Απουσία θα μπαίνει στους μαθητές που καθυστερούν να προσέλθουν στην αίθουσα- Αποσύρθηκε η "δεκαπεντάλεπτη ανοχή"

50 οι αδικαιολόγητες και 64 οι δικαιολογημένες απουσίες

29/08/2024

Ενημερώθηκε: 29/08/2024, 18:25

Άκουσε το άρθρο

Αλλάζει  από το νέο σχολικό έτος 2024-25   το νομικό πλαίσιο των απουσιών που δύνανται να  κάνουν οι μαθητές, σύμφωνα με απόφαση την οποία αναμένεται να υπογράψει τις επόμενες ημέρες ο υπουργός Παιδείας Κ. Πιερρακάκης.

Επαρκής θα χαρακτηρίζεται η φοίτηση όταν οι απουσίες, κατά τη διάρκεια της διδακτικής χρονιάς, δεν ξεπερνούν τις 50 ή όταν δεν ξεπερνούν τις 114 από τις οποίες, οι άνω των 50 είναι δικαιολογημένες. 

Η καθυστερημένη προσέλευση στην αίθουσα  θα θεωρείται απουσία, ενώ αποσύρεται η αρχική εξαγγελία , σύμφωνα με τη  οποία    θα γίνονταν προσμέτρηση των καθυστερημένων προσελεύσεων των μαθητών στην αίθουσα στις απουσίες (15λεπτη καθυστέρηση: 1 απουσία, 3 καθυστερημένες προσελεύσεις μικρότερες των 15 λεπτών: 1 απουσία /από 2024-25)". 

Ο ρόλος των γονέων και των κηδεμόνων ενισχύεται, καθώς αυτοί έχουν τη συνολική ευθύνη για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων των μαθητών/τριών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Επανέρχεται η διάκριση δικαιολογημένων και αδικαιολόγητων απουσιών.

Οι απουσίες καταχωρίζονται στο Βιβλίο Φοίτησης (απουσιολόγιο), και αφού αθροιστούν κατά τετράμηνο και χαρακτηρισθούν δικαιολογημένες ή αδικαιολόγητες καταγράφονται συνολικά στα Ατομικά Δελτία των μαθητών/τριών, ώστε να γνωστοποιηθούν στους γονείς/κηδεμόνες τους. 

1) Η φοίτηση χαρακτηρίζεται επαρκής ή ανεπαρκής με βάση το γενικό σύνολο των απουσιών που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους. 

2) Επαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση μαθητών/τριών εφόσον: 

α) το σύνολο των απουσιών που σημειώθηκαν κατά το τρέχον διδακτικό έτος, ανεξάρτητα από τον λόγο στον οποίο οφείλονται, δεν υπερβαίνουν τις  50.

β) το σύνολο των απουσιών δεν υπερβαίνει τις εκατό δεκατέσσερις (114), από τις οποίες οι πάνω από τις  50  είναι δικαιολογημένες ή οφείλονται σε λόγους υγείας. 

3) Ανεπαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση μαθητή/τριας, που σημείωσε πάνω από  τις 50  αδικαιολόγητες απουσίες ή πάνω από τις εκατόν δεκατέσσερις  114  εκ των οποίων οι 64 είναι δικαιολογημένες. 

Οι μαθητές/τριες των οποίων η φοίτηση χαρακτηρίζεται ανεπαρκής είναι υποχρεωμένοι/ες να επαναλάβουν τη φοίτηση τους στην ίδια τάξη.

Μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Για μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες η φοίτηση θεωρείται επαρκής όταν το σύνολο των επιπλέον απουσιών δεν υπερβαίνει το τριάντα τοις εκατό (30%) των προβλεπομένων από το οικείο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα και οι επιπλέον από τις προβλεπόμενες κάθε φορά απουσίες οφείλονται αποδεδειγμένα στη συμμετοχή τους σε προγράμματα αποκατάστασης και θεραπείας που πιστοποιούνται από τον φορέα υλοποίησης (σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 6 του ν. 3699/2008(Α’ 199).

Παραμένουν, όπως ίσχυαν, οι προβλέψεις για τις απουσίες που εξαιρούνται κατά τον χαρακτηρισμό της φοίτησης και οι οποίες οφείλονται σε σοβαρά χρόνια προβλήματα υγείας ή και σε σοβαρά και επείγοντα περιστατικά και απαιτούν μεγάλο χρονικό διάστημα ανάρρωση. 

Αθλητές/τριες 

Επιπλέον, προστίθενται:

Η διευκόλυνση των μαθητών/τριών, οι οποίοι ως αθλητές/τριες συμμετέχουν σε πανελλήνιους αθλητικούς αγώνες ή διεθνείς αθλητικές διοργανώσεις που έχουν εγκριθεί από αθλητικές ομοσπονδίες αναγνωρισμένες από το  Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με τη δυνατότητα υπέρβασης του ορίου των εκατόν δεκατεσσάρων (114) απουσιών μέχρι και εβδομήντα (70) επιπλέον απουσίες.

Σε περίπτωση θανάτου συγγενούς 

Η δυνατότητα να μην προσμετρώνται απουσίες μαθητών/τριών έως τριών (3) εργάσιμων ημερών σε περίπτωση θανάτου συγγενούς τους έως και β΄ βαθμού (γονείς/αδέλφια).

Σοβαρές ψυχικές παθήσεις

Η δυνατότητα ένταξης των μαθητών/τριών που πάσχουν από σοβαρές ψυχικές παθήσεις στην κατηγορία των κατ΄ιδίαν διδαχθέντων μαθητών/τριών.

Ενημέρωση  και   ευθύνη των γονέων

Στη νέα Υ.Α. δίνεται μεγάλη σημασία στην ενημέρωση καθώς και στον ρόλο και την ευθύνη των γονέων.

Συγκεκριμένα προβλέπεται ότι για την τακτική παρακολούθηση της φοίτησης των μαθητών/τριών ευθύνονται εξ ολοκλήρου οι γονείς/κηδεμόνες τους. Όσον αφορά την ενημέρωση των γονέων, θεσπίζονται αυστηρές διαδικασίες επικοινωνίας ως εξής:

 25 απουσίες: Ο/Η υπεύθυνος/η καθηγητής/τρια κάθε τμήματος, αφού ενημερώσει τον/τη Διευθυντή/ντρια του σχολείου ότι ο/η μαθητής/τρια συμπλήρωσε ήδη είκοσι πέντε (25) απουσίες δικαιολογημένες ή αδικαιολόγητες, είναι υποχρεωμένος/η να ενημερώσει τους γονείς/κηδεμόνες του/της μαθητή/τριας άμεσα και να πληροφορηθεί τους λόγους απουσίας του/της με κάθε πρόσφορο μέσο, όπως με τηλεφώνημα, με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλεται από την ηλεκτρονική διεύθυνση του σχολείου προς την ηλεκτρονική διεύθυνση που έχουν δηλώσει οι γονείς/κηδεμόνες/ο-η ασκών-ούσα την επιμέλεια στο σχολείο, στη σχετική υπεύθυνη δήλωσή τους, ή με μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο των γονέων/κηδεμόνων/του-της ασκούντος/ούσας την επιμέλεια (SMS), ή με επιστολή. 

Απουσιάζει γα τρεις συνεχόμενες ημέρες: Εάν ο/η μαθητής/τρια έχει απουσιάσει τρεις συνεχόμενες ημέρες ο/η εκπαιδευτικός- υπεύθυνος/η του τμήματος επικοινωνεί άμεσα με τους γονείς/κηδεμόνες/τον-την ασκούντα-ασκούσα την επιμέλεια του/της μαθητή/τριας (με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, SMS ή με επιστολή), πληροφορείται τον λόγο των απουσιών και ενημερώνει τον/τη Διευθυντή/ντρια του σχολείου. 

Μετά την πρώτη ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων, σύμφωνα με τα παραπάνω, ο/η εκπαιδευτικός τους ενημερώνει τις πρώτες πέντε (5) εργάσιμες ημέρες κάθε μήνα, εφόσον υπάρχει μεταβολή στον συνολικό αριθμό απουσιών. Οι γονείς/κηδεμόνες/ο-η ασκών/ούσα την επιμέλεια ενημερώνεται και για κάθε άλλο θέμα που αφορά τη σχολική κατάσταση του/της μαθητή/τριας. 

Όταν η επικοινωνία με τους γονείς δεν είναι εφικτή ή εάν οι ως άνω αρνηθούν την επικοινωνία: Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι, σε περίπτωση που η επικοινωνία με τους γονείς δεν είναι εφικτή ή εάν οι ως άνω αρνηθούν την επικοινωνία, το σχολείο έχει προβλεφθεί να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, ακόμα και να αναζητήσει εξωτερική βοήθεια, αν αυτό κριθεί απαραίτητο. 

Ενημέρωση αστυνομικών ή άλλων αρχών: Ενδεικτικά, μπορεί  να προσφύγει σε υποστηρικτικές εκπαιδευτικές δομές ή κοινωνικές υπηρεσίες καθώς και να εξετάσει την αναγκαιότητα ενημέρωσης αστυνομικών ή άλλων αρχών για την εφαρμογή της παρ. 3 του άρθρου 2 του ν. 1566/1985 (Α’ 136), όπως ισχύει. 

Αυτό ενδεικνύει τη μέριμνα που υπάρχει για την ευημερία των μαθητών και την έγκαιρη αντιμετώπιση τυχόν θεμάτων που μπορεί να προκύψουν.

Βεβαίωση για λόγους υγείας: Ο γονέας/κηδεμόνας/ο-η ασκών-ούσα την επιμέλεια κάθε μαθητή/τριας που απουσίασε για λόγους υγείας από το Σχολείο περισσότερο από δύο μέρες, είναι υποχρεωμένος/η να προσκομίσει ή να αποστείλει ηλεκτρονικά το αργότερο μέχρι και τη δεκάτη (10) εργάσιμη μέρα από την επιστροφή του/της μαθητή/τριας στο Σχολείο, βεβαίωση δημόσιου νοσηλευτικού ιδρύματος ή οποιουδήποτε ιδιώτη γιατρού, που να πιστοποιεί το είδος και τη διάρκεια της ασθένειας. Η βεβαίωση αυτή μπορεί να χρησιμεύσει ως δικαιολογητικό για τις αντίστοιχες απουσίες. Μετά την ανωτέρω προθεσμία κανένα δικαιολογητικό υποβαλλόμενο εκπρόθεσμα δεν γίνεται δεκτό σε καμία περίπτωση. Κάθε βεβαίωση υποβάλλεται μαζί με αίτηση και καταχωρίζεται στο πρωτόκολλο απαραιτήτως.

Υπεύθυνη δήλωση του γονέα/κηδεμόνα: Για τη δικαιολόγηση απουσιών δύο ημερών λόγω ασθένειας ή άλλων σοβαρών οικογενειακών λόγων αρκεί υπεύθυνη δήλωση του γονέα/κηδεμόνα/ του-της ασκούντος-ούσας την επιμέλεια του/της μαθητή/τριας,  και προσκομίζεται από τον ίδιο ή αποστέλλεται ηλεκτρονικά αποκλειστικά σε αποκλειστική προθεσμία  δέκα  (10) εργάσιμων ημερών μετά τη επάνοδο του/της μαθητή/τριας στο Σχολείο. Με τον τρόπο αυτό τα ως άνω πρόσωπα μπορούν να δικαιολογήσουν τις απουσίες το πολύ 5 (πέντε) ημερών αθροιστικά για όλο το διδακτικό έτος.

Απουσίες μεμονωμένες ή συνεχείς: Σε καμιά περίπτωση δε θεωρούνται δικαιολογημένες απουσίες μαθητών/τριών όταν πραγματοποιούνται χωρίς την άδεια του/της Διευθυντή/ντριας ή του Σχολείου σε ώρες του ημερήσιου προγράμματος λειτουργίας του Σχολείου, μεμονωμένες ή συνεχείς. Δεν προβλέπεται η ανάθεση εργασίας σε μαθητή/τρια από τον/την Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας χωρίς την καταχώριση αδικαιολόγητης απουσίας. 

Επαναλαμβανόμενες απουσίες μεμονωμένες ή συνεχείς:  Όταν πραγματοποιούνται επαναλαμβανόμενες απουσίες σε ώρες του ημερήσιου προγράμματος (συμπεριλαμβανομένης της πρώτης ή τελευταίας ώρας), μεμονωμένες ή συνεχείς, χωρίς την άδεια του/της Διευθυντή/ντριας του σχολείου, αναζητούνται οι λόγοι και πραγματοποιούνται ενέργειες παιδαγωγικού χαρακτήρα ανάλογα την περίπτωση. 

Σχόλια (31)

Εύγε!
|

Μπράβο στον άξιο Υπουργό μας που τολμάει και καινοτομεί. Η Ελλάδα μας αυτό αξίζει και το έχει (41%)!

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΕ 82
|

Τι νόημα έχουν όλα τα νέα μέτρα για τις απουσίες όταν μέχρι πρόπερσι ερχόταν μια μέρα πριν τη έκδοση των αποτελεσμάτων τον Μάϊο , Υπουργική Απόφαση να μην καταχωρηθούν απουσίες για λόγους ανωτέρας βίας ( δεν έδωσαν ποτέ διευκρινήσεις τι σημαίνει ανωτέρα βία - το μπαλάκι στο σύλλογο διδασκόντων , περάστε κατά βούληση ) , επιβραβεύοντας έτσι τους κοπανατζήδες . Είναι σίγουρο ότι θα το ξαναθυμηθούν όταν πλησιάζουν πάλι εκλογές .

Δυστυχώς ΔΕΝ
|

Τα μέτρα αυτά είναι εκτός παργματικότητας και άρα μη εφαρμόσιμα.
Θα καταργηθούν στην πράξη.

Meredoula
|

Αντί να βλέπουμε τα λάθη των ενηλίκων αποφασίζουμε να δημιουργήσουμε ένα σύστημα σωφρονιστικό και τιμωρητικό για τα παιδιά.... 114 ώρες στη Δευτεροβαθμια είναι 16 μέρες απουσιας!!!!!!! Πόσο τραγικό είναι για να αφήσεις ένα παιδί στην ίδια τάξη????!!!!!

πΕ19
|

114 και τέρμα ? γιατί να μην ισχύσει ΑΚΡΙΒΩΣ το παλιό καλό καθεστώς (ήταν και καλή άσκηση στην πληροφορική).
όπως ισχύει το πάνω συν.
Αν ο μαθητής έχει από 114 - 164 απουσίες παραπέμπεται σε ολική επανεξέταση το Σεπτέμβρη. Αν έχει πάνω από 164 επαναλαμβάνει τη τάξη.
Αν ο μέσος όρος του μαθητή είναι πάνω από 15 (ας το κάνουμε 16) τότε τα όρια αυτά αυξάνονται κατά 50 απουσίες.
Οι ρυθμίσεις αυτές δίνουν κάποια τελευταία ευκαιρία στους μαθητές που δεν είναι συνεπείς. Ακόμα δίνουν και το κίνητρο να ανεβάσουν τις επιδώσεις τους.
Η εφαρμογή του νόμου όπως έχει θα δημιουργήσει αρκετά προβλήματα.
Α... covid + γρίπη να μην μετράνε ή αν υπάρχει τέτοια ρύθμιση να είναι αθροιστικά 5 μέρες.

Uknownv12
|

Ρε φτιάξτε το εκπαιδευτικό σύστημα και αφήστε τα άλλα είμαστε η μόνοι χώρα που έχει το ίδιο εκπαιδευτικό σύστημα εδώ και χρόνια και χειροτερεύει

Υπογραφή
Να μην σας νοιάζει

Uknown
|

Γαμω το ΚΕΦΆΛΙ τους αντί να φτιάχνουν το συστημα εκπαίδευσης το κάνουν ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ

ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΧΡΉΣΙΜΟ

Διευθυντής
|

Αυτή την Υ.Α. θα τη δούμε κάποτε; Όλο διαρροές είμαστε.

Νότης
|

Και στα εσπερινά θα εφαρμοστούν αυτά ;

Malu
|

Κάθε φορά τα ίδια. Θα αναλάβει επιτέλους κάποιος υπουργός να κάνει μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία επί της ουσίας; Αλλαγές σε προβληματικά βιβλία, στον τρόπο εξέτασης και διδασκαλίας των μαθημάτων ακόμα και στην κατάργηση κάποιων μαθημάτων ως υποχρεωτικών και εξεταζομένων. Ειδικά στο Λύκειο τα παιδιά πρέπει να προετοιμάζονται σε ένα τρόπο μάθησης που θα τους βοηθήσει να τα βγάλουν πέρα στο Πανεπιστήμιο και όχι να τους ρίχνουν ξαφνικά να κολυμπούν στα βαθιά με αποτέλεσμα πολλοί να τα παρατάνε. Επαγγελματικός προσανατολισμός πότε θα εφαρμοστεί επί της ουσίας σε αυτή τη χώρα; Και κάτι τελευταίο, αφού υπάρχει η ασύγχρονη εκπαίδευση, γιατί να πάρει απουσία ένας μαθητής; Δεν μπορεί να παρακολουθήσει τα μαθήματα της ημέρας από την πλατφόρμα; Έτσι, για να πούμε και το ανέκδοτο της ημέρας.

NN
|

@Ανδρεας, 31 Αυγ 2024 09:52
ΥΑ 79942/ΓΔ4/2019
Άρθρο 3, Υπηρεσιακά Βιβλία
ι) Βιβλίο Φοίτησης (απουσιολόγιο).
Άρθρο 4. Υπηρεσιακά Έντυπα
α) Ατομικά Δελτία μαθητών/τριών.
Άρθρο 5.
2.Από τα Υπηρεσιακά Βιβλία: ....... Το Βιβλίο Φοίτησης (απουσιολόγιο) και το Ευρετήριο τηρούνται στο πληροφοριακό σύστημα My School από το σχολικό έτος 2017-2018.
3.Από τα Υπηρεσιακά Έντυπα, τα Ατομικά Δελτία Μαθητών/τριών, ..... τηρούνται σε ηλεκτρονική μορφή στο πληροφοριακό σύστημα MySchool. Εγκύκλιος καθορίζει τις λεπτομέρειες της ηλεκτρονικής τήρησης. Τα Ατομικά Δελτία Μαθητών/τριών, ....... τηρούνται στο πληροφοριακό σύστημα MySchool από το σχολικό έτος 2017-2018.

Ανδρεας
|

Αυτό με το βιβλίο φοίτησης με ξεπερνάει. Ας του πει κάποιος ότι έχει καταργηθεί το βιβλίο φοίτησης και ή καρτέλα μαθητή . Εκτός εάν καταργήθηκε το my school?? Ή αυτός που το έγραψε ήταν άσχετος ή έκανε copy paste χωρίς καν να το διαβάσει

Maria
|

Η στρατηγική που εφαρμόζεται του "ρίχνω άδεια για να πιάσω γεμάτα και μετά νομοθετώ" είχε εφαρμοστεί και πριν καμμιά δεκαριά χρόνια επί υπουργίας Αρβανιτόπουλου, όπου έριχνε μια είδηση και ανάλογα τις αντιδράσεις νομοθετούσε (ή δεν νομοθετούσε)....

Πω.. Πω...
|

Αυτκ είναι νομοθετικό έργο κύριοι! Μπράβο!

TK9
|

Ο μαθητής απουσιάζει από την τάξη ,με άδεια διευθυντή για να ασχοληθεί με τον λαχανόκηπο του σχολείου,να κουβαλήσει βιβλία και θρανία,να κάνει προπόνηση για τους σχολικούς αγώνες,να συμμετάσχει σε δράσεις π.χ διαμεσολάβηση,πρόβες για θεατρικά....και πολλά άλλα.Αυτές τι απουσίες λογαριάζονται ;

Ρίτα
|

Κγυ, συμφωνώ μαζί σου, αυτός που το πρότεινε ή δεν έχει μπει ποτέ σε τάξη ή μπήκε πριν πολλά πολλά χρόνια και ξέχασε τι θα πει μάθημα...

Κγυ
|

Αυτός που σας πρότεινε τα 15λεπτα υπουργέ μάλλον είναι επικίνδυνος Έπεσε πολύ πλάκα με αυτό το θέμα Επειδή σας συμπαθώ ελπίζω άλλη φορά να ρωτάτε πιο ειδικούς και ανθρώπους της πράξης

Ατ λαστ, που λέμε και στο χωριό....
|

@ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ 30 Αυγ 2024 10:42
Αμ την ΟΛΜΕ και το Φίλη που ήταν υπουργός 10 χρόνια πριν.... πού τους βάζετε?
Και γιατί η τέως άριστη κα. Υπουργός ΔΕΝ μας έλεγε ότι "Το σχολείο έχει διαλυθεί εντελώς".... αλλά αντίθετα έπαιζε 4 χρόνια μηλάκια κι έβγαζε selfies, λες και το σχολείο ήταν γαλάζιος παράδεισος επί των ημερών της?

11
|

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΠΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ?

33
|

ΚΑΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΚΛΑΨΟΥΝ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!!!!!
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΡΓΗΣΟΥΝ 50 ΦΟΡΕΣ....... ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ.

Φιλόλογος πρώην
|

@ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
Στο μόνο που συμφωνώ μαζί σας είναι το επιφώνημα: Επιτέλους! Όχι με την έννοια της ανακούφισης ή της ικανοποίησης που του δίνετε εσείς, αλλά με την έννοια της αγανάκτησης και της οργής.
Αδυνατώ να κατανοήσω βέβαια την αποστροφή σας για ό,τι προοδευτικό που για σας φαντάζει ως "ψευδοπροοδευτικό", προφανώς γιατί συντάσσεστε με τον ...γνήσιο κυβερνητικό προοδευτισμό λησμονώντας ωστόσο ότι αυτό ζούμε εδώ και 5,5 ήδη χρόνια στην ελληνική κοινωνία και στην εκπαίδευση, άρα ό,τι τυχόν στρεβλώσεις μπορεί κανείς να επισημάνει, δεν μπορεί να τις αποδίδει πλέον σε κανένα άλλο, πλην των κυβερνώντων!
Εν προκειμένω λοιπόν δεν μπορώ να συμμεριστώ την ικανοποίησή σας με τα συγκεκριμένα μέτρα, τα οποία δεν συνιστούν καν μέτρα, αλλά αυτοαναιρούμενες αποφάσεις φτηνού εντυπωσιασμού χωρίς ρεαλιστικό υπόβαθρο. Δε βλέπω επομένως καμία "καλή αρχή", αφού δεν υπάρχει τίποτε καινούργιο, παρά μια άτακτη επιστροφή στο ένδοξο παρελθόν!

Ψηφιακό σχολειο
|

Ο υπουργός ανακοίνωσε τα μέτρα .Είναι σίγουρος ότι θα εφαρμοστούν ?

4ΟΑΡΗΣ
|

Με 50 καθυστερήσεις ο μαθητής απορρίπτεται. Έχουν να κλάψουν μανούλες.
Σε χώρες της ΕΕ δεν προσμετρώνται οι απουσίες. Κάποιος σοβαρός που θα ασχοληθεί σοβαρά με την αναβάθμιση της εκπαίδευσης υπάρχει;

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
|

Είναι στη σωστή κατεύθυνση τα μέτρα. Το σχολείο έχει διαλυθεί εντελώς με όλα τα ανόητα ψευτοπροοδευτικά των προηγούμενων χρόνων, που έφεραν μόνο πλήρη απουσία ορίων και ατιμωρησία, ακραία παραβατικότητα και προκλητική ανοχή σε αυτή, χάος. Δεν μπορούν να λειτουργούν τα σχολεία έτσι. Σωστά είναι τα μέτρα, αλλά δεν αρκούν εδώ που έχει φτάσει η κατάσταση. Χρειάζεται περαιτέρω αυστηροποίηση, απλοποίηση και κυρίως διαρκής έλεγχος για την πιστή εφαρμογή τους από όλους. Είναι όμως μια καλή αρχή.

Διευθυντής
|

Δηλαδή μέχρι τώρα όσοι αργούσαν δεν έπαιρναν απουσία;

Poyet
|

Αυτά θα έχουμε όταν αυτοί που αποφασίζουν για τη δημόσια παιδεία δεν έχουν ιδέα πώς λειτουργούν τα σχολεία. Επιστροφή στο παρελθόν από ένα υποτίθεται πρωτοποριακό υπουργό παιδείας. Και εις ανώτερα...

Όλα τέλεια
|

Πάνω κάτω αυτά ίσχυαν και τα προηγούμενα χρόνια, δεν άλλαξε τίποτα το σημαντικό εκτός από το ότι πρέπει οι γονείς να πληρώνουν γιατρό για να δικαιολογούν τις 64 παραπάνω απουσίες.

Αλλά στην οικονομία πάμε καλά οπότε σε όλους τους γονείς περισσεύουν λεφτά για χαρτιά από γιατρούς...

σπύρος
|

Μήπως όλα αυτά ίσχυαν μέχρι το 2015 και η ΝΔ μας ξαναφέρνει εκεί, επειδή ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα παλαβά σχέδια απέτυχαν παταγωδώς.
Η χώρα μας ξαναφέρνει στην επιφάνεια τις απαράδεκτες ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ απουσίες!
Το επιτελικό Κράτος των Αρίστων σε βήματα προς τα πίσω ΟΛΟΤΑΧΩΣ!
Καμία νέα ιδέα, μόνο πανάκριβοι πίνακες, κανένα σχέδιο να αγαπήσει ο μαθητης το σχολείο, να ¨ερωτευτεί¨τη γνώση.
_ ΥΓ: Το κείμενο μας δηλώνει με έμφαση ότι "Στη νέα Υ.Α. δίνεται μεγάλη σημασία στην ενημέρωση καθώς και στον ρόλο και την ευθύνη των γονέων" και πραγματικά είναι για γέλια, όταν ΟΛΑ αυτά είναι γραμμένα στον 1566 του 1985!

Θύμιος
|

Πραγματικά, περιπτώσεις. υποπεριπτώσεις, εξαιρέσεις... Ας υπήρχε ένα νούμερο, αλλά να ίσχυε, εντάξει;

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

Αυτό με το «δεκαπεντάλεπτο» ήταν εντελώς απαράδεκτο. «Προδερμ» σ’ αυτές τις ηλικίες; Ούτε στο δημοτικό δεν πρέπει. Εμείς εδώ αραιά και πού το επιτρέπαμε και μόνο για τα παιδιά που έρχονταν μόνα τους από μακρινές γειτονιές ή από το διπλανό χωριό.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ