Κραυγή Αγωνίας απο μια υποψήφια αναπληρώτρια που κάθε χρόνο ..... περιμένει!

Προσωπικά, επέλεξα συνειδητά να μείνω στην πατρίδα μου, παρά τις ευκαιρίες για καλύτερη ζωή στο εξωτερικό. Στα 57 μου χρόνια, εξακολουθώ να προσπαθώ και να ελπίζω, αν και πολλοί γύρω μου προτείνουν να εγκαταλείψω.

24/06/2024

Άκουσε το άρθρο

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

Γράφω αυτή την επιστολή ως μια φωνή ανάμεσα σε πολλές, μια φωνή που επιμένει παρά τις αντιξοότητες, μια φωνή που δεν έχει εγκαταλείψει το όνειρο να διδάσκει στα ελληνικά σχολεία. Αντιπροσωπεύω μια γενιά εκπαιδευτικών που δεν είχαν την ευκαιρία να εργαστούν ως αναπληρωτές λόγω οικογενειακών και οικονομικών δεσμεύσεων.

Φανταστείτε έναν εκπαιδευτικό που αγαπά το επάγγελμά του με πάθος, που έχει επενδύσει σε μεταπτυχιακά, σεμινάρια και ξένες γλώσσες.

Φανταστείτε αυτόν τον εκπαιδευτικό να μην μπορεί ποτέ να αποδεχθεί μια θέση μακριά από το σπίτι του, γιατί έπρεπε να εξασφαλίσει τα προς το ζην για την οικογένειά του, να φροντίσει γονείς ΑΜΕΑ ή να μεγαλώσει μόνος του ένα παιδί. Αυτή η ιστορία δεν είναι μόνο δική μου, αλλά και πολλών άλλων συναδέλφων που δεν μπόρεσαν να κάνουν το επαγγελματικό τους όνειρο πραγματικότητα λόγω της ζωής.

Είναι σαν να βλέπουμε το όνειρό μας να εκπληρώνεται από άλλους, ενώ εμείς μένουμε πίσω λόγω των ανελαστικών και άκαμπτων συνθηκών.

Ονειρευόμαστε να διδάσκουμε, να μοιραζόμαστε γνώσεις και να εμπνέουμε τα ελληνόπουλα, αλλά οι συνθήκες δεν μας το επέτρεψαν.

Προσωπικά, επέλεξα συνειδητά να μείνω στην πατρίδα μου, παρά τις ευκαιρίες για καλύτερη ζωή στο εξωτερικό. Στα 57 μου χρόνια, εξακολουθώ να προσπαθώ και να ελπίζω, αν και πολλοί γύρω μου προτείνουν να εγκαταλείψω. Η αγάπη μου για το επάγγελμά μου και τα παιδιά είναι τόσο μεγάλη που δεν μπορώ να σταματήσω να αγωνίζομαι.

Σας καλώ να σκεφτείτε όλους εμάς που βλέπουμε το όνειρό μας να φαντάζει τόσο κοντά αλλά και τόσο μακριά. Σκεφτείτε ένα σύστημα που θα μπορούσε να αναγνωρίσει και να υποστηρίξει αυτούς τους εκπαιδευτικούς, δίνοντάς τους την ευκαιρία να προσφέρουν στην εκπαίδευση χωρίς να χρειάζεται να θυσιάσουν τα πάντα.

Ας φανταστούμε ένα σύστημα που θα είναι πιο ευέλικτο, που θα λαμβάνει υπόψη τις προσωπικές και οικογενειακές δεσμεύσεις των εκπαιδευτικών.

Ένα σύστημα που θα μας επιτρέπει να διδάσκουμε, να εμπνέουμε και να βοηθάμε τα παιδιά της Ελλάδας να αναπτυχθούν.

Αξιότιμε κ. Υπουργέ, αυτή είναι η κραυγή μιας γενιάς εκπαιδευτικών που δεν εγκαταλείπουν. Σας παρακαλώ να λάβετε υπόψη σας τις φωνές μας και να προωθήσετε τις απαραίτητες αλλαγές που θα μας επιτρέψουν να επιτύχουμε το όνειρό μας.

Με εκτίμηση,

Αμοιρίδου   Κυριακή 
Υποψήφια  αναπληρωτής όπως   κάθε   χρόνο   από  το  2005
ΠΕ 07

Σχόλια (15)

ΠΟΛΙΤΕΣ
|

.......και τι να κάνουμε ρε συνάδελφοι......ούτε εγώ ήθελα να φύγω από το σπίτι μου, να ζώ με αμοιβές οκτώ μηνών, μα μην μπορώ να αγοράσω αυτοκίνητο, να.....να....να....να.....δεν ακούω κάποια πρόταση , πως θα έχουμε δουλειά με δέσμευση να είναι στο σπίτι μας;
Θέλετε να μπεί ένα κριτήριο ακόμη , της εντοπιότητας ;
Ωραία ας το βάλουμε , όμως θα έχει και αυτό κάποια όρια....όπως έχουν όλα τα κριτήρια.....! Δεν μπορεί να αναιρεί κάθε άλλο κριτήριο....!
Η ΕΠΙΣΤΟΛΉ ΘΈΛΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ , ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ.
ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ !

Άλλο Ευρώπη άλλο Νευροκόπι
|

@Καίτη
Θα κρίνει ο Διευθυντής (δηλ. ένας εκπαιδευτικός) τα πτυχία-προσόντα άλλων εκπαιδευτικών?
Θα έχει και την ευθύνη φαντάζομαι.
Άρα θα καταργήσουμε ΑΣΕΠ και ΔΙΚΑΤΣΑ φαντάζομαι επίσης.
Ομοίως, κάποιος άλλος (πχ ο/η ΔΔΕ) θα επιλέγει τους Διευθυντές να φανταστώ?
Ποιος μας-σας προφυλάσσει από ακούσιες (ή και εκούσιες) "πατάτες", όταν αποφασίζει ΕΝΑ πρόσωπο, μήπως το φαντάζεστε?

Θαύμα? Στις μέρες μας?
|

@Καίτη
Άλλο Ευρώπη κι άλλο Νευροκόπι αγαπητή μου. Μη φέρουμε από την "πίσω πόρτα" Βουλευτές και ρουσφέτια, ενώ έχουμε 40 χρόνια προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ.

Πέτρος
|

σίγουρα υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί με προβλήματα παρόμοια ή και χειρότερα από την κυρία. Και όταν έχεις και θέματα υγείας προσωρινά ή μόνιμα στην οικογένεια η ζωή γίνεται απείρως πιό δύσκολη.
Εκείνο που μπορώ να πώ εγώ είναι ότι θα έπρεπε να μετρά περισσότερο η εντοπιότητα. Έχουμε χιλιάδες παραδείγματα κάθε χρόνο που διορίζονται υπάλληλοι σε νομούς μακρινούς και ακολουθεί απόσπαση και σωρεία αποσπάσεων καθώς δεν παίρνεις πια εύκολα μετάθεση και καταλαμβάνουν μια θέση στο οργανόγραμμα της υπηρεσίας ενώ δεν εμφανίζονται ποτέ εκεί!!! και το κράτος θεωρεί ότι και κάλυψε το κενό!!!! Πρέπει να μετρά περισσότερο η εντοπιότητα στην περιοχή που ζητάς να διοριστείς και να γίνονται άμεσα αμοιβαίες αλλαγές οργανικές με άλλα άτομα ίδιας ειδικότητας ώστε να καλύπτονται οι θέσεις με υπαλλήλους για πολλά χρόνια.
Πρέπει κάτι να γίνει. Αλλά τι να περιμένεις από ένα κράτος που τρέχει όλο πίσω από τις εξελίξεις;

Καίτη
|

Αχ και να ειναι αυτός ο υπουργος που θα σας κανει να περνετε εναν φακελο με το πτυχια σας , την εμπειρια σας, την αξιολογηση σας, και να τα δινετε σε εναν Διευθυντη να σας προσλαβει! Αχ και να γινοταν το αυτονοητο ευρωπαικο θαυμα!!!!!

Λιλη
|

@Μιμή Κανελλοπούλου πολύ σωστά τα λέτε...και να σκεφτείτε ότι και δάσκαλοι σε αυτή την ηλικία είναι αναπληρωτές ή με 20 χρόνια υπηρεσίας μόνο ...ή σπούδασαν πολύ αργά...ή δεν έχει γίνει έλεγχος γνησιότητας όλων των πτυχίων

Μιμή Κανελλοπούλου
|

Κάθε τέτοια εποχή, τα ίδια: δακρύβρεχτες ανοιχτές επιστολές με την απαίτηση να διοριστεί ο καθένας όποτε και όπου θέλει, διότι βεβαίως το δικαιούται Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ! Οι λύσεις πολλές: να διοριστούν όλοι όσοι το ζητούν, όπου θέλουν, να γίνουν διορισμοί με τα κριτήρια που εξυπηρετούν τον καθένα, να απολυθούν οι διορισμένοι για να πάρουν σειρά οι αδιόριστοι ή ακόμα καλύτερα να συνταξιοδοτηθούν, γιατί κανείς δεν θέλει το κακό κανενός, να αυξηθούν κατά 200% τα σχολεία της χώρας για να υπάρξει ικανοποιητικός αριθμός διορισμών, να αυξηθεί άμεσα ο πληθυσμός της χώρας και στο μεταξύ να κάνουμε αθρόες εισαγωγές μαθητών για να μην περιμένουμε άπραγοι. Η γράφουσα την επιστολή έχει περίπου την ίδια ηλικία με τη δική μου, θα μπορούσε, αν ήθελε, να δώσει σε όλους τους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ και να είχε διοριστεί. Τώρα πως ζούσε έως τώρα, άγνωστο.... Υπάρχει η πιθανότητα να είναι και τρολάρισμα, βέβαια.

Η κοινωνία μας είναι ελεύθερη και ανοιχτή
|

Το Κράτος δεν είναι Γραφείο ευρέσεως εργασίας. Ο κάθε πολίτης επιλέγει εκεί όπου θέλει να εργαστεί και στο αντικείμενο που επιθυμεί, στον δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα, χωρίς περιορισμούς, ανάλογα με τα προσόντα και τις κλίσεις του. Δεν κατανοούμε τι ευθύνη μπορεί να έχει η οποιαδήποτε κυβέρνηση στην όποια επαγγελματική σταδιοδρομία του οποιουδήποτε πολίτη.

ΜΑΡΙΑ
|

Κάθε πράγμα στον καιρό του
Όλοι μας τα πρώτα χρόνια ταλαιπωρήθηκαμε γυρίζοντας μακριά από τον τόπο μας.
Ειμασταν όμως νέοι και το αντέχαμε.
Τώρα στα 57 είναι πολύ δύσκολο (σ' αυτή την ηλικία πια βλέπουμε την έξοδο στη σύνταξη)
Ούτε υπάρχει ψυχική δύναμη ,ούτε οι νεανικές αντοχές, ούτε κουράγιο.
Δεν πιστεύω ότι σε αυτή την ηλικία μπορεί κάποιος να ανταποκριθεί στο δύσκολο και απαιτητικό έργο του εκπαιδευτικού.
Εγώ προσωπικά θα εγκατέλειπα.
Άσε που οι μαθητές θα μας μπερδεύουν με τις γιαγιάδες τους.

Christos
|

Με όλο το σεβασμό προς το πρόσωπό της η άποψή μου....Επί 35 χρόνια μετά το Πανεπιστήμιο πως ζεις από τη στιγμή που δεν έχεις πάει αναπληρώτρια? Υποθέτω είτε εργάζεσαι κάτι σχετικό με τη Γερμανική φιλολογία (ιδιαίτερα, μεταφράσεις κτλ) είτε σε κάτι άσχετο...Σίγουρα πάντως εργάζεσαι τόσα χρόνια. Επί 35 χρόνια είμαι σίγουρος ότι έχει αποκτήσει και την εμπειρία και την εξειδίκευση σε αυτό που έκανες τόσα χρόνια, που να ζητάς τώρα διορισμό στο σπίτι σου είναι εντελώς άστοχο...Συνέχισε αυτό που κάνεις, δούλεψε και εξέλιξε αυτό που κάνεις...Ξέχνα τη Βθμια.

Νικος
|

Για αυτό έπρεπε να υπάρχει μόνο γραπτός διαγωνισμός. Πας γράφεις μια άντε δυο το πολύ χρονιες. Αν είσαι δισβασμενος και το χεις διορίζεσαι σε μια νορμάλ ηλικία γύρω στα 23 ετη μόνο με το πτυχίο σου. Αν όχι τα παρατάς και κοιτάς να βρεις την τύχη σου σε άλλο τομέα εκτός εκπαίδευσης (με μεγαλύτερες συνήθως απολαβές).

Προς υποψήφια αναπληρώτρια
|

Όσοι και όσες αποφασίσαμε να σταδιοδρομήσουμε στη δημόσια εκπαίδευση ξέραμε ότι το πρώτο σκαλί είναι ο θεσμός του αναπληρωτή. Αν εξαιρέσουμε κάποιους μικρούς αριθμούς συναδέλφων που ήταν αρκετά τυχεροί ώστε να δουλέψουν ως αναπληρωτές ή και να διοριστούν τελικά στον τόπο τους, η συντριπτική πλειοψηφία βίωσε τις συνεχείς μετακινήσεις. Υπάρχουν περιοχές στη χώρα που δεν ανοίγανε ποτέ θέσεις. Οι παλιότεροι συνάδελφοι θα θυμούνται την περίπτωση των Ιωαννίνων που ήταν κλειστή στους φιλολόγους για πάνω από μια δεκαετία. Ασφαλώς και πρέπει να γίνουν χιλιάδες μόνιμοι διορισμοί. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα δουλέψεις δίπλα στο σπίτι σου, γιατί απλούστατα δεν υπάρχει άμεση αντιστοίχιση των πτυχιούχων με τις υπηρεσιακές ανάγκες. Τα Δωδεκάνησα για παράδειγμα έχουν μεγάλες ανάγκες σε προσωπικό, αλλά όχι αρκετούς ντόπιους για να καλύψουν τις θέσεις. Η Θεσσαλία αντίθετα βρίθει επιστημονικού δυναμικού, χωρίς να έχει πολλά οργανικά κενά. Θα πρέπει λοιπόν να ικανοποιηθούν όλες αυτές οι παράμετροι.

Απορία
|

Αν και καταλαβαίνω τις αγωνίες και τις δυσκολίες που βιώνει η συνάδελφος, το γράμμα της έχει κάποιες ασάφειες. Συμπεραίνω πως ή έχει κουραστεί από τον θεσμό των αναπληρωτών (ορθώς) ή περιμένει απλώς να διοριστεί έχοντας λίγα μόρια. Δυστυχώς στη θέση της παραμένουν για χρόνια χιλιάδες εκπαιδευτικοί. Εάν το ζητούμενο γενικά είναι οι περισσότεροι διορισμοί με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.

ειλικρινα με ξεπερναει
|

απο που και ως που επειδη πηρε πτυχιο ειναι υποχρεωμενοι να την προσλάβουν..με αιμα δακρυα και ιδρωτα. Εχει παει 57 αλλα δεν βρισκει αλλη δουλεια... οχι... οι λογοι προφανεις.

Για σκέψου
|

Τι εννοείς Κυριακή; Να υπάρξουν πολλές ταχύτητες διορισμών; Τότε θα υπάρξουν πολλές ταχύτητες αδικιών. Δηλ θέλεις να διοριστείς κοντά στο σπίτι σου αν κατάλαβα καλά.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ