ΙΚΥ: Απαντήσεις σε ερωτήματα σχετικά με το πρόγραμμα οικονομικής ενίσχυσης επιμελών φοιτητών/τριών

20/06/2024

Άκουσε το άρθρο

Σε συνέχεια ερωτημάτων που έχουν υποβληθεί στην Υπηρεσία μας, αναφορικά με το πρόγραμμα οικονομικής ενίσχυσης επιμελών φοιτητών και φοιτητριών προερχόμενων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) ανακοινώνει ότι συμφωνήθηκε με την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή» (ΕΥΔ ΠΑΔΚΣ) να εκδοθεί, από την τελευταία, η σχετική πρόσκληση και ένταξη στο ΕΣΠΑ 2021-2027 συγχρηματοδοτούμενης δράσης που αφορά στο εν λόγω πρόγραμμα, με πολυετή προγραμματισμό για πρώτη φορά, έως το 2027.

Σε πρώτη φάση θα καλύπτονται υποτροφίες φοιτητών/τριών που θα εμπίπτουν στα κριτήρια για την επιλογή ωφελούμενων από το ΙΚΥ για τα ακαδημαϊκά έτη 2021-2022, 2022-2023 και 2023-2024 και στη συνέχεια για τα επόμενα ακαδημαϊκά έτη και έως το 2027.

Μετά την έκδοση των ανωτέρω αποφάσεων της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή» (ΕΥΔ ΠΑΔΚΣ), το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) σύμφωνα με το θεσμικό πλαίσιο θα προετοιμάσει και θα εκδώσει τις αντίστοιχες προσκλήσεις προς δυνητικούς ωφελούμενους.
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (5)

Βασιλική
|

Γιατί από το πρόγραμμα του ακαδημαϊκού έτους 2020-21 απουσίαζε ο συντελεστής (Δ3) κριτηρίων αξιολόγησης βάσει μορίων εισαγωγής στις πανελλήνιες εξετάσεις (1 ή 1,2 ή 1,5), ο οποίος υπήρχε το ακαδημαϊκό έτος 2019-20;
Ο βαθμός πρόσβασης σε μία σχολή είναι στενά συνυφασμένος με την δυσκολία των φοιτητών να αριστεύσουν στην σχολή αυτή. Είναι άδικο να αποκλείονται φοιτητές ,οι οποίοι ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και αρίστευσαν στο ΕΜΠ , στην Ιατρική, στην Νομική και σε άλλα τμήματα στα οποία οι ώρες διαβάσματος που απαιτούνται για να διακριθεί κάποιος είναι απίστευτα πολλές και αντ΄ αυτών να επιλέγονται φοιτητές από τμήματα με βαθμό πρόσβασης αρκετά κάτω του δέκα στα οποία λίγο να διαβάζεις ξεχωρίζεις.
Σε καμία περίπτωση δεν λέω να αποκλειστούν οι δεύτεροι απλά το ποσοστό τους να μην είναι μεγαλύτερο από αυτό των πρώτων. Θέτοντας έναν, έστω μικρότερο, συντελεστή που να αφορά το βαθμό πρόσβασης θα τηρηθούν οι αναλογίες και ο τρόπος επιλογής θα είναι δικαιότερος για όλους.

Γονιος
|

Εγώ σπουδάζω δύο παιδιά η μια τελείωσε φέτος ακόμη πτυχίο δεν πήρε και ποτέ δεν δικαιούμασταν κάτι ως καλοί φοιτητές διότι τα τετραγωνικά μέτρα ξεπερνούν τα προβλεπόμενα και εγώ δάνειο κάθε μήνα αυτό δεν μετρά ?

Γονιός
|

Επισπεύστε το τουλάχιστον. Τα παιδιά μας κι εμείς περιμένουμε τόσο καιρό. Μας είναι εξαιρετικά δύσκολο να σπουδασουμε τα παιδιά μας με τις παρούσες οικονομικές συνθήκες.. Το έχουμε ανάγκη χθες.

Αποφοιτος
|

Καλά θα ήταν σαν δώρο πτυχίου, έχω αποφοιτήσει εδώ και 2 χρόνια και αν θυμάμαι καλά το ικυ σταμάτησε την ενίσχυση στα 2 ακαδημαϊκά έτη μου. Δλδ θα κάνω άλλες 2 χρονιές αιτήσεις. Καθόμουν και το έκαναν αναζήτηση τουλάχιστον μισό χρόνο για να πάρω μέρος μην το αφήσω και μόλις που το άφησα τώρα θυμήθηκαν ότι ο κόσμος θα χει ερωτήματα σχετικά με το τι έγινε. Σανός.

Γονιός
|

"ΘΑ προετοιμάσει και ΘΑ εκδώσει"... Πότε; Τα παιδιά μας το επόμενο έτος θα πάρουν πτυχίο!!! Εκτός αν η ενίσχυση έχει μετατραπεί σε δώρο αποφοίτησης!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ