Με το “μάτι” μαθήτριας Α΄ Γυμνασίου… η χρήση των κινητών

Ένα παιδί τριών χρονών ξέρει να χειριστεί άριστα το κινητό χωρίς καμιά δυσκολία. Κατά πάσα πιθανότητα ο γονιός θα επιβραβεύει το παιδί και θα περηφανεύεται πως είναι έξυπνο.

11/04/2024

Ενημερώθηκε: 11/04/2024, 19:03

Άκουσε το άρθρο

Το παρακάτω άρθρο μαθήτριας Α΄Γυμνασίου είχε δημοσιευθεί πριν τρία χρόνια στο esos

Τα κινητά αποτελούν από τα κρισιμότερα προβλήματα στην ανθρωπότητα. Πολλές μελέτες αποδεικνύουν πως τα τελευταία χρόνια τα παιδιά έχουν ‘’ξεχάσει’’ την λέξη παιχνίδι. Όλα τα παιδιά από μικρή ηλικία ασχολούνται με τα κινητά και όχι με τα παιχνίδια όπως θα έπρεπε. Εξαρτώνται από αυτά και έτσι για να ξυπνήσουν,να κοιμηθούν,να φάνε και να παίξουν χρησιμοποιούν το κινητό.

Ένα παιδί τριών χρονών ξέρει να χειριστεί άριστα το κινητό χωρίς καμιά δυσκολία. Κατά πάσα πιθανότητα ο γονιός θα επιβραβεύει το παιδί και θα περηφανεύεται πως είναι έξυπνο. Όμως γίνεται το ακριβώς αντίθετο. Το παιδί χάνει την παιδική του ηλικία. Αντί να ασχολείται με παιχνίδια που καλλιεργούν την φαντασία του έχει μπροστά του ένα κινητό που δεν του προσφέρει απολύτως τίποτα. Επίσης μαθαίνει να μην έχει επαφή με  την πραγματικότητα,αλλά με τον εικονικό κόσμο. Έτσι συνηθίζει,ενσωματώνεται και συμπεριφέρεται με εξωπραγματική συμπεριφορά.

Κάθε πρόβλημα έχει και την λύση του. Έτσι και αυτό έχει την δικιά του. Αρχικά ο μέσος γονιός δίνει το κινητό του στο παιδί για να το επιβραβεύσει για την καλή του συμπεριφορά ή κάποια του επιτυχία . Αυτό δεν πρέπει να γίνεται διότι το παιδί συνδέει την καλή του πράξη με κάτι που αφενός του αρέσει άλλα αφετέρου το καταστρέφει. Επίσης πρέπει να υπάρχει ενημέρωση όσο στα παιδιά όσο και στους γονείς για το κακό που προκαλεί το κινητό.

Επομένως όλοι οι γονείς θα πρέπει να ασχολούνται με την καθημερινότητα του παιδιού και να μην αδιαφορούν με τι τι ασχολείται και παίζει.

ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ Σ.
ΜΑΘΗΤΡΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (σχ. έτος 2020-21)

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (10)

Δημήτρης
|

Το πρόβλημα δεν είναι το κινητό, όπως δεν είναι και ένα PC. Το πρόβλημα είναι πως οι γονείς δεν κατευθύνουν τα παιδιά και τα αφήνουν να γίνουν χρήστες-υποδοχείς πληροφορίας χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα για δημιουργικότητα. Έχω δεί παιδιά κάτω των 10 ετών, να κάνουν software development σε android ή να φτιάχνουν δικά τους παιχνίδια.

Ρίτα
|

Υπάρχουν κάποια σχολεία που προσπαθούν να περιορίσουν τα κινητά. Κάθε πρωί τα παιδιά βάζουν τα κινητά σε μια κούτα που υπάρχει στο γραφείο της διεύθυνσης. Αυτό προϋποθέτει φυσικά την θέληση και διάθεση της διεύθυνσης. Αν ο διευθυντής δεν έχει σχετική διάθεση, τίποτα δεν μπορεί να γίνει.

Vassiliki
|

Το κόστος είναι ελάχιστο. Ξέρετε πόσο κάνει ένας διαδραστικός πίνακας που μας έχουν πρήξει με δαύτους τόσα χρόνια; Ας αγοράσουν έναν λιγότερο να βάλουμε ντουλαπάκια. Αυτά είναι λυμένα προβλήματα σε όλες τις χωρες της γης εκτός από μία...

@Polar_Fish
|

Δύσκολο δεν είναι. Ας δώσουν τα χρήματα οι γονείς για να αγοραστούν ντουλαπάκια γιατί ο Δήμος δεν...Διευκρίνηση...τα ντουλαπάκια όχι προσωπικά αλλά π.χ. του τμήματος. Ανοίγει και κλείνει με κλειδί πασπαρτού που έχουν οι καθηγητές, στην αρχή της πρώτης και στο τέλος της τελευταίας ώρας.

Να νομοθετήσει η Βουλή,
|

ώστε να επιτρέπεται η χρήση jammer μέσα σε χώρους εκπαίδευσης ώστε να μην μπορούν να δουλεύουν τα κινητά όσο βρίσκονται μέσα στο σχολείο.

Χουρδάκης Μιχαήλ
|

Τα παιδιά είναι παντελώς άσχετα με την τεχνολογία, ειδικά των κινητών.

Το ότι πατάνε τα κουμπια γρήγορα οφείλεται στο design των εφαρμογών, οι οποίες δημιουργούν καταστάσεις που δεν απαιτούν σκέψη.

Τώρα, αν ένας γονέας περηφανεύεται ότι το παιδί του ξέρει να χρησιμοποιεί κινητό (αλλά δεν τον νοιάζει αν ξέρει να κάνει μια διαίρεση χωρίς αυτό) είναι απλά χαζός. Η εξυπνάδα είναι αποτέλεσμα κόπου και μελέτης και όχι αρπαχτής.

ΑΣΕΠΙΤΗΣ
|

@Polar_Fish
και ποιος σας είπε ότι οι μαθητές θα αφήσουν στο ντουλαπάκι το κινητό τους και όχι τα βιβλία; έχετε περάσει ..... έξω από σχολείο; γιατί από μέσα μάλλον πριν από 10ετίες!!!

Vassiliki
|

@ Polar
Δύσκολο δεν είναι, κόστος έχει, το οποίο δεν καλύπτουν οι δήμοι.

Σώστης
|

@Polar…. για επικοινωνία κάνει αυτό με τα κουμπάκια. Ένα κινητό είναι εργαλείο για ενήλικες όχι για παιδιά και εφήβους πριν τα 15-16.

Polar_Fish
|

To προβλημα ειναι οτι ολα αντιμετωπίζονται με την πεπατημένη. Για ενα παιδι στο Γυμνάσιο το κινητο είναι ενα εργαλείο επικοινωνιας με τους γονείς του. Ετσι και αλλιως αυτοι πληρωνουν το λογαριασμο και σαυτους ανηκει η συνδεση. Αν το σχολείο θέλει να εχει καλο ελεγχο της χρησης των κινητών, αν φροντισει να εχουν ντουλάπια οι μαθητες προσωπικα και να αφηνουν εκει το κινητο οσο ειναι στο σχολείο. Τόσο δύσκολο είναι?

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ