Διορισμοί εκπαιδευτικών:"Άκαρπη" η τριμερής διαβούλευση των υπουργείων Παιδείας, Εσωτερικών και οικονομικών

Ο υπουργός Παιδείας Κ. Πιερρακάκης συνεχίζει τις διαβουλεύσεις επιδιώκοντας ένα συκεκριμένο αριθμό διορισμό εκπαιδευτικών

25/06/2024

Ενημερώθηκε: 25/06/2024, 18:30

Άκουσε το άρθρο

Χωρίς αποτέλεσμα ως προς τον καθορισμό του αριθμού των εκπαιδευτικών που θα διοριστούν στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ολοκληρώθηκε -την περασμένη Πέμπτη- η διαδικτυακή σύσκεψη- διαβούλευση μεταξύ εκπροσώπων των υπουργείων Παιδείας , Εσωτερικών και Οικονομικών.

Οι συζητήσεις μεταξύ των τριών υπουργείων ξεκίνησαν τον Απρίλιο, αλλά δεν έχει υπάρξει καμία οριστικοποίηση του τελικού αριθμού διορισμών εκπαιδευτικών, καθώς τα δυο συναρμόδια υπουργεία, κυρίων το Οικονομίας, ζητούν:

  • μελέτη, και
  • τεκμηρίωση για την κάθε θέση που ζητείται από το υπουργείο Παιδείας.

Τα στοιχεία που έχουν προσκομισθεί δεν επαρκούν ως προς την τεκμηρίωση , με αποτέλεσμα μέχρι και την περασμένη Παρασκευή το ζήτημα να βρίσκεται σε αδιέξοδο.

 Ο υπουργός  Παιδείας  Κ. Πιερρακάκης συνεχίζει τις διαβουλεύσεις επιδιώκοντας ένα συγκεκριμένο αριθμό διορισμό εκπαιδευτικών.

Πέρσι η κατανομή των νέων διορισμών μονίμων εκπαιδευτικών είχε ανακοινωθεί στις 25 Απριλίου.

 

Σχόλια (9)

Ιωάννης
|

Είμαστε και μεις του 30μηνου που πλέον έχουμε χάσει μέτρημα ελπίδες όνειρα......

Δάφνη
|

Είμαστε κι εμείς οι 120 επιτυχόντες των ΑΣΕΠ 2004,2006 κι 2008 που δικαιωθήκαμε στο στε για αναδρομικό διορισμό στην εκπαίδευση. Το υπουργείο εδώ και δύο χρόνια κωφευει,ψεύδεται στη Βουλή και λέει ότι θα αποφασίσει.Αισχος!!!

Τεκμηρίωση
|

Προφανώς οι αναφορές σε 50000 προσλήψεις αναπληρωτών για το σχ.έτος 2023-24 (κατά δήλωση Υφ.ΥΠΑΙΘΑ), έναντι 28500 μόνιμων διορισμών τα τελευταία έτη (βλ. online δελτίο Τύπου ΥΠΑΙΘ 24-05-23), γύρισε μπούμερανγκ στην ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ...
Νούμερα αδικαιολόγητα, ατεκμηρίωτα, υπερβολικά μπροστά στην στυγνή πραγματικότητα των αριθμών της οικονομίας που καλείται καθημερινά να διασώσει ο Έλληνας φορολογούμενος.
Κακή διαχείριση/καταγραφή εκπαιδευτικού προσωπικού; Αδικαιολόγητη δημιουργία μικροσχολικών μονάδων για λόγους τοπικισμού με αποτέλεσμα την δημιουργία θέσεων με επιδόματα ευθύνης και οργανικές θέσεις που δεν συνάδουν με το μαθητικό δυναμικό της κάθε περιοχής;
Το ΥΠΟΙΚ, πρέπει να καλύψει ανάγκες όλων των πολιτών που δεν περιορίζονται στην παιδεία και όχι μόνο ενός υπουργείου που δεν μπορεί να περιορίσει/ελέγξει τα του οίκου του με βάση τα πραγματικά πληθυσμιακά δεδομένα κάθε περιοχής.

Πειραματικός
|

Με 50.000 και...αναπληρωτές χρειάζεται άλλη τεκμηρίωση;;;
Πέρα από τις συνταξιοδοτήσεις που και αυτές οι θέσεις είναι τεκμηριωμένες πέρα ως πέρα!

Ανδρέας
|

το θέμα δεν είναι τα κενά (τα ΄ξέρουν) το θέμα είναι τα λεφτά. Όλοι πιέζουν για διορισμούς μετά από 14 χρόνια μνημονίων που έχουν πάρει σύνταξη χιλιάδες υπάλληλοι και δεν ακολουθείται και ποτέ ο κανόνας που λένε στα κανάλια "μια αποχώρηση μια πρόσληψη..." αυτά είναι για να φαίνεται εξορθολογισμός που όμως δεν υλοποιείται ούτε αυτός!!!
Υπάρχουν υπηρεσίες που λείπουν υπάλληλοι και στελεχώνονται από έναν προϊστάμενο και 1-2 συμβασιούχους οκταμηνίτες! και φυσικά πουθενά πρόσληψη στον ορίζοντα!
Άρα όλοι πιέζουν για διορισμούς: σώματα ασφαλείας, υπουργεία, οτα, εκπαιδευτικοί.....
αλλά τα κουκιά δεν βγαίνουν...
Άλλα τι λένε ότι όλα θα λυθούν και όλα πάνε καλά.αυτά είναι για λαϊκή κατανάλωση..
είμαστε σε μνημόνιο από το 2010 και ημερομηνία λήξης του δεν φαίνεται σε αυτό τον αιώνα.
Εκείνο που με στενοχωρεί είναι ότι δεν λένε στον κόσμο την αλήθεια και ζουν σε παράλληλο σύμπαν ζητώντας από τους υπαλλήλους να διεκπεραιώνουν οι υπηρεσίες το 100% των αρμοδιοτήτων τους αλλά με 20-30% στελέχωση...
Θυμίζει κάτι στρατόπεδα με λόχο 1 φαντάρου που έπαιρνε διαταγή από τους αξιωματικούς να περικυκλώσει ένα χωριό σε έφοδο!!! Τα στελέχη και οι προϊστάμενοι βγάζουν τέτοιες διαταγές και περιμένουν πως θα εκτελεστούν κιόλας!!!! αλλιώς θα αξιολογηθεί και κακά ο μοναδικός φαντάρος!!!

μπαρμπα-Μήτσος
|

Δεν πειράζει. Αρκεί να διοριστούν όσοι χρειάζονται και να βρίσκονται την 1η του Σεπτέμβρη στα σχολεία. Χρειάζεται να θυμίσω ότι αυτοί που θίγονται περισσότερο από τη μη έγκαιρη τοποθέτηση είναι οι αδύναμοι μαθητές;
Τι να τα κάνεις τα ψηφιακά εργαλεία όταν...
Τα θεμελιώδη να καταφέρει, να φανεί η ουσία.

Στράτος
|

Ούτε δύο γαϊδάρων άχυρα δεν μπορούν να χωρίσουν, που λένε και στο χωριό μου.
Τι τεκμηρίωση ωρέ; Τόσα κενά, τόσες προσλήψεις αναπληρωτών, τόσες καθυστερήσεις στην έναρξη μαθημάτων σε τόσα σχολεία και, αλήθεια τώρα, το Υπουργείο Παιδείας δεν μπορεί να "πείσει" το Υπουργείο Οικονομικών για την ανάγκη διορισμών, ελάχιστων σε σχέση με τις ανάγκες;
Ορίστε λοιπόν μια τεκμηρίωση ευνοϊκή για το Οικονομικών και την Κυβέρνηση συνολικά: Δεν χρειάζεται κανένας διορισμός μονίμου εκπαιδευτικού. Αρκούν οι αναπληρωτές, πληρώνουμε αρκετούς και από ΕΣΠΑ. Οι μαθητές μειώνονται, το δημογραφικό ούτε που πρόκειται να το αγγίξουμε, θα μειωθούν κι άλλο τα επόμενα χρόνια, τί να ξοδεύουμε τώρα σε καθηγητές και δασκάλους; Σιγά και τι διδάσκουν μωρέ; Κι αν μερικά παιδάκια ξεσπούν βιαίως, έχουμε πλατφόρμα για το μπούλινγκ. Κι αν σε κάτι νησάκια δεν πάνε εκπαιδευτικοί, έχουμε τηλεμαθήματα. Όχι άλλες σπατάλες στην εκπαίδευση. Υπάρχουν άλλωστε και ιδιωτικά σχολεία! Τί, κλέφτες θα γίνουν οι ιδιοκτήτες τους; Δωρεάν παιδεία, θέλετε και μετά ζητάτε διορισμούς! Δωρεάν για το κράτος, ωρέ! Να έχει, να λέει ότι (παρ)έχει παιδεία, αλλά να μην πληρώνει.
Α, και μη ξεχάσω να υπογράψω τα εμβάσματα για την απορρόφηση ΕΣΠΑ στους κατασκευαστές νέων πλατφορμών, στους αξιολογητές της εκπαίδευσης, στους εκδοτικούς οίκους του πολλαπλού βιβλίου και κάτι άλλους...
.
Αντί για τα παραπάνω, φτάνει και το απλό των μαθητών μας σχόλιο: (κύριοι της Κυβέρνησης), Κάπου ώπα!!!

Ψηφιογνωστης
|

Να κάνει άμεσα ο Πιερ μια ψηφιακή πλατφόρμα έτσι για να ξεσπάσει από τη στενοχώρια του.
Έχουν περάσει δύο ημέρες από την προηγούμενη πλατφόρμα...δεν πάει αλλο

ΕΛΕΟΣ βρε παιδιά..
|

Οκ. Ο Απρίλιος ήταν νωρίς. Οι ΔΙΠΕ/ΔΙΔΕ δεν είχαν σαφή εικόνα.. Τώρα όμως ΕΧΟΥΝ, φαντάζομαι. Αφού τοποθέτησαν σε οργανικές και ξέρουν και πόσους έχουν στη διάθεση ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ.. Πόσο δύκολο είναι, με τα σημερινά στοιχεία, στα μέσα της επόμενης εβδομάδας έστω, να αιτιολογηθεί απο το ΥΠΑΙΘΑ ένας minimum αριθμός διορισμών;; Και πόσο δύσκολο είναι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το Υπουργείο Οικονομικών να άρει, βασιζόμενο στα στοιχεία του ΥΠΑΙΘΑ, όλες τις..οικονομικές επιφυλάξεις του; ΕΛΕΟΣ πια ( βρε Υπουργείο Οικονομικών..Το παρακάνετε!!!!!)..

Με το e-eggrafes τι γίνεται, αλήθεια;;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ