Ψηφιακό Φροντιστήριο: Νέα Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα

Θα πάρουν μόρια όσοι εκπαιδευτικοί αποσπαστούν

18/07/2024

Άκουσε το άρθρο

Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων    απόσπασης  εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2024-2025, με σκοπό την πρόσθετη μικτή εξ αποστάσεως υποστήριξη των μαθητών για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, εξέδωσε σήμερα το υπουργείο παιδείας

Το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) έχοντας ως σκοπό, μεταξύ άλλων, την πρόσθετη διδακτική υποστήριξη των μαθητών της Γ’ τάξης των Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ., Λυκείου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), καθώς και της Δ’ τάξης του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.) μέσω σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους σε γονείς και κηδεμόνες, στο πλαίσιο του άρθρου 6 του ν. 1566/1985 (Α’ 167), προτίθεται να προβεί σε αποσπάσεις στο Τμήμα Δ ́ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων, της Διεύθυνσης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών ΠΕ & ΔΕ του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. ενενήντα οχτώ (98) εκπαιδευτικών της Δημόσιας Εκπαίδευσης των κλάδων/ειδικοτήτων του πίνακα στο παράρτημα Ι (εξήντα (60) για ΓΕ.Λ., είκοσιοχτώ εκπαιδευτικών για το αποστάσεως υποστήριξη (28) για ΕΠΑ.Λ. και δέκα (10) για Λύκεια Ε.Α.Ε. και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.).

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

Για τους εκπαιδευτικούς που αποσπώνται στο Τμήμα Δ ́ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων, της Διεύθυνσης Υποστήριξης Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών ΠΕ & ΔΕ του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. ισχύουν όσα ορίζονται για τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε σχολικές μονάδες, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά.

Διδάσκουν το απόγευμα μετά το πέρας των μαθημάτων των Ημερήσιων Λυκείων, μέχρι εννέα (9) ώρες των σαράντα πέντε (45) λεπτών την εβδομάδα, προετοιμάζουν τη διδασκαλία, και διορθώνουν τις δοκιμασίες των μαθητών/τριών.

Συγκεκριμένα οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί ασκούν τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα, στους κάτωθι τομείς

1. Ανάπτυξη Προγράμματος Σπουδών για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά και δεν διαθέτουν πρόγραμμα σπουδών. Σχεδιασμός και ανάπτυξη του προγράμματος για τα διαδικτυακά μαθήματα βάσει των θεμάτων που απαιτούνται να καλύπτονται στις πανελλαδικές εξετάσεις.

2. Σχεδιασμός ενοτήτων: Δημιουργία ενότητας, με περιγραφή των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων, δραστηριοτήτων και μεθόδων αξιολόγησης.

3. Διδασκαλία μαθημάτων: Διδασκαλία μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο, διάρκειας 45 λεπτών, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας.

4. Δημιουργία Περιεχομένου: Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού όπως παρουσιάσεις, κουίζ και άλλες πηγές πολυμέσων για την ενίσχυση της μάθησης.

5. Αξιολόγηση και ανατροφοδότηση: Σχεδιασμός και διαχείριση διαδικασιών για την αξιολόγηση της κατανόησης του υλικού από τους μαθητές, παρέχοντας εποικοδομητική ανατροφοδότηση για την υποστήριξη της μαθησιακής τους προόδου.

6. Άλλες δραστηριότητες συναφείς με τη διδασκαλία των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων.

ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

1. Ο χρόνος απόσπασης λογίζεται ως χρόνος πραγματικής διδακτικής υπηρεσίας.

2. Ως μονάδες μετάθεσης των παραπάνω αποσπώμενων, υπολογίζονται οι μονάδες που προβλέπονται για την πλησιέστερη προς τον τόπο της υπηρεσίας τους σχολική μονάδα και επιπλέον έξι (6) μονάδες μετάθεσης για κάθε έτος.

3. Οι αποσπώμενοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν για τη διδακτική υπηρεσία τους δύο επιπλέον (2) μονάδες, ανά έτος, οι οποίες προσμετρώνται στη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης στελεχών εκπαίδευσης της παρ. 2 του άρθρου 30 του ν. 4823/2021 (Α’ 136).
 

Σχόλια (29)

Γτπ
|

Μιλάμε καμία μα καμία επαφή με την πραγματικότητα της τάξης και του σχολείου......ανούσιες αηδιες .....επίσης η εγκύκλιος θα έπρεπε να λέει: ζητούνται κορόιδα για απόσπαση.......για να κάνω τι? Πάλι σενάρια ,σχέδια μαθήματος και ναχαμε να λέμε πάλι από τα ......εξαιρετικά σεμινάρια (φαγώθηκε και τρώγεται ζεστό μαρουλακι) από τα οποία τα διδάχθηκα!!!! Φτάνει πια!!!!!

Νίκος
|

Εάν θέλουν εκπαιδευτικούς για το ψηφιακό φροντιστήριο, να δώσουν χρήματα όχι μόρια!
Τσάμπα πλέον όχι!
Καλό καλοκαίρι!

Πλατάρος Γιάννης
|

@ Συμβούλους Εκπαιδευσης:
1. Είναι άδικη η μοριοδοτηση, διότι είναι 0,5/έτος και μέχρι 2.
Θα έπρεπε να ήταν 1/έτος και μέχρι 6.
2. Η μοριοδοτηση των φροντιστηριάδων, αφορά διδακτική, όπως όλων, που έχει οροφη. Δεν είναι σκάνδαλο, όλοι έχουν α υτο το προαπαιτουμενο.
Κανονικά όσοι δεν το έχουν στο μέγιστο, δεν θα έπρεπε να κάνουν καν αίτηση για σύμβουλοι. Και να μην γκρινιάζουν αν δίνονται λογικά κίνητρα στους νέους.
Οι παρατηρήσεις γίνονται επειδή είσαστε Σ.Ε., αλλιώς δεν θα έγραφα τίποτα.

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

Μια ειναι η λύση.
Επιλογή ταλαντούχων με συνέντευξη/δειγματικές διδασκαλίες. Πενταετής θητεία. Η επιτροπή αξιολόγησης θα αποτελείται μόνο από σχολικούς συμβούλους. Ειδικό επίδομα βιβλιοθήκης.

Ζωή
|

Οι πιο αδικημένοι στη μοριοδότηση είναι οι Σύμβουλοι. Ειδικά αυτή η θητεία αποδείχτηκε σχεδόν τιμωρητική για τους Συμβούλους .

ΠΕ02
|

Αναρωτιέμαι για ποιο λόγο πιστεύουν στο υπουργείο ότι όλοι/ες θέλουν να γίνουν στελέχη εκπαίδευσης και άρα θα κάνουν τα πάντα για λίγα μόρια. Υπάρχουν εξαιρετικοί συνάδελφοι με πάρα πολλά προσόντα, που όμως δεν θα εγκαταλείψουν την τάξη, για να προσφέρουν απλήρωτη εργασία. Αν θέλουμε να ανακτήσουμε ως κλάδος τη χαμένη μας δύναμη, θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι τα μόρια δεν είναι αναγνώριση του διδακτικού μας έργου. Η παροχή έργου θα πρέπει να πληρώνεται ανάλογα. Μην περιμένουμε από την ΟΛΜΕ να δώσει κατευθυντήριες γραμμές. Ας ξεκινήσουμε μόνοι μας!

Γονιός
|

Ας σταματήσουν τις μοριοδοτήσεις και ας καλέσουν εκπαιδευτικούς με συμβολικές τιμές. Θα υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θέλουν να προσφέρουν. Εξάλλου είναι λειτούργημα ας μη ξεχνάμε!

Ν. Δ.
|

Το Δίκτυο σχεδιάζει στο πόδι, χωρίς οργάνωση, σχεδιασμό, με συμβουλάτορες της συμφοράς, παντογνώστεσ και παντογνώστριες, πάλι άπλωσαν τα δίχτυα τους και τα μαζεύουν άδεια. Τα ψάρια πιο έξυπνα από αυτούς. Ποιός "φαεινός νους" σκέφτηκε άραγε αυτό το κίνητρο με μια μοριοδότηση που υποτιμά στελέχη εκπαίδευσης (η πλάκα είναι ότι έχουν επιλεγεί με τον 4823/2021) και δεν ενδιαφέρει τον εκπαιδευτικό που θα σπαταλήσει ώρες στον σχεδιασμό, γιατί θα είναι και οι πρώτοι που θα το σχεδιάσουν και θα το εφαρμόσουν, οπότε θα "φάνε τα σκ...α";
Καλή επιτυχία στην Άννα! Πάρε το παρεάκι σου άμα βγεις μαζί σου μπας και γλιτώσουμε!

@Χρήστος
|

Ανοησίες, όπως;...π.χ.; ή είπατε "ας γράψω μια εξυπνάδα";

Χρήστος
|

Ξεχνιέμαι καμιά φορά και διαβάζω τις ανοησίες που γράφετε!

@κοροϊδία!
|

Πολύ σωστά όλα όσα γράψατε. Η πρόσκληση αφορά εκπαιδευτικούς που κατοικούν στην Αθήνα ή εκεί κοντά ή είναι διορισμένοι μακριά οπότε είναι ευκαιρία να γυρίσουν σπίτι τους για μια χρονιά και να μαζέψουν επιπλέον μόρια. ΟΚ.

@@τσαμπας
|

Εφόσον υπάρχουν άλλοι που θέλουν, κανένα πρόβλημα. Αφού σας βλέπω φάν γιατί δεν πηγαίνετε εσείς, αγαπητέ μου, να πάρετε και τα πολλάαα μόρια.

@Επίταξη
|

Αχ, μην τους βάζετε ιδέες...τους έχουμε ικανούς.

Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ02
|

Όσο το Υπουργείο συνεχίζει (δυστυχώς) την ίδια τακτική, θα συνεχίζουμε (δυστυχώς) κι εμείς να γράφουμε τα ίδια σχόλια:
- Το να μοριοδοτείται ΤΕΣΣΕΡΙΣ φορές περισσότερο το ‘Ψηφιακό Φροντιστήριο’ από τη θέση του Συμβούλου Εκπαίδευσης είναι ΣΚΑΝΔΑΛΟ. Και τρανή απόδειξη του πώς αντιμετωπίζει το Υπουργείο τον θεσμό του Συμβούλου.
- Ακόμα πιο τρανή απόδειξη για το τελευταίο είναι ότι δεν έχουμε πάρει ακόμα πίσω ούτε μισό ευρώ από τα χρήματα που όλον τον χρόνο βάζαμε ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ για τις εκτός έδρας μετακινήσεις. Θα βγάλετε γι’ αυτό καμία «προθεσμία για τη διευθέτηση εκκρεμοτήτων» ή οι εκκρεμότητες είναι μόνο των άλλων, εσείς ποτέ δεν έχετε;
- Μήπως τελικά είναι το ίδιο το Υπουργείο αυτό που «αποδεδειγμένα δεν συμπράττει στη διαδικασία της αξιολόγησης»;

Κωστας
|

Σε όποιον αρέσει. Δε πιέζεται κανεις. Όλοι στριμώχνονται για μια θέση στο δημόσιο το οποίο κατηγορούν μετά. Μη πάτε .

Μωρά παρθένος
|

@ @τζάμπας: απελπισμένοι πάντα ιπαδχουν...
@everyone: Μην έχε τε μεγάλες προσδοκίες. Ένα πασάλειμμα θα γίνει και θα απαξιωθεί λίαν συντόμως!

K;ώστας
|

Πληρώστε κάτι παραπάνω και μειώστε ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και άλλες περιττές ειδικότητες.

Οι πάμπλουτοι τζαμπατζίδες
|

@Ερτ
Γιατί όχι και με κουπόνια.... στη Σοβιετία της Ευρώπης?

Σώστης
|

Με συγχωρείτε, αλλά αυτή τη δουλειά πρέπει να την αναλάβουν οι Σύμβουλοι και όσοι είναι αποσπασμένοι στις Περιφερειακές Διευθύνσεις. Θα αδειάσετε σχολεία για να καλύψετε τι ακριβώς; Οι μαθητές τριες χρειάζονται φυσική παρουσία του δασκάλου τους.

enikos
|

Θα απασχολούνται 9 ώρες για μάθημα. Για κάθε ώρα ο σχεδιασμός του μαθήματος χρειάζεται τουλάχιστον 3-4 ώρες. Δηλαδή συνολική εργασία 36-45 ώρες. Γιατί να πάει κάποιος λοιπόν; Δώστε επιμίσθιο κανένα 1000€ να αρχίσει κάποιος να το σκέφτεται.

@τσαμπας
|

Είναι διδακτική υπηρεσία αγαπητέ μου! Εκτός των άλλων μοριοδοτούνται! Μη συμμετέχεις αν δε σου αρέσει! Υπάρχουν άλλοι που θέλουν.

ΤΖΑΜΠΑΣ
|

Ο Τζάμπας πέθανε. Εν τη παλάμει και ούτω βοήσωμεν...! Τα μόρια να τα δώσετε αλλού...

κοροϊδία!
|

Όλη αυτή η διαδικάσία δε γίνεται στο πόδι .Θέλει δουλειά ,πολλή δουλειά η προετοιμασία για τηλεκπαίδευση!Αυτοί που θα αναλάβουν χρειάζεται να είναι γνώστες των αντικειμένων ,να έχουν ήδη υλικό και να το εμπλουτίζουν ,να έχουν μεταδοτικότητα και φυσικά να πληρωθούν καλά .Τι να τα κάνουν τα μόρια για στελέχη; Εγώ γνωρίζω εξαιρετικούς συναδέλφους ,με πολύ ωραία δουλειά για τηλεκπαίδευση και δε θέλουν να ξεσπιτωθούν! Άρα όλο αυτό είναι μόνο για τους εκαπιδευτικούς που υπηρετούν ή έχουν κατοικία στην Αθήνα.Ποιος από τη Β.Ελλάδα θα έρθει για έναν χρόνο στην Αθήνα , με 1200-1300 ευρώ , να βρει σπίτι ,να είναι μακριά από την οικογένειά του , να επωμιστεί όλο το άγχος των πανελλαδικών κλπ για τα μόρια; Η γιαγιά μου έλεγε :"Με πορδές δε βάφονται αβγά!" και δυστυχώς επιβεβαιώνεται η παροιμία σε όλους τους τομείς: γιατροί, νοσηλευτές ,εκπαιδευτικοί και έπεται και συνέχεια και με άλλους εργασιακούς κλάδους.Πρέπει να καταλάβουν εκεί στα υπουργεία πως οι εργαζόμενοι θέλουν σεβασμό , εκτίμηση και όχι κοροϊδία ! Θέλουν αξιοπρεπείς μισθούς γαι να μην γίνονται επαίτες .Καλό καλοκαίρι και καλή τύχη στο κυνήγι των εκπαιδευτικών , κ.Πιερακάκη γαι τη στελέχωση των ψηφιακών φροντιστηρίων!

ΟΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΙ
|

Γιατί δεν χρησιμοποιεί τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς που είναι στο υπουργείο;
Εναλλακτικά εκπαιδευτικούς που είναι στην διάθεση των ΠΥΣΔΕ

pakis
|

καλά θα πάει και αυτό !

"Θωμά είσαι σπίτι"?
|

Απορώ που είναι οι ουρές από τους "ταλαντούχους" που περιμέναμε!
Βρε λες να είναι Μαλβίδες και Ίμπιζα και δεν το πήραν χαμπάρι ότι θα τους ανταμείβουν με μόρια, να τρέξουν να μη χάσουν το κελεπούρι?

Ερτ
|

2 μόρια για στελέχη:θα πέσει θα δικαστήρια σαν καρπούζι. Την περίπτωση να δώσετε ΛΕΦΤΑ την σκεφτήκατε; Ξέρετε από αυτά που σκορπάτε σε αναπληρωτές.

Επίταξη
|

μήπως, όπως τους γιατρούς στα νησιά, να προχωρήσει σε επίταξη ή να κοπεί η δυνατότητα συνταγογράφησης ΕΟΠΥ;

ανήθικη
|

πρόβλεψη μορίων-τυράκι για την προσελκυση ευκολα στην κενοτομία. απίστευτη παιδαγωγία κρατους προς πολίτες και μάλιστα εκπαιδευτικούς. ξεφτίλα υπερβολική εκατερωθεν

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ