Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ανακοινώνει την έναρξη νέας περιόδου υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στην εξ αποστάσεως ασύγχρονη επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ). Το Πρόγραμμα υλοποιείται με ίδια μέσα, με βάση το επιμορφωτικό υλικό που αναπτύχθηκε από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ)», MIS 5093563, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020», μετά από επικαιροποίησή του.
Για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα επιμόρφωσης, οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και εκπαιδευτικοί ΠΕ06 & ΠΕ60, δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων, που δεν εγγράφηκαν ή δεν ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα σε προηγούμενες περιόδους, καλούνται να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής από την Τρίτη, 14 Μαΐου 2024 και ώρα 13.00 μέχρι την Τρίτη, 21 Μαΐου 2024 και ώρα 13.00 στο μητρώο του ΙΕΠ, μέσω του συνδέσμου https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, ακολουθώντας την αναγραφόμενη στην ιστοσελίδα σχετική διαδικασία.
Οι εκπαιδευτικοί που θα υποβάλουν την αίτησή τους εμπρόθεσμα και πληρούν τις προϋποθέσεις (έχουν δηλαδή δηλωθεί στο myschool από το σχολείο τους) θα μπορούν από την Πέμπτη, 23 Μαΐου 2024 και ώρα 13.00 να συνδεθούν στην πλατφόρμα moodle (https://elearning.iep.edu.gr/study/course/view.php?id=3737) για να ξεκινήσουν την επιμόρφωσή τους, συνολικής διάρκειας 24 ωρών.
• Η σύνδεση στην πλατφόρμα γίνεται με προσωπικούς κωδικούς Taxisnet.
• Η επιμόρφωση θα πρέπει να ολοκληρωθεί επιτυχώς το αργότερο μέχρι 31 Αυγούστου 2024. Μετά την ημερομηνία αυτή δεν θα υπάρχει δυνατότητα συνέχισης του προγράμματος, αλλά οι ενδιαφερόμενοι/ες θα μπορούν να κάνουν αίτηση σε νέα περίοδο επιμόρφωσης.
• Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της επιμόρφωσης, θα εκδοθούν βεβαιώσεις, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες μέσω του μητρώου του ΙΕΠ από 10 Σεπτεμβρίου και ώρα 13:00.
Για περισσότερες πληροφορίες και ερωτήματα, μπορείτε να απευθύνεστε στο helpdesk του ΙΕΠ: https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=50
Έχω πολλές ενστάσεις κατά πόσο η εισαγωγή της δεύτερης ξένης γλώσσας στο δημοτικό έχει καμιά αξία. Τουλάχιστον τα δικά μου παιδιά δεν κέρδισαν τίποτα. Ούτε τους τίτλους από τα γαλλικά τραγούδια δεν μπορούν να μου μεταφράσουν. Ξεκίνησαν άλλη ξένη γλώσσα στο γυμνάσιο.
Οπότε αναρωτιέμαι τι αξία έχει να μάθει αγγλικά κάποιος στο νηπιαγωγείο; Ακόμα δυσκολεύεται με τη μητρική γλώσσα, θα πρέπει να μάθει μια δεύτερη; Δεν μιλάμε για παιδιά δίγλωσσων οικογενειών που έχουν καθημερινή τριβή και με τις δύο γλώσσες και τις μαθαίνουν παράλληλα, αλλά για μια ευκαιριακή επαφή.