ΟΛΜΕ: Προσπάθεια του υπ. Παιδείας να "παγιδεύσει" τους εκπαιδευτικούς που δήλωσαν απεργία-αποχή από την αξιολόγηση

01/02/2024

Άκουσε το άρθρο

Η οδηγία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. προς τους/τις Συμβούλους Εκπαίδευσης να αποσπάσουν την υπογραφή των συναδέλφων που έχουν δηλώσει απεργία-αποχή από την αξιολόγηση  στο «μονομερές πρακτικό», επιχειρεί, επί της ουσίας, να τους παγιδεύσει.

Αυτό τονίζει σε ανακοίνωσή της η ΟΛΜΕ και σημειώνει:

  • Είναι σαφές και αυτονόητο, όπως άλλωστε αναφέρει ρητά και η δήλωση απεργίας-αποχής ότι ο/η εκπαιδευτικός που την υπογράφει απέχει «από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023». 
  • Επομένως, δεν υπογράφει το μονομερές πρακτικό, ούτε υπογράφει ότι «έλαβε γνώση».
  •  Σε κάθε ενόχληση από αξιολογητή, απαντά «δηλώνω ότι συμμετέχω στην απεργία-αποχή της ΟΛΜΕ», επισυνάπτοντας τη σχετική δήλωση ή τον αριθμό πρωτοκόλλου εισερχομένων στη σχολική μονάδα. Ούτε λέξη παραπάνω.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (13)

@Στράτος
|

Στράτο, ορισμένες ειδικότητες είχαν μικρό αριθμό νεοδιόριστων, οπότε προχωράνε στις επόμενες κατηγορίες εκπαιδευτικών. Δεν είναι απαραίτητο ούτε λογικό να πρέπει να ολοκληρωθεί η αξιολόγηση όλων των νεοδιόριστων όλων των ειδικοτήτων.

Spinoza
|

Η σχετική εγκύκλιος αναφέρει ότι ο σύμβουλος προχωράει μονομερώς στον ορισμό των ωρών παρακολούθησης της διδασκαλίας.
Συνεπώς ο σύμβουλος ορίζει δύο ώρες παρακολούθησης, πάει στο σχολείο και τότε μπορεί να υλοποιήσει ο/η εκπαιδευτικός την απεργία /αποχή με αντίστοιχη περικοπή μισθού.
Αυτή η τακτική της απεργίας /αποχής μιας μικρής μερίδας εκπαιδευτικών που δεν συμμετέχουν στην διαδικασία των συλλογικών δράσεων στο πλαίσιο της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, απλώς φορτώνει τη δουλειά στους άλλους. Όπως κάθε απεργία και αποχή έχει οικονομικό κόστος και αυτή προφανώς θα έπρεπε να έχει. Απλά δεν τους ενοχλεί κανένας και με αυτό τον τρόπο και φορτώνουν δικιά τους δουλειά στους άλλους και την επαναστατικότητά τους ικανοποιούν και οικονομική ζημιά δεν έχουν. Είναι ηθικό;

@προβληματισμοί
|

Βλέποντας την ορθογραφία σου, δεν κατάλαβα γιατί θέλεις την αξιολόγηση...Αν είσαι εκπαιδευτικός(...αν είσαι) νομίζω ότι θα σε στείλουν στο σπίτι σου. Μέχρι να έρθει η σειρά σου, άνοιξε τουλάχιστον τη Γραμματική.

Νίκος
|

@dimis57
"Αξιολόγηση που ο αξιολογουμενος επιλέγει μέρα κ ώρα είναι στημένη ιστορία. Θα εμφανίσει ένα ωραίο μάθημα που δεν θα το ξανακάνει. Αξιολόγηση σημαίνει ότι έρχεται ο αξιολογητής οποτεδήποτε."

Άρα η αξιολόγηση είναι πολύ light και πρέπει να αυστηροποιηθεί και όχι αυταρχική, εκδικητική και τιμωρητική όπως μας λένε οι συνδικαλιστές.

dimis57
|

Αξιολόγηση που ο αξιολογουμενος επιλέγει μέρα κ ώρα είναι στημένη ιστορία. Θα εμφανίσει ένα ωραίο μάθημα που δεν θα το ξανακάνει. Αξιολόγηση σημαίνει ότι έρχεται ο αξιολογητής οποτεδήποτε.

προβληματισμοί
|

H αξιολόγηση είναι ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην εκπαίδευση!
Θα ήταν πιο εύκολη αν οι συνδικαλιστές δεν παραπλανούσαν τους εκπαιδευτικούς με τις κινδυνολογίες τους.
Επιτέλους, αφήστε μας ήσυχους, σας βαρεθήκαμε! μας κοροιδεύεται!
Μια χαρά θα προχωρούσε η εκπαίδευση χωρίς τα υποκριτικά σας λόγια!
Ό, τι κάνετε και ό,τι λέτε, σας γυρίζει μπούμερανγκ!

Στράτος
|

Προς Γιάννη Πλατάρο (με την ιδιότητα του Σχολ. Συμβούλου), esos και τυχόν άλλους γνωρίζοντες, ερώτημα για τη διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών:
.
Ως γνωστόν έχει εν πολλοίς ολοκληρωθεί το πρώτο μέρος της αξιολόγησης νεοδιορίστων (από τους Σχολικούς Συμβούλους) και αυτές τις μέρες οργανώνεται το δεύτερο μέρος (Α2) της αξιολόγησής τους από τον Διευθυντή Σχολείου ώστε να ολοκληρωθεί η αξιολόγησή τους και ακολούθως η μονιμοποίησή τους.
Σε κάποιες ΔΔΕ όμως έρχονται ήδη σε συναδέλφους με πολλά χρόνια υπηρεσίας, άνω των 15, emails για έναρξη διαδικασίας αξιολόγησης από Σχολικούς Συμβούλους, χωρίς δική τους προηγούμενη εκδήλωση ανάλογου ενδιαφέροντος.
Στο μεταξύ, στην διαδικτυακή ενημερωτική εκδήλωση του ΥΠΑΙΘΑ για την έναρξη της αξιολόγησης από τους Διευθυντές Σχολείων, την οποία παρακολούθησα, ειπώθηκε ότι μετά την αξιολόγηση νεοδιορίστων θα ακολουθήσει εκείνη των εκπαιδευτικών Προτύπων και Πειραματικών, έπειτα περιπτώσεων εκπαιδευτικών που θα κριθεί αιτιολογημένα επείγουσα η αξιολόγησή τους, έπειτα όσων ενδιαφέρονται για θέσεις στελεχών και αργότερα των λοιπών εκπαιδευτικών από τους νεότερους (σε χρόνια υπηρεσίας) προς τους αρχαιότερους. Ωστόσο, όπως προανέφερα, σε κάποιες Διευθύνσεις έχουν ήδη φτάσει email σε εκπαιδευτικούς της τελευταίας κατηγορίας (λοιποί εκπαιδευτικοί). Τι συμβαίνει; Κάθε ΔΔΕ ή ΔΠΕ ακολουθεί χρονοδιάγραμμα δικό της; Είναι ορθό κάποιες Διευθύνσεις ή κάποιοι Σύμβουλοι να "τρέχουν" πιο γρήγορα από άλλους; Δεν υπάρχει κεντρική οδηγία και χρονοδιάγραμμα; Με ποιο κριτήριο επιλέγονται κάποιοι από τους συνεδέλφους με αρκετά χρόνια υπηρεσίας και άλλοι όχι; Τα ερωτήματα μου αφορούν τόσο αντιδρώντες στη διαδικασία εκπαιδευτικούς όσο και άλλους που αντιθέτως επιθυμούν την πρόταξή τους στη διαδικασία αξιολόγησης για δικούς του λόγους ο καθένας . Παρακαλώ για απαντήσεις και ενημέρωση (από σχολιαστές ή και από το ίδιο το esos).

@ΕΡΤ
|

τι θα γίνει , επιτέλους, με την αστειότητα που λέγεται υπαιθα και διαλύει τα πάντα και την κοινή λογική;;;;;; οεο;;;;;

@Πλατάρος Γιάννης
|

Όχι μόνο Αστυνομία Γλώσσας, ολόκληρο Τμήμα Ηθών και Εγκλημάτων κατά Γλώσσας χρειάζεται εδώ... Όπως, επίσης, χρειάζονται και
Ειδικό Γλωσσοδικείο, Γλωσσικές Φυλακές και δια νόμου επιβολή μέτρων τήρησης της γλωσσικής τάξης και αποτροπής γλωσσοπαραβατικών συμπεριφορών...

Η απλότητα, ακόμα και στο λόγο, είναι κάτι πολύ κομψό και πολύ σοφό, να το θυμάστε...

Δεν στο λένε μονομερες
|

Σου λένε έλα να υπογράψεις το πρακτικό και όταν έρθει η ώρα ο εκπαιδευτικός που το υπέγραψε είτε είχε αγχωθεί κ δεν διάβασε ότι είναι μονομερες(αν το γράφει κ ολας δεν ξέρω) είτε ντράπηκε να έρθει σε αντιπαράθεση και το υπέγραψε. Τώρα περιμένω και γω να έρθει της ειδικότητάς μου να φάμε τα μουστάκια μας.

Νικήτας Μ.
|

Είναι δυνατόν ολόκληρη ΟΛΜΕ να μην μπορεί να διαβάσει ένα νόμο και τις οδηγίες αξιολόγησης.
Αφού οι οδηγίες είναι ξεκάθαρες. Μιλάνε για μονομερές πρακτικό που το υπογράφει μόνο ο Σύμβουλος. Εσείς που είδατε υπογραφή αξιολογούμενου; Αμάν πια βαρεθήκαμε με τα ψέμματα και τα fake news. Για αυτό σας έχουν γυρίσει οι εκπαιδευτικοί την πλάτη.

ERT
|

Τι θα γίνει με αυτή την αστειότητα; Ως πότε θα επιτρέπει το Υπουργείο να το γελοιοποιούν ορισμένοι επαναστάτες του γλυκού νερού;

Πλατάρος Γιάννης
|

Δεν υπάρχει τέτοια οδηγία....
Το μονομερες πρακτικό, λέγεται. Μονομερες, επειδή είναι μονομερες, εξ ενός μέρους των υποτιθεμενων δύο (μη) συμβαλλόμενων.
Δεν ξέρει κάποιος Ελληνικά και παρανοεί;;
Βεβαίωση του διευθυντή χρειάζεται με την επικληση του πρωτοκόλλου κατάθεσης και μετά η σύνταξη του ΚΑΤΑ ΜΟΝΑΣ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ, ΜΕ ΈΝΑΝ.... ΜΌ-ΝΟ-ΜΈ-ΡΕΣ! Με ένα μέρος. ΌΧΙ ΔΙΜΕΡΕΣ, όχι πολυμερές ή ισομερές ή ισότοπο ή ισοτονο
Άσε που κυκλοφορεί αστυνομία Γλώσσας με έναν περίεργο ζηλωτή απόντα παρόντα...Περιμένετε και θα σας (μου) βρει λάθος!
Τωρα βγαίνει από την κουίντα!....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ