3,65 μαθητές ανά τμήμα o Μέσος Όρος μαθητών των τμημάτων τμήματα που συγχωνεύονται

Οι συγχωνεύσεις τμημάτων αφορούν 3.393 μαθητές σε σύνολο εγγεγραμμένων στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 1.262.003

11/09/2024

Ενημερώθηκε: 11/09/2024, 19:48

Άκουσε το άρθρο

Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το esos από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας:

Στα  Γενικά Λύκεια απορρίφθηκαν συνολικά  εισηγήσεις για η λειτουργία 311 ολιγομελών τμημάτων.

Η μη έγκριση ολιγομελών τμημάτων στα Γενικά Λύκεια αφορά συνολικά   1551 μαθητές/ες.

Στα ΕΠΑΛ δεν εγκρίθηκαν 618 ολιγομελή τμήματα .  

Η μη έγκριση ολιγομελών τμημάτων στα ΕΠΑΛ  αφορά συνολικά 1.842 μαθητές.

Συνολικά τα ολιγομελή τμήματα που δεν εγκρίθηκαν ανέρχονται σε   929 , ενώ σε όλη τη χώρα λειτουργούν  71.336 τμήματα.

Ποσοστό τμημάτων που επηρεάζονται: 929/71.336+929 = 1.29%.

Συνολικά η μη έγκριση ολιγομελών τμημάτων αφορά  3.393 μαθητές/ες.

Το σύνολο των εγγεγραμμένων μαθητών  στα σχολεία της    Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είναι 1.262.003, ενώ το ποσοστό μαθητών που επηρεάζονται από τη μη έγκριση ολιγομελών τμημάτων ανέρχεται στο  0.269%

Τέλος ο Μέσος Όρος μαθητών  στα τμήματα που συγχωνεύονται είναι  3,65 μαθητές ανά τμήμα. 
 

Σχόλια (13)

Κώστας
|

Με πόσα κενά ξεκίνησε η σχολική χρονιά;
Αν υπολογίσουμε τους διορισμούς και τις συγχωνεύσεις, ίσως και κάποιες υπερωρίες, καλύφθηκε -με αναπληρωτές- το 50% των κενών που απομένουν.
Καθώς στην Αττική έγιναν οι περισσότερες προσλήψεις μόνιμων και αναπληρωτών, στην επαρχεία τα σχολεία ξεκινούν με μεγάλες ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς...

DD
|

@@πολυπαθος Έβρος 11 Σεπ 2024 23:47

Εγώ δεν είμαι στον ν. Έβρου
αλλά θα πω το εξής:
Όταν γίνεται μια καταγγελία να γίνεται με όνομα και επώνυμο.
Αγαπητέ συνάδελφε πολύ θα ήθελα να ακούσω το σχολείο(α) με τα τμήματα των 28, 29 ή και 30 μαθητών

Κλεων
|

Ο κάθε μαθητής στο ελληνικό εκπαιδευτικο συστημα κοστιζει πάνω από 6000 ευρώ αν το τμήμα έχει 3 η 4 παιδιά τότε το κάθε ένα κοστίζει 40000 η 50000 ευρώ το χρόνο.
Αργά το κατάλαβαν.

@@πολυπαθος Έβρος
|

Αν είστε στον Νομό θα ξέρετε πολύ καλά.Προφανως δεν γράφω για να γράφω.Αφήνω σε εσάς αυτό το προνόμιο

@πολυπαθος Έβρος
|

Σε ποιο σχολείο στην περιοχή του Έβρου υπάρχει τμήμα με 28, 29, 30 μαθητές; Εμεις εδώ δεν ξέρουμε κάτι. Ξέρετε εσείς; Ή γράφετε για να γράφετε.

Ησυχία τάξη και ασφάλεια
|

@Ntinos 11 Σεπ 2024 18:40
"να μπει κάποια τάξη"? Ε ναι σίγουρα.... τέτοια τάξη όπως πχ μπήκε στα πανεπιστήμια, στην υγεία, στην ασφάλεια, στη διοίκηση, στην οικονομία, στο παρεμπόριο, στη φοροδιαφυγή, στην αισχροκέρδεια, στον αθέμιτο ανταγωνισμό, στα fund κλπ.
@Απόστολος 11 Σεπ 2024 16:43
"θα μας επιστραφούν οι φόροι"? Βαλίτσες να πάρουμε, γιατί δεν θα χωρούν στις τσέπες μας....
@nahtah 21 11 Σεπ 2024 16:01
Ψιλά γράμματα και παράπλευρες απώλειες, οι εύλογες επισημάνσεις σας για τους άριστους. Τα δικά τους παιδιά δεν πάνε ούτε σε ΕΠΑΛ ούτε μετακινούνται με αστικά λεωφορεία και ΚΤΕΛ.

Συγκοινωνιολόγος
|

Φτιάξετε καλές δημόσιες συγκοινωνίες λεωφορεία και τρένα που δεν υπάρχουν καθόλου, ειδικά στην επαρχία και μετά κάντε συγχωνεύσεις τμημάτων.

Ntinos
|

Καιρός ήταν να μπει κάποια τάξη στα τμήματα και στα σχολεία.Μπράβο υπουργέ ! !

Απόστολος
|

Είναι πράγματι οδυνηρό να αντιμετωπίζονται τα παιδιά -μαθητές ως αριθμοί μιας λογιστικής στατιστικής πράξης...
Εφόσον πραγματοποιούνται συγχωνεύσεις με βασικό κριτήριο τα οικονομικά, θα μας επιστραφούν οι φόροι που καταβάλουμε για "Εκπαίδευση";;;

nahtah 21
|

Πόσο ψυχρά και άδικα είναι τα στατιστικά όταν δεν υπάρχει μέσα ο παράγοντας άνθρωπος και πόσο άδικοι όσοι δεν γνωρίζουν τις περιπτώσεις! Αναφέρομαι στα ΕΠΑΛ που οι μαθητές για να παρακολουθήσουν την ειδικότητα που επέλεξαν στην κρίσιμη Γ τάξη θα πρέπει να μετακινηθούν ακόμα και πάνω από 20 χιλιόμετρα απόσταση λόγω μη έγκρισης του ολιγομελούς τμήματός τους. Σε ακατάλληλες στάσεις που πλημυρίζουν και εθνικές οδούς ταχείας κυκλοφορίας να περιμένουν καθημερινά στο κρύο και τη βροχή την ανταπόκριση γιατί θα πρέπει να αλλάζουν 2 λεωφορεία που το κάθε δρομολόγιο έρχεται μετά από μία ώρα γιατί όλα δουλεύουν ρολόι και γιατί κάποιοι "άσχετοι" τους κατέταξαν στην ίδια κατηγορία με το κέντρο της μεγάλης πόλης και πρέπει τα τμήματά τους να έχουν τα ίδια όρια. Αν σε αυτό το παράδειγμα βάλετε το παιδί σας εσείς που παίρνετε τις αποφάσεις θα καταλάβετε τι αποφασίζετε.
Ένας Γονιός

Σώστης
|

Υπάρχουν περιοχές με 5 σχολεία των 100 παιδιών και άλλες με ένα των 700! Κάποτε πρέπει να δούμε σοβαρά τη σπατάλη δημοσίου χρήματος! Κρατάμε για λόγους παράδοσης κάποια δημοτικά, γυμνάσια με 30-50 παιδιά, ενώ υπάρχουν σχολικές μονάδες πολύ κοντά να τα καλύψουν και να κοινωνικοποιούνται καλύτερα τα παιδιά, ενώ σε αστικά κέντρα υπάρχουν σχολεία τέρατα χωρίς υποδομές των 600-700 παιδιών. Εξετάστε μία καλύτερη διαχείριση πόρων, ώστε να έχουμε ασφαλή, με όλες τις προδιαγραφές σχολεία για κάιε μαθητή σε σχολεία των 400-500 παιδιών με μέγιστο τα 25-6 παιδιά ανά τάξη! Σε μεγάλες λειτουργικές αίθουσες!!! Αυτό το χάλι που γίνεται στη χώρα, δεν υπάρχει αλλού. Αυξήστε το ποσοστό του αεπ που αντιστοιχεί στην παιδεία! Μισθοί εκπαιδευτικών ανάλογοι της μόρφωσής τους, των προσόντων τους, της δυναμικής τους και της ευθύνης του έργου τους! Δώστε χρήματα για σωστά κτήρια, ώστε να μη σπαταλώνται πόροι. Επενδύστε σε καλά βιβλία, ώστε να δίνονται τα ίδια σε δυο τρεις χρονιές… πολλά μπορούν μα γίνουν!

Λογικός
|

Το ενδιαφέρον στατιστικό θα ήταν σε πόσα τμήματα ο αριθμός υπερβαίνει τους 20

ΠΕ19
|

Το γεγονός ότι έχουμε τμήματα Γενικού Λυκείου με 28 και σε κάποιες περιπτώσεις 29/30 μαθητές απασχολεί καθόλου το υπουργείο;Οποίος θεωρεί ότι μπορεί να γίνει σωστό μάθημα με τόσα παιδιά σε μια αίθουσα είναι βαθιά νυχτωμένος. Η χαρά του φροντιστηριου.....
Από τον πολύπαθο Έβρο

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ