Δύο νέους Οδηγούς (ένας για το Νηπιαγωγείο και ένας για το Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο) με ενδεικτικά ερωτήματα αποτίμησης των αξόνων του εκπαιδευτικού έργου, εξέδωσε σήμερα το ΙΕΠ, στο πλαίσιο της υποστήριξης των διαδικασιών της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων.
- Πατήστε εδώ για να ανοίξετε τον οδηγό για το Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο
- Πατήστε εδώ για να ανοίξετε τον οδηγό για το Νηπιαγωγείο
Οι Οδηγοί έχουν στόχο να αποτελέσουν επικουρικά εργαλεία για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας στο πλαίσιο της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησής της αφενός και αφετέρου στο πλαίσιο της Εξωτερικής Αξιολόγησης των σχολείων από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης ή τη ΔΕΠΠΣ για την περίπτωση των Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων.
Επισημαίνεται πως τα ερωτήματα είναι ενδεικτικά. Οι εκπαιδευτικοί και οι υπεύθυνοι για την εξωτερική αξιολόγηση έχουν τη δυνατότητα να αναστοχαστούν κριτικά σχετικά με τον βαθμό στον οποίο πληρούνται οι προϋποθέσεις για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, λαμβάνοντας υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σχολικής μονάδας.
υποδιευθυντής, όταν ο διευθυντής επρόκειτο να παραστεί σε ενημέρωση μέσω webex από τον επικεφαλής του ΙΕΠ για την εφαρμογή της αξιολόγησης της σχ. μονάδας για πρώτη φορά.
Μου είπε αν ήθελα να μεταφέρει κάποια ερώτηση.
Απάντησα να ρωτήσει αν θα υπάρξουν κάποια υποδείγματα πρακτικά και συγκεκριμένα από μέρους του ΙΕΠ.
Η απάντηση που πήρε:
-Αυτό θα γίνει τα επόμενα χρόνια, όπερ εστί μεθερμηνευόμενον:
Βγάλτε εσείς οι καθηγητές τώρα το φίδι από την τρύπα και εμείς θα πάρουμε τη δουλειά σας, θα την κωδικοποιήσουμε και θα σας την κοινοποιήσουμε.