Ένσταση-Αίτημα ανάκλησης -Αλλοίωση αποτελεσμάτων- Πρότυπα Γυμνάσια

Η «λύση» που επιχειρείται από την πλευρά της Επιτροπής παραβιάζει ευθέως τις συνταγματικές αρχές της προστασίας της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης, της χρηστής διοίκησης, αλλά και εν τέλει της ισότητας των εξεταζόμενων μαθητών

22/05/2024

Ενημερώθηκε: 22/05/2024, 11:18

Άκουσε το άρθρο

Σε συνέχεια της απόφασης της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων Σχολείων, με την οποία, κατά τρόπο παράνομο, παράτυπο και εν τέλει άδικο για τους εξεταζόμενους μαθητές, η ως άνω  επιτροπή «αποφάσισε» ότι το σύνολο των απαντήσεων που δόθηκαν στις ερωτήσεις 9, 15 και 23 για τα θέματα της Γλώσσας θα βαθμολογηθούν πλασματικά ως ορθές, σας ενημερώνουμε ότι έχει κατατεθεί Ένσταση -αίτηση ακύρωσης της ως άνω απόφασης για τους εξής λόγους:

1. Η αιτιολογία βάσει της οποίας η Επιτροπή κατέληξε στην παραπάνω απόφαση (ότι δηλαδή οι συγκεκριμένες ερωτήσεις πάσχουν: είτε από αστοχίες στη διατύπωση, είτε εξαιτίας περισσοτέρων από μια σωστών επιλογών), ελέγχεται ως πολλαπλώς προβληματική, καθώς δεν διευκρινίζεται ποιες από αυτές τις ερωτήσεις ήταν διατυπωτικά άστοχες,  ποιες από αυτές είχαν παραπάνω μία σωστή επιλογή και ποιες ήταν αυτές οι σωστές επιλογές. Συνεπώς η απόφαση πρέπει να ακυρωθεί ως αντιβαίνουσα στην αρχή της διαφάνειας, εφόσον καθιστά  αδύνατο στους εξεταζόμενους να αντιληφθούν σε ποια ακριβώς δικαιολογητική βάση εδράζεται η «λύση» της Επιτροπής που έφερε «τα πάνω κάτω» στο επίμαχο διαγωνισμό και ανατρέπει τα δεδομένα των βάσεων εισαγωγής.

2. Σε περίπτωση που ένας εξεταζόμενος μαθητής παρά την «διατυπωτική αστοχία» , απάντησε ορθά δεν μπορεί (και δεν πρέπει) να εξομοιώνεται με εξεταζόμενο που απάντησε εσφαλμένα. Ομοίως, σε περίπτωση που σε μία ερώτηση υπήρχαν – καθομολογία της  Επιτροπής – περισσότερες από μία ορθές απαντήσεις (πχ η Α και η Β) δεν νοείται ο εξεταζόμενος που έδωσε  την ορθή απάντηση (πχ είτε την Α, είτε την Β) να εξομοιώνεται με εξεταζόμενο, ο οποίος ενώ είχε την δυνατότητα να δώσει ακόμη και 2 ορθές απαντήσεις , τελικά έδωσε μία από τις 2 εσφαλμένες  (πχ την Γ, είτε την Δ). Η επίδοση δηλαδή των συγκεκριμένων εξεταζόμενων ήταν σαφώς χειρότερη από το εάν υπήρχε μόνο μία ορθή απάντηση. Ωστόσο, κατά παράβαση κάθε λογικής και έννοιας ισότητας η Επιτροπή έκρινε ότι οι συγκεκριμένοι εξεταζόμενοι θα πρέπει να επιβραβευθούν βαθμολογικά, χαρίζοντάς τους βαθμούς, σε βάρος φυσικά των λοιπών εξεταζόμενων που απάντησαν ορθά.

3. Εν ολίγοις, η «λύση» που επιχειρείται από την πλευρά της Επιτροπής στο πρόβλημα που ανέκυψε με τις συγκεκριμένες ερωτήσεις/απαντήσεις, τυγχάνει ισοπεδωτική, παραβιάζει ευθέως τις συνταγματικές αρχές της προστασίας της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης, της χρηστής διοίκησης, αλλά και εν τέλει της ισότητας των εξεταζόμενων μαθητών, εφόσον με την προσβαλλόμενη απόφαση επιβραβεύονται βαθμολογικά οι εξεταζόμενοι, οι οποίοι έδωσαν εσφαλμένες απαντήσεις, έναντι αυτών των εξεταζόμενων που έδωσαν τις ορθές (είτε επειδή μπόρεσαν και διαχειρίστηκαν καλύτερα στις ομολογημένες αστοχίες στην διατύπωση της ερώτησης είτε επειδή έδωσαν μία εκ των 2 ή περισσότερων απαντήσεων σωστές- αναλώνοντας όμως δυσανάλογο με τις υπόλοιπες ερωτήσεις χρόνο).

Ενημερώνουμε την ιστοσελίδα ESOS,  ότι σε συνέχεια της Ένστασης που υποβλήθηκε, επιφυλασσόμαστε παντός νομίμου δικαιώματός μας ,εφόσον δεν ανακληθεί άμεσα η εν λόγω απόφαση.

Μια πιθανή λογική λύση θα ήταν να μοριοδοτηθούν με πρόσθετη βαθμολόγηση (για παράδειγμα με μια πρόσθετη μονάδα) όσοι απάντησαν σωστά στις εν λόγω 3 ερωτήσεις, σύμφωνα με τις απαντήσεις που ανακοίνωσε η Επιτροπή το Σάββατο 18 Μαΐου.

Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση,
Οι γονείς εξεταζόμενης μαθήτριας.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (55)

Αναστασία Μ.
|

Καλησπέρα σας,
Θα ήθελα εάν μπορεί κάποιος να μου δώσει πληροφορίες που μπορώ να υποβάλλω ένσταση για τα αποτελέσματα για την εισαγωγή στα πρότυπα γυμνάσια.

Chris
|

Δεν αρκεί να βαφτίσεις ένα σχολείο ως Πρότυπο. Πρέπει και να το υποστηρίξεις.

Ποιο λογισμικό?
|

Ας διορθώσουν τα γραπτά κανονικά. Για ένα λογισμικό θα γίνει η μεγαλύτερη αδικία στην ιστορία του θεσμού? Οι εγγραφές των σχολείων γίνονται ούτως ή άλλως μέχρι τον Σεπτέμβριο. Άλλωστε για χρόνια αυτές οι εξετάσεις γινόταν τέλη Ιουνίου. Οπότε δεν στέκει αυτό με την καθυστέρηση.

DimitrisS
|

Επειδή τυγχάνει να είμαι Μαθηματικός & Προγραμματιστης δε νομίζω ότι απαιτείται καμιά τεράστια αλλαγή στο λογισμικό για να γίνει αυτό που λέω.
Στην τελική μπορούν ακόμα και τώρα να το αφήσουν να λειτουργήσει με τον τρόπο που αποφάσισαν και στο τέλος σε κάθε βαθμό της γλώσσας (έστω X) να κάνουν την εξής πράξη:
(X-6)×25/22

Απάντηση στον DimitrisS
|

Θα πρέπει να αλλάξει όλο το λογισμικό για να υπολογιστούν με άλλο τρόπο αυτόματα οι βαθμοί σύμφωνα με αυτό που προτείνετε. Δεν υπάρχει χρόνος. Δεν μπορεί να τελειώσει το σχολικό έτος και τα Γυμνάσια της χώρας να μην ξέρουν ποιους θα έχουν νέους μαθητές τον Σεπτέμβριο!

Απάντηση σε Μάρκος
|

Συμβαίνει ακριβώς αυτό που λέτε. Απαράδεκτο, παράνομο και άδικο.
Και τώρα διαβάζω ότι ξεκίνησε η βαθμολόγηση. Πρέπει να αντιδράσουμε..

DimitrisS
|

Καλησπέρα, μια πιθανότατα σωστότερη αντιμετώπιση του, χωρίς αμφιβολία ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥ γεγονότος - λάθος θέματα σε διαγωνισμό προτύπων, θα ήταν να ακυρωθούν ΕΝΤΕΛΩΣ αυτές οι ερωτήσεις και οι υπόλοιπες 22 να μοιραστούν τους 50 βαθμούς δηλ να πάρει 2,273 βαθμούς η κάθε μία.
Σε αυτήν την περίπτωση δεν θα έπεφτε η βαρύτητα της γλώσσας σε σχέση με τα μαθηματικά ούτε οι βαθμοί της γλώσσας θα ηταν πλασματικά αυξημένοι.

Μάρκος
|

Οι μαθητές που σκέφτηκαν λογικά όπως η επιτροπή θέλει πρέπει να ανταμειφθούν σε σχέση με αυτούς που το βάλαν τυχαία!

ε όχι και κλήρωση!
|

μην τα ισοπεδώνουμε όλα! υπάρχουν παιδιά που πήγαν σε φροντιστήριο και δεν τα πήγαν καλά, υπάρχουν παιδιά που με δική τους προσπάθεια επιτυγχάνουν. Σε κάθε περίπτωση, το παιδί που παίρνει καλό βαθμό ανεξαρτήτως τρόπου προετοιμασίας, έχει λιγότερα κενά στη γνώση του και μπορεί να αντεπεξέλθει καλύτερα σε ένα πρότυπο σχολείο, συμβάλλοντας έτσι στη διατήρηση του επιπέδου του.

ΠΕΡΙ ΚΛΗΡΩΣΗΣ.....
|

Παρακαλώ να σοβαρευτούμε. Είναι διαγωνισμός και ΔΕΝ είναι υποχρεωτικός!!!!

Εάν κάποιος θέλει κλήρωση να πάει σε Πειραματικό Γυμνάσιο και όχι σε Πρότυπο.

Κλήρωση=Πειραματικά Δημοτικά και Γυμνάσια. Άλλο πράγμα τα πρότυπα.

Παρακαλώ μην τα ισοπεδώσουμε όλα επειδή φέτος η επιτροπή έδωσε ρεσιτάλ αντιεπαγγελματισμού!

ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ-Η ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΓΟΝΕΑ
|

Το να απαξιωνετε τον κοπο των παιδιων, με φροντιστηριο η μη, με μονο κριτηριο την επιλογη των γονιων τους, σας καθιστα το ιδιο επαισχυντο με οσους τα αδικησαν. Δεν εγραψαν τα φροντιστηρια, τα παιδια εγραψαν. Ουτε καθε παιδι που πηγε περασε. Λιγο να περιορισετε τον λαικισμο σας αγαπητε και να εστιασετε σε καλυτερες πολιτικες επιλογες , γιατι το ψαρι βρωμαει παντα απ το κεφαλι.

@Γονέας συμμετέχοντα
|

Φυσικά και κλήρωση, γιατί όχι; Έχω άδικο σε αυτό που αναφέρω;
Μιλάνε όλοι για δικαιοσύνη όταν κάποιοι επενδύουν στο άδικο προκειμένου το οικονομικά πριμοδοτούμενο παιδί τους να υπερισχύσει ενός παιδιού που δεν έχει τη δυνατότητα να φοιτήσει σε φροντιστήριο.
Χίλιες φορές να περάσει το παιδί που πήρε 40% με τη βοήθεια μόνο του δασκάλου του παρά το παιδί που πήρε 90% από τη βοήθεια της τσέπης του μπαμπά και της μαμάς.

προς SDR
|

..Αφου όπως λετε η εξέταση αυτή αποτελεί "μια αγχωτική διαδικασία, η οποία δεν είναι πάντα διαχείρισιμη και κυρίως από παιδιά 12 χρόνων", ποσω μάλλον τώρα που κατάντησε θρίλερ για γερά νεύρα, προτείνετε ανερυθρίαστα να τα ξαναπάμε να ξαναγράψουν!!!! Σοβαρά τώρα. Και γω κύριέ μου και η οικογένεια μου και το παιδί μου επενδύσαμε και παλέψαμε και τα πήγε αδιανόητα καλά, δεδομένης της συνθήκης, αλλά κατέληξε στο όριο να περάσει!!Και σε καμιά περίπτωση δε θα το υποβάλω το παιδι σε κάτι τέτοιο, όχι.!!Το παιδί μου προέχει, δεν είναι άλογο στη στημένη ή ακυρη κούρσα κανενός!

Απάντηση σε ΜΖ
|

Μπορείτε να πάρετε στοιχεία από την παραπάνω ένσταση, να αλλάξετε ότι εσείς κρίνετε απαραίτητο, να συμπληρώσετε τα δικά σας στοιχεία και να υποβάλλετε ένσταση στο πρωτόκολλο του υπουργείου Παιδείας (μέσω email) με κοινοποίηση στο email της επιτροπής. Είναι όλα τα στοιχεία τους διαθέσιμα στο διαδίκτυο και δεν χρειάζεται δικηγόρο.

Απάντηση σε Ενδιαφερόμενος
|

Με συγχωρείτε αλλά δεν έχετε δίκιο.
Η ερώτηση με τον συλλαβισμό (23) έχει σωστή απάντηση γιατί αρκετά παιδιά ήξεραν ότι οι προθέσεις δεν χωρίζονται.
Στην ερώτηση 9 (που πράγματι είναι προβληματική) αρκετά παιδιά απέκλεισαν το Α,Β και Δ (τα οποία ήξεραν ότι είναι παραγωγα του αγω) και επέλεξαν το Γ.
Στην ερώτηση 15, δεν μπορεί να πάρει κάποιος που έχει απαντήσει το Β (εντελώς λάθος), τις ίδιες μονάδες με κάποιον που απάντησε μια από τις δυο σωστές απαντήσεις.
Σε κάθε περίπτωση αδικουνται όσοι έχουν επιλέξει σωστά τις απαντήσεις που υπάρχουν βάσει και της αρχικής ανακοίνωσης της επιτροπής.
Αν διαβάσετε την ανακοίνωση δεν μιλάει για λάθος ερωτήσεις ή απαντήσεις. Αλλά για ασάφειες ή περισσότερες από μία απαντήσεις.

Ενδιαφερόμενος
|

Ας δούμε την πλευρά κάθε παιδιού που δίνει. Καταρχάς τοποθετειστε λάθος οταν λέτε αυτοί που εδωσαν εξαρχής σωστή απάντηση .Η σωστή έκφραση είναι ότι κάποια παιδιά έδωσαν ως απάντηση συτήν που αρχικά η επιτροπή θεώρησε ότι είναιη σωστή και σε επανέλεγχο των απαντήσεων διαπίστωσαν ότι υπήρχε και άλλη απάντηση σωστή ή δεν υπήρχε καμία.
Συμφωνώ οτι αθτός ο επανέλεγχος έπρεπε να έχει γίνει νωρίτερα αλλά τώρα έτσι είναι τα πράγματα. Επιπλέον όσο χρόνο ξοδεψαν για να απαντήσουν τα παιδιά που έτυχε να δώσουν την απάντηση που η επιτροπή αρχικά θεώρησε σωστή άλλο τόσο ξόδεψαν και τα παιδιά που πίστευαν ότι ειναι περισσότερες της μιας σωστές απαντήσεις ή δεν είναι σαφής η σωστή απάντηση και ταλαντευονταν τι απάντηση να δώσουν.
Επομένως δεν υπάρχουν σε αυτή την περίπτωση αδικημένα ή ευνοημένα παιδιά αλλά παιδιά που ταλαιπωρήθηκαν από την ασάφεια των ερωτήσεων και πρέπει όλα να έχουν την ίδια μεταχείριση.
Πιλύ σωστά ,αν και θα έπρεπε να ήταν προσεκτική πριν δώσει τα θέματα, η επιτροπή προσπαθεί να έχει σε όλα τα παιδιά την ίδια αντιμετώπιση

SDR
|

Οι εξετάσεις πρέπει να επαναληφθούν. Δεν πρέπει να στεκόμαστε στον αριθμό των ερωτήσεων αν ήταν 3,4,5. Κάθε διαγωνισμός είναι μια αγχωτική διαδικασία, η οποία δεν είναι πάντα διαχείρισιμη και κυρίως από παιδιά 12 χρόνων.Το άγχος καταστρέφει τον χρόνο του εξεταζόμενου. Οι ασαφείς ερωτήσεις κατέστρεψαν την συγκέντρωση πολλών παιδιών. Κρίμα για τα τραγικά λάθη της διαδικασίας.....

ΜΖ
|

Καλησπέρα, η κόρη μου έχει απαντήσει σωστά τις 3 ερωτήσεις και θεωρώ άδικο να μείνει εκτός επειδή θα τις λάβουν σωστές για όλους. Με τον τρόπο αυτό ενισχύονται οι μαθητές που είναι δυνατοί στα μαθηματικά και αδικούνται οι δυνατοί στη γλώσσα αφού θα ληφθούν υπόψη 25 ερωτήσεις μαθηματικών και 22 γλώσσας. Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει πως μπορώ να καταθέσω ένσταση κατά της απόφασης αυτής. Ευχαριστώ

Κοσμάς
|

Συγχαρητήρια για το άρθρο. Είμαστε μαζί σας σε περίπτωση ένδικων μέσων. Είναι μεγάλη αδικία για τα παιδιά και σαφή αλλοίωση των αποτελεσμάτων. Έστω και ένα θέμα να έχει γράψει ένας μαθητής, χάνει βαθμολογία και μπορεί να μείνει εκτός του σχολείου που επιθυμεί. Φανταστείτε να έχει απαντήσει σωστά στα συγκεκριμένα θέματα. Θα πρέπει στην τελική βαθμολογία να προστεθούν σε όλους 6 βαθμοί ή να μην αλλάξει η αρχική βαθμολογία.

Γεώργιος Κοκκίνης
|

......ως μπάλωμα και μόνον θα μπορούσαν να λάβουν οι συγκεκριμένες ερωτήσεις 1 μονάδα για όσους δεν τις απάντησαν ορθά και να αυξηθεί κατά τουλάχιστον 10% οριζοντίως ο αριθμός των εισακτέων στα πρότυπα (σύμφωνα και με τις πολιτικές δεσμεύσεις). Βεβαίως αυτό δεν θεραπεύει την ανεπάρκεια της Επιτροπής. Πραγματικά κρίμα!!!

Γονιος
|

Νομίζω ότι το πιο σωστό θα ήταν όσοι απάντησαν σωστά να πάρουν τα μόρια της απαντήσης και να ξαναπάρουν μαζί με όλους τους άλλους και τα επιπλέον τα μόρια. Δηλαδή ποιος απάντησε σωστά να πάρει 4 και όσοι απάντησαν να πάρουν 2.
Αλλιώς υπάρχει αδικία για να μην πω παρανομία.

Γονιός μαθητριών
|

Ένα παιδί από τις τρεις ερωτήσεις είχε σωστές τις δυο, παίρνει μια σωστή
και μένει πίσω από ένα άλλο παιδί που είχε τις τρεις αρχικά λάθος και παίρνει τρεις σωστές.
Αυτό είναι καραμπινάτη αλλοίωση της βαθμολογίας.
Απορώ τι κάνει ο εισαγγελέας;
Η δικαιοσύνη πρέπει να επέμβει.
Μιλάμε για καταστρατήγηση της διαδικασίας.

Απάντηση προς "μητέρα υποψηφίου"
|

Είναι ένα πάρα πολύ σοβαρό θέμα. Τα παιδιά μας έκαναν μεγάλο κόπο και απαιτούν και εμείς μαζί τους για δίκαιη μεταχείριση. Δεν είναι δυνατόν να ζητούνται από τα παιδιά να προσέχουν την παραμικρή λεπτομέρεια σε αυτές τις εξετάσεις ώστε να επιλέξουν μια σωστή απάντηση και η επιτροπή να κάνει τόσα ατοπήματα.
Επίσης έχετε εσφαλμένη εντύπωση ότι όποιος έγραψε πάνω από 90 είναι πραγματικά άριστος. Προφανώς αυτό είναι λάθος καθώς κάποιος μπορεί να έχει γράψει πάνω από 90 επειδή έπιασε τα θέματα, επειδή ήταν πιο ψύχραιμος ή επειδή κύκλωσε στην τύχη 2- 3 λεξιλογικές ερωτήσεις παραπάνω. Κατά τη γνώμη μου οποιαδήποτε έχει γράψει πάνω από 50 σε αυτές τις εξετάσεις είναι άριστος μαθητής.

Κύριε Κοκκίνη
|

Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον.
Είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν είτε με ανακοίνωση είτε ενώπιον δικαστικής αρχής. Τα παιδιά μας έκαναν πολύ κόπο και δεν θα το αφήσουμε να περάσει έτσι.

Γεώργιος Κοκκίνης
|

Πολύ σωστά τα γράφετε.
Φυσικά μην ελπίζετε σε απάντηση ή εάν δοθεί απάντηση θα είναι "γενικού περιεχομένου".
Αν και προσωπικά δεν έχω παιδί που συμμετείχε στη διαδικασία, αλλά επειδή ως εκπαιδευτικός έχω πραγματικά συγκλονιστεί με το θέμα, θα σας πρότεινα συλλογική νομική κίνηση οργανωμένη μέσω κοινωνικών δικτύων.

ΘΩΜΑΣ
|

Δηλαδή ένας μαθητής που απάντησε λάθος και ένας μαθητής που απάντησε σωστά ( σύμφωνα πάντα με την επιτροπή),θα έχουν την ίδια βαθμολογία;;; οπότε λογικά θα ανέβουν οι βάσεις...ΕΝΑΣ που κάνει ένσταση τώρα αν δικαιωθεί,θα μπει... οπότε αυτός που θα μείνει έξω με την καινούργια ανακοίνωση αποτελεσμάτων που αδικείται,θα κάνει και αυτός προφανώς ένσταση ή μήνυση και ίσως δικαιωθεί στην πορεία, οπότε θα ανατραπεί πάλι η βαθμολογία εισακτεων;;; φαύλος κύκλος που εν τέλει τα παιδιά βγαίνουν χαμένα....το δικό μου παιδί από τις τρεις ερωτήσεις, παίρνει μια σωστή αφού τις άλλες δύο είχε σωστές αλλά ένα παιδί που είχε τις τρεις αρχικά λάθος, τώρα δικαιώνεται και τον προσπερνάει...τι να πρωτοσχολιασεις....

Απάντηση σε Σ.
|

Ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Εχω καταθέσει ένσταση στο πρωτόκολλο του υπουργείου (εποπτεύουσα αρχή) με κοινοποίηση στην επιτροπή και περιμένω την απάντηση. Μόλις έχω νεότερα θα τα αναρτήσω εδώ.

Μητέρα υποψηφιου
|

Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι το παιδί μου μπορει να πέρασε, μπορεί και όχι . Συμμετείχε στη διαδικασία με προετοιμασία. Η όλη αυτή κατάσταση ανέδειξε την ανεπάρκεια του κράτους (τι πρότοτυπο). Αλλά ανέδειξε και την ανεπάρκεια μας ως γονείς που έχουμε αναγάγει το θέμα αυτό σε τόσο σημαντικό. Ότι έγινε έληξε το Σάββατο 18/5. Και για να γίνω σκληρή. Άριστοι μαθητές είναι όσοι έγραψαν από 90, μη τολμήσω να πω 100. Αν μιλάμε ότι είμαστε οριακά, τότε όσο αξίζει μαθησιακά να περάσει το παιδί το δικό μου, αξίζει και ένα άλλο. Σε κάθε περίπτωση ο καλός μαθητής δε θα χαθεί, το μόνο σίγουρο. Σχετικες έρευνες έχουν γίνει, αναζητείστε τις στο γκουγκλ. Όσα παιδιά έγραψαν αυτές τις εξετάσεις είναι άξιοι μαθητες, με μέλλον στο δημόσιο σχολείο της γειτονιάς τους, το οποίο θα κοσμήσουν. Ρίξτε τους τόνους. Όσον αφορά τις οικογένειες των παιδιών που πέτυχαν, συγχαρητήρια, αλλά η επιτυχία δεν είναι στα 12, είναι μπροστά τους. Δε θέλουμε παιδιά με σύνδρομα ανωτεροτητας.Χαμηλούς τόνους γιατί τα τρελαναμε! Καλό καλό να έχουμε!!!

Σ.
|

Απάντηση απο Σ.
Βεβαίως το κείμενο που αναρτώ εδώ είναι αυτό που έστειλα στο μέιλ της επιτροπής. Καμία απάντηση δεν έχω λάβει.
Παρόλα αυτά θεωρώ πως όποιος συμφωνεί με το άρθρο που δημοσιεύτηκε το πρωί "Ένσταση-Αιτημα Ανακλησης...", συνεπώς και με τη δική μου τοποθετηση, πρέπει, επίσης, να το δηλώσει γραπτά, έστω στην επιτροπή.
Πώς είναι δυνατόν να παίρνονται έτσι απερισκεπτα αποφάσεις; Και, φυσικά, ένα λάθος δεν διορθώνει ένα λάθος.
Το να βαθμολογηθούν όλες ι απαντήσεις σωστά και στις 3 ερωτήσεις είναι καταφωρη αδικία για αυτούς που τις απάντησαν εξαρχής σωστά στο διαγωνισμό. Αυτό δεν επιδέχεται αμφισβήτησης.

Inheritor
|

@Φραγκάτος

Φραγκάτε μου δεν σου τα είπανε;
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ το φροντιστήριο σε μαθητές Δημοτικού! Είναι παράνομο!
Να το ξαναγράψω; Απαγορεύεται το φροντιστήριο σε μαθητές Δημοτικού!
Είναι παράνομο!
Αφού είναι παράνομο, γιατί το έστειλες το παιδί σου φροντιστήριο; Ε;
Συνένοχος στην παρανομία έγινες δια παραλείψεως. Συγκάλυψη το λένε!
Πήγαινε τώρα να τα σκάσεις τα φράγκα και σε δικηγόρο για να βρεις το δίκιο σου!

Μπας και καταλάβετε ορισμένοι, πόσο μεγάλη υπερβολή "overkill" για να το πούμε και πιο ορθά είναι το να στέλνεις το παιδί σου σε φροντιστήριο από το Δημοτικό, που ναι, εκτός από υπερβολικό, είναι και παράνομο!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ