Πρότυπα Σχολεία: Την Πέμπτη τα αποτελέσματα

Πως θα ενημερωθούν οι γονείς για τα αποτελέσματα

27/05/2024

Ενημερώθηκε: 29/05/2024, 14:33

Άκουσε το άρθρο

Την Πέμπτη , θα ανακοινωθούν από το υπουργείο Παιδείας τα αποτελέσματα  για την εισαγωγή στα Πρότυπα Γυμνάσια, Λύκεια και Eκκλησιαστικά Σχολεία, σύμφωνα με πληροφορίες του esos.

Η βαθμολόγηση των γραπτών, η οποία  ξεκίνησε  την περασμένη Πέμπτη, στο ένα και μοναδικό Βαθμολογικό Κέντρο ,   το οποίο εδρεύει στην  Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων,   του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), στην Αθήνα, δεν γίνεται από  εκπαιδευτικούς βαθμολογητές,  αλλά ηλεκτρονικά  με συγκεκριμένο λογισμικό, ενώ Επιτροπή θα κάνει σχετικό έλεγχο για το ενδεχόμενο λαθών.

Οι γονείς/κηδεμόνες των υποψηφίων , σύμφωνα με πληροφορίες του esos (σ.σ. θα εκδοθεί σχετική ανακοίνωση από το υπουργείο Παιδείας) θα ειδοποιηθούν, όπως και πέρσι:

Α. με SMS για τη σχολική μονάδα επιτυχίας ή τη σχολική μονάδα στην οποία θα είναι επιλαχόντες, για τη συνολική βαθμολογία τους και τη σειρά κατάταξης στο σχολείο επιλογής τους.

Β.   από την πλατφόρμα των αιτήσεωνhttps://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/ps-peis-es…; με χρήση των κωδικών taxisnet του ατόμου που υπέβαλε την αίτηση.

Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα αποτελέσματα και  την εγγραφή των μαθητών στη σχολική μονάδα επιτυχίας ο γονείς μπορούν να επικοινωνούν   με τις οικείες σχολικές μονάδες.

Μπαίνει θεσμική "ομπρέλα" στη διασφάλιση των εξετάσεων κι ετοιμάζεται θεσμικό πλαίσιο για τα Κέντρα Μελέτης

Ριζικές αλλαγές στη διαδικασία και τον τρόπο εξετάσεων των υποψηφίων για τα Πρότυπα Σχολεία, ετοιμάζει ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, ενώ θα φέρει νόμο, με αυστηρά κριτήρια, για την αδειοδότηση και λειτουργία  των Κέντρων Μελέτης.

Ειδικότερα, ο Κυριάκος Πιερρακάκης , μέσω του Γενικού Γραμματέα Γιάννη Κατσαρού,  έχει ζητήσει από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας σχετική εισήγηση.

Οι κατευθύνσεις του υπουργού Παιδείας, σύμφωνα με πληροφορίες του esos είναι οι εξής:

Α. Η διασφάλιση της ομαλής διεξαγωγής των εξετάσεων, στα επίπεδα των άλλων εξετάσεων που διενεργεί το υπουργείο, όπως Πανελλαδικές, και Πιστοποιητικών Γλωσσομάθειας και Πληροφορικής.

Β. Η "πόλωση" των εξετάσεων σε δύο μαθήματα Μαθηματικά και Γλώσσα, που ίσχυε μέχρι σήμερα ανατρέπεται.

Γ. Η λύση που εξετάζεται είναι να υπάρχει ένα ενιαίο τεστ το οποίο θα περιέχει γνώσεις από όλα τα μαθήματα που διδάχθηκαν οι μαθητές στις 6 τάξεις του Δημοτικού από Θρησκευτικά.

Δ. Θα υπάρχει σαφή οδηγία προς την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων για θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας και ρητή εντολή "όχι θέματα που δεν δεν διδάχθηκαν οι μαθητές από τους δασκάλους τους".

Ε. Η επιλογή των θεματοδοτών των εξετάσεων  θα γίνεται, όπως και στις Πανελλαδικές, με συγκεκριμένα κριτήρια.

Τα Κέντρα Μελέτης

Στις προθέσεις του υπουργού Παιδείας είναι να φέρει προς διάλογο νόμο πλαίσιο ίδρυσης και λειτουργίας των Κέντρων Μελέτης.

Στόχος του Κυριάκου Πιερρακάκη είναι όχι να κλείσει τα Κέντρα Μελέτης , τα οποία λειτουργούν  εδώ και πολλά χρόνια, αλλά αυτά να αδειοδοτούνται κάτω από συγκεκριμένα κριτήρια (κτήρια, εκπαιδευτικοί κλπ.).

Για το λόγο ο ο υπουργός Παιδείας θα ξεκινήσει δημόσιο διάλογο με τους εμπλεκόμενους φορείς της εκπαίδευσης  και τους εκπροσώπους των πολιτικών κομμάτων.

 Μοριοδοτούμενο Πρόγραμμα: Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών-Επιστημονικές και Παιδαγωγικές Δεξιότητες και Ικανότητες

 Μοριοδοτούμενο εξ αποστάσεως πρόγραμμα: Σχολική Βία - Εκφοβισμός και Σχολική Διαμεσολάβηση

Νομικός Οδηγός για Εκπαιδευτικούς και Στελέχη Εκπαίδευσης

Προετοιμασία για τις εξετάσεις του ΕΟΠΠΕΠ από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (28)

Inheritor
|

@Για το 49

Αφού είσαι συνάδελφος μαθηματικός, τότε απαντώντας στην παρακάτω "άσκηση", θα βρεις και το λάθος που έχει η άσκηση 49 και θα καταλάβεις για ποιον λόγο μπερδεύτηκες και εσύ όπως και εμείς στην αρχή της επίλυσης της άσκησης.

Για κάθε μία από τις παρακάτω προτάσεις, να γράψετε τη μαθηματική σχέση που τη χαρακτηρίζει:

"Μήλο πήραν 100% περισσότερα παιδιά από αυτά που πήραν βύσσινο"
"Αχλάδι πήραν 50% λιγότερα παιδιά από αυτά που πήραν βύσσινο"
"Πορτοκάλι πήραν 15% περισσότερα παιδιά από αυτά που πήραν ροδάκινο"
"Το ποσοστό των παιδιών που πήραν πορτοκάλι είναι μεγαλύτερο από το ποσοστό των παιδιών που πήραν ροδάκινο κατά 15%"

@@Απαντηση στην μητερα
|

Σας ευχαριστώ πολύ! Εύχομαι καλή επιτυχία και κάθε καλό στο παιδί σας! Πάντα να προοδεύει.

Κωνσταντινα
|

Ποτε θα βγουν επιτελους; εχουμε καμια ενημερωση;

Για το 49
|

Ψυχραιμία... κι εγώ όταν πήγα να λύσω τα θέματα, μπερδεύτηκα για τον ίδιο λόγο. Δεν είναι όμως έτσι.

Πορτοκάλι 40%, ροδάκινο 25%.
Τι εκφράζει η διαφορά: 40%-25%; Ή δεν εκφράζει τίποτα;...

Προφανώς και εκφράζει το πόσα περισσότερα παιδιά πήραν πορτοκάλι.

Πάμε να δούμε τώρα ΠΟΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΑΦΟΡΑ.
Τα ποσοστά είναι κλάσματα και μάλιστα ομώνυμα(!!!) ΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΗ ΤΟ 100.

Πώς αφαιρούμε δύο ομώνυμα κλάσματα; Ανοίγοντας τα σχολικά βιβλία, διαπιστώνουμε ότι το αποτέλεσμα της αφαίρεσης δύο ομώνυμων κλασμάτων είναι ένα κλάσμα ΟΜΩΝΥΜΟ με τα δύο κλάσματα και με αριθμητή τη διαφορά των αριθμητών.

Άρα πορτοκάλι πήραν 40%-25%=15% περισσότερα παιδιά από αυτά που πήραν βύσσινο. Το % αναφέρεται στο σύνολο των παιδιών, όπως και στο 40% και στο 25% (είπαμε, ομώνυμα κλάσματα).

Ναι, είμαι κι εγώ μαθηματικός. Σέβομαι κι αυτόν που ανακίνησε το θέμα (δεν γνωρίζω το όνομά του, ούτε έχει σημασία). Αλλά εδώ μιλάμε επιστημονικά. Όλοι μας μπορεί να κάνουμε κάποιο λάθος, είτε είμαστε Αϊνστάιν, είτε παιδιά δημοτικού. Μπορεί και τα παραπάνω που έγραψα να είναι λάθος. Πάντως είτε είναι λάθος, είτε σωστά, δηλώνω ότι δεν θέλω να προκαλέσω καμία ανησυχία στους άλλους, επιμένοντας στην άποψή μου, ειδικά για ένα τέτοιο ευαίσθητο θέμα.

@Απαντηση στην μητερα
|

Εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία και καλή τύχη στο παιδάκι σας. Και τώρα και πάντα.

Απάντηση σε "Μια μητερα εκπαιδευτικος"
|

Το παιδί μου είναι στην ίδια περίπτωση με την δική σας. Έχει σωστά τα 3 θέματα σύμφωνα με τις απαντήσεις του Υπουργείου και έχει γράψει 80. Θεωρώ ότι θα μείνει απ΄εξω. Δεν μπορώ να χωνέψω αυτή την αδικία που συμβαίνει. Ντροπή.

Μια μητερα εκπαιδευτικος
|

Το παιδι μου ειχε σωστα τα θεματα. Συμφωνα με τις απαντησεις του Υπουργειου. Για να τα απαντησει σωστα, εκλεψε χρονο απο αλλου και παλι πολυ καλα τα πηγε. Σ ενα ευνομουμενο κρατος, ενα παιδι 12 ετων που γραφει 78-82 σε θεματα για τα οποια ακομη τσακωνονται φιλολογοι και μαθηματικοι, θα επρεπε να περνα σ ενα σχολειο ανταξιο του.
Τοσο απλα.

2:21
|

ποτε θα βγουν ρε παιδιά? Μας έφαγε η αγωνία

ΤΟ πρόβλημα δεν είναι τόσο η αδικία
|

αδικη είναι η ζωή όλη , αλλά η απίστευτη ανικανότητά τους, η ρητορική η κούφια περί αριστείας και διαφάνειας και αξιοκρατίας (να θυμηθουμε προσωρινούς δπε-δδε, παρατάσεις , 4ετίες στελεχών κλπ; ) και η ασχετοσύνη σε πολλά επιπεδα και θέματα. και η έπαρση να μένουν κολλημένοι στα στασίδια ! η βεβαιότητα ότι τα πρόβατα δεν έχουν άλλη λύση . δυστυχώς τόσο απλό. κοροϊδία και σανό φουλ !

Ποιος κοροιδεύει ποιον
|

Από το Υπουργείο λένε ότι δεν θα βγουν σήμερα τα αποτελέσματα και να μην πιστεύουμε τα sites. Υποθέτω ότι τα sites έχουν ενημέρωση από το Υπουργείο. Τελικά τί συμβαίνει? Κάτι αντίστοιχο με όταν μας έλεγαν ότι θα συνεδριάσει ξανά η επιτροπή για να μας ρίξουν στάχτη στα μάτια? Είναι δυνατόν να μην έχει συνεδριάσει μετά από τόσα που έγιναν? Αδιανόητα πράγματα συμβαίνουν.

Εφη
|

Να κάνουμε μια ομαδική για να κινηθούμε νομικά περισσότερο για την αδικία που έκαναν στα 12 χρονα

ΚΚ
|

Το θέμα 49 στα μαθηματικά είναι λάθος διατυπωμένο. Δεν χρειάζεται να έχει κάποιος υψηλή μαθηματική κατάρτιση για να το καταλάβει. Οι άνθρωποι έπεσαν μέσα στις παγίδες τους.
Είναι ντροπή ολόκληρη επιστημονική επιτροπή να μην μπορεί να βάλει σωστά και ξεκάθαρα θέματα σε παιδιά δημοτικού.

Προφανώς θα έπρεπε να επαναληφθούν οι εξετάσεις και η επιτροπή να πάει σπίτι της.
Δεν σταμάτησαν μόνο στα λάθη των θεμάτων αλλά προχώρησαν και στην λάθος αξιολόγηση αυτών, θεωρώντας για 3 ερωτήσεις όλες τις απαντήσεις σωστές.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
|

Σίγουρα θα βγουν αύριο τα αποτελέσματα; Γιατί διάβασα ότι ίσως φτάσουμε Παρασκευή....

Γιωργος
|

Πραγματικά απογοητευμένοι με τις όλες εξετάσεις λυπούμαστε πολύ

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

Να θεσμοθετηθούν και κάποια αθλητικοί αγώνες για την εισαγωγή.

Επιλεκτική επιλογή άριστων
|

Απο τη στιγμή που επεμβαίνουν επιλεκτικά και σε συγκεκριμένα θέματα μόνο ένα πράγμα μπορεί να σημαίνει δυστυχώς!! Γι αυτό και οι συγκεκριμένες απαντήσεις απο επιτροπή και υπουργείο.

Γιατί η 11; αριστούργημα...
|

Αν πιάσουμε στα αλήθεια την ερώτηση 11 της γλώσσας, θα γελάνε και οι πέτρες. Απορώ με τη σιωπή διαφόρων θεσμικών φορέων που έχουν αφήσει την εντύπωση ότι η δεύτερη επιλογή «…συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία μιας καλύτερης και υγιέστερης ανθρωπότητας…», δηλώνει σκοπό. Ούτε κατά φαντασίαν το σχετικό απόσπασμα δεν δηλώνει σκοπό, ούτε από τα συμφραζόμενα συνάγεται κάτι τέτοιο. Άλλοι φιλόλογοι βλέπουν τρόπο (συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στη), ή αποτέλεσμα (με αποτέλεσμα να συμβάλει στη….). Εκτός και αν η επιτροπή θεώρησε τη μετοχή «συμβάλλοντας» τελική, με μια μικρή, πολύ μικρή λεπτομέρεια… ότι δεν μπορεί να είναι τελική...

Δικαστική οδός
|

Μα δεν υπάρχει φιλότιμο; Να επέμβει ο Υπουργός. Η Επιτροπή τον έχει εκθέσει. Εάν και ο Υπουργός δεν πάρει θέση πρέπει να ακολουθήσουμε τη δικαστική οδό. Τουλάχιστον να προλάβουμε το λύκειο εάν δεν μπορεί να γίνει κάτι νομικώς γρηγορότερα.Το οφείλουμε στα παιδια μας.

Παναγιώτης
|

Μόλις 5 ημέρες μετά την ανακοίνωση-αναγνώριση των λαθών της Επιτροπής, χωρίς να έχει ζητηθεί έστω και μια συγγνώμη (για τα προσχήματα), έρχεται ο Υπουργός να επιβεβαιώσει τη σκοπιμότητα αυτής της "αστοχίας".

Σκοπός τους να διαλύσουν αυτό το - μέχρι χθες αδιάβλητο - σύστημα εξέτασης το οποίο δείχνει την ικανότητα των μαθητών α) να εκφράζονται σωστά (Γλώσσα) και β) να σκέφτονται σωστά (Μαθηματικά) , δηλαδή πόσο έτοιμα είναι να προχωρήσουν στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα.

Συζητούν επιπρόσθετα, να εξετάζονται οι μαθητές σε περισσότερα μαθήματα του Δημοτικού (εκτός των θρησκευτικών). Δηλαδή να εξετάζονται στα Φυσικά, την Ιστορία, την Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, ίσως και τη Μουσική, τη Θεατρική Aγωγή;
Το ίδιο είχαν προσπαθήσει και το 2014 με τη Φυσική, όταν τα Πρότυπα σχολεία ήταν μόλις 5 και απέτυχαν οικτρά, γιατί κανένα παιδάκι του δημοτικού δεν καταλαβαίνει φυσική όπως αυτή διδάσκεται στο δημοτικό.

Και είναι λογικό! Με ποια βιβλία; Με αυτά που οι δάσκαλοι και τα λυσάρια τους λένε στα παιδάκια ότι το βάρος μετριέται σε κιλά; Ότι οι μπαταρίες έχουν αποθηκευμένη ηλεκτρική ενέργεια; Ότι χημική ενέργεια έχουν μόνο τα καύσιμα και τα τρόφιμα; Με αυτά που μιλάνε για τη μάζα ως μέγεθος που μετρά την ύλη ενός σώματος; Ακόμη και με τους διαγωνισμούς της ΕΕΦ για το Δημοτικό, το ίδιο διαφαίνεται τα τελευταία χρόνια.

Για να μη μιλήσουμε για την Ιστορία όπου τα παιδιά καλούνται να αποστηθίσουν εκατοντάδες ημερομηνίες, τοποθεσίες και ονόματα, χάνοντας το ιστορικό περιεχόμενο. 'Η ακόμη και για τα πεπαλαιωμένα βιβλία της ΚΠΑ...

Στόχος η εξάντληση των γονέων
|

Προφανώς στόχος είναι να εξαντληθούν οι γονείς και να σταματήσουν να ασχολούνται. Σου λένε , θα γράψουν, θα θυμώσουν, στο τέλος θα απογοητεύουν- στην Ελλάδα ζούμε άλλωστε. Αυτό όμως που προσπαθείτε να κάνετε δεν θα γίνει εύκολα. Μόλις ανακοινώσετε τα αποτελέσματα θα ξεσπάσει νέο τσουνάμι.

Χρήστος Σ.
|

Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση από το Υπουργείο Παιδείας όσον αφορά τα αποτελέσματα των Πρότυπων Γυμνασίων και Λυκείων 2024, γνωρίζουμε τα ακόλουθα:

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, τα Αποτελέσματα των Πρότυπων Γυμνασίων και Λυκείων , γίνεται προσπάθεια να ανακοινωθούν την Τετάρτη 29 Μαΐου. Αν αυτό δε γίνει εφικτό θα ανακοινωθούν το αργότερο έως την Παρασκευή 31 Μαΐου 2024.

Χρήστος Σ.
|

"Επιτροπή θα κάνει σχετικό έλεγχο για το ενδεχόμενο λαθών από το αυτοματοποιημένο σύστημα"
Ωχ ...

Το μέλλον των παιδιών μας δεν σας το χαρίζουμε!
|

Ζητάμε άμεση γνωμοδότηση από ανεξάρτητη επιτροπή για τα θέματα της Γλώσσας (εκκρεμούν δύο, 10 και 11, που η Επιτροπή δεν έχει τεκμηριώσει αφού υπάρχουν διπλές ορθες απαντήσεις). Νέα επιτροπή ΤΩΡΑ, από ανεξάρτητους δασκάλους-καθηγητές της τάξης, όχι αποστεωμένους ακαδημαϊκούς ή αυλοκόλακες πολιτικών! Πάγωμα οποιασδήποτε διαδικασίας βαθμολόγησης με το ανεπίτρεπτο και παράνομο σύστημα της αναγνώρισης βαθμών ανεξαρτήτως απάντησης! Δεν είμαστε λίγοι και το μέλλον των παιδιών μας δεν σας το χαρίζουμε!

Απάντηση σε Ποια Τεταρτη
|

Και σε εμένα ακριβώς το ίδιο είπαν. Στο τέλος της εβδομάδας. Κάποιος μας κοροϊδεύει είναι προφανές αυτό.

Ασφαλιστικά άμεσα!
|

Οποίος κινηθεί νομικά, πείτε και σε εμάς να συμμετέχουμε. Είμαστε πολλοί!

Μάθημα αξιοκρατίας για τα παιδιά
|

Και αυτοί συνεχίζουν και αγνοούν τόσα παιδάκια. Τι θα πω στο παιδί μου εάν περάσει; Πέρασες αξιοκρατικά; Αυτό είναι το σωστό παράδειγμα; Τι θα πω στο παιδί μου εάν δεν περάσει; Δεν πέρασες αξιοκρατικά; Μα καλά δεν ντρέπονται λιγάκι; Παιδιά αυτοί δεν έχουν;

Ποια Τεταρτη
|

Ρώτησα σήμερα πριν το μεσημέρι και είπαν Πέμπτη ή Παρασκευή
Ποιος κοροιδεύει ποιον ήθελα να ξερα

Πρωτοφανείς καταστάσεις
|

Φωνάξαμε για το δίκιο μας και αυτοί μας γράφουν κανονικά. Κλασική Ελλάδα. Τα λέμε στα δικαστήρια

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ