Μόνο ένας στους δύο εκπαιδευτικούς ξέρει τι είναι η τεχνητή νοημοσύνη

Το ΙΕΠ ξεκινά εκπαιδευτικά σεμινάρια για την τεχνητή νοημοσύνη στους εκπαιδευτικούς

15/04/2024

Ενημερώθηκε: 15/04/2024, 09:49

Άκουσε το άρθρο

«Οι έρευνες δείχνουν ότι μόνο ένας στους δύο εκπαιδευτικούς ξέρει τι είναι η τεχνητή νοημοσύνη. Κι από αυτούς που ξέρουν, μόνο ένας στους τρεις δηλώνει ότι κατανοεί τι πρέπει να κάνει» Δήλωσε ο πρόεδρος του ΙΕΠ Σπύρος Δουκάκης  στο 9o  Οικονομικό  Φόρουμ των Δελφών.

Παράλληλα ο πρόεδρος του ΙΕΠ προανήγγειλε  την έναρξη επιμορφωτικών σεμιναρίων για τους ανθρώπους που εργάζονται στην εκπαίδευση, σε συνεργασία και με ιδιωτικούς φορείς.

Οι δράσεις αυτές, όπως εξήγησε, θα ξεκινήσουν τον Μάιο με στόχο την επιμόρφωση 800 επιλεγμένων, εκπαιδευτικών που θα αποτελέσουν τους πρεσβευτές του υπουργείου Παιδείας σε αυτό το εγχείρημα.

«Το υπουργείο Παιδείας ετοιμάζει ένα σύστημα σχολικής εκμάθησης που με την βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης θα παρέχει την δυνατότητα πρόβλεψης και πρόγνωσης για το παιδί» τόνισε ο κος Δουκάκης.

Το πρόγραμμα αυτό θα είναι έτοιμο στο τέλος του 2025 και υλοποιείται με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, ύψους 40 εκατ. Ευρώ.

Τις τελευταίες δύο εβδομάδες, όπως διευκρίνισε, το Ινστιτούτο προετοιμάζει τις οδηγίες που θα πρέπει να ακολουθούν οι εκπαιδευτικοί, όταν και αν χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη.

«Η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) δεν είναι ένα ακόμη εργαλείο, είναι μια άλλη κουλτούρα, ένα νέο σύστημα» ανέφερε η πρώην υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου, επισημαίνοντας πως η μετάβαση προς αυτή τη νέα εποχή θα πρέπει να γίνει με τρόπο που θα είναι προς όφελος των πολλών. Η χρήση της ΑΙ στην εκπαίδευση, «την απλοποιεί, την κάνει πιο συμπεριληπτική, βοηθά την επικοινωνία, την κρίση και την κριτική ικανότητα, την διαχείριση του σχολείου, ακόμη και των υποδομών».

Ωστόσο, η αξιολόγηση - όπως διευκρίνισε η κα Διαμαντοπούλου - είναι κάτι που θα πρέπει να μείνει απ’ έξω. 

Όπως ανέφερε, από τις 38 χώρες του ΟΟΣΑ 11 έχουν ήδη προχωρήσει στις απαραίτητες αλλαγές στα εκπαιδευτικά τους συστήματα για την ενσωμάτωση σε αυτά της ΑΙ και 4 – μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα – είναι ακόμα σε επίπεδο συζητήσεων. 

«Εάν δεν χρησιμοποιήσουμε την τεχνητή νοημοσύνη γρήγορα και αποτελεσματικά, μπαίνουμε σε μια εποχή τεράστιων ανισοτήτων, τόσο στο εσωτερικό των κοινωνιών όσο και μεταξύ των κοινωνιών» τόνισε η κα Διαμαντοπούλου. 

«Δεν γίνεται να κάνουμε αυτή την διαδικασία μετασχηματισμού της εκπαίδευσης μια εθελοντική διαδικασία» πρόσθεσε, υπογραμμίζοντας πως απαιτείται αλλαγή νοοτροπίας των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα. 

Η κα Διαμαντοπούλου αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη ρύθμισης του ιδιωτικού τομέα σε αυτή την νέα εποχή, ώστε να μην υπάρξουν μονοπώλια που θα ελέγχουν μία χώρα.

 «Ο τρόπος για να το αποφύγουμε αυτό είναι τα ανοιχτά δεδομένα και η πρόσβαση των εκπαιδευτικών σε πολλές και διαφορετικές πηγές», σημείωσε.

«Ο στόχος δεν θα πρέπει να είναι η ενσωμάτωση της ΑΙ στην εκπαίδευση, αλλά ο μετασχηματισμός της εκπαίδευσης από ένα δασκαλοκεντρικό σε ένα μαθητοκεντρικό μοντέλο για την αξιοποίησή της» ανέφερε ο Παναγιώτης Αναστασιάδης, Καθηγητής του  Πανεπιστημίου Κρήτης.

Η εισαγωγή της τεχνητής νοημοσύνης στο εκπαιδευτικό σύστημα δεν έχει νόημα χωρίς ένα φιλοσοφικό και παιδαγωγικό πλαίσιο, τόνισε. Ο στόχος, όπως είπε, θα πρέπει να είναι η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, η ανάπτυξη της συνεργατικής διερεύνησης και η οικοδόμηση της γνώσης, η ενθάρρυνση της δημιουργικότητας μέσα από τις τέχνες και τον πολιτισμό και η καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων με έμφαση στην αυτορρύθμιση και την κοινωνική χειραφέτηση. Η τεχνητή νοημοσύνη, όπως εξήγησε ο κος Αναστασιάδης, είναι αλγόριθμος και δεδομένα. Τα δεδομένα είναι ανθρώπινο δημιούργημα, επισήμανε, αναφερόμενος στην προκατάληψη γύρω από την χρήση της ΑΙ. 

«Σκοπός της τεχνητής νοημοσύνης δεν είναι η υποκατάσταση της ανθρώπινης νοημοσύνης, αλλά η βελτιστοποίηση των δυνατοτήτων του σύγχρονου ανθρώπου με όρους κοινωνικής υπευθυνότητας», κατέληξε.

«Δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη διευκολύνει πολύ την εκμάθηση ξένων γλωσσών» ανέφερε η Sofia Hu (Hu Jingjing), Center for Greek Studies, Shanghai International Studies University, China, η οποία αναφέρθηκε στην εμπειρία της από την χρήση εργαλείων και μικροεφαρμογών ΑΙ.

Όπως εξήγησε, αν και η εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας στην Σανγκάη ξεκίνησε το 1972, για σαράντα χρόνια το εγχείρημα αυτό προχωρούσε πολύ αργά. Ωστόσο, τα τελευταία δέκα χρόνια αναπτύσσεται ραγδαία χάρη στην ΑΙ.

 Αναφέρθηκε μάλιστα στο ψηφιακό στεφανάκι που φορούν οι μαθητές κατά την διάρκεια της διδασκαλίας, το οποίο μεταδίδει δεδομένα σε μια ΑΙ εφαρμογή, η οποία μπορεί να αντιληφθεί εάν κάποιο παιδί είναι αφηρημένο, εάν αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες, κ.λπ. και στέλνει αυτές τις πληροφορίες στον δάσκαλο, δίνοντάς του την δυνατότητα άμεσης και εξατομικευμένης παρέμβασης για την ενίσχυση του μαθητή.

Η ίδια αναφέρθηκε ωστόσο και στις προκλήσεις με τις οποίες έχουν έρθει αντιμέτωποι οι εκπαιδευτικοί στην Κίνα, καθώς συχνά οι μαθητές τους δίνουν λανθασμένες ακόμη και ηθικά ανεπαρκείς απαντήσεις.

«Ενθαρρύνουμε τους μαθητές να χρησιμοποιούν την ΑΙ, αλλά πάντα να αναρωτιούνται αν οι απαντήσεις είναι σωστές, και ελέγχουν και άλλες πηγές, επίσημες ιστοσελίδες, κ.λπ.» ανέφερε η κα Hu. 

«Η υπερβολική εξάρτηση από την τεχνητή νοημοσύνη δεν ευνοεί την καλλιέργεια της δημιουργικότητας» τόνισε.

«Η ΑΙ δίνει την δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να απελευθερωθούν από το διαχειριστικό κομμάτι και να επικεντρωθούν στην εκπαίδευση» ανέφερε ο Παύλος Κιτσανέλης, Δ/ντής Δημόσιου Τομέα για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, Microsoft, επισημαίνοντας ότι στην Ελλάδα «τρέχει» ήδη ένα μεγάλο πρόγραμμα για τους λειτουργούς της εκπαίδευσης. 

Στόχος, όπως εξήγησε, είναι μέχρι το 2025 να έχουν καταρτιστεί στην χρήση της τεχνητής νοημοσύνης 70.000 εκπαιδευτικοί.

 Αυτοί οι πρωτοπόροι εθελοντές θα τραβήξουν στην συνέχεια και τους υπόλοιπους, εκτίμησε ο κος Κιτσανέλης. 

Όπως εξήγησε, η Microsoft εστιάζει σε εφαρμογές και εργαλεία ΑΙ τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση για: τον σχεδιασμό προγραμμάτων σπουδών, την παράδοση περιεχομένου, την αξιολόγηση των μαθητών, την ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, καθώς και για την διαχείριση των σχολικών σπουδών ως μία οντότητα χάραξης πολιτικής. «Εμείς στην Microsoft έχουμε τρεις αρχές: πρώτον, τον εκδημοκρατισμό της ΑΙ, δεύτερον, την ανάπτυξη της ΑΙ και τρίτον, την ενδυνάμωση των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας».

Σχόλια (27)

Ε ξαι;
|

Ε και; Ας κάνει τα βασικά και ας μείνει πίσω στην ΤΝ

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

- Ναι... και με τη Μ.Ν. ποιος θα ασχοληθεί;
- Δηλαδή;
- Να, ο δάσκαλος/καθηγητής δεν χρειάζεται μια υποστήριξη για την ανάπτυξη της μαθητικής νοημοσύνης που έχει η αφιλότιμη εννέα μορφές κατά Gardner!... Τι ήθελε κι αυτός και μας ταρακούνησε;
- Ο σύμβουλος θα...
- Μα τι λέτε; Και η Τ.Ν.; Θα παρατήσει την Τ.Ν. για τον...
....
Εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος
κι εσύ κολλάς σε κάτι πράγματα μικρά...

ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ:
Μου ρίχνεις ευθύνες λες κι έφταιξα εγώ
που χάσαμε χρόνια αγάπης.

Σου ρίχνω ευθύνες, τι άλλο να πω;
Περίμενα τόσο για νά `ρθεις.

Εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος
κι εσύ κολλάς σε κάτι πράγματα μικρά.
Δάσκαλέ μου, όλα επιτρέπονται τη νύχτα
και οι ευθύνες είναι λόγια περιττά.

Εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος...

GENIUS
|

''Ψηφιακό στεφανάκι '' , τρελαθήκατε εντελώς !

Πλατάρος Γιάννης
|

Εγώ ξέρω τι κάνει η Τ. Ν. μιλάω στο τσατ, μαζί της και αλλού.
Ξερω καλά τα παρακατω:
1. Σου γράφει ιστορίες αν πεις την περίληψη.
2. Σου δίνει απαντήσεις σε προβλήματα όπου φαίνεται ότι σκέπτεται.
3. Μετά το 2020 γίνονται άριστες μεταφρασεις πολυσελίδων βιβλίων (δεν το έχουν μάθει πολλοί)
4. Κάνει απίστευτα λάθη και έχει θρασος: παραδειγμα:
- Σοβαρά, αυτές οι λυσεις είναι ακέραιες λύσεις του προβλήματος; κάνε επαλήθευση!
- 5^2+1^2=6^διοτι 25+1=36 (!!!)
-παρακαλω αλλάξτε θέμα! (=Αμα τσαντιστεις, αυτό λένε)
Ξαναπροσπαθεις:
- Δηλαδή επιμένεις ότι οι εξισώσεις.... Τάδε... Δίνουν ακεραίες λύσεις;;
-βεβαίως! Εκτυπωνω ορισμενες: "άλφα ρίζα 2......"
- Να πεις στους προηραμματιστες σου ότι είναι καραγκιόζηδες, αν μπορείς να βρεις καλή μετάφραση στα αγγλικά!...
-παρακαλώ, αλλάξτε θέμα συζήτησης!...
5. Εκτύπωσε μου πρόγραμμα σε γλώσσα python πουνα λύνει το παρακάτω πρόβλημα....
(Το εκτύπωσε!)
- είμαι άσχετος και δεν ξέρω απολύτως τίποτα από προγραμματισμό... Που να το εισάγω να δουλέψει;;;
Με καθοδήγησε 100% επιτυχώς, λύθηκε το πρόβλημα, πήρα 11 λυσεις. Μετά που του ζήτησα μια γενίκευση, μου έγραφε κώδικα, γύριζε λάθος, του έδειχνα το λάθος, τον διόρθωνε, αυτό εγινε μετρημένα 70 φορές, δεν πήρα λύση! . Άλλαξα τσατ 3.5 και πήγα στο τζάμπα τσατ της μάικροσοφτ, το 4.0 και με την μια, πήρα μια λύση!
Το ξαναγενικευσα το πρόβλημα, δουλεύει δύο μέρες, δεν γυρνά λύσεις.
-Μηπως κάνει λούπες και φαίνεται ότι δουλεύει χωρίς να δουλεύει;
Ακόμα εκεί είμαστε....
Και πολλά άλλα που όταν τους λες ευχαριστώ ανταποκρίνονται θετικά και ντρέπεσαι να τους κάνεις παρατήρηση....
Σπουδαίο παιχνίδι....
-

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

@ Διευθυντής Γυμνασίου 15 Απρ. 21:54
Κύριε Διευθυντά,
Την καλημέρα μου έχετε.
Συμφωνώ με όλα αυτά που γράψατε.

Οι έρευνες δειχνουν
|

Ποιες είναι αυτές οι σοβαρές μελετες που έδωσαν ερευνητικά αποτελέσματα ότι ένας στους δυο εκπαιδευτικούς δεν γνωρίζει τι είναι η Τεχνητή νοημοσύνη;εγώ δεν βρήκα καμία έρευνα στη χώρα μας που να διαπιστώνει κάτι τέτοιο.Ούτε δημοσίευση ούτε διατριβή.Μηπως έκανε κανένα ερωτηματολόγιο σε Google το έστειλε σε 30 καθηγητές και έβγαλε συμπέρασμα;Ας σοβαρευτούμε επιτελους

όταν
|

η Τ.Ν. απαντά ότι βαδίζουμε στην καταστροφή και πρέπει να αλλάξουμε τρόπο ζωής με λιγότερη κατανάλωση ενέργειας (πχ όχι χρήση κλιματιστικού παρά μόνο τις πιό ζεστές ώρες της ημέρας,, αργότερη αλλαγή τεχνολογικών συσκευών με χρόνο διατήρησης-ζωής μιας συσκευής πάνω από πενταετία και άνω και όχι κάθε εξάμηνο ή χρόνο αλλαγή, όταν λέει ότι πρέπει να μειωθούν η χρήση αυτοκινήτου, φορτηγών εμπορικών πλοίων, η μείωση αριθμού πτήσεων, η μείωση των τουριστικών ρευμάτων που εξαντλούν ή δοκιμάζουν στα όριά τους τοπικούς φυσικούς πόρους περιοχών, εκεί τι κάνουν οι έξυπνοι πολιτικοί και πρόεδροι κρατικών οργανισμών αλλά και οι πολίτες ;;;
Κλείνουν με τρόπο την εφαρμογή ή καλύπτουν την οθόνη γιατί κανείς δε θέλει να αλλάξει τίποτα στον τρόπο που έμαθε ενάντια στο ίδιο μας το μέλλον...
Μα ζήσω εγώ καλά, άνετα, πλουσιοπάροχα τη ζωή μου και οι επόμενοι ας πάνε να ....

Μπουφανίες
|

αυτοί που ευαγγελίζονται τη τεχνητή νοημοσύνη, έχουν κρατικές πλατφόρμες χείριστες με εχθρότητα πρός στο χρήστη, λειψά ή καθόλου εγχειρίδια χρήσης, χωρίς helpdesk με τηλέφωνο η ζωντανή συνομιλία, χωρίς τηλέφωνα ή email να πάρεις ή να στείλεις αν έχεις τεχνικό πρόβλημα και με ορολογία greeklish και λακωνική που πρέπει ο χρήστη να έχει κάνει σπουδές σε νομική, οικονομικά, τοπογραφία για να μπορέσει να καταλάβει τι θέλουν να συμπληρώσει.
Σπρώχνουν τον απλό πολίτη να καταναλώσει δεκάδες ώρες χωρίς αποτέλεσμα, να εκνευριστεί και αν καταφύγει με την απειλή προστίμου σε λογιστή, δικηγόρο, μηχανικό μήπως βρεί λύση (μιας και τα λεφτά του περισσεύουν και δεν ξέρει τί να τα κάνει)..
Ντροπή, άρπα κόλλα πλατφόρμες, λειψές, εχθρικές στον πολίτη αλλά ξέρουν τι είναι η τεχνητή νοημοσύνη!!!!!! Ούρααααα! Πανηγύρια το λύσαμε το πρόβλημα!!!!

Δυστυχώς
|

ένας στους δύο πολίτικους και Υπουργούς δεν ξέρει τι είναι η κοινή λογική....
δεν έχουν λύσει βασικά προβλήματα υποδομής, ύλης διδασκαλίας, μειωμένου αριθμού μαθητών ανά τάξη, από την αποστήθιση στην γνώση και κατανόηση με πράξη και ασκήσεις και θέλουν και τεχνητή νοημοσύνη...
Ας παραδεχτούν ότι τους ενδιαφέρει η απορρόφηση χρημάτων μέσω ΕΣΠΑ με κάθε τρόπο και όχι η ουσία..(να δείχνουμε μείωση ανεργίας, αυξημένη αμοιβή, απορρόφηση κονδυλίων) και να το λέμε όλη την ώρα στις τηλεοράσεις ότι μαθαίνουμε τεχνητή νοημοσύνη στα παιδιά μπάς και πάρουμε ψήφους

Διευθυντής Γυμνασίου
|

Σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον που όπως λένε οι ομιλητές 11 χώρες έχουν εισαγάγει ήδη την ΑΙ στο εκπαιδευτικό τους σύστημα κάποιοι όπως φαίνεται θέλουν να καθυστερήσουμε όπως έγινε με τις ΤΠΕ που ακόμα μετα από 20 χρόνια υπάρχουν μέχρι και υποψήφιοι διευθυντές που αποκλείονται γιατί δεν έχουν το Α επίπεδο. Η θα τρέξουμε τώρα μαζί με τους πρωτοπόρους ή θα χάσουμε άλλη μια ευκαιρία και θα μυξοκλαίμε ότι είμαστε τα γκαρσόνια του πλανήτη. Γίνεται επανάσταση και εμείς κωλυσιεργούμε με διάφορες δικαιολογίες. Αν αυτά που είπε η κινέζα με τα ψηφιακά στεφάνια ισχύουν, τότε "χαιρέτα μου την ασπρη κιμωλία".

@ΠΣ
|

Εξ όσων γνωρίζω το έργο έχει φύγει από το ΙΕΠ.Ο υπεύθυνος του προγράμματος έγινε σύμβουλος και κανείς άλλος δεν ανέλαβε.Είχαν συσταθεί συντονιστές εμπειρογνώμονες κλπ.Με μια μαζική προσφυγή θα τρέχει το Ιεπ και δεν θα φτάνει.Κάτι ακούγεται ορι το έργο έχει δοθεί είναι στη δια βίου είτε έξω.Να δω ποιοι θα συγγράψουν τα ΠΣ και ποιοι εκδότες θα εμπλακούν.Καμία ενημέρωση.Πετάνε τη μπάλα στην εξέδρα.Ομοιως και το άλλο έργο παραγωγή εκπαιδευτικού υλικου που ακόμα δεν έχει ξεκινήσει.Το μητρώο εθελοντών θα ανακοινωθεί;Ποιος θα πάρει τη θέση της παραιτηθέντος στο ΔΣ και με ποιες διαδικασίες;

@ προγραμματα σπουδών των ΕΠΑΛ
|

και για αυτά και για τα βιβλία και ΑΠ κλπ κλπ ρωτήστε την ΑΙ και ό,τι βγάλει, όλα το υπαιθα ; 41τακατο μόνο, αν πάρει παραπάνω, θα κάνει κάτι παραπάνω. πολλά ζητάτε !

Ελένη
|

Αλλού βαράν τα όργανα αλλού χορεύει η νύφη....

εκπαιδευτικός
|

Σε μια χώρα με χαμηλό ποσοστό εκβιομηχάνισης, το να γνωρίζει ένας στους δύο τι είναι AI, δεν το λες και λίγο.
Στην Αμερική , η AI στην υποχρεωτική εκπαίδευση έχει δοκιμαστικές εφαρμογές. Δεν υποκαθιστά το δεύτερο εκπαιδευτικο ακόμη ή τη διαφοροποιημένη διδασκαλία.
Η πιστοποίηση στις ΤΠΕ περιλαμβάνει στοιχεία για την τεχνητή νοημοσύνη και τα ΚΕΔΙΒΙΜ έχουν ξεκινήσει σεμινάρια. Το ενδιαφέρον είναι μεγάλο. Οι 800 εκπαιδευτικοί με ποιες ανοιχτές, δημόσιες και διαφανείς διαδικασίες προέκυψαν; 'Η παραγνωρίζονται τα πειραματικά σχολεία και η θεσμική υποχρέωση του ΙΕΠ;
Μπορεί το ενδιαφέρον να είναι μεγάλο, μια υποχρεωτική επιμόρφωση, γιατί αυτό προαναγγέλλεται,με περαιτέρω εργατικοποίηση του κλάδου, ανάλογη με αυτή που ο Καραγάτσης περιέγραφε για τους γιατρούς-να μια έρευνα προς μελέτη- και με το κόστος διαβίωσης, οδηγεί σε brain drain. Εχει ήδη ξεκινήσει.

ΠΣ
|

Με τα προγραμματα σπουδών των ΕΠΑΛ έχει κάτι να μας πει το ΙΕΠ. Διαχειρίστηκε ένα τεράστιο έργο και εδώ και μια πενταετία έχει βαλτώσει και δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα με αποτέλεσμα για τα τρια επόμενα τουλάχιστον χρόνια να έχουμε ακόμα τα ίδια προ 30ετίς βιβλία και ΑΠΣ. Πού πήγε το έργο? Ποίοι γράφουν τα νέα ΠΣ και με ποιές διαδικασίες? Ας απαντήσει π΄ρωτα σε αυτά και μετά πάει στο ΑΙ

Να δω
|

τους μαθητές μου στο ΕΠΑΛ με στεφανακι στο χέρι κι άλλο τίποτα...

Καμιά
|

πηγή για την έρευνα; Δείγμα, χρόνος διεξαγωγής, κλπ. Μπα...

Εκπαιδευτικός
|

Μάλλον εκεί στο υπουργείο δεν γνωρίζουν τι δεν γνωρίζει ο εκπαιδευτικός... Δεν υπάρχει, ακόμη τουλάχιστον, τεχνητή νοημοσύνη με την έννοια που ο περισσότερος κόσμος κατανοεί. Υπάρχουν μόνο συστήματα μηχανικής μάθησης, τα οποία έχουν την δυνατότητα προγραμματισμού με πραγματικά δεδομένα και όχι από κάποια παραδοσιακή γλώσσα προγραμματισμού. Όταν το υπουργείο μάθει τι δεν ξέρουν οι εκπαιδευτικοί... Τότε ας πάρει ένα ΕΣΠΑ για ένα επιμορφωτικό πρόγραμμα...

Δεν έχω λόγια
|

Οι μαθητές συλλαβίζουν στην α' Γυμνασίου, δεν ξέρουν να κάνουν απλές μαθηματικές πράξεις... Η τεχνητή νοημοσύνη τους λείπει ή οι ... ήπιες δεξιότητες;
Για άλλη μια φορά στόχος η αμάθεια, η εκπαίδευση της αμάθειας.

"ένας στους δύο εκπαιδευτικούς ξέρει"
|

Μήπως να γίνει και καμιά έρευνα, να δούμε πόσοι πολιτικοί και κομματικά στελέχη ξέρουν τι τους γίνεται γενικώς?
Βάλτε εσείς τα κινέζικα ψηφιακά στεφανάκια, μπας και λύσετε πρώτα τα απλά και καθημερινά.... και μετά θα γίνουμε κι εμείς Matrix!

NN
|

«Η ΑΙ δίνει την δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να απελευθερωθούν από το διαχειριστικό κομμάτι και να επικεντρωθούν στην εκπαίδευση»
Αποκλείεται!
Όλες αυτές τις καθημερινές αλλαγές - οδηγίες - υπουργικές αποφάσεις - νομοθετικές ρυθμίσεις με τις οποίες έρχονται αντιμέτωποι οι εκπαιδευτικοί, είναι αδύνατο να τις "πιάσει" η ΑΙ.

Μιχάλης Θεοδώρου
|

Αφού έλυσε όσα αφορούν τη φυσική νοημοσύνη, καιρός ήταν το Υπουργείο και το ΙΕΠ να επεκταθεί σε ζητήματα AI...& ΕΣΠΑ.

ΝΙΚΟΣ ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ
|

Σοβαρα. Τι λεει, ρε, παιδί μου

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

- Φαντάσου η ΤΝ να λύσει το θέμα των κινητών και την είσοδο των μαθητών την ίδια ώρα!...
- Και να διορθώνει και τα σχόλια στο esos!...
- Χαρά ο ...
- Μη το πεις!
- Γιατί;

Η υπουργός της φωτοτυπίας και της κατάργησης σχολείων
|

Επειδή ζούμε στην Ελλάδα δεν ξεχνάμε τόσο εύκολα όσο νομίζουν... Θυμόμαστε την κυρία Διαμαντοπούλου

Beros Giorgos
|

Αυτός ο εφιάλτης με το στεφανάκι στον καρπό των μαθητών στην Κίνα περνιέται σαν κάτι δημοκρατικό και χρήσιμο για τα παιδιά; Να πληροφορίσει κάποιος την κα Hu πως στην Ελλάδα αντιστεκόμαστε ακόμα στη χρήση καμερών σε δημόσιους χώρους.

ΠΕ86
|

Αν υπήρχε τεχνητή νοημοσύνη όλα αυτά ίσως ήταν χρήσιμα. Προς το παρόν υπάρχουν συστήματα που βγάζουν αληθοφανή κείμενα και πρέπει να ελέγχεται εξονυχιστικά κάθε λεξη που εξάγουν.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ