Πρόγραμμα Ψηφιακού Μετασχηματισμού στο χώρο της Παιδείας "δρομολογεί" ο Κ. Πιερρακάκης

Προκειμένου το υπουργείο και οι φορείς εποπτείας του να παρέχουν διαρκώς νέες και προηγμένες ψηφιακές υπηρεσίες και τεχνολογικές λύσεις στους τομείς αρμοδιότητάς τους αφενός και αφετέρου να είναι εφικτός ο συνεχής εκσυγχρονισμός

23/05/2024

Ενημερώθηκε: 23/05/2024, 10:07

Άκουσε το άρθρο

Πρόσκληση προς το  Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ) , απηύθυνε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης , προκειμένου να καταθέσει πρόταση για την προώθηση και υλοποίηση δράσεων, έργων και προγραμμάτων Ψηφιακού Μετασχηματισμού στο χώρο της Παιδείας.

Το έργο  αποσκοπεί στην κάλυψη της ανάγκης για προώθηση και υλοποίηση δράσεων, έργων και προγραμμάτων Ψηφιακού Μετασχηματισμού στο χώρο της Παιδείας, 

  • μέσω εμπεριστατωμένων αναλύσεων, 
  • τεχνολογικών μελετών και παροχής προτύπων λύσεων και στην έρευνα, ανάπτυξη, εκπαίδευση σε σχέση με αυτόν στο χώρο της παιδείας ευρύτερα,

προκειμένου το υπουργείο και οι φορείς εποπτείας του να παρέχουν διαρκώς νέες και προηγμένες ψηφιακές υπηρεσίες και τεχνολογικές λύσεις στους τομείς αρμοδιότητάς τους αφενός και αφετέρου να είναι εφικτός ο συνεχής εκσυγχρονισμός των πληροφοριακών συστημάτων και εφαρμογών τους και η ανάπτυξη νέων καινοτόμων τεχνολογικών προτάσεων στην εκπαίδευση.

Ειδικότερα, το αντικείμενο θα περιλαμβάνει την υποβοήθηση του υπουργείου, στο στάδιο διαμόρφωσης πολιτικής (policy formulation) αναφορικά με το σχεδιασμό και την προώθηση δράσεων και πρωτοβουλιών του υπουργείου ως προς την υλοποίηση, εκτέλεση και διαχείριση δράσεων, έργων και προγραμμάτων στο χώρο της παιδείας που αφορούν 

  • στον τομέα της πληροφορικής, 
  • της ψηφιακής τεχνολογίας, 
  • της επικοινωνίας,
  •  της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και των νέων και ανοικτών τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένων των νέων τεχνολογιών μεγάλων δεδομένων,
  •  τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης καθώς και 
  • στην έρευνα και την ανάπτυξη, 
  • στην εκπαίδευση και 
  • την προώθηση του Ψηφιακού Μετασχηματισμού σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
     

Σχόλια (21)

Τεο
|

@Στέφανος
Πολλά αποτελέσματα ενεργειών είναι γνωστά και δεν χρειάζεται να τα δοκιμάσουμε ξανά και ξανά . ιδίως όταν έχουν δοκιμαστεί πριν χρόνια από άλλους, έχουν επιβεβαιωθεί τα ζημιογόνα αποτελεσμάτα και έχουν απορριφθεί. Ας μελετήσουμε τι συμβαίνει στη Φιλανδία και σε άλλες χώρες που είτε επιστρέφουν τώρα είτε έχουν ήδη επιστρέψει στα έντυπα βιβλία και απορρίπτουν πολλές ανούσιες ψηφιακές "καινοτομίες*

ΠΕ 60
|

Είχαμε εναποθέσει τις τελευταίες ελπίδες μας στο νέο υπουργό για μάζεμα της γραφειοκρατίας. Αλλά αντί να μειώνεται όλο και αυξάνεται. Καλό το ψηφιακό σχολείο για τους μαθητές αλλά μην περάσουμε στο άλλο άκρο με παιδιά φυτά που δεν μπορούν να αναπτυχθούν σε ένα κοινωνικοσυναισθηματικο πλαίσιο. Ο πρώτος ρόλος του σχολείου είναι αυτός. Αλλιώς ας καθίσουν σπίτι τους να βλέπουν τα έτοιμα ψηφιακά εργαλεία.

Άντα
|

Εγώ έχω να πω ότι έχει αυξηθεί η γραφειοκρατία κι ότι φτύνουμε αίμα οι διευθυντές όταν στην εξουσία είναι η ΝΔ... τώρα τι μου λέτε εσείς...

Μαίρη Μαίρη
|

Εκτός τόπου και χρόνου. Πέφτει το δίκτυο συνέχεια...λόγω υπερφόρτωσης. Βάλτε γραμματειακή υποστήριξη. Έχουμε αρρωστησει. Τα κάνουμε όλα και συμφέρουμε

Σάκης
|

δός μοι πᾷ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινήσω. Δηλ. Σε εικονικά περιβάλλοντα θα έχουμε εικονικά αποτελέσματα.

Στέφανος Κεχαγιάς
|

Βλέπω όλοι οι συνάδελφοι υπέρ των αλλαγών έτσι; Εκ του αποτελέσματος κρίνονται όλα. Το ότι είμαστε καθηγητές δεν σημαίνει ότι ξέρουμε και τι μας γίνεται. Η χρόνια αντίδραση που ζω όλα αυτά τα χρόνια έχει φέρει αυτό το τέλμα. Ας βοηθήσουμε να δούμε τι θέλουν να κάνουν και αν δεν ταιριάζει το αλλάζουμε. Με το να βρίζουμε ως άλλοι ειδικοί την κάθε μεταρρύθμιση δεν βγάζει πουθενά. Εκτός αν κάνουμε αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση (όπως γίνεται όλα αυτά τα χρόνια)

Φρι φρι
|

Χαχαχαχα γλέντια!!!!!!!!! Εκτός τόπου και χρόνου....
Πώς φαίνεται καμία επαφή με τη σχολική πραγματικότητα...γελάν και οι πέτρες...

Α. Π.
|

Ξέρετε πώς θα στρώσουν τα σχολεία????? Ο διευθυντής να έχει την ευχέρεια να προσλαμβάνει και να απολυει κόσμο!!!!!! Θα δειτε τότε μεγάλες αλλαγές στα σχολεία...
Κάντε αυτο μόνο και τπτ άλλο...και θα τρίβετε τα μάτια σας απ τα εντυπωσιακά αποτελέσματα!!!!!!Δοκιμαστικά εστω

Κωνσταντίνος
|

Για τα κοινωνικά θέματα και τον μαθητή στο επίκεντρο θα κάνει τίποτα;;; Όλο για ψηφιοποίηση και ηλεκτρονικούς υπολογιστές ακούμε...για το ότι γινόμαστε αποδέκτες χειρότερων συμπεριφορών, βίας, εγκληματικότητας, νεανικής παραβατικότητας, έλλειψη ανθρωπιάς, συλλογικότητας, αλληλεγγύης, μαθητικού σεβασμού, προτύπων, ηθικής κλπ ΑΚΟΥΕΙ κανείς;;;;

Τρανός
|

Ο, τι του φανεί...

Ανδρεας
|

Κακό να μην έχεις μπει ποτέ σε ένα σχολείο...για μια μέρα. ..

Ανατ. Αττικής διευθυντης
|

Να αφήσει τις π... και να κοιτάξει να μας ελαφρύνει...που χτυπάμε 12ωρα στα σχολεία αυτή την περιοδο:
Ενδεικτικά αναφερω ( για εμενα) : έχω να ετοιμάσω 2 ΕΒΠ, 1 ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ, 8 παράλληλες στηρίξεις
Επίσης παράλληλα τρέχουν: Ολοήμερο για του χρόνου, εκδρομές, γιορτή λήξης, σύλλογοι διδασκόντων, Ερασμους, απουσίες εκπ/κων λόγω ακόμη ιώσεων....κάπου ελεος...

Αυτος
|

Καμια γραμμή ίντερνετ θα μπει ποτέ? Που λειτουργούμε όλο το σχολείο με μια adsl των 12Mbit και μόλις ανοίγουν 10 υπολογιστές δεν κινείται τίποτα? Αυτά μέσα σε πόλη όχι σε χωριό και μάλιστα σε σχολείο 370 μαθητών.

Γονέας
|

Στην PISA αποκαλύπτεται ότι δεν ξέρουν ανάγνωση, κατανόηση κειμένου, κριτική σκέψη και χρήση των μαθηματικών, αλλά εμείς ασχολούμαστε με τα ψηφιακά. Καλά θα πάει κι αυτό.

Κώστας
|

Δυστυχώς δεν υπάρχει επαφή με την πραγματικότητα.

Με
|

μία ώρα τη βδομάδα Πληροφορική σε Δημοτικό και Γυμνάσιο δε γίνεται.

πέφτουν ταβάνια και παράθυρα
|

και θα κάνουν νέα λογισμικά

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

Τα θεμελιώδη πρώτα!

Πέτρος
|

Με υπολογιστές του 2008 ;;

ΑΛΛΟΥ ΘΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ, ΣΤΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ
|

-ΑΦΟΥ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΟΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΆ,
ΔΕΝ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ;

-ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ!!

-ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑ ΚΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ!

Δυστυχώς ο υπουργός δεν έχει καταλάβει τίποτα!
|

Μέτρα για τη βελτίωση της πραγματικής ζωής στα σχολεία να λάβει ο υπουργός;
Όλη μέρα ασχολούμαστε συμπληρώνοντας φόρμες σε πλατφόρμες...

Για τα παιδιά θα πάρει κανένα μέτρο;

Για τη βελτίωση των βιβλίων θα πάρει κανένα μέτρο;

Για ασφαλή και λειτουργικά κτίρια θα πάρει κανένα μέτρο;

Για τους εξαφανισμένους γονείς θα πάρει κανένα μέτρο να τους εξαναγκάσει να έρθουν στα σχολεία;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ