Υφ. Παιδείας προς ΔΟΕ: Θα εφαρμοστούν οι ποινές σε όσους αρνηθούν την αξιολόγηση - Μην πει κάποιος ότι δεν ήξερε

Ελπίζουμε να μη βρεθούμε στη δυσάρεστη θέση να λάβουμε μέτρα. Οι δικαστικές αποφάσεις θα εφαρμοστούν-17.000 νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, από τους συνολικά 25.000, κατέθεσαν το φάκελό τους για να αξιολογηθούν

02/04/2024

Ενημερώθηκε: 02/04/2024, 16:02

Άκουσε το άρθρο

Το "γάντι" σήκωσε η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή προς το ΔΣ της ΔΟΕ, στη σημερινή προγραμματισμένη συνάντηση, μετά την απόφαση συνέχισης της απεργίας- αποχής από την αξιολόγηση, κόντρα στις δικαστικές αποφάσεις και τους προειδοποίησε, λέγοντας τα εξής:: 

  • Δεν θα παρεκκλίνουμε από την αξιολόγηση.
  • Είναι νόμος του Κράτους και θα εφαρμοστεί.
  • Έχουμε ενημερώσει τους εκπαιδευτικούς, με εγκύκλιο, για τις δικαστικές αποφάσεις καιδεν ισχύουν οι φήμες ότι καλύπτονται  από την απεργία αποχή της ΔΟΕ.
  • Όλα προβλέπονται στο  θεσμικό πλαίσιο. Θα ακολουθηθεί ότι προβλέπεται από τη νομοθεσία σχετικά με τις ποινές. Υπάρχουν αποφάσεις δικαστηρίων.Μην πει κάποιος ότι δεν ήξερε.
  • Ελπίζουμε να μη βρεθούμε στη δυσάρεστη θέση  να λάβουμε μέτρα. Οι δικαστικές αποφάσεις θα εφαρμοστούν .
  • Τα διοικητικά στελέχη οφείλουν να ακολουθήσουν τη νομοθεσία. Το υπουργείο παιδείας θα εφαρμόσει τις χρηματικές ποινές (σ.σ. 6.000 ευρώ).
  • Μέχρι τον  Φεβρουάριο  περίπου 17.000 νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, από τους συνολικά 25.000,   κατέθεσαν το φάκελό τους για να αξιολογηθούν. Επίσης μέσα στον Μάρτιο κατέθεσαν τον φάκελλο και πολλοί άλλοι νεοδιόριστοι.
  • Στόχος είναι να υλοποιηθεί το συντομότερο ημονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, που θα έχουν περάσει τη διαδικασία της αξιολόγησης.

Η Ζέττα Μακρή  ανακοίνωσε στη ΔΟΕ ότι μέχρι τις διακοπές του Πάσχα η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας θα καλέσει το ΔΣ της ΔΟΕ για διάλογο για το νομοσχέδιο για την Εδική Αγωγή.

Η υφ. Παιδείας ανέφερε επίσης ότι:

  • Δεν έχει γίνει συζήτηση για αλλαγή του συστήματος διορισμών και προσλήψεωντων εκπαιδευτικών.
  • Το θέμααύξηση των αποδοχών των εκπαιδευτικώνδεν είναι αρμοδιότητα του υπουργείου Παιδείας αλλά του υπουργείου Οικονομικών.

Ποιες ποινές προβλέπονται

Το υπουργείο Παιδείας, με πρόσφατη εγκύκλιο διεμήνυσε ότι η  παράλειψη στελέχους της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικού ή μέλους ΕΕΠ-ΕΒΠ να λάβει μέρος σε οιοδήποτε στάδιο της αξιολογικής του διαδικασίας και ιδίως η παραβίαση οιασδήποτε από τις υποχρεώσεις τους συνιστά ειδικό πειθαρχικό παράπτωμα, το οποίο τιμωρείται με τις πειθαρχικές ποινές του άρθρου 109 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων νπδδ όχι κατώτερη του προστίμου ίσου με τις αποδοχές ενός μηνός, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 4 του άρθρου 56 του ν. 4823/2021.

Επίσης, τονίζει το υπουργείο παιδείας, οι ως άνω παραλείψεις ή παραβιάσεις διατάξεων και υποχρεώσεων εκ μέρους των στελεχών της εκπαίδευσης, των εκπαιδευτικών και των μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ που διαρκούν περισσότερο από δεκαπέντε (15) ημέρες, χωρίς να δικαιολογούνται από ανυπέρβλητα κωλύματα συνιστάμενα σε προβλήματα υγείας, συνιστούν αντικειμενικό λόγο αναστολής οιασδήποτε διαδικασίας εξέλιξης του στελέχους της εκπαίδευσης, του εκπαιδευτικού ή του μέλους ΕΕΠ και ΕΒΠ, συμπεριλαμβανομένης της αυτόματης μισθολογικής εξέλιξής του, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 5 του άρθρου 56 του ν. 4823/2021, ενώ πέραν των ανωτέρω αν στέλεχος εκπαίδευσης αρνείται να υποβληθεί στη διαδικασία αξιολόγησης, είτε ως αξιολογητής είτε ως αξιολογούμενος, σε οποιοδήποτε στάδιο αυτής, ή την παρακωλύει με την εν γένει στάση του αντικαθίσταται και αποκλείεται από τη διαδικασία επιλογής για την πλήρωση οποιασδήποτε θέσης στελέχους εκπαίδευσης για τα επόμενα οκτώ (8) έτη, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 8 του άρθρου 56 του ν. 4823/2021.

 Συνέχιση της απεργίας-αποχής, κόντρα στην απόφαση του δικαστηρίου, αποφάσισαν οι πρόεδροι των Διδασκαλικών Συλλόγων

Τη συνέχιση της απεργίας – αποχής των εκπαιδευτικών  από την αξιολόγηση,  κόντρα στην απόφαση του δικαστηρίου, με την οποία κηρύχθηκε παράνομη  και καταχρηστική, αποφάσισαν, ομόφωνα, οι πρόεδροι των Διδασκαλικών Συλλόγων, στη χθεσινή Γενική Συνέλευση, στην Αθήνα.

Οι πρόεδροι των Διδασκαλικών Συλλόγων ανέτρεψαν επίσης την εισήγηση του ΔΣ  της ΔΟΕ, για  3ωρες στάσεις εργασίας και μια  48ωρη απεργία , και αποφάσισαν  επαναπροκήρυξη απεργίας -αποχής από την αξιολόγηση.

Η επαναπροκήρυξη της απεργίας -αποχής, έγινε παρά την απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών με την οποία:

  • κηρύχθηκε στις 15 Μαρτίου κηρύχθηκε παράνομη και   καταχρηστική)
  • απαγορεύθηκε  η συνέχιση της   και η επανάληψή της στο μέλλον , με την απειλή χρηματικής ποινής, ύψους 6.000 ευρώ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (96)

ΠΕ 60
|

Αν ήξεραν οι γονείς ότι όλες αυτές πλατφόρμες αξιολόγησης της ατέλειωτης γραφειοκρατίας έκλεβαν τον πολύτιμο χρόνο του δασκάλου να ασχοληθεί με τους μαθητές του δε θα μιλούσαν. Δεν πειράζει. Όλα στα χαρτιά να γίνονται για τα μάτια του κόσμου! Μόνο για τους μαθητές μου στενοχωριεσαι που θα με κρίνουν κουρασμένη και αγέλαστη πάνω από τα χαρτιά κι όχι κοιτώντας τους στα μάτια!

@40 χρόνια φούρναρης έχουν δει τα μάτια μου....
|

Ακριβώς! Τα είπατε όλα όπως ακριβώς είναι.

40 χρόνια φούρναρης έχουν δει τα μάτια μου....
|

@ Προς εκπαιδευτικό 4 Απρ 2024 00:18
- Αντικειμενικός με τον γιο της ξαδέρφης του, μπορεί να είναι (ίσως) μόνο ένας Γερμανός. Όσοι ζούμε στην Ελλάδα κι έχουμε την ελάχιστη εμπειρία για τον τρόπο που αξιολογούνται "τα δικά μας παιδιά" σε σχέση με τα υπόλοιπα, καταλαβαίνουμε πολύ καλά αυτό που λέει ο σχολιαστής στις 3 Απρ 2024 21:03.
- Ο μαθητής(μαθαίνει) αξιολογείται από τον εκπαιδευτικό(εκπαιδεύει). Σε τί αξιολογείται ο μαθητής? Στο γνωστικό αντικείμενο που διδάσκεται από τον εκπαιδευτικό. Μπορούμε να ταυτίζουμε, να εξισώνουμε, να χρησιμοποιούμε ως παράδειγμα αυτή την αξιολόγηση του μαθητή από τον εκπαιδευτικό του, με την αξιολόγηση της καταλληλόλητας ή όχι ενός εκπαιδευτικού από έναν άλλο εκπαιδευτικό? Ως γονιός πχ αξιολογώ τη συμπεριφορά, την αγωγή και το ήθος των παιδιών μου. Ομοίως, νομιμοποιείται να με αξιολογήσει κι εμένα ως γονέα, κάποιος άλλος γονιός?
- Ο ιδιωτικός τομέας έχει τους δικούς του άγραφους νόμους. Μεταξύ των πιο γνωστών, νομίζω ότι είναι αυτοί της προσφοράς και της ζήτησης, της μεγιστοποίησης των πωλήσεων με κάθε μέσον, του μικρότερου δυνατού κόστους για τους εργαζόμενους και του μέγιστου δυνατού κέρδους για τους επιχειρηματίες. Ποια σύγκριση μπορεί να γίνει με τις δημόσιες και της κρατικές υπηρεσίες και τους λειτουργούς τους?

Ασθενής και οδοιπόρος
|

@Γιατρός 4 Απρ 2024 06:24
Μπορείτε να μας υποδείξετε το σχετικό νόμο που προβλέπει την αξιολόγηση των ιατρών?

@Γιατρός
|

Κανείς δεν σε αξιολογεί όπως απαιτείς από τους άλλους να αξιολογηθούν. Τα "να γίνει μία αρχή" επιχειρήματα, εκπλήσσομαι που τα ακούω από γιατρό. Να δεχθείτε εσείς κύριε τον ειδικό που θα κρίνει αν εξετάσατε τον ασθενή ή του μιλήσατε απότομα και τον διώξατε, ή, ή. Όχι υποδείξεις προς τους άλλους. Εμείς αξιολογούμε ανήλικους, δεν θα αποδεχθούμε να μας αξιολογήσει κανείς σαν να είμαστε παιδάκια και "δεν ξέρουμε να εφαρμόσουμε" σε τόσα πτυχία και μεταπτυχιακά. Δεν είδα επίσης να γίνεται το προφανές στα νοσοκομεία. Να αξιολογεί ο ασθενής τον γιατρό που τον εξέτασε. Φαντάζεσαι έτσι και προταθεί τι έχει να γίνει. Λίγη τροφή για σκέψη.

@Προς εκπαιδευτικό
|

Το αν έχει βάση το σχόλιό μου το ζήσαμε σαν έθνος με δεκαετίες επιθεωρητισμού, για να μη μιλήσω για τα πιο πρόσφατα που έγιναν αλλά κάποιοι κάνουν πως δεν θυμούνται. Οπότε τα ειρωνικά σχόλια και τα παραδείγματα που δε θα χρησιμοποιούσε ούτε παιδάκι του δημοτικού, εκεί που σε παίρνει. Όσο για τον ιδιωτικό τομέα, σε αξιολογεί με άλλον τρόπο ο επιχειρηματίας που βγάζει λεφτά από σένα. Όχι ο διευθυντής ή ο σύμβουλος που είτε σε βάλει άριστο είτε μέτριο ο μισθός θα πέσει οπότε έχουμε υποκειμενικότητα. Ξαναδιάβασέ το να το εμπεδώσεις. Παρακαλώ όταν το σχόλιο περιέχει ειρωνεία να δημοσιεύεται και η απάντησή του.

Δεν πάει άλλο!
|

Έναρξη σχολικής χρονιάς και την τάξη του γιου μου αναλαμβάνει μια νέα δασκάλα με μεταπτυχιακό / διδακτικό (μας το επικοινώνησε και στην 1η μας συνάντηση).
Οι περισσότεροι γονείς εντυπωσιάστηκαν αλλά που να ήξεραν τι θα έρθει στη συνέχεια... Η εκπαιδευτικός μπορεί να έχει πολλές γνώσεις αλλά είναι ακατάλληλη να διαχειριστεί μια τάξη με 22 παιδιά (να ενημερώσω πως υπάρχει στην τάξη και δεύτερος εκπαιδευτικός για ένα παιδάκι).
Η σχολική χρονιά τελειώνει και ελπίζουμε να μην την έχουμε τον επόμενο χρόνο! Αλλά άντε και είμαστε "τυχεροί" ποιος θα είναι ο άτυχος?
Έχουν προκύψει πολλά θέματα τα οποία είναι ενήμερος ο διευθυντής του σχολείου αλλά και η διεύθυνση... κανένας δεν μπορεί να κάνει κάτι.
Εχθές έμαθα πως ολοκλήρωσε την Α1 αξιολόγηση και ο σύμβουλος έβγαλε το συμπέρασμα πως δε μπορεί να διαχειριστεί την τάξη και γενικά δεν το έχει! Αλλά τι θα γίνει κανένας δε ξέρει... μάλλον θα συνεχίσει το καταστροφικό της έργο!
Να ενημερώσω πως για το τμήμα τα ίδια παιδί από άλλες ειδικότητες ακούμε τα καλύτερα.
Σκέφτηκε κανένας εκπαιδευτικός πως νοιώθει ένα παιδάκι τόσες ώρες με έναν άχρηστο εκπαιδευτικό και τι ζημιά του κάνει σε αυτή την ηλικία?

Γιατρός
|

Προς: @Μάλιστα 3 Απρ 2024 21:54

Σε ένα δημόσιο νοσοκομείο υπάρχουν τόσα πολλά πρωτόκολλα που η αξιολόγηση γίνεται καθημερινά ή μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή χρειαστεί ακόμα και από εσένα τον εκπαιδευτικό που αρνείσαι τη δική σου αξιολόγηση.

Σε αντίθεση με σας εμείς έχουμε πραγματικές κυρώσεις επομένως παρακαλώ προσέξτε τι λέτε μερικοί .

Δεν είναι δυνατόν να αξιολογείται παιδιά και να είστε κατά της δικής σας αξιολόγησης.

Συμφωνώ με πολλούς πως η αξιολόγηση έτσι όπως άναρχα ξεκίνησε μπορεί να μην βοηθήσει αλλά είναι μια αρχή και πρέπει όλοι να συμβάλουμε στη βελτίωση της πχ να προστεθούν ψυχομετρικά τεστ σε ετήσια βάση ώστε να αξιολογηθούν οι γνώσεις, οι ικανότητες και οι προσωπικότητές τους που σχετίζονται με τη διδασκαλία.

Καθημερινά αξιολογούμε παιδάκια (ΚΕΔΑΣΥ) αλλά ποιος αξιολογεί έναν εκπαιδευτικό αν τελικά μπορεί να ανταπεξέλθει στην τάξη του?

Ας κάνουμε όλοι ένα βήμα πίσω και ας σκεφτούμε τα παιδιά μας και ναι ας αξιολογήθουμε ως εκπαιδευτικοί, ως γονείς ως άνθρωποι μπας και αλλάξει κάτι.

Δώσαμε λέμε....
|

Μπορεί κάποιος από τους κ.κ. υπερβάλλοντος ζήλου για τους εκπαιδευτικούς, να μας υποδείξει έστω ΜΙΑ αξιολόγηση :
- Που το έργο των αξιολογούμενων διαβαθμίστηκε ως "εξαιρετικό, πολύ καλό, ικανοποιητικό και μη ικανοποιητικό"?
- Που έγινε εν ώρα εργασίας?
- Που έγινε από αξιολογητές που δεν αξιολογήθηκαν με την ίδια αξιολόγηση?
- Που όσων το έργο αξιολογήθηκε ως "μη ικανοποιητικό" υποχρεώθηκαν σε επιμορφώσεις?
- Που όσων το έργο επαναξιολογήθηκε ως "μη ικανοποιητικό" είχαν μισθολογικές και υπηρεσιακές συνέπειες?
Μπορεί επίσης κάποιος από τους κ.κ. υπερβάλλοντος ζήλου της αξιολόγησης "Κεραμέως", να μας υποδείξει τα αποτελέσματά της στις χώρες που εφαρμόστηκε?

Προς εκπαιδευτικό
|

Και ναι εκπαιδευτικός γράφει το παρακάτω:

"Nαι, φοβόμαστε την υποκειμενικότητα. Φοβάμαι ότι ο αξιολογητής θα βάλει καλό βαθμό στον γνωστό του και όχι σε μένα. Είναι δύσκολο να γίνει κατανοητό;"

Ρε φίλε πραγματικά μπαίνεις σε τάξη? Πόσο αντικειμενικός είσαι με τον γιο της ξαδέρφης σου? Και αν δε κάνω λάθος ο αξιολογητής είναι εκπαιδευτικός σαν και σένα δλδ... και εσύ δεν τον εμπιστεύεσαι να σε αξιολογήσει αλλά και οι δύο σας είστε σε θέση να αξιολογήσετε παιδιά και την ίδια την αξιολόγηση με αντικειμενικότητα!

Γελάνε και οι πέτρες με αυτά που λέτε μερικοί...

Έχει κάποιος από εσάς δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα να καταλάβει τι σημαίνει καθημερινή αξιολόγηση?

ΑΠΟΡΙΕΣ
|

Και ξαναρωτάω: ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ Δ.Υ. ΠΟΥΘΕΝΑ ή μόνο οι "κακοί εκπαιδευτικοί" πρέπει να δημοσιεύονται ;

@Μάλιστα
|

Γιατί προφανώς δεν είναι ίδια η αξιολόγηση;
Εξηγήστε μου γιατί στο νοσοκομείο που ο γιατρός εξετάζει, δεν μπαίνει ο ειδικός να αξιολογήσει να γίνεται σωστή δουλειά.

@@Σοβαρά ρωτάω
|

Ο άνθρωπος σου μιλάει για το παιδαγωγικό κι εσύ απαντάς άσχετα. Ξέρω, είναι δύσκολο να μην έχεις επιχειρήματα.

@@Μάλιστα
|

Δηλαδή στους πανεπιστημιακούς καθηγητές μπαίνει αξιολογητής στο μάθημα και τους βαθμολογεί; Ή μήπως η αξιολόγηση αλλού γίνεται και αλλιώς;

@@ρωτάω σοβαρά
|

Αδιανόητη απάντηση αλλά θα απαντήσω. Διότι δεν έκανα αίτηση για διευθυντής! Ήταν υποχρεωτικό; Δεν γνωρίζετε πως στα σχολεία υπάρχουν πολλοί με τα χαρακτηριστικά που αναφέρω; Μίλησα για το παιδαγωγικό κομμάτι, όχι για το ότι δεν πρέπει να με αξιολογήσει αρνητικά αν αργώ στο μάθημα!!! Τα "πασά" μου λοιπόν, εκεί που περνάνε. Ή καλύτερα όταν καταφέρετε να αποκτήσετε τα αντίστοιχα προσόντα. Αν και το βλέπω κομμάτι δύσκολο.
Παρακαλώ πολύ να δημοσιευτεί.

@Δημήτρης Γονέας
|

1. Ναι, φοβόμαστε την υποκειμενικότητα. Φοβάμαι ότι ο αξιολογητής θα βάλει καλό βαθμό στον γνωστό του και όχι σε μένα. Είναι δύσκολο να γίνει κατανοητό;
2. Κι εγώ θέλω το παιδί μου που θα πάει στρατό να αξιολογούνται οι αξιωματικοί εν ώρα εργασίας όπως οι εκπαιδευτικοί. Αλλιώς δεν το στέλνω. Αναλόγως σε άπειρα ακόμη παραδείγματα.

Μάλιστα...
|

@@Μάλιστα, Προφανώς και η αξιολόγηση ΔΕΝ μπορεί να είναι ίδια σε όλους τους Δημόσιους υπαλλήλους. Αυτό έλειπε....Υπάρχει αξιολόγηση στο υπόλοιπο Δημόσιο όσο και αν δεν σας αρέσει ή σας βολεύει σαν επιχείρημα. Αν δεν σας κάνει αυτή.η μορφή να προτείνετε μια άλλη. Εγώ συνομίλησα με συναδέλφους που αξιολογήθηκαν και δεν διαπίστωσαν τίποτα από όσα υποστηρίζετε, το αντίθετο εντόπισαν θετικά στοιχεία. Αφήστε κατά μέρος το "διδακτικό" και "αυστηρό" ύφος ή κρατήστε το για τον εαυτό σας!

ΑΠΟΡΙΕΣ
|

@Ρωτάω σοβαρά
Συγχαρητήρια για την εύστοχη ερώτηση! Κι εγώ αναμένω...!
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω μια απορία : Στις όποιες αξιολογήσεις που γίνονται στο Δημόσιο, οι βαθμολογίες δημοσιεύονται ; Μπορεί ο καθένας να μπει στο Ίντερνετ και να δει ποιός πήρε τί ;

Θύμιος
|

@Ρωτάω σοβαρά
Δεν ενδιαφέρει το σχολείο αν έχεις μεταπτυχιακά. Ενδιαφέρει αν κάνεις σωστό μάθημα.

@Πόσο
Κι όμως, έκαναν 45 λεπτες παραστάσεις. Και το σχόλιο των μαθητών ήταν "γιατί να μην κάνετε έτσι το μάθημα κάθε μέρα;" Κρίμα που δεν το είπαν φωναχτά!

ΑΠΟΡΙΕΣ
|

@Ρωτάω σοβαρά
Συγχαρητήρια για την εύστοχη ερώτηση! Κι εγώ αναμένω...!
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω μια απορία : Στις όποιες αξιολογήσεις που γίνονται στο Δημόσιο, οι βαθμολογίες δημοσιεύονται ; Μπορεί ο καθένας να μπει στο Ίντερνετ και να δει ποιός πήρε τί ;

Δημήτρης (γονέας)
|

Απλά τα πράγματα... δε δέχομαι τα παιδιά μου να αξιολογηθούν από εκπαιδευτικούς που αρνήθηκαν την αξιολόγηση!

Αν είστε επαρκείς όλα θα πάνε καλά δεν έχετε κάτι να φοβάστε... Η αξιολόγηση είναι μια καλή αρχή... κάντε ουσιαστικές προτάσεις για να βελτιωθεί η διαδικασία και τα σχολεία μας.

@Ρωτάω σοβαρά
|

όχι πασά μου, κανένας δεν είναι άξιος να μας αξιολογήσει! Αν δεχτούμε τη λογική σου, πως γίνεται να είναι Δ/ντής ένας τέτοιος που περιγράφεις αντί για σένα; Απεργία αμέσως, να καθαιρεθούν παρόμοιες περιπτώσεις και να μπουν στη θέση τους άτομα με Master τουλάχιστον!

@Μάλιστα...
|

Σωστά! Το ίδιο και για τους πανεπιστημιακούς καθηγητές, αξιολογούνται εδώ και 15 χρόνια περίπου. Χωρίς προβλήματα. Κατα τ'άλλα ακούς συνέχεια τις δικαιολογίες απο ΟΛΜΕ, ΔΟΕ κλπ "πρώτα αξιολογήστε άλλους και μετά εμάς". Αστα δεν υπαρχει ελπίδα για τους συγκεκριμένους. Θέλουν το αποτέλεσμα να είναι συγκεκριμένο (όχι αξιολόγηση) και σου κατεβάζουν όποια γελοία δικαιολογία μπορείς να φανταστείς.

Ρωτάω σοβαρά
|

Θέλω να μου πει ένας υπέρμαχος της συγκεκριμένης αξιολόγησης, με ποιο δικαίωμα μπορεί να με αξιολογήσει ο διευθυντής μου που έχει πτυχίο δασκάλου, στο παιδαγωγικό κομμάτι, ενώ διαθέτω δίπλωμα πολυτεχνείου, Msc και MEdu στην παιδαγωγική. Το MEng ας μην το βάλω καν στην εξίσωση. Αναμένω.

@Μάλιστα
|

Δεν είμαι ο ίδιος που έκανε το προηγούμενο σχόλιο. Μια χαρά γνωρίζουμε τι είδους αξιολόγηση υπάρχει. Δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ. Μάθετε να αντιλαμβάνεστε τι σας λένε. Η αξιολόγηση δεν είναι λέξη. Το είδος της αξιολόγησης που απαιτούν από μας είναι τελείως διαφορετικό. Επίσης, το επιχείρημα "για τους άλλους" δεν είναι σωστό. Ναι, όταν αξιολογείς κάποιους ξεκινάς από αυτούς που πληρώνεις περισσότερο γιατί προφανώς τους θεωρείς χρησιμότερους. ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ, ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ. Επιτέλους πια...

Μάλιστα...
|

@@Γονέας, Στους ένστολους υπάρχει διαδικασία αξιολόγησης για προαγωγή εδώ και πολλές δεκαετίες. Υπάρχουν Δημόσιες υπηρεσίες, π.χ. Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφαλισης, που εφαρμόζεται η αξιολόγηση αρκετά χρόνια!
Και τι επιχείρημα είναι αυτό "να αξιολογηθούν πρώτα όλοι οι άλλοι", αφού αν προβάλλουν όλοι το ίδιο επιχείρημα δεν θα αξιολογηθεί κανενας;.
Μην σχολιάζετε διαρκώς για να σχολιάζετε, οδηγεί σε λάθη!

pap
|

ΟΤΑΝ ΤΡΕΧΕΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΣΕ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΙΝΕΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΝΟΜΟΣ ΑΣ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΣΑΝ ΚΛΑΔΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ ΑΠΛΑ ΤΟΥ ΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ

Μανώλης
|

Προς: Γονέας
1. Αναφέρεστε σε έννοιες τις οποίες δεν κατανοείτε. Αν έχετε αντίθετη γνώμη μπορείτε να μας γράψετε τρία μοντέλα ελέγχου της παιδαγωγικής και διδακτικής εργασίας; Για την ενημέρωσή σας σας λέω ότι είναι πάνω από είκοσι και ότι αυτό που χρησιμοποιεί η κυβέρνηση λέγεται μοντέλο της κοινωνικής αποτελεσματικότητας. Οπότε περιμένω, αν και δεν νομίζω να πάρω απάντηση.
2. Δεν ξέρω σε ποιο αντικείμενο εργάζεστε, αλλά γιατί δεν λέτε σε ένα χειρούργο πως να κάνει την εργασία του, όπως αποτολμάτε για έναν παιδαγωγό.
3. Από το σχόλιο σας "εκπαιδευτικοί αρνούνται τον έλεγχο της επιστημονικής τους εργασίας" προκύπτει ότι δεν έχετε διαβάσει τις θέσεις της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ.
4. Η μη συμμόρφωση με ψηφισμένο νόμο είναι παράνομη και επιφέρει πειθαρχικές κυρώσεις. Επιτρέπεται μόνο όταν ο εργαζόμενος απεργεί. Στην περίπτωση των εκπαιδευτικών η μη συμμόρφωση προκύπτει από την απεργία - αποχή από την αξιολόγηση που προβλέπεται από τον νόμο 1264. Δεν με ενδιαφέρει η άποψή σας για τη σχετική μορφή απεργίας από τη στιγμή που αποτελεί νομοθετική διάταξη. Αν δεν σας αρέσει μπορείτε να απευθυνθείτε στην κυβέρνηση να την καταργήσει και όχι σε εμάς.
5. Από το σχόλιο σας προκύπτει ακόμη ότι κινείστε στα ίδια μονοπάτια με απόψεις τις οποίες τις ακούμε εδώ και 40 χρόνια και γράφονται από ανθρώπους που δεν έχουν καμία σχέση με τη σχετική συζήτηση για τον τρόπο που μια επιστήμη αυτοελέγχεται. Μπορείτε να βρείτε στον τύπο χιλιάδες τέτοια δημοσιεύματα. Οπότε δεν μας εκπλήσσουν τέτοιες απόψεις γιατί τις έχουμε ακούσει εκατοντάδες φορές.
Αυτά τα ολίγα.

"Θα κάνω στάση στη διπλή γραμμή του δρόμου"
|

@Γονέας 3 Απρ 13:28 και 3 Απρ 09:33
Με όσο πιο απλά λόγια μπορώ.
- Γιατί δεν έχει κανένα νόημα ν' αξιολογήσεις τον οδηγό του τρένου, όταν αυτό κινείται με ευθύνη άλλου σε μονή γραμμή, ενώ από απέναντι έρχεται άλλο τρένο που κανείς δεν αξιολόγησε-έλεγξε τι κουβαλάει και που πηγαίνει.
- Ούτε έχει επίσης νόημα ν' αξιολογείς τον οδηγό, όταν το τραίνο, ο εξοπλισμός, τα μέσα και τα μέτρα ασφαλείας είναι του προηγούμενου αιώνα, οι γραμμές χωρίς συντήρηση, οι μπάρες δουλεύουν όποτε θέλουν εκείνες, σταθμάρχες και οδηγοί επικοινωνούν με ταχυδρομικά περιστέρια, ενώ ο Μέγας Σταθμάρχης(του Υπουργείου) σκίζει τα ρούχα του ότι όλα δουλεύουν ρολόι.
- Γιατί όταν αξιολογείς μόνο τον οδηγό και τίποτε άλλο (απ' όλα όσα έπρεπε να έχεις κάνει εσύ ως κράτος για να λειτουργεί σωστά το τρένο) τότε αξιολογείς εκ του πονηρού και με πρόθεση να επιρρίψεις την ευθύνη της λειτουργείας του μόνο στον οδηγό και να αποποιηθείς τις δικές σου ευθύνες.
- "σε συμμόρφωση με ψηφισμένο νόμο κλπ.". Μα είμαστε κατεξοχήν η χώρα που οι νόμοι δεν εφαρμόζονται. Εάν τουλάχιστον σας έλεγαν Αδάμ (ή έστω Εύα) θα μπορούσαμε να πιστέψουμε ότι εσείς ως αναμάρτητος/τη δεν δοκιμάσατε ποτέ τον απαγορευμένο καρπό κι ότι συνεπώς δικαιούστε να κάνετε μαθήματα νομιμότητας στους υπόλοιπους.
ΥΓ. Το μόνο που "έτσουξε" ήταν η σημερινή τιμή της βενζίνης.

Jimmys
|

Νόμος του κράτους είναι και το όχι στα ιδιωτικά πανεπιστήμια !!! Κάνω λάθος ?????

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ