μου σχόλια απευθύνονται σε σένα, αφού δεν παύεις να αυτοπροβάλλεσαι ως αυθεντία επί παντός του επιστητού - πράγμα που ουδείς άλλος εδώ μέσα πράττει - και κυρίως δεν παύεις να δείχνεις ασέβεια στην αντιληπτική ικανότητα των άλλων, όσων δε συμφωνούν με τα αδιανόητα σοφίσματα που κάθε τόσο ξεφουρνίζεις. Όσο λοιπόν το κάνεις αυτό, προφανώς θα πρέπει να είσαι έτοιμος και για τον αντίλογο. Αν αυτό το ερμηνεύεις ως εμπάθεια, μου είναι αδιάφορο. Εγώ πάντως ιδεοληπτικές φιλοκυβερνητικές ακρότητες ή γλωσσικά παραστρατήματα (που αποκαλύπτουν άγνοια και ασέβεια στη γλώσσα μας) δεν μπορώ να τα προσπεράσω αδιάφορα και θα συνεχίσω να τα επισημαίνω.