Επιμόρφωση Β1 επιπέδου ΤΠΕ-Σήμερα η κλήρωση: Αριθμός αιτήσεων ανά Περιφέρεια και ανά Συστάδα

Κατατέθηκαν 16.353 αιτήσεις για 9.644 θέσεις

12/02/2024

Ενημερώθηκε: 12/02/2024, 17:10

Άκουσε το άρθρο

Ολοκληρώθηκε η Α’ φάση υποβολής αιτήσεων συμμετοχής εκπαιδευτικών στα προγράμματα της 6ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ (με έναρξη μαθημάτων στις αρχές Απριλίου 2024).

Στη φάση αυτή υποβλήθηκαν 16.353 αιτήσεις συμμετοχής στα 680 επιμορφωτικά προγράμματα που διατέθηκαν σε πανελλαδικό επίπεδο, με συνολική δυνατότητα υποδοχής 9.644 επιμορφούμενων εκπαιδευτικών.

Εικόνα της κατανομής των αιτήσεων, σε σχέση με τις διαθέσιμες θέσεις, ανά περιφέρεια και συστάδα κλάδων εκπαιδευτικών είναι διαθέσιμη ΕΔΩ .

Θα ακολουθήσει διαδικασία κλήρωσης με βάση τον τυχαίο αριθμό που αποδίδεται αυτόματα κατά την καταχώριση κάθε αίτησης, για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών στα προγράμματα της επιλογής τους, στις περιπτώσεις προγραμμάτων με μεγάλο αριθμό ενδιαφερομένων. Οι εκπαιδευτικοί που έχουν υποβάλει αίτηση θα ενημερωθούν για το αποτέλεσμα της διαδικασίας αυτής τη Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024 (με νέα Ανακοίνωση).

Ταυτόχρονα, θα ξεκινήσει η Β’ φάση υποβολής αιτήσεων, όπου δίνεται η δυνατότητα συμπλήρωσης κενών θέσεων στα επιμορφωτικά προγράμματα, τόσο με επικαιροποίηση των επιλογών σε αιτήσεις εκπαιδευτικών που δεν κληρώθηκαν, όσο και με νέες αιτήσεις, με σειρά χρονικής προτεραιότητας.

Υπενθυμίζεται ότι, η επιμόρφωση Β1 επιπέδου ΤΠΕ συνιστά Εισαγωγική Επιμόρφωση για την Εκπαιδευτική Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. και υλοποιείται στο πλαίσιο της πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)/ Β’ κύκλος» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ΕΣΠΑ 2014-2020) και το Ελληνικό Δημόσιο και η οποία υλοποιείται από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) – «Διόφαντος», ως δικαιούχο φορέα, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. έχει διάρκεια 36 ώρες και υλοποιείται σε 12 εβδομάδες, ανά «συστάδα» ομοίων ή «συναφών» κλάδων εκπαιδευτικών (σε 13 διακριτές «συστάδες» κλάδων εκπαιδευτικών, στις οποίες εντάσσονται όλοι οι κλάδοι και ειδικότητες εκπαιδευτικών). Υλοποιείται με βάση το «μεικτό μοντέλο» επιμόρφωσης ώστε να δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής σε όλους τους εκπαιδευτικούς, ανεξαρτήτως του τόπου διαμονής και απασχόλησής τους, δηλαδή με συνδυασμό, κατά περίπτωση, ενός αριθμού δια ζώσης συνεδριών που λαμβάνουν χώρα σε Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.), σύγχρονων εξ αποστάσεως συνεδριών με χρήση ειδικής πλατφόρμας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και διαχείρισης εικονικής τάξης, καθώς και ασύγχρονων εξ αποστάσεως δράσεων.

Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την Επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. και την παρούσα περίοδο επιμόρφωσης είναι διαθέσιμες ΕΔΩ.

Σχόλια (6)

ΔΖ
|

Πραγματικά σε αμιγώς διαδικτυακά τμήματα φιλολόγων υπάρχουν ήδη 35 επιλαχόντες μέσα σε 1 ώρα από την έκδοση των αποτελεσμάτων της Α φάσης. Οι 15 θέσεις έχουν ήδη καλυφθεί. Ας το ξαναδούν εκεί στο ΥΠ. Τουλάχιστον να ξέρουμε αν υπάρξει σύντομα 7η περίοδος επιμόρφωσης.

Εκπαιδευτικός
|

Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να είναι οι θέσεις επιμόρφωσης λιγότερες από τις αιτήσεις και ταυτόχρονα η πιστοποίηση Β1 να δίνει μόρια σε κάλυψη θέσεων ευθύνης.
Δηλαδή τα μόρια αυτά τα παίζουμε στα ..ζάρια της τύχης της κλήρωσης..

ΑΣΕΠΙΤΗΣ
|

@Πλατάρος Γιάννης
10 Φεβ 2024 20:24

Τώρα θα συμφωνήσω μαζί σου Γιάννη.
Πράγματι, είναι ανέλπιστα μεγάλη η ζήτηση για επιμόρφωση σε σχέση με το τι γινόταν τις προηγούμενες περιόδους. Ελπίζω οι υπεύθυνοι να εγκρίνουν νέο ΕΣΠΑ ώστε να τρέξουν περισσότερα προγράμματα επιμόρφωσης στο άμεσο μέλλον.

Πλατάρος Γιάννης
|

@Ασεπιτης
Το δικό μου νόημα της ανάρτησης που είναι σύμφωνο με θέσεις πολλών ετών, είναι ότι δεν προσφέρεται το Β1, Β2, με τον ρυθμό που πρέπει ώστε να επιμορφωθουν όλοι.
Αυτό θέλω, αυτό είναι το σωστό.
Είδαμε ότι η ζήτηση ήταν πολύ παραπάνω από την προσφορά.
Ο ρυθμός επιμόρφωσης δεν είναι ικανοποιητικός.
Ολοι μπορούν να επιμορφωθουν οπουδήποτε. Το ξέρουμε. Ας καταργηθούν τα μικτά. Ας γίνουν όλα εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως.
Να καλύπτουν την ζήτηση ζητάω, ΟΠΩΣ ΠΆΝΤΑ, ΠΑΛΑΙΌΤΕΡΑ....
Και Κ. Σ. Ε. υπάρχουν και Επιμορφωτες. Νομίζω και κονδύλια...

ΑΣΕΠΙΤΗΣ
|

@Πλατάρος Γιάννης
Σήμερα θα διαφωνήσω μαζί σας....ΜΗΔΕΝ θέσεις σε όλες αυτές τις περιοχές στην ειδικότητα ΠΕ03 για προγράμματα μικτά (2 συναντήσεις δια ζώσης από τις 12 και οι υπόλοιπες εξ αποστάσεως σύγχρονες), όσοι υπηρετούν σε αυτές τις περιοχές μπορούσαν και θα μπορέσουν στη 2η φάση να δηλώσουν ΟΠΟΙΔΗΠΟΤΕ πρόγραμμα ανά την Ελλάδα που είναι εξ αποστάσεως και τα οποία στη συγκεκριμένη ειδικότητα είναι 20 συνολικά.

Πλατάρος Γιάννης
|

Οι προσφερομενες θέσεις Μαθηματικών σε Πελοποννησο+Δυτικη Μακεδονια+Βόρειο Αιγαιο+Νότιο Αιγαίο + Ιόνια νησια+ κι άλλες που δεν θυμάμαι ήταν ΜΗΔΈΝ (=ΜΗΔΈ ΕΝ=ΟΎΤΕ ΕΝ =ΚΑΝ ΕΝ=ΟΥΔΕ ΕΝ=0=ZERO=NADA.
Tο σύστημα αξιολόγησης απαιτεί, προαπαιτει, θεωρεί δεδομένα τα τπε1+Β1 +Β2.
Δεν είναι πάνω από 20%.
Στους νεοδιοριστους δεν φαίνεται διότι είναι υπερπροσοντουχοι...
Παρακαλω να προλάβετε πριν παιχθεί το έργο "Η νέα στολή του Βασιλιά"

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ