Πάνω από 10.000 οι κενές θέσεις στα πανεπιστημιακά τμήματα

Η χαμηλότερη και η υψηλότερη βάση

25/07/2024

Ενημερώθηκε: 26/07/2024, 08:27

Άκουσε το άρθρο

Από τις συνολικά   62.248 θέσεις (ημερήσια ΓΕΛ), που ενέκρινε το υπουργείο Παιδείας για την εισαγωγή των υποψηφίων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις, εισήχθησαν 52.128 υποψήφοι, δηλαδή  έμειναν  10.120 κενές θέσεις, το 16%.

Η βασική αιτία είναι κυρίως η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, η οποία αποτέλεσε "κόφτης" γα την εισαγωγή υποψηφίων με χαμηλές βαθμολογικές επιδόσεις.

Σε 4 τμήματα δεν "πέρασε" ούτε ένας υποψήφιος,  ενώ σε  20 τμήματα έχουν από έναν επιτυχόντα και 30 τμήματα πιο λίγους από 10. 

 Η χαμηλότερη και η υψηλότερη βάση

Η   χαμηλότερη βάση, με  6.860   μόρια,  εντοπίζεται  στο τμήμα Περιφερειακής και Οικονομικής Ανάπτυξης με έδρα την Αμφισσα,  του  Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών .

Η υψηλότερη βάση ,, χωρίς ειδικό μάθημα , σημειώθηκε  στην   Ιατρική Αθηνών με 18.775 μόρια.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (34)

Δεν γνώριζα
|

ότι υπάρχουν και παιδιά που δεν γεννήθηκαν από γονείς αλλά φύτρωσαν...
Σταματήστε την κλάψα "φορολογουμαστε!... γιατί να πληρώνω τον φοιτητή που πέρασε με 7, κλπ". Αυτοί καλώς, κακώς, πέρασαν με ότι βαθμό πέρασαν. Μπορεί να είναι μαθητές εργαζόμενοι, χωρίς κάποια βοήθεια, φροντιστήρια κλπ. που έκαναν κόπο για τον συγκεκριμένο βαθμό. Οι γονείς τους μια ζωή δεν πληρώνουν φόρους και μπορεί και οι ίδιοι οι μαθητές αν εργάζονται; Και θα συνεχίζουν να πληρώνουν...
Κοιτάξτε καλύτερα σε ποιους άλλους τομείς τρώγονται πολύ περισσότερα χρήματα και για σκοπούς "περίεργους" κι αφήστε ήσυχα τα παιδιά.

Φιλόλογος απών
|

@ΕΒΕ | 26 Ιουλ 2024 11:30
Δε συμφωνώ μαζί σας. Η ΕΒΕ καθε άλλο παρά "σπουδαίο εργαλείο" είναι από τη στιγμή που οδηγεί σε καταστάσεις όπως η φετινή με τα άδεια τμήματα πανεπιστημιακών σχολών, ενώ σε πολλές περιπτώσεις επιτρέπει την εισαγωγή υποψηφίων με χαμηλότερη επίδοση από άλλους που μένουν έξω!
Δε συμφωνώ καθόλου με την άποψή σας "...δεν θέλω να τον πληρώνω για να "σπουδάσει". Εάν βρει δικά του χρήματα να πάει σε ιδιωτικό, καλώς...". Σε μια ευνομούμενη πολιτεία φορολογούνται ισοδύναμα όλοι οι πολίτες και το κράτος οφείλει να ανταποδίδει ισοδύναμα τα κοινωνικά αγαθά. Άρα όλοι οι Έλληνες πολίτες δικαιούνται να σπουδάζουν σε δημόσια ιδρύματα κι αν στην πορεία των σπουδών τους διαπιστώσουν αδυναμία να τις διεκπεραιώσουν, απλώς τις διακόπτουν με δική τους και μόνο απόφαση! Κανείς δε δικαιούται εκ των προτέρων να τους στερεί ένα κοινό αγαθό που είναι υποχρεωμένη η πολιτεία να προσφέρει σε ΟΛΟΥΣ.
Με άλλα λόγια, η άποψή μου είναι όχι απλά να μην υπάρχει το αντιδημοκρατικό μέτρο της ΕΒΕ, αλλά η εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση να είναι ελεύθερη κι όποιος έχει τα κότσια, να αφήνεται να ολοκληρώνει τις σπουδές του, γιατί αν τις ολοκληρώνει, προφανώς θα είναι άξιος, έστω κι αν η ΕΒΕ θα μπορούσε να του είχε στερήσει τη δυνατότητα να το αποδείξει.
Η δική σας πρόταση για τη διέξοδο των ιδιωτικών πανεπιστημίων είναι καταφανώς αντιδημοκρατική και πάντως εμφανώς υποκριτική. Ξεχνάτε βέβαια ότι εκεί απαιτείται οικονομική δυνατότητα που ασφαλώς δεν έχουν όλοι! Και ξεχνάτε ότι η λειτουργία τους είναι προς το παρόν αντισυνταγματική, ενώ συγχρόνως οι επίδοξοι πτυχιούχοι τους θα μπαίνουν στην αγορά εργασίας με τα ίδια ακριβώς δικαιώματα των πτυχιούχων των δημοσίων πανεπιστημίων, παρόλο που το ξέρετε ότι στα ιδιωτικά θα έχουν καταφύγει όσοι δεν ήταν άξιοι (με βάση την ΕΒΕ) να εισαχθούν στα δημόσια!!! Πού καταλήγει όλο αυτό; Στο πολύ απλό - το ξαναλέω ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ - ότι τελικά θα αποκλείονται από την αγορά εργασίας οι άμοιροι που έτυχε να γεννηθούν από πένητες γονείς! Εκτός κι αν επικροτείτε μια άθλια δήλωση του Μητσοτάκη για υδραυλικούς και ηλεκτρολόγους (που πάντως κι αυτοί θα πρέπει να έχουν σπουδάσει)!

@Φωτεινή
|

Σιγά κυρία μου που διάβαζαν οι μαθητές όλα τα χρόνια και μπήκαν στα Πανεπιστήμια. Έχω δει μαθητές του 10 στην πρώτη Λυκείου να φορτσάρουν δύο χρονιές και να πιάνουν τον στόχο στις Πανελλαδικές και έχω δει και μαθητές του 19 για διάφορους λόγους να κατακρημνίζονται. Δεν ακυρώνω τον κόπο των παιδιών που γράφουν καλά προς Θεού, αλλά αυτό που παρουσιάζετε όσους πέρασαν σε πανεπιστήμια σαν τους απογόνους του Αϊνστάιν ενώ όλους τους άλλους σαν ντουβάρια που περπατάνε να το κοιτάξετε. Εγώ λέω να τους δίνετε και δίπλωμα να πετάξουν F-35 επειδή έβγαλαν 17000 μόρια. Δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα στο πως τους αντιμετωπίζετε.

Φωτεινή
|

Λυπηρό φαινόμενο σε μία σύγχρονη χώρα να είναι σε τέτοια κατάντια η τριτοβάθμια εκπαίδευση...
Έγκλημα!!! να γίνουν τα ΤΕΙ πανεπιστήμια!!!
Ο άριστος μαθητής να παίρνει όμοιο τίτλο σπουδών με μαθητή που έγραψε 10.000 λιγότερα μόρια!!! ΈΛΕΟΣ!!!
Λογική δεν υπάρχει??? Πώς νιώθουν οι μαθητές που διάβαζαν όλα τα χρόνια???

|

Τα ΤΕΙ άνηκαν στην ανώτατη βαθμίδα της εκπαίδευσης. Το ότι για συντεχνιακούς λόγους επί 40 χρόνια τα αντιμετώπιζε το κράτος και η κοινωνία σαν φυτώρια glorified τεχνικών είναι μια μεγάλη ιστορία. Στα Πολυτεχνεία να θυμίσω ότι δεν μπαίνουν μόνο οι "άριστοι", μιας και υπάρχουν και πολυτεχνικές σχολές με 13000 μόρια π.χ..

@ΕΒΕ μεταβατικό
|

Γιατί να αλλάξει; Για να πληρώνει ο κόσμος για τις "σπουδές" μαθητών του 3 και το 4 όπως παλιότερα; Που ήταν πολύ κάτω του μέσου όρου των εξεταζόμενων; Όχι ευχαριστώ. Αν ήταν δικά σας και δικά μου λεφτά τολμώ να προβλέψω ότι κανένας δε θα τα πλήρωνε για να σπουδάσει το παιδί του, μαθητής/τρια του 3 Μαθηματικά π.χ. Όταν όμως πληρώνει "το κράτος" όλοι είμαστε χουβαρντάδες.

ΕΒΕ μεταβατικό
|

προφανώς έχει θέματα ο συγκεκριμένος θεσμός...πρέπει να αλλάξει χθες.
Από την άλλη πλευρά, θα πρέπει να βλέπουμε το επίπεδο των μαθητών που τελειώνουν το λύκειο. Το υπουργείο είναι ευχαριστημένο από αυτή την εικόνα??? Δεν βλέπω καμία προσπάθεια να βελτιωθεί, καθότι δεν αρκούν τα ψηφιακά καθρεφτάκια στους ιθαγενείς, θέλει ουσία, θέλει δουλειά για χρόνια κτλ κτλ...

##
|

Θα ήταν ενδιαφέρον να γνωρίζουμε επίσης από τους 70.000 που θα εισαχθούν φέτος πόσοι θα αποφοιτήσουν τελικά.

@Πετρος
|

Ναι, γιατι για να τα κλεισεις εχει πολιτικο κοστος ενω αυτο που λες ειναι μονο χρηματικο κοστος.

μπάρμπα Μήτσος
|

Η αλόγιστη ίδρυση τμημάτων ήταν και παραμένει καταστροφική για τον τόπο. Και το έπραξαν όλα τα πολιτικά κόμματα που κυβέρνησαν για τα πολύτιμα ψηφαλάκια τα οποία πολλοί από εμάς τα δίναμε απερίσκεπτα.
Η διόρθωση είναι δύσκολη, δεν αρκεί η πρόθεση ενός υπουργού, χρειάζεται μια ευρεία πολιτική συναίνεση στο Κοινοβούλιο. Το κακό είναι ότι τα άλλα κόμματα έχουν πολλά σοβαρά εσωτερικά προβλήματα και γι’ αυτό αδυνατούν να καταθέσουν πλήρεις προτάσεις για τα μεγάλα προβλήματα του τόπου. Η μόνη ελπίδα η αυστηρότητα του Λαού.

Ε
|

@ Δημήτρης 12.57
Τα περί δυσκολίας ύλης πανελλαδικών που αναφέρεσαι εξαρτάται από τη σχολή που θέλεις να περάσεις. Γιατί πχ σε Πολυτεχνικές (εννοώ ΑΕΙ, όχι πρώην ΤΕΙ) με 12 Φυσική δε περνάς ούτε το α εξάμηνο. Εδώ ζορίζονται οι άριστοι που μπαίνουν με 18.000.

@ jim
|

Σε καμία χώρα του κόσμου δεν υπάρχει το ποσοστό του 85% της Ελλάδας να θέλει να μπαίνει σε ΑΕΙ. Στη συνέχεια δεν αποφοιτούν βέβαια οι μισοί από αυτούς. Τα ΑΝΏΤΑΤΑ Εκπαιδευτικά Ιδρύματα απαιτούν δυνατές γνώσεις για αντικείμενα που διδάσκονται με αυξημένης δυσκολίας μαθήματα.
Το να υποβαθμίζονται οι σχολές και οι επιστήμες, επειδή στη μπανανία μας θέλουμε να λέμε ότι το παιδί μου σπουδάζει σε ΑΕΙ, και ας έβγαλε 5.000 μόρια και να καταργήσουμε την ΕΒΕ, όταν δεν ανοίγει βιβλίο και να επιβαρύνεται ο φορολογούμενος είναι τραγικά εξοργιστικά γελοίο.

ERT
|

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ όλων τα άχρηστων τμημάτων για εξυπηρέτηση σουβλατζίδικων και βουλευτών. Τα χρήματα να δοθούν για ενίσχυση των φοιτητών με χαμηλά εισοδήματα.

@jim
|

Jim όταν το παιδί μου είναι πολύ χαμηλότερο του μέσου όρου (σε επιδόσεις) - αυτό ακριβώς μετράει η ΕΒΕ, τότε δεν είναι δίκαιο να πληρώνεις εσύ και όλοι μας για να σπουδάζει δωρεάν. Αν θέλω να το γράψω εγώ σε ιδιωτικό με δικά μου χρήματα καλά θα κάνω. Αλλά κανένας εχέφρων γονιός δε θα πληρώσει ποτέ δικά του χρήματα για να γράψει τον μαθητή του 5,6,7 σε "σκληρή" σχολή, π.χ. Πληροφορική, Μαθηματικά, Φυσική, Ιατρική και πολλά άλλα. Γιατί θα πρέπει το κοινωνικό σύνολο να πληρώσει για τέτοιες περιπτώσεις; Δεν είναι "δικαίωμα" κανενός να του πληρώνουμε τις σπουδές ανεξάρτητα από το πόσο χαμηλές είναι οι επιδόσεις του!

@jim
|

Jim όταν το παιδί μου είναι πολύ χαμηλότερο του μέσου όρου (σε επιδόσεις) - αυτό ακριβώς μετράει η ΕΒΕ, τότε δεν είναι δίκαιο να πληρώνεις εσύ και όλοι μας για να σπουδάζει δωρεάν. Αν θέλω να το γράψω εγώ σε ιδιωτικό με δικά μου χρήματα καλά θα κάνω. Αλλά κανένας εχέφρων γονιός δε θα πληρώσει ποτέ δικά του χρήματα για να γράψει τον μαθητή του 5,6,7 σε "σκληρή" σχολή, π.χ. Πληροφορική, Μαθηματικά, Φυσική, Ιατρική και πολλά άλλα. Γιατί θα πρέπει το κοινωνικό σύνολο να πληρώσει για τέτοιες περιπτώσεις; Δεν είναι "δικαίωμα" κανενός να του πληρώνουμε τις σπουδές ανεξάρτητα από το πόσο χαμηλές είναι οι επιδόσεις του!

Μεταγραφές, από Μέλος ΔΕΠ
|

Δείτε λίγο το θέμα των μεταγραφών. Σε πολλά τμήματα περιφερειακών πανεπιστημίων ο αριθμός των εισαχθέντων αυξήθηκε διότι από φέτος έγιναν αντίστοιχα με τμήματα που εδρεύουν στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα.
Αφήστε να δούμε πόσοι φοιτητές θα μείνουν όταν ολοκληρωθούν οι μεταγραφές. Σε πολλά τμήματα, κυρίως σε αυτά που αντιστοιχήθηκαν φέτος θα μείνουν τα 2/3 των φοιτητών.

Δημήτρης
|

(Απαντώ στον @ Δημήτρης)
Οι καθηγητές και οι διοικητικοί οπωσδήποτε δεν περισσεύουν, ακόμα και αφού μπήκε ο "κόφτης" της ΕΒΕ — δείτε την τραγικά ισχνή τους αναλογία προς τους φοιτητές, την χειρότερη στην Ευρώπη. Το ορθό λοιπόν θα ήταν να απορροφηθούν από τα ομοειδή Τμήματα που έχουν ζήτηση, όπου ούτως ή άλλως η υποστελέχωση είναι δεδομένη. Ακόμα και στις περιπτώσεις που δεν υπάρχουν ομοειδή Τμήματα αλλού, ώστε να γίνει συγχώνευση, τα επιμέρους γνωστά αντικείμενα των ΔΕΠ θεραπεύονται και σε με ομοειδή τμήματα, οπότε πάλι είναι δυνατή η απορρόφηση εκάστου ενός. Έτσι θα υπήρχαν και λιγότερες δημοσιονομικές δαπάνες για νέα ΔΕΠ (αν και πάλι η αναλογία προς φοιτητές θα ήταν χαμηλή, αλλά τουλάχιστον στοιχειωδώς λειτουργική).

ΓΜ
|

Το σύστημα θέλει αναμόρφωση από όλες τις πλευρές. Την ύλη των εξετάσεων, τον τρόπο που διδάσκεται, τον τρόπο εισαγωγής στα πανεπιστήμια. Μπορείτε να δείτε την ύλη εξετάσεων άλλων χωρών πχ A levels στην Αγγλία, IB κλπ για να δείτε πόσο πιο δύσκολη είναι η ύλη εξετάσεων στην Ελλάδα - οπότε αντίστοιχα ο μαθητής που γράφει 12 πχ στις πανελλαδικές, ο ίδιος θα έγραφε πολύ καλύτερα σε οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ευρώπης. Επίσης τα φροντιστήρια (που έχουν και τη μεγαλύτερη ευθύνη της κατάστασης) άγνωστη λέξη για πολλές χώρες, στην Ελλάδα έχουν αντικαταστήσει το σχολείο. Αν έχεις χρήματα κάνεις ιδιαίτερα, πηγαίνεις φροντιστήρια και έτσι βέβαια είσαι ένα βήμα μπροστά από τους υπόλοιπους.
Όποιος έχει παιδιά που έδωσαν πανελλαδικές γνωρίζει ότι για ένα χρόνο οι μαθητές εργάζονται από το πρωί μέχρι το βράδυ - σχολείο - φροντιστήριο - διάβασμα κλπ - πουθενά στην Ευρώπη οι μαθητές δεν συνθλίβονται τόσο πολύ...
Η λύση είναι απλή αλλά δύσκολα εφαρμόσιμη λόγω συμφερόντων και άλλων αγκυλώσεων... Να μπορούν όλοι να σπουδάσουν εφόσον το επιθυμούν, με κάποια βασικά κριτήρια βέβαια. Κάθε χρόνο στο πανεπιστήμιο να υπάρχουν υποχρεώσεις (πχ να περάσεις το 50% των μαθημάτων) που αν δεν εκπληρώσεις απλά αποβάλλεσαι από τη σχολή. Και έτσι όποιος μπορεί θα σπουδάζει...
Αυτά τώρα που γράφονται "ας βρει χρήματα να πάει σε ιδιωτικό να σπουδάσει" είναι ......... δε θα πω!!! Δηλαδή αν είσαι φτωχός καλά να πάθεις και να παραμείνεις φτωχός και αμόρφωτος.......διότι σήμερα αν δεν έχεις χρήματα για φροντιστήριο ή για να σπουδάσεις σε άλλη πόλη είσαι άξιος της μοίρας σου...
Ωραία.. η ανθρωπότητα έφτασε σήμερα μετά από τόσους αγώνες να αμφισβητεί την ισότητα στις ευκαιρίες και τη μόρφωση - και μην πει κάποιος ας διαβάσει να περάσει..όλοι ξέρουμε ότι δεν αρκεί.
Και τέλος για τα χρήματα των φορολογούμενων και που πηγαίνουν χαμένα, ας δείτε λίγο όλα τα άλλα εκτός από την παιδεία. Η σπατάλη είναι τεράστια σε όλα τα Υπουργεία, στο παιδείας πάντα λίγα είχαμε και οι καθηγητές στα πανεπιστήμια έπρεπε να αμείβονται τα διπλά για να μπορέσουμε να προσδώσουμε στο ελάχιστο την αξία που έδιναν οι Αρχαίοι Έλληνες στη μόρφωση!!!

Κυνικός
|

Δηλαδή ο καθηγητής σε πανεπιστήμιο που κάνει μαθήματα σε 500 φοιτητές, τους αναθέτει και βαθμολογεί εργασίες, βαθμολογεί γραπτά 3 εξετάσεων φορές το χρόνο, κλπ, παίρνει τον ίδιο μισθό με τον καθηγητή σε τμήμα με μηδέν εισακτέους που παρέχει διδακτικό έργο σε ακροατήρια από 0 (μηδέν) ως 10-20... Άριστα!

Έλεος
|

4 τμήματα χωρίς ούτε 1 φοιτητή. Αλλά οι μισθοί των καθηγητών, διοικητικού προσωπικού, έξοδα για τα κτίρια, εξοπλισμό, αυτά όλα τα πληρώνουμε κανονικά, σωστά; Εις υγείαν των κορόιδων.

@Κορόιδο γονιός, ΕΒΕ κλπ...
|

"Αν καταργηθεί η ΕΒΕ και μειωθεί ο αριθμός των εισακτέων..."... ΠΟΤΕ καμία κυβέρνηση δε μείωσε εισακτέους, τουλάχιστον όχι σε σημαντικό βαθμό. Στο τμήμα στο οποίο εργάζομαι, λέμε κάθε χρόνο στο Υπουργείο ότι μπορούμε να δεχθούμε 100 και στέλνουν 300. Μιλάμε για τέτοιο χάσμα.
Καμία κυβέρνηση δε θα μειώσει δραστικά τους εισακτέους γιατί θα της γυρίσει μπουμερανκ στην κάλπη. Κανένας υπουργός δε θέλει να πάρει την ευθύνη να το κάνει. Αντιθέτως, όλες οι κυβερνήσεις σταδιακά αύξαναν τμήματα και εισακτέους γιατί αυτό τους αποφέρει ψήφους. Είναι τόσο απλό.
Η ΕΒΕ απλά μας δείχνει το μέγεθος του προβλήματος, ότι τόσα χρόνια πετάγαμε δημόσιο χρήμα στα σκουπίδια βάζοντας στις σχολές κόσμο που δεν είχε τα φόντα να σπουδάσει, αυξάνοντας το ποσοστό εγκατάληψης των σπουδών, και πολλά άλλα.

jim
|

Πολλοί σχολιαστές έχουν πέσει στην παγίδα της κυβέρνησης και ζητούν κλείσιμο Δημόσιων Πανεπιστημίων. Μα αυτή ήταν η στόχευση της ΕΒΕ, σε συνδυασμό με την ψήφιση των Ιδιωτικών Πανεπιστημίων. Να οδηγηθούν τα παιδιά μας στην Ιδιωτική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, προς τέρψιν των φίλων της κυβέρνησης που θα πλουτίσουν αδειάζοντας το πορτοφόλι των γονέων.

Πέτρος
|

Για τις σχολές φαντάσματα θα εισπράττουν μισθό οι διδάσκοντες στο κενό;

Κορόιδο γονιός, ΕΒΕ κλπ
|

@K 9:39 Συμφωνώ εν μέρει. Τα παλιά ΤΕΙ της δεκαετίας του ΄80 έβγαζαν αποφοίτους περιζήτητους στην παγκόσμια αγορά εργασίας. Τότε θα έπρεπε να είχαν περιοριστεί οι σχολές που έβγαζαν και συνεχίζουν να βγάζουν αδιόριστους πτυχιούχους. Από τότε και μετά δεν θυμάμαι ούτε μια κυβέρνηση που να σχεδίασε μεταρρυθμίσεις και να πήρε αποφάσεις για την μείωση των εισακτέων στις σχολές μεγάλης ανεργίας. Αντιθέτως, επιδίωκαν να θεσπίζουν διάφορες διατάξεις νόμων που έδιναν αντικείμενο γραφειοκρατικής εργασίας σε αδιόριστους πτυχιούχους (π.χ. δικηγόρους και πολιτικούς μηχανικούς) σε βάρος της υγιούς επιχειρηματικότητας και του απλού φορολογούμενου πολίτη. Είδαμε να διορίζονται διάφορες ειδικότητες καθηγητών στο δημοτικό σχολείο, μέχρι και στο νηπιαγωγείο χωρίς καμιά αισθητή βελτίωση της μόρφωσης των παιδιών μας. Για τους μαθητές των 7.000 μορίων που δεν μπορούν σήμερα να βγάλουν καμία σχολή κρατάω επιφυλάξεις. Αν καταργηθεί η ΕΒΕ και μειωθεί ο αριθμός των εισακτέων σε αρκετές σχολές και παράλληλα καταργηθούν οι σχολές χωρίς αντίκρισμα στην αγορά εργασίας, το επίπεδο των εισαγομένων θα αυτορυθμιστεί. Θα πρέπει παράλληλα, όμως, να μπορεί και ο σημερινός αναποφάσιστος αδιάφορος 18χρονος να έχει και μια δεύτερη ευκαιρία σε μεγαλύτερη ηλικία. Να μπορεί να εισάγεται σε ΑΕΙ είτε ως απόφοιτος μιας τεχνικής σχολής είτε απευθείας με αίτηση σε ιδιωτικό ή με εξετάσεις σε δημόσιο ΑΕΙ. Μην ξεχνάμε ότι ο απόφοιτος των 7.000 μορίων είναι εκείνος που θα στηρίξει άμεσα από αύριο το πρωί με την δουλειά του και τους φόρους του τους μισθούς των χιλιάδων μελών του καθηγητικού κατεστημένου.

@Δημήτρης 9:12
|

Πείτε κάτι και για τους καθηγητές αυτών των σχολών που θα μείνουν με μονοψήφιο αριθμό αλλά πάνω από την βάση εισακτέων και για όσους διδάσκουν σε σχολές όπου το 70-80% των θέσεων έμειναν κενές. Γιατί να τους πληρώνει ο φορολογούμενος;

ΕΒΕ
|

Η ΕΒΕ είναι ένα σπουδαίο εργαλείο για να μετρήσει την ζήτηση που έχουν τα Τμήματα. Όπως έγραψαν και άλλοι, ένα Τμήμα με βάση 7 και ελάχιστους εισακτέους ίσως και να μην έχει λόγο ύπαρξης.
Επίσης, είναι γενικά αποδεκτό ότι πλέον για να μην περάσει κάποιος πρέπει να προσπαθήσει πάρα πολύ. Ε, αυτόν λοιπόν εγώ δεν θέλω να τον πληρώνω για να "σπουδάσει". Εάν βρει δικά του χρήματα να πάει σε ιδιωτικό, καλώς. Διαφορετικά, μπορεί να ακολουθήσει ένα τεχνικό επάγγελμα. Από ότι έχω δει από την αγορά, αμοίβονται πολύ καλύτερα από εμένα που εργάζομαι σε Δημόσιο Πανεπιστήμιο (και είμαι πολύ ικανοποιημένος από την εργασία μου, δεν θα την άλλαζα).

Υποβάθμιση παντού!!!
|

Υποβάθμιση παντού!!!
Το επίπεδο σπουδών βαίνει παντού και ραγδαία μειούμενο. Στην Αθμια και τη Βθμια το επίπεδο σταδιακά καταβαθρώνεται. Οι λόγοι πολλοί και γνωστοί. Στην Γθμια σταδιακή πτώση επιπέδου σπουδών και κρατική απαξίωση του δημόσιου πανεπιστημίου.
Η χώρα σε ραγδαία διάλυση: οικονομική, πολιτισμική, αξιακή, πολιτική, θεσμική, εθνική.....
Έλληνες, χανόμαστε...!!!

@54 τμηματα λοιπον
|

Μακάρι

Ευκαιρία
|

Δηλαδή πληρώνουμε καθηγητές, κτίρια, διοικητικό προσωπικό, αμφιθέατρα, εργαστήρια για 10 χιλιάδες παραπάνω απ'ότι χρειάζεται!; Περαστικά μας. Μήπως να κλείσετε μερικά και να δώσετε τα λεφτά στα υπόλοιπα ή να μας μασουλάτε λίγο λιγότερους φόρους;

54 τμηματα λοιπόν
|

προς κατάργηση

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ