Στατιστικά στοιχεία των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων ΓΕΛ και ΕΠΑ.Λ.

Πίνακες

28/06/2024

Ενημερώθηκε: 28/06/2024, 13:27

Άκουσε το άρθρο

Δόθηκαν σήμερα από το υπουργείο Παιδείας στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων ΓΕΛ και ΕΠΑ.Λ. 

Για τα στατιστικά στοιχεία σε μορφή zip πατήστε ΕΔΩ.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ_ΗΜΕΡΗΣΙΟ

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ_ΕΣΠΕΡΙΝΟ

  • ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ_ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (Ε.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ)

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ_ΗΜΕΡΗΣΙΟ

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ_ΕΣΠΕΡΙΝΟ

  • ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ_ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (Ε.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ)

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ_ΕΣΠΕΡΙΝΟ

  • ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ_ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ_ΗΜΕΡΗΣΙΟ

 ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ_ΕΣΠΕΡΙΝΟ

  • ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ_ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝ

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ_ΗΜΕΡΗΣΙΟ

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ_ΕΣΠΕΡΙΝΟ

  • ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ_ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝ

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ_ΗΜΕΡΗΣΙΟ

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ_ΕΣΠΕΡΙΝΟ

  • ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ_ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
  • ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ -ΕΠΑΛ_ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ 
  • ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ -ΕΠΑΛ_ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ 

Σχόλια (18)

Inheritor
|

@Βιοπληροφορική

Τμήμα των δεδομένων πήρα για να αναδείξω το προφανές.
Ότι δηλαδή το 4ο πεδίο στην πλειοψηφία του αποτελείται από αδύναμους μαθητές.
Σύγκρινε τα ποσοστά βαθμολογιών κάτω από τη βάση στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας ανά πεδίο αν αμφιβάλλεις.
Που θα μας πεις ότι χρειάζονται και εξειδικευμένες γνώσεις...
Σχολικό είναι το επίπεδο στα μαθηματικά γιατί όλοι από κάπου ξεκινάνε.
Θα τα δουν τα μαθηματικά οι φοιτητές πληροφορικής όπως πρέπει να τα δουν στο πανεπιστήμιο.

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

Έτσι ακριβώς είναι· το παιδί, το κάθε παιδί, θυμάται παντοτινά αυτό που άγγιξε την ψυχή του, τότε που λύγισε κατά τη μαθησιακή διαδικασία ή τότε που ο δάσκαλος βγήκε μπροστά για να το υπερασπιστεί για αυτά που έγιναν στην αυλή. Το σκύψιμο του δασκάλου πάνω από το τετράδιό του, οι συμβουλές του, ο τρόπος που μίλησε, όλα αυτά αγγίζουν την ψυχή και τη σημαδεύουν. Και η μνήμη γράφει.
Το μεσημέρι αυτά τα παιδιά φεύγουν και τα μάτια τους γελούν. Δεν γελούν όμως τα μάτια όλων των παιδιών. Γι’ αυτό και οι δάσκαλοι είναι διαρκώς ανήσυχοι. Ανήσυχοι γιατί βλέπουν ότι συχνά χρειάζεται και ενισχυτική διδασκαλία. Να πάρεις τον αδύναμο μαθητή από το χέρι και να του κανείς ιδιαίτερο μάθημα στο πλατύσκαλο, όπως έκανε μια δασκάλα κάποτε…. ή όπως έκανε ένας δάσκαλος σ’ ένα νησί, όταν τον πλησίαζε τα απογεύματα στο καφενείο ένα παιδί που κρατούσε στο χέρι του ένα τετράδιο και είχε στην τσέπη ένα σπασμένο μολύβι και μια γόμα…

Βιοπληροφορική
|

@Inheritor: η εξαγωγή συμπερασμάτων από τα δεδομένα (και μάλιστα τα ελλιπή) δεν είναι μια δουλειά που μπορεί να κάνει ο καθένας, απαιτούνται εξειδικευμένες σπουδές. Δεν χρειάζεται να έχει κάνει κανείς τέτοιες σπουδές για να καταλάβει ότι το 4ο πεδίο σε πονάει. Γιατί άραγε, μήπως επειδή κάποιοι πραγματικά έξυπνοι μαθητές περνάνε σε πρωτοκλασάτες σχολές Πληροφορικής αγνοώντας τα άχρηστα σχολικά μαθηματικά σου;

NN
|

@Dimitri, 28 Ιουν 2024 20:23
Μια άλλη εξήγηση είναι ότι υπάρχει εσωτερική μετακίνηση παιδιών μεταξύ των δύο πεδίων με κριτήριο και τα μαθηματικά, όμως συχνά οι επιδόσεις τους σε μαθηματικά και φυσική συγκλίνουν.
Όσο για το 25, 25, 25, 25, νομίζω ότι πολύ καλά κάνουν οι ιατρικές, καθώς ζητούν παιδιά με ισόρροπη θετικιστική κλίση. Οι υψηλές αποδόσεις μόνο ή κυρίως στη Βιολογία δεν το εξασφαλίζουν αυτό.

NN
|

@ @ριστεία, όχι αστεία, 28 Ιουν 2024 22:22
Ας λοιδορείται το ΔΗΜΟΣΙΟ σχολείο της ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ (κάθε βαθμίδας - για να μην παρεξηγείται ο δάσκαλος). Ας μη διαφημίζεται το ΔΗΜΟΣΙΟ σχολείο της ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ.
Αυτό κάνει πάντα τη δουλειά του, όση του επιτρέπουν και ακόμη παραπάνω.
Τα φροντιστήρια έρχονται και παρέρχονται, αλλάζουν ονόματα. Το σχολείο της ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ είναι πάντα εκεί, ΔΗΜΟΣΙΟ.

Inheritor
|

@@ριστεία, όχι αστεία

Συγχαρητήρια στο παιδί σας!!!
Καλές σπουδές και καλή σταδιοδρομία να έχει!!!

Inheritor
|

@Μαθηματικά 4ου προσανατολ.

Ποσοστά κάτω από τη βάση στον Προσανατολισμό Οικονομίας και Πληροφορικής:

Μαθηματικά: 72,94%
ΑΕΠΠ: 41,27%
ΑΟΘ: 40,9%
Ν. Γλώσσα: 20,55%

Ποσοστά κάτω από τη βάση στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας ανά προσανατολισμό:
Ανθρωπιστικών Σπουδών: 12,1%
Θετικών Σπουδών: 4,84%
Σπουδών Υγείας: 6,5%
Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής: 20,55%

@ριστεία, όχι αστεία
|

Ευχαριστώ για τις ευχές και αντεύχομαι. Στις μέρες μας που το δημόσιο σχολείο της γειτονιάς συστηματικα λοιροδειται αποτελεί χρέος να κοινοποιούμε τα αριστα αποτελέσματα του. Οι καθηγητές του ενδεχομένως και καλύτεροι από τους γνωστους φροντιστες πίσω από τη Μητρόπολη.
ΥΓ παραλειψη μου για τον δάσκαλο του δημοτικου. Κατά τη γνώμη του παιδιού μου ο καλύτερος δασκαλος ήταν εκείνος που τον εμψυχωνε και τονωνε την αυτοπεποίθηση του.

Dimitri
|

@NN 28 Ιουν 2024 17:34
Μια λεπτομερεια που μπορει να δινει απαντηση στο (ευλογο κατα τα άλλα) ερώτημά σου ειναι, οτι στο Υγειας δινουν μεγάλη σημασία στην Βιολογία. Αρκετα τμηματα στο 3ο πεδίο εχουν 25%-Χημεία, 35%-Βιολογία και Εκθεση-Φυσική από 20%. Οι μαθητές στο πεδιο Υγειας δεν την "γουσταρουν" την Φυσική! Λενε, "δεν μας χρειάζεται! Εμεις θελουμε Χημεία-Βιολογία", και έχουν και κάποιο δίκιο, αν και οι Ιατρικές έχουν συντελεστές 25,25,25,25 (παράξενο μου φαίνεται...).

εΠιστήμη υπολοσΤών
|

θα πρέπει να εισαχθεί στο 4ο πεδίο ένα ακόμη μάθημα που μπορούν να αριστεύουν οι μαθητές διαχρονικά σε ποσοστό 20-30% ώστε να ανέβουν οι βάσεις. Θα μπορούσε αυτό να είναι η χημεία.

Αποτελέσματα
|

@@ριστεία, όχι αστεία.
Συγχαρητήρια στο παιδί σας και καλές σπουδές! Συγχαρητήρια και σε εσάς και στους καθηγητές!

Βιοπληροφορική
|

@Μαθηματικά 4ου προσανατολ.: Να υπενθυμίσουμε ευγενικά ότι στην Πληροφορική βασικό μάθημα είναι η Πληροφορική, όχι τα Μαθηματικά - και ειδικά η Σχολική Ανάλυση είναι παντελώς άσχετη.

Μαθηματικά 4ου προσανατολ.
|

Μαθηματικά 72,9% κάτω από τη βάση... και θέλουν να μπαίνουν πληροφορική ακαι οικονομικά από το 4ο πεδίο;
Γνωριζουμε ότι στο 4ο ειναι οι πιο αδύναμοι μαθητες...αλλά τέτοιο χάλι ειδικά για πληροφορικη.

NN
|

@ @ριστεία, όχι αστεία, 28 Ιουν 2024 14:03
Τις ευχαριστίες σας να τις δώσετε πρώτα από όλα στο παιδί σας!
Οι δάσκαλοι του ΔΗΜΟΣΙΟΥ σχολείου της ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ, έκαναν απλά τη δουλειά τους, όπως και σε όλες τις ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ.

NN
|

Φυσική κάτω από 10:
Θετικών σπουδών: 55%
Σπουδών Υγείας: 63%

Φυσική πάνω από 17:
Θετικών σπουδών: 11,8%
Σπουδών Υγείας: 10,2%

Χημεία κάτω από 10:
Θετικών σπουδών: 31%
Σπουδών Υγείας: 34%

Πολύ περίεργα αποτελέσματα!

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

@ριστεία, όχι αστεία
Και ο δάσκαλος στο Δημοτικό κάτι έκανε. Καλές σπουδές, εύχομαι.

Νίκος Δημ.
|

@ριστεία, όχι αστεία 28 Ιουν 2024 14:03
Συγχαρητήρια στο παιδί σου. Καλές σπουδές να έχει, με υγεία πάνω απ' όλα.

@ριστεία, όχι αστεία
|

Με βαθμούς στο 2ο πεδίο μαθηματικά φυσική χημεια ανω του 19 θα ήθελα να εκφράσω στις θερμές μου ευχαριστίες στους καθηγητές του ΔΗΜΟΣΙΟΥ Γυμνασίου και του ΔΗΜΟΣΙΟΥ Λυκείου της ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ που στάθηκαν δίπλα στο παιδί μου και το βοήθησαν να πετύχει τον στόχο του.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ