Στο 2ο επιστημονικό πεδίο το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΛΜΕΠΑ

13/05/2024

Άκουσε το άρθρο

Δεκτό  έκανε ο υπουργός Παιδείας  Κυριάκος Πιερρακάκης το αίτημα ένταξη του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου με έδρα του Τμήματος τον Δήμο Αγίου Νικολάου Κρήτης στο 2ο επιστημονικό πεδίο (Τεχνολογικών και Θετικών Σπουδών) παράλληλα με το 4ο επιστημονικό πεδίο (Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής) που είναι ενταγμένο μέχρι σήμερα.

Ο Δήμαρχος Αγίου Νικολάου  Μανόλης Μενεγάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση  :

Ξεκινήσαμε τον Ιανουάριο, αμέσως μετά την εκλογή μας στον Δήμο, υποβάλλοντας το αίτημα χωρίς να έχουμε σίγουρη την εξέλιξη. Η ένταξη του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου με έδρα του Τμήματος τον Δήμο Αγίου Νικολάου Κρήτης στο 2ο επιστημονικό πεδίο (Τεχνολογικών και Θετικών Σπουδών) παράλληλα με το 4ο επιστημονικό πεδίο (Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής) που είναι ενταγμένο μέχρι σήμερα, ήταν ένα δίκαιο αίτημα του Τμήματος με την υποστήριξη της τοπικής μας κοινωνίας στην κατεύθυνση της ανάπτυξης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και στην περιοχή μας.

Σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι το αίτημα αυτό έγινε δεκτό από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κυριάκο Πιερρακάκη. Το αποτέλεσμα ήρθε έπειτα από συντονισμένες προσπάθειές μας ως δημοτική αρχή, με την συμβολή του βουλευτή ΝΔ Λασιθίου και Α΄ Αντιπροέδρου της Βουλής κ. Γιάννη Πλακιωτάκη και με την επιστημονική τεκμηρίωση του αιτήματος από τον Πρόεδρο του Τμήματος κ. Κώστα Παναγιωτάκη. Βοήθησαν επίσης αρκετοί διοικητικοί, αλλά και προηγούμενοι πολιτικοί παράγοντες τους οποίους ευχαριστούμε.

Η επιπρόσθετη ένταξη στο 2ο επιστημονικό πεδίο αποτελεί μία στρατηγική επιλογή που θα φέρει αύξηση των εισακτέων σε αυτό το πανεπιστημιακό τμήμα με προοπτική για περισσότερους αποφοίτους με ψηφιακές δεξιότητες που έχει ανάγκη η χώρα μας.

Ιδιαίτερα για τον δήμο μας είναι σημαντική η παραμονή περισσότερων νέων ανθρώπων και η αύξηση του δυναμικού μας.

Ενωμένοι συνεχίζουμε για την ενίσχυση του τόπου μας!

 

Σχόλια (18)

Καλοδήμος Δημήτρης
|

Απάντηση σε σχολιο ανώνυμο σχολιαστή σε σχόλιο μου. Η συζήτηση σε "κάποιες ιστοσελίδες" δεν γίνεται για "ντόρο". Παραβιάζεται η βασική αρχή της λογικής που λέει ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.
Τώρα για Τμήματα ΔΕΤ, που κολλάει η Φυσική και η Χημεία ; ΚΑΝΕΝΑ τμήμα ΔΕΤ δεν έχει ούτε Φυσική ούτε Χημεία!!!

@ Κ | 17 Μάιος 2024 16:29
|

Λογικό είναι ότι τα τμήματα που είχαν πολύ χαμηλή βάση λόγο προ ΕΒΕ να μένουν άδεια τώρα με την ΕΒΕ. Τα στοιχεία στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι αμείλικτα. Είχαν βάση το 4 με μέγιστο το 8, 4 και τώρα έχουν βάση γύρω στο 8.
Κι αυτό διοτι κάποια τμήματα έχουν υψηλή ΕΒΕ, με αποτέλεσμα η βάση τους να ανεβαίνει πάνω από το 10 και να μη συμπληρώνουν τις θέσεις. Αυτοί οι υποψήφιοι πάνε σε τμήματα χαμηλής (εώς και μηδενικής)ζήτησης.
Η γνώμη μου είναι ότι θα έπρεπε η ΕΒΕ να είναι ίση με 0,8 για όλα τα τμήματα και με ίση βαρύτητα για όλα τα μαθήματα. Το σύστημα που εφαρμόζεται τώρα έιναι πολύ μπερδεμένο. Θα ξεκαθάριζε αρκετά το τοπίο.
Προσωπικά όμως θα ήθελα να μας δώσει το υπουργείο ή η ΕΘΑΕΕ τις πληροφορίες σχετικά με τους ενεργούς φοιτητές. ΑΠό αυτούς που περνάνε σε ένα τμήμα, πόσοι είναι πραγματικά ενεργοί (πχ συμμετέχουν στις εξετάσεις?) Πόσοι τελειώνουν τις σπουδές τους , έστω και τα ν+2 χρόνια? Εκεί θα φανεί η διαφορά. Διότι στα τμήματα χαμηλής ζήτησης περνάνε φοιτητές από ανάγκη και πολλές φορές δεν ειναι σε θέση να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Δε λέω ότι δεν πρέπει να περνάνε, τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να προσπαθήσουν. Λέω όμως ότι το πσοοστό αποφοίτησης είναι κάτι που μαθητές και γονείς θα πρέπει να ξέρουν. Γιατί να στείλω το παιδί μου σε μια μικρή επαρχιακή πόλη, με εξωφρενικά ενοίκια λόγω τουρισμού, για να πηγαίνει σε ένα τμήμα που έχει ελάχιστους φοιτητές? Τι νόημα έχει; Οι σπουδές πρέπει να γίνονται σε μεγάλα ιδρύματα, και τέτοια υπάρχουν σε όλη την περιφέρεια της χώρας. Αυτός ο παραλογισμός με τα απομονωμένα τμήματα ποιον οφελή; Σίγουρα όχι τους φοιτητές. Σίγουρα όχι την επιστήμη. Τους πολιτικούς ίσως, και τις σκοπιμότητές τους.
Γι αυτό και σε μένα μου έρχονται γέλια αλλά και οργή με την ενασχόληση δημάρχων και βουλευτών με το θέμα.

Κ
|

Κάποια τμήματα πρέπει να καταργηθούν. Το συγκεκριμένο είχε πριν 6 χρόνια βάση εισαγωγής στα 4.000 και ο πρώτος είχε μπει με 8.500.

εΠιστήμη υπολοσΤών
|

είναι προφανής η στρέβλωση της κατανομής των τμημάτων στα επιστημονικά πεδία που έχει ονοματεπώνυμο στην ομάδα Μπαλτά/Κουράκη και Γαβρόγλου και δεν θεραπεύτηκε από την Κεραμέως κααι πιθανότατα ούτε από τον Πιερρακάκη

Π03
|

Άντε και τα Τμήματα Μαθηματικών στο 4ο πεδίο, γιατί έχουν ξεμείνει από εισακτέους και αυτά.

@AI | 17 Μάιος 2024 11:15
|

Έχει δίκιο ο συνάδελφος ΑΙ. Το ΔΕΤ θέλει καλό μαθηματικό υπόβαθρο, θέλει όμως και οικονομικά. Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο μαθητές με γνώσεις Χημείας και Φυσικής να μπαίνουν στο ΔΕΤ. Το ΔΕΤ θέλει Μαθηματικά, Πληροφορική και Οικονομικά. Θεραπεύει αντικείμενα του 4ου πεδίου. Είναι ηλίου φαεινότερον...
Έκανα μια μικρή αναζήτηση...
Ας δούμε τι γίνεται στα τμήματα ΔΕΤ στις τελευταίες πανελλαδικές. Υπάρχουν 6 τμήματα ΔΕΤ.
Το τμήμα του ΟΠΑ έχει την υψηλότερη (!!!) βάση του 4ου πεδίου δηλ. 18,5, με ΕΒΕ 1,2 και είχε 131 εισαχθέντες (προφανώς μηδέν κενές θέσεις).
Το τμήμα ΔΕΤ του Παν Πατρών είχε βάση 10,75 με ΕΒΕ 1,1, Πήρε 77 εισαχθέντες και έμειναν κενές 106 (!!!) θέσεις. Αν η ΕΒΕ ήταν 0,8 το τμήμα θα γέμιζε. Γιατί είναι τόσο χαμηλή η ΕΒΕ?
Το τμήμα ΔΕΤ της Τρίπολης είχε βάση 9,39 με ΕΒΕ 0,9 και γέμισε δηλαδή έλαβε 123 φοιτητές και κανένα κενό.
Τα υπόλοιπα ΔΕΤ, δηλ. του Μεσογειακού Πανεπιστημίου, του Διεθνούς (που τώρα θα είναι ΔΠΘ) και του Δυτικής Μακεδονίας έχουν ΕΒΕ 0,8 και χαμηλή βάση, δηλ. 8,3 το πρώτο, 8,18 το δεύτερο και 8,07 το τρίτο.
Το ΔΕΤ του Διεθνούς (νυν ΔΠΘ) είχε 124 θέσεις και πήρε 109 φοιτητές.
Το ΔΕΤ του Δυτ. Μακεδονίας με 151 θέσεις πήρε 111 φοιτητές
Το ΔΕΤ του Μεσογειακού με 113 θέσεις πήρε 52 φοιτητές και είχε 61 κενές θέσεις (πάνω από τις μισές!!!!)
Συμπέρασμα,: όταν βλέπεις δημάρχους, βουλευτές (!!!!), περιφερειάρχες κλπ να ασχολούνται με τα θέματα των πανεπιστημίων κάτι δεν πάει καλά. Μικροπολικά συμφέρονται των σουβλατζίδων και των ιδιοκτητών γκαρσονιέρας...
Αγαπητέ υπουργέ, ζητήστε στοιχεία για το ρυθμό αποφοίτησης από τα όλα τα τμήματα των πανεπιστημίων και δημοσιεύστε τα. Θα τρίβουμε τα μάτια μας.
Θα δείτε κι εσείς ότι η αναδιάρθρωση του ακαδημαϊκού χάρτη είναι μονόδρομος

AI
|

Δηλαδή, θα περνάνε σε τμήμα ΔΕΤ με Φυσική και Χημεία αντί για Πληροφορική και Οικονομία; Κατέστρεψαν τα τμήματα Πληροφορικής με την εισαγωγή από το 2ο πεδίο, τώρα θα καταστρέψουν και τα ΔΕΤ.

Σχετικά με τα πεδία (ΔΕΠ που έκανε κριτική στην πιστοποίηση)
|

Συνήθως, οι διδάσκοντες στα πανεπιστήμια δεν ασχολούμαστε με τις πανελλαδικές εξετάσεις και την αντιστοιχία επιστημονικών πεδίων και τμημάτων. Επειδή, όμως, αναφέρεται σε αυτή τη ροή συζήτησης, η οποία έχει μεγάλο ενδιαφέρον, επιθυμώ κι εγώ να γράψω δυο λόγια:

Είναι σαφές ότι το σύστημα των πανελληνίων είναι παρωχημένο και η διεπιστημονικότητα των τμημάτων και των σχολών έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Επίσης, μου είναι σαφές ότι τα μαθηματικά, τα οποία διδάσκονται καλύτερα στο 2ο πεδίο παρά στο 4ο, αποτελούν τη βάση για επιτυχημένες σπουδές και στα δύο πεδία.

Κάπου, όμως, πρέπει να μπαίνει ένα όριο. Πρέπει να διαχωρίζουμε τα πεδία (τουλάχιστον μέχρι να καταργηθεί ο θεσμός των πανελληνίων και να αντικατασταθεί με ένα καλύτερο σύστημα). Για εμένα, το όριο είναι το επίπεδο σπουδών στα πανεπιστήμια. Δεν έχει νόημα να στρέψουμε έναν καλό φοιτητή σε ένα τμήμα που θα του προσφέρει λιγότερα από αυτά που δυνητικά θα μπορούσε να λάβει. Γι' αυτό το όριο πρέπει να είναι το επίπεδο σπουδών (το πραγματικό και όχι αυτό που δηλώνεται).

Ένας φοιτητής με προοπτική πρέπει να μπει σε μια καλή σχολή. Ο φοιτητής και οι γονείς του δεν είναι πάντα σε θέση να γνωρίζουν την πραγματικότητα. Γι' αυτό το λόγο, το Υπουργείο πρέπει να προστατεύσει τα παιδιά. Και φυσικά, πρέπει με κάποιον τρόπο (με σκληρό τρόπο και ρήξη με όσους βολεύονται στην έλλειψη ελέγχου) να ελεγχθεί η πραγματική ποιότητα (και δυσκολία) των σπουδών στα ελληνικά ΑΕΙ. Η κατάσταση είναι προβληματική σε τμήματα της Αθήνας και της Πάτρας (αυτά γνωρίζω). Φανταστείτε τι μπορεί να γίνεται αλλού.

Σας ευχαριστώ και πάλι.

@ Καλοδήμος
|

Αυτές οι αναλύσεις περί αδικίας γράφονται από κάποιες ιστοσελίδες για να προκαλούν ντόρο. Εξηγήστε μου γιατί ένας υποψήφιος του 2ου πεδίου δεν έχει αυτή τη στιγμή τη δυνατότητα επιλογής τμημάτων Οικονομικών, λογιστικής, Διοικητικής Επιστήμης; Στο τέλος οι υποψήφιοι του 2ου έχουν μαθήματα μεγαλύτερης δυσκολίας οπότε αν στηρίζετε τα περί αδικίας αυτό δεν αφορά τους υποψήφιους του 4ου.

ΚΤ
|

Οι υποψήφιοι του 2ου πεδίου θα μπορούσαν να δηλώνουν όλες τις σχολές και 3ου και 4ου. Και οικονομικές, λογιστικές, διοικητικές και Ιατρικές (τα τμήματα Βιολογίας ήδη είναι κοινά και ας μη δίνουν τη Βιολογία-οξύμωρο ). Με μαθηματικά, φυσική, χημεία θα μπορούσαν να είναι ανοικτές οι επιλογές.

Δεν είναι τόσο απλό.
|

Η σχολή Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΟΠΑ είναι υψηλής ζήτησης. Με μικρές διαφοροποιήσεις στη δυσκολία των θεμάτων στις Πανελλήνιες, υπάρχει η περίπτωση να γεμίσει με υποψήφιους του 2ου πεδίου. Δηλαδή γερούς υποψήφιους που θέλουν να περάσουν σε καλές σχολές του ΕΜΠ, αλλά δεν τα καταφέρνουν λόγο μικρών διακυμάνσεων των βάσεων των σχολών. Αυτοί οι υποψήφιοι, οι οποίοι συνήθως δεν θέλουν φυσικό, χημικό, μαθηματικό, πιθανά να δηλώσουν το Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΟΠΑ ψηλά στις προτιμήσεις. Όπως άλλωστε δηλώνουν ψηλά στις προτιμήσεις την Πληροφορική του ΟΠΑ. Δείτε το λίγο κι αυτό. Μάλλον ισχύει και για το τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών και του Πανεπιστημίου Πελλοποννήσου.

@ΔΕΠ 15 Μάιος 2024 15:25
|

Αγαπητέ συνάδελφε,
Εύχομαι πραγματικά να ήταν έτσι τα πράγματα. Χαίρομαι που διατηρείται το αναγκαίο ακαδημαϊκό επίπεδο σπουδών στο τμήμα σας, από ότι καταλαβαίνω από τα λόγια σας. Δυστυχώς, η κατάσταση δεν είναι ίδια στα περισσότερα ΑΕΙ.
Θα μιλήσω προσωπικά, με βάση τη δική μου εμπειρία. Διδάσκω Μικροοικονομία ΙΙ σε οικονομικό τμήμα. Οι φοιτητές, για να περάσουν το μάθημα, θα πρέπει να γνωρίζουν παραγώγιση πολλών μεταβλητών, πολλαπλασιαστές Lagrange και άλλα θέματα της Μαθηματικής Ανάλυσης. Αν δεν έχουν τις απαραίτητες μαθηματικές βάσεις, δεν θα καταφέρουν να λύσουν τα προβλήματα και να περάσουν το μάθημα, δηλαδή να πάρουν έστω έναν βαθμό 5. Το μάθημα θεωρείται ανάμεσα στα 10% των πιο δύσκολων για το τμήμα με βάση τους φοιτητές.
Γνωρίζω, καθώς βρίσκομαι κοντά στη σύνταξη, ότι δεν συμβαίνει το ίδιο σε άλλα ομοειδή τμήματα. Στη Μικροοικονομία ΙΙ, διδάσκουν απλά μοντέλα (πχ μορφές αγοράς) που εμείς καλύπτουμε στη Μικροοικονομία Ι. Όσο για μαθηματικά, ούτε λόγος, ούτε μια απλή παραγώγιση. Μάλιστα, επειδή η Μικροοικονομία έχει μια αντικειμενική δυσκολία ως αντικείμενο, πολλοί συνάδελφοι βάζουν εξαιρετικά εύκολα θέματα, σχεδόν επιπέδου λυκείου, για να περάσει ένα ικανοποιητικό (για ποιον δεν ξέρω...) ποσοστό φοιτητών.
Δυστυχώς, αυτές οι πρακτικές θα διαλύσουν τα πανεπιστήμια. Οι φοιτητές βγαίνουν απαίδευτοι. Καλλιεργείται η λογική ότι πρέπει να διδαχθούν αυτά που ζητά η αγορά εργασίας (απλά μαθηματικά, λογιστική, λίγο office). Δυστυχώς, όλο και λιγότερα τμήματα διατηρούν το απαιτούμενο επίπεδο.
Διαφυλάξτε με νύχια και με δόντια το επίπεδο του τμήματός σας, αγαπητέ συνάδελφε. Μόνο αυτό έχουμε να δώσουμε στους μελλοντικούς επιστήμονες.
Υ.Γ. Δυστυχώς, η πιστοποίηση από την ΕΘΑΑΕ είναι απλά μια επιβεβαίωση ότι ακολουθούνται κάποιες διαδικασίες. Τα τμήματα (και τα μέλη ΔΕΠ) χρειάζονται αξιολόγηση και βελτιωτικές κινήσεις. Η ΕΘΑΑΕ εξετάζει τους δείκτες όπως το ποσοστό επιτυχίας στις εξετάσεις, το ποσοστό συμμετοχής, το ποσοστό αποφοίτησης και τη συμμετοχή των φοιτητών στα ερωτηματολόγια. Δεν ζητάει να δει θέματα εργασιών ή εξετάσεων. Δεν ρωτάει τους φοιτητές για να αξιολογήσει το επίπεδο γνώσεων. Το μόνο που εξετάζει σοβαρά είναι η συνοχή του προγράμματος σπουδών και η κάλυψη του εύρους του επιστημονικού πεδίου. Όμως, δυστυχώς, υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο περίγραμμα των μαθημάτων και σε αυτό που τελικά διδάσκεται και εξετάζεται.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Καλοδήμος Δημήτρης
|

Η μεγαλύτερη αδικία των Πανελλαδικών είναι να περνάς στο ίδιο Τμήμα με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ μαθήματα . Παραβιάζεται βασική αρχή της λογικής που λέει ότι δεν μπορεί να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Με τις αλλαγές που ανακοινώθηκαν για την ένταξη των Τμημάτων σε Επιστημονικά Πεδία (ΕΠ) 2025 αυξήθηκαν τα κοινά Τμήματα κατά 10 !!! Η Αδικία αντί να περιοριστεί διευρύνεται ! Κύριε Υπουργέ αυτό που κάνετε είναι λαϊκισμός. Επιτέλους διορθώστε τις τόσες πολλές αδικίες που υπάρχουν στο σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

ΔΕΠ
|

Όταν μιλάμε για ένα Πανεπιστήμιο είναι αδιανόητο να διδάσκονται χρήση λογισμικών στη θέση του προγραμματισμού. Τα τμήματα περνάνε διαδικασία πιστοποίησης από την ΕΘΑΑΕ, οπότε αν υπάρχει ΔΕΤ που δεν πρέπει να λέγεται ΔΕΤ, δεν θα πιστοποιηθεί. Επομένως πολύ σωστά προχωράει ο υπουργός για τα τμήματα ΔΕΤ. Το ΔΕΤ είναι παράδειγμα διεπιστημονικού Τμήματος, της Διοίκησης και της Τεχνολογίας, επομένως πολύ σωστά μπαίνει σε 2 επιστημονικά πεδία.

ΔΕΠ Κεντρικού ΑΕΙ
|

Συμφωνώ με την αλλαγή, αλλά μόνο αν οι απόφοιτοι των τμημάτων αυτών μαθαίνουν καλά προγραμματισμό (όπως οι απόφοιτοι του ΟΠΑ).
Αν πρόκειται για τμήματα Διοίκησης Επιχειρήσεων με μια επιπλέον εξειδίκευση στη χρήση λογισμικών (και όχι αυτοτελούς προγραμματισμού δηλ. Java, Python, SQL, VBA, HTML/CSS, Ruby ή PHP και R) τότε η απόφαση είναι λάθος. Γίνεται μόνο μήπως και γεμίσουν κάποια τμήματα που δεν έχουν ζήτηση ή οι φοιτητές τα παρατάνε.
Δείτε λίγο τον ακαδημαϊκό χάρτη κ. Υπουργέ. Αυτό επείγει.

Ενδιαφέρον...
|

Διδάσκω μαθηματικά σε φροντιστήριο και είχα αρκετούς μαθητές από το 4ο πεδίο που προτίμησαν το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου. Τα παιδιά διαπρέπουν και η σχολή είναι εξαιρετική. Δεν βλέπω κανένα λόγο να μην την προτείνω σε μαθητές του 2ου πεδίου, ιδίως σε εκείνους που ενδιαφέρονται για πληροφορική. Και δεν είναι λίγοι..."

RE: Ερώτημα από ΔΕΠ Οικονομικού
|

Λογικά θα μπουν όλα τα ΔΕΤ, όπως ανέφερε προφορικά ο Υπουργός σε τοπικά ΜΜΕ, ας δούμε όμως πρώτα το ΦΕΚ που θα είναι αναλυτικό και φαντάζομαι δεν θα αργήσει.

Οι επιπλέον επιλογές με το ΔΕΤ ΟΠΑ, αλλά και τα Τμήματα ΔΕΤ συνολικά μπορεί να αποτελέσει και λόγο ορισμένοι υποψήφιοι να παραμείνουν στο 2ο πεδίο, το οποίο δυστυχώς το τελευταίο διάστημα χάνει σε υποψήφιους. Από την άλλη η υψηλή βάση εισαγωγής στο ΔΕΤ ΟΠΑ θα δώσει την δυνατότητα μόνο στους πραγματικά αριστούχους να το επιλέξουν, αν και εκεί συνήθως οι άριστοι επιλέγουν σταθερά το ΕΜΠ.

Ερώτημα από ΔΕΠ Οικονομικού
|

Δηλαδή όλα τα τμήματα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας θα μπουν και στο 2ο πεδίο; Ή αφορά μόνο το Μεσογειακό Πανεπιστήμιο;
Δεν ξέρω τι γίνεται στα περιφερειακά πανεπιστήμια, γνωρίζω όμως ότι το τμήμα του ΟΠΑ σίγουρα θα το προτιμήσουν υποψήφιοι από το 2ο πεδίο.
Έχει βγει και το ΦΕΚ;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ