Έγγραφο: Άμεση αντικατάσταση των Διευθυντών Σχολείων που αρνούνται την αξιολόγηση

Η θέση πληρώνεται σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ. 11 και 12 του αρ. 41 του νόμου 4823/2021

03/04/2024

Ενημερώθηκε: 03/04/2024, 23:24

Άκουσε το άρθρο

Να προβούν άμεσα στην αντικατάσταση των Διευθυντών/ντριών-Προϊσταμένων σχολικών μονάδων, οι οποίοι/ες αρνούνται   να λάβουν μέρος στη διαδικασία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών  ή/ και   μελών ΕΕΠ-ΕΕΒΠ ή , εν γένει, με τη στάση τους παρακωλύουν τη διαδικασία της αξιολόγησης, καλεί το υπουργείο Παιδείας, με έγγραφο, τους Διευθυντές Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στην περίπτωση αυτή, αναφέρει το έγγραφο:

α. εκδίδεται πράξη από τον/την οικείο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης, και, 

β. η θέση πληρώνεται σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ. 11 και 12 του αρ. 41 του νόμου 4823/2021.

Ακολουθεί το έγγραφο

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ

Σχόλια (136)

Δασκαλα
|

Οχι μονο δεν με πειράζει η αξιολογηση αλλά μακάρι να εφαρμοστεί αι κυριως αντικειμενικά. Υπάρχουν εκπαιδευτικοι που αγαπάμε αυτό που κάνουμε και θέλουμε να γινεται σωστά και αποδοτικά κι ας ακούω συχνά απο συναδελφους: τι θέλεις και ασχολείσαι?

Και παράδοξο και αντιφατικό
|

@ERT
Γιατί και ο νόμος υπάρχει και οι 4 σχετικές (και πολύ πρόσφατες) εγκύκλιοι.... και συνεπώς εάν αφορούσε μόνο 2-3, δεν θα έδειχνε τόση "σπουδή" το Υπουργείο.
Εδώ θέματα που αφορούν 1000δες πολίτες.... και για να βγει μια απόφαση-οδηγία-εγκύκλιος από τα Υπουργεία, θέλεις μέσον τον Πάπα στο Βατικανό....

ERT
|

Τι σημασία έχει αν αφορά σε 1,2,3 ή 3000 διευθυντές. Το υπουργείο οφείλει να τηρεί τον νόμο. Αν και φοβικό, δειλό και τα ζώα μου αργά, κάτι κινείται. Ας πάνε τώρα στα δικαστήρια όπως λένε επειδή κάνουν "νόμιμη" ανταρσία. Μην φάνε όμως, θα έχει γλαρόσουπα...

Και παράδοξο και αντιφατικό
|

@Το άρθρο αφορά αντικατάσταση διευθυντών
Εφόσον "(η συντριπτική πλειοψηφία αν όχι όλοι) οι διευθυντές και εκπαιδευτικοί τώρα" κάνουν "ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!!".... τότε τι νόημα έχει και ποιους αφορά, το εξαιρετικά επείγον έγγραφο του Υπουργείου που καλεί τις ΠΔΕ και τις Δ.Ε. σε "άμεσες ενέργειες"?
Σηκώθηκε το πρωί ο κος Κατσαρός και είπε "Τι να κάνω για να γεμίσω τη μέρα μου? Κάτσε να στείλω αχρείαστες επείγουσες οδηγίες, να φαίνεται ότι δουλεύουμε στο Υπουργείο"?

Νικόλας
|

Η αξιολόγηση δεν έχει φτάσει ούτε στο 10%. Και εκεί θα μείνει.. Το υπουργείο πρέπει να παραδεχτεί κάποια στιγμή της ήττα του...

QQQ
|

Ελπίζω να μη γίνουν τα παρακάτω αλλά θεωρώ βέβαιο πως αν περάσει η αξιολόγηση, στη συνέχεια θα περάσουν πολλά άλλα και ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΘΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ.
Κάμερες την ώρα της διδασκαλίας, βαθμολογίες αξιολογούμενων με υποχρεωτικά ποσοστά "κακών" και "καλών", διαχωρισμός σχολείων με λουκέτα, σύνδεση μισθού με αξιολόγηση, προσλήψεις (των γνωστών) του διευθυντή, κουπόνια, αξιολόγηση από γονείς, απολύσεις και λοιπά και λοιπά.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ. Αυτό νομίζω είναι προφανές.
Πραγματικά περιμένω 2-3 χρόνια να πάρω σύνταξη και δε θα κοιτάξω πίσω ΠΟΤΕ! Όποιος έχει ικανότητες, ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΧΘΕΣ!!!

Το άρθρο αφορά αντικατάσταση διευθυντών
|

Είναι μια άλλη κουβέντα αν είναι καλή ή κακή η αυτή η αξιολόγηση. Οι διευθυντές ήξεραν ότι θα την υπηρετήσουν. Αντί αυτού, πέρσι, τοποθετημένοι διευθυντές σε σχολεία με τον ν. 4823/21 έκλειναν τις εισόδους των σχολείων μαζί με τους συνδικαλιστές, άλλους εκπαιδευτικούς και πανό, για να μην περάσουν οι κακοί "επιθεωρητές"-σύμβουλοι για να κάνουν αξιολόγηση προγραμματισμένη με αξιολογούμενο. Στήνονταν κιόλας κάποιοι από δαύτους για να βγάλουν φωτογραφίες για να δείξουν την επαναστατικότητά τους. Έχετε μάθει τι κάνουν (η συντριπτική πλειοψηφία αν όχι όλοι) οι διευθυντές και εκπαιδευτικοί τώρα? ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!!

Φιλόλογος απών
|

Προς > @ Φιλόλογος απών | 6 Απρ 2024 15:47 | 7 Απρ 2024 09:32
Με τέτοια αποπροσανατολιστικά σχόλια αρχίζω να εμπεδώνω πλέον την πεποίθηση ότι κάποιοι αδυνατείτε να αντιληφθείτε ακόμη και τα στοιχειώδη νοήματα των σχολίων που διαβάζετε. Από το ναδίρ (ελληνική εκπαίδευση) ως το ζενίθ (Ελβετία ή Σκανδιναβία) υπάρχει ο χαώδης ενδιάμεσος χώρος, αυτόν που επιζητούμε κι αυτόν που προσδοκούμε να συμμαζέψουν οι κυβερνώντες, οι οποίοι ωστόσο δεν πολυενδιαφέρονται ενισχυμένοι από τη συμπαράσταση των πρόθυμων προσκυνητών που κυκλοφορούν τριγύρω εν αφθονία.
Και για να καταφύγω στα δικά σας λόγια, ακριβώς αυτά τα "σκοτεινά δωμάτια" είναι που ζητούμε όλοι οι εκπαιδευτικοί πρώτα να γίνουν φωτεινά και σωστά παιδαγωγικά εργαλεία, ώστε οι αποδεδειγμένα άξιοι Έλληνες εκπαιδευτικοί να μπορούν να ξεδιπλώσουν τις πραγματικές τους δυνατότητες και στη συνέχεια να έρθει η υπέρτερη αρχή να τους αξιολογήσει. Αυτή είναι η αυτονόητη και φυσική σειρά των πραγμάτων και όχι η αντίστροφη που θέλετε κάποιοι!
Όσο όμως αφήνονται τα σχολεία σε κατάσταση αποσύνθεσης και κάποιοι συνεχίζουν να χειροκροτάνε κιόλας την απραξία αυτών που έχουν την απόλυτη ευθύνη να τα διορθώσουν, ουδείς νομιμοποιείται ηθικά να μιλά κατά των εκπαιδευτικών με το άθλιο πρόσχημα της "αξιολόγησης", γιατί απλούστατα - είτε το κάνει από ιδεοληπτική κομματική εμπάθεια, είτε απλώς από άγνοια - βλάπτει σοβαρά την ελληνική εκπαίδευση!

Master chef (ελάτε σε διάλογο αλλά ήδη μαγείρεψα μπάμιες )
|

@ΠΟΛΙΤΗΣ 6 Απρ 2024 16:38
- Τώρα θα γίνει διάλογος? Ο νόμος (φασόν από ΗΒ και ΗΠΑ) αποφασίστηκε χωρίς κανένα διάλογο με τους εκπαιδευτικούς και ψηφίστηκε ήδη εδώ και 2,5 χρόνια. Ποτέ κλήθηκαν άλλωστε σε διάλογο και πότε εισακούστηκαν σε οτιδήποτε οι εκπαιδευτικοί, από υπουργούς που τα ξέρουν όλα χωρίς να έχουν μπει ποτέ σε τάξη?
- Φοβόμαστε τη μεγάλη αποτελεσματικότητα, διαφάνεια, αξιοκρατία και αμεροληψία της κυβέρνησης..... την πολύ αριστεία "των δικών μας παιδιών".... και τ' ότι η συγκεκριμένη αξιολόγηση απέτυχε παταγωδώς εκεί που εφαρμόστηκε και αποσύρθηκε.
- Μπορείτε να μας υποδείξετε ποιος άλλος νόμος αξιολόγησης και για ποιους άλλους εργαζόμενους ψηφίστηκε τα τελευταία 5 χρόνια?
- Είναι και κακό και υποκριτικό και παραπλανητικό και λαϊκίστικο και κομματικά υποκινούμενο, το να λέμε ότι θα βελτιωθεί η εκπαίδευση με τη συγκεκριμένη αξιολόγηση.
- Πότε προλάβατε να εξάγετε ήδη συμπεράσματα και με ποια ιδιότητα αλήθεια, για τ' ότι "η αξιολόγηση είναι δίκαιη, ενισχύει το εκπαιδευτικό έργο και δεν έχει καθόλου τιμωρητικά στοιχεία"? ΄Η μήπως το είδατε απλά γραμμένο σε κάποιο "εγχειρίδιο" και μας το μεταφέρετε κι εδώ στο esos προς ενημέρωσή μας?
ΥΓ. Το σχόλιό σας με αποκορύφωμα τον επίλογο, είναι ενδεικτικό της μεγάλης προσπάθειας που καταβάλλεται από συγκεκριμένους χώρους και κέντρα, για τη στοχοποίηση και την απαξίωση των εκπαιδευτικών της χώρας. Ματαιοπονείτε.

@6 Απρ 2024 19:36, @ @ @Δημοκρατία και παρερμηνεία δημοκρατί
|

E, αφού άνοιξες τουλάχιστον τη βικιπαίδεια αν διάβαζες λίγο παραπάνω θα έβρισκες οτι είχε κάνει και προσπάθεια πραξικοπήματος πριν μερικά χρόνια. Το να μπρερδεύεις κάποιον που ιδρύει απολυταρχικό καθεστώς ως κοινοβουλευτικό επειδή εκλέχτηκε μάλλον δείχνει οτ χρειάζεσαι βιβλίο κατανόησης.

Παραδείσιο πτηνό, 9 γράμματα αρχίζει από "π"
|

@Κατάργηση μονιμότητας
3 γραμμές (μαζί με τον τίτλο).... τα 3 καλυτερότερα ever ανέκδοτα που διαβάσαμε ως σήμερα.... Άριστα 10' !

@ Φιλόλογος απών | 6 Απρ 2024 15:47
|

δηλαδή ζητάς (μια και χρησιμοποιείς ενικό) να γίνουμε Ελβετία πριν τολμήσει κανείς να αξιολογήσει το έργο των καθηγητών; Μέχρι τότε δεν θα διδάσκουν τα παιδιά μας; Θα τα κλείνουν σε σκοτεινά δωμάτια γιατί έτσι τους κατέβηκε;

Εκπαιδευτικός
|

Νομίζω πως το Υπουργείο πρέπει επιτέλους να βάλει τα πράγματα σε μια τάξη. Δεν γίνεται να υπάρχει τόση τοξικότητα όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα. Ή θα έχει το σθένος να σπάσει αυγά έμπρακτα ή θα το μαζέψει και θα καταργήσει τη διαδικασία. Άλλη λύση προσωπικά δεν βλέπω. Δε γίνεται να κρύβονται εκατέρωθεν και οι δύο πλευρές πίσω από την κουρτίνα.
Επίσης, οι συνδικαλιστές του κλάδου ας ασχοληθούν και με άλλα ζητήματα. Υπάρχουν τόσα σοβαρά προβλήματα και αυτοί μόνο για την αξιολόγηση καίγονται.
Οι διευθυντές τέλος και οι υποδιευθυντές γνώριζαν αυτό που αναφέρει η εγκύκλιος. Ας μην κάνουν πως πέφτουν από τα σύννεφα. Εκ του πονηρού όλα τα υπόλοιπα που λένε... Όσον για το αν θα καλυφθούν οι θέσεις τους πολλοί είναι αυτοί που θα κάνουν τα χαρτιά τους για να τις πιάσουν. Και αυτό επίσης το ξέρουν. ..

Β.Ν
|

Όλοι εσεις οι "ΠΟΛΙΤΕΣ" βλέπετε ότι οι εκπαιδευτικοί αντιστέκονται στην παρωδία-αξιολόγηση και έχετε αγχωθεί ; Γιατί πιστέψτε με, αυτό υποψιαζόμαστε.

Φιλόλογος απών
|

@ΠΟΛΙΤΗΣ
Προφανώς δε διαβάζεις τόσες και τόσες τεκμηριωμένες απόψεις που έχουμε καταθέσει εδώ στο esos μαζί με καίριες επισημάνσεις για τις κραυγαλέες αδυναμίες της προωθούμενης "αξιολόγησης", αλλά νοιάζεσαι μονάχα να πεις τη βολική σου ατάκα αδιαφορώντας επί της ουσίας για το φλέγον αυτό ζήτημα.
Υποψιάζομαι λοιπόν κι εγώ αντίστοιχα ότι δεν είσαι ένας άδολος πολίτης (όπως υποκριτικά θέλεις να δηλώσεις με το κεφαλαιογράμματο ψευδώνυμό σου) που πονάει πραγματικά για την κακή κατάσταση της ελληνικής εκαπίδευσης, αλλά ένας κομματικός εγκάθετος που επαναλαμβάνει κατά γράμμα την κυβερνητική γραμμή. Δυστυχώς άνθρωποι αυτής της νοοτροπίας έχουν τη μεγαλύτερη ευθύνη για τς μεγάλες και διαχρονικές παθογένειες του ελληνικού κράτους στηρίζοντας τυφλά αυτούς που, ενώ έχουν την εντολή του λαού να λύσουν τα προβλήματα, αυτοί τελικά τα διογκώνουν!
ΥΓ. Η χρήση του α' πληθυντικού προσώπου αποτελεί άλλη μια αυθαιρεσία της συγκεκριμένης νοοτροπίας!

@ @ @Δημοκρατία και παρερμηνεία δημοκρατίας | 5 Απρ 2024 14:
|

Από τη wikipedia: "By November 1932, the Nazi Party held the most seats in the Reichstag but did not have a majority. No political parties were able to form a majority coalition in support of a candidate for chancellor. Former chancellor Franz von Papen and other conservative leaders convinced President Paul von Hindenburg to appoint Hitler as chancellor on 30 January 1933. " Ο Χίτλερ εκλέχτηκε με βάση τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες της Γερμανίας τότε. Και μετά έκανε ολοκληρωτικό καθεστώς. Σε αντίθεση στην ΕΣΣΔ έγινε πραξικόπημα το 1917 και εγκαταστάθηκε κι εκεί απολυταρχικό καθεστώς. Ποιά η διαφορά;

Κατάργηση μονιμότητας
|

Ποιοι είναι οι εκπαιδευτικοί που δεν θέλουν να αξιολογούνται?
Μόνο αυτοί σε όλο το δημόσιο?

@ Μάρκος
|

Τα προγράμματα σπουδών και τα βιβλία δεν τα γραφουν υπουργοί, αλλά προσοντούχοι εκπαιδευτικοί και ειδικοί στα διδακτικά αντικείμενα πανεπιστημιακοί, που επιλέγονται μετά από αιτήσεις και αξιολογήσεις με μοριοδοτούμενα κριτήρια και ενστάσεις.
Αν ξέρεις πώς γράφονται, έκανες αίτηση, συμμετέχεις στις ομάδες;
Μακάρι, κάπου να είσαι σε αυτά που τώρα γίνονται.

@Βάσω
|

Το Κατσαρό τον βάλετε στις παραπομπές για ρουσφέτι ή διότι σας διευκόλυνε στο μεταπτυχιακό σας; Θα τρελαθούμε!
Σε κάθε περίπτωση, οφείλει να βγάλει νέα Απόφαση που να απαλλάσσει από την υποχρέωση όσες και όσους τον συμπεριέλαβαν στη βιβλιογραφία.
Δυστυχώς και εγώ τον έβαλα, αλλά παίρνω σύνταξη! Πάντως, τώρα που το σκέφτομαι, μια απόφαση για έξτρα επίδομα στη σύνταξη το δικαιούμαστε και εμείς.

Δεν πληρώνω....
|

Μία αξιολόγηση που αφορά μόνο στους εκπαιδευτικούς,
που δεν αξιολογεί τίποτε άλλο απ' όσα σχετίζονται και επηρεάζουν την εκπαίδευση,
που επιβάλλεται υπό την απειλή κυρώσεων γιατί αλλιώς δεν δύναται να εφαρμοστεί,
που η εφαρμογή της στο ΗΒ και στις ΗΠΑ απέτυχε παταγωδώς,
που γίνεται για τα μάτια του κόσμου και για την απορρόφηση ευρωπαϊκών κονδυλίων,
που γίνεται ώστε να φορτωθεί όλο το βάρος της ευθύνης στους "σταθμάρχες",
ΔΕΝ μπορεί να έχει την παραμικρή επιτυχία, ούτε και να εισφέρει οτιδήποτε θετικό στην εκπαίδευση. Το μόνο που "πέτυχε" μέχρι σήμερα, είναι η αναστάτωση στην εκπαίδευση και η καλλιέργεια κοινωνικών αυτοματισμών εναντίων των εκπαιδευτικών.
Εάν ήταν θετική και χρήσιμη αυτή η αξιολόγηση, τότε θα εφαρμοζόταν ακριβώς η ίδια παντού και σε όλους τους τομείς ταυτόχρονα.... όπως πχ όλοι πληρώνουμε ταυτόχρονα φόρους.... και δεν λέμε "κάτσε να ξεκινήσουμε πρώτα από τους αγρότες και βλέπουμε μετά και για τους εφοπλιστές".

ΠΟΛΙΤΗΣ
|

@Έλεν 4 Απρ 2024 18:28
Γράφετε: «Το βασικό αίτημα των εκπαιδευτικών είναι ο διάλογος για το θέμα της αξιολόγησης…..»
Ποια είναι η πρόταση που θα παρουσιάσετε οι εκπαιδευτικοί σε ένα τέτοιο διάλογο; Τι έχετε να αντιπροτείνετε ως καλύτερο υπόδειγμα αξιολόγησης ;
Το μονο που κάνουν οι συνδικαλιστές είναι να απορρίπτουν την αξιολόγηση και διαχρονικά να αντιδρούν σε κάθε προσπάθεια εφαρμογής της.
Τι φοβάστε και δε θέλετε να αξιολογηθείτε όπως οι υπόλοιποι εργαζόμενοι; Δεν είναι κακό να βελτιωνόμαστε.. Η αξιολόγηση είναι δίκαιη, ενισχύει το εκπαιδευτικό έργο και δεν έχει καθόλου τιμωρητικά στοιχεία. Μήπως λοιπόν φοβάστε γιατί είστε βολεμένοι και δεν ανταποκρίνεστε στα εργασιακά σας καθήκοντα. Γιατί πιστέψτε με , αυτό υποψιαζόμαστε .

@@@Δημοκρατία και παρερμηνεία δημοκρατίας
|

Ααα...μάλιστα. Αφού λοιπόν ο Χίτλερ εξελέγη με δημοκρατικές διαδικασίες, οι δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις είναι εν δυνάμει Χίτλερ, ε; Μάλλον κάποιος άλλος πρέπει να διαβάσει βιβλία...

τεστ
|

Οι διευθυντές ήξεραν πριν δηλώσουν για να γίνουν διευθυντές ότι πρέπει να κάνουν αξιολόγηση του προσωπικού. Καμία δικαιολογία....

pap
|

ΤΑ ΦΑΣΟΝ ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Ο ΔΘΝΤΗΣ

ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΗΜΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΛΑ ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΑ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΦΟΡΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΣ ΠΑΡΑΤΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΠΑΧΑΛΟ ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΟΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΕΣ ;
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΛΙΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΡΑΨΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΠΙΕΖΑΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΣΑΝ ΚΛΑΔΟΣ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΤΗ ΛΕΞΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 10000 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΛΙΓΟ ΙΣΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΡΑΓΕ ΠΟΣΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 25000 ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΟΥΣ 40000 ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΣΥΝΟΛΟ 65000 ΑΡΑ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΥΤΗ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΕΙΟΨΗΦΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΗ ΑΠΑΡΤΙΑ ;

Φιλόλογος απών
|

Προς > @ Φιλόλογος απών | 5 Απρ 2024 18:16 | 6 Απρ 2024 07:56
Ίσως δεν έχεις καταλάβει ότι εγώ προσωπικά είμαι αναφανδόν ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ! Και πιστεύω ότι πολλοί απ' όσους σχολιάζουνε εδώ μέσα αρνητικά, είναι επίσης υπέρ της αξιολόγησης.
Δεν προσπαθώ ούτε να υπεκφύγω, ούτε να δημιουργήσω σύγχυση μ' αυτό που λέω. Άλλωστε έχω αποσυρθεί πλέον από την ενεργό υπηρεσία κι αυτό που δίνει την απόλυτη ελευθερία να εκφράζομαι ανεπηρέαστος από προσωπικά κριτήρια.
Το ζήτημα λοιπόν, φίλε μου, είναι αυτό: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Η πραγματική και ουσιαστική αξιολόγηση, η οποία θα καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες και του σχολείου και του εκπαιδευτικού ως εργαζομένου, χωρίς γραφειοκρατικές λογικές και με αμοιβαία εμπιστοσύνη εκατέρωθεν, μεταξύ κρίνοντος και κρινομένου. Τίποτε απ' όλα αυτά δε διασφαλίζει το αξιολογικό τετρατούργημα που επιβάλλεται διά του εξαναγκασμού αυτή τη στιγμή και κόντρα στην απλή λογική ότι τίποτε δεν μπορεί να ευδοκιμήσει και να μακροημερεύσει διά της βίας κι ερήμην των άμεσα ενδιαφερομένων.
Συνεπώς, επαναλαμβάνω εν συντομία τη βασική μου θέση επί του ζητήματος:
α) Διαμορφώνει πρώτα η πολιτεία στοιχειωδώς ανθρώπινες συνθήκες εργασίας που να προσεγγίζουν τα ευρωπαϊκά επίπεδα,
β) Αναβαθμίζει ουσιαστικά (άρα δαπανά χρήματα) την υλικοτεχνική υποδομή κάθε σχολείου και αναμορφώνει τα αναλυτικά προγράμματα με βάση τις πραγματικές ανάγκες του σύγχρονου σχολείου και όχι με βάση κάποιες εξωφρενικές ιδεοληψίες, όπως συνέβη με την αφαίρεση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας από το Λύκειο ως ...κομμουνιστικού μαθήματος!
γ) Αφού πράξει τα δύο προηγούμενα, τότε και μόνο τότε νομιμοποιείται να κάνει το επόμενο βήμα, να προχωρήσει δηλαδή σε ευρύ και καλοπροαίρετο διάλογο με κάθε παράγοντα της μαχόμενης εκπαιδευτικής κοινότητας (όχι μόνο με πρόθυμους συμβούλους και κομματικά στελέχη), ώστε να διασφαλιστεί η συναίνεση για ένα κοινής αποδοχής σχέδιο αξιολόγησης, το οποίο θα εφαρμοστεί δοκιμαστικά στην αρχή και επίσημα στη συνέχεια, αφού εν τω μεταξύ αξιολογηθεί και το ίδιο.
Επειδή τίποτε από τα παραπάνω δεν έχει γίνει, ιδού γιατί η προωθούμενη "αξιολόγηση" συναντά τόσες αντιδράσεις και είναι απολύτως βέβαιο ότι θα καταρρεύσει και θα πεταχτεί σύντομα στα σκουπίδια. Γιαυτό και να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με την ακροτελεύτια αποστροφή σου ότι αυτή η αξιολόγηση "είναι μια αρχή". Αλλά τι λογική μπορεί να έχει η υποστήριξη μιας στρεβλής αξιολόγησης έστω και ως πρώτου βήματος, αφού είναι δεδομένο ότι οδηγεί εντελώς έξω από τους προσδοκώμενους στόχους; Η κακή αρχή δεν μπορεί παρά να φέρει καλό αποτέλεσμα. Και γιαυτό είναι προτιμότερο να μη γίνει καν μια τέτοια κακή αρχή, η οποία απλώς θα κουκουλώσει την αδήριτη ανάγκη μιας πραγματικής αξιολόγησης.

@ @ @Δημοκρατία και παρερμηνεία δημοκρατίας | 5 Απρ 2024 14:
|

Για ήρεμα. Όλοι τη γνώμη τους λένε. Ο Χίτλερ εκλέχτηκε.

@@@Δημοκρατία και παρερμηνεία δημοκρατίας
|

θα έλεγα να ανοίξετε κανένα βιβλίο, αν νομίζετε ότι έχουμε Δημοκρατία στη χώρα μας.

Πανεπιστημιακός αστυνομικός
|

Στη χώρα του "πάμε κι όπου βγει"..... τρένο θα πάει κι αυτό.

@@ @Δημοκρατία και παρερμηνεία δημοκρατίας
|

Μάλλον θα πρέπει να ανοίξετε εσείς τα μάτια σας να δείτε πόσες μέθοδοι απ' τη δεκαετία του 30 εφαρμόζονται και σήμερα στο λαό που ζει με χρονική διαφορά ενός αιώνα...

@
|

Μεγαλύτερη υποκρισία από το να κρίνεις "τον κλάδο" διότι "δεν έχει πρόταση" για να αξιολογηθεί, δεν υπάρχει. Ας μας υποδείξει ποιος άλλος κλάδος είχε αντίστοιχη πρόταση, ή ποιος άλλος κλάδος έχει αντίστοιχη αξιολόγηση. Απλά υπάρχει ικανοποίηση πως το κόμμα που μάθαμε να ψηφίζουμε κάτι ό,τι γουστάρει. Τόσο απλά.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ