Ψηφιακό Φροντιστήριο: Στις εγκαταστάσεις της ΑΣΠΑΙΤΕ και Εθνικής Βιβλιοθήκης το "στρατηγείο"

Εκεί θα είναι τα στούντιο και θα εγκατασταθούν οι 88 εκπαιδευτικοί που αναλάβουν το Ψηφιακό Φροντιστήριο

18/05/2024

Ενημερώθηκε: 18/05/2024, 09:32

Άκουσε το άρθρο

Στις εγκαταστάσεις της ΑΣΠΑΙΤΕ και της Εθνικής Βιβλιοθήκης θα δημιουργηθεί η υποδομή με στούντιο κλπ, για τη λειτουργία του Ψηφιακού Φροντιστηρίου , από τον Σεπτέμβριο, το οποίο ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Παιδείας Κ. Πιερρακάκης.

Στον ίδιο χώρο  θα βρίσκονται οι 88 εκπαιδευτικοί (60 ΓΕΛ και 28 ΕΠΑΛ), οι οποίοι θα αποσπαστούν για να αναλάβουν   την οργάνωση, τον σχεδιασμό και την πραγματοποίηση διαδικτυακών μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ’ τάξης των Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ.,

Οι εκπαιδευτικοί θα ασκούν τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα τις εργάσιμες ημέρες, διδάσκουν το απόγευμα μετά το πέρας των μαθημάτων, μέχρι εννέα (9) ώρες την εβδομάδα, προετοιμάζουν τη διδασκαλία, και διορθώνουν τις δοκιμασίες των μαθητών/τριών, με μέγιστο όριο εργασίας τις έξι (6) ώρες την ημέρα και τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα.

Οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί ασκούν τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα, ιδίως, στο πλαίσιο των κάτωθι τομέων:

1. Ανάπτυξη Προγράμματος Σπουδών για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά και δεν διαθέτουν πρόγραμμα σπουδών. Σχεδιασμός και ανάπτυξη του προγράμματος για τα διαδικτυακά μαθήματα βάσει των θεμάτων που απαιτούνται να καλύπτονται στις πανελλαδικές εξετάσεις.

2. Σχεδιασμός μαθημάτων: Δημιουργία λεπτομερών σχεδίων μαθήματος για κάθε συνεδρία, με περιγραφή των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων, δραστηριοτήτων και μεθόδων αξιολόγησης.

3. Διδασκαλία μαθημάτων: Διδασκαλία μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο, διάρκειας 45 λεπτών, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας.

4. Δημιουργία Περιεχομένου: Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού όπως παρουσιάσεις, κουίζ και άλλες πηγές πολυμέσων για την ενίσχυση της μάθησης.

5. Αξιολόγηση και ανατροφοδότηση: Σχεδιασμός και διαχείριση διαδικασιών για την αξιολόγηση της κατανόησης του υλικού από τους μαθητές, παρέχοντας εποικοδομητική ανατροφοδότηση για την υποστήριξη της μαθησιακής τους προόδου.

6. Άλλες δραστηριότητες συναφείς με τη διδασκαλία των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων.

Ακολουθεί ο πίνακας με τα μαθήματα του Ψηφιακού Φροντιστηρίου και αντίστοιχα ο αριθμός των εκπαιδευτικών που θα απασχοληθεί:

 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (10)

αντιφαινόλη
|

Παρακαλώ αυτούς που γράφουν και πιστεύουν ότι αυτά που διαβάζουμε παραπάνω θα βοηθήσουν τα παιδιά που δεν έχουν λεφτά για ιδιαίτερα, φροντιστήριο, ή τα παιδιά απομακρυσμένων περιοχών, που επίσης δεν έχουν πρόσβαση σε σχολείο ή φροντιστήριο, να απαντήσουν στις απορίες που έθεσα.

Μακάρι να γινόταν κάτι σοβαρό για να βοηθηθούν αυτά τα παιδιά.
Η διδασκαλία είναι αλληλεπίδραση του μαθητή με τον καθηγητή, όχι παρακολούθηση μια βιντεοδιάλεξης. Στο web πολλοί καθηγητές έχουν αναρτήσει βιντεοδιαλέξεις μαθημάτων εδώ και καιρό, σιγά την πρωτοτυπία.

Κάτι σοβαρό που πραγματικά θα βοηθούσε αυτά τα παιδιά θα ήταν:

Ένας καθηγητής σε κάθε μάθημα ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ ν' αναλάβει ένα τμήμα 20 παιδιών από το Πανελλήνιο για εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Εννοείται ότι ΗΥ, συνδέσεις κι όλο τον εξοπλισμό τ' αναλαμβάνει το υπουργείο και τα δίνει δωρεάν στον καθηγητή και στον μαθητή.
Ο καθηγητής θα έχει τις εξής υποχρεώσεις:

1. Διδάσκει με συνεδρίες τους μαθητές ζωντανά, μιλάει μαζί τους, λύνει τις απορίες τους, εξηγεί κι αλληλεπιδρά με τους μαθητές.

2. Βάζει ασκήσεις και δουλειά στους μαθητές που οφείλουν να κάνουν, διορθώνει τη δουλειά που έκαναν και τους εξηγεί τα λάθη τους.

3. Βάζει τεστ και διαγωνίσματα και κάνει προφορικές ερωτήσεις
στους μαθητές για να εκτιμήσει πόσο εμπέδωσαν αυτά που έμαθαν.

4. Ενημερώνει τους γονείς των παιδιών και συζητά μαζί τους για την πρόοδό τους.

5. Ενθαρρύνει την προσπάθεια των μαθητών του και τους υποστηρίζει μαθησιακά
και ψυχολογικά. Τους βοηθάει όσο μπορεί να γίνουν καλύτεροι.

6. Συνεργάζεται με τον καθηγητή του σχολείου των παιδιών ώστε να μοιράζεται
και οργανώνεται η δουλειά προς όφελος των μαθητών, αν η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έχει τον σκοπό να λειτουργήσει υποστηρικτικά στα μαθήματα του σχολείου.

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δε μπορεί ν' αντικαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση.
Μπορεί όμως να βοηθήσει, όταν η δια ζώσης είναι αδύνατη, με την προϋπόθεση ότι θα γίνει κάτι που πραγματικά θα βοηθήσει τους μαθητές.
Για όλ' αυτά χρειάζονται χρήματα, αλλά όπως λέει κι ο λαός, με ...... αυγά δε βάφονται.

Γιώργος
|

Μπράβο, το έχουν ανάγκη οι μαθητές που δεν μπορούν να πληρώσουν ιδιαίτερα και φροντιστήρια ιδιωτικά και στις απομακρυσμένες περιοχές.

Πελαγία Μαύρο.
|

Μπορεί να βοηθήσει σε πολλα απομακρυσμένα μέρη, μην ξεχνάτε Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα. Αλλά ενοχλεί κάποια μαγαζάκια που μπορεί να χάσουν μέρος από 3-4 μαύρα G κ από την άλλη μεριά τις γνωστές μειοψηφίες που εναντιώνονται σε κάθε είδος προόδου (με κάποιους να συμμετέχουν στα μαύρα. G).

Κώστας
|

Το μπάχαλο ξεκινάει από τις αναθέσεις, ιδίως στα ΕΠΑΛ. Σε άσχετες ειδικότητες έχουν ανατεθεί μαθήματα. Όλα τα σφάζουν, όλα τα μαχαιρώνουν. Τι να μάθει ο μαθητής όταν δεν τα ξέρει ο καθηγητής;

αντιφαινόλη @ Σε πραγματικό χρόνο...
|

Δε θα πάρουν αναπληρωτές, κανέναν δε θα πάρουν, λέει παραπάνω
"
Στον ίδιο χώρο θα βρίσκονται οι 88 εκπαιδευτικοί (60 ΓΕΛ και 28 ΕΠΑΛ), οι οποίοι θα αποσπαστούν για να αναλάβουν...
"
οπότε θ' αποσπάσουν 88 από τους μόνιμους.

To know ASPAITE
|

Καλημέρα τα παιδιά, τραλαλα τραλαλαλα, η ψηφιακή μας προσκαλεί,
Η θεία ΑΣΠΑΙΤΕ, με χαρά σας προσκαλεί, τραλαλαλα, τραλαλα λαλα!

Σε πραγματικό χρόνο...
|

...με 4 (το πολύ) καθηγητές για κάθε μάθημα σε όλη την Ελλάδα δεν γίνεται. Θα πάρουν αναπληρωτές;

αντιφαινόλη
|

4 καθηγητές για κάθε εξεταζόμενο μάθημα ΓΕΛ κι ένας καθηγητής για κάθε μάθημα ΕΠΑΛ για το Πανελλήνιο.
Ας υποθέσουμε ότι οι μισοί μαθητές των ΓΕΛ κι οι μισοί των ΕΠΑΛ αποφασίζουν να παρακολουθήσουν το ψηφιακό φροντιστήριο.

Απορίες:

1. Τις λύσεις στις ασκήσεις που θα πρέπει να κάνουν οι μαθητές, τις εκθέσεις κ.τ.λ.
θα τις διορθώνουν οι 4 καθηγητές ΓΕΛ κι ο ένας ΕΠΑΛ σε κάθε μάθημα;
Όχι 30 ώρες την εβδομάδα και 2030 ώρες δε φτάνουν.

2. Τις απορίες όλων αυτών των μαθητών θα τις λύνουν αυτοί οι 4 ΓΕΛ κι ο ένας
ΕΠΑΛ;

3. Τις εξηγήσεις στα λάθη που θα κάνει κάθε μαθητής, ώστε να κατανοήσει τα λάθη του και να μάθει από αυτά, με σκοπό να μην τα επαναλάβει, θα τις αναλάβουν αυτοί οι 4 ΓΕΛ κι ο ένας ΕΠΑΛ κάθε μαθήματος;

Είναι δυνατό, είναι εφικτό, στέκει λογικά;
Μπορεί σας παρακαλώ κάποιος να μου λύσει αυτές τις απορίες;

Κουλης
|

Και αν η περιοχή ΔΕΝ έχει ίντερνετ ή δορυφορικό ίντερνετ ;;;

Νικος
|

Έτσι αποκλείονται από το να διδάσκουν διαδικτυακά όλοι οι αλλοι εκπαιδευτικοί πλην των Αθηναίων. Έπρεπε να μοιραστεί εξοπλισμός (καλό λάπτοπ, καλό μικρόφωνο, καλή κάμερα, καλή γραφίδα και 5G router) και η διδασκαλία να γίνεται από το σπίτι των εκπαιδευτικών. Στην Αθήνα να υπάρχει μόνο μία ομάδα εποπτών και τεχνικών που να συντονίζουν τις διδασκαλιες.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ