«Επιδημία»… κορωνοϊού σε Λαρισαίους μαθητές τρίτης Λυκείου για… δικαιολογημένες απουσίες!

ΔΔΕ Λάρισας: «Οι απουσίες είναι ένα διαχρονικό πρόβλημα το οποίο η πολιτεία καλείται να το λύσει.

06/03/2024

Άκουσε το άρθρο

Μορφή… επιδημίας λαμβάνουν τα αιτήματα προς φαρμακοποιούς στην περιοχή της Λάρισας ώστε να καταχωρήσουν θετικό τεστ κορωνοϊού για μαθητές τρίτης λυκείου ώστε αυτοί με τη σειρά τους να διασφαλίσουν… δικαιολογημένη απουσία από τα μαθήματα στο σχολείο τους!

Η κατάσταση έχει ξεφύγει σε τέτοιο βαθμό, που σύμφωνα με μαρτυρία στο onlarissa.gr, σε κάποιες περιπτώσεις οι «εκκλήσεις» για να καταγραφούν μαθητές ψευδώς ως ασθενείς στην covid19, γίνονται και μέσα από τους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας!

Προφανώς τα κίνητρα πίσω από αυτή την τακτική είναι να εξοικονομηθεί περισσότερος χρόνος για τους μαθητές, οι οποίοι στην τελική ευθεία για τις πανελλαδικές εξετάσεις ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στα φροντιστήρια, παρά στα σχολικά θρανία.

Είναι όμως αυτή η νοοτροπία που θέλουμε να μεταλαμπαδεύσουμε στους νέους που σε λίγα χρόνια θα κληθούν να αναλάβουν τα ηνία της κοινωνίας; Όλα στο βαθμό ενός γραπτού αποτελέσματος; Και ποιός ο ρόλος του δημόσιου σχολείου εν τέλει σήμερα;

Με αφορμή το δημοσίευμα, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας κ. Νίκος Ζέρβας δήλωσε τα εξής στο onlarissa.gr: «Οι απουσίες είναι ένα διαχρονικό πρόβλημα το οποίο η πολιτεία καλείται να το λύσει. Η αλλαγή που έγινε από προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου να μην υπάρχει διαχωρισμός δικαιολογημένων και αδικαιολόγητων απουσιών, αποδεικνύεται ότι πιθανόν ήταν λανθασμένη.

Ο υπουργός Παιδείας σε κάθε περίπτωση ασχολείται με το θέμα αυτό επισταμένως και υπάρχει αυτή τη στιγμή δήλωσή του ότι σύντομα θα επέλθουν αλλαγές. Σε κάθε περίπτωση όμως – κάτι που αποδεικνύει και το δημοσίευμά σας – το θέμα δεν αφορά κυρίως εκπαιδευτικούς, αλλά άλλους εμπλεκόμενους.

Όλοι μαζί όμως ως κοινωνία που ενδιαφέρεται για το μέλλον της εκπαίδευσης, θα πρέπει να ασκούμε ο καθένας από την πλευρά του το καθήκον του με ευσυνειδησία, ώστε να υπάρχουν τα μεγαλύτερα δυνατά οφέλη για τους νέους μας και τους μαθητές μας. Οι απουσίες δίνονται από τον νομοθέτη για συγκεκριμένους λόγους, για να βοηθηθούν ή να ωφεληθούν μαθητές όταν έχουν πραγματικό πρόβλημα και όχι να τις χρησιμοποιούν κατά το δοκούν. Στην πλειοψηφία τους οι εκπαιδευτικοί αγωνιούν για το θέμα αυτό και στις περισσότερες περιτώσεις είναι αυτοί που δίνουν αγώνα για να έχουν τους μαθητές τους στα σχολεία και να τους προσφέρουν αυτό που τους επιτάσσει το καθήκον τους».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (18)

NN
|

@Πλατάρος Γιάννης, 8 Μαρ 2024 20:14
Στο προηγούμενο σχόλιό μου έγραψα ότι όσο το συνεχίζετε το κάνετε χειρότερο.
Κι εσείς συνεχίσατε και το φτάσατε στο ακρότατο σημείο. Θα σας εξηγήσω μόνον αυτό με πολύ λίγα λόγια.
Λέτε λοιπόν:
«Σοβαρά είναι παλιομοδιτικος όρος η φυγοκεντρος ως αντιδρασι στην. Κεντρομολο;»
Απάντηση:
Και οι δύο δυνάμεις, κεντρομόλος (πραγματική) και φυγόκεντρος (φανταστική), ασκούνται στο ίδιο σώμα. Άρα ΔΕΝ (μπορεί να) είναι δυνάμεις δράσης - αντίδρασης.
Αποδείξατε λοιπόν μόνος σας την άγνοιά σας και άρα αποδομήσατε τον εαυτό σας όχι μόνο σε αυτήν τη συζήτηση αλλά και για όλα τα άλλα θέματα στα οποία συμμετέχετε, παριστάνοντας συχνά τον ειδικό, τουλάχιστον στα δικά μου τα μάτια.

Πλατάρος Γιάννης
|

@@Ν.Ν. Σοβαρά είναι παλιομοδιτικος όρος η φυγοκεντρος ως αντιδρασι στην. Κεντρομολο; πάει το ακτιο-ρεακτιο;
Έπαψαν οι δυνάμεις στο Σύμπαν να είναι άρτιες σε αριθμό;
Πολύ λυπάμαι που θα μου κρατήσετε μυστικό πως η επιτάχυνση της βαρύτητας μεταβάλεται με το γεωγραφικό. Πλάτος ας είναι σφαιρική η Γη, ας ήταν και ακίνητη, ας μην υπήρχε τόσο κοντά η Σελήνη με την διαφορικό τη τα έλξης των υδάτων μεταξύ μπροστά και πίσω από την Γη.
Έφτασα μέχρι την πηγή και στέρεψε...
Δεν θα μάθω την άλλη Νευτωνεια εκδοχή της Νευτωνειας....
"" Σε πλήρως σφαιρική Γη, ακίνητη, στην επιφάνεια της, το g, μεταβάλεται με το γεωγραφικό πλατος" ισχυριστικατε....
Καταλαβαίνω ότι αν δεν έχει δημοσιευθεί δεν μπορείτε να μου το αποκάλυψετε...
Θα το μάθουμε ελπίζω μαζί με την βράβευση σας με Νόμπελ....
Μήπως έχετε βρει ότι το γεωμετρικό κεκτρο της σφαιρικής Γης δεν συμπίπτει με το κέντρο μάζας της;
Διαφώτισε μας παρακαλώ!
Μου αρέσει που ξέρατε και για τις μαγνητικές ποσότητες!
Θα εχετε διδαχθεί και για τον αιθέρα!
Θα το έχουν όλοι απορία.... Απαντήστε για τους άλλους τουλάχιστον....

NN
|

@Πλατάρος Γιάννης, 8 Μαρ 2024 12:58
Όσο συνεχίζετε την κουβέντα το κάνετε ακόμη χειρότερο.
Δε θα μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες, δεν αξίζει.
Θα αναφέρω μόνο ότι δεν ανέφερα πουθενά τη λέξη "βαρύτητα" (ή φαινομένη βαρύτητα) όπως και τη "φυγόκεντρο δύναμη" (πού τη θυμηθήκατε! Έχω να την ακούσω και να διαβάσω γι' αυτήν από τα βιβλία Φυσικής του Μάζη, μαζί με τα "μαγνητικά φορτία")

Πλατάρος Γιάννης
|

@@Ν..Ν. Ώστε έχουμε μια καινούργια θεωρία για την βαρύτητα που υποκαθιστά την Νεύτωνα!
Σύμφωνα με τον ισχυρισμό σας, ακόμα και απολύτως σφαιρική να ήταν η Γη, θα είχαμε διαφορετική επιτάχυνση βαρύτητας στα διάφορα σημεία της, αν και αυτά, θα απείχαν την ίδια απόσταση από το καντρο μάζας της.
Περιμένω με αγωνία εξηγηση:
1. Η φυγοκεντρος δύναμη περιστροφής αλλάζει την φαινόμενη βαρύτητα, άρα στους πόλους έχουμε φαινομενικά μικρότερη;
2. Η διαφορικη έλξη της Σελήνης επηριαζει την φαινόμενη έλξη και έχουμε την παλίρροια, άρα δεν έχουμε ίση βαρύτητα.
Εσείς όμως δεν εννοείτε "φαινόμενη βαρύτητα" Δηλ. συνισταμένη με Σελήνη ή περιστροφή, αλλά απόλυτη έλξη.
Περιμένω με πραγματικό ενδιαφέρον να μάθω κάτι καινουργιο, που δεν έχω υπ οψιν μου...

Σώστης
|

@Άσπρη Κιμωλία, εξαιρετικό λογοτεχνικό ταλέντο! Εύγε! Στα της ουσίας τώρα: στο σχολείο βρίσκονται οι έμπειροι εκπαιδευτικοί που θα διορθώσουν κιόλας τα γραπτά των πανελληνίων, που ξέρουν ποια χρειάζονται και ποια δίνονται από φροντιστές απλώς για να κάνουν εντύπωση και να τρομάζουν τα παιδιά! Εκτός από το τμήμα Ιατρικής -άλλες απαιτήσεις, αν και μαθητής μας πέρασε και πέρσι χωρίς ιδιαίτερα και φροντιστήρια, αλλά σε όλες τις χώρες τα παιδιά χρειάζονται πρόσθετη βοήθηκα εκτός από αυτή του σχολείου, λόγω έντονου ανταγωνισμού- σε όλα τα άλλα μπορεί να περάσει ένας μαθητής με το διάβασμά του υπό την καθοδήγηση του δασκάλου του στο σχολείο. Είναι απλό! Υπάρχει μια βιομηχανία από πίσω, που όπως όλες οι βιομηχανίες που προσδοκούν στο κέρδος, προσπαθούν να αποδείξουν ότι σου είναι απαραίτητο το προιόν τους. Βάλτε στην εξίσωση τους ευκολόπιστους έφηβους και τα θύματα είναι έτοιμα… η σωστή προετοιμασία χρειάζεται πρόγραμμα, συστηματικό διάβασμα και χρόνο για χαλάρωση. Απλούστατον!

καλά κάνουν
|

το σχολείο πρέπει να τελειώνει νωρίς στη γ' ή οι εξετάσεις να γίνονται σεπτέμβριο, διοτι χρειάζεται χρόνος μελέτης . ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ που καταλαβαίνουν τα παιδιά;;;;; δεν μιλάμε για τους σκασιαρχες όλης της χρονιάς που δεν ανοίγουν βιβλιο και παιρνουν απολυτήριο έτσι;

Λάκης
|

κε Πλάταρε παραληρείς....κάνε και λίγο κράτει

Ιάκωβος
|

μερικοί εδώ μέσα είναι στα όρια του γιατρού με υπερβολές και επίδειξη υπερβολικού ζήλου να μας πείσουν ότι ξέρουν την επιστήμη τους.
Που πήγε το μηδὲν ἄγαν;
Το φαινόμενο των απουσιών δεν πρόκειται να διορθωθεί εφόσον τα παιδιά πάνε σε μια μορφή πανελλήνιας εξέτασης σε κάποια μαθήματα που από χρόνια έχουν πάρει τη μορφή ΄όχι γνώσης της ύλης του σχολικού βιβλίου αλλά εύρεσης ταλέντων ανά μάθημα με σκληρά όρια και στο χρόνο (αν ασχοληθείς παραπάνω ώρα με κάποιο θέμα δεν θα προλάβεις να γράψεις κάποιο άλλο!!! - τιμωριτική διαδικασία!!!)
Οπότε τα παιδιά πηγαίνουν στο μηχανισμό που θα τα προετοιμάσει καλύτερα για αυτή, δηλαδή διάβασμα και φροντιστήριο και όχι σχολείο.
Αναβαθμίστε το σχολείο να ανταποκρίνεται στο επίπεδο εξέτασης των Πανελληνίων και τότε να θέλετε τα παιδιά στο σχολείο κ.κ κυβερνώντες και κ.κ. καθηγητές

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

Και φιλόλογος και φυσικός και μαθηματικός! Πολυδύναμος…
- Θα αναλάβει και τα δημοτικά σχολεία, αυτό ακούγεται.
- Εγώ έμαθα ότι θα αναλάβει και το esos. Αρχισυντάκτης!
- Άριστος!

NN
|

@Πλατάρος Γιάννης, 7 Μαρ 2024 10:19
Άλλα γράψατε στο πρώτο σχόλιό σας. Αλλά μάλλον τα κάνετε χειρότερα σε αυτό το σχόλιο.
Και για να σας το κάνω λίγο πιο σύνθετο το πρόβλημα, ακόμη και απόλυτα σφαιρική (ή στρογγυλή ή όχι "πεπλατυσμενη" - πάλι λείπει το "σφαίρα" - όπως λέτε) να ήταν η Γη, πάλι θα εξαρτιόταν το g από το γεωγραφικό πλάτος.
Για όλα τα υπόλοιπα ερωτήματα - θέματα που θέτετε, μπορείτε να (ξαναβρείτε) τις απαντήσεις στο γκουγκλ.

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

Σωστά γράφει ο Legend. Eκείνη την εποχή έφτανε να δεις τη μορφή του πατέρα σου όταν γυρνούσε από το αμπέλι. Την άλλη μέρα το πρωί ολάνοιχτα τα αυτιά και τα μάτια και η καρδιά που άντεχε η παντέρμη μέχρι αργά το βράδυ για να βρεις τη λύση στο πρόβλημα ή για να γράψεις αυτά που έπρεπε στις εργασίες που έδινε ο φιλόλογος. Δεν ήταν λίγες οι φορές που η μάνα ανησυχούσε και τότε ερχόταν αθόρυβα, στεκόταν στην καμάρα και έλεγε τρυφερά:
- Άμε να θέσεις παιδί μου, ετελείωσε η μέρα...

Πλατάρος Γιάννης
|

@Ν.Ν. Η Γη είναι "στρογγυλή". Δεν είναι "σφαιρική". Η νύξη του ασαφούς μη καλώς ορισμένου όρου "στρογγυλή" ήταν για την ανάκληση του δοκιμου "πεπλατυσμενη" που στην δημοτική είναι "πλακουτσή", μη δόκιμος όρος. Είναι λοιπόν "πλακουτσή " λόγω περιστροφής περί τόν άξονα λόγω κεντρομολων-φυγοκεντρων όταν ήταν ρευστή η επιφάνεια της.
Το που το έγραφε στον πίνακα, ότι "για μικρές τιμές του χ, ισχύει χ=ημχ, σε ακτίνια" , δεν σας το αποκαλύπτω, διότι είναι μυστικό.
Πρέπει να το βρείτε μόνος σας...
Εγω τους έκανα το σχήμα και χρησιμοποίησα την πρόταση "ικανή και αναγκαια συνθήκη για να εκτέλεσει ένα σώμα γραμμική αρμονική ταλάντωση με απομάκρυνση από την θέση ισορροπίας του, είναι να δεχθεί δύναμη ανάλογη της απομάκρυνσης του. Δηλ F=-Dx. Στον υπολογισμό βγαίνει αντί για χ, βγαίνει ημχ, άρα δεν εκτελεί γραμμική αρμονική ταλάντωση, εκτός αν έχουμε μικρή γωνία όπου με μεγάλη προσέγγιση θεωρούμε ημχ=χ, σε rad.
Ως ασκηση να βρείτε το D της ικανής και αναγκαία συνθήκης και να εξιγεισετε ποιοτικά το πλην (-) στο τύπο.

NN
|

@Πλατάρος Γιάννης, 6 Μαρ 2024 19:47
Λυπάμαι που το γράφω, αλλά ήσασταν πολύ μακριά από οποιαδήποτε φιλοσοφία των Θετικών Επιστημών.
α) «Δεν μάθατε ότι το g μεταβάλλεται με το γεωγρ. Πλάτος αφού η Γη δεν είναι στρογγυλή;;;.....»
... Ένα στερεό σώμα δεν μπορεί να είναι "στρογγυλό"! Η φιλοσοφία των θετικών επιστημών (και όχι μόνον) θέλει σαφήνεια. Και πολύ περισσότερο όταν ζητάμε σαφήνεια από τους μαθητές μας, έστω και σε άλλα μαθήματα.
.
β) «Καποιος μου είπε ότι ο τύπος ισχύει για κάτω από 6 μοίρες, όπου το ημιτονο και το τόξο σε Ακτίνια είναι σχεδόν ίσα!...
- Που είναι γραμμένο αυτό στον πίνακα;;;»
... Η φιλοσοφία των Φυσικών (μέρος των θετικών) επιστημών ξεκινάει σχεδόν πάντα με το "κατά προσέγγιση". Μπορεί τα φαινόμενα να περιγράφονται από μαθηματικούς τύπους, όμως αυτοί οι τύποι είναι πάντα κατά αποδοχή οριακών συνθηκών, όπως πολύ καλά σας επισήμανε ο "κάποιος".

Ας μην είμαστε κι ακραίοι
|

Τώρα για να λέμε την αλήθεια δεν είναι και σοβαρό μάθημα η Φιλοσοφία των θετικών Επιστημων. Αυτό το αντικείμενο απασχολεί αυτούς που ξέρουν ήδη Φυσική κι έχουν την άνεση να κάθονται και να φιλοσοφούν γι'αυτή και δεν είναι για σχολιαρόπαιδα που σιγά μην είναι σε θέση να κάτσουν να φιλοσοφήσουν.

Όσο για τις απουσίες, άμα το σχολείο δε προσφέρει κάτι ουσιαστικό γιατί να μη λείψουν; Εδώ είμαστε σε σημείο που η κοινωνία ζητάει homeschooling.

ΠΕ19
|

Ξεκολλάτε !!!!!!
Μιλάμε για 1 μήνα κανονικό μάθημα ακόμα, τα παιδιά τρέχουν να διαβάσουν με το δικό τους ρυθμό με απίστευτο άγχος για ΕΒΕ κλπ. ΑΑΑ και κάποια αναγκάζονται να τρέχουν σε Αθήνα η Θεσ/νικη για δοκιμασίες στις Στρατιωτικές σχολές (1 εβδομάδα και βάλε αν έχουν τραυματισμό). Όσοι κόπτονται για τις απουσίες δεν θυμούνται τα δικά τους χρόνια? δεν είχαν παιδιά στη Γ Λυκείου ?
Αν δε, είναι παροικούντες τω υπουργείο τι έκαναν για να έχουν τα ΟΛΑ τα παιδιά από τουλάχιστον 25 Σεπτέμβρη ΌΛΟΥΣ τους καθηγητές στην θέση τους ?
Ουέ ημίν Γραμματείς και Φαρισαίοι !!!!

Legend
|

Οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί, οι φαρμακοποιοί… φταίνε πολύ περισσότερο από τα ανήλικα παιδιά!! Από προσωπική εμπειρία -δεν πήγαινα φρονστιστήριο- αλλά και από την εμπειρία μου ως εκπαιδευτικός τόσα έτη ΛΕΩ με βεβαιότητα ότι κάτι που θα ακούσεις στο σχολείο μπορεί να κρίνει το αποτέλεσμα στην τελική. Αυτό μου συνέβη όταν όλοι πάτωσαν στη γεωμετρία, αλλά εγώ που άκουγα με προσήλωση τον μαθηματικό μας στο σχολείο έγραψα εύκολα ένα 17 περήφανο! Οι άλλοι πλήρωναν τα μαλλιοκέφαλά τους, εγώ απλώς συγκεντρώθηκα μια χρονιά να ακούω τι μας έλεγε ο ταλαίπωρος μαθηματικός μας. Καλή του ώρα! Αυτιά και μάτια και καρδιές ανοιχτά!!!!

Πλατάρος Γιάννης
|

Δεν γίνεται τίποτα κ. Νίκο!
Εφ όσον υπάρχει κίνητρο απουσίας, θα γίνονται.
Γίνονται 35 χρόνια....
Θα συνεχίσουν να γίνονται....
Ή μεγαλύτερη ύβρις είναι το "εσείς κυρία θα πλεκετε και μεις ήσυχα και χωρίς φωνές, θα διαβάζουμε Φυσική!
Πήγαν να το κάνουν αυτό και σε μένα που πήγα να τους κάνω" Φιλοσοφία των θετικών Επιστημων" και τους έκανα ένα σόου βοηθούσης της τύχης.
-Δηλαδή ξέρετε Φυσική;
-(γελάκια)
= τι κάνετε;;;
-ταλαντώσεις!
- Να κάνουμε ταλαντώσεις!
Τους γράφω τον τύπο περιόδου του φυσικού εκκρεμούς....
- Αν διπλασιαστεί η μάζα τι θα πάθει η περίοδος ταλάντωση;;;
(έλεγαν διάφορα)
- Που είναι η μάζα στον τύπο ωρε;;; Ανεξάρτητο της μάζας!...
- Εξαρτάται από τον τόπο της Γης που γίνεται η ταλάντωση;;;. -
- Όχι, το g σταθερό 9,81μ/δ^2
- Δεν μάθατε ότι το g μεταβάλλεται με το γεωγρ. Πλάτος αφού η Γη δεν είναι στρογγυλή;;;.....
- Αν διπλασιαστεί η γωνία ταλάντωση τι θα πάθει η περίοδος;;;
(διάφορες απαντήσεις!)
- που την βλέπετε την γωνία στον τύπο;.....
Καποιος μου είπε ότι ο τύπος ισχύει για κάτω από 6 μοίρες, όπου το ημιτονο και το τόξο σε Ακτίνια είναι σχεδόν ίσα!...
- Που είναι γραμμένο αυτό στον πίνακα;;;
- Αυτά που βλέπετε κύριε είναι μαθηματικά όρια που είχαμε την προηγούμενη ώρα!...
- Μα είναι στον πίνακα!... Ούτε φυσική ξέρετε, ούτε μαθηματικά!...
- Δεν υπάρχει στον πίνακα!... Δείξτε το μας!....
- όριο στο 0, του ημχ/χ=1. Κοντά στο 0 ημχ=χ..... Δεν καταταλαβαινετε!....
Είχα κερδίσει τον σεβασμό....
Βεβαίως προσάρμοσα και γω το μάθημα κοντά σε Φυσική, που τυχαίνει να ξέρω καλά...
Ή Θεολόγος όμως δεν μπορούσε με τίποτα να είναι κοντά στα ειδικά ενδιαφέροντα τους...
Δεν βγαίνει άκρη...

Πλατάρος Γιάννης
|

Δεν γίνεται τίποτα κ. Νίκο!
Εφ όσον υπάρχει κίνητρο απουσίας, θα γίνονται.
Γίνονται 35 χρόνια....
Θα συνεχίσουν να γίνονται....
Ή μεγαλύτερη ύβρις είναι το "εσείς κυρία θα πλεκετε και μεις ήσυχα και χωρίς φωνές, θα διαβάζουμε Φυσική!
Πήγαν να το κάνουν αυτό και σε ένα που πήγα να τους κάνω" Φιλοσοφία των θετικών Επιστημων" και τους έκανα ένα σόου βοηθούσης της τύχης.
-Δηλαδή ξέρετε Φυσική;
-(γελάκια)
= τι κάνετε;;;
-ταλαντώσεις!
- Να κάνουμε ταλαντώσεις!
Τους γράφω τον τύπο περιόδου του φυσικού εκκρεμούς....
- Αν διπλασιαστεί η μάζα τι θα πάθει η περίοδος ταλάντωση;;;
(έλεγαν διάφορα)
- Που είναι η μάζα στον τύπο ωρε;;; Ανεξάρτητο της μάζας!...
- Εξαρτάται από τον τόπο της Γης που γίνεται η ταλάντωση;;;. -
- Όχι, το g σταθερό 9,81μ/δ^2
- Δεν μάθατε ότι το g μεταβάλλεται με το γεωγρ. Πλάτος αφού η Γη δεν είναι στρογγυλή;;;.....
- Αν διπλασιαστεί η γωνία ταλάντωση τι θα πάθει η περίοδος;;;
(διάφορες απαντήσεις!)
- που την βλέπετε την γωνία στον τύπο;.....
Καποιος μου είπε ότι ο τύπος ισχύει για κάτω από 6 μοίρες, όπου το ημιτονο και το τόξο σε Ακτίνια είναι σχεδόν ίσα!...
- Που είναι γραμμένο αυτό στον πίνακα;;;
- Αυτά που βλέπετε κύριε είναι μαθηματικά όρια που είχαμε την προηγούμενη ώρα!...
- Μα είναι στον πίνακα!... Ούτε φυσική ξέρετε, ούτε μαθηματικά!...
- Δεν υπάρχει στον πίνακα!... Δείξτε το μας!....
- όριο στο 0, του ημχ/χ=1. Κοντά στο 0 ημχ=χ..... Δεν καταταλαβαινετε!....
Είχα κερδίσει τον σεβασμό....
Βεβαίως προσάρμοσε και γω το μάθημα σε Φυσική, που τυχαίνει να ξέρω καλά...
Ή Θεολόγος όμως δεν μπορούσε με τίποτα να είναι κοντά στα ειδικά ενδιαφέροντα τους...
Δεν βγαίνει άκρη...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ