Από τα Ριζώματα Ημαθίας ο Κ. Μητσοτάκης ανακοινώνει σήμερα το Ψηφιακό Σχολείο με επίκεντρο το ψηφιακό Φροντιστήριο

Τα απουσιολόγια θα γίνουν ψηφιακά- Η πλατφόρρα MySchool θα επανασχεδιαστεί

17/05/2024

Ενημερώθηκε: 17/05/2024, 06:57

Άκουσε το άρθρο

Το νέο ψηφιακό Σχολείο θα παρουσιάσουν σήμερα  Παρασκευή, στις 10 το πρωί, από το ημερήσιο Γυμνάσιο με λυκειακές τάξεις Ριζωμάτων Ημαθίας ,ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τον υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερακάκη και την υφυπουργό Ζέττα Μακρή .

Το ψηφιακό Σχολείο περιλαμβάνει:

  1. Το ψηφιακό Φροντιστήριο
  2. Διαδικτυακά μαθήματα για τους μαθητές ακριτικών νησιωτικών περιοχών που δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις ίδρυσης Σχολείου
  3. Τα λεγόμενα υπηρεσιακά έντυπα όπως το απουσιολόγιο, το βιβλίο ύλης, οι βαθμολογίεςθα ψηφιοποιηθούν δημιουργώντας και τις αντίστοιχες πλατφόρρες ενημέρωσης και αλληλεπίδρασης με τα σχολεία.
  4. Ταυτόχρονα θα επανασχεδιάζεται η  πλατφόρρα MySchool και το σύνολο των ψηφιακών υπηρεσιών διοίκησης που λειτουργούν σε σχολεία και διευθύνσεις εκπαίδευσης.

Ψηφιακό Φροντιστήριο

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα το οποίο έθεσε  ο υπουργός η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Ψηφιακού Φροντιστηρίου:

Α. Θα ξεκινήσει πιλοτικά  σε δύο μαθήματα του Γυμνασίου.

Β. Το Σεπτέμβριο το νέο "μοντέλο"  φροντιστηριακής μάθησης  θα εφαρμοστεί πλήρως:

  • στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου και
  • στις υπόλοιπες τάξεις   του Γυμνασίου και Λυκείου.

Σχεδιάζεται η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης πλατφόρμας μετασχολικής διαδικτυακής υποστήριξης μαθητών η οποία θα περιλαμβάνει:

Α) Βιντεομαθήματα

Β) Μαθήματα σε πραγματικό χρόνο (ζωντανά)

Γ) Υλικό για την αυτοαξιολόγηση και την αυτοματοποιημένη ανατροφοδότηση μαθητών

Δ) εξατομικευμένη υποστήριξη μέσω της οποίας οι μαθητές θα επικοινωνούν μέσω chat με εκπαιδευτικούς για να επιλύουν απορίες.

Ψηφιακές Υπηρεσίες MySchool

Αφορά τον επανασχεδιασμό της πλατφόρμας MySchool και των ψηφιακών υπηρεσιών διοίκησης που παρέχει σε σχολεία και δ/νσεις εκπαίδευσης με ανοιχτά πρότυπα.

Η πλατφόρμα διαχειρίζεται 1,5 εκατομμύριο μαθητές, 140 χιλιάδες εκπαιδευτικό προσωπικό και εξυπηρετεί 16 χιλιάδες σχολικές μονάδες, και είναι κομβικής σημασίας για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. 

Αξιοποιώντας την υφιστάμενη εμπειρία και λαμβάνοντας υπόψη τις νέες προκλήσεις, ο επανασχεδιασμός του MySchool εστιάζει:

• Στην τεχνολογική αναβάθμιση της αρχιτεκτονικής και του λογισμικού της πλατφόρμας, ώστε να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις λειτουργικής επεκτασιμότητας και επιχειρησιακής λειτουργίας.

• Στην αναβάθμιση των ψηφιακών υπηρεσιών για το σχολείο με στόχο την αντικατάσταση των «υπηρεσιακών εντύπων», για παράδειγμα, απουσιολόγιο, βιβλίο ύλης, με ψηφιακά ισοδύναμες λύσεις που θα υιοθετηθούν καθολικά.

• Στην ενίσχυση της διαλειτουργικότητας, σε επίπεδο υπηρεσιών και δεδομένων, ώστε να αποτελέσει πυλώνα και καταλύτη για την ανάπτυξη ενός ευρύτερου οικοσυστήματος εφαρμογών, όπως για παράδειγμα οι εφαρμογές τηλεκπαίδευσης και οι εφαρμογές που απευθύνονται σε κηδεμόνες.

•Στην παραγωγή αναλυτικών αναφορών, με στόχο την υποστήριξη του εκπαιδευτικού σχεδιασμού.

 Ψηφιακές Υπηρεσίες για κηδεμόνες μαθητών (eParents)

Αφορά μια νέα πλατφόρμα που στόχο έχει να δώσει στον πολίτη-κηδεμόνα ένα ζωντανό «παράθυρο» στα σχολικά δρώμενα.

Θα υλοποιηθούν οι  παρακάτω θεματικές:

1. Ανακοινώσεις και ειδοποιήσεις: Θα αποτελέσει το επίσημο ψηφιακό κανάλι ενημέρωσης του κηδεμόνα από το σχολείο.

2. Δραστηριότητες: Αφορά στο ημερολόγιο του σχολείου και της τάξης με δυνατότητα δήλωσης συμμετοχής σε εκδηλώσεις, περιπάτους, εκδρομές κ.λπ.

3. Ο μαθητής: Αφορά στην παρακολούθηση των επιδόσεων, της βαθμολογίας, απουσίες, καθώς και συμβουλευτικές υπηρεσίες ψυχολογικής υποστήριξης.

4. Η μελέτη: Πιο συγκεκριμένα αφορά στην ενημέρωση σε σχέση με την ύλη που καλύφθηκε στην τάξη και τις εργασίες που έχουν ανατεθεί στο μαθητή.

5. Ο καθηγητής: Με στόχο τον προγραμματισμό συνάντησης ή τη δυνατότητα online επικοινωνίας μέσω της πλατφόρμας σε επιλεγμένες ώρες.

6. Δίκτυο κηδεμόνων: Με στόχο την επικοινωνία μεταξύ κηδεμόνων και την υποστήριξη ομάδων σε επίπεδο σχολείου και τάξης.

7. Ειδικές υπηρεσίες: Όπως η παρακολούθηση της θέσης του σχολικού οχήματος, η υποστήριξη του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, οι δωρεές και χορηγίες για το σχολείο κ.λπ.

Τα παραπάνω θα υλοποιηθούν παράλληλα με την εξέλιξη του κανονισμού λειτουργίας των σχολείων, και των υποδομών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Σχόλια (19)

Αυτοεξόριστος
|

Να χαιρόμαστε τον πρωθυπουργό μας που δίνει άλλο ένα πάτημα στην Φαναριώτικη πολιτική των εξ ανατολών να απομακρυνθούμε από τα ακριτικά μας.
Βραβείο προβαροσχημίας!

nik
|

Ναι ψηφιακά τάχατες και το χαρτί που καταναλώνεται στα σχολεία αυξάνεται γιατί ή δεν υπάρχουν βιβλία ή είναι χάλια. Κάθε χρόνο η φωτοτυπία πάει σύννεφο.

Θα σας ψηφοποιήσουμε
|

Επιστολική παιδεία εις άπασα την επικράτεια από τα Ριζώματα, για να ριζώσει η ψηφοποίηση. Στα ψηφιακά μανταλάκια πάλι η παιδεία....

Λαρισαίος..
|

..και το 2011 η Διαμαντοπούλου από Μουδρο-Λημνου ανακοίνωνε με τυμπανοκρουσιες το Ψηφιακό Σχολείο του μέλλοντος και φτάσαμε στο σημερινό κατάντημα..! Το Λύκειο υπό διάλυση..!

@one
|

Προφανώς, τις απουσίες θα τις βάζει στο σύστημα ο εκπαιδευτικός της αίθουσας. Τώρα, αν αυτός τις κρύβει, αυτό είναι άλλο θέμα, αλλά αυτό μπορεί να το κάνει και τώρα. Γενικώς, όλα ξεκινούν και τελειώνουν από το πόσο έντιμα, νόμιμα και με ενσυναίσθηση κάνουμε τη δουλειά μας εμείς στο σχολείο.

nahtah 21
|

Για το σχεδιασμό του Συστήματος μήπως να ερωτηθούν και να προτείνουν (αν θέλουν) και οι εκπαιδευτικοί που χειρίζονται χρόνια το σύστημα;
Για να προτείνουν π.χ. Στο νέο σύστημα ο κάθε καθηγητής να καταχωρεί τη βαθμολογία για το μάθημα που διδάσκει, ότι έντυπο εκδίδεται από το σχολείο να υπάρχει έτοιμο μέσα στο Myschool, Η διαχείριση των στοιχείων των μαθητών να γίνεται από τους υπεύθυνους τμημάτων, να μπορούν να στέλνονται μηνύματα με επισυναπτόμενα αρχεία και μορφοποίηση, να γίνονται οι ηλεκτρονικές εγγραφές και εκεί ο γονέας να ενημερώνει για το e-mail και το τηλέφωνο επικοινωνίας καθώς και τη διεύθυνση κατοικίας και στην ουσία να ενημερώνονται αυτόματα τα στοιχεία στην καρτέλα του μαθητή αφού η ηλεκτρονική εγγραφή έχει την ισχύ υπεύθυνης δήλωσης, η καρτέλα του μαθητή να έχει αυτόματα το πιστοποιητικό Γεννήσεως χωρίς να χρειάζεται να κάνει κάποια επιπλέον καταχώρηση ο χειριστής ή αν δεν υπάρχει να έχει επίσημη μετάφραση και πολλά άλλα που μπορούν να γίνουν στο σημερινό myschool.

Τεο
|

Κλείστε τα όλα να τελειώνετε και μη κοροιδευετε τον κοσμάκη. Λεφτά για την παιδεία, για σχολεία, Για βιβλία και όχι για πλατφόρμες

Τακης
|

Παρατήσετα τα όλα και Μετακόμισε στην Αθήνα. Τουλάχιστον σχολείο και φροντιστήριο θα βρεις... κανονικό

Σωτήρης
|

Βρείτε τα άτομα για να λειτουργήσει το ψηφιακό σχολείο... Αν σας έχουν αφήσει κανένα... γιατί αυτού του είδους τα άτομα με αυτές τις ικανότητες φρόντισαν οι καλοί συνάδελφοι με την αρωγή της διοίκησης να τα διαλύσουν...

μπαρμπα-Μήτσος
|

Δεν πρέπει να το λέμε ψηφιακό. Μόνο σχολείο. Δεν είναι τα εργαλεία σημαντικότερα από τον μαθητή, τον δάσκαλο και την παιδαγωγική τους σχέση.
Στο δημοτικό σχολείο, στο θεμέλιο, η ενισχυτική διδασκαλία πρέπει να είναι φυσική.
Ο δάσκαλος, ο ταλαντούχος δάσκαλος, δημιουργεί ομοιογενείς μικρές ομάδες και σχεδιάζει τις κατάλληλες διδασκαλίες - μικροδιδασκαλίες για να άρει τα μαθησιακά εμπόδια που υπάρχουν και εμποδίζουν τη συμμετοχή των μαθητών στις κανονικές τάξεις.
Το σπουδαιότερο που δεν το έχουμε δει ακόμη:
Ταλαντούχοι σχολικοί σύμβουλοι αναλαμβάνουν την επιστημονική υποστήριξη των δασκάλων σε στενή συνεργασία μαζί τους. Αυτό προέχει!
Μπετά - χτίσιμο - ηλεκτρολογικά, υδραυλικά - σοβάτισμα - χρωματισμοί.
Δεν σοβατίζουμε τον αέρα.

teacher
|

@Παναγιώτα , πολυ σωστά τα λες. Αντί να προτρέπουμε νέες οικογένειες να μετακομίσουν και να ζωντανέψουν την ακριτική Ελλάδα, προσφέροντας παιδεία και περίθαλψη και βελτιώνοντας το επίπεδο διαβίωσης, κάνουν ότι μπορούν για το αντίθετο. Τυχαίο; βολικό; απλά ανόητο; Σε κάθε περίπτωση κατακριτέο!!!
Να αλλάξουν πορεία γιατί θα διαλύσουν τη χώρα!!!!

Δεν έχω λόγια
|

Τι κρίμα... Κατάντια.-

Και η διαχείριση σε ιδιωτική εταιρεία
|

Και ως έπραξε ο ΥΠΑΙΘΑ μέχρι τώρα με την διαχείριση της τράπεζας θεμάτων και την εκπαιδευτική στρατηγική, φυσικά η διαχείριση του ψηφιακού σχολείου θα ανατεθεί και αυτή σε κάποια ιδιωτική εταιρεία, με απευθείας ανάθεση φυσικά.
Άντε να αραιώνουμε οι του Δημοσίου σιγά-σιγά. Το επόμενο βήμα, να προβλέψω, θα περιέχει και κάποια χρονοχρέωση των ψηφιακών υπηρεσιών (μάλλον αρχικά από έξοδα του ΥΠΑΙΘΑ, μετά της αυτοδιοίκησης και μετά των γνωστών κορόιδων).

Ακρίτας
|

Έκλαψα από το ανέκδοτο

Μήτσος
|

Εγώ λέω να γίνουμε κλαουντ

Ελπίδα
|

"ψηφιακό Σχολείο με επίκεντρο το ψηφιακό Φροντιστήριο" . Αρκεί να αφαιρεθούν από τη φράση οι δυο εμφανίσεις της λέξης "ψηφιακό" και λάμπει η... αλήθεια.

Lucius Artorius
|

Να δούμε πως θα δουλεύουν οι ψηφιακές πλατφόρμες σε δυσπρόσιτα σχολεία που πάσχουν οι συνδέσεις στο Διαδίκτυο.
Επίσης αν έχουμε διακοπή ρεύματος θα κλείνει και το σχολείο;

Παναγιώτα
|

Κάπως έτσι έρχεται το τέλος των μικρών ακριτικων νησιών. Αντί να ενισχυθεί ο πληθυσμός τους δίνονταςκίνητρα σε ανθρώπους να μετακομίσουν εκεί, με την κατάργηση των σχολείων θα οδηγηθούν στην ερήμωση. Ας πούμε από τωρα αντιο στη Γαύδο, στους Αρκιους, στο Αγαθονησι, στο Μαραθι, στη Θυμαινα και σε πολλά άλλα νησιά. Οι γείτονες τα περιμένουν με ανοιχτές αγκάλες.

one
|

Τα απουσιολόγια θα γίνουν ψηφιακά.... Αν λοιπόν ο Υπεύθυνος τμήματος δεν κάνει καλά τη δουλειά του τότε δεν θα υπάρχει κάποιο έγγραφο αντιπαραβολής των απουσιών ή κάποιο άλλο τεκμήριο? Γιατί στην ουσία και τώρα ηλεκτρονικά περνάνε οι απουσίες....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ