Ψηφιακό Φροντιστήριο: Στούντιο ετοιμάζει το υπ. Παιδείας, στο Μαρούσι

Τα κριτήρια για την πρόσληψη και απόσπαση εκπαιδευτικών "ταλέντων" στο Ψηφιακό Φροντιστήριο

05/08/2024

Άκουσε το άρθρο

Ποσό ύψους  37.200,00 € προβλέπει απόφαση του υπουργείου Παιδείας , για την ανάθεση παροχής υπηρεσιών διαμόρφωσης χώρων (στούντιο) στο κτήριο της Κ.Υ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α..

Οι υπό διαμόρφωση χώροι, θα χρησιμοποιηθούν για την αναμετάδοση προγραμμάτων σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης στο πλαίσιο της λειτουργίας του «Ψηφιακού Φροντιστηρίου» που τελεί υπό την επίβλεψη και ευθύνη του υπουργείου και αφορά μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Η δαπάνη για τη διαμόρφωση των χώρων θα υλοποιηθεί άμεσα με τη διαδικασία του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016 (Α ́ 147) περί απευθείας ανάθεσης.

Τα κριτήρια για την πρόσληψη εκπαιδευτικών "ταλέντων" στο Ψηφιακό Φροντιστήριο  

Σε αναζήτηση πρόσληψης  40 "ταλέντων" εκπαιδευτικών, ως αναπληρωτών,  για να διδάξουν στο Ψηφιακό Φροντιστήριο θα προχωρήσει τις επόμενες ημέρες το υπουργείο Παιδείας.

Ηδη το υπουργείο Παιδείας συγκρότησε  Τριμελή Επιτροπή,  προκειμένου να κάνει εισήγηση για την πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού που επιθυμεί να προσφέρει τις υπηρεσίες του στο Ψηφιακό  Φροντιστήριο.

Η συγκεκριμένη Επιτροπή θα αναλάβει το έργο της συνέντευξης των υποψηφίων εκπαιδευτικών.

Τα προσόντα που πρέπει να  πληρούνται,και θα εξετάζονται και θα διαπιστώνονται από την Τριμελή Επιτροπή είναι τα εξής τέσσερα : 

  • η εμπειρία, 
  • η επιστημονική κατάρτιση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευσης,
  • οι επικοινωνιακές δεξιότητες ,και,
  • η προσωπικότητα

Επιπρόσθετα οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να διαθέτουν πενταετή διδακτική υπηρεσία σε σχολική μονάδα.

Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί θα συνάψουν σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής που εδρεύει το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κατά την κατάρτιση της οποίας το Ελληνικό Δημόσιο εκπροσωπείται από τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης, και τοποθετούνται με απόφαση του Διευθυντή για την παροχή ψηφιακής εκπαίδευσης και εκπαιδευτικού - διδακτικού έργου στο Ψηφιακό Φροντιστήριο.

Ο χρόνος πρόσληψης των παραπάνω εκπαιδευτικών λογίζεται ως χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας.

Στην πραγματική εκπαιδευτική υπηρεσία που παρέχεται από τους παραπάνω προσωρινούς αναπληρωτές αποδίδεται η μοριοδότηση που προβλέπεται στην υποπερ. αα) της περ. β) του άρθρου 57 του ν. 4589/2019, προσαυξημένη κατά το μισό, με ανώτατο όριο μοριοδότησης τις δεκαπέντε (15) μονάδες, ανά σχολικό έτος

Η Τριμελής Επιτροπή θα έχει τη εξής σύνθεση:

Πρόεδρος η Μαρία Δόκου, Γενική Διευθύντρια Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με Αναπληρώτρια την Σταυρούλα -Μόνικα Καραμαλάκου- Λάππα , Αναπληρώτρια Διευθύντρια τςη Διεύθυνσης Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Αειφορίας.

Μέλη

Η Σοφία Παπαδημητρίου Προϊσταμένη του τμήματος Δ' Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων , με αναπληρώτρια την Γεωργλια Μουτζουροπούλου , Διοικητική υπάλληλο της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης

Ο Ανδρέας Νιγιάννης , Διευθυντής Σπουδών , Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με αναπληρωτή τον Γιάννη Καπουτσή, Αναπληρωτή Διευθυντή Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

 Μέχρι 14 Αυγούστου οι αιτήσεις για απόσπαση εκπαιδευτικών 

Αναφορικά με την πρόσκληση υποβολής αιτήσεων για την απόσπαση (ενός έτους με δυνατότητα επέκτασης) εκπαιδευτικών για το Ψηφιακό Φροντιστήριο, το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού διευκρινίζει τα ακόλουθα:

Η απόσπαση δεν αφορά διοικητικά καθήκοντα, αλλά σύγχρονη και ασύγχρονη διδασκαλία στο δημόσιο Ψηφιακό Φροντιστήριο για μαθητές/τριες της Γ΄ Λυκείου, για όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.

Οι εκπαιδευτικοί θα ασκούν τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα ως εξής:

  • έως εννέα (9) διδακτικές ώρες (45΄η διδακτική ώρα) ανά εβδομάδα παρέχοντας σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας (τύπου webex) των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, το απόγευμα, σε κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους,
  • το υπόλοιπο διδακτικό ωράριο αφορά ασύγχρονη διδασκαλία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας (τύπου moodle) για:
           προγραμματισμό, οργάνωση της ύλης και ανάπτυξη μαθησιακών ενοτήτων,
           ομαδοποιημένες απαντήσεις σε γραπτές απορίες των μαθητών,
           τεστ επανάληψης και εμπέδωσης.

Αναφορικά με την προβλεπόμενη μοριοδότηση:

  • ο χρόνος της απόσπασης υπολογίζεται ως πραγματική διδακτική υπηρεσία.
  • ως μονάδες μετάθεσης υπολογίζονται οι μονάδες της πλησιέστερης σχολικής μονάδας, συν έξι (6) επιπλέον μονάδες ανά έτος.
  • περαιτέρω, κάθε έτος διδακτικής υπηρεσίας στο Ψηφιακό Φροντιστήριο δίνει δύο (2) επιπλέον μονάδες για τη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης σε θέσεις στελεχών εκπαίδευσης.

Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί μπορούν να υποβάλουν την αίτησή τους στη διεύθυνση https://secondment.eservices.iep.edu.gr/home έως τις 14 Αυγούστου 2024 και ώρα 15:00.

Δείτε εδώ  την "Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων απόσπασης εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2024-2025, με σκοπό την πρόσθετη μικτή εξ αποστάσεως υποστήριξη των μαθητών για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα"

Σχόλια (22)

Τεο
|

Στη τελευταία μου ταινία στο Χόλιγουντ μας διέθετε δωρεαν η παραγωγή ατομικό καμαρίνι - τροχόσπιτο και διατροφή . Εδω αυτό που ακούστηκε ότι δηλ θα έχουμε μόνο ένα κρεβάτι σε σοα η σε κοντινό στρατόπεδο και φαΐ σε καραβάνα αληθεύει?

Χ.Ψ.
|

Ατάλαντο υπουργείο αναζητά ταλέντα....

EimaiTalento
|

Τι "ταλέντα" και πράσσειν άλογα. Εδώ μας στέλνουν email και με ύφος παράκλησης μας ζητάνε να ζητήσουμε απόσπαση....για να σώσουμε λέει τα φτωχά παιδιά που δε μπορούν να πάνε φροντιστήριο. Ποια; η Δεξιά του Μητσοτάκη!!!
Θα δείτε ότι τα "ταλέντα" τελικά θα είναι τυχαίοι αναπληρωτές!! Οπως στελέχωσαν τα "ταλαντούχα" πρότυπα και πειραματικά που ξεφύτρωσαν σε κάθε μαχαλά!
ΕΛΕΟΣ

Ψαγμένος
|

Τα προσόντα που πρέπει να πληρούνται, και θα εξετάζονται και θα διαπιστώνονται από την Τριμελή Επιτροπή είναι τα εξής τέσσερα :

η εμπειρία,
η επιστημονική κατάρτιση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευσης,
οι επικοινωνιακές δεξιότητες ,και,
η προσωπικότητα

Το δεύτερο - από την εμπειρία μου σε STUDIO - είναι καινοτόμο και δεν έχω άποψη. Τα άλλα προφανώς και παίζουν μεγάλο ρόλο στην επιλογή.

ΣΤΟΥΔΙΟ
|

είναι η ονομασία για ξεκάρφωμα ...

Σου τόπα μιά
|

και δυό και τρεις και φτα κι οχτώ και δέεκα, άμα θα βρεις ταλέντα εσύ, εγώ θα γίνω πέετρα.

@Υπουργέ, έχεις ταλέντο;
|

Γιατί σας φαίνεται περίεργο ότι ο Πιερ κάνει αυτά που κάνει ;
Ξεχάσατε τα ψηφιακά υπεργαλαξιακά μεταέπη του στο προηγούμενο υπουργείο, όπου πήγε και στην Ιαπωνία για να κάνει διαλέξεις ψηφιακής τεχνολογίας στους φτωχούς Ιάπωνες, που οι καημένοι ξέρουν να βάζουν εναέρια τρένα να αλλάζουν γραμμές μεταξύ τους σε χρόνο dt χωρίς κανένα ατύχημα;
Α ! Όλα κι όλα !
Θα αφήσουμε αυτό που ξέρουμε καλά για να κάνουμε άλλα ;
Αλλάζει ωρέ η ομάδα που νικάει ;
Εδώ λοιπόν και GNTM και Talent Show και Dragon's Den(tist) και ότι άλλο τραβάει αυτή η ρημάδα η ψηφιακή τεχνολογία !
Υ.Γ. Αμάν πια με σας ! Τι άλλο θέλετε από τον Πιερρακάκη ;

Maria
|

Ελλάδα έχεις ταλέντο....

xa
|

Το "Ελλάδα έχεις ταλέντο" θα γίνει "Δασκαλάκο έχεις ταλέντο"

Στουντιο
|

Προσοχή βρε παιδιά τι λέξεις είναι αυτές;άκου στούντιο; Εμάς αλλά μας έρχονται στο μυαλό.Μπα σε καλό σας θα μας κολάσετε Αυγουστιατικα

Υπουργέ, έχεις ταλέντο;
|

Ο κόσμος της εκπαίδευσης (εκπαιδευτικοί, μαθητές) περιμένει να εφαρμόσεις την όση εμπειρία απέκτησες στο ψηφιακό κράτος για να εκλείψει η γραφειοκρατία στα σχολεία, στους διορισμούς και εν γένει στο διοικητικό έργο που συνοδεύει την λειτουργία των σχολείων.
Εσύ τι κάνεις; Έχεις αφήσει την γραφειοκρατία ανέγγιχτη στο χαρτοβασίλειο σου, και πας να ψηφιοποιήσεις την δια ζώσης διδασκαλία στην τάξη, επαναφέροντας την τηλεκπαίδευση στα σχολεία, που μόνον αρνητικά αποτελέσματα έχει να επιδείξει από τα χρόνια του εγκλεισμού λόγω Covid.
Κάκιστες επιρροές έχεις από το γραφειοκρατικό σου περιβάλλον, τους νοσταλγούς της σφραγίδας και του χαρτόσημου, και αγνοείς εντελώς ότι η καρδιά της εκπαίδευσης είναι το ανθρώπινο δυναμικό της στις τάξεις.
Αγνοείς ότι η μάθηση βασίζεται στην αλληλεπίδραση εκπαιδευτικού-μαθητή, και ότι η εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι τηλεοπτικός μονόλογος, ο οποίος το μόνο αποτέλεσμα που μπορεί να αποφέρει (όπως και στην τάξη) είναι να αποκοιμίζει του μαθητές!
Δείξε το έργο σου ενάντια στην γραφειοκρατία που παράγει την χαρτούρα και κοστίζει σε ανθρωποώρες και υλικά, και φρόντισε να υπάρχουν έγκαιρα στα σχολεία οι εκπαιδευτικοί που χρειάζονται για την δια ζώσης διδασκαλία.
Εν συντομία, κόψε αυτές τις ψηφιακές "μπούρδες" ενάντια στην δια ζώσης διδασκαλία!

Ελπίδα
|

Το ενδεχόμενο να νοικιάζουν με 6-7χιλ το μήνα ένα έτοιμο στούντιο από τον ΣΚΑΙ δεν θα ήταν πιο σωστή επιλογή στην εποχη μας?

μια χαρά
|

χρειάζεται και φωτογένεια, εμφάνιση, ελκυστική φωνή - η Πετρούλα πότε βγαίνει;

ΔΜ
|

Πραγματικά για γέλια εν έτη 2024 να δημιουργούνται κεντρικά στούντιο για ενισχυτική διδασκαλία όταν θα μπορούσε ο καθένας απομακρυσμένα να προσφέρει αυτό το έργο με κάποια κριτήρια αξιολόγησης. Η διαδικασία θα έπρεπε να υλοποιείται σε συνεργασία με τις σχολικές μονάδες που γνωρίζουν τις αδυναμίες και δυσκολίες των μαθητών τους (που είναι η πολυδιαφημισμένη αυτενέργεια και εξωστρέφεια των σχολικών μονάδων;) να προτείνουν οι διευθυντές εκπαιδευτικούς σε συνεργασία με σχολικούς συμβούλους και σε περίπτωση μη ενδιαφέροντος οι μαθητές να καλύπτονται από όμορες ή και απομακρυσμένες σχολικές μονάδες. Τα κενά , τις ελλείψεις και τις δυνατότητες των μαθητών τις γνωρίζουν κατά κανόνα όσοι τους έχουν μαθητές. Αυτό θα είχε αποτέλεσμα αν θέλαμε να πετύχουμε επιδόσεις. Τώρα αν μιλάμε για την βάση της βαθμολογίας οι προσδοκίες είναι πολύ μικρές....

μπαρμπα-Μήτσος
|

Δεν είναι σωστός ο τρόπος επιλογής για την Πρωτοβάθμια. Μόνο οι διευθυντές γνωρίζουν ποιοι δάσκαλοι δίνουν ρεσιτάλ στην τάξη. Έπρεπε να προτείνουν οι διευθυντές και όσοι αποδεχτούν να αξιολογηθούν απο μια επιτροπή διευθυντών σχολικών μονάδων και συμβούλων εκπαίδευσης.
Παρεμπιπτόντως, οι αδύναμοι μαθητές με γενικές μαθησιακές δυσκολίες δεν πρόκειται να ωφεληθούν επειδή αυτοί έχουν συχνά «κενά» σε βασικές έννοιες και δεξιότητες. Γι’ αυτούς χρειάζονται ιδιαίτερα μαθήματα σε μικρές ομάδες και πάντοτε σε συνεργασία με τον δάσκαλό τους.
Να βρει ο Υπουργός έναν ταλαντούχο να τον έχει στο διπλανό γραφείο.

Με την καλή έννοια πάντα....
|

"Η Τριμελής Επιτροπή θα έχει τη εξής σύνθεση:"....
Από τα τρία κύρια μέλη της επιτροπής, το ένα μόνο (ίσως) έχει σχέση με τη Ραδιοτηλεόραση.... πόσο μάλλον με ταλέντα....
Μήπως να βάζαμε καλύτερα Ψινάκη, Διαμαντοπούλου και Άδωνη για σίγουρα αποτελέσματα?....

18 χρόνια αναπληρωτής
|

Και άλλα 3 μόνιμος αναξιολόγητος. Που κάνω αίτηση;;

να γίνουν οντισιόν τότε ! αντί συνέντευξης απλής
|

και λήψεις με τουαλέτα και μαγιό σαν τα καλλιστεία, σκέτο ταλέντο δεν προχωρά στη σοουμπιζ , όλα εγώ;

κι αν δεν πάει καλά
|

γίνεται και στούντιο ηχογραφήσεων, αισθητικής. εχεμύθεια αβάδιστα

πλακέτα και πάμεεεεεεεεεεεεεεεεεε
|

γίνεται όλο και πιο kinky

Ellada exeis Talento
|

Εμπρός όλα τα ταλέντα για το στούντιο !
Απαράβατα κριτήρια θα είναι:
α) Η θελκτικότητα της εικόνας
β) Ο συνδυασμός ρούχων και χρωμάτων
γ) Ο χρωματισμός και η ένταση της φωνής που θα προσελκύει στο μάθημα τον φροντιστηριαζόμενο ή την φροντιστηριαζόμενη
δ) Η ικανότητα να μετατρέπει στο μάθημα σε acting procedure και να εκτοξεύει την μεταδοτικότητα και αφομοιωσιμότητα σε απροσμέτρητα ύψη.
Σας περιμένουμε !

Dim
|

Είμαι ταλέντο, αλλά μένω επαρχία. Πώς θα γίνει τώρα;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ