Ανοικτό διεθνή ηλεκτρονικό διαγωνισμό για τη σχεδίαση και ανάπτυξη πλατφόρμας για την παροχή συμβουλευτικής επαγγελματικού προσανατολισμού και σταδιοδρομίας,προκήρυξε το υπουργείο Παιδείας, μέσω του ΔΙΟΦΑΝΤΟΥ.
Προϋπολογισμός Δαπάνης: 1.318.548,39€ πλέον ΦΠΑ 24% (εκτιμώμενη αξία συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ: 1.635.000,00€)
Προθεσμία υποβολής προσφορών έως την: 21.05.2024 και ώρα 13:00
Με την πλατφόρμα εξ αποστάσεως Συμβουλευτικής Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Σταδιοδρομίας το υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με τους στόχους του, θα καλύψει τις ανάγκες όλων των ηλικιών (μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές, άνεργοι, εργαζόμενοι σε επισφάλεια, άτομα σε απομακρυσμένες γεωγραφικά περιοχές κλπ) αλλά και να καλλιεργήσει στα άτομα δεξιότητες αυτοδιαχείρισης της σταδιοδρομίας τους και κουλτούρα δια βίου μάθησης (συμβουλευτική σταδιοδρομίας e-counselling).
Σημειώνεται ότι σήμερα δεν υφίσταται δημόσια πλατφόρμα παροχής υπηρεσιών Συμβουλευτικής Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Σταδιοδρομίας, τη στιγμή που πολλαπλασιάζεται η ανάγκη αυτών των υπηρεσιών , λόγω των αλλαγών που συμβαίνουν στην αγορά εργασίας και της αδυναμίας πολλών ατόμων να επισκεφτούν διά ζώσης τις υπηρεσίες ΣυΕΠ.
Το υπουργείο Παιδείας θεωρεί ότι η αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες είναι κεντρικής σημασίας για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, τόσο από πλευράς μείωσης του κόστους, όσο και από πλευράς αύξησης της προσβασιμότητας των υπηρεσιών.
Επιπλέον, θα παρέχονται υπηρεσίες σε όσο το δυνατό περισσότερους πολίτες, σε ποικίλες ομάδες πληθυσμού, σε ευπαθείς ομάδες και σε διαφορετικές ηλικίες και επιτυγχάνεται με την ευρεία αξιοποίηση των ΤΠΕ για την παροχή πληροφόρησης και υπηρεσιών Συμβουλευτικής Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Σταδιοδρομίας (π.χ. τηλεσυμβουλευτική, υπηρεσίες τηλεφωνικής υποστήριξης και βοήθειας, chat rooms κλπ.).
Επίσης, μέσω αυτή της εφαρμογής, θα πραγματοποιείται υποστήριξη στους συμβούλους σταδιοδρομίας του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα (e-coaching) μέσω πλατφόρμας σύγχρονης ή/και ασύγχρονης τηλεσυμβουλευτικής ή/και μέσω τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (telephone helpline).
Παράλληλα με την προετοιμασία της πλατφόρμας το υπουργείο Παιδείας θα κάνει σχετική εκπαίδευση Συμβούλου ενώ θα προβεί και παραγωγή και υλικού.
Αν είναι σωστή κ μπορεί να εξυπηρετεί τους μαθητές που την χρειάζονται αξίζουν τα χρήματα που θα δώσουν.