κε υπουργέ σχετικά με το σχέδιο επαναφοράς του διαχωρισμού των απουσιών σε δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες, δεν αρκεί μόνο το 40+74.
Θέλει δύο-τρία πράγματα ακόμα τουλάχιστον:
1. Ξεκαθάρισμα το ποιες θεωρούνται δικαιολογημένες και πως και μέχρι πότε δικαιολογούνται
2. Να μην έρχονται διαφορετικές οδηγίες στο τέλος της χρονιάς που αναιρούν όλη την χρονιά και
3 Ίσως το σημαντικότερο : καταμερισμός των απουσιών στα δύο τετράμηνα, δηλ μισές και μισές.
Να μην μπορεί να τις "πάρει" όλες ο μαθητής στο τέλος της χρονιάς.
Θανάσης Π.
Το γεγονός ότι ο περισσότερος κόσμος που μένει αγράμματος μένει γιατί παρατάει στην μέση το σχολείο το έχει άραγε καταλάβει;
Δηλαδή δίνει ακόμα έναν λόγο στα παιδιά μόλις φτάσουν τις 40 απουσίες και μείνουν 1,2 φορές να το παρατήσουν.
Είναι που είναι για τα σκουπίδια στην κυριολεξία το εκπαιδευτικό σύστημα, έχουν ανέβει οι βάσεις, έχει μπει τράπεζα και οι μαθητές δίνουν πιο πολλά μαθήματα, Τώρα και με τις χαμηλές βάσεις το σύστημα αχρηστεύει τελείως θα περνάνε ο ένας στους δέκα
Αφού δεν μπορείτε να τα διαχειριστείτε σωστά, όπως και τα τρένα απλά κλείστε τα
Δώστε τα σε κάποιον που έχει εξειδικευτεί και μπορεί να τα διαχειριστεί και όχι στον κάθε άκυρο.