Εξώδικο της ΔΟΕ για τις εγκύκλιο για εφαρμογή ποινών σε εκπαιδευτικούς και στελέχη στελέχη εκπαίδευσης που δεν συνέπραξαν καθ’ οιονδήποτε τρόπο στην αξιολόγηση,

19/07/2024

Ενημερώθηκε: 19/07/2024, 13:23

Άκουσε το άρθρο

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ- ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

Της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ), η οποία εδρεύει στην Αθήνα, επί της οδού Ξενοφώντος αρ. 15, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.

ΠΡΟΣ 

1) Τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κύριο Κυριάκο Πιερρακάκη, ο οποίος εδρεύει στην Αθήνα, επί της οδού Ανδρέα Παπανδρέου αρ. 37.

2) Τον Γενικό Γραμματέα, Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, κύριο Ιωάννη Κατσαρό.

Όπως καλώς γνωρίζετε, η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ), εκπροσωπεί το σύνολο των εκπαιδευτικών, οι οποίοι παρέχουν τις υπηρεσίες τους στις δομές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας. 

Εκ του ρόλου μας, της θέσεως και της αποστολής μας είμαστε υποχρεωμένοι να προασπιζόμαστε τα έννομα δικαιώματα των εκπαιδευτικών μελών μας αλλά και να μεριμνούμε για τη διασφάλιση της ποιότητας της παρεχόμενης παιδείας, καθώς ουδόλως αντιλαμβανόμαστε τον ρόλο μας στενά συντεχνιακά αλλά αναγνωρίζουμε τη σημασία της παροχής δωρεάν, ποιοτικής και ουσιαστικής εκπαίδευσης στους μικρούς μαθητές μας. 

Στο πλαίσιο αυτό, η αντίδραση της Ομοσπονδίας στην ρητά εκπεφρασμένη απόφαση της ηγεσίας του Υπουργείου να υλοποιήσει την ατομική αξιολόγηση  των εκπαιδευτικών, πέρα από συνδικαλιστική είναι και ουσιαστική, καθώς φρονούμε, ότι μέσω αυτής προετοιμάζεται η κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων με άμεσο αποτέλεσμα την υποβάθμιση της συνολικά παρεχόμενης παιδείας. 

Στην κατεύθυνση αυτή, έχουμε προκηρύξει απεργία - αποχή, δικαίωμα το οποίο ο νόμος και το Σύνταγμα αναγνωρίζει στις συνδικαλιστικές οργανώσεις  και αποτελεί ίσως και τον σοβαρότερο τρόπο, με τον οποίο μια συνδικαλιστική οργάνωση, όπως εμείς μπορεί να εκφράζει και να διεκδικεί τα δικαιώματα των εργαζομένων, που εκπροσωπεί. 

Μπορεί κανείς δε να φανταστεί, τη βαθιά και δυσάρεστη έκπληξη αλλά και αγανάκτηση, που μας προκαλούν καταγγελλόμενες εκ μέρους συλλόγων -μελών μας συμπεριφορές Στελεχών Εκπαίδευσης, οι οποίες πυροδοτήθηκαν από την υπ’ αρ. 76918/Ε3/8-7-2024 εγκύκλιο του δεύτερου εξ υμών, κυρίου Κατσαρού, εις βάρος εκπαιδευτικών, που έχουν ασκήσει το νόμιμο δικαίωμα τους για συμμετοχή στην ως άνω απεργία. 

Επισημαίνεται, ότι η εν λόγω εγκύκλιος ουδεμία πραγματική χρησιμότητα μπορούσε να εξυπηρετήσει στην παρούσα χρονική στιγμή, δεδομένου, ότι το εκπαιδευτικό έτος έχει λήξει ενώ η μοναδική της σκοπιμότητα είναι να υπενθυμίσει για μία ακόμα φορά στους εμπλεκόμενους τις συνέπειες του άρθρου 56 του ν.4823/2021, που κατά την άποψη του υπογράφοντος αυτή, επικρέμονται στο κεφάλι όσων δεν συμπράττουν στη διαδικασία αξιολόγησης. 

Δημιουργία εξωθεσμικών πλατφορμών, χωρίς καμία προστασία ή μέριμνα για διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων των εκπαιδευτικών, όπου αυτοί καλούνται να υπογράψουν, ότι έχουν λάβει γνώση των συνεπειών και των κυρώσεων, επίμονα προσωπικά τηλέφωνα σε εκπαιδευτικούς και Διευθυντές Σχολικών Μονάδων, απειλητικές δηλώσεις περί απολύσεων, σε περίπτωση μη σύμπραξης και άλλα ακραία μέσα πίεσης έχουν επιστρατευτεί, προκειμένου να επιτευχθεί η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στη διαδικασία αξιολόγησης, παρά το γεγονός, ότι ουδείς δύναται να επικαλεστεί και πολύ περισσότερο στην παρούσα χρονική συγκυρία, ότι η εφαρμογή των εν λόγω διαδικασιών συνέχεται με την οργάνωση και τη λειτουργία των σχολικών μονάδων. 

Επισημαίνουμε δε, ότι οι εν λόγω συμπεριφορές αγγίζουν εάν όχι ξεπερνούν σε κάποιες περιπτώσεις, τα όρια της βίαιης και παρενοχλητικής συμπεριφοράς εις βάρος συγκεκριμένων εκπαιδευτικών, πράξεις, κολάσιμες και σίγουρα ηθικά και νομικά ανεπίτρεπτες, σύμφωνα και με τις διατάξεις του ν.4808/2021. 

Ως εκπαιδευτικοί και μάλιστα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ένα από τα σοβαρότερα μαθήματα ζωής, που καλούμαστε να διδάξουμε στους μαθητές μας καθημερινά είναι ο σεβασμός στη διαφορετική άποψη και στις επιλογές των άλλων και τούτο αποτελεί θεμελιώδες μάθημα Δημοκρατίας. 

Συμπεριφορές αυτού του είδους, οι οποίες μάλιστα βρίσκουν έρεισμα (ή δικαιολογία) σε εγκυκλίους του Υπουργείου, σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές, είναι εν συνόλω κατακριτέες πολλώ δε μάλλον, όταν στρέφονται κατά εργαζομένων, οι οποίοι επέλεξαν να ασκήσουν το νόμιμο δικαίωμά τους για απεργία. 

Επειδή οφείλετε να διαφυλάξετε θεσμικά το κύρος του Υπουργείου και των σχολικών μονάδων και να προστατεύσετε τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι υφίστανται συμπεριφορές, που δεν συνάδουν σε μία δημοκρατικά οργανωμένη δημόσια διοίκηση.

Επειδή οι ως άνω πρακτικές, οφείλουν ομοίως να αντιμετωπιστούν και υπό το πρίσμα της βίαιης και παρενοχλητικής συμπεριφοράς, η οποία δεν μπορεί να γίνεται ανεκτή σε καμία δημοκρατική και υγιή δημόσια διοίκηση και κοινωνία.

Επειδή τα ανωτέρω είναι νόμιμα, βάσιμα και αληθή.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

Και με την ρητή επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματός μας

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ για τις ως άνω παράνομες συμπεριφορές και σας καλούμε να μεριμνήσετε άμεσα για την άρση τους και τη λήψη μέτρων εις βάρος των υπευθύνων προσώπων. 

ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ να διασφαλίσετε, ότι κανένας εργαζόμενος στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων δεν θα υποστεί και δεν θα υφίσταται συμπεριφορές εκ μέρους Στελεχών Εκπαίδευσης, που κατατείνουν στο να τον οδηγήσουν να μην ασκήσει τα νόμιμα δικαιώματά του.

ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ να σεβαστείτε την προκηρυχθείσα απεργία αποχή και τους συμμετέχοντες σε αυτήν.

Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής Επιδότω νομίμως την παρούσα, προς ους αύτη απευθύνεται προς γνώση τους και δια τας νομίμους συνεπείας, αντιγράφων.

Αθήνα, 19 Ιουλίου 2024

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Το ΔΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (41)

Φιλόλογος απών
|

Προς @Φιλόλογος απών / 21 Ιουλ 2024 13:26
Πολύ απλά θα σου πω ότι αυτά που γράφεις αποτελούν αποκύημα της φαντασίας σου! Φυσικά και δε θα δίνουν πανελλαδικές εξετάσεις όσοι θα φοιτούν στα ιδιωτικά. Κάτι λάθος έχεις καταλάβει...

Τόση άγνοια δεν επιτρέπεται στις μέρες μας
|

@21 Ιουλ 2024 18:20
"Η ΔΟΕ; Εσείς; Εγώ; Ή η Δικαιοσύνη"; Είμαι large οπότε επιλέξτε όποιον θέλετε εσείς. Εάν όμως αυτός που θα επιλέξετε, αποφασίσει ότι είναι "κανονικός και συνεπής" εργοδότης κάποιος, που δεν πληρώνει τους φόρους που του αναλογούν, που πληρώνει μισθούς των 750 ευρώ, που έχει τους εργαζόμενους να δουλεύουν σε κοντέινερ και τέλος, που προσβάλει όλες τις απεργίες των εργαζομένων του ως παράνομες.... τότε μάλλον η επιλογή σας θα είναι για κλάματα(ευγενικά σας το λέω).

@Τόση άγνοια δεν επιτρέπεται στις μέρες μας
|

Ποιός είναι αρμόδιος να διαπιστώνει αν ένας είναι "κανονικός" εργόδότης ή όχι, συνεπής ή όχι, σύμφωνα με αυτά που περιγράφετε; Η ΔΟΕ; Εσείς; Εγώ; Ή η Δικαιοσύνη; Να διαλέξουμε έναν, όποιον θέλετε. Αλλά θα είναι αυτός που θα αποφασίζει, πάντα και για όλα.

@Αρίστος
|

Και ο Ερντογάν κάλεσε την Ελληνική Κυβέρνηση σε διάλογο για διχοτόμηση του Αιγαίου. Από την στιγμή που δεν ανταποκρίθηκαν, ποιός ο λόγος να μη το εφαρμόσει???
Ότι του φανεί του λωλοστεφανή.

Τόση άγνοια δεν επιτρέπεται στις μέρες μας
|

Προς @Φιλόλογος απών 20 Ιουλ 2024 18:14
- "η γνήσια συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή απεργίας" αποτελεί ένδοξο παρελθόν για τη χώρα μας μετά το Ν.4808/2021 "Χατζηδάκη". Το ίδιο ένδοξο παρελθόν αποτελούν και πλείστα άλλα εργασιακά δικαιώματα, που κατακτήθηκαν παγκοσμίως με αγώνες εδώ κι 100 χρόνια. Έπεται το εργασιακό πενθήμερο....
- Για να θεωρεί κάποιος τον εαυτό του εργοδότη και για να έχει δικαίωμα επιβεβαίωσης ότι διασφαλίζονται οι προδιαγραφές(οπουδήποτε).... πρέπει ΠΡΩΤΑ να είναι ο ίδιος συνεπής στις υποχρεώσεις του, και απέναντι στους εργαζομένους του, και απέναντι στις 999 προδιαγραφές που απαιτούνται για την εύρυθμη λειτουργεία μια υπηρεσίας.
Εάν πχ δεν πληρώνει τους φόρους που του αναλογούν, εάν πληρώνει μισθούς των 750 ευρώ και εάν έχει τους εργαζόμενους να δουλεύουν σε κοντέινερ.... τότε κατά την ταπεινή γνώμη μου, ούτε για εργοδότης δικαιούται να "περνιέται".... ούτε δικαιούται κάτι περισσότερο απ' όσα παρέχει ο ίδιος.

@Φιλόλογος απών
|

Τα έχετε μπερδέψει σε πολλά πράγματα.... μεταξύ άλλων αυτά που λέτε για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, την ΕΒΕ και τις πανελλαδικές. Αντίθετα με αυτά που γράφετε, ο νόμος λέει ότι για να γραφτείς σε ιδιωτικό (μη-κρατικό) ΑΕΙ στην Ελλάδα, θα πρέπει να δώσεις πανελλαδικές! Και να περνάς την ΕΒΕ! Οπότε μην παραπληροφορείτε. Εκτός από αυτό, όποιος είχε λεφτά ή προτιμούσε να πληρώσει για σπουδές του παιδιού του στο εξωτερικό αντί για αυτοκίνητα και εξοχικά (υπαρχουν και τέτοιοι) πάντα είχε πρόσβαση σε ιδιωτική εκπαίδευση εκτός συνόρων, χωρίς πανελλαδικές και χωρίς ΕΒΕ. Μερικοί ήταν και είναι ΟΚ με αυτό αλλά θέλουν να απαγορεύεται εντός συνόρων. Περίεργα πράματα....

Αρίστος
|

Καλησπέρα στους συνδικαλιστές της ΔΟΕ. Το υπουργείο είχε καλέσει σε διαβούλευση και την ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου για την αξιολόγηση. Από την στιγμή που δεν ανταποκρίθηκαν, ποιός ο λόγος του εξωδίκου; Σωστή η απόφαση του υπουργείου για εφαρμογή του νόμου. Χιλιάδες εργαζόμενοι αξιολογούνται στην Ελλάδα. Εκατομμύρια εργαζόμενοι αξιολογούνται σε όλο τον κόσμο. Δεν καταλαβαίνω την άρνηση της ΔΟΕ να συμμετάσχει σε μια δημοκρατική διαδικασία. Η αξιολόγηση είναι μάθημα που διδάσκεται τόσο στα Ελληνικά, όσο και στα Πανεπιστήμια όλου του κόσμου!

Φιλόλογος απών
|

Προς > @ Φιλόλογος απών | 20 Ιουλ 2024 18:14
Αχ, γιατί κάνεις και συ τα ίδια με κάποιους άλλους που σχολιάζουν χωρίς να έχουν διαβάσει αυτά που σχολιάζουν ή έστω να έχουν καταλάβει το πνεύμα τους; Δεν μπορεί να με ρωτάς αυτά τα πράγματα, ενώ έχω καταθέσει το συγκεκριμένο σχόλιο πιο κάτω που αφορά στο θέμα της εφαρμογής του νόμου και στο ζήτημα της απεργίας! Θέλω να πιστεύω πως μάλλον δεν έδωσες και πολλή σημασία και απλώς αντέδρασες παρορμητικά.
Εν ολίγοις πάντως έχω να απαντήσω τα εξής:
α) Αναφέρθηκα στο δικαίωμα της απεργίας γενικώς και όχι ειδικώς ("αλα καρτ"). Και επισήμανα ότι δε θυμάμαι εδώ και πολλά χρόνια καμία εκπαιδευτική απεργία να έχει κριθεί νόμιμη από τις δικαστικές αρχές! Αδιανόητο, αλλά αληθές! Γιαυτό και κάθε υπουργός παιδείας, γνωρίζοντας εκ των προτέρων με σιγουριά τη δικαστική ετυμηγορία, δε διστάζει με το παραμικρό να προσφεύγει στη δικαιοσύνη και να ακυρώνει εκ του ασφαλούς κάθε απεργιακή κινητοποίηση. Αυτό όμως δε νομίζω πια πως έχει σχέση με την έννοια της δημοκρατίας!
β) Βεβαίως και δικαιούται η κοινωνία να νιώθει ότι "διασφαλίζονται οι εκπαιδευτικές προδιαγραφές", αν και θα έλεγα ότι είναι πολύ ασαφής η συγκεκριμένη φράση σου. Δικαιούται ασφαλώς να έχει εκπαιδευτικούς καλά εκπαιδευμένους, πράγμα που σίγουρα είναι διασφαλισμένο σε πολύ υψηλότερο βαθμό εν σχέσει με το παρελθόν, δεδομένου ότι το νεότερο εκπαιδευτικό προσωπικό διαθέτει πλέον τίτλους σπουδών που οι παλιότεροι εκπαιδευτικοί αντικειμενικά δεν μπορούσαν να διαθέτουν. Χωρίς καμία αμφιβολία, θα έλεγα ότι μέσα στον ευρύτερο δημόσιο τομέα το πιο υψηλά καταρτισμένο επιστημονικό προσωπικό είναι αυτό του εκπαιδευτικού χώρου, ασχέτως αν η πολιτεία δεν το αναγνωρίζει και συνειδητά προσπαθεί να το διαβάλλει και να το υπονομεύει!
γ) Η κοινωνία όμως, ο κάθε φορολογούμενος πολίτης, ιδιώτης ή δημόσιος λειτουργός, δικαιούται και άλλα πράγματα που συνήθως μας διαφεύγουν: Δικαιούται να του διασφαλίζει η πολιτεία σωστά σχολεία με πλήρεις υποδομές και σύγχρονο εξοπλισμό, ώστε να μπορούν μαθητές και εκπαιδευτικοί να αποδίδουν τα μέγιστα. Δικαιούται σωστά και ορθολογικά προγράμματα σπουδών με γνωστικά αντικείμενα που να έχουν αντίκρισμα στην κοινωνία, όπως το μάθημα της Κοινωνιολογίας που η προηγούμενη υπουργός αποφάσισε να το αφαιρέσει από το λύκειο ως ...κομμουνιστικό μάθημα! Δικαιούται σωστά σχολικά εγχειρίδια με εύλογο όγκο ύλης, ώστε να προλαβαίνει ο εκπαιδευτικός να εμβαθύνει στα καίρια σημεία αντί να καλπάζει προκειμένου να περατώσει έγκαιρα μια παράλογα εκτενή ύλη, από την οποία αναγκαστικά δε μένει σχεδόν τίποτε στους μαθητές! Δικαιούται επίσης ίσες ευκαιρίες για όλα τα παιδιά του κόσμου, πράγμα που εν πολλοίς ήταν διασφαλισμένο με το δημόσιο χαρακτήρα της ανώτατης εκπαίδευσης, αλλά ήδη αυτό ποδοπατείται με την καταφανώς αντισυνταγματική απόφαση για λειτουργία ιδιωτικών - δηλαδή εκλεκτικών - πανεπιστημίων, όπου οι έχοντες την οικονομική δυνατότητα θα μπορούν να εγγράφουν (χωρίς πανελλήνιες φυσικά εξετάσεις και χωρίς την εκκαθαριστική ΕΒΕ) τα παιδιά τους, έστω κι αν αυτά υπολείπονται σε επίπεδο γνωστικής επάρκειας από τα παιδιά του υπόλοιπου κόσμου που θα συνεχίσουν να περνούν από τη μέγγενη των πανελλαδικών εξετάσεων!

@Σκεπτόμενη Πολίτης
|

Οι νόμοι που ψηφίζονται από δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις είναι "αυθαιρεσία"; Και αν ένας νομος θεωρούμε ότι είναι "λάθος", αντί να τον προσβάλουμε στη Δικαιοσύνη, παίρνουμε τα πράγματα στα χέρια μας και κλείνουμε π.χ. το σχολείο; Περίεργη ιδέα έχετε για τη Δημοκρατία....

@Πέτρος
|

Να διαμαρτυρηθείς στον δικό σου χρόνο και χώρο. Στο δρόμο, σε πορεία, με πανό, στο μπαλκόνι, σε δημόσιο χώρο. Το σχολείο δεν είναι ιδιοκτησία μας να το ανοίγουμε και κλείνουμε όπως νομίζουμε. Επίσης, η παιδεία είναι δημόσιο αγαθό. Έχεις δικαίωμα στην απεργία, δεν έχεις δικαίωμα να το στερείς από αυτούς που πλήρωσαν για να το έχουν; Αν πας στο νοσοκομείο έχει δικαίωμα ο γιατρός να σε στείλε σπίτι σου γιατί απεργεί; Να σου κόψει άλλος το ρεύμα γιατί απεργεί; Το νερό; Καλό το δικαίωμα στην απεργία, αλλά και οι άλλοι έχουν δικαιώματα. Αν νομίζεις ότι τα δικά σου θίγονται προσβάλεις το νόμο στο δικαστήριο. Έτσι δουλεύει η Δημοκρατία.

Ερτ
|

Απεργία φυσικά επιτρέπεται ΟΡΙΣΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ. Η αποχή από καθήκοντα, ως τάχα μου απεργία (χωρίς επιπτώσεις) είναι παρανομη ενέργεια. Ας κάνουν τότε μια απεργία αποχή από την μετάβαση στο σχολείο αφού επιτρέπονται όλα.

@ Φιλόλογος απών
|

Ερώτηση αγνοίας:
Αυτή η αλα καρτ απεργία είναι η γνήσια συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή απεργίας;
Και μια ακόμη ρητορική ερώτηση:
Οι μαθητές, οι γονείς και η κοινωνία, που είναι εργοδότης, έχουν δικαίωμα επιβεβαίωσης ότι διασφαλίζονται οι εκπαιδευτικές προδιαγραφές;

Πέτρος
|

Απαγορεύεται να απεργουμε ενάντια σε ψηφισμένο νόμο; Άραγε, το ήξεραν αυτό στη Γαλλία όπου τα συνδικάτα είχαν ξεσηκωθεί κατά της απόφασης της εκλεγμένης κυβέρνησης να προχωρήσει στην αύξηση του ορίου ηλικίας συνταξιοδότησης;

Θυμόμαστε
|

Το όχι σε όλα το ξέχασε η Δοε. Τώρα τρέχουν.

Σκεπτόμενη Πολίτης
|

Προκαλούν θλίψη κάποιες απαντήσεις ανθρώπων που δεν έχουν καταλάβει γιατί οι συνάδελφοι τους αντιδρούν σε αυτό το εγχείρημα της κυβέρνησης, δεν μπόρεσαν να λάβουν γνώση, να αξιολογήσουν και να κρίνουν τι σημαίνει όλο αυτό για την εκπαίδευση, σε αυτή τη μορφή που επιδιώκεται να γίνει
και ακόμη περισσότερο που δε γνωρίζουν, αφού αδυνατούν να φανταστούν, ότι ο κάθε πολίτης Οφείλει να αντιστέκεται στις αυθεραισίες και στον αυταρχισμό οποιασδήποτε εξουσίας
...αν θέλει να λέγεται άνθρωπος.
Καλησπέρα σας.

Χαρίκλεια
|

Η ΔΟΕ μήπως πρέπει να ασχοληθεί με τα πραγματικά προβλήματα των εκπαιδευτικών που στοχοποιούνται στις εσχατιές της χώρας και εκείνη αδιαφορεί; Επιπλέον αυτό που γίνεται με τη σύσταση οργανικών θέσεων ενώ κρίθηκαν οι μεταθέσεις της χρονιάς είναι ή όχι κατάφωρα άδικο και παράνομο για τους ανθρώπους που κρίθηκαν και προσμένουν την τοποθέτηση σε οργανική θέση πιο κοντά στα σπίτια τους;

Εκπαιδευτικός
|

Εφόσον δεν εφάρμοσαν τη νομοθεσία να τιμωρηθούν. Διαφορετικά παρανομούν και όλα καλά. Ή εφαρμόζονται οι νόμοι ή όχι.

Κι όμως αληθινό
|

@19 Ιουλ 2024 17:13
Τα έχουμε ξαναπεί.
- "Το αν κάτι είναι σύμφωνο ή όχι με το Νόμο ή το Σύνταγμα", το ξέρουμε ήδη όσοι είμαστε άνω των 18 ετών (καμιά φορά και νεότεροι). Ακόμα κι όσοι δεν το ξέρουμε ή κάνουμε ότι δεν το ξέρουμε, ξέρουμε σίγουρα ότι "άγνοια νόμου δεν δικαιολογείται". Παράδειγμα : Aν παραβιάσω τον κόκκινο σηματοδότη, ξέρω ήδη ότι παρανόμησα και δεν περιμένω να μου το πει.... ή "να το κρίνει η Δικαιοσύνη".
- Το Σύνταγμα (αντίθετα με τους Νόμους που εύκολα και συχνά έρχονται-παρέρχονται-τροποποιούνται-συμπληρόνονται-μεταβάλλονται-μεταλλάσονται-βγάζουν παράθυρα και πόρτες καμιά φορά και φεγγίτες) είναι το θεμέλιο της Δημοκρατίας (<Αν θέλετε "Δημοκρατία">), είναι προϊόν μακρόχρονης μελέτης, δεν αλλάζει κάθε δεύτερο χρόνο, δεν βγάζει πόρτες παράθυρα και λοιπά κουφώματα, είναι γραμμένο σε απλά και κατανοητά Ελληνικά (για όλους άνω των 18 ετών και πάλι) ώστε να μην χωρά παρερμηνείες.... και τέλος με βάση αυτό οφείλει να νομοθετεί η εξουσία.
- Δεν μπορούμε συνεπώς, από τη μια μεριά να χύνουμε κροκοδείλια δάκρια για την τήρηση των Νόμων και τη Δημοκρατία σχετικά με την αντίδραση(απεργία-αποχή) των εκπαιδευτικών στο Νόμο "Κεραμέως".... και ταυτόχρονα να παριστάνουμε την κρυπτόμενη στρουθοκάμηλο τόσο σχετικά με την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων αντίθετα με τις επιταγές του Συντάγματος, όσο και με τους υπόλοιπους 99 περίπου Νόμους που δεν εφαρμόζονται από αυτούς που τους ψηφίζουν....

μπάρμπα Μήτσος
|

Τα άλλα κόμματα τι λένε;
- Πλατς πλουτς πλατς πλούτς…
Πλιτς.
- Τι είναι το πλιτς;
- Το μικρό κυματάκι.

Στοπ στον παραλογισμό
|

Άμεση εφαρμογή του νόμου και περικοπή μισθού σε όσους δε συμμετέχουν στην αξιολόγηση.Για να τελειώνουμε με " τη γάτα και το ποντίκι", ότι δηλαδή δεν είναι άρνηση συμμετοχής και παρεμπόδιση αλλά απεργία.Και αν δηλαδή προγραμματίζεται κάθε μέρα η διαδικασία, θα κάνετε κάθε μέρα απεργία ή στάση εργασίας; Το αντέχετε οικονομικά;
Όταν γίνει η περικοπή μισθού, συντρόφισσες και σύντροφοι, ζητήστε δανεικά από τους συνδικαλιστές της ΔΟΕ για να βγάλετε τον μήνα.Αυτοί, να είστε σίγουροι, δε θα επηρεαστούν καθόλου από αυτό

Φιλόλογος απών
|

Βλέπω μια κραυγή αγωνίας για τη λεγόμενη (από τους ίδιους) "ανυπακοή στο νόμο", ένα αβανταδόρικο θέμα που προσφέρεται για συνθηματολογία και υποκριτικές οιμωγές - αν και προσωπικά πολλές φορές έχω πει ότι ο νόμος εφαρμόζεται όσο κακός κι αν είναι για όσο ισχύει - οι οποίες λησμονούν απλώς ότι ένας κακός νόμος πρέπει να καταργείται το ταχύτερο δυνατόν, πριν προκαλέσει ανήκεστες βλάβες.
Το πώς θα καταργηθεί ένας βλαπτικός νόμος, αποτελεί μεγάλη συζήτηση, αν και σε μια δημοκρατία προβλέπονται πάντα οι δημοκρατικοί τρόποι. Ο κυριότερος είναι η απεργία. Αλλά εδώ ζούμε πια την απόλυτη παράνοια: Καμία εκπαιδευτική απεργία δεν έχει κριθεί νόμιμη, εφόσον το υπουργείο έχει προσφύγει στις δικαστικές αρχές! Αλλά αν το δικαίωμα της απεργίας εκ των προτέρων πια είναι φαλκιδευμένο, τότε τι είδους δημοκρατία έχουμε;
Και μια καίρια επισήμανση για το πλεόνασμα νομιφροσύνης που ξεχειλίζει ολόγυρα: Δεν είδα όλοι εσείς να έχετε ενοχληθεί με τη μεγαλύτερη δυνατή ανυπακοή προς το νόμο, αυτή που επιδεικνύει το ίδιο το υπουργείο ποδοπατώντας την ολοκάθαρη απαγόρευση του Ελληνικού Συντάγματος για ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων! Ποιος θα πιστέψει λοιπόν την ειλικρινή σας νομιφροσύνη, όταν αυτή λουφάζει μπροστά στην υπέρτατη παραβίαση του ανώτατου νόμου λειτουργίας του κράτους;

Ωραίοι!
|

Μπράβο στη ΔΟΕ, να υπερασπίζεται τα δικαιώματα των μελών. Δεν ήξερα ότι μέσα στα δικαιώματα συμπεριλαμβάνεται και η ανυπακοή σε νόμους. Και πάλι μπράβο!

Πέτρος
|

Και ο 4000 νόμος ήταν. Το ίδιο και η εξαημερη εργασία. Ευτυχώς η δημοκρατία εξασφαλίζει διεξόδους από αυταρχικές πολιτικές.

@Κι όμως αληθινό
|

επιβεβαιώνετε τα γραφόμενά μου. Το αν κάτι είναι σύμφωνο ή όχι με το Νόμο ή το Σύνταγμα το κρίνει η Δικαιοσύνη. Όχι εγώ, εσείς, ο φίλος μου στο καφενείο, ο συνάδελφος συνδικαλιστής. Αν θέλετε "Δημοκρατία" αυτοί είναι οι κανονες του παιχνιδιού. Αλλιώς πειτε μου εσείς ποιός θα συμφωνούσατε να είναι ο "ερμηνευτής" του Συντάγματος και των νόμων. Αλλά θα είναι *ένας* για πάντα και για όλες τις περιπτώσεις.

Πέτρος
|

Και ο 4000 νόμος ήταν. Το ίδιο και η εξαημερη εργασία. Ευτυχώς η δημοκρατία εξασφαλίζει διεξόδους από αυταρχικές πολιτικές.

Αλλού για αλλού
|

Εκτός τόπου και χρόνου η ΔΟΕ.

Τριαδα
|

Ανυπακοή στον παράλογο νόμο.

Στράτος
|

Δεν είναι ανυπακοή στο Σύνταγμα. Στο Σύνταγμα δεν αναγράφεται όλος ο παραλογισμός της αξιολόγησης.
.

Πολίτης 2024
|

Δεν μπορώ να κατανοήσω τους αληθινούς λόγους (τονίζω τη λέξη ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ) που υπάρχει η άρνηση στην αξιολόγηση.
Σε κάθε περίπτωση, τόσο η άρνηση εκτέλεσης εντολής όσο και η παρακίνηση σε τέλεση παράβασης καθήκοντος αποτελούν πειθαρχικά παραπτώματα.
Ρίναι πλέον επιτακτιοκή η ανάγκη να εφαρμοστεί η ισχύουσα νομοθεσία και να αποδοθούν οι διοικητικές ποινές που ορίζει ο νόμος.
Στα κάτω κατω, δεν υπάρχουν τα "κορόϊδα" και οι"έξυπνοι - δήθεν αγωνιστές" εκπαιδευτικοί.
Αν υπάρχει επίσης ανάγκη, ας καθίσουν να αιτιολογήσουν με ΣΑΦΗΝΕΙΑ και ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ τόσο η ΔΟΕ όσο και η ΟΛΜΕ τους λόγους άρνησης τους.
Πάντως αρκετά με το θέμα.....κούρασε και απαξιώνει τους εκπαιδευτικούς καθημερινά.

ΠΕ800
|

Προκαλεί θλίψη η στάση της ΔΟΕ...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ