Τι θα ισχύσει από Σεπτέμβριο στα Γυμνάσια-Λύκεια: Ερωτήσεις –απαντήσεις

Πόσες απουσίες μπορεί να κάνει ο μαθητής-Ποιες είναι οι ποινές

11/04/2024

Ενημερώθηκε: 12/04/2024, 13:41

Άκουσε το άρθρο

Το esos ετοίμασε ερωτήσεις -απαντήσεις σχετικά με τα νέα μέτρα τα οποία θα ισχύσουν από το Σεπτέμβριο στα στα Γυμνάσια-Λύκεια, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ανακοινώσεις της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας:

Πόσες απουσίες θα έχει δικαίωμα να κάνει ο μαθητής;

Συνολικά ο μαθητής μπορεί να κάνει 114 απουσίες εκ των οποίων οι 74 θα πρέπει να είναι δικαιολογημένες.

Με ποιο τρόπο μπορεί να γίνε η δικαιολόγηση των απουσιών;

Έως 2 συνεχόμενες  ημέρες  η δικαιολόγηση των απουσιών μπορεί να γίνει με μια απλή δήλωση του γονέα ή κηδεμόνα. Για πάνω από 2 συνεχόμενες ημέρες θα απαιτείται ιατρική γνωμάτευση

Για τις περιόδους που υπάρχει έξαρση της γρίπης θα υπάρξουν επιπλέον δικαιολογημένες απουσίες;

Αν λάβουμε υπόψη αυτό που  συμβαίνει εδώ και πολλά χρόνια ,  το υπουργείο παιδείας , ύστερα από υπόδειξη του υπουργείου Υγείας, για τη χρονική περίοδο που βρίσκεται σε έξαρση η γρίπη, να εκδίδει εγκυκλίους δικαιολόγησης των  απουσιών , ναι θα δικαιολογούνται αυτές οι απουσίες.

Τι θα ισχύσει για τους μαθητές που καθυστερούν να μπουν στην αίθουσα διδασκαλίας;

Εδώ ουσιαστικά με τα νέα μέτρα  νομιμοποιείται η καθυστέρηση προσέλευσης των μαθητών μέχρι 15 λεπτά , καθώς με διάταξη θα ισχύσουν τα εξής:

Προσμέτρηση των καθυστερημένων προσελεύσεων στις απουσίες (15λεπτη καθυστέρηση: 1 απουσία, 3 καθυστερημένες προσελεύσεις μικρότερες των 15 λεπτών: 1 απουσία /από 2024-25).

Ο εκπαιδευτικός της τάξης έχει δικαίωμα να τιμωρήσει έναν μαθητή;

Ναι μπορεί να κάνει:
 
•    Προφορική παρατήρηση, 
•    επίπληξη, και 
•    να απομακρύνει τον μαθητή από την τάξη.

Ο Διευθυντής του Σχολείου  ποιες ποινές μπορεί να επιβάλει σε ένα μαθητής  

Μπορεί με δική του  απόφαση, εφόσον ο ίδιος κρίνει να «ρίξει» σε  ένα μαθητής μέχρι τρεις ημέρες αποβολή από μία που ισχύει σήμερα.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων;

Ο Σύλλογος Διδασκόντων έχει τη δυνατότητα:

Να αποβάλει από το σχολείο έναν μαθητή μέχρι 5 ημέρες
Να αλλάξει τμήμα  έναν μαθητή
Να αποκλείσει  έναν μαθητή   από δράσεις, πολιτιστικές ή αθλητικές εκδηλώσεις, εκπαιδευτικές εκδρομές/μετακινήσεις από Σύλλογο Διδασκόντων 
Να αποφασίσει την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος ενός μαθητή.

Μπορεί ο μαθητής να έχει στην τσάντα του το κινητό τηλέφωνο  κλειστό;

Θα επιτρέπεται  το κινητό τηλέφωνο στην τσάντα   αλλά όχι η εμφανής κατοχή του  από μαθητές μέσα στο σχολείο. Ναι μπορεί αρκεί να μην το  έχει στα χέρια του ή σε άλλο εμφανές σημείο και βεβαίως να μην το χρησιμοποιεί.

Εάν ο μαθητής εντοπιστεί με κινητό σε εμφανές σημείο, για παράδειγμα  επάνω στο θρανίο, θα έχει ποινή;

Σε πρώτη φάση θα του γίνει σύσταση να μην το ξανακάνει.

Εάν εντοπιστεί για  δεύτερη φορά;

θα του επιβληθεί ποινή αποβολής μιας ημέρας

Εάν μαθητής εντοπιστεί με κινητό να είναι ενεργό, ποια ποινή θα έχει;

Θα του επιβληθεί ποινή δυο ή τριών ημερών.

Εάν ο ίδιος μαθητής εντοπιστεί για δεύτερη φορά με κινητό σε λειτουργία;

Θα του δοθεί πενθήμερη αποβολή

Ποιες ποινές επιβάλλονται στον μαθητή που   έχει κινητό και μαγνητοφωνεί ή φωτογραφίζει ή βιντεοσκοπεί εκπαιδευτικούς ή συμμαθητές/τριες του/της  ;

Ανάλογα με τη βαρύτητα του περιστατικού επιλαμβάνεται ο Διευθυντής ή μετά από κρίση του τελευταίου ο Σύλλογος Διδασκόντων για ποινή αποβολής 1-5 ημερών ανάλογα με τη βαρύτητα του περιστατικού.

Αν η παραπάνω συμπεριφορά αφορά σε ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα τρίτων προσώπων; 

Τότε ο Σύλλογος Διδασκόντων υποχρεούται να εφαρμόσει το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος για τον/την υπαίτιο/α μαθητή/τρια.

Σε περίπτωση πρόκληση ζημιών , ηθελημένα, από μαθητές τι θα ισχύσει;

Σε περίπτωση φθοράς:

  • Ο μαθητής /τρια που προκαλεί συνειδητά φθορά στην περιουσία του Σχολείου, ελέγχεται για τη συμπεριφορά αυτή και η δαπάνη αποκατάστασης βαρύνει τον γονέα/ κηδεμόνα του/της ή τον/την ίδιο/α αν είναι ενήλικος.
  • Η Διεύθυνση της σχολικής μονάδας καλεί τον ίδιο τον/την μαθητή/τρια που είναι ενήλικος/η ή τον γονέα/κηδεμόνα στον οποίο/α αποδεδειγμένα αποδίδεται η ζημία και του ζητάει να την αποκαταστήσει, μέσα σε προθεσμία πέντε (5) ημερών.
  • Στην περίπτωση που δηλώσουν ότι δεν προτίθενται να αποκαταστήσουν την ζημία, τότε η Διεύθυνση της σχολικής μονάδας το γνωστοποιεί στον οικείο Δήμο ή στη σχολική επιτροπή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 28 του ν. 5056/2023.

Πως θα λειτουργεί η νέα  ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή την οποία ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας;

Μέσω της της ειδική ηλεκτρονικής εφαρμογής η οποία  θα ενταχθεί στην πλατφόρμα eParents, οι γονείς θα ενημερώνονται:

  • Για την πορεία βαθμολογικών επιδόσεων των παιδιών τους σε τεστ, προφορικά κλπ.
  • Τις ενδεχόμενες "κοπάνες" που κάνουν από το σχολείο.
  • Τον αριθμό απουσιών.
  • Τις παρατηρήσεις και σχόλια  που κάνει το σχολείο για το παιδί τους (επίδοση στα μαθήματα, συμπεριφορά κλπ)

Επίσης οι γονείς θα μπορούν να κλείνουν τα ραντεβού τους με τους εκπαιδευτικούς, για ενημέρωση, μέσω των κινητών.

Αυτό προϋποθέτει η εισαγωγή  στην εφαρμογή του αριθμού του κινητού τηλεφώνου του γονέα.

 Τι θα προβλέπει ο Κανονισμός Λειτουργίας των σχολείων;

Ο κανονισμός εφαρμόζεται εντός του σχολείου, κατά τη διάρκεια των ωρών λειτουργίας του,  καθώς και σε όλες τις δράσεις, πολιτιστικές ή αθλητικές εκδηλώσεις και εκπαιδευτικές εκδρομές/ επισκέψεις/ μετακινήσεις τις οποίες διοργανώνει το σχολείο, με σαφείς κανόνες συμπεριφοράς και συνεπειών για κάθε παράπτωμα

Κοινοποιείται σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, εκπαιδευτικούς, γονείς/κηδεμόνες και  μαθητές, ώστε από πριν όλοι να γνωρίζουν τους κανόνες, τις υποχρεώσεις και τις συνέπειες

Οι γονείς με την εγγραφή υπογράφουν ότι έλαβαν γνώση και βεβαιώνουν τη δέσμευση του παιδιού τους και τη δική τους

Εάν ένας γονιός αρνηθεί να υπογράψει τον Κανονισμό ποιες συνέπειες θα έχει;

Δεν θα μπορέσει να γράψει το παιδί του στο σχολείο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (49)

@ΔΑΣΚΑΛΟΣ
|

Επειδή δεν επιτρέπεται να κάνουν απουσίες, θα "νιώθουν φυλακισμένοι" και θα "σιχαθούν" το σχολείο; Αν όντως είστε δάσκαλος κοιτάξτε τι γίνεται μέσα στο σχολείο, από αυτό εξαρτάται αν το σιχαθεί και πως αισθάνεται ο μαθητής, όχι από το ότι έχει υποχρέωση να πηγαίνει στο σχολείο...

ΔΑΣΚΑΛΟΣ
|

Οχι. Διαφωνώ απολύτος, οι μαθητές θα νιώθουν φυλακισμένοι και θα σιχαθούν περισσότερο το σχολείο.

νικος
|

πασχιζουν τα παιδια να σιχαθούν το σχολειο. ουτε φυλακισμενα να ’ταν

πώς είναι δυνατόν κάθε υπουργός παιδείας να είναι χειρότερος
|

από τους προηγούμενους; πολύ χειρότερος;

Το κάνουν γιατί θέλουν να διαλύσουν τη δημόσια εκπαίδευση.

ΠΛΗΡΗ ΑΓΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ!
|

μετά απο 32 χρόνια στη δημόσια εκπαίδευση αισθάνομαι άσχημα πολύ

Καθηγητης
|

Τα παιδιά στο διάλειμμα κυκλοφορούν με τσαντάκια στον ώμο, κατά την εφημερία μας θα επιτρέπετε να τους ζητάμε να το ανοίξουν για έλεγχο κινητού? Θεωρώ ότι το κινητό στο σχολείο πρέπει να βρίσκεται μόνο σε ντουλαπάκι κλειδωμένο και να το πέρνει ο μαθητής κατά την αποχώρηση του. Τα υπόλοιπα (κινητο στην τσάντα) είναι επικίνδυνα για τους μαθητές και δυσκολεύουν το έργο των εκπαιδευτικών.

Γιατί τόση ανικανότητα σε αυτό το υπουργείο;
|

Ούτε ενεργούς εκπαιδευτικούς συμβουλεύτηκαν, ούτε ψυχολόγους , ούτε κοινωνικούς λειτουργούς!

Γεωργίου Κάτια
|

Εάν δεν δοθούν στους δασκάλους γενικά δικαιώματα να αποφασίζουν για τους μαθητέςγια την συμπεριφορά και την ακαδημαικη μόρφωση τους, τα σχολεία θα συνεχίσουν να γίνονται χειρότερα.
Τι πάθαμε εμείς με τους αυστηρούς δασκάλους?
Μάθαμε γράμματα και αξίες!!

Σώστης
|

Όπως και στο προηγούμενο Υπουργείο έτσι και σε αυτό αποδεικνύεται Φανφάρας μεγατόνων! Λαικιστής… κρίμα! Σε αυτή τη θέση απαιτείται να αναλαμβάνουν άτομα με ήθος, όραμα, αγάπη για τη γνώση, συνείδηση και γνώση της ελληνικής σχολικής πραγματικότητας και κοινωνικής πραγματικότητας. Όσα διαβάζουμε αυτόν τον καιρό φανερώνουν δυστυχώς ανικανότητα και άγνοια! Και τα δύο άκρως επικίνδυνα. Τα παιδιά χρειάζονται σαφή ΟΡΙΑ για να μπορούν να λειτουργήσουν. Η «δημιουργική ασάφεια» του κυρ Γιάνη που τόσο ζηλέψατε και μιμήστε σε κάθε ευκαιρία, είναι καταστροφική στα παιδιά και δή στους εφήβους.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ
|

Πρωτίστως να σφίξουν τα λουριά των μαθητών, επειδή με αυτά και με τα άλλα μόνο γράμματα δε μαθαίνουν. Οι διδακτικές επισκέψεις να είναι τόσες όσες πρέπει κι όχι όσες ζητεί -ατύπως- η κάθε διεύθυνση εκπαίδευσης(γιατί, άραγε; οεο; τι εντολές είναι αυτές; πώς θα διδαχθεί η ύλη απαιτητικών αντικειμένων;).Με τις απουσίες εντάξει πάει. Όσον αφορά το 15λεπτο , εκεί είναι το μεγάλο πρόβλημα! Και πολύ μεγάλο μάλιστα, με δεδομένο ότι οι μαθητές εμπαίζουν συνολικά το σύστημα και τους εκπαιδευτικούς.Να μη τους δίνεται αυτό το παραθυράκι, ας είναι μόνο λίγα λεπτά δυνατότητα καθυστέρησης μόνο για την πρώτη ώρα, όχι για τις άλλες. Επίσης, η καταγραφή των απουσιών και των επιδόσεων: πρέπει να γίνεται ψηφιακά μέσα στην τάξη από τον εκπαιδευτικό στον υπολογιστή έδρας και να υπάρχει ψηφιακό χρονόμετρο. Αυτά.

Ελένη
|

Αλλού βαράν τα όργανα αλλού χορεύει η νύφη.....

Πέτρος
|

@Γιάννης
Το σχολείο δεν είναι φροντιστήριο. Αυτά που αναφέρεις ως χάσιμο χρόνου και μαθήματος είναι μέρος της εκπαίδευσης.

@ Βαμβακάς
|

ποια κεδασυ , ρε άνθρωπεεεεε; γράφε : κπε/κεπεα (15+ χρόνια χωρίς κρίση προιστάμενοι, μελη πο), επόπτες του καλυτερότερου, πδε του καλυτερότερου , εκπαιδευτικών θεμάτων διευθύνσεων, διεθυντές σαΝΟεκ , διευθυντές σδε και υποδιευθυντές, προιστάμενοι/διευθυντές δημοσιων βιβλιοθηκων (υπαιθα δομες αυτές) και πιθανά και άλλα που δεν θυμάμαι τώρα

Βαμβακάς Ιωάννης
|

Με τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. τι γίνεται? Πότε οι κρίσεις προισταμένων? Πόσα χρόνια θα μείνουν οι αναπληρωτές προισταμένοι χωρίς κρίση??

Το υπουργείο "βοηθά" το θύμα να κακοποιηθεί πάλι…
|

Διαβάζω σήμερα στο ΕΘΝΟΣ: "Περνούσαν άτομα από δίπλα και ήταν κάτι αγόρια τα οποία έλεγαν μπράβο σ’ εκείνες που με χτυπούσαν. Για τρεις εβδομάδες δεν πήγα καθόλου σχολείο γιατί μία από τις κοπέλες πήγαινε στο σχολείο μου και φοβόμουν"

Χάρη στην ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ έμπνευση των υπουργών μας :

1. Το θύμα πρέπει να είναι στον ίδιο σχολικό χώρο με τον κακοποιητή του (καθώς οι αποβολές για αυτούς που χτυπούν συμμαθητές προβλέπουν να γίνονται μέσα στο χώρο του σχολείου, δεν πάνε σπίτι τους οι δράστες). Ως γνωστόν , κυκλοφορούν περήφανοι και φοβερίζουν ολους τους μαθητές...

2. Οι κηδεμόνες των βίαιων κακοποιητών μαθητών δεν πιέζονται να έρθουν στο σχολείο για να συνεργαστούν με τους εκπαιδευτικούς!

Όπως έγραψε και σχολικός σύμβουλος εδώ, ποιος φωστήρας σύμβουλος του υπουργού σκέφτηκε αυτό το ΑΙΣΧΟΣ;
-Μα δεν είναι άξιοι να ρωτήσουν έναν ψυχολόγο;

Κυριακή
|

Στην πραγματικότητα οι κυβερνήσεις εδώ και χρόνια δεν θέλουν μαθητές με γνώση, ήθος και κριτική σκέψη. Επίσης δεν θέλουν εκπαιδευτικούς αλλά φοβισμένους και εξαθλιωμένους γραφιάδες να ανεβαζουν το υλικό στις πλατφόρμες για να εκταμιευονται τα κονδύλια της Ευρωπαϊκής ένωσης που τα καρπώνονται οι "ημέτεροι". Έχουν πετύχει !! Τα νέα μέτρα θα απογειώσουν το αποτέλεσμα. !!!!!

@Γιάννης
|

Αφού τα ξέρεις τόσο καλά κόπιασε να τα εφαρμόσεις. Δεν χρειάζεσαι πολλά... μόνο πτυχίο +μεταπτυχιακο+15 χρόνια Αναπληρωτής +επιτυχία στον ΑΣΕΠ+,...... Αν τα έχεις ήδη αυτά τότε θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι η μαθησιακή διαδικασία περιλαμβάνει όλα αυτά που ανέφερες και δεν είναι αποστήθιση παραγράφων από ένα κακογραμμένο βιβλίο....

Τσίρκο!
|

Έκοψαν άλυσο εκεί στο Υπουργείο!

Το υπουργείο Παιδείας να μετονομαστεί ΤΡΕΝΟΣΕ
|

Πάει την παιδεία για καταστροφή!

Πώς θα αναγκάσουν τους γονείς των ταραξιών να έρθουν;
|

Οι τραγικά άσχετοι και ανεύθυνοι του υπουργείου Παιδείας αποφεύγουν συστηματικά να τούς εμπλέξουν.

Προτιμούν να κακοποιούνται αθώοι μαθητές και εκπαιδευτικοί παρά να εξαναγκάσουν τους κηδεμόνες των βίαιων μαθητών να έρθουν

Ντροπή στην ομάδα που συμβουλεύει τον υπουργό!
|

Φαίνεται ότι δεν έχουν δουλέψει σε σχολείο!

Όπως είναι εμφανέστατο ότι ο υπουργός και η υφυπουργός δεν ξέρουν ΤΙΠΟΤΑ από εκπαιδευτικά θέματα!

Trelas
|

ΝΟΜΟ 4000ΧΘΕΣ

Kit Carson
|

Στα τρία κόρνερ, ένα πέναλτυ!!! 😁😁😁

Γιάννης
|

πρέπει να σφίξουν λίγο τα λουριά σε όλους μαθητές και καθηγητές, με την έννοια να γίνεται εκπαιδευτική και παιδαγωγική διαδικασία εντός του σχολείου για πέντε ημέρες την εβδομάδα. Σήμερα πρέπει να υπάρχουν μία ή δύο εβδομάδες που γίνονται 5 ημέρες μάθημα στο σχολείο....
Εκδρομές, καταλήψεις, αργίες, αποχές-πορείες, ημέρες εορτασμού, τσικνοπέμπτη και πάρτυ καρναβαλιού, ημέρα θεάτρου, ποδηλάτου, παραλίας, ελιάς, οδοστρώματος, μουσικής, πνεύματος, πενθήμερες, σύλλογοι, βροχές, απεργίες καθηγητών, 2 εβδομάδες αντί για μια Χριστούγεννα-Πάσχα, δύο μήνες καλοκαίρι διακοπές αντί για ένα, μαθητές που χωρίς να είναι άρρωστοι εξαντλούν τα όρια απουσιών γιατί βαριούνται το σχολείο, ενημερώσεις από τροχαία, γιατρούς,οικολόγους, ..........όλα εις βάρος του μαθήματος..
αν ήταν η εκπαίδευση σπίτι που έπρεπε να τελειώνει σε 12 χρόνια θα είχε φτάσει με τόσες αναβολές και κατάργηση της εκπαιδευτικής-μαθησιακής διαδικασίας κάθε λίγο μέχρι τα θεμέλια άντε τον πρώτο από πολλούς ορόφους με τα μπετά....
Δουλειά παραπάνω από όλους μαθητές και καθηγητές..αλλιώς δεν έρχεται κανένα αποτέλεσμα

Γιώργος
|

Όποιος πρότεινε το μέτρο για τη δικαιολογημένη 15λεπτη καθυστέρηση είναι άσχετος με τη σχολική πραγματικότητα. Ενδεικτικά αναφέρω: (α) ο Δντης και οι εκπαιδευτικοί θα είναι μόνοι τους στην πρωινή προσευχή, (β) οι μαθητές για έως και 15 λεπτά μετά τη λήξη του διαλείμματος θα είναι χωρίς επίβλεψη (με ότι σημαίνει αυτό), αφού οι καθηγητές θα πρέπει να είναι στις αίθουσές τους αλλά οι μαθητές όχι!!! (γ) το 45λεπτο μάθημα θα γίνεται πρακτικά 30λεπτο. Μαθητές θα εισέρχονται σταδιακά και ο καθηγητής θα πρέπει να περιμένει ή να επαναλαμβάνει.

Παύλος
|

Η εγγραφή γίνεται τέλος Ιουνίου και ο κανονισμός συντάσσεται τον Σεπτέμβριο . Αυτό το γνωρίζει το υπουργείο?

Άξιον εστι
|

@Josef, οι πολλές άδειες είναι αυτές που προβλέπονται από το νόμο.
Και φυσικά με όριο συνταξιοδότησης τα 67 σε λίγα χρόνια οι αναρρωτικές, ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα, θα πηγαίνουν σύννεφο...
Έτσι πάνε αυτά τα πράγματα...
Αύξηση ορίων δίνεις, αναρρωτικές θα πάρεις πίσω...

Παύλος
|

Είμαι 28 χρόνια στην εκπαίδευση δεν έχω ξαναδεί μεγαλύτερο έκτρωμα κανονισμού . Άλλο ένα βουνό γραφειοκρατίας .ψεύτικες δηλώσεις γονέων . Καταγραφή 15λεπτων και δεν συμαζευεται . Ποιος άσχετος τα σκέφτηκε όλα αυτά ? Και καλά κάποιος τα σκέφτηκε , το υπουργείο θα τα εφαρμόσει . Δεν το κλείνουμε καλύτερα το μαγαζί να τελειώνουμε .

Άξιον εστι
|

Άρα τα πρώτα 15 λεπτά δεν έχει κανείς ευθύνη που βρίσκεται το παιδί και φυσικά αφού θα μπορούν να προσέρχονται οι μαθητές 15 λεπτά μετά το κουδούνι, τοτε και ο διδάσκων δεν θα έχει λόγο να μπαίνει βιαστικα στην ταξη-σκορποχωρι.
Τις καθυστερήσεις ποιος θα τις κραταει? Ο 4ος (διαιτητής) ή το var?
Μια χαρά!
Κάθε φορά κάτι φτιάχνουμε, κάτι χαλάμε...

NN
|

Καλά, όλα τα νέα μέτρα είναι άμετρα, αλλά για να μου πει κάποιος για το:
«Η Διεύθυνση της σχολικής μονάδαης καλεί τον ίδιο τον/την μαθητή/τρια που είναι ενήλικος/η ή τον γονέα/κηδεμόνα στον οποίο/α αποδεδειγμένα αποδίδεται η ζημία και του ζητάει να την αποκαταστήσει, μέσα σε προθεσμία πέντε (5) ημερών.»
Ποιος θα εγγυάται ότι η αποκατάσταση έγινε σύμφωνα με τους κανονισμούς (πχ ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων);
Ποιος θα φταίει αν προκληθεί βλάβη ή τραυματισμός σε κάποιον εξαιτίας της αποκατάστασης της ζημιάς (πχ ξεβίδωτη πρίζα);
Επισκευές μόνο από τον Δήμο (που αναλαμβάνει και την ευθύνη της νομιμότητας της επισκευής) και αποστολή ραβασακίου στον γονέα ή στην εφορία!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ