Τα αποτελέσματα κατανομής των μαθητών/τριών

Δείτε την ημέρα εφημερίας του σχολείου που σας ενδιαφέρει ανάλογα με τη ΔΔΕ που ανήκει,

08/07/2024

Ενημερώθηκε: 08/07/2024, 14:27

Άκουσε το άρθρο

Τα αποτελέσματα κατανομής των μαθητών/τριών μέσω της επιλογής «Οι αιτήσεις μου»   είναι ορατά , για τους άμεσα ενδιαφερόμενους, ΕΔΩ:

 Για τα ΓΕ.Λ. από την Παρασκευή 12-07-2024 και ώρα 09.00 π.μ..

Για τα ΕΠΑ.Λ. από σήμερα, Δευτέρα 08-07-2024, και ώρα 08.00 π.μ.. Οι μαθητές/τριες ή οι κηδεμόνες τους, εφόσον είναι ανήλικοι/ες, οφείλουν να οριστικοποιήσουν την εγγραφή τους επικοινωνώντας με τη σχολική μονάδα που έχουν κατανεμηθεί, από τη Δευτέρα 08-07-2024 έως και την Παρασκευή 19-07-2024.

Για τα Πρότυπα ΕΠΑ.Λ. από σήμερα,  Δευτέρα 08-07-2024, και ώρα 08.00 π.μ.. Οι μαθητές/τριες ή οι κηδεμόνες τους, εφόσον είναι ανήλικοι/ες, οφείλουν να οριστικοποιήσουν την εγγραφή τους επικοινωνώντας με τη σχολική μονάδα που έχουν κατανεμηθεί, από τη Δευτέρα 08-07-2024 έως και την Παρασκευή 12-07-2024.

Η ηλεκτρονική υποβολή δικαιολογητικών, όπου αυτή απαιτείται, ξεκινά στις ως άνω αναφερόμενες ημερομηνίες, ανά τύπο σχολείου.

Για να πληροφορηθείτε την ημέρα εφημερίας του σχολείου που σας ενδιαφέρει ανάλογα με τη ΔΔΕ που ανήκει, πατήστε εδώ.

 

Σχόλια (12)

@Χουρδάκης Μιχαήλ
|

Μετά από 25 έτη μόνιμης προϋπηρεσίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση μετετάγην και τα τελευταία 4 έτη βρίσκομαι σε θέση υψηλών προσόντων σε καίριο Υπουργείο. Μετά λόγου γνώσεως σας διαψεύδω κατηγορηματικά κ. Χουρδάκη! Ο ευσυνείδητος εκπαιδευτικός κουράζεται πολύ-πολύ περισσότερο από τον ευσυνείδητο Δ.Υ. (συμπεριλαμβανομένων των στελεχών των Υπουργείων), καθώς οι συνθήκες εργασίας στο σχολείο είναι άκρως αναξιοπρεπείς και η ποικιλία των καταστάσεων στις οποίες μπορεί να βρεθεί ένας εκπαιδευτικός είναι τεράστια. Μου προκαλεί εντύπωση που αγνοείτε μελέτες για το εργασιακό ισοδύναμο στην τάξη. Εκτός κι αν, ίσως και λόγω ειδικότητας, ανήκετε στους συνειδητά αποστασιοποιημένους από την πραγματική διδασκαλία και κρίνετε από την προσωπική σας καταβολή έργου.

Χουρδάκης Μιχαήλ
|

Η θερινή υπηρεσία υπάρχει μόνο για ένα λόγο, όπως και πολλές άλλες στο δημόσιο. Για να βρίσκουμε δουλειά σε προσωπικό που πρέπει να λέμε ότι δουλεύει.

Όσο για αυτά που λέει ο Νίκος, εδώ τα συνδικάτα είναι ακόμα στην εποχή της γαλλικής επανάστασης και θα στηρίξουν τέτοιο πράγμα;

Το άλλο που λέει o legend ε ας μην είμαστε προκλητικοί. Χιλιάδες άλλοι υπάλληλοι με περισσότερα προσόντα και λιγότερα λεφτά έχουν 20 ημέρες διακοπές το χρόνο. Όποιος κουράζεται ως εκπαιδευτικος μάλλον δεν έχει δουλεψει πουθενά αλλού.

Ert
|

Αχ βρε Νίκο με τις ωραίες ιδέες σου. Εγώ θα το προχωρήσω: Ο διευθυντής εφημερία όλο το καλοκαίρι, με αποζημίωση μη χρήσης κανονικής άδειας και οι υπόλοιποι να μην πληρώνονται καν. Πώς σου φαίνεται;

@NIKOS
|

Φίλε Νίκο, μάλλον δεν έχεις ιδέα τι αφορά το επίδομα διευθυντή και ποιες είναι οι υποχρεώσεις του. Αν συνδεόταν με την υποχρέωση να είσαι 24/24/ 365 μέρες απίκο, δεν θα έκανε κανείς αίτηση για διευθυντής σχολείου. Μάλλον με γραμματέα έχεις μπλέξει τους διευθυντές. Από τη στιγμή που υπάρχουν ψηφιακές πλατφόρμες που μπορούν να έχουν πρόσβαση οι γονείς, γιατί αυτό να περνάει από τους διευθυντές? Κάποιος είπε για απομηνάρια του 60, και η συγκέντρωση αυτών που προτείνεις στο ..διευθυντή, είναι ακριβώς το ίδιο.

Νικος
|

Στην πανδημία αναγκάστηκαν οι εκπαιδευτικοί να κάνουν μάθημα από το σπίτι τους με ιδια μέσα (PC , internet, κάμερες, γραφίδες κλπ) και δεν μίλησε κανείς. Θεωρείτε ότι είναι δύσκολο για έναν διευθυντή η έναν εκπαιδευτικό να εκδώσει 3-4 χαρτιά όλο το καλοκαίρι από το σπίτι του και να τα υπογράψει ψηφιακά? Πρέπει η συνάντηση κηδεμόνα -εκπαιδευτικού να γίνει σώνει και καλά στο σχολείο συγκεκριμένη μέρα κιόλας της εβδομάδας? Χωρια ότι γινόμαστε ρεζίλι σαν εκπαιδευτικοί στους κηδεμόνες ψάχνοντας από που ανοίγει ο υπολογιστής, που είναι η σφραγίδα, που είναι οι κωδικοί για το my school κλπ κλπ. Η ηλεκτρονική διεκπεραίωση των θερινών αιτημάτων έπρεπε να είναι ψηλά στη λίστα των αιτημάτων της εκπαιδευτικής κοινότητας. Θεωρώ ότι ο κ. Πιερρακακης θα καταλάβει την αξία αυτού που προτείνω αρκει κάποιος αρμόδιος να του μεταφέρει το σκεπτικό της πρότασης. Ως υπουργός ψηφιακής διακυβέρνησης μας έλυσε τα χέρια με το gov. Ήταν καλύτερα δηλαδή όταν για μια απλή εξουσιοδότηση τρέχαμε στην αστυνομία και για μια απλή επικύρωση φωτοτυπίας έπρεπε να πάμε σε δημόσια υπηρεσία!!? Εάν δεν είχε καταργήσει με νόμο ο κος Πιερρακακης το fax, ακόμα fax θα στέλνατε μερικοί υπερασπιστές της θερινής υπηρεσίας.

Legend
|

@κ.Νίκο, έχετε απόλυτο δίκιο! Το καλοκαίρι είναι η άδειά μας και προσφέρεται για διακοπές… και μόνο! Η αναπλήρωση της χαμένης μας ενέργειας από μία χρονιά -και τα τελευταία χρόνια οι χρονιές είναι όλο και πιο δύσκολες με τις οικογένειες να έχουν χάσει το τιμόνι της διαπαιδαγώγησης- είναι το μόνο που προλαβαίνουμε μετά βίας να κάνουμε τους 2 μήνες της θερινής μας άδειας. Ας οριστεί ένα πενθήμερο με υποχρέωση του διευθυντή να παρίσταται στο σχολείο με την δυνατότητα εναλλακτικής επικοινωνίας με όποιο πρόσφορο μέσο. Σωστά;

Νικος
|

Ανέφερα εγώ τίποτα για το τι ώρα μπαίνουν οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο και τι ώρα βγαίνουν? Είπα εγώ ότι ο διευθυντής δεν έχει ευθύνες? Εγώ καταθέτω μια πρόταση για την γρηγορότερη και ανεξοδη (και για τους εκπαιδευτικούς και για τους κηδεμονες) εξυπηρέτηση τους. Εάν δεν μπορείτε να καταλάβετε το όφελος της πρότασης αυτής τόσο για εσάς (που μάλλον είστε εκπαιδευτικός) αλλά και για τους κηδεμονες, τότε πάτε καλοκαιριατικα να αερίζετε τα σχολεία 3-4 ώρες κάθε εβδομάδα μέσα στον καύσωνα χωρίς νοημα. Τι να καταλάβει ο συνδικαλιστής μετά και τι το υπουργείο άμα δεν το καταλαβαίνετε εσείς οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί.

@Νίκος
|

Εχεις απόλυτο δικιο.Βεβαια ετσι κ προταθεί κατι τετοιο, για το επίδομα θέσης που ανέφερες ή για την κλήρωση,οι συνδικαλιστές θα προκηρύξουν νεες απεργίες

@Νίκος2
|

Ο εκπαιδευτικός που θεωρεί ότι το μόνο έργο που έχει να κάνει στη σχολική μονάδα είναι να προσέρχεται λίγα λεπτά πριν το κουδούνι της διδακτικής του ώρας (ενίοτε να βγάζει και φωτοτυπίες!) και να αποχωρεί μετά το κουδούνι της τελευταίας διδακτικής του ώρας, έχει λανθασμένη εντύπωση και δεν είναι χρήσιμος ούτε στους μαθητές του ούτε στο σχολείο του. Επιτέλους, ας φύγουμε από αυτές τις λογικές. Όσο για το επίδομα, θεωρώ ότι μπροστά στο έργο που επιτελείται και τις ευθύνες που έχουν διευθυντές και υποδιευθυντές, είναι το τελευταίο που θα αποτελέσει κριτήριο για εκδήλωση ενδιαφέροντος.

Εκπαιδευτικος
|

Μα έτσι κι αλλιώς δεν έρχεται κανένας κηδεμόνας στο σχολείο τις μέρες της εφημερίας.Πηγαινουμε και περιμένουμε Παλαιότερα έρχονταν παλιοί μαθητές ζητώντας αποδεικτικό ή αντίγραφο απολυτηρίου για την πρόσληψη τους σε κάποια υπηρεσία...τώρα σταμάτησε και αυτό....

@Νικος
|

Η δουλειές ενός δ/ντη κατά τη διάρκεια των διακοπών δεν είναι μόνο να απαντά στα τηλέφωνα ή να λαμβάνει τα mails, ώστε να εξυπηρετούνται οι κηδεμόνες. Δεν είναι κακό οι γονείς να επισκεφθούν έστω μια φορά, για την εγγραφή, το σχολείο...
Όσο για τους εκπαιδευτικούς, οφείλουν να γνωρίζουν τις εργασίες που πιθανόν να προκύψουν την ημέρα της θερινής υπηρεσίας...άλλο αν δεν θέλουν να ξοδέψουν ένα μηνιατικο σε βενζίνη (στη Νορβηγία θα πάνε; και μη μου πείτε για νησί, κανείς δεν πηγαίνει).
ΥΓ. Δεν είμαι διευθυντής.

Νικος
|

Οι εφημερίες των σχολείων είναι ένα απομεινάρι της δεκαετίας του 60. Πλέον με τα ψηφιακά μέσα email - τηλεφωνο οι κηδεμόνες θα μπορούσαν να εξυπηρετούνται καθημερινά (στις εργάσιμες ημέρες και ωρες) καθ' όλο το διάστημα του καλοκαιριού ακόμα και των αργιών των χριστουγεννων και του Πάσχα. Υπεύθυνος για την ηλεκτρονική διεκπεραίωση μπορεί να είναι ο διευθυντης του σχολείου ο οποίος λαμβάνει και το επίδομα ευθυνης κανονικά στις αργίες. Έτσι κι αλλιώς οι εκπαιδευτικοί που εφημερεύουν τα καλοκαίρια δεν ξέρουν να κάνουν τίποτα συνήθως και πάλι αυτόν παίρνουν τηλεφωνο. Αν δεν θέλει η αν δεν μπορεί ο διευθυντής τότε μπορεί να γίνει κλήρωση μεταξύ εθελοντών εκπαιδευτικών. Όποιος οριστεί διεκπαιραιωτης όμως θα λαμβάνει αυτός το επίδομα θέσης ευθύνης για τους 2 μήνες του καλοκαιριού. Απλά πράγματα. Και οι κηδεμόνες θα εξυπηρετούνται αυθυμερον από όπου και αν βρισκονται και οι εκπαιδευτικοί δεν θα χαλάνε ένα μηνιατικο σε βενζίνες για την "εφημερία". Και όλα αυτά χωρίς επιπρόσθετο κόστος για το κράτος. Αυτές τις προτάσεις πρέπει να στηρίζουν τα συνδικάτα αλλά ούτε που τους έχουν περάσει από το μυαλό.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ