Δέσμη μέτρων Κ. Πιερρακάκη για εκπαιδευτικούς και μαθητές από το νέο σχολικό έτος, με "οδηγό" τις εισηγήσεις του ΟΟΣΑ

Συστάσεις ΟΟΣΑ προς υπ. Παιδείας: Τα ίδια τα σχολεία να επιλέγουν τους εκπαιδευτικούς που θα μπουν στην τάξη για να διδάξουν τους μαθητές

19/06/2024

Ενημερώθηκε: 19/06/2024, 21:54

Άκουσε το άρθρο

Σε συνεννόηση με τον ΟΟΣΑ θα δημιουργηθεί για την ελληνική εκπαίδευση ένας οδικός χάρτης για τις αλλαγές που απαιτούνται,δήλωσε πρόσφατα ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης ενώ χθες εγγράφως ανακοίνωσε ότι:

δημοσιοποίηση  από τον ΟΟΣΑ των αποτελεσμάτων για τις επιδόσεις των μαθητών που συμμετείχαν στην έρευνα του Διεθνούς Προγράμματος PISA για το 2022 (Programme for International Student Assessment – PISA 2022) για το πρόσθετο και καινοτόμο πεδίο «Δημιουργική Σκέψη» (innovative domain “Creative Thinking”), δείχνει τον δρόμο για τις αλλαγές που θα υιοθετηθούν από το προσεχές σχολικό έτος".

Συστάσεις ΟΟΣΑ προς υπ. Παιδείας: Τα ίδια τα σχολεία να επιλέγουν τους εκπαιδευτικούς που θα μπουν στην τάξη για να διδάξουν τους μαθητές

Πρέπει η ίδια η Ελλάδα να αποφασίσει ποιες μεταρρυθμίσεις πρέπει να κάνει στα σχολεία της τονίζει σε πρόσφατο άρθρο του  ο   Andreas Schleicher   Διευθυντής Εκπαίδευσης και Δεξιοτήτων του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης, ο οποίος ηγείται του Προγράμματος Διεθνούς Αξιολόγησης Μαθητών (PISA), και προσθέτει ότι "ο ΟΟΣΑ έχει ήδη συνεργαστεί εκτενώς με την Ελλάδα για λύσεις".

Ο Andreas Schleicher φέρνει ως παράδειγμα μεταρρύθμισης την παροχή αυτονομίας σε κάθε σχολείο για να επιλέγει το ίδιο τους εκπαιδευτικούς που θα μπουν στην τάξη για να διδάξουν τους μαθητές.

Λέει χαρακτηριστικά ότι στην Ελλάδα, "το 1% των μαθητών φοιτά σε σχολείο όπου οι διευθυντές έχουν την κύρια ευθύνη για την πρόσληψη εκπαιδευτικών, έναντι του μέσου όρου του ΟΟΣΑ που είναι 60%".

Για την υποχώρηση των επιδόσεων των μαθητών στην Ελλάδα σημειώνει ο Andreas Schleicher, δεν ευθύνεται μόνο η πανδημία COVID και η δημόσια δαπάνη ανά μαθητή.

Φέρνει ως παράδειγμα, την Τουρκία και το Βιετνάμ, χώρες με χαμηλότερη δαπάνη ανά μαθητή, οι οποίες όμως αποδίδουν καλύτερα στις εξετάσεις PISA.

Η δέσμη μέτρων του Κ. Πιερρακάκη

Ειδικότερα, ο υπουργός Παιδείας προετοιμάζει   δέσμη μέτρων για εκπαιδευτικούς και μαθητές, τα οποία έχουν ως εξής :

Α. Καθιέρωση οριζόντιου χαρακτήρα δράσεων στο επίπεδο των Προγραμμάτων Σπουδών που ενισχύουν τη δημιουργική σκέψη.

Στο πλαίσιο αυτό αναμένεται να έχουν σημαντική συμβολή:

το Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας, δηλαδή η ανάγνωση και  η ανάλυση που θα συνοδεύουν τα λογοτεχνικά βιβλία τα οποία θα διανεμηθούν δωρεάν σε κάθε μαθητή όλων των τάξεων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και το Πρόγραμμα «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» που έχει ως επίκεντρο την ενασχόληση των μαθητών/τριων με σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα.

Β. Ενίσχυση σχετικών δράσεων στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων: Περαιτέρω προώθηση της θεματικής ενότητας «Δημιουργώ και Καινοτομώ» σε όλες τις τάξεις που εφαρμόζονται τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Η εν λόγω θεματική έχει ως στόχο ακριβώς την καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης και της πρωτοβουλίας μέσα από δράσεις STEM/Ρομποτικής, Επιχειρηματικότητας, κ.λπ.

Γ. Αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων στον σχεδιασμό και την αξιοποίηση δημιουργικών ιδεών και λύσεων ειδικά στα καλλιτεχνικά μαθήματα.

Δ. Ανάπτυξη Τράπεζας Θεμάτων στη λογική των ερωτήσεων και της φιλοσοφίας της έρευνας PISA.

Ε. Ενσωμάτωση στους οδηγούς των εκπαιδευτικών όλων των μαθημάτων και ιδιαίτερα στα βασικά αντικείμενα που εξετάζει η έρευνα PISA (κατανόηση κειμένου, μαθηματικά, φυσικές επιστήμες), δραστηριοτήτων όπως είναι η διερεύνηση ανοικτού τύπου προβλημάτων, η αποτύπωση εναλλακτικών λύσεων και ιδεών, η απάντηση ερωτημάτων του τύπου «τι θα συνέβαινε αν….», «πώς θα αντιμετωπίζατε εσείς …», μεθόδων αξιολόγησης δημιουργικών δραστηριοτήτων, κοκ.

Ζ. Υποστηρικτικά στις ανωτέρω  παρεμβάσεις σχεδιάζεται:

α) εκτεταμένο πρόγραμμα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σε παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές που ενισχύουν τη δημιουργική σκέψη των μαθητών,

β) αντίστοιχο πρόγραμμα επιμόρφωσης των στελεχών της εκπαίδευσης και ειδικά των Σχολικών Συμβούλων και των Διευθυντών των σχολικών μονάδων ώστε να ενθαρρύνουν σχετικές πρακτικές στα σχολεία ευθύνης τους και

γ) αποθετήριο μαθησιακών πόρων και ενδεικτικών σεναρίων μαθήματος από το οποίο μπορούν να αντλήσουν ιδέες για ανάλογες δραστηριότητες οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων και όλων των μαθημάτων.

Η. Ολοκλήρωση της εγκατάστασης 36.000 διαδραστικών πινάκων σε κάθε σχολική αίθουσα από την Ε΄ Δημοτικού έως και την Γ΄ Λυκείου εντός του 2024. Η εκπαίδευση καθίσταται έτσι πιο δημιουργική , καθώς οι μαθητές μέσα από τα πλέον σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία, μπορούν να έχουν πολλαπλές πηγές μάθησης.

Θ. Μείωση της αποστήθισης αλλά και ανάπτυξη της κριτικής σκέψης , μέσω του πολλαπλού βιβλίου. Οι εκπαιδευτικοί θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν το διδακτικό βιβλίο το οποίο επιθυμούν ανάμεσα στα εγκεκριμένα βιβλία που περιλαμβάνονται στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων (ΜΔΒ). Ταυτόχρονα όλα τα εγκεκριμένα βιβλία θα είναι διαθέσιμα σε ψηφιακή βιβλιοθήκη, προκειμένου οι μαθητές να μπορούν να συνδυάσουν πηγές .

Ι. Έμφαση στις διαδικασίες ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αλλά και αυτές της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας σε κριτήρια που αφορούν στην εφαρμογή παιδαγωγικών πρακτικών (διερευνητική μάθηση, επίλυση ανοικτού τύπου προβλημάτων, projects) και στην υλοποίηση δράσεων (όμιλοι, ποικιλία ενδοσχολικών δράσεων που συμμετέχουν ενεργά οι μαθητές) που ενισχύουν τη δημιουργική σκέψη.

Κ. Ενσωμάτωση σε όλες τις εξετάσεις (ενδοσχολικές, προαγωγικές, απολυτήριες) ενός τουλάχιστον θέματος που να εξετάζει τη δημιουργική σκέψη (όπως δείχνει το παράδειγμα του προγράμματος PISA του ΟΟΣΑ μπορεί η συγκεκριμένη δεξιότητα να αξιολογηθεί με εγκυρότητα και αξιοπιστία)

Σχόλια (26)

Α.Κ
|

Τι αλλο θα ακουσουμε σε αυτη τη χωρα.Με ποια κριτηρια θα επιλεγει ο διευθυντης τους εκπσιδευτικους.Μ.ε τους αναπληρωτες τι θα κανει?

Μαρία
|

Όποιος είναι έξω από το χορό πολλά τραγούδια ξέρει....

Χοχοχο!
|

Zήτω ο δάσκαλος πολυεργαλείο που θα τρέχει πιο πολύ κι από τον Βέγγο για να τα προλάβει όλα αυτά τα ανέφικτα και θα τα κακαρώσει πριν καν 65αρησει και πάρει σύνταξη. Γιατί και οι συντάξεις κοστίζουν στον προυπολογισμό ως γνωστόν!

Ελπίδα
|

@ΕΛΠΙΔΑ | 20 Ιουν 2024 11:28
Μια πρόταση έκανα με αφορμή την ρύθμιση για τους ιατρούς του ΕΣΥ που υλοποίησε η κυβέρνηση. Δεν είναι καν δική μου ιδέα. Εμείς, που κάνουμε όλα αυτά που λες και είμαστε και κατά της παραπαιδείας, εφόσον είμαστε μειοψηφία δεν σας εμποδίζουμε καθόλου να κάνετε τη "δουλειά" σας. Πράγματι ειρωνικά έκανα την πρόταση γιατί θεωρώ ότι, όπως και η εφαρμογή της στο ΕΣΥ, είναι πολύ αντικοινωνική. Αν όμως εσάς σας αρέσει, μαζευτείτε όσοι είστε υπέρ και εισηγηθείτε την επίσημα στον υπουργό να την υλοποιήσει. Ακόμη κι αν δεν την εφαρμόσει άμεσα, σίγουρα θα εκτιμήσει θετικά τη στάση σας και πιθανότατα θα ζητήσει τη βοήθειά σας στη φάση της υλοποίησης.

ΜΑΚΑΡΙ
|

Ας επιλέγει ο δ/ντής το προσωπικό και ας είναι υπεύθυνος και υπόλογος για αυτό σε γονείς,υπουργείο και κοινωνία.Και κάτι σημαντικό:ο ΟΟΣΑ γνωρίζει για τη βιομηχανία των παρατάσεων των στελελεχών και την ευλογεί;

ΟΝΕΙΡΑ ΘΕΡΙΝΗΣ ΝΥΚΤΟΣ
|

Αντί να κάνει επιλογές καικρίσεις στελεχών κάθε τόσο κάνει μεγαλόστομες εξαγγελίες που δεν θα υλοποιήσει ποτέ αλλά δείχνει ότι εργάζεται σκληρά όπως η προκάτοχος.Και οι προιστάμενοι ΚΠΕ ισόβιοι από το 2011,οι συντονιστές εξωτερικού που είναι από το 2015 πήραν νέα παράταση σήμερα,οι προιστάμενοι εκπ/κών θεμάτων που είναι από το 2017 σε παράταση θα μείνουν στη θέση τους για μια πενταετία και η αριστεία συνεχίζεται.

Συμπέρασμα:
|

Καλά ρουσφέτια!

ΓΙΩΡΓΟΣ
|

Αντί να μας υποδεικνύουν τι να κάνουμε αυτοί που δεν ξέρουν από αίθουσα, ας μας ρωτήσουν πρώτα και ας υιοθετήσουν τις προτάσεις μας! Θα φέρει καλύτερο αποτέλεσμα.

xa
|

Και φυσικά οι διευθυντές των σχολείων θα επιλέγουν τα παιδιά τους, ανήψια τους κλπ.

Θα ήθελα να δω...
|

...το διευθυντή μου να προσπαθεί να προσελκύσει καθηγητές συγκεκριμένων ειδικοτήτων (που λείπουν και που θα τους βρει δεν ξέρω...) να έρθουν να διδάξουν στο νησί όπου :

1. το κόστος στέγασης είναι 500+ ευρώ (αν βρεις διαθέσιμο σπίτι φυσικά)
2. το κόστος βασικών αγαθών 10-30% υψηλότερο
3. συγκοινωνίες μηδέν με τη βενζίνη στα 2€
4. υποστελεχωμένο νοσοκομείο
5. ΚΑΝΕΝΑ συμβεβλημένο γιατρό με δημόσιο ταμείο

Με επιχείρημα-κίνητρο... Τα πολλά (ή παραπάνω) λεφτά? Τη δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης? Τον άρτια εξοπλισμένο εργασιακό χώρο? Δεν υπάρχει τίποτα απ όλα αυτά.

Πάρτε λοιπόν χαμπάρι ότι τα νησιά και τα κορφοβούνια έχουν δασκάλους (όπου έχουν δλδ) χάρη στη μονιμότητα και την ελπίδα μετάθεσης...

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

Ο Andreas είναι συγγενής του Κόχραν ή του Τζώρτζ;
Δώσε μου την Πρωτοβάθμια να κάνω την επανάσταση.
1. Όλοι οι ταλαντούχοι μαζί με τους συμβούλους οργανώνουν την ενδοσχολική
επιμόρφωση. Στοχευμένη επιστημονική υποστήριξη σε θέματα που θα δείχνει η τοπική
αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου.
(Συνεργασία Παιδαγωγικών Τμημάτων και ΙΕΠ για ειδικές επιμορφώσεις)
2. Μεταφορά στόχων στην επόμενη βαθμίδα και ιεράρχηση των υπόλοιπων στα
Προγράμματα Σπουδών. Καθορισμός ενός ελάχιστου βασικών γνώσεων που θα οδηγεί
σε προαγωγή στην επόμενη τάξη. Όταν δεν επιτυγχάνεται το ελάχιστο, άμεση ενισχυτική
διδασκαλία από ταλαντούχο δάσκαλο. ( Το εισηγείται και ο Ματσαγγούρας. Αν δεν το
βοηθήσεις το παιδί την κατάλληλη στιγμή, το έχασες.)
3. Μόνο περιγραφική αξιολόγηση του μαθητή στο Δημοτικό σχολείο.
4. Τρεις κύκλοι το Δημοτικό Σχολείο. (Α - Β) , (Γ - Δ) , ( Ε - ΣΤ)
Ο δάσκαλος τοποθετείται υποχρεωτικά σε έναν κύκλο για τέσσερα χρόνια.
5. Η τάξη ανατίθεται στον δάσκαλο, στον διευθυντή και στον σχολικό σύμβουλο. Συλλογική
η ευθύνη.
6. Επίδομα διδακτικής προετοιμασίας.
7. Σχολές Γονέων.
8. Αθλητικές δραστηριότητες τα απογεύματα στις αυλές. Προέχει η υγεία.

Χρήστος
|

Προλαβαίνετε να τα κλείσετε πριν φύγετε νύχτα...

@ΕΛΠΙΔΑ
|

Μακάρι να γινόταν αυτή η τομή που ανέφερες, όμως προφανώς δεν την πιστεύεις.Οι πολέμιοι της αξιολόγησης άλλωστε, είστε κατά της παραπαιδείας.
Κάντε εκεί τις απεργίες- αποχές σας και αφήστε εμάς, τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς να συνεχίσουμε τη δουλειά μας στις τάξεις

Εκ-παιδευτικός
|

Η φρασούλα ''για την ελληνική εκπαίδευση'' τα λέει όλα. Η διάλυση αιτιολογείται περιφραστικά και με δείκτες πΙσας!!!
Όσο το συστηματάκι παραμένει το ίδιο με τη μετριότητα σε καίρια πόστα και το ρουσφετάκι σε πρώτο πλάνο τόσο θα μας κουνάνε το δάχτυλο χώρες που θέλουν και μπορούν να στηρίξουν την κοινωνία και τα παιδιά τους (βλ.Τουρκία).
Εδώ απλά δεν θέλουν. Τα υπόλοιπα είναι σάλτσες και μαγιονέζες!

@ΕΛΠΙΔΑ
|

ΕΛΠΙΔΑ τα είπες όλα!!! Υποκλίνομαι!!!

Μπορδολογία
|

Εν ονόματι της μπούρδας διαλύουμε τα σχολεία. Το έγκλημα είναι καλά στημένο. Δεν υπάρχει λόγος να αναφέρουμε τι φταίει. Το γνωρίζουν πολύ καλά. Και πάνω σε αυτό δουλεύουν. Όταν σου πετάν από την πρώτη γυμνασίου αγράμματους με ρητή εντολή "προωθήστε τους", το σύστημα πάει από μόνο του. Απλά ρίχνεις την ευθύνη στον εκπαιδευτικό. Να θυμίσω ότι οι Σκανδιναβικές χώρες επιστέφουν στον μαυροπίνακα (ενδεχομένως και στον μαρκαδόρο).

Σπύρος
|

Η εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις πρέπει να ξεκινούν από το νηπιαγωγείο και να ολοκληρώνονται στο πανεπιστήμιο. Απο τη μεταπολίτευση μέχρι σήμερα έχουν γίνει 10 μεταρρυθμίσεις, η πλειοψηφία τους αφορούσε μόνο επιδερμικές αλλαγές στο λύκειο, καμία δεν ολοκληρωθηκε και το μορφωτικό επίπεδο των παιδιών γίνεται όλο και χειρότερο ..

Κώστας
|

Βλέπω ότι οι μαθητές είναι ανορθόγραφοι και δεν μπορούν να κάνουν απλές μαθηματικές πράξεις. Τι μαθαίνουν στις τόσες ώρες φιλολογικών μαθημάτων και μαθηματικών που παρακολουθούν;

Πε80
|

Στον κόσμο τους …

Μάνος
|

Ό,τι μέτρα και να λάβετε, ό,τι σχεδιασμό κι αν καταρτίσετε, εάν δεν συνοδεύονται με μια πολύ γενναία χρηματοδότηση, δεν θα προσφέρουν κανένα θετικό αποτέλεσμα στην πράξη. Επίσης, πρέπει κάποια στιγμή να πείτε όλη την αλήθεια σχετικά με τις οδηγίες του ΟΟΣΑ. Δεν απαιτεί μόνο αυτά που εσείς, στο υπουργείο, μεθοδευμένα κοινοποιείτε στα ΜΜΕ, αλλά και πολλά άλλα τα οποία όμως δεν μπορείτε ή δεν επιθυμείτε να υλοποιήσετε. Αυτά τα αποσιωπείτε. Ό,τι απαιτεί χρηματοδότηση, δεν ενσωματώνεται στους σχεδιασμούς σας. Δίχως οικονομική ενίσχυση δημόσια υγεία και παιδεία δεν ανοικοδομείται. Μεταρρυθμίσεις δίχως υποδομές, δίχως καλοπληρωμένα στελέχη δεν οδηγούν στον μετασχηματισμό κανενός οργανισμού.

Νίκος
|

Θα έχουν την τύχη των εργαστηρίων δεξιοτήτων, όπου στο σχολείο της κόρης μου λένε ζωγραφίστε. Τι δεξιότητες αποκτούν με το ζωγραφίστε (εννοείται χωρίς καθοδήγηση ή τεχνικές ζωγραφικής, κτλ) ;

Μπράβο στην..
|

Τουρκία! Μάλλον εκεί είναι λιγότερο "άριστοι"...

ΠΟΛΙΤΕΣ
|

.....Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ......!!!
ΓΙΑΤΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ; ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΔΕΝ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ Η ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΥΝΑΤΟΥ.
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΆΘΗΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ - ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ.
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΣΠΑΣΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΛΥΣΕΙΣ. Η ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ.....!!!
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ, ΕΞΥΠΝΟ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ, ΝΕΩΤΕΡΙΚΟ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ.
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΤΕ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΟΟΣΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΔΟΤΟΥΝ;

Σοφια
|

Εδώ μας πέφτουν οι σοβάδες στο κεφάλι οι διαδραστικοί μας έλειπαν

Εκπαιδευτικος
|

Και μετά ξύπνησε ο υπουργος

Ελπίδα
|

Εγώ προτείνω, κατά το νέο νόμο που πλέον "επιτρέπει" (παροτρύνει) τους γιατρούς του ΕΣΥ να διατηρούν και ιδιωτικά ιατρεία, να δοθεί η δυνατότητα και στους εκπαιδευτικούς του υπουργείου παιδείας να διατηρούν ταυτόχρονα και φροντιστήριο. Αυτή θα είναι η πραγματική "καινοτομία" στην ελληνική εκπαιδευτική πολιτική! Μετά τον πρώτο χρόνο εφαρμογής, θα βλέπει το υπουργείο από την... ΑΑΔΕ τι τζίρο έκανε κάθε εκπαιδευτικός και θα έχει αμέσως έτοιμη την "αξιολόγηση εκπαιδευτικών"! Ούτε "σύμβουλοι", ούτε "διευθυντές", ούτε "σχέδια μαθήματος" , "παρατηρήσεις διδασκαλίας", "συζητήσεις", "ανατροφοδοτήσεις", "επιμορφώσεις", κολλητιλίκια, "pisa", και άλλα περίεργα και γραφειοκρατικά. Απλά πράματα: "money talks"! Θα έχει και μείωση της φοροδιαφυγής γιατί ο αυξημένος τζίρος θα είναι προϋπόθεση για να βγείς "εξαιρετικός", άρα τέρμα τα μαύρα ιδιαίτερα! Εγγυημένο ότι θα υποκλιθεί ο ΟΟΣΑ μπροστά στη "δημιουργική σκέψη" του ελληνικού υπουργείου... Οι δε ψηφοφόροι θα πανηγυρίζουν, όπως συνήθως, για τις μεταρρυθμίσεις που φέρνουν "ανάπτυξη", "νέες θέσεις εργασίας", "σύγκλιση με την ΕΕ" κλπ κλπ.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ