Νέα αναβολή πήρε η συζήτηση της αγωγής του Κ. Πιερρακάκη κατά της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ για την απεργία-αποχή από την αξιολόγηση

Η νέα συζήτηση προσδιορίστηκε για τις 27 Φεβρουαρίου

16/02/2024

Ενημερώθηκε: 17/02/2024, 10:07

Άκουσε το άρθρο

Δεύτερη αναβολή, για τις 27 Φεβρουαρίου, στη 1 το μεσημέρι, πήρε   η προγραμματισμένη για σήμερα συζήτηση  της κατεπείγουσας αγωγής ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, του  υπουργού Παιδείας Κυριάκου Πιερρακάκη   κατά της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ  για την απεργία-αποχή που κήρυξαν οι δύο Ομοσπονδίες, λόγω της απεργίας αποχής των δικηγόρων.

Ακολουθεί απόσπασμα από την αγωγή του υπουργού Παιδείας 


 

Σχόλια (2)

Γεώργιος
|

Προς απάντηση στον κύριο Αρίστο: Ακούγοντάς σας είναι λες και ακούω τον εκπρόσωπο τύπου του Μαξίμου. Η ατομική αξιολόγηση δεν πρέπει να περάσει και είναι άστοχη και χωρίς νόημα επειδή πολύ απλά δε γίνεται με τον γνώμονα της αναβάθμισης των εκπαιδευτικών και της βελτίωσης του εκπαιδευτικού έργου, αλλά είναι καθαρά τιμωρητική, με σκοπό να δημιουργήσει δεξαμενές "μη επαρκούντων εκπαιδευτικών". Η "αξιολόγηση" ξέρετε πρέπει να έχει 2 όψεις: Θα πρέπει να εμπεριέχει και την έμπρακτη επιβράβευση αυτών που θα ξεχωρίσουν-και εννοώ χρηματική αμοιβή. Ωστόσο βλέπουμε μόνο "μόρια" για τους "άριστους" ώστε να ανελιχθούν σε διευθυντικές θέσεις. Το άλλο επιχείρημα είναι ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν ήδη αποδείξει την αξία τους, με τα τόσα έτη προϋπηρεσίας στις εσχατιές της χώρας, με τα πτυχία και μεταπτυχιακά-διδακτορικά τους, από την αναγνώριση των μαθητών τους και τις πλέον αξιοκρατικές διαδικασίες διορισμού τους μέσω ΑΣΕΠ. Ενώ δεν έχει καν τελειώσει η αξιολόγηση των νεοδιόριστων, των συναδέλφων των πειραματικών και προτύπων σχολείων, των διευθυντών για τον τρόπο που θα αξιολογήσουν οι ίδιοι, το Υπουργείο σε μια πράξη απελπισίας αφού βλέπει ότι η αξιολόγηση δεν προχωρά, πυροδότησε την φάση Α2 ώστε να εμπλέξει τους διευθυντές και να τους βάλει να αξιολογήσουν τους υφισταμένους τους έχοντάς τους κάνει μόνο μια επίδειξη χρήσης της πλατφόρμας στην οποία θα μπαίνουν να αξιολογούν. Φαίνεται η μεθόδευση του Υπουργείου ώστε οι εκπαιδευτικοί να ζουν σε σχέσεις εξουσίας με τον διευθυντή και τους Συμβούλους, να τους δημιουργεί ανασφάλεια και άγχος από μία διαδικασία παρωδία, ακυρώνοντας την εκπαιδευτική τους πορεία, τις σπουδές και την επιστημονική τους κατάρτιση, ενώ οι κρινόμενοι ως ανεπαρκείς να φέρνουν και το στίγμα του "ακατάλληλου" και να σέρνονται σε επιμορφώσεις. Κύριε Αρίστο, προτού αξιολογηθούν οι εκπαιδευτικοί, θα πρέπει να αξιολογηθεί το Υπουργείο Παιδείας που αφήνει σχολεία να πέφτουν σοβάδες, να πλημμυρίζουν, να μένουν χωρίς θέρμανση ή να τινάζονται καυστήρες, να αναγκάζουν παιδιά να διανύουν τεράστιες αποστάσεις εξαιτίας συγχώνευσης και κατάργησης μονάδων για οικονομικούς λόγους. Που αφήνουν τα ΕΠΑΛ χωρίς εξοπλισμό με πανάρχαια εργαστήρια και να μην μπορούν έτσι να εκτελέσουν με τον τρόπο που πρέπει όλες τις εργαστηριακές ασκήσεις που προβλέπονται. Με αναλυτικά προγράμματα που αφαιρούν από τους μαθητές την παιδική και εφηβική τους ηλικία, υποχρεωμένα να καταπιάνονται με ένα σωρό πληροφοριών και στείρων γνώσεων. Με εκπαιδευτικούς που αξιώνει να είναι δάσκαλοι, ψυχολόγοι, αστυνομικοί, διοικητικοί, αλλά να πληρώνονται με ντροπιαστικούς μισθούς, στον πάτο των μισθών των Ευρωπαίων καθηγητών, με τους Ρουμάνους και τους Βούλγαρους μόνο να έχουν χαμηλότερους μισθούς. Εκτός από αυτά φροντίζει διαχρονικά να τροφοδοτεί τον κοινωνικό αυτοματισμό ώστε να στρέφει την κοινωνία εναντίον των εκπαιδευτικών, αποποιούμενο τις δικές του ευθύνες και αποτυχίες. Και σε αυτήν την αξιολόγηση κύριε Αρίστο το Υπουργείο θα είναι "μη επαρκές". Μόνιμα

Αρίστος
|

Γιατί τέτοια καθυστέρηση στην έκδοση μιας απόφασης; Η απεργία αποχή των εκπαιδευτικών είναι γνωστή τόσο καιρό. Ορθά ο Υπουργός Παιδείας καταφεύγει στην δικαιοσύνη. Το δικαστήριο οφείλει να εκδώσει άμεσα την απόφασή του στις 27/2. Τόσες χιλιάδες εργαζόμενοι αξιολογούνται στην Ελλάδα. Τόσα εκατομμύρια εργαζομένων αξιολογούνται σε όλο τον κόσμο. Γιατί οι εκπαιδευτικοί ζητούν να εξαιρεθούν από μια δημοκρατική διαδικασία;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ