Καταθέστε την άποψή σας στο esos για κινητά τηλέφωνα, "ποινολόγιο" και απουσίες μαθητών

Τα σχόλια των αναγνωστών στα ρεπορτάζ μας έχουν μεγάλη βαρύτητα για αυτό και σε πολλές περιπτώσεις στο παρελθόν έχουν συμβάλει σε αποφάσεις υπουργών να αποσύρουν σκέψεις , προτάσεις και αποφάσεις επί σημαντικών εκπαιδευτικών θεμάτων

17/04/2024

Ενημερώθηκε: 17/04/2024, 19:29

Άκουσε το άρθρο

Πάγια άποψη και θέση του esos είναι ότι τις περισσότερες φορές τα σχόλια των αναγνωστών  στα ρεπορτάζ μας έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα για αυτό και σε πολλές περιπτώσεις  στο παρελθόν έχουν συμβάλει σε αποφάσεις υπουργών να αποσύρουν   σκέψεις , προτάσεις και αποφάσεις επί σημαντικών εκπαιδευτικών θεμάτων.

Καθ' ομολογίαν των υπουργών που έχουν διατελέσει στο "τιμόνι" του υπουργείου Παιδείας διαβάζουν ανελλιπώς τα σχόλια των αναγνωστών στα ρεπορτάζ του esos.

Για το λόγο αυτό  το Τμήμα Σύνταξης του esos καλεί του αναγνώστες (μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς)    να καταθέσουν το σχόλιό  τους ή τις   προτάσεις  τους στην παρακάτω φόρμα των σχολίων, επί  των κάτωθι  θεμάτων:

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos,  από το αρχικό Σχέδιο της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας:

Διαγράφεται η πρόταση να επιτρέπεται στους μαθητές να έχουν το κινητό τηλέφωνο απενεργοποιημένο στην τσάντα και επαναδιατυπώνεται η σημερινή ισχύουσα διάταξη: "Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου".

Τροποποιείται και το πιο πιθανό διαγράφεται  η διάταξη "Προσμέτρηση των καθυστερημένων προσελεύσεων των μαθητών στην αίθουσα στις απουσίες (15λεπτη καθυστέρηση: 1 απουσία, 3 καθυστερημένες προσελεύσεις μικρότερες των 15 λεπτών: 1 απουσία /από 2024-25)".

Αφαιρείται η "ποινή" της μη εγγραφής των μαθητών στο σχολείο, όταν οι γονείς αρνούνται να υπογράψουν των Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας της σχολικής μονάδας.

Εξειδικεύεται το πλαίσιο των τριήμερων και πενταήμερων αποβολών.

Επιπλέον στο Σχέδιο απόφασης:

Προστίθεται διάταξη η οποία ορίζει ότι η  έκτιση της ποινής των ημερών αποβολής των  μαθητών θα γίνεται εκτός σχολείου, δηλαδή στο σπίτι και όχι υποχρεωτικά στο γραφείο του Διευθυντή που ίσχυε σήμερα.

Τροποποιούνται οι διατάξεις που ορίζουν τις συνεδριάσεις και το πλαίσιο αποφάσεων των Συλλόγων Διδασκόντων.

Επίσης:

Συνολικά ο μαθητής μπορεί να κάνει 114 απουσίες εκ των οποίων οι 74 θα πρέπει να είναι δικαιολογημένες.

Σε περίπτωση πρόκληση ζημιών , ηθελημένα, από μαθητές, το κόστος αποκατάστασης των το πληρώνουν οι γονείς.

Μέσω ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής οι γονείς θα ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για τις απουσίες των παιδιών τους.

Αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος και απαγόρευση συμμετοχής σε εκδρομές των παραβατικών μαθητών.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (118)

Απελπισμένη μητέρα
|

Για αρχή να σας πω ότι συμφωνώ ότι αυτά τα μέτρα πρέπει να παρθούν ,είναι απαραίτητο για να καλυτερεύσουν τα πράγματα αλλά γιατί πρέπει από φέτος και μόλις δέκα μέρες πριν τις εξετάσεις να ενημερωνόμαστε ότι τα παιδιά μας θα μείνουν από απουσίες? Το παιδί μου λοιπόν είναι στο φάσμα του αυτισμού και πάει τρίτη λυκείου σε ΕΠΑΛ έκανε όνειρα να περάσει σε ένα πανεπιστήμιο .
Τώρα τι θα πω σε αυτό το παιδί ?Να ξαναπάει στην ίδια τάξη ?
Γιατί να μην είναι γνωστό από Σεπτέμβριο?
Εξεταστε πάλι την εγκύκλιο βάλτε εξαιρέσεις .Γιατί ζητάτε μόνο χαρτί νοσηλείας για να δικαιολογήσετε απουσίες? Έχω τρεις γνωματεύσεις από διαφορετικούς γιατρούς αλλά ιδιώτες.
Σας παρακαλώ στείλτε την εγκύκλιο !!!!!!!!

Δημητρης
|

Τι νόημα έχει η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος ως ποινή για κάποιον μαθητη;
Να φύγει από ένα σχολείο και να τον φορτωθεί ένα άλλο?

Μανώλης
|

Πριν σχολιάσω τα μέτρα του Υπουργείου μια παρατήρηση. Η κατάσταση της υπερέκθεσης των παιδιών και εφήβων είναι χειρότερη απ' ότι φαίνεται. Με αυτό δεν εννοώ μόνο την ακτινοβολία, η οποία είναι το μικρότερο κακό. Εννοώ πρώτον τον ίδιο τον τρόπο με τον οποίο περνά η πληροφορία στο χρήστη και δεύτερον το περιεχόμενο που πλασάρεται μέσα από τις οθόνες. Η πρόβλεψη είναι για το μέλλον δεν είναι θετική, κατά τη γνώμη μου θα χειροτερέψει.
Όσον αφορά τα μέτρα του Υπουργείου Παιδείας. Η απαγόρευση από μόνη της δεν πρόκειται να λύσει το πρόβλημα. Αντίθετα θα εκπαιδεύσει τους χρήστες παιδιά και εφήβους να κρύβονται καλύτερα και να αγνοούν τις ποινές.
Αυτό που χρειάζεται είναι πρώτον η βιωματική αγωγή, είτε στην τάξη, είτε σε ομάδες ελεύθερης έκφρασης, όπου τα παιδιά και οι έφηβοι να μπορούν να συζητούν για τα προβλήματα που ανακύπτουν από την υπερβολική έκθεση στις οθόνες.
Δεύτερον χωρίς η εκπαιδευτική κοινότητα (γονείς και εκπαιδευτικοί) να κηρύξει ανένδοτο αγώνα ενάντια στην μουσική και τηλεοπτική υποκουλτούρα το παιγνίδι είναι χαμένο. Τρίτον αν δεν στραφούμε ενάντια στο αναλυτικό πρόγραμμα που επιλέγει την προτεραιότητα των μαγειρικών συνταγών έναντι της λογοτεχνίας και της ποίησης δεν θα καταφέρουμε τίποτα. Κλείνοντας να αναφέρω εδώ όσα ανέφερε ο Frank Hebert για τη σχέση του χρήση και μηχανής. Ο χρήστης μαθαίνει να αντιμετωπίζει τους άλλους, όπως το μηχάνημα που έχει μπροστά του, δηλαδή χωρίς συναίσθημα.

Εκπαιδευτικός σε εσπερινό Γυμνάσιο-ΓΕΛ
|

Να λάβει υπόψη η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ότι οι μαθητές στα εσπερινά σχολεία είναι ενήλικες και στις τελικές αποφάσεις να καθορίσει αυξημένο όριο απουσιών σε σχέση με αυτό που ισχύει(πρόταση:180), χωρίς διαχωρισμό των απουσιών, διαφοροποιημένο ποινολόγιο και για ότι αφορά τα κινητά να προβλέπει την απενεργοποίηση κατά την διάρκεια της διδακτικής ώρας. Σε μεταγενέστερο χρόνο θα πρέπει να αλλάξει τα προγράμματα σπουδών και το ωρολόγιο πρόγραμμα, σε εσπερινά Γυμνάσια, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες και στις δυνατότητες των μαθητών που φοιτούν σε αυτά .

@απενεργοποιητές κινητών
|

Και να υπάρχουν (λέμε τώρα) κόφτες/απενεργοποιητές κινητών δε όλα τα σχολεία, το πρόβλημα δεν είναι εκεί. Οι κόφτες δεν κόβουν κάμερα και ήχο, οπότε άνετα βιντεοσκοπεις και το ανεβάζεις μετά. Ή έχεις αποθηκευμένα χιλιάδες podcast και βίντεο στο κινητό. Άσε δε και το διαμοιρασμό με Bluetooth.

NN
|

@Χρήση κινητού για διευκόλυνση διδασκαλίας, 19 Απρ 2024 12:57
+1
Κι εγώ, όσο ήμουν ακόμη εν ενεργεία, ζητούσα από τα παιδιά κάποιες μέρες να φέρουν τα κινητά του (ναι, υπήρχαν παιδιά που δεν το είχαν μαζί τους πάντα) και να το χρησιμοποιήσουν σε πειράματα, κυρίως σε πραγματικά αλλά και μερικές φορές σε εικονικά. Τελειώνοντας τα άφηναν μέσα στις τσάντες τους και έβγαιναν για διάλειμμα (η πόρτα κλειδώνονταν βεβαίως).
Αυτό που παρατήρησα ήταν ότι αυτές τις ημέρες, λιγότερα παιδιά το έπαιρναν έξω στην αυλή (στα άλλα διαλείμματα).
Όποιο παιδί σκοπεύει να το χρησιμοποιήσει στο σχολείο με ανάρμοστο τρόπο, θα το κάνει είτε επιτρέπεται, είτε υπάρχει απλή απαγόρευση, είτε υπάρχει απαγόρευση με απειλή αυστηρής ποινής.
@Φιλόλογος πρώην, 19 Απρ 2024 11:53
Για το Υ.Γ. Μα εννοείται ότι κατάλαβα τον αποδέκτη, γι' αυτό το σχολίασα έτσι.

@ το δικό μου κινητό hotspot
|

μάλιστα ! πλακέτα να μπει στον τοιχο του χορηγού δεδομένων στους μαθητάς !
σοβαρά; σε ποιο μάθημα; τι παραπάνω έμαθαν ; με περισσότερη προσοχή έχουμε και περισσότερη μελέτη ή πιο ουσιαστική; ή τα πιάνουν από την παράδοση; στο β1 επίπεδο τίποτα δεν κάνατε σχετικό. στο β2 πότε δώσατε εξετάσεις και πόσο χρόνο μετά την πιστοποίηση τα αξιοποιήσατε; πόσο διάστημα; πόσο χρόνο συνολικά διδάσκατε προ κινητών; ήταν άχρηστο όλο εκείνο το διάστημα και τώρα ειδατε και ειδαν οι μαθητές το φως το αληθινό; για λεγε λεπτομέρειες να θαυμάσουμε !

Χρήση κινητού για διευκόλυνση διδασκαλίας
|

Πολλά από αυτά που διδαχθηκα ως εκπαιδευτικός στις πιστοποιήσεις Β επιπέδου, τα εφαρμόζω στους μαθητές μου (λύκειο) μέσω εφαρμογων και ασκήσεων που ετοιμάζω και κάνουμε με τα κινητά τους στο χέρι. Τους αρέσει πολύ, δίνουν προσοχή στο μάθημα και συμμετέχουν οι περισσότεροι ενεργά. Για όσους δεν έχουν δεδομένα, κάνω το δικό μου κινητό hotspot. Τώρα πλέον δεν θα μπορώ να κάνω έτσι το μάθημά μου;;; Εφαρμόζω μια διδασκαλία πιο κοντά στην πραγματικότητά τους και στη σύγχρονη τεχνολογία. Αίθουσες υπολογιστών δεν υπάρχουν διαθέσιμες κάθε ώρα και στιγμή, αλλά και να υπάρχει κάποια στιγμή, είναι πιο χρονοβόρο ώσπου να βρεθούμε στην αίθουσα υπολογιστών, να ανοίξουν τους υπολογιστές, αν συνδεθούν σε λογαριασμούς τους. Χάνεται χρόνος. Οπότε, για κάποιες περιπτώσεις, τα κινητά είναι προς όφελος μας.

Φιλόλογος πρώην
|

@NN / 19 Απρ 2024 09:34
Συμφωνώ. Αυτό που απλώς προσπάθησα να εξηγήσω είναι ότι η όλη συζήτηση για τα κινητά δεν είναι καινούργια, ούτε ο νυν υπουργός είναι ο πρώτος που το ξεκίνησε, χωρίς φυσικά να αλλάζει τίποτε, αφού είναι πρακτικά αδύνατον να ελεγχθεί ο κάθε μαθητής. Ακόμη συνεχίζω να περνώ μια δυο φορές τη βδομάδα από το παλιό μου σχολείο και φυσικά βλέπω όλους τους μαθητές κανονικότατατα με τα κινητά στο χέρι!
ΥΓ. Ελπίζω να κατάλαβες ότι η φράση μου "επιδεικτικές επιστημονικές αναλύσεις" δεν αναφέρεται σε σένα!

NN
|

@Φιλόλογος απών, 18 Απρ 2024 20:43
Λέτε:
«Ατέλειωτα σχόλια και επιδεικτικές επιστημονικές αναλύσεις.....»
Όμως δεν έχετε δίκιο. Είναι τελείως απαραίτητα όλα αυτά.
Είναι τρανή απόδειξη της αποτυχίας του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Έτσι, κάποιος που (νομίζει ότι) έμαθε κάτι στο γυμνάσιο - λύκειο, θεωρεί τον εαυτό του παντογνώστη (χωρίς να οδηγούμαστε συνειρμικά σε κάτι άλλο από αυτό), σε τέτοιο βαθμό που προχωράει σε αναλύσεις για θέματα για τα οποία (αποδεικνύεται ότι) έχει παντελή άγνοια.

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

- Παππού, παππού, να σου πω ένα μεγάλο αριθμό;
- Πες μου, αντράκι μου.
- Εκατό χίλια εκατομμύρια!
- Εγώ παππού ξέρω ένα πιο μεγάλο!
- Για πες μου.
- Χίλια και άλλα χίλια εκατομμύρια εκατό!
- Ναι...
- Παππού, εγώ ξέρω τον πιο μεγάλο αριθμό που υπάρχει!
- Πού τον έμαθες Κωστή;
- Τον άκουσα από τον μπαμπά που διάβαζε κάτι στο esos και το έλεγε στη μαμά και
γελάγανε.
- Τι άκουσες;
- Χίλια ημίτονα ωμέγα εκατό ογδόντα μοίρες ένα εκατομμύριο! Αυτός δεν είναι ο πιο μεγάλος παππού;
- Εεε, ίσως να είναι αυτός. Να σας δώσω τώρα τη μπάλα να παίξετε στην αυλή;
- Εγώ παππού θα βάλω εκατό ημίτονα γκόλ!
- Χαχαααα... βρε τι πάθαμε!...

Να επιτρέπεται η μπάλα καπνίζοντας....
|

@Χ.Ψ. 18 Απρ 2024 15:59
"Αν ο γονιός γνωρίζει ότι καπνίζει το παιδί του και ΔΕΝ τον πειράζει κλπ."?
Πολλά πράγματα μπορεί να μην πειράζουν σ' ένα γονιό για το παιδί του.... αλλά να πειράζουν πχ στο Νόμο. Είτε εντός είτε εκτός σχολείου, απαγορεύεται το κάπνισμα σε ανήλικους (κάτω των 18 ετών).

ΑΠΟΒΟΛΕΣ
|

Αποβολή ναι, ακόμη και μέχρι 5 ημέρες με κατάλληλη αιτιολόγηση. Όμως απουσίες από αποβολές να μετράνε στις συνολικά 114 και όχι στις 40 αδικαιολόγητες, αλλιώς περισσότερα προβλήματα θα φέρουν. Θα αρχίσουν να ''μένουν'' μαθητές λόγω υπέρβασης των 40 απουσιών για πλάκα, όλοι αυτοί + γονείς κλπ θα δημιουργήσουν σοβαρά προβλήματα στη σχολική κοινότητα, πχ καταλήψεις. Συνεπώς αν γίνει αυτό με τις 40 απουσίες, ποιος Σύλλογος θα αναλαμβάνει να τιμωρήσει με τέτοια ευθύνη για αυτό που θα ακολουθήσει;;

Φιλόλογος απών
|

Ατέλειωτα σχόλια και επιδεικτικές επιστημονικές αναλύσεις, όλα εντελώς ΑΣΚΟΠΑ! Ούτως ή άλλως η απαγόρευση κινητών στα σχολεία ισχύει τυπικά εδώ και χρόνια! Με δεδομένο ότι δεν επιτρέπεται (και σωστά) σωματικός έλεγχος ή έλεγχος σε τσάντες μαθητών, είναι βέβαιο ότι οι μαθητές θα συνεχίσουν κανονικότατα να κουβαλούν μαζί τους κινητά, οπότε όλη η ιστορία εντοπίζεται εκ των πραγμάτων στη χρήση του και μόνο. Προφανώς στα διαλείμματα σε κάθε γωνιά του σχολείου θα γίνεται και χρήση, γιατί οι εφημερεύοντες αντικειμενικά αδυνατούν να ελέγχουν το σύνολο των μαθητών εντός κι εκτός του κτιρίου ή ακόμη περισσότερο έξω από το προαύλιο.
Επομένως παραμένουμε στην ίδια ακριβώς (άθλια) κατάσταση που είχαμε και πριν, άρα όλη η περαιτέρω κουβέντα επί του θέματος είναι άσκοπη, γιατί δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτε!

Χουρδάκης Μιχαήλ
|

Α και κάτι άκομα. Για κάθε αποβολή του μαθητή, αύξηση 1% στο φόρο στην ΑΑΔΕ των γονέων.

Και για τους πρώτους 3 μαθητές της τάξης που αριστεύουν, μείωση 1% στο φόρο.

Και όλοι θα γίνουνε αρνακια.

NN
|

@Πλατάρος Γιάννης, 18 Απρ 2024 18:07
Υποκλίνομαι στις γνώσεις σας!
Παίρνω πίσω ότι έχω πει για εσάς μέχρι τώρα.
Παραδίδω και το νόμπελ μου για να το δώσουν σε εσάς που το αξίζετε πραγματικά.
Υ.Γ. Πολύ μου άρεσε αυτό το ημ(ωt) +ημ{ωt+π) =0. Είναι αχτύπητο! Θα προτείνω να πάρετε 5-6 νομπέλια μαζί.
Υ.Γ.2 Για να κάνω και λίγο τον έξυπνο θα βελτιώσω την προηγούμενη σχέση σε Α1*ημ(ωt+φ1) +Α2*ημ{ωt+π+φ2) =???. Όπου Α1 και Α2 τα πλάτη του σήματος στο σημείο ενδιαφέροντος και φ1 και φ2 οι φάσεις στο ίδιο σημείο. Μαντέψτε τι θα γίνει παραδίπλα από το σημείο ενδιαφέροντος για σήματα με μέγιστο μήκος κύματος 12 cm.
Αν δεν μπορέσετε μαντέψετε καλά, θα μου επιστρέψετε το νόμπελ;

To καλό το παλληκάρι...
|

Ωραία κόφτες κινητών δεν μπορούν να μπουν και λόγω κόστους και λόγω νομικών θεμάτων. Υπάρχει όμως η δυνατότητα εντοπισμού ανοιχτού κινητού που εκπέμπει με Bluetooth η WiFi και ΠΡΈΠΕΙ να γίνεται στις Πανελλαδικές γιατί η Τεχνολογία εκεί στο Υπουργείο σας έχει ξεπεράσει και κοιμαστε τον ύπνο του δικαίου ! Δεκάδες περιστατικά κάθε χρόνο με κινητά στις Πανελλαδικές και ακουστικά ψείρες που σφηνωνουν στα αυτιά και τρέχουν μετά στους ωρυλλαδες να τους τα βγάλουν . Πολύ απλά μπαίνει κάποιος της επιτροπής με την κατάλληλη εφαρμογή στο κινητό του στην αίθουσα και ανίχνευει πολύ εύκολα ότι υπάρχει ανοικτό κινητό με Bluetooth (προφανώς ασύρματα ακουστικά ψείρες). Ζητάει ευγενικά από τους μαθητές εάν έχουν "ξεχάσει" κάποιο κινητό ανοικτό και δεν το έχουν παραδώσει κατά την είσοδο. Ο δε αστυφύλακας του εξεταστικού μπορεί να κάνει μια περιμετρική βόλτα ( η κάποιος της επιτροπής ) λίγη ώρα μετά την ανακοινώσει των θεμάτων και να εντοπίσει υπόπτους που κάθονται σε παρκαρισμένα αυτοκίνητα έξω από τις αίθουσες ! Μην ξεχνάτε η εμβέλεια του Bluetooth είναι 8-10 μέτρα και περισσότερο εάν είναι ακουστικά με WiFi! Απλός τρόπος για αδιάβλητο εξετάσεων 100% και τζάμπα κυριολεκτικά ! Η πολιτική βούληση η η οξυδέρκεια δεν υπάρχει εκεί στο Υπουργείο

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Δ.
|

1. Κινητά και smartwatches πλήρως απαγορευμένα. Ποινές για την κατοχή ή απλή τηλεφωνική χρήση κλιμακούμενες με βάση την υποτροπή, 1ημ αποβολή, 3 ημέρες αποβολή, αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Μόλις την πατήσει ο πρώτος χαλαρός οι υπόλοιποι θα συμμαζευτούν. Για βιντεοσκόπηση ντουγρού για αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
2. Ο μαθητής μετά από αποβολή, όσες μέρες και να είναι αυτή, να εισέρχεται στο σχολείο υποχρεωτικά μαζί με τον κηδεμόνα του για να του λέμε δυο λογάκια, που πολλούς από αυτούς των παραβατικών δεν τους βλέπουμε ούτε στον Αγιασμό. Αλλιώς να του απαγορεύεται η είσοδος με συνέχιση της αποβολής από το σχολείο μέχρι να έρθει με τον κηδεμόνα του. Αυτό θα τσούξει και τον μαθητή και τον κηδεμόνα.
3. Εννοείται η περίοδος αποβολής να είναι στο σπίτι και όχι στο σχολείο! Όταν επιστρέψει με το καλό και μαζί με τον κηδεμόνα του, μπορούν να εφαρμοστούν τα άλλα υποστηρικτικά μέτρα.
4. Απουσίες 114 σύνολο ως εξής: 34 αδικαιολόγητες, 60 δικαιολογημένες με ότι ορίζει τώρα ο νόμος, 20 δικαιολογημένες με απλή αίτηση-υπεύθυνη δήλωση του κηδεμόνα (αυτοπροσώπως στο σχολείο).
5. Πρόκληση ζημιών ηθελημένα και αποδεδειγμένα, χρέωση στους γονείς. Σε περίπτωση ζημιών υπό κατάληψη που δεν αποδεικνύεται ο ένοχος, χρέωση ισόποσα στους γονείς των συμμετεχόντων. Μην ξεχνάμε ότι υπό κατάληψη, υπεύθυνοι της φύλαξης του χώρου είναι οι καταληψίες που με ονομαστική και καταγεγραμμένη ψηφοφορία θα αναλαμβάνουν και την ευθύνη της όποιας εξέλιξης.
6. Φυσικά και απαγόρευση συμμετοχής σε εκδρομές των παραβατικών μαθητών. Όχι μόνο με απόφαση Συλλόγου, άλλα και αυτόματα για όποιον έχει μαζέψει 2 ημέρες αποβολή και πάνω.
7. Αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος μόνο από τον Σύλλογο, χωρίς καμία εμπλοκή της Διεύθυνσης.
8. Αλλαγή του πλαισίου προαγωγής των μαθητών στο Γυμνάσιο που να προβλέπει προαγωγή στην επόμενη τάξη ή βαθμίδα με οποιοδήποτε βαθμό, χωρίς βάση, για όποιον έχει μείνει στην ίδια τάξη λόγω βαθμών (όχι απουσιών). Το να σπρώχνουμε κάποιον που έχει μείνει λόγω βαθμών στην ίδια τάξη με το ζόρι στο 10 σε όλα τα μαθήματα για να πάει παρακάτω μόνο και μόνο επειδή το Γυμνάσιο είναι υποχρεωτική εκπαίδευση πρέπει να σταματήσει. Αν δεν μπορεί να το πάρει ούτε την δεύτερη χρονιά επανάληψης, δεν θα το πάρει ποτέ. Ας πάει παρακάτω ή να πάρει απολυτήριο με 3 ας πούμε στα Μαθηματικά. Είναι προτιμότερο από το να στριμώχνονται όλοι στο 10 και πιο αληθινό σε σχέση με την γνωστική ικανότητα, επίσης και δικαιότερο για τους υπόλοιπους.
9. Αλλαγή του πλαισίου των εκδρομών. Κατάργηση των πολυήμερων εκτός συγκεκριμένων προγραμμάτων. Νομική κάλυψη των συνοδών, όχι αυτόφωρο. ΕΔΕ μόνο σε κραγμένες περιπτώσεις, αλλιώς αυτόματα στο αρχείο. Ανήλικοι ξεανήλικοι, μόνο έτσι συνοδεία.

Πλατάρος Γιάννης
|

Απενεργοποιητες κινητών δεν μπορούν να μπουν! Το έχω εξηγήσει πάνω από 3 φορες. Αλλη μια με λίγη Φυσική:
Η τηλεφωνία εκπέμπει ένα σήμα σταθερής συχνότητας ημιτονοειδους τύπου.
Αυτό το σήμα κουβαλά την φωνή με κάποια διαμόρφωση που δεν πειράζει την συχνότητα, αλλά μόνο το πλάτος (υπάρχει και άλλος τρόπος, χρησιμοποιώ αρχαίο ραδιοφωνικό μοντέλο)
Εχουμε μια συσκευή που ανιχνεύει την συχνότητα εκπομπής έστω ν. (ω=2πν). Μόλις το αντιληφθεί η συσκευή, εκπέμπει ένα ιδιας συχνότητας σήμα με διαφορά φάσης π, (=180 μοίρες)
Με αυτόν τον τρόπο τα δύο σήματα αλληλοεξουδετερονονται.
ημ(ωt) +ημ{ωt+π) =0.
Εχουμε πηγή ακτινοβολίας, που εξουδετέρωσε άλλη πηγή.
Πάνε στα δικαστήρια και την απαγορεύουν για λόγους υγείας.
Ταχα, όλες οι πηγές, προκαλούν βλάβη. Το δικαστήριο δεν έχει πιστοποιησεις ασφαλείας, τα απαγορεύει.
Οι ψεκασμενοι υποψιάζονται και τους αναμεταδότες σήματος ασύρματου διαδικτύου.
Προσπαθούσα να πείσω έναν τέτοιο, ότι αφού το σήμα χάνεται, στο διπλανό δωμάτιο, είναι απελπιστικά αδύνατο. Άρα ασφαλές. Ενώ όταν κτυπα το κινητό σου από αναμεταδότη στα 4 χιλιόμετρα, είναι πολύ πιο ισχυρό. Του εξήγησα την μείωση με το τετράγωνο της απόστασης με την γεωμετρία της σφαίρας, δεν κατάλαβε!... Ούτε ο Ν. Ν. να ήταν!...
Επομένως προτείνετε κάτι άλλο!
Εσείς που ξέρετε ότι υπάρχουν στις πανελλήνιες τέτοιες συσκευές, έχετε 15 - 18 χρόνια να πάτε σε εξεταστικό.
Προτείνετε κάτι άλλο, έχετε πλούσιες ιδέες... Λχ. ραδιογωνιομετρο, διότι τα κινητά όταν είναι εν υπνώσει παρ ότι δεκτές, εκπέμπουν ένα σήμα που και που, και λένε στην εταιρεία "εδώ είμαι"
Υπάρχει και τρόπος εντοπισμού ακόμα και να είναι απενεργοποιημενο, αφού μπορεί να εκπέμψει σήμα μέσω επαγωγής από παλμό στο "κύκλωμα Τόμσον" που έχουν...
Θα εμφανισθεί σε λίγο ο υποψήφιος νομπελίστας κ. Ν. Ν. να τα εξηγήσει καλύτερα και να με διορθώσει....

Πλατάρος Γιάννης
|

Απενεργοποιητες κινητών δεν μπορούν να μπουν! Το έχω εξηγήσει πάνω από 3 φορες. Αλλη μια με Φυσική:
Η τηλεφωνία εκπέμπει ένα σήμα σταθερής συχνότητας ημιτονο είδους τύπου.
Αυτό το σήμα κουβαλά την φωνή με κάποια διαμόρφωση που δεν πειράζει την συχνότητα, αλλά μόνο το πλάτος (υπάρχει και άλλος τρόπος, χρησιμοποιώ αρχαίο ραδιοφωνικό μοντέλο)
Εχουμε μια συσκευή που ανιχνεύει την συχνότητα εκπομπής έστω ν. (ω=2πν). Μόλις το αντιληφθεί η συσκευή, εκπέμπει ένα ιδιας συχνότητας σήμα με διαφορά φάσης π, (=180 μοίρες)
Με αυτόν τον τρόπο τα δύο σήματα αλληλοεξουδετερονονται.
ημ(ωt) +ημ{ωt+π) =0.
Εχουμε πηγή ακτινοβολίας, που εξουδετέρωσε άλλη πηγή.
Πάνε στα δικαστήρια και την απαγορεύουν για λόγους υγείας.
Ταχα, όλες οι πηγές, προκαλούν βλάβη. Το δικαστήριο δεν έχει πιστοποιησεις ασφαλείας, τα απαγορεύει.
Οι ψεκασμενοι υποψιάζονται και τους αναμεταδότες σήματος ασύρματου διαδικτύου.
Προσπαθούσα να πείσω έναν τέτοιο ότι αφού το σήμα χάνετε στο διπλανό δωμάτιο, είναι απελπιστικά αδύνατο. Άρα ασφαλές. Ενώ όταν κτυπα το κινητό σου από αναμεταδότη στα 4 χιλιόμετρα, είναι πολύ πιο ισχυρό. Του εξήγησα την μείωση με το τετράγωνο της απόστασης με την γεωμετρία της σφαίρας, δεν κατάλαβε!... Ούτε ο Ν. Ν. να ήταν!...
Επομένως προτείνετε κάτι άλλο!
Εσείς που ξέρετε ότι υπάρχουν στις πανελλήνιες τέτοιες συσκευές, έχετε 15 - 18 χρόνια να πάτε σε εξεταστικό.
Προτείνετε κάτι άλλο, έχετε πλούσιες ιδέες... Λχ. ραδιογωνιομετρο, διότι τα κινητά όταν είναι εν υπνώσει παρ ότι δεκτές, εκπέμπουν ένα σήμα που και που, και λένε στην εταιρεία "εδώ είμαι"
Υπάρχει και τρόπος εντοπισμού ακόμα και να είναι απενεργοποιημενο, αφού μπορεί να εκπέμψει σήμα μέσω επαγωγής από παλμό στο "κύκλωμα Τόμσον" που έχουν...
Θα εμφανισθεί σε λίγο ο υποψήφιος νομπελίστας κ. Ν. Ν. να τα εξηγήσει καλύτερα και να με διορθώσει....

Εκπαιδευτικός
|

Ο γιος μου έχει διαβήτη και μια εφαρμογή στο κινητό του δείχνει το ζάχαρο. Αφορά χιλιάδες παιδιά!! Να ληφθεί υπόψη άμεσα

@ X.Ψ. άρες μάρες κουκουνάρες
|

κάπνισμα -κινητά- εφημερίες : σιγά μην έχουν όλο τον σύλλογο να τους αστυνομευει ! τα παιδιά (άσε το δημοτικό) πρέπει να έχουν την υπευθυνότητα να ακολουθούν κανόνες , τέλος ! και οι γονείς να επιτρέπουν το καπνισμα , δεν καπνίζεις σε δημόσιο χώρο με άλλους (και στο δρόμο θα το απαγόρευα για τους άλλους πεζους). έλεος με τον δικαιωματισμό και με το κάνω ό,τι γουστάρω, πρέπει να παίζω στο διάλειμμα και όχι να χαλαρώνω και να περπατάω απλώς ! τα παιδιά βαριούνται πλέον να διαβάσουν μια σελίδα ! πού θα πάει; μα φυσικά πρέπει να υπάρχουν ενιαίοι κανόνες , τι θα πει αυτό; όλοι θα πάνε στο χρέπι τότε που σβήνει απουσίες και στέλνει απολυτήρια στο σπίτι ! έχετε εικόνα τι διάλυση υπάρχει στις μειωμένες απαιτήσεις σε δημοτικά, γυμνάσια, σδε , επαλ κλπ για πολλούς λόγους; όλα ξεχειλώνουν όλο και περισσότερο . μάζεμα χρειάζεται. σιγά τους περιορισμούς , κακομαθημένα είναι τα περισσότερα. για τα πειραματικά σωστός , άλλη μια ιδεοληψία χωρίς νόημα από τις υπουργάρες τις μπλε

Γεώργιος
|

Μπορεί κάποιος/κάποια από τους κυρίους και κυρίες τι σημαίνει η φράση από μαθητή σε εκπαιδευτικό 'θελεις να σε βγάλω στη ΣΕΝΤΡΑ' ;

Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ..
|

Η εμπειρία, λοιπόν, διδάσκει ότι:
- Τα μέτρα πρέπει να είναι ΤΑ ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΑ ΕΠΙΤΡΕΠΤΑ (αρκεί δηλ. να μην συγκρούονται με άλλους "δικαιωματιστικούς" νόμους -αυτό οφείλει να το φροντίζει το Υπουργείο όταν νομοθετεί μέτρα).
- Καθορίστε σαφώς τους λόγους και τις ημέρες αποβολών, με παραμονή στο σπίτι, κάντε υποχρεωτική την καταχώρησή τους στο οικείο Βιβλίο του σχολείου και απαγορεύστε αυστηρά τη δικαιολόγησή τους. Θα ταρακουνήσει πολλούς.
- Τα κινητά πρέπει οπωσδήποτε να απαγορευτούν τελείως, βλάπτουν και την αξιοπιστία των εξετάσεων, έλεος πια -δεν είμαστε ντεντέκτιβς. Ας υπάρχει ένα ειδικό σταθερό τηλέφωνο γραφείου για επικοινωνία με τους γονείς (κάποτε ο ΟΤΕ μας είχε διαθέσει κοινόχρηστο κόκκινο καρτοτηλέφωνο και δωρεάν κάρτες, χαρά τα παιδιά, ωραία χρόνια).
- Το μπες-βγες των γονέων καθημερινά στο σχολείο για δικαιολόγηση απουσιών είναι προβληματική κατάσταση. Η ηλεκτρονική αλληλογραφία πάλι, για τη δικαιολόγηση τόσων απουσιών, είναι χρονοβόρα και προϋποθέτει άρση των κωδικών webmail, myschool κλπ. Καλύτερα να παραμείνουν οι απουσίες όπως είναι σήμερα. Μάθημα πρέπει να κάνουμε, όχι δεκάδες άλλες δουλειές!
Άρα: σαφή μέτρα, αυστηρότερα από τα ισχύοντα σήμερα ασαφή και χαλαρά και επιμονή στην εφαρμογή τους.

Χ.Ψ.
|

Όταν εφαρμοστούν τα μέτρα θα δούμε τι θα γίνει.

κινητο: Αν π.χ. 200/250 μαθητές (για να μην πω οι 400/500) έχουν κινητά στην αυλή στο διάλειμμα θα πάρουν όλοι αποβολη; κάθε μερα; Αν φυσικά οι 2-4 εφημερεύοντες της αυλής τρέχουν να τους κυνηγήσουν γιατί δε θα ξέρουν το όνομα του καθε μαθητή του σχολείου κι εκεινος δεν θα πει και θα αλλάξει μέρος. Τους πήρες τις μπάλες στο διάλειμμα, θα τους πάρεις και τα κινητά τι θα κάνουν; Θα παίζουν χαρτια ή ξύλο για πλακα;
Γιατί δε βάζει κόφτη ίντερνετ και κάμερας σε κάθε σχολείο και να αφήσει τα κινητά στους μαθητές; οι οποιοι τα χρειάζονται γιατί στο φροντιστήριο μπορεί να χρειαστεί να βγει φωτογραφία μια άσκηση ή να ενημερώθει ο γονέας του για κάτι σοβαρό. Στα μεγάλα σχολεία πρώτα μαθαίνουν καποιοι γονείς τι συμβαίνει στην αυλή και μετά ή καθόλου το σχολείο, είτε γιατί δεν κάνουν εφημερία κάποιοι καθηγητές είτε γιατί δεν την κάνουν σωστά. Αλλά κι όταν την κάνουν σωστά και είναι στην αυλή , μπορούν να τα βλέπουν ολα; το ίδιο βέβαια ισχύει και για το τσιγάρο.

15λεπτο: Αργοπορημένο ο μαθητης στο σχολείο και ο ένας ο καθηγητής του βάζει απουσία κι ο άλλος δεν του βαζει. Πως μπορείς να το ξέρεις καθεμερινα καθε ωρα και τι κανεις; το 15λεπτο μας πειραξε; ομοίως και στα διαλείμματα. ποιον κοροιδευουμε;

απουσιες: δικ. και άδικ. ο κακός χαμός στα σχολεία να τρέχουν οι γονείς να δικαιολογησουν. ας ερωτηθεί ο κάθε γονέας αν θέλει δικ. ή αδικ. για το παιδί του. Κι αν χρειάζεται κάποιες επιπλέον για κάποιο σοβαρό λόγω όπως π.χ. οι μέρες επανάληψης στο τέλος στη γ' λυκ, που ολοι ξερουμε οτι οι μαθητες πανε φροντιστηριο, ΓΙΑΤΊ το σχολείο είναι ΑΝΕΠΑΡΚΕΣ για τα θέματα που βάζουν. Η ενημέρωση του ότι απουσιάζει μαθητής είναι αρκετή.

πειραματικά σχολεια: γιατί δε δοκιμάζει τα μέτρα πρώτα εκεί και αν πετύχουν να εφαρμοστούν και στα υπολοιπα;

Συμφωνώ με κάποιον ανωτέρω που έγραψε ότι το κάθε σχολείο έχει τα δικά του προβλήματα που δεν αντιμετωπιζονται ενιαία. Ας δώσει αν θέλει κάποιες γραμμές με τις αντίστοιχες επιπτώσεις κι ο κάθε ΣΔ να αποφασίζει ποιες θέλει και ποιες όχι, ακόμη και για το κινητό. Κι ότι αποφασίζει ο ΣΔ να το εγκρίνει ο Σύμβουλος του σχολείου και να έχει ισχύ. Και το ίδιο το σχολείο βλέπει τι λειτούργησε και τι όχι και αλλάζει την επόμενη χρονιά.
Δάλειμμα: μπάλες στο διάλειμμα. σε ένα σχολείο 40-100 μαθητών με μεγάλη αυλή με χώρους, γιατί να μην τους δίνονται; σε ένα σχολείο με ενιαίο χώρο και 200-600 μαθητές είναι αδύνατον να παίξουν και να θέλουν.
Τσιγαρο: Αν ο γονιός γνωρίζει ότι καπνίζει το παιδί του και ΔΕΝ τον πειράζει , γιατί οι καθηγητές να κυνηγάνε τον μαθητή για να τον πανε στον δ/ντη κι εκεινος να έρχεται αντιμέτωπος με έναν γονιό που του λέει ότι δεν πειράζει που καπνίζει το παιδί του;
κλπ κλπ ...
Καλή σας εσπέρα!

Γιάννης Ν
|

Απουσίες 18 το μήνα και αν χρειαστεί τραβάει ο μαθητής από τον επόμενο μήνα και κλείδωμα του myschool σε τρεις μέρες.
Κινητά ναι μόνο σε αυτά που έχουν επάνω τους μόνο κουμπιά, τα παλιά δηλαδή.
Αποβολή σημαίνει το παιδί στο σπίτι.
Καταλογισμός των ζημιών σε όλους, αν δεν εμφανιστεί αυτός που το έκανε.

Γεράσιμος Βαβάσης
|

Το κεντρικό και πολύ βασικό "εργαλείο" στην λειτουργία του σχολείου είναι ο κανονισμός λειτουργίας του. Είναι απαραίτητη η υποβολή υπεύθυνης δήλωσης από τον γονέα ότι έχει λάβει γνώση και συμφωνεί με τα αναγραφόμενα σε αυτόν. Εδώ καλό θα ήταν να εξετάσει η Πολιτεία την δυνατότητα διαφορετικότητας σε κάποια σημεία του κανονισμού, ανάλογα με το σχολείο, διότι οι συνθήκες δεν είναι ίδιες σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας.
Σε ό,τι αφορά τις απουσίες επιβάλλεται να γίνει το πλαίσιο πιο αυστηρό και συγκεκριμένο ώστε να μην υπάρχουν 1000 "παραθυράκια" διότι έτσι δημιουργούνται ανισορροπίες στην αντιμετώπιση των απουσιών. Στην αποβολή προφανώς και ο μαθητής πρέπει να μένει σπίτι με ευθύνη των γονέων. Το σχολείο δεν πρέπει να χρησιμοποιείται από τους γονείς ως "parking" των παιδιών τους. Έχουν ευθύνη και μέσα από τη συνεργασία με το σχολείο και την πολιτεία θα βελτιωθεί η κατάσταση. Για τα τηλέφωνα νομίζω ότι ο νόμος πρέπει να είναι σαφής. Απαγορεύονται στον χώρο του σχολείου! Το κάθε σχολείο, μέσα από τον κανονισμό λειτουργίας του, μπορεί να ορίσει κυρώσεις σε περιπτώσεις παραβατικότητας.
Ευχαριστώ πολύ και καλή δύναμη σε όλους

AMALIA
|

Ως προς την πρόταση να επιτρέπεται στους μαθητές να έχουν το κινητό τηλέφωνο απενεργοποιημένο στην τσάντα, όλοι γνωρίζουμε ότι το κινητό, εφόσον θα είναι στην τσάντα δε θα είναι απενεργοποιημένο. Το κινητό, αν επιτραπεί, θα πρέπει με κάποιον τρόπο να μη μπορεί να χρησιμοποιηθεί. ( μπλοκάρισμα, μέτρα κατά της χρήσης κινητών τηλεφώνων με την ενεργοποίηση ηλεκτρονικής συσκευής η οποία μπλοκάρει το σήμα των κινητών που βρίσκονται στην εμβέλειά της)

ΣΟΒΑΡΟΣ
|

1) Τα κινητά στο σχολείο δεν "χωράνε" ούτε απενεργοποιημένα. Εύκολα ενεργοποιούνται ή μπαίνουν σε αθόρυβη λειτουργία...κρυμμένα κάτω από θρανία και ηχογραφούν...πίσω από κουρτίνες και βιντεοσκοπούν υπό συγκεκριμένη γωνία. Η εφημερία δεν μπορεί να δώσει λύση σε αυτό...πχ το κινητό σου ήταν ανοιχτό ....όχι κύριε/α, ήταν απενεργοποιημένο...ρωτήστε και τη φίλη/ο μου...ατέρμονοι διάλογοι χωρίς αποτέλεσμα.
Οπότε:
- Απαγόρευση κινητών ΜΕ ΣΑΦΗ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΠΟΙΝΗ (όχι φλου και κάθε διευθυντής να κάνει ότι θέλει) ή
- Δημιουργία αποθετηρίου κινητών στη σχολική μονάδα σε κατάλληλο μικρό χώρο που θα κλειδώνει (πχ μια αποθήκη με πολλά μικρά ονομαστικά ντουλαπάκια). Το κλειδί της αποθήκης θα το έχει ο εφημερεύον-ουσα (ή ο επιστάτης, όπου υπάρχει) και του ονομαστικού ντουλαπιού ο εκάστοτε μαθητής. Τοποθετούνται στην προσέλευση απενεργοποιημένα και παραλαμβάνονται στο πέρας της μέρας.
2) Η νομιμοποίηση της καθυστερημένης προσέλευσης κατά 15 λεπτά είναι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Θα ψάχνουμε άτομα στην πρωινή προσέλευση...και η τάξη δεν θα είναι τάξη...θα είναι κάτι σαν μπαρ...όποιος θέλει μπαίνει ότι ώρα θέλει. Δύο μετά από 2 λεπτά, τέσσερις μετά από 5 λεπτά....τέσσερις μετά από δέκα λεπτά κοκ.

Εκπαιδευτική αποβολή κι όχι βόλτες με φίλους
|

1)Ποτέ δεν κατάλαβα τη θετική επίδραση μιας αποβολής από το σχολείο ενός μαθητή με παραβατική συμπεριφορά. Θα πάει στο σπίτι του και θα παίζει όλη μέρα video games, ή θα γυρίζει στις πλατείες και θα συναντά την… παλιοπαρέα; Σημασία έχει το παιδί να κατανοήσει πραγματικά πού έσφαλε, να φτάσει στο σημείο να ζητήσει συγνώμη απ´ όλους και να μην το επαναλάβει. Αυτό θα συμβεί με την αποβολή εκτός σχολείου; Ή θα συσσωρεύσει περισσότερη οργή μέσα του και μετά θα επιστρέψει δρυμύτερο; Μήπως η αποβολή πρέπει να συνδυάζεται με υποχρεωτικές συνεδρίες του παιδιού εντός του σχολείου, με παιδοψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και με ασκήσεις… ηρεμίας; Αν καταφέρουν οι ειδικοί να ακούσουν και να ηρεμήσουν τα… άγρια νιάτα στα σχολεία, τότε θα λύσουν πολλά προβλήματα. Κι ας μην πετάνε το μπαλάκι στους γονείς τους. Δεν είναι όλοι οι γονείς σωστά εκπαιδευμένοι.
2) Τα κινητά στα σχολεία πρέπει να είναι απενεργοποιημένα και μέσα στην τσάντα. Αν βρεθεί μαθητής να το κρατάει στα χέρια του, θα πρέπει ο εκπαιδευτικός να του το παίρνει αμέσως και να του το δίνει με τη λήξη του σχολικού ωραρίου. Για να μπορεί ο γονιός να επικοινωνήσει με το παιδί του όταν βρίσκεται στον δρόμο εκτός σχολείου.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ