Απουσίες: Κανείς υπουργός δεν τόλμησε να "πατάξει" το φαινόμενο οι καθηγητές Γ' Λυκείου να κάνουν μάθημα σε μισοάδειες τάξεις μετά τον Φεβρουάριο

Ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης θα μπορούσε να ορίσει καταμερισμό των απουσιών στα δύο τετράμηνα, δηλαδή μισές και μισές. Να μην μπορεί να τις "πάρει" όλες ο μαθητής στο τέλος της χρονιάς.

05/09/2024

Άκουσε το άρθρο

Κανείς υπουργός Παιδείας μέχρι σήμερα δεν τόλμησε να βάλει "φρένο" στους μαθητές της Γ' Λυκείου, πολλοί εκ των οποίων  κάνουν χρήση των απουσιών που δικαιούνται μετά τον Φεβρουάριο, προκειμένου να χρησιμοποιούν αυτό το χρόνο είτε για  διάβασμα στο σπίτι , είτε  για το Φροντιστήριο, για την προετοιμασία τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Στην απόφαση για το νέο πλαίσιο απουσιών που αναμένεται να υπογράψει, εντός των ημερών, ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης θα μπορούσε να ορίσει καταμερισμό των απουσιών στα δύο τετράμηνα, δηλαδή μισές και μισές. Να μην μπορεί   να τις "πάρει" όλες ο μαθητής στο τέλος της χρονιάς.

Η μόνη υπουργός Παιδείας που είχε εξαγγείλει επισήμως ότι θα βάλει τέλος σ αυτό το φαινόμενο ήταν η Άννα Διαμαντοπούλου, αλλά για λόγους που η ίδια γνωρίζει έκανε πίσω .

Η κ. Διαμαντοπούλου είχε κάνει λόγο     για "βεβαιώσεις" από γιατρούς που συχνά χρησιμοποιούνται από τους ίδιους τους γονείς, προκειμένου να "δικαιολογηθούν" οι απουσίες των παιδιών τους στα σχολεία.

Μάλιστα, είχε χαρακτηρίσει  "ντροπή" το "καθεστώς" των ψεύτικων βεβαιώσεων, που προσκομίζει το παιδί στο σχολείο του, εν γνώσει των γονέων, για να δικαιολογήσει την απουσία του και να μην έχει επιπτώσεις.

 "Δηλαδή, ένα παιδί 18 χρόνων, αλλά και μικρότερης ηλικίας, μαθαίνει ότι μπορεί να έχει πλαστές βεβαιώσεις και μάλιστα από το δημόσιο Σύστημα Υγείας. Το «φαινόμενο», δυστυχώς, διατρέχει όλες τις βαθμίδες και τους πρωταγωνιστές της Εκπαίδευσης, από μαθητές, φοιτητές, σπουδαστές έως και εκπαιδευτικούς, οι οποίοι εξασφαλίζουν, ή δέχονται, αυτές τις βεβαιώσεις.", είχε σημειώσει με δηλώσεις της η  Άννα Διαμαντοπούλου.

Το ΙΕΠ

Το 2017 μέσα στη Βουλή , ενώπιον των Βουλευτών της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής ο τότε πρόεδρος του ΙΕΠ Σωτήρης Γκλαβάς είχε πεί τα εξής γι αυτό το φαινόμενο:

Ξέρετε τι συμβαίνει το Φεβρουάριο, Μάρτιο και Απρίλιο; Αδειάζουν τα σχολεία, γιατί παίρνουν δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες απουσίες και λείπουν συνεχώς από το σχολείο, τουλάχιστον, για δύο μήνες.

Ετσι απλά τα είπε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής ο πρώην πρόεδρος του ΙΕΠ Σωτήρης Γκλαβάς, κάτι που κάθε χρόνο  επισημαίνει με ρεπορτάζ το esos, αλλά κανένας υπουργός Παιδείας δεν θέλησε να δώσει ένα τέλος σ αυτή την απαράδεκτη κατάσταση.

“Ακυρώνουμε, δηλαδή, το δημόσιο σχολείο και το ιδιωτικό εμμέσως, διότι εμείς δίνουμε τη δυνατότητα αυτή,  κάτι που αν ψάξετε στο κόσμο δεν θα το βρείτε αυτό” πρόσθεσε ο κ. Γκλαβάς.

“Δεν μπορεί  να δικαιολογεί ο γονιός τις απουσίες του παιδιού και που  μαζεύονται   το Φεβρουάριο - Μάρτιο - Απρίλιο και να διαλύεται το σχολείο” τόνισε ο πρώην πρόεδρος του ΙΕΠ και σημείωσε:

-Αυτά δεν μπορούμε να τα θεραπεύσουμε;

-Φυσικά και μπορούμε.

-Τώρα η αδιαφορία πως αντιμετωπίζεται και γιατί υπάρχει αυτή η αδιαφορία;

Σχόλια (40)

@ άλλος με τις καμπάνες
|

ή είναι από τα πειθαρχικά του τηλεοπτικού σχολιαστή ή από τον εσπερινό με τη φανουρόπιτα της wannabe ένστολης θειας τούλας , μην μπερδευτείς

давай давай
|

@Спасибо
Από μια σταγόνα ξεχειλίζει πάντα το ποτήρι καλέ μου φίλε. Σε καμία επανάσταση δεν άκουσε κανείς τίποτα ΠΡΙΝ. Μετά ακούγονται οι καμπάνες.... κι έχει δεν έχει χρόνο, να πάρει το ελικόπτερο....

Спасибо
|

μόνο ακούμε προσώρας (και από το 41 στο 22 δεν το λες και φοβερή κατρακύλα σε σχέση με τα υπόλοιπα ) . κατά τη λοιπή περιγραφή εύστοχος , αλλά και ο οκτώβριος ήσυχα θα περάσει, ούτε τα φυλλα που πέφτουν δεν θα ακούγονται

давай давай
|

Προς @Χρηστος 6 Σεπ 2024 22:07
Είναι τσεκαρισμένο? Γιατί και Τσάρους που τρώνε χαβιάρι με χρυσά κουτάλια έχουμε.... και μισθούς Σοβιετίας έχουμε.... και κουπόνια για τα τρόφιμα μέχρι και για τη λαμπάδα του νονού/της νονάς έχουμε. Βότκα ευτυχώς δεν έχουμε, γιατί αλλιώς θα ήμασταν όλη μέρα ντίρλα....
Τώρα θα δώσουν voucher 300€ ΜΕΧΡΙ και στους μαθητές της Α' γυμνασίου.... για να κάνουν αθλητισμό λένε. Άντε σύντομα και στα νήπια, για να πίνουν το γάλα τους.
Μην είστε λοιπόν τόσο σίγουρος/η, ότι δεν θα έχουμε και καμιά Οκτωβριανή επανάσταση έτσι που πάει το πράγμα.

@Χρηστος
|

Η σοβιετικη ενωση κατερευσε Χρηστο. Το γνωριζετε ετσι;

ΧΡΗΣΤΟΣ
|

Ο κος Πιερρακάκης ΔΕΝ αντιλαμβάνεται οτι... 1) Δεν θα είναι για πολύ υπουργός παιδείας. 2) Οι μαθητές θα απαντήσουν πολύ γρήγορα με καταλήψεις και κινητοποιήσεις, στις οποίες θα γίνει για πρώτη φορά σοβαρή καταστολή, με άσχημα αποτελέσματα για την κυβέρνηση.

Δθμια
|

Να φυγουν τα λατινικα.
Να μπει επιπλεον ωρα σε μεταφρασμ αρχαια κειμενα Α κ Β λυκ!

Δυο σχολες τα χρειαζονται κ εκει παλι απο την αρχη τα κανουν.
50χρονια το ιδιο βιβλιο!

Να μπει η πολιτικη παιδεια,κοινωνιολογια να εχουμε υπευθυνη κ ενημερωμενη νεολαια!

Elberdousi
|

Ποιος υπουργός θα ζητήσει συγγνώμη από τους 17χρονους για τα θέματα φυσικής των φετινών πανελλαδικών; Ακύρωσαν τη δουλειά καθηγητών, παιδιών, φροντηστών, γονιών...

Χ
|

Υπάρχει η δυνατότητα 114 απουσιών (αδικαιολόγητες μέχρι τώρα, αδικ.+δικαιολ. στο εξής). Φυσικά ο αριθμός αυτός για τους περισσότερους είναι αυξημένος (νόμιμα ή μη). Άλλωστε το ίδιο το Υπουργείο με ασαφή εγκύκλιο στο τέλος της χρονιάς (με εξαίρεση φέτος), χαρίζει στην ουσία ΟΛΕΣ τις παραπανίσιες απουσίες των μαθητών. Στην πραγματικότητα, το ίδιο το Υπουργείο απαξιώνει το δημόσιο Λύκειο. Οι μαθητές που απουσιάζουν τις τελευταίες μέρες από το σχολείο για να κερδίσουν χρόνο για μελέτη (λογικό αφού το Υπουργείο εκ προθέσεως τους δίνει αυτή τη δυνατότητα) προφανώς συνεχίζουν ανελλιπώς τα φροντιστηριακά μαθήματα. Γιατί; Ένας γενικός λόγος είναι γιατί πολύ απλά πληρώνουν αυτά τα μαθήματα. Τι θα γινόταν αν το Υπουργείο έλεγε ότι οι μαθητές δικαιούνται συνολικά 60 απουσίες όλο το χρόνο; Γιατί ο μαθητής της Γ΄ Λυκείου να χάνει χρόνο σε μαθήματα που δεν του χρειάζονται για τις Πανελλαδικές (Ξένη γλώσσα, Θρησκευτικά, Γυμναστική) όταν το Ιδιωτικό σχολείο έχει άπειρη ευελιξία κατάργησης αυτής της υποχρεωτικότητας; Πως θα προλάβει ο μαθητής να αφομοιώσει τέτοια δύσκολη ύλη σε μικρό χρονικό διάστημα (ενός σχολικού έτους) αν δεν βρει πρόσθετο χρόνο (και πρόσθετη εξωτερική βοήθεια γιατί οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο οριακά προλαβαίνουν να βγάλουν μία φορά την ύλη;); Τελικά, οι μαθητές δεν βρίσκονται στις σχολικές αίθουσες τις τελευταίες μέρες γιατί μπορούν (πρωτίστως) και αναγκάζονται (έντεχνα).

γιάννης
|

φοβούνται τις καταλήψεις των μαθητών, δεν θέλουν να συγκρουστούν

Τεο
|

Αν αναρωτιέται γι αυτό το θέμα ο πρώην πρόεδρος του Ιεπ που είναι υπεύθυνο για ύλη και προγράμματα τότε δεν χρειάζεται να αναρωτιέται ο απλός πολίτης για το ποιος φταίει για τα στραβά της εκπαίδευσης.

@ logo
|

Είναι άκυρο το σχόλιό σου, καθώς οι απουσίες περνάνε σε πλατφόρμα του Υπουργείου, οπότε δεν υπάρχει το περιθώριο που υπονοείς.

logo
|

Ας εφαρμοστεί ο νόμος και στα ιδιωτικά σχολεία και δεν υπάρχει κανένα θέμα. Ποιος όμως θα κάνει έλεγχο στα ιδιωτικά;

ΚΑΘΑΡΗ ΛΟΓΙΚΗ
|

1) Ο διαχωρισμός των απουσιών σε δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες απλά φορτώνει καθηγητές και γονείς με έξτρα κόπο (ως γονιός με μαθητή Λυκείου με λοίμωξη αναπνευστικού πρέπει μετά τις 2 ημέρες να τον στείλω σχολείο και ας κολλήσει τους υπόλοιπους ή να τρέχω και να πληρώσω παθολόγο για να βεβαιώσει ότι είναι άρρωστος! γιατί;;; )
2) Το ότι οι μαθητές της 3ης Λυκείου στο τέλος της χρονιάς προτιμούν να κάτσουν σπίτι να διαβάσουν από το να πάνε σχολείο γιατί είναι κακό; Όσοι έχουμε δώσει πανελλαδικές το καταλαβαίνουμε απόλυτα. Όσοι έχουμε παιδιά που έχουν περάσει τη διαδικασία επίσης. Το ίδιο πιστεύω και η πλειοψηφία των καθηγητών. Αν τώρα το υπουργείο ενοχλείται και το θεωρεί απαξίωση του σχολείου θα πρέπει να ασχοληθεί με την πηγή του προβλήματος και όχι με την καταστολή!

Απόστολος
|

Μια λύση και μοναδική.Κλείδωμα του myscool . Τώρα που θα εφαρμοστεί και ο νέος τρόπος υπολογισμού των απουσιών.Οταν πρωτοεφαρμόστηκε το myscool όλοι οι μαθητές ήταν στο σχολείο παρόντες και απουσίαζαν ελάχιστες ημέρες. Όμως πολύ σωστά αναφέρεται κάνεις υπουργός δεν τολμά να αγγίξει το μεγάλο αυτό θέμα!

Η κλίμακα...
|

Ας μας πουν ο πρόεδρος του ΙΕΠ και ο Υπουργός πώς έφτασαν εκεί που έφτασαν (αλήθεια όμως...) και μετά ας κρίνουν ...

ΠΟΛΙΤΕΣ
|

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ.
ΟΤΑΝ ΕΤΟΙΜΑΖΕΣΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ , ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ, ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
ΝΑ ΠΑΣ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΟ ΚΟΝΤΡΑ ΜΑΘΗΜΑ;
ΔΟΥΛΕΥΟΜΑΣΤΕ; ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΤΕ;
ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 13 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ;
ΣΕ ΠΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΕΧΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ........ΚΑΙ ΣΠΑΤΑΛΑΣ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.....!!!
ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ......!!!
ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.....ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΟΠΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΙ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΗΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΕΣ ΤΕΛΗ ΑΠΡΙΛΙΟΥ.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΤΡΙΤΗ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ......ΜΟΝΟ..... ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ......ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.....ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ......ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΙΣ 9 ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ 8.......!
ΑΥΤΑ .....ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ....!!!

Κ
|

Εντωμεταξύ συνεχίζει η γελοιότητα του κόντρα μαθήματος. Είναι δυνατόν να διαβάσουν και να γράψουν στις εξωσχολικές 10 μέρες πριν την έναρξη των πανελλαδικών Ιστορία; Εννοείται ότι οι καθηγητές βοήθησαν τα παιδιά δίνοντας τις λύσεις αφού είναι παράλογο να διαβάζει κάποιος ιστορία τελευταίες μέρες. Λες και δε κάνουμε από την τετάρτη δημοτικού. Στη Γ Λυκείου θα μας έλειπε η γνώση.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
|

Στην ελληνική γλώσσα υπάρχει ελληνικό ερωτηματικό.

Απλή λύση
|

αφού όλοι ξέρουν τί γίνεται αλλά δεν μιλούν,,κάντε κάτι ουσιαστικό πυο λύνει το πρόβλημα

Καθιερώστε 11χρόνη υποχρεωτική εκπαίδευση μέχρι τη Β Λυκείου με απολυτήριο σε αυτή την τάξη και θα κερδίσουν όλοι, αφού:

-οι μαθητές που ενδιαφέρονται θα προετοιμαστούν με οργανωμένα φροντιστήρια και θα έχουν πολύ χρόνο ή ακι με το ψηφιακό φροντιστηρίου του Υπουργείου παιδείας
-οι μαθητές που δεν δίνουν πανελλήνιες θα πάνε στρατιώτες ή να φοιτήσουν αλλού ή να μάθουν μια τέχνη
- θα προκύψει πλεόνασμα οργανικών κενών από το μόνιμο προσωπικό, άρα λιγότεροι διορισμοί και αναπληρωτές

όλα καλά και όλοι ικανοποιημένοι.

Νικος
|

Στη Γ Λυκείου οι μαθητές πρέπει να διδάσκονται μόνο τα μαθήματα των πανελλαδικών και τίποτε άλλο.

louloudi
|

η μεγαλύτερη βλακεία είναι η επαναφορά των απουσιών και των δικαιολογητικών τους, εμπλέκουν το σχολείο σε έναν κυκεώνα δικαιολογητικών ανευ λόγου και αιτίας. Ο μαθητής δικαιούται 114 απουσίες για επαρκή φοίτηση, που είναι το πρόβλημα πότε θα τις χρησιμοποιήσει; Ακριβοί στα λάχανα...

κανενας
|

Διερωτώμαι γιατί οι μαθητές αποφασίζουν να μείνουν σπίτι για να διαβάσουν και να μην παρακολουθήσουν το μάθημα του Δημοσίου Σχολείου ???
Διερωτώμαι γνωρίζουν τα παιδιά τι σημαίνει «ασφάλεια δικαίου» ?
Οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν ?
Τι σημαίνει αρχές βαθμολόγησης ?
Τα γραπτά δοκίμια οφείλουν να συμμορφώνονται με τις αρχές βαθμολόγησης ? και ποιες είναι αυτές ?
Εκτιμώ ότι η Αρχή Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα πρέπει να δώσει κατευθυντήριες οδηγίες και να συμμορφώσει τους μονίμους υπάλληλους του Υπουργείου, που νομίζουν ότι η εκτελεστική τους εξουσία είναι ανέλεγκτη !!!!!!

Έλα παππού να σου δείξω
|

τα αμπελοχώραφα σου.
Αντί να διορθώσεις:
α) την θεματοδοσία στις πανελλήνιες (με διαφάνεια και κλήρωση των θεματοδοτών και αλλαγή στον τρόπο εξέτασης στα 4 θέματα),
β) να μειώσεις τον αριθμό των διδασκόμενων μαθημάτων στην Γ Λυκείου (καταρχήν), δίνοντας παραπάνω ώρες στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα,
γ) να υπάρχουν εξ αρχής στα σχολεία όλοι οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα,
ήρθες υπουργάρα να βάλεις "τάξη στο χωριό σου", καταδιώκοντας τους μαθητές των ΔΗΜΟΣΙΩΝ σχολείων με το απουσιολόγιο.
Αμ από τέτοια, φάγαν κι άλλοι (ρώτα την Διαμαντοπούλου), κανένα καλό δεν βλέπουμε εκεί στο ΥΠΑΙΘΑ να αντιμετωπίσει τα στεγανά που δημιουργεί η κερδοφορία των πανελλαδικών.

Κριμα
|

Αρχίζει η χρονιά με απειλές για "αποβολές", "αλλαγές σχολικού περιβάλλοντος", απειλές του στυλ: "δες τι θα μπορουσαμε να σου κάνουμε αν θέλαμε" κ.ο.κ.

Αλήθεια πόσο "παιδαγωγικά" είναι αυτα στην αρχή μάλιστα μιας σχολικής χρονιάς;
Κρίμα γιατι είχαμε βάλει τον πήχυ ψηλά για το τι θα προσφέρει στην εκπαίδευση ο κ. Πιερρακάκης.

Polar_Fish
|

Tι σημασία εχει αυτό? Οι ημερομηνιες ειναι πιεστικες.

Φιλόλογος απών
|

Το θέμα των απουσιών είναι χρόνιο και δυστυχώς μείζον πρόβλημα στη λειτουργία των σχολείων. Η ίδια η πολιτεία έχει την κύρια ευθύνη της διαιώνισης του προβλήματος με τον άκρατο λαϊκισμό και το θολό νομοθετικό πλαίσιο που εφαρμόζει φροντίζοντας μάλιστα η ίδια να το ακυρώνει εμπράκτως στο τέλος κάθε χρονιάς με τη γνωστή εγκύκλιο που ουσιαστικά επιτρέπει τη διαγραφή απουσιών χωρίς επαρκή δικαιολογία.
Προσωπικά πάντα ήμουν αρνητικός στον (ψευδεπίγραφο) διαχωρισμό δικαιολογημένων και αδικαιολόγητων απουσιών και γιαυτό θεωρώ ότι ήταν μια σωστή κίνηση η κατάργηση αυτής της διάκρισης πριν από μερικά χρόνια, αλλά δυστυχώς ήδη έχουμε επανέλθει στο παλιό νοσηρό παρελθόν με τη φάμπρικα των ψεύτικων δικαιολογητικών που μόνο γραφειοκρατικό βάρος επιφέρουν στο ήδη επιβαρυμένο πρόγραμμα των σχολείων.
Όσον αφορά εδικότερα στο ακραίο φαινόμενο της παντελούς σχεδόν απουσίας των μαθητών της γ' λυκείου κατά το τελευταίο διάστημα της σχολικής χρονιάς έχω από παλιά προτείνει να εφαρμοστεί ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο στην καταγραφή των απουσιών, δηλαδή να γίνει ΜΗΝΙΑΙΟΣ ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΜΟΣ ενός εύλογου συνολικού ορίου, ώστε να μην έχει τη δυνατότητα ο μαθητής να "αξιοποιεί" το όποιο αδιάθετο απόθεμα των προηγούμενων μηνών, για να μην πατάει στο σχολείο τους ανοιξιάτικους μήνες. Προφανώς το μηνιαίο αυτό όριο δεν θα είναι απαραβίαστο σε περίπτωση ασθένειας πιστοποιημένης από νοσηλευτικό ίδρυμα. Φυσικά και θα υπάρξουν αντιδράσεις και δυστυχώς θα υποστούν μεγαλύτερη πίεση οι "καλοί" μαθητές που αξιοποιούν αυτές τις απουσίες προετοιμαζόμενοι καλύτερα για τις πανελλαδικές εξετάσεις, αλλά σε βάθος χρόνου αυτό θα εξομαλύνει πολύ τη λειτουργία του λυκείου και οι εκπαιδευτικοί θα μπορούν να προγραμματίζουν και κυρίως να διεκπεραιώνουν απρόσκοπτα την υποχρεωτική διδακτέα ύλη.

καταμερισμός απουσιών σε α΄τετράμηνο
|

διακοπή όχι στο τέλος , αλλά διαγραφή μετά το α' εξάμηνο , εγγραφές μέχρι το α' εξάμηνο (πχ αλλοδαποί), στη γ' λυκείου τέλος έτους ΝΩΡΙΣ , τα παιδιά πρέπει να διαβάζουν ήρεμα και να έχουν χρόνο , οι καθηγητές εκεί για απορίες-επαναλήψεις. μη γράφετε βλακείες , 18χρονα δίνουν σοβαρές εξετάσεις, οι περαστικοί από το ΜΗ υποχρεωτικό λύκειο πρέπει να σταματάνε στη β' λυκείου, βάλτε και κανένα 5άρι !

μήπως δεν χρειάζεται ΠΑΤΑΞΗ;
|

μήπως τα παιδιά και όλοι προ εξετάσεων σημαντικών θέλουν απερίσπαστοι και ήρεμοι να κάνουν τεέυταίες επαναλήψεις;;;;;;;; τι μπαρούφες τόσα χρόνια !
μάζεψε επαλ και άλλους στα καφέ ! αν δεν θέλουν εκτός λυκείου, δεν είναι υποχρεωτικό ! άιντε με τον παραλογισμό !
η γ λυκείου να τελειώνει νωρίς , οι καθηγητές των πανελλαδικώς εξεταζόμενων εργάζονται πιο πολύ και δεν έχουν κάποια μείωση ωραρίου, άρα κανένα πρόβλημα , τα παιδιά της γ θα ξέρουν ότι θα είναι σχολείο για απορίες , επαναλήψεις κλπ ! ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ και λειτουργικό, η γ είναι ΧΩΡΙΣΤΗ κατηγορία . ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ;;;;;;;

μπάρμπα Μήτσος
|

Τα συγχαρητήριά μου στο τμήμα σύνταξης για το υπέροχο χιούμορ στο πρώτο μέρος του άρθρου.
Ρεσιτάλ δώσατε.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ