Την ανάγκη να εκσυγχρονιστούν τα προγράμματα σπουδών των τμημάτων των ανθρωπιστικών, κυρίως, επιστημών με στόχο τη διεύρυνση των επιλογών των αποφοίτων στην αγορά εργασίας τόνισε ο πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ), Καθ. Περικλής Α. Μήτκας, μιλώντας στο συνέδριο «Οι Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες στον 21ο αιώνα», στις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου Κρήτης στο Ρέθυμνο
"Τα τμήματα ανθρωπιστικών σπουδών πρέπει να εμπλουτίσουν τα προγράμματά τους και να αξιοποιήσουν τα τεχνολογικά εργαλεία ώστε να εφοδιάζουν τις/τους αποφοίτους τους με σύγχρονες ψηφιακές δεξιότητες που θα τους δίνουν τη δυνατότητα απασχόλησης σε νέα περιβάλλοντα και να καταστήσουν σαφές ότι οι εργασιακές προοπτικές των αποφοίτων δεν πρέπει να περιορίζονται στον χώρο της σχολικής εκπαίδευσης" τόνισε ο πρόεδρος της ΕΘΑΑΕ.
Ο κ. Μήτκας έκανε επίσης μια συνοπτική παρουσίαση των κριτηρίων που εφαρμόζει η ΕΘΑΑΕ για την κατανομή της χρηματοδότησης στα ΑΕΙ και ακολούθησε συζήτηση για την ιδιαιτερότητα, ιδίως των ανθρωπιστικών επιστημών, στα θέματα της απήχησης της ερευνητικής δραστηριότητας των μελών τους.
Ο Καθ. Άγγελος Χανιώτης, μέλος του Ανώτατου Συμβουλίου της ΕΘΑΑΕ, ως κεντρικός ομιλητής του συνεδρίου αναφέρθηκε στα σύγχρονα ζητήματα και προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ανθρωπιστικές επιστήμες και οι τομείς της ιστορίας και αρχαιολογίας και στις προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει η ακαδημαϊκή κοινότητα και οι φοιτητές/τριες και απόφοιτοι τμημάτων ανθρωπιστικών σπουδών, αλλά και στην ανάγκη στροφής προς τις αποκαλούμενες ψηφιακές ανθρωπιστικές σπουδές.
Η διημερίδα, στην οποία συμμετείχαν μέλη των οικείων επιστημονικών περιοχών και εκπρόσωποι φορέων έρευνας και εκπαίδευσης, είχε σκοπό αφενός την ανάλυση του ρόλου και των διαστάσεων των κοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών στη σύγχρονη εποχή και αφετέρου την διερεύνηση νέων κατευθύνσεων και διεπιστημονικών συνεργασιών.
Μοριοδοτούμενο εξ αποστάσεως πρόγραμμα: Σχολική Βία - Εκφοβισμός και Σχολική Διαμεσολάβηση
Προετοιμασία για τις εξετάσεις του ΕΟΠΠΕΠ από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Και πόσα μεταπτυχιακά υπάρχουν για να αποκτούν οι διδάσκοντες τα τυπικά προσόντα για την εξέλιξή τους;