Έγγραφο Γ. Κατσαρού: Εφαρμογή ποινών σε εκπαιδευτικούς και στελέχη στελέχη εκπαίδευσης που δεν συνέπραξαν καθ’ οιονδήποτε τρόπο στην αξιολόγηση,

Προθεσμία για τη διευθέτηση εκκρεμοτήτων των αξιολογητών/τριών στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή – πλατφόρμα για την αξιολόγηση»

10/07/2024

Ενημερώθηκε: 10/07/2024, 08:39

Άκουσε το άρθρο

Με έγγραφο του Γενικού Γραμματέα του υπουργείου Παιδείας Γιάννη Κατσαρού καλούνται οι αξιολογητές/τριες, να προβούν μέχρι και την 20/07/2024 σε όλες εκείνες τις απαραίτητες ενέργειες που απαιτούνται για τη διευθέτηση τυχόν υφιστάμενων εκκρεμοτήτων στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή για την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, προκειμένου να επιταχυνθεί η διαδικασία μονιμοποίησης των δοκίμων.

Κατά την περίπτωση που αποδεδειγμένα διαπιστώνεται ότι εκπαιδευτικοί και τα μέλη ΕΕΠ- ΕΒΠ ή στελέχη εκπαίδευσης δεν συνέπραξαν καθ’ οιονδήποτε τρόπο στην αξιολόγηση, τότε οι Διευθυντές/ντριες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τονίζεται στο έγγραφο,  καλούνται να εφαρμόσουν την διάταξη του άρθρου 56 του ν. 4823/2021 (Α ́136).

Επιπλέον, από το υπουργείο Παιδείας,  καλούνται οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπως αποστείλουν άμεσα, μετά την πάροδο της ανωτέρω προθεσμίας, και με εμπιστευτικό πρωτόκολλο στη Γενική Δ/νση Εκπ/κού Προσ/κού ΠΕ & ΔΕ τα στοιχεία [με τη μορφή αξιολογούμενος ή αξιολογητής, ΑΜ, Επώνυμο, Όνομα, Κλάδος, Περιοχή Οργανικής Θέσης] όλων εκείνων που αποδεδειγμένα δεν συνέπραξαν στη διαδικασία της αξιολόγησης.

Ακολουθεί το έγγραφο

 

Σχόλια (48)

@ Φιλόλογος απών | 12 Ιουλ 2024 10:38
|

"απρόσεκτη";

Φιλόλογος απών
|

@DD | 12 Ιουλ 2024 01:05
Πάλι "τσουβαλιάζεις". Δεν είμαστε όλοι το ίδιο, επειδή τυχαίνει να συμπίπτουμε σε κάποια σημεία.
Ναι, χαρακτήρισα "προβοκατόρικη" την ερώτησή σου, αλλά - όπως κάνω πάντα, γιατί απεχθάνομαι τους δογματισμούς και τις αοριστολογίες - φρόντισα αμέσως να αιτιολογήσω το χαρακτηρισμό αυτό. Για ξανακοίταξέ το.
Σου ξαναλέω λοιπόν ότι δεν είχε νόημα να μου θέσεις μια τέτοια ερώτηση που άπειρες φορές την έχω απαντήσει και μάλιστα ήταν ήδη απαντημένη στο αμέσως προηγούμενο σχόλιό μου!
Πώς αλλιώς λοιπόν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μια τέτοια ερώτηση;

DD
|

@Φιλόλογος απών 11 Ιουλ 2024 15:27

Αγαπητέ συνταξιούχε διευθυντή

Κλασική τακτική και ατάκα όταν μια ερώτηση είναι δύσκολη να την θεωρούμε προβοκατόρικη.
Από την άλλη οφείλω να ομολογήσω ότι την απάντησες σαφέστατα.

Εφαρμογή του νόμου
|

Να εφαρμοστεί άμεσα ο νόμος.Είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι και έχουμε ορκιστεί να τηρούμε τους νόμους κράτους, όπως σωστά προαναφέρθηκε.
Όποιος διαφωνεί, ή να παραιτηθεί, ή να δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα( όπου όλοι αξιολογούνται πάντα) ή να αναλάβει το κόστος της εμμονής του συνεχίζοντας τις απεργίες.
Δεν υπάρχει μόνο ο μισθός κάθε 13 και 27, κυρίες και κύριοι της πάλης και του αγώνα

Φιλόλογος απών
|

@DD | 10 Ιουλ 2024 23:02
Το συγκεκριμένο ερώτημα αποτελεί άλλη μια απόδειξη ότι κάποιοι δε διαβάζετε καν τι γράφουμε, αλλά μας τσουβαλιάζετε αδιακρίτως όλους στον ίδιο ντορβά με μια κοινή ετικέτα: Αυτοί εδώ είναι κατά της αξιολόγησης! Φτύστε τους!
Το λέω αυτό, γιατί θεωρώ καθαρά προβοκατόρικο το ερώτημά σου, όταν το έχω απαντήσει άπειρες φορές και με τον πλέον εμφατικό τρόπο. Ξαναλέω λοιπόν: Είμαι υπέρ της εφαρμογής του νόμου, όσο κακός κι αν είναι. Άρα ως διευθυντής ασφαλώς και θα τηρούσα το νόμο. Δεν υπάρχει τίποτε άλλο που θα μπορούσα να πράξω με το συγκεκριμένο θεσμικό ρόλο. Απλό, απλούστατο, ξεκάθαρο και δηλωμένο ήδη από μένα αμέτρητες φορές!
Από κει και πέρα όμως έχω το δικαίωμα να διαλαλώ τη διαφωνία μου με το νόμο και να παλεύω για την ακύρωση ή τη μεταβολή του με διάφορα δημοκρατικά μέσα. Δεν καταλαβαίνετε ότι αυτά είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα; Η διεκδίκηση του καλύτερου δεν είναι μόνο δικαίωμα κάθε πολίτη σε καθεστώς δημοκρατίας, αλλά και υποχρέωση! Όσοι περιορίζονται απλώς να κολακεύουν την εξουσία για τα νομοθετικά της εκτρώματα, επίτρεψέ μου να πιστεύω πως δεν είναι πολίτες αντάξιοι ενός ελεύθερου δημοκρατικού κόσμου, αλλά κουβαλούν τα απομεινάρια του ραγιαδισμού και της λογικής "σφάξε με αγά μ' ν' αγιάσω"!

Νέα Δημοκρατία
|

Ας μην λησμονούμε ότι εβρισκόμεθα προ ενός ασθενούς.

ΕΡΤ
|

Ποια απεργία, αυτή χωρίς αρχή-μέση-και τέλος και χωρίς περικοπή μισθού; Σας το έχουν πει τα δικαστήρια ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ. ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ. ΤΕΛΟΣ. Ντροπή στο Υπουργείο που ανέχεται αυτό το γαϊτανάκι και δεν τους περνάει πειθαρχικό για ΟΑΕΔ.

@Πέτρος
|

Συνάδελφε, πρέπει κάποια στιγμή να προβούμε και σε μία "νόμιμη απεργία κατά της παρουσίας μας στην τάξη κάθε μέρα" ! - Τι, δεν γίνεται?

@george
|

"Αξιολόγηση χωρίς κάποια ποινή δεν είναι αξιολόγηση (με την προυπόθεση πάντα να είναι σωστή και δίκαιη)". Τι μου θυμίζει...τι μου θυμίζει; Πριν χρόνια, κάποιος υπουργός διοικητικής μεταρρύθμισης (ονόματα δε λέμε...) νομοθέτησε ότι εξ΄ορισμού ένα 25% των αξιολογούμενων ΔΥ πρέπει να λάβουν κακή αξιολόγηση. Έτσι, κουτουρού.
Και άλλα χειρότερα συνέβησαν τότε, πολλοί εκπαιδευτικοί τα θυμούνται...
Ο Θεός να μας φυλάει ...

Πολλά λόγια.
|

Πολλά λόγια. Αν θέλετε να προχωρήσετε την αξιολόγηση και να μην μείνει και αυτή στο "ράφι", όπως οι προηγούμενες, θα πρέπει να τον εφαρμόσετε. Αξιοπιστία ή Πολιτικό κόστος; Να γνωρίζετε όμως ότι όσοι εργάζονται στον Ιδιωτικό τομέα είναι μαζί σας.

@Ελπίδα
|

Τα σχόλια εκφράζουν τις προσωπικές μας απόψεις μέσα στο συγκεκριμένο πλαίσιο αναφοράς, ενός δημοκρατικού πολιτεύματος. Το θέμα είναι αν συμφωνούμε, στο συγκεκριμένο συγκείμενο, ότι οι νόμοι θα πρέπει να εφαρμόζονται. Οι νόμοι που ψηφίστηκαν νόμιμα, μιας αξιολόγησης που όλα τα λεγόμενα συμβατικά ελληνικά κόμματα έχουν ψηφίσει -με διαφορές αλλά όλα ήθελαν να εφαρμόσουν αξιολόγηση -και οι ΟΛΜΕ ΔΟΕ πάντα αντιδρούσαν χωρίς να έχουν προτάσεις βελτιώσεων. Στους άλλους Δημόσιους οργανισμούς υπάρχει αξιολόγηση, όπως και στον Ιδιωτικό τομέα. Είμαστε μόνο αντίδραση και λόγια. Πόσο ακόμα θα απομονωθούμε ως κλάδος;
Αναφορικά δε με την αξιολόγηση στην πράξη, γονείς - κηδεμόνες ζητούν τα παιδιά τους να έχουν συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς στο σχολείο, ενώ οικογένειες "φιλοξενούνται" για να αλλάξουν σχολεία. Η κατηγοριοποίηση υπάρχει δεν περιμένει καμιά αξιολόγηση είτε εκπαιδευτικών είτε σχολικών μονάδων -όπως ισχύει και σε γιατρούς, δικηγόρους κτλ. Το θέμα είναι αν θέλουμε να συνεχίσουμε σε αυτήν την κατάσταση. Μπορεί οι νέοι Νόμοι να μην φέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Το θέμα είναι ότι η τρέχουσα κατάσταση είναι προβληματική. Για να βελτιωθεί θέλει προτάσεις και δράσεις. Όχι στασιμότητα.

Ποιος είναι ο ήρωας;
|

Ο Διευθυντής Α πραγματοποιησε την αξιολόγηση και χλευάστηκε, βριστηκε, τραμπουκιστηκε ( όλοι είδαμε τους συνδικαλισταραδες να απαγορεύουν την είσοδο..., να χτυπούν γραφεία και πόρτες.. )! Ο Διευθυντής Β δεν την πραγματοποίησε και ήταν ο ήρωας, ο ασυμβίβαστος, ο Δημοκράτης ! Έρχεται το φυσιολογικό έγγραφο και οι αγωνιστές ψάχνουν τρόπο να δικαιολογήσουν τον Β (μα αφού του έλεγαν ότι θα είμαστε δίπλα σου, δεν πρόκειται να κάνουν τίποτα, ο κλάδος είναι μαζί σου)... Εφαρμογή του νόμου και τίποτα άλλο!

Όλγα
|

Τι αγωνίες έχει καλοκαιριάτικα ο Γενικός....

Κωνσταντινος
|

Παρακαλώ πολύ ενημερωστε με για τα κριτήρια αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.

DD
|

@Φιλόλογος απών 10 Ιουλ 2024 15:27

Αγαπητέ συνταξιούχε διευθυντή
Θα ήθελα ειλικρινή απάντηση στην υπόθεση εργασίας

Είσαι διευθυντής (σήμερα) και γω νεοδιόριστος
Έχω αξιολογηθεί από τον σύμβουλο
Έρχομαι στο γραφείο και σου ζητάω ευγενικά να με αξιολογήσεις γιατί θέλω να ξεμπερδέψω με όλα αυτά
Με αξιολογείς ή επικαλείσαι απεργία-αποχή;

Μπορείτε;
|

Αν δεν μπορείτε να εφαρμόσετε τους νόμους που ψηφίζετε περιμένετε να μη σας θεωρούμε αναξιόπιστους? Θα γίνουμε ποτέ σοβαρό κράτος; Όσο υπάρχει ατιμωρησία θα υπάρχει και μπάχαλο.

Αρίστος
|

Οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας, είναι έτοιμες να εφαρμόσουν το νόμο; Έχουν τα ονόματα των εκπαιδευτικών που δήλωσαν απεργία αποχή από το δημοκρατικό θεσμό της αξιολόγησης; Θα περικόψουν τον ένα μισθό από τους εκπαιδευτικούς που αρνούνται να αξιολογηθούν;

Βαμβακάς Ιωάννης
|

Τι ποινές θα πρέπει να λάβουν τα στελέχη, οι σύμβουλοι κι οι παρατρεχάμενοι της τωρινής πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου, αλλά και της απερχόμενης, που δεν έχουν προκηρύξει τις θέσεις στελεχών εκ/σης, εδώ και τουλάχιστον 3 έτη? Βλ. Περιφερειακοί, προιστάμενοι εκ/κών θεμάτων, προιστάμενοι ΚΕΔΑΣΥ,...κλπ.?

ΜΑΧΙΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

Συνεχίστε να απαξιώνετε την πλειοψηφική παιδαγωγική θέση 160.000 εκπαιδευτικών οι σοφοί που διορίζεστε και θα ξεδιοριστείτε πολύ σύντομα από θέσεις "ευθύνης". Δεν ήταν μήνυμα το 28% . Θα είναι μήνυμα το 8% στα μέσα του 2025 ?

Η ΕΙΡΗΝΗ ΕΙΠΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
|

Εν γνώσει τους ότι θα λειτουργήσουν ως αξιολογητές έκαναν αίτηση, προετοιμάστηκαν και έβαλαν τα δυνατά τους να γίνουν στελέχη που μεταξύ των άλλων και αξιολογούν εκπαιδευτικούς. Τώρα τους δόκιμους και στη συνέχεια τους μόνιμους. Όλα ήταν γνωστά και έγιναν αποδεκτά.
Όλα τα υπόλοιπα εκ του πονηρού. Επαναστατική γυμναστική.

@ Φιλόλογος απών
|

Σε άλλες περιπτώσεις σε έχω επαινέσει, αλλά με όσα γράφεις στην Ειρήνη περί "αξιολόγησης" (πάντα η λέξη μέσα σε εισαγωγικά) σε ερωτώ: Από το 1981, όπως έχω ακούσει, μέχρι το 2024 έχουν προταθεί από υπουργούς διαφορετικών κομμάτων πλήθος νομοσχεδίων και νόμων. Ολες και πάντα οι προβλεπόμενες ήταν "αξιολογήσεις" (πάντα η λέξη μέσα σε εισαγωγικά)!
Τα επιστημονικά τμήματα των συνδικαλιστικών φορέων και τόσοι πολλοί "γνώστες" της αξιολόγησης γιατί παραμένουν επί δεκαετίες είναι εναντίον και δεν ετοίμασαν μια πρόταση αξιολόγησης χωρίς εισαγωγικά που να είναι αποδεκτή από όλους που έχουν θεσμικό, συνταγματικό ή/και επιστημονικό λόγο; Και μάλιστα να την είχαν τόσες δεκαετίες εφαρμόσει και να είχαν αποδειχθεί τα εκπαιδευτικά της αποτελέσματα και πλεονεκτήματα. Γιατί οργάνωση για την άρνηση και όχι οργάνωση και ζήλο για την πρόταση και την εφαρμογή της;
Γενιές εκπαιδευτικών και εκατομμυρίων μαθητών πέρασαν από ένα σύστημα αναξιολόγητο. Τη συνέχιση αυτής της κατάστασης υποστηρίζουν όσο αρνούνται τελικά αυτή καθαυτή την αξιολόγησή τους και όχι ένα κακό αξιολογικό σύστημα.
Εγώ ως αναπληρωτής επί αρκετά έτη διαπιστώνω ότι όλοι διευθυντές και εκπαιδευτικοί κάνουν καθημερινές αξιολογικές κρίσεις και έχουν άποψη πόσο ζυγίζει ο καθένας μας στην τάξη και στο σχολείο.
Εκπαιδευτικό μάλιστα που είναι και γονείς φροντίζουν με κάθε τρόπο, με σύστημα και πίεση για το ποιος φιλόλογος, μαθηματικός κλπ θέλουν ή δεν θέλουν να πάρουν τα παιδιά τους.
Αυτό δεν είναι άτυπη αλλά ουσιαστική αξιολόγηση;
Η άτυπη δεν πρέπει να γίνει θεσμική;
Οι πάντες, πάντοτε και παντού αξιολογούν, αλλά στην εκπαίδευση η απουσία αξιολόγησης είναι επαγγελματικό κεκτημένο.
Αν δεν είναι, γιατί δεν υπήρξαν αντιπροτάσεις αποδεκτές από γονείς και θεσμούς; Οι τελευταίοι δεν έχουν λόγο και ρόλο;

Τ.Γ.Κ.
|

Για την παραβίαση του άρθρου 16 του Συντάγματος ποια ποινή προβλέπεται; (παρακαλώ όχι απαντήσεις επιπέδου νηπιαγωγείου)

Φιλόλογος απών
|

@Πλατάρος Γιάννης | 10 Ιουλ 2024 12:08
Γεια σου, Πλατάρο δημοκράτη μου! Ό,τι πεις εσύ και μόνο είναι αξιόπιστο. Ό,τι πει η κυβέρνηση επίσης είναι πάντα αξιόπιστο. Συμπλέετε σε όλα σε ήρεμη θάλασσα και ταξιδεύετε θαυμάσια, όπως λέει κι ο Μέντελσον σε κάποιο συμφωνικό του έργο, αν κατέχεις από τέτοια!
Κι επειδή ο τρόπος που εκφράζεσαι, αποτελεί και τον ...ορισμό της δημοκρατικής αντίληψης, άρα πας διαφωνών μαζί σου είναι ...φασίστας, θα σου θυμίσω - κόντρα στον για πολλοστή φορά ψευδέστατο ισχυρισμό σου - ότι έχω επανειλημμένα δηλώσει πως υποστηρίζω την εφαρμογή του νόμου πάντα, όσο κακός κι αν είναι! Έτσι άλλωστε πορεύτηκα και ως διευθυντής επί πολλά χρόνια. Δεν το ακούς πρώτη φορά αυτό από μένα, αλλά προφανώς δεν έχεις καμιά δυσκολία να το διαστρεβλώνεις όποτε σε βολεύει, όπως τώρα δηλαδή. Συμπληρωματικά ωστόσο θα προσθέσω την εκτίμησή μου ότι ένας νόμος κακός, όπως αυτός της "αξιολόγησης", δεν έχει καμία τύχη στην εφαρμογή του, καταντά μια τυπική γραφειοκρατική ρουτίνα άνευ παιδαγωγικού αντικρίσματος και με τον καιρό ακυρώνεται στην πράξη. Λέγοντας αυτό το τελευταίο συνεχίζεις να πιστεύεις ότι τάσσομαι υπέρ της μη εφαρμογής του νόμου;

ΑΑ
|

Τελικά έχω δικαίωμα στην απεργία αποχή κ. Πλάταρε και λοιποί θιασώτες των ποινών ναι ή όχι;

Δημοκρατικός δημοκράτης
|

Και με ποιο δικαίωμα ορίζεται μια αυθαίρετη , ασφυκτική προθεσμία , μέσα στις καλοκαιρινές διακοπές των εκπαιδευτικών και με τα σχολεία κλειστά ; Σε ποιο νόμο βασίζεται αυτό , όταν μέχρι πρότινος η διαδικασία εκκρεμούσε στα δικαστήρια ;
Υπάρχει σεβασμός της νομιμότητας από την ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ , κατ' αρχήν ;

Σωτήρης
|

Για όνομα του θεού... δεν έχει κανένας υποστεί το παραμικρό από την άρνηση αξιολόγησης εδώ και πόσα χρόνια. Το αντίθετο μόνο γίνεται. Μπαίνουν στο μάτι του κυκλώνα όσοι κάνουν και τους κυνηγάνε οι ίδιοι που στέλνουν αυτα τα έγγραφα, διότι αλλού είναι η ουσία και τη γνωρίζουν. Ούτε τώρα θα υποστεί κανένας τίποτα. Επικοινωνιακό είναι όλο το θέμα.

Πέτρος
|

Πολλοί σχολιαστές και ο ίδιος ο ΓΓ έχουν ξεχάσει ότι οι συνάδελφοι συμμετέχουν σε νόμιμη απεργία από την αξιολόγηση...

Έλεν
|

Αυτός πάλι ,με άλλο ένα εκφοβιστικό έγγραφο ,κατακαλόκαιρο! Κυβερνητικό bullying προς εκπαιδευτικούς! Τα « δεν συνέπραξαν καθ’ οιονδήποτε τρόπο» και « δεν αξιολογήθηκαν με δική τους υπαιτιότητα» που έγραψε ο άλλος ,σκοπό έχουν να προκαλέσουν σύγχυση και αναστάτωση στους συναδέλφους που συμμετέχουν στην απεργία -αποχή. Η συμμετοχή όμως σε απεργία είναι νόμιμο δικαίωμα των πολιτών. Τα έγγραφα αυτών των δύο ατόμων είναι για το καλάθι σκουπιδιών.

Νομοταγής
|

Στο άρθρο 56 περιγράφεται επακριβώς η διαδικασία άρνησης αξιολόγησης, "...ιδίως η παραβίαση οιασδήποτε από τις υποχρεώσεις τους, όπως αυτές καθορίζονται στα άρθρα 47, 47Α, 47Β και 48 του ν. 4547/2018 (Α’ 102) και στα άρθρα 57, 61, 72 παρ. 3, 73 -76 και 97 του παρόντος περί αξιολόγησης των στελεχών της εκπαίδευσης, των εκπαιδευτικών και των μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., συνιστά ειδικό πειθαρχικό παράπτωμα, το οποίο τιμωρείται με τις πειθαρχικές ποινές του άρθρου 109 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων ν.π.δ.δ. (ν. 3528/2007, Α’ 26), όχι κατώτερη του προστίμου ίσου με τις αποδοχές ενός μηνός".
Να εφαρμοσθεί άμεσα η κείμενη νομοθεσία από Περιφερειακούς Δ/ντές και Δ/ντές εκπ/σης στις ανάλογες περιπτώσεις στελεχών εκπαίδευσης. Δεν είναι δυνατόν κάποιοι να παραιτούνται με το αιτιολογικό της άρνησης εκτέλεσης της αξιολόγησης. Έλεος πια με τα στελέχη που δεν τηρούν τη νομοθεσία. Άμεσος έλεγχος όλων των Δ/νσεων. Εμείς που εκτελούμε τους νόμους είμαστε οι "κακοί" της υπόθεσης και της εκπαίδευσης. Επιτέλους να μπει ένα σωστό πλαίσιο. Είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι και έχουμε ορκιστεί "πίστη στο σύνταγμα και τους νόμους".

Πλατάρος Γιάννης
|

Οι γνωστές απόψεις επιπέδου νηπιαγωγείου, που ντε σώνει και καλά, μπορούν να μην εφαρμόζουν τους νόμους, επειδή διαφωνούν ιδεολογικά, λογικά, πρακτικά, συνειδησιακα.
Και έχουν και επιχειρήματα. Ο νόμος είναι κακός, αναφαρμοστος, δεν τον θέλουμε, κοκ
Ο άλλος πήρε σύνταξη, ήταν διευθυντής, δεν πήρε χαμπάρι ότι μας αρέσει, δεν μας αρέσει, τον εφαρμόζουμε.
Αυτό το αυτονόητο, δεν το έχουν καταλάβει.
Το σύνταγμα δίνει δικαίωμα προσφυγής για αντισυνταγματικο νόμο. Από την στιγμή που αυτό δεν ισχύει τον εφαρμόζουμε.
Πραγματικά υπάρχουν φασιστικές απόψεις των οποίων οι φορείς θέλουν να περνιουνται ως "δημοκράτες"
Σώνει και καλά, να μας προσβάλουν την νοημοσύνη. Ότι είναι δικαίωμα τους να μην εφαρμόζουν τον νόμο.
Μεσαίωνας....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ