Διαγράφονται 15λεπτο, κινητά στην τσάντα και "ποινή" στους γονείς που αρνούνται να υπογράψουν των εσωτερικό κανονισμό

Προστίθενται στην απόφαση: Εκτός σχολείου η έκτιση της ποινής των ημερών αποβολής των μαθητών και νέο πλαίσιο αποφάσεων των Συλλόγων Διδασκόντων

17/04/2024

Ενημερώθηκε: 17/04/2024, 07:58

Άκουσε το άρθρο

Με την ηλεκτρονική  "γομολάστιχα" στο χέρι εξακολουθεί να  βρίσκεται το επιτελείο της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας επί του Σχεδίου Απόφασης για τις απουσίες και το "ποινολόγιο" των μαθητών.

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos, από το αρχικό Σχέδιο:

Διαγράφεται η πρόταση να επιτρέπεται στους μαθητές να έχουν το κινητό τηλέφωνο απενεργοποιημένο στην τσάντα και επαναδιατυπώνεται η σημερινή ισχύουσα διάταξη: "Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου".

Τροποποιείται και το πιο πιθανό διαγράφεται  η διάταξη "Προσμέτρηση των καθυστερημένων προσελεύσεων των μαθητών στην αίθουσα στις απουσίες (15λεπτη καθυστέρηση: 1 απουσία, 3 καθυστερημένες προσελεύσεις μικρότερες των 15 λεπτών: 1 απουσία /από 2024-25)".

Αφαιρείται η "ποινή" της μη εγγραφής των μαθητών στο σχολείο, όταν οι γονείς αρνούνται να υπογράψουν των Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας της σχολικής μονάδας.

Εξειδικεύεται το πλαίσιο των τριήμερων και πενταήμερων αποβολών.

Επιπλέον στο Σχέδιο απόφασης:

Προστίθεται διάταξη η οποία ορίζει ότι η  έκτιση της ποινής των ημερών αποβολής των  μαθητών θα γίνεται εκτός σχολείου, δηλαδή στο σπίτι και όχι υποχρεωτικά στο γραφείο του Διευθυντή που ίσχυε σήμερα.

Τροποποιούνται οι διατάξεις που ορίζουν τις συνεδριάσεις και το πλαίσιο αποφάσεων των Συλλόγων Διδασκόντων.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ- ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Το esos ετοίμασε ερωτήσεις -απαντήσεις σχετικά με τα νέα μέτρα τα οποία θα ισχύσουν από το Σεπτέμβριο στα στα Γυμνάσια-Λύκεια, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ανακοινώσεις της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας:

Πόσες απουσίες θα έχει δικαίωμα να κάνει ο μαθητής;

Συνολικά ο μαθητής μπορεί να κάνει 114 απουσίες εκ των οποίων οι 74 θα πρέπει να είναι δικαιολογημένες.

Με ποιο τρόπο μπορεί να γίνε η δικαιολόγηση των απουσιών;

Έως 2 συνεχόμενες  ημέρες  η δικαιολόγηση των απουσιών μπορεί να γίνει με μια απλή δήλωση του γονέα ή κηδεμόνα. Για πάνω από 2 συνεχόμενες ημέρες θα απαιτείται ιατρική γνωμάτευση

Για τις περιόδους που υπάρχει έξαρση της γρίπης θα υπάρξουν επιπλέον δικαιολογημένες απουσίες;

Αν λάβουμε υπόψη αυτό που  συμβαίνει εδώ και πολλά χρόνια ,  το υπουργείο παιδείας , ύστερα από υπόδειξη του υπουργείου Υγείας, για τη χρονική περίοδο που βρίσκεται σε έξαρση η γρίπη, να εκδίδει εγκυκλίους δικαιολόγησης των  απουσιών , ναι θα δικαιολογούνται αυτές οι απουσίες.

Τι θα ισχύσει για τους μαθητές που καθυστερούν να μπουν στην αίθουσα διδασκαλίας;

Εδώ ουσιαστικά με τα νέα μέτρα  νομιμοποιείται η καθυστέρηση προσέλευσης των μαθητών μέχρι 15 λεπτά , καθώς με διάταξη θα ισχύσουν τα εξής:

Προσμέτρηση των καθυστερημένων προσελεύσεων στις απουσίες (15λεπτη καθυστέρηση: 1 απουσία, 3 καθυστερημένες προσελεύσεις μικρότερες των 15 λεπτών: 1 απουσία /από 2024-25).

Ο εκπαιδευτικός της τάξης έχει δικαίωμα να τιμωρήσει έναν μαθητή;

Ναι μπορεί να κάνει: 

•    Προφορική παρατήρηση, 
•    επίπληξη, και 
•    να απομακρύνει τον μαθητή από την τάξη.

Ο Διευθυντής του Σχολείου  ποιες ποινές μπορεί να επιβάλει σε ένα μαθητής  

Μπορεί με δική του  απόφαση, εφόσον ο ίδιος κρίνει να «ρίξει» σε  ένα μαθητής μέχρι τρεις ημέρες αποβολή από μία που ισχύει σήμερα.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων;

Ο Σύλλογος Διδασκόντων έχει τη δυνατότητα:

Να αποβάλει από το σχολείο έναν μαθητή μέχρι 5 ημέρες
Να αλλάξει τμήμα  έναν μαθητή
Να αποκλείσει  έναν μαθητή   από δράσεις, πολιτιστικές ή αθλητικές εκδηλώσεις, εκπαιδευτικές εκδρομές/μετακινήσεις από Σύλλογο Διδασκόντων 
Να αποφασίσει την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος ενός μαθητή.

Μπορεί ο μαθητής να έχει στην τσάντα του το κινητό τηλέφωνο  κλειστό;

 Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου.

Εάν ο μαθητής εντοπιστεί με κινητό σε εμφανές σημείο, για παράδειγμα  επάνω στο θρανίο, θα έχει ποινή;

Σε πρώτη φάση θα του γίνει σύσταση να μην το ξανακάνει.

Εάν εντοπιστεί για  δεύτερη φορά;

θα του επιβληθεί ποινή αποβολής μιας ημέρας

Εάν μαθητής εντοπιστεί με κινητό να είναι ενεργό, ποια ποινή θα έχει;

Θα του επιβληθεί ποινή δυο ή τριών ημερών.

Εάν ο ίδιος μαθητής εντοπιστεί για δεύτερη φορά με κινητό σε λειτουργία;

Θα του δοθεί πενθήμερη αποβολή

Ποιες ποινές επιβάλλονται στον μαθητή που   έχει κινητό και μαγνητοφωνεί ή φωτογραφίζει ή βιντεοσκοπεί εκπαιδευτικούς ή συμμαθητές/τριες του/της  ;

Ανάλογα με τη βαρύτητα του περιστατικού επιλαμβάνεται ο Διευθυντής ή μετά από κρίση του τελευταίου ο Σύλλογος Διδασκόντων για ποινή αποβολής 1-5 ημερών ανάλογα με τη βαρύτητα του περιστατικού.

Αν η παραπάνω συμπεριφορά αφορά σε ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα τρίτων προσώπων; 

Τότε ο Σύλλογος Διδασκόντων υποχρεούται να εφαρμόσει το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος για τον/την υπαίτιο/α μαθητή/τρια.

Σε περίπτωση πρόκληση ζημιών , ηθελημένα, από μαθητές τι θα ισχύσει;

Σε περίπτωση φθοράς:

  • Ο μαθητής /τρια που προκαλεί συνειδητά φθορά στην περιουσία του Σχολείου, ελέγχεται για τη συμπεριφορά αυτή και η δαπάνη αποκατάστασης βαρύνει τον γονέα/ κηδεμόνα του/της ή τον/την ίδιο/α αν είναι ενήλικος.
  • Η Διεύθυνση της σχολικής μονάδας καλεί τον ίδιο τον/την μαθητή/τρια που είναι ενήλικος/η ή τον γονέα/κηδεμόνα στον οποίο/α αποδεδειγμένα αποδίδεται η ζημία και του ζητάει να την αποκαταστήσει, μέσα σε προθεσμία πέντε (5) ημερών.
  • Στην περίπτωση που δηλώσουν ότι δεν προτίθενται να αποκαταστήσουν την ζημία, τότε η Διεύθυνση της σχολικής μονάδας το γνωστοποιεί στον οικείο Δήμο ή στη σχολική επιτροπή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 28 του ν. 5056/2023.

Πως θα λειτουργεί η νέα  ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή την οποία ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας;

Μέσω της της ειδική ηλεκτρονικής εφαρμογής η οποία  θα ενταχθεί στην πλατφόρμα eParents, οι γονείς θα ενημερώνονται:

  • Για την πορεία βαθμολογικών επιδόσεων των παιδιών τους σε τεστ, προφορικά κλπ.
  • Τις ενδεχόμενες "κοπάνες" που κάνουν από το σχολείο.
  • Τον αριθμό απουσιών.
  • Τις παρατηρήσεις και σχόλια  που κάνει το σχολείο για το παιδί τους (επίδοση στα μαθήματα, συμπεριφορά κλπ)

Επίσης οι γονείς θα μπορούν να κλείνουν τα ραντεβού τους με τους εκπαιδευτικούς, για ενημέρωση, μέσω των κινητών.

Αυτό προϋποθέτει η εισαγωγή  στην εφαρμογή του αριθμού του κινητού τηλεφώνου του γονέα.

 Τι θα προβλέπει ο Κανονισμός Λειτουργίας των σχολείων;

Ο κανονισμός εφαρμόζεται εντός του σχολείου, κατά τη διάρκεια των ωρών λειτουργίας του,  καθώς και σε όλες τις δράσεις, πολιτιστικές ή αθλητικές εκδηλώσεις και εκπαιδευτικές εκδρομές/ επισκέψεις/ μετακινήσεις τις οποίες διοργανώνει το σχολείο, με σαφείς κανόνες συμπεριφοράς και συνεπειών για κάθε παράπτωμα

Κοινοποιείται σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, εκπαιδευτικούς, γονείς/κηδεμόνες και  μαθητές, ώστε από πριν όλοι να γνωρίζουν τους κανόνες, τις υποχρεώσεις και τις συνέπειες

Οι γονείς με την εγγραφή υπογράφουν ότι έλαβαν γνώση και βεβαιώνουν τη δέσμευση του παιδιού τους και τη δική τους

 

Σχόλια (48)

Ελενη
|

Διαβάζω τα σχόλια για τα κινητά και απορώ. Όλοι γνωρίζουμε ότι τα έχουν στην τσάντα τους. Όχι όμως πια να τα εμφανίζουν και σε κοινή θεα! Είναι δυνατόν να μην τα ελέγχουν τα σχολεία και να απορούμε για τις νέες οδηγίες; Στο κάτω κάτω, ο νόμος υπήρχε, αν κάποιος δεν τον εφάρμοζε. θα συνεχίσει να μην τον εφαρμόζει. Στο σχολείο μου πάντως αποβάλλεται όποιος χτυπήσει ακόμα και το ξυπνητήρι του επειδή το ξέχασε.

@Ανώνυμη μαθήτρια γ λυκείου
|

Ναι, τα κινητά είναι πρόβλημα. Το ότι υπαρχουν ΚΑΙ άλλα προβλήματα δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να το αντιμετωπίσουμε αυτό. Ο καθένας έχει προτεραιότητες. Μόλις πας να του πεις "αυτό είναι στραβό, πρέπει να το διορθώσουμε" δε θέλει γιατί "κάτι άλλο είναι κι εκείνο στραβό". Έτσι όμως δε θα γίνει ποτέ τίποτα. Οπότε ναι, τα κινητά.

Ανώνυμη μαθήτρια γ λυκείου
|

Έχουμε τόσα προβλήματα στα σχολεία και σας πείραξαν τα κινητά;.. Θεωρώ πως πρέπει πρώτα να λύνονται τα πιο σημαντικά θέματα (όπως σχολικός εκφοβισμός, βία, παραβατικότητα ανηλίκων καθώς και έλεγχος των καθηγητών να είναι όλοι σωστοί και να φέρονται με σεβασμό στους μαθητές αλλά και να κάνουν σωστά τη δουλειά τους δηλαδή να μη κάθονται όλη μέρα χωρίς να γίνεται μάθημα). Δεν συμφωνώ στο να χρησιμοποιούνται τα κινητά μέσα στη τάξη αλλά το να μη μπορούν να το έχουν μέσα στη τσάντα τους απενεργοποιημένο μου φαίνεται ανούσιο και υπερβολικό.

Γονέας
|

Τι προβλέπει η απόφαση για τα κινητά από παιδιά με αναπηρία; Ένα παιδί με αυτισμό που μέχρι τώρα είχε στην κατοχή του κινητό και το χρησιμοποιούσε για να επικοινωνήσει μαζί μου μόλις σχολούσε πως θα δεχτεί τώρα να το αποχωριστεί;

Παναγιωτης , γονιός
|

Αξιολόγηση, αρχίζω από εδώ,
Πολλοί καθηγητές μιλάνε κινητό μέσα στην τάξη ( πιστοποιημενο ) , θα πρέπει λοιπόν αρχίζοντας η αξιολόγηση από τους εκδίδοντας τις διατάξεις αυτές να δούμε αν οι ίδιοι τις εφαρμόζουν, π.χ οι κύριοι των υπουργείων αν χρησιμοποιούν το κινητό εν ώρα εργασίας.... στη συνέχεια αν οι καθηγητές κλείνουν τα κινητά τις ώρες που βρίσκονται στο σχολείο κ στην συνεχεια την εφαρμογή του κανονισμού της παράδοσης των κινητών από τους μαθητές ( όχι να μην φέρουν κινητό γιατί είναι ανασφαλές με όλα αυτά που συμβαίνουν ) ..
2.οσον αφορά την καθυστέρηση... πολλές φορές το λεωφορείο που χρησιμοποιεί το δικό μου παιδί για να πάει σχολείο καθυστερεί 20-30 λεπτά με αποτέλεσμα να έχει 15 απουσίες για φέτος 1ης ώρας... δεν υπάρχει άλλη λυση εκτός από το να ξεκινάει 35-45' λεπτά νωρίτερα για να πάει σχολείο με τα πόδια. .. άρα την απουσία της 1ης ώρας θα πρέπει να την επιβάλλουν λαμβάνοντας υπόψη κ αυτήν την περίπτωση.
3.Σημαντικο και μη αναφερθέν ΠΟΥΘΕΝΑ είναι το ότι το σχολείο ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ κ να κάνουν μάθημα όλες τις διδακτικές ώρες που λέει το πρόγραμμα κ όχι όταν έχουν 5ωρο 6ωρο 7ωρο να σχόλασε στο 3ωρο η να έχουν κενό ανάμεσα στις διδακτικές ώρες γιατί δεν προσήλθε ο καθηγητής για οποιονδήποτε λόγο η γιατί αποφάσισαν να κάνουν συνεδρίαση η να ψηφίσουν ( ας τα κάνουν εκτός ωραρίου αυτά) ... δεν συζητώ για τις απεργίες (έχουν κάθε δικαίωμα κ υποχρέωση να απεργήσουν).

Αυτά τα λίγα προς το παρόν.

Φιλικά

Παναγιωτης

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
|

ΕΔΩΣΕ ΒΗΜΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ )ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΓΚΑΛΕΙΤΑΙ Ο Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ.
ΘΑ 'ΡΘΕΙ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ.

Αναστασια
|

Ας τα αφήσουν ελεύθερα να έρχονται ο,τι ώρα θέλουν.χωρις απουσίες! Αλλά να δούμε ποιοι θα έρθουν στο μσθημα κσι πως θα το περασουν.

ΑΜΦΙΣΒΗΤΩΝ ΤΗΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ
|

1)Κινητά στο σχολείο.
α)Προβλήματα που προκύπτουν από την παρουσία τους στο σχολείο.
-παρεμπόδιση μαθήματος.
-παραβίαση προσωπικών δεδομένων.
-προσβολή διαδικασία εξέτασης.
Αυτά είναι ενδεικτικά μόνο κάποια από τα προβλήματα που προκύπτουν από την ύπαρξη κινητών μέσα στης σχολικές μονάδες.
β) Προβλήματα που αναφέρονται ότι θα προκαλέσει η απουσία κινητών από τους μαθητές.
-αδυναμία επικοινωνίας με τους γονείς.
Αυτό είναι το μόνο πρόβλημα που αναφέρεται.
Και για να μην δημιουργηθεί αυτό το πρόβλημα σε κάποιους γονείς, θα πρέπει η κοινωνία να παλεύει με όλα τα παραπάνω προβλήματα και να ψάχνει ημίμετρα, περιστασιακές λύσεις και πειραματισμούς.
Όχι δεν επιτρέπεται το κινητό στο σχολείο.
Οπότε αν το έχει ο μαθητής στην τσάντα του κλειστό κανείς δεν θα το πάρει χαμπάρι γιατί δεν υπάρχει τρόπος να το ελέγξει στα προσωπικά του αντικείμενα αλλά και δεν θα διεκδικήσει ποτέ αποζημίωση γιατί του κλώτσησαν την τσάντα και έσπασε.
Γιατί αν επιτραπεί να είναι στην τσάντα κλειστό αύριο ο επόμενος μαθητής θα πει ότι φοβάται μην του το σπάσουν ή μη του το κλέψουν και θα το έχει στην τσέπη του κλειστό και πάει λέγοντας.
Δώσε στο παιδί σου ένα κινητό παλαιάς τεχνολογίας , κάνεις καθηγητής, εκπαιδευτικός δεν θα τιμωρήσει- επιπλήξει μαθητή γιατί βρέθηκε στην κατοχή του απενεργοποιημένο κινητό με κουμπιά.
Όλα τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού για να ικανοποιήσουμε τις παράλογες απαιτήσεις των παιδιών μας.
Ο μισοί αυτούς που μάχονται πίσω από την οθόνη του κινητού τους είναι υπεύθυνοι για την κατάντια αυτή.
Είναι αυτοί που νομίζουν ότι ευθύνη για για την ηθική των παιδιών τους φέρουν οι εκπαιδευτικοί και όχι οι ίδιοι.

σίγουρα μέχρι και το γυμνάσιο
|

δεν έχει νόημα η υπογραφή γονέα, καθ όσον είναι υποχρεωτική η φοιτηση.

εφ οσον απαγορεύονται τα κινητά
|

θα πρέπει να απαγορεύονται και για τους εκπαιδευτικούς.

Xristos
|

Το άρθρο 16 αναφέρει ότι τα πρώτα 9 χρόνια είναι υποχρεωτική η εκπαίδευση των παιδιών άρα για ποιες υπογραφές μιλάμε, πάλι παραβιάζεται το άρθρο 16 του συντάγματος με αυτό τον κανονισμό

Γονιος
|

Δεν θα ηθελα το παιδι μου να ειναι χωρις κινητο πηγαινοντας/επιστρεφοντας απο το σχολειο. Οχι, με ολα αυτα που συμβαίνουν καθημερινα γυρω μας. Συμφωνω με τη μη χρηση εντος του σχολειου. Ας ειναι κλειστα στις τσαντες, ας τα παραδιδουν σε καποιον υπευθυνο μπαινοντας.

40 Αδικαιολόγητες απουσίες
|

Ο προβληματισμός για τις 40 αδικαιολόγητες δεν ήταν γιατί υπάρχουν αδικαιολόγητες, αλλά γιατι στο τέλος οι σύλλογοι θα εξαναγκαζονται να διαγραφούν απουσίες για να μείνουν μαθητές με αποβολές. Αν τιμωρηθεί ένας μαθητής δύο φορές με πολυήμερη αποβολή σχεδόν αυτόματα θα "μένει". Αν κάποιος άλλος έχει αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος (τμηματική τιμωρία μέχρι 5ημερη) αυτομάτως θα πηγαίνει στην άλλη σχολική μονάδα και θα έχει μείνει. Την ευθύνη ποιος θα πάρει για αυτά; Ο Διευθυντής; Ο Σύλλογος; Δεν έχουν νόημα ή αδικαιολόγητες, εκτός από γραφειοκρατεία θα φέρουν πολύ μεγάλο πρόβλημα, κανείς δεν θα τιμωρεί για να μη μείνει ο μαθητής (ενώ θα έχει απουσίες υπόλοιπο μέχρι τις 114). Φανταστείτε σε μια σχολική μονάδα να μένουν μαθητές, 5 -6 - 7 και παραπάνω από αποβολή , τι έχει να γίνει.

Εκπαιδευτικός
|

Σε ανθρώπους που είναι της λογικής πονάει κεφάλι κόβει κεφάλι δεν μπορείς να μιλάς.
Μετά μιλάμε για mobile-learning ααα και με υπουργάρα πληροφορικό εεεε.

Μαθητής
|

Στο σχολείο που φοξτω αυτά τα μέτρα εφαρμόζονται εδώ και πολλά χρόνια,με την διαφορά ότι είναι 1 ημέρα αποβολή για χτύπημα/θέαση κινητού, βέβαια κάνεις δεν μπορεί να ψάξει την τσάντα κανενός.Οποτε εάν δεν χτυπήσει το κινητό ή δεν φαίνεται δεν υπάρχει πρόβλημα.Μια ακόμα διάφορα είναι πως στο σχολείο μας παράνομα τα κινητά κατάσχονται.Τι να κάνεις ο διευθυντής μας είναι αρκετά αυστηρός

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ Κ. ΠΛΑΤΑΡΟ
|

Αγαπητέ μου,
1. Νόμιζα ότι η ελευθερία της έκφρασης απόψεων είναι δικαίωμα των ελληνων πολιτών.
2. Νόμιζα ότι όσοι γραφουμε εδώ στο esos έχουμε αποδεχθεί ότι οι απόψεις μας υπόκεινται σε λογική (και, όπου είναι δυνατόν, με τεκμήρια) κριτική.
3. Νόμιζα όμως, η χαζή και καλοπροαίρετη, ότι η κριρική των απόψεων μας θα γίνεται παντα καλοπροαίρετα, σε λογική βάση, και πάντα με σκοπό οι ιθύνοντες, με αποφασιστατικές αρμοδιότητες, να ακούν και τις απόψεις των απόκάτω. Έστω απο εδώ, αφού κανένα επίσημο βήμα έκφρασης απόψεων δεν έχουμε..
Ο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΙΡΩΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΌΣ ΤΟΝΟΣ σας, πολύ με ξένησε. Ειμαι Υποδιυεθυντρια σε πολυυυ μεγάλο σχολέιο, μόνο ορτινάτζα δεν είμαι. Και ΠΟΛΥ χαίρομαι. που σε αυτό ΣΥΝΑΙΝΕΙ ο Διευθυντης μου.. Και επειδή να συνηθίζω να κάνω προτάσεις του αέρα ουτε πολιτικές τοποθετήσεις ,να σας πω απλώς ότι πολλά απο αυτά που προτείνω, τα έχουμε εφαρμόσει. Και λειτουργουν σχετικά καλά. Π.Χ Παραδίδουν οι μαθητές στην στην Υποδιευθυνση τα κινητα τους, όταν υπάρχει ανάγκη να έχουν μετα σχολέιο. Σε συνενόηση. Καιβάζω ταμπελάκια αυτοκόλητα, και δεν ταλαιπωρούμαι καθόλου και έχω την ευθύνη να τα φυλαω-παραδίδω ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΈΙΟ ΜΟΥ κι εγώ ( και ο Διευθυντής και οι 2 ΟΡΤΙΝΑΤΖΕΣ υποδιευθυντές και ο Συλλογος και οι Γονείς.. )
Σταματησα να διαβάζω τα υπολοιπα που λέτε. Είστε ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ.Λυπάμαι για εσάς. Καλό απόγευμα

Απάντηση προς@ Πλάταρος Γιάννης
|

Αγαοητέ μου,
1. Είχα την ελπίδα ότι μπορεί ο καθένας να λέει εδώ στο esos ελευθερα την άποψη του και να δέχεται να υπόκειται σε κριτική, χωρίς ΟΜΩΣ ειρωνείες. Κριτική με λογικά επιχειρήματα , ίσως και τεκμήρια, που αποδεικνύουν το λάθος της άποψης τους.

@40 Αδικαιολόγητες Απουσίες
|

Λογικά, εφόσον θα επανέλθουν δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες απουσίες, θα επανέλθει και η δυνατότητα, ο σύλλογος να δικαιολογεί απουσίες που είναι από αποβολή, όταν θα βγάλει αποτελέσματα φοίτησης.

@Λεδάκης Γιάννης
|

Συγνώμη, αν έχει το κινητό στην τσάντα του απενεργοποιημένο, ποιος θα ψάξει την τσάντα του μαθητή για να δει ότι έχει κινητό μαζί του; Μη βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.

Πλατάρος Γιάννης
|

Για το θέμα παράδοσης του κινητού στην "υποδιευθυνση" όπως αποκαλεί την ορντινατσα του ο διευθυντης:
1. Είναι ξένο περιουσιακό στοιχείο ενίοτε αυξημένης αξίας. Τι γίνεται αν κλαπεί;
2. Οι κλιδωμενοιι φοριαμοι αν χάσεις το κλειδί, ανοίγουν και χωρίς διάρρηξη. Το έχω δει, μπροστά μου, δεν θυμάμαι πως το έκανε ο Πληροφορικός του. Σχολείου μας.
3. Όταν το πρόγραμμα σχολασματος και οι οποίες τροποποιήσεις του κοινοποιουνται με μαζικά μέιλ, δεν υπάρχει ανάγκη κινητού. Ομοίως όταν συνυπάρχει η δυνατότητα τηλεφωνήματα από το σχολείο που πρέπει να υπάρχει.
4. Να το παραδίδουν στον κυρ Παντελή που έχει την ΈΒΓΑ της γειτονιάς.
5. Να το παραδίδουν στον νεότευκτο ΘΕΣΜΌ, του "Αναπληρωτή κηδεμόνα" που υπάρχει νομοθετικά από εποχής ΣΎΡΙΖΑ, για τα παιδιά που είναι από χωριά , έρχονται στην πόλη και δεν είναι εύκολο να έλθει ο κανονικός κηδεμόνας από το χωριό σε μια έκτακτη ανάγκη. Ο αναπληρωτής ορίζεται με υπεύθυνη δήλωση, όπου δηλώνονται τηλέφωνα κτλ στοιχεία επικοινωνίας. Δεν το ξέρετε τον θεσμό, να τον ενεργοποιησουν οι γονείς. Μπορεί να είναι συγγενής, φίλος, κουμπάρος, επαγγελματίας που είμαστε πελάτες.
6. Είναι αστείο που θέλουν να κάνουν τους φυλακες κινητών που απαγορευονται.
7. Ο μαυλισμος με τα κινητά, άρχεται απο τα Δημοτικά. Τα επιτρέπουν οι διευθυντές όλων των βαθμίδων, σε μια στατιστική συχνότητα της τάξης άνω του 90%.
Οι ίδιοι ωρυονται εδώ αν δεν εφαρμόζεται ένας νόμος που τους συμφέρει. Ο σαφέστατος νόμος που απαγορεύει ρητά την κατοχή κινητού στους σχολικούς χώρους , είναι "αγνωστος". Φυσικά και έχουν δικαιολογίες που δεν εφαρμόζουν τους νόμους όπως και 5-6 γνωμικά για τους νόμους και την παραβίαση τους. Εγώ θεωρώ αφατη υποκρισία το φαινόμενο και απλή αξιοπρέπεια την εφαρμογή των νόμων. Όταν μάλιστα μου λενε το τσιτατο "οι νόμοι είναι για να πάρα βιάζονται" για να πουλήσουν φτηνό πνεύμα, έχω έτοιμα αλλά 5 άμεσης ανασυρσης που τους τα λέω ένα ένα για να τους εκθέσω λίγο, για να μην πουλάνε εξυπνάδα που δεν φαίνεται να υπάρχει όταν δεν εφαρμόζεις τον νόμο.
8.Για οσους έχουν νεανικό διαβήτη, η κατοχή κινητού κατ εξαΙρεσην, είναι υποχρεωτική.

Έμπειρος Διευθυντής
|

Το έχουμε ξαναγράψει...όλα αυτά για να εφαρμοστούν χρειάζονται εκπαιδευτικούς που μόνο αυτό θα κάνουν....και μάθημα; Εεε θα επιβεβαιωθεί και πάλι ότι τα σχολεία είναι πάρκινγκ...

Πέτρος
|

Εγώ προτείνω στον υπέρτατο Υπουργό μας να εφαρμόσει, στα πλαίσια της ενδυνάμωσης της συλλογικότητας, ένα όριο απουσιών ανά σχολείο (πχ 114 απουσίες * 100 μαθητές) και οι μαθητές να μοιράζονται αυτές τις απουσίες.
Ένας μαθητής με λίγες απουσίες να δωρίζει απουσίες σε έναν άλλο μαθητή που είναι στο όριο. Μην σας πω να γίνεται και υποχρεωτικό έτσι ώστε να εξαντλούνται όλες οι διαθέσιμες απουσίες της σχολικής μονάδας.

Λεδάκης Γιάννης
|

Δηλαδή, οι μαθητές που ενδεχομένως, αμέσως μετά το σχολείο μπορεί να έχουν φροντιστήριο ή κάποιο άθλημα ή οτιδήποτε άλλο, και θα πρέπει να πάνε μόνοι τους με τα πόδια ή με συγκοινωνία, και αυτό μπορεί να πάει μέχρι αργά το απόγευμα;
Αυτά τα παιδιά θα είναι χωρίς κινητό όλη την ημέρα (εφόσον απαγορεύεται να το έχουν ακόμα και απενεργοποιημένο), με ό,τι συνεπάγεται αυτό.
Ότι στην νέα ψηφιακή εποχή, νέοι άνθρωποι δεν θα έχουν κινητό.

Εξαιρετική προσέγγιση στο πρόβλημα.

NN
|

@40 Αδικαιολόγητες Απουσίες, 17 Απρ 2024 16:21
Πάντα πρέπει να υπάρχει ένα όριο.
Γιατί, αν πούμε ότι στην περίπτωση που αναφέρετε θα πρέπει να μη μείνει με τις 41 απουσίες, ανεβάζοντας δηλαδή το όριο, τότε αν κάνει 42 γιατί να μείνει; Και μετά αν περάσει με 42, γιατί να μείνει με 43; Κ.ο.κ.
Ακριβώς το ίδιο σκεφτικό θα μπορούσε να υπάρξει και με οποιονδήποτε συνδυασμό δικαιολογημένων - αδικαιολόγητων απουσιών.
Εκτός κι αν πούμε, ότι οι αδικαιολόγητες είναι 40 και εφόσον δεν συμπληρώνει τις δικαιολογημένες τότε για κάθε (πχ) 5 δικαιολογημένες που του υπολείπονται μέχρι το όριό τους θα μπορεί να κάνει μια αδικαιολόγητη.
Αυτός είναι όμως ένας άλλος κανόνας που ίσως θα μπορούσε να συζητηθεί.

Dimi Peri 64
|

Είναι σε λάθος κατεύθυνση η ψηφιακή "ενημέρωση"γονέων
.Η τακτική προσέλευση των κηδεμόνων στο σχολείο για ενημέρωση είναι μοχλός καλύτερης λειτουργίας της σχολικής κοινότητας.

ΜΑΤ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΒΑΒ
|

Σε καλή κατεύθυνση βρίσκονται τα μέτρα! Πρέπει να δοθεί ακόμα περισσότερη δύναμη στο σχολείο και στους εκπαιδευτικούς να επιβάλλουν την πειθαρχία χωρίς τον φόβο καταγγελιών από τους γονείς και παρεμβάσεων στο έργο του σχολείου για να υποστηρίξουν αδικαιολογήτως το παιδί τους!

Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να γίνει ομπρέλα προστασίας του Σχολείου , του Διευθυντή των Εκπαιδευτικών ! Σε θέματα πειθαρχίας και καλής συμπεριφοράς των μαθητών να μην υποκύπτουν οι προιστάμενοι ,να ψαρώνουν και να παίρνουν το μέρος των γονέων και να λένε ότι ο γονιός έχει πάντα δίκιο γιατί έτσι τα κακομαθαίνουμε τα βλαστάρια μας! Να καταλάβουν ότι θα υπάρχουν συνέπειες στην ανάρμοστη συμπεριφορά! Να ξαναμπούν κανόνες και να τηρούνται ! Μην τα ισοπεδώνουμε όλα ! Το τσιγάρο άλλη μαστιγα ! Οι εκπαιδευτικοί να είναι συνεχώς κοντά στα παιδιά ! Έλεγχος ,΄ελεγχος , έλεγχος ! Έτσι θα προλαμβάνουμε καταστάσεις!

Μια χαρά.. Και ΣΥΜΦΩΝΩ @Χουρδάκης
|

Είναι απο τις λίγες- για να πω την αλήθεια- φορες που νοιώθω ότι ο δημόσιος διάλογος για ένα επικείμενο Νόμο, ακόστηκε απο το ΥΠΑΙΘΑ. Νομίζω εξορθολογιστηκαμε ΟΛΟΙ μέσα απο τον διάλογο αυτό.. Μπραβο esos για το βήμα λόγου που έχεις καθιερώσει (και για να..πετάξω τη σπόντα μου, οι συνδικαλιστικοί μας φορείς , με τα ΟΧΙ σε όλα, αποδείχτηκαν κατώτεροι των περιστάσεων..)
Επί της ουσίας:
1. Το πλαίσιο έπρεπε να αυστηροποιηθεί
2. Ήταν εντελώς κουφό όλα αυτό με τα 15λεπτα ανοχής. Ευτυχώς μάλλον το πήραν πίσω
3. Σχετικά με τον Εσωτερικό κανονισμό και την υπογραφή γονέων, συμφωνώ με το σχόλιο του κ Χουρδάκη
4. Σχετικά με τις αγωνίες, γονέων μάλλον, σε σχέση με τα κινητά που πρέπει να έχουν μαζί τους οι μαθητές, ειδικά αυτοί που μετακινούνται απο μακριά, ξαναγραφω πρόταση- που έχουμε εφαρμόσει στο σχολέιο μου και λειτουργεί- : όποιος μαθητης ΠΡΕΠΕΙ να έχει μαζί του το κινητό γιατι το χρειάζεται αμέσως μετά την λήξη των μαθημάτων, το παραδίδει το πρωί στην Υποδιεύθυνση και το παραλαμβάνει όταν φύγει το μεσημέρι

40 Αδικαιολόγητες Απουσίες
|

40 Αδικαιολόγητες απουσίες από τις 114.
Προβληματισμός:
Έστω ένας μαθητής/τρια έχει 20 αδικαιολόγητες (ίσως και από κάποιες μονόωρες αποβολές) και καμία δικαιολογημένη απουσία. Τιμωρείται με τρίωρη αποβολή με 3 ημέρες*7 ώρες= 21 απουσίες. Άρα αυτός ο μαθητής/τρια θα ξεπεράσει το όριο των αδικαιολόγητων απουσιών και θα επαναλάβει την τάξη.

Εκπαιδευτικός
|

Με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση τι θα γίνει? Εκεί καμία εισήγηση δε θα υπάρξει για κανένα μέτρο?
Πλατφόρμα έχουμε....

Anonymous
|

Γιατί αποβολή μόνο για κινητο;
Όποιος μένει μακριά από το σπίτι του πως θα επικοινωνεί με τους γονείς του σε έκτακτη ανάγκη;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ